Goed idee man! Gaat ik mee nemen, ik heb zoals je in foto's ziet een flink zichtbaar vlak dus schuin zal hij ook zichtbaar zijn (alhoewel niet zo veel als wanneer de nacelle omlaag is natuurlijk)
De nieuwe nacelle vergeleken met de oude. Verschil is HUGE !
Als ie dadelijk wanneer hij helemaal in elkaar zit te klein is tov de rest dan kan ik dat met depron bijwerken.

redelijk groot zichtbaar oppervlak.

Aansluitingen zitten nu binnen het mdf, dit gaat een stuk makkelijker worden ivm de spanning van de tubing op het XPS schuim. Tevens is er nu ook veel meer ruimte om de led looplicht te integreren. Moet alleen weer een andere oplossing bedenken om er weer bij te kunnen. En zo blijf je bezig ! All good fun !
De nieuwe nacelle vergeleken met de oude. Verschil is HUGE !
Als ie dadelijk wanneer hij helemaal in elkaar zit te klein is tov de rest dan kan ik dat met depron bijwerken.

redelijk groot zichtbaar oppervlak.

Aansluitingen zitten nu binnen het mdf, dit gaat een stuk makkelijker worden ivm de spanning van de tubing op het XPS schuim. Tevens is er nu ook veel meer ruimte om de led looplicht te integreren. Moet alleen weer een andere oplossing bedenken om er weer bij te kunnen. En zo blijf je bezig ! All good fun !

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs