ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Yep! Zag ook een case mod (en eigenlijk een zeer mooie ook) van een lightcycleAsphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:00:
[...]
En dat voor iemand die volgens mij goed fan is van TRON !
Jammergenoeg was deel 1 voor mijn tijd (ik heb hem wel gezien ofc..). Maar met de release van de Tron Legacy in 3D en de schitterende Daft Punk soundtrack was ik helemaal verkocht!
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
voted.
Your lack of planning is not my emergency
Petje af voor de skillz van die gast, pingen elkaar af en toe en is heel cool naar "nieuwe" modders ondanks wat ie al gepresteerd heeft.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Thank you crewman, as you were !Njay schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:28:
voted ! for you captain !
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Don't dream your life, live your dreams!
Volgens mij heb je de verkeerde post gequoteAsphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:43:
[...]
Uit deze : Tilonus
96 schijven ... Zeg maar niets , ik wil het zien !
Want a cookie?!
I am pleased to inform you that we have just passed the 200 vote mark and will be heading into uncharted territory. Please note we could not have even got out of spacedock with your support so here's a little song and dance from me.

We now have a 116 man counting crew and are ready to set a course towards eternal fame and glory.
Again I would like to request you to man your posts, be on the lookout for wondering votes and reel them in so we can all get home safely and with honour.
Captain out !
[ Voor 10% gewijzigd door Asphiax op 17-05-2011 16:30 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Verwijderd

Heb van een paar vrienden al een reactie gehad, ze hebben gestemd op jouw mod!
Bedankt !
Verwijderd

No problemo en graag gedaan!
*Morgenochtend komt mijn beamer binnen!!*

Dank jullie allemaal!
Je hebt al meer dan 200 votes, ik denk toch wel dat we een winnaar hebben
Android developer & dürüm-liefhebber
184 om 207 !
of is dat cheaten?
wanneer stopt het stemmen?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB
Ja dat zou cheaten zijn en zo wil ik niet winnen !Fordox schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:59:
gewoon nog een paar keer stemmen met fake e-mail adressen
of is dat cheaten?
wanneer stopt het stemmen?
LOL!
Ehh volgens mij de 30e mei!
Thanks man , je staat op de lijst !ozzie1987 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:00:
Volg je build al een tijdje en het is echt een geweldige mod met veel oog voor detailsDus mijn stem heb je ook voor de CM compo. KUTGW
is het me tog gelukt
en wel een goeie houding van je dat je zo niet wilt winnen
Epische mod!
[ Voor 3% gewijzigd door martijnve op 17-05-2011 19:57 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
ach ja, of hij heeft meer fans, of mensen vinden zn mod gewoon mooier (omdat ie af is:?)
wel is jou mod 100%uniek, palis heeft ook zn eigen desk, lijkt wel wat op die van l3p
maar een paar centen kunnen wonderen doen
of mag ik zoiets niet zeggen op t.net?
ora et labora
Zon idee kreeg ik ook, zijn build is erg netjes daar niet van maar zeker niet erg origineel.mrc4nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:05:
[...]
ach ja, of hij heeft meer fans, of mensen vinden zn mod gewoon mooier (omdat ie af is:?)
wel is jou mod 100%uniek, palis heeft ook zn eigen desk, lijkt wel wat op die van l3p
maar een paar centen kunnen wonderen doenmijn menig is te koop
offtopic:
Vind ik de Eurisko toch een stuk unieker geworden
Het zal erom spannen maarja de deadline is nog 2 weken
Komen de vaste "klanten" van dit topic nog in aanmerking voor de bridge crew lijst?
if (!coffee) {
Work = false; }
Je bedoeld Starfleet command?naaitsab schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:
[...]
Zon idee kreeg ik ook, zijn build is erg netjes daar niet van maar zeker niet erg origineel.
Vind ik de Eurisko toch een stuk unieker geworden![]()
Het zal erom spannen maarja de deadline is nog 2 weken![]()
Komen de vaste "klanten" van dit topic nog in aanmerking voor de bridge crew lijst?
Asphiax, heb je een mail gestuurd!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
mrc4nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:05:
[...]
maar een paar centen kunnen wonderen doenmijn menig is te koop
offtopic:
Ik denk dat vooral de 13 buildlogs in zijn voordeel werken, veel meer exposure.naaitsab schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:
[...]
Zon idee kreeg ik ook, zijn build is erg netjes daar niet van maar zeker niet erg origineel.
Vind ik de Eurisko toch een stuk unieker geworden![]()
Het zal erom spannen maarja de deadline is nog 2 weken
En het is een erg mooie bak, er zijn er 2 waarvan ik het geen zonde zou vinden om te verliezen.
dat is van L3P en Boddaker... (toevallig ook nummers 2 en 3)
BTW de stemronde is 30% van de totale jurering. 70% van de punten komen dus bij de mensen van Coolermaster vandaan. Hoop dat er daar stiekum een hoop trekkies bij zitten!!!
(denk dat ze dat doen om vals spelen - bv duizend votes van a0 tot a999@cheaters.nu - te voorkomen)
Hahaha wat denk je zelfnaaitsab schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:
[...]
Mijn bankrekening is 253.354.25. Alvast bedanktAsphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:31:
Hahaha wat denk je zelf, ben bezig met wat leuks voor de ´vaste klanten`
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dan zal ik de rekening daarheen sturen , morgen gaat ie op de bus , ok ?
(bedenkt zich dat ie twee emailadressen heeft... >:D )
precies wat ik dachtnaarden 4ever schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:40:
Mijn stem zou je hebben als L3P niet meedeed. Nu stem ik op geen van beide omdat ik nog steeds niet weet wie er voor mezelf beter is... Jullie mods lijken niet eens op elkaar, en toch dezelfde awesomeness-factor...
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
naarden 4ever schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:40:
Mijn stem zou je hebben als L3P niet meedeed. Nu stem ik op geen van beide omdat ik nog steeds niet weet wie er voor mezelf beter is... Jullie mods lijken niet eens op elkaar, en toch dezelfde awesomeness-factor...
Ik denk dat daar ook het probleem van de single vote in zit !naarden 4ever schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:40:
je kan nou eenmaal geen appels met peren vergelijken.
Multivote en video toevoegen heb ik aan de begeleiding van coolermaster gemeld als feedback
Ben deze build aan het volgen sinds post #1, heb ook maar een vote je kant op gegooid.
Niet zozeer omdat ik de mod van L3P niet mooi vind oid maar meer omdat deze mod naar mijn mening veel meer custom werk is dan de desk. Juist het feit dat vrijwel alles hand- en custom made is maakt deze mod voor mij zoveel mooier dan L3P's desk.
Kudo's!
En grotere foto's! 355x267 is echt triest klein...Asphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:55:
Multivote en video toevoegen heb ik aan de begeleiding van coolermaster gemeld als feedback
Casemod: Cubeleon
AMEN !brinkdinges schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:50:
[...]
En grotere foto's! 355x267 is echt triest klein...
228 vs 226
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ja zag het net ook, erg jammer maar felicitaties aan L3P !!!
En de wedstrijd is nog niet voorbij!
Heb net hele je tread doorbladerd en ben wel even bezig geweest lol, maar me ogen hebben het nodige bekijks gehad.
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Dat heeft je dus al twee stemmen gekost
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
Dus wie er ook gaat winnen, de L3P en de USS EURISKO zijn beide mooie builds, al vindt ik deze wel iets mooier.
↓ volgende bericht hieronder ↓
ook maar even mijn vote gegeven aan de mod.
Plezier met het afronden van de mod, ook al zal het je nog wel even wat tijd kosten, zeer benieuwd naar het eindresultaat in ieder geval.
Nothing more to say...

Wat ik aan de andere kant toch ook weer jammer vind omdat die ook heel vet is
if (!coffee) {
Work = false; }
Hoi Bozevkwa,Bozevkwa schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:31:
Ik heb geprobeerd op je te stemmen, maar ik krijg de activatie emails maar niet binnen(en ja het zijn valide email adressen)
Dat heeft je dus al twee stemmen gekost
heb je ze ondertussen binnen gekregen?
kijk anders ff in je spam box!
grt
ASPHIAX
Ik snap helemaal wat je bedoelt.Minneyar schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:06:
Ik lees al een tijdje mee, en normaal doe ik niet aan stemmen bij dit soort wedstrijden. Maar het werk en de details die in dit kunststukje gaan vind ik mijn stem wel waard. Dit terwijl ik helemaal niks met Star Trek heb.
Normaal stem ik eigenlijk ook niet, maar dit soort creativiteit verdient het om te winnen. Dus mijn stem heb je.
Niets...
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Echt serieus vet mensen !!!!
Er is al een leuk ontwerp gemaakt voor de Plexi plaat en het Plexi is reeds binnen !
Commodore ASPHIAX --- Klinkt ook goed , dus laten we er nog een complete crew bij verzamelen !
Je hebt er nog een stem bij
Hahahaha, echt lachen! "Commodore, ready to go on warp?"Asphiax schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:29:
En nog een milestone !!!!
We have a complete crew of 141 members !
![]()
Echt serieus vet mensen !!!!
Er is al een leuk ontwerp gemaakt voor de Plexi plaat en het Plexi is reeds binnen !
Commodore ASPHIAX --- Klinkt ook goed , dus laten we er nog een complete crew bij verzamelen !
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
persoonlijk vind ik dat "General Admiral" of "Admiral of the Fleet" Asphiax beter klinkt (is ook hoger) gewoon Admiral kan natuurlijk ookmarquis schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:36:
[...]
Hahahaha, echt lachen! "Commodore, ready to go on warp?"
moge de beste winnen! L3P is een waardige tegenstander
Hahaha, ook vette titels !lennart111 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:14:
[...]
persoonlijk vind ik dat "General Admiral" of "Admiral of the Fleet" Asphiax beter klinkt (is ook hoger) gewoon Admiral kan natuurlijk ook
moge de beste winnen! L3P is een waardige tegenstander
Yep L3P is een worthy opponent !
Suc§6 aan ons beiden!
(klote azerty boarden)
[ Voor 3% gewijzigd door Asphiax op 18-05-2011 17:38 ]
Heel spannend die compo, ik ben echt benieuwd wie het nou uiteindelijk gaat worden.
Dat is volgens mij het grappige eraan, een niet complete casebuild die van een complete casebuild hopelijk wint, dan staat volgens mij Casemasters toch op zijn kopIanovski schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:36:
Maar... je mod is toch nog helemaal niet af?...
jouw mod is zeker ook netjes gedaan, alleen jammer dat desk art bijna hetzelfde is, dus voor originaliteit ging ik toch voor asphiax
Tja komt net iets verkeerd uit dat we in dezelfde compo zittenFordox schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:44:
haha sportieve reactie l3p
jouw mod is zeker ook netjes gedaan, alleen jammer dat desk art bijna hetzelfde is, dus voor originaliteit ging ik toch voor asphiax
De Desk Art build is een maandje of 4 na mijn mod begonnen, maar we waren op precies dezelfde dag klaar

Volgens mij is de hele familie fan van je mod
Good luck nog met de compo! Van deze kant uit iig 2 votes!

Thansk man !l3p schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:41:
Deze uber build uiteraard gevolgd op mijn 2e thuis forum highflow.
Ik zou het ook zeker niet erg vinden om onder jou komen te staan Asphiax
Laten we iig hopen dat we allebei het koekje voor blijven !
Briljant idee though ...
(en stiekum check ik best toch wel vaak)
l3p - uss - koekje
waaaah je mag niet verliezen! go warp speed!
Nope. En mijn spam box is echt helemaal leegAsphiax schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:55:
[...]
Hoi Bozevkwa,
heb je ze ondertussen binnen gekregen?
kijk anders ff in je spam box!
grt
ASPHIAX
Ik heb ook geen idee waarom de emails niet aankomen. Gebruik mijn eigen domein, toch komt het niet aan. Andere email krijg ik wel binnen wel overigens...
[ Voor 2% gewijzigd door Bozevkwa op 18-05-2011 22:20 . Reden: typo ]
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
kerel op bestcasescenario heeft ook dikke problemen gehad en uiteindellijk de helpdesk erbij gehaald.
weet nog niet de uitkomst daarvan helaas!
bedankt IIG !!!
Hier ook. Via gmail geen probleem, maar op eigen domein krijg ik niks binnen.Bozevkwa schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:18:
[...]
Nope. En mijn spam box is echt helemaal leeg![]()
Ik heb ook geen idee waarom de emails niet aankomen. Gebruik mijn eigen domein, toch komt het niet aan. Andere email krijg ik wel binnen wel overigens...
hoe gaat het eigenlijk met je casemod, nog updates?
ora et labora
Als je nog gaat stemmen laat het me wel ff weten dan zodat je op de dedication plaque gezet kan worden!
Dit is toch wel even de moeite waard om te checken en maar meteen 4 keer gestemd :-)
LOL!
Verwijderd

Ik heb wel betere dingen te doen joh
Slim gespeeld !!
L3P - 696 votes
Koekje - 346 votes
USS - 302 votes
*EDIT: I stand corrected !
[ Voor 31% gewijzigd door Asphiax op 19-05-2011 07:21 ]
Als dat met fake emails is dan worden die er waarschijnlijk nog uitgefilterd (hopelijk)
[ Voor 47% gewijzigd door Damic op 19-05-2011 07:12 ]
Zie het topic van l3p, hij staat op reddit op de eerste pagina. Schijnbaar komen daar al die stemmen vandaanDamic schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 07:11:
Jawadde das is echt wel veel, vanwaar komen die
Als dat met fake emails is dan worden die er waarschijnlijk nog uitgefilterd (hopelijk)
Slim gespeeld , goed idee !xPhantom schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 07:17:
[...]
Zie het topic van l3p, hij staat op reddit op de eerste pagina. Schijnbaar komen daar al die stemmen vandaan. Je hebt sowieso mijn stem, omdat een PC in een bureau al vaker is gedaan en niet origineel meer is, en dit kunstwerk heb ik nog nooit eerder voorbij zien komen.
HMMM moet we misschien ook de media aanval maar eens een tandje bijzetten ....
Open to suggestions
(heb al een request uitstaan naar star trek online , lol)
[ Voor 7% gewijzigd door Asphiax op 19-05-2011 07:42 ]