[CCIP] USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Alpha89 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Ja inderdaad :(( zo gaat je motivatie ook natuurlijk down the drain met zoiets. :((
Motivatie zou ook weer gecreëerd moeten worden door onze support :D
Veel reacties en steun moeten dit toch wel ook stimuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04-2024
Dat is helemaal waar !
Doet me erg goed om te zien dat er zo veel support was en is !

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zuur die actie van CM, maar je mod uiteindelijk toch voor jezelf? keep it up! :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Dit helpt ook ! Dikke humor !!
(die arme hond)

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/dogcosplay.jpg

Kan zo wel een serie bedenken,
- Chihuahua als Delta Flyer
- Engelse pitbull als Klingon warbird
- Hazewindhond als Vulcan Surak class

LOL !!!

Credz to Professor Sockman
PS: tis niet zijn hond !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
:D die hond, arm beest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 21:22
Wahahaha briljant, ik zie hem al rond rennen :P WARP SPEED PUPPY WARP SPEED!!

Haha, grappig.

Arm beestje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Omg :o!

Can it leave orbit :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Haha, Laika is alive and kicking! :P

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
ik kan het snappen dat half gemodde mods ( waar nog veel aan moet gebeuren en je het geheel eigenlijk niet voor je kan zien) in de bonus komen.. maar de Eurisko is al zowat klaar, je ziet wat het is, het werkt, alleen nog een likje verf geven en misschien de pylons laten bewegen

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe CM gaat reageren! Ik blijf dit volgen en hoop dat je hem nog af wilt maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:15

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Woow wtf was me dat, heb 4 pagina's terug moeten beginnen lezen om eventjes mee te kunnen.

In ieder geval mooi van CM HQ dat ze het willen recht zetten op de 1 of andere manier. Maar wat je er voor moet doen is wel zwaar labeur meestal.

C'mon Aspiax, de moed niet laten zakken en verder modden

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

op de cooler master site staat nu een formeel excuse richting Asphiax maar ik ben benieuwt of het daar nu alleen bij blijft
IMPORTANT NOTICE

We dropped the ball during the judging process of the amazing entries in this year’s contest. We failed to recognize that one of the 2nd place Scratch Build winner did not actually complete the project, which is against our rules. Because of his excellent work, it would have been one of the unanimous choices for the Bonus category. We made the adjustment on our website, but did not contact the modder immediately. Once again we apologize for the confusion this has been caused.

[ Voor 68% gewijzigd door ShadowBumble op 10-06-2011 16:59 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wat mij betreft zou het CM sieren dat ze wel gewoon de prijzen geven aan asphiax die ze in eerste instantie aan hem toegekend hebben. aangezien de publicatie van winnaars al geweest was. en er verschillende momenten zijn geweest waarbij CM zich had moeten realiseren dat het een CCIP was. hier is ook nooit geheim of wazig over gedaan.

onlangs is iets dergelijks bij de staatsloterij ook gebeurt en zij hebben ook de prijzen gewoon uitbetaald aan de mensen die het achteraf toch niet hadden moeten winnen. (dezelfde prijzen zijn toen ook uitgekeerd aan de bedoelde winnaars)

tenslotte wil je toch niet je eigen klanten blij maken met een doode mus, en terugkomen op "beloftes" die je gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

met ^^.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madbwr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:49
ff een vraag naar aanleiding van de dome actie van cm

als wij nu gaan zeuren wegens de "tron bike" ? die was namelijk ook niet op tijd af, die draaide op een tijdelijke externe voeding

als ze dus zeggen dat ze de regels volgen dan ook keihard volgen en niet schuilen achter feit dat nummer 1 al op een beurs stond voor ze

Arwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:54
Kan je natuurlijk doen, maar dan doe je uiteindelijk juist hetzelfde als wat ze Asphiax gelapt hebben. Iemand anders die er veel werk en tijd heeft ingestoken zijn welverdiende prijs afnemen, wat natuurlijk niet echt mooi is. Ik zou gewoon wachten en zien wat CoolerMaster doet. Ik hoop dat het niet zal blijven bij een kleine verontschuldiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
gewoon een sneue actie van die persoon/CM, mede doordat ze vanalles twitterde/ op FB plaatsten , de lijst veranderden zonder ook maar contact op te nemen met Asphiax

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Zo. Even terug gelezen wat er zich precies voorgevallen heeft... Super dat CM-NL dit op een goede manier wil oplossen, maar CM-TW heeft het niet zo netjes gedaan, net als die janker op FB. CM hoeft voorlopig niet meer op mijn klandizie te rekenen tenzij het goed opgelost wordt. :(

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
ShadowBumble schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:57:
op de cooler master site staat nu een formeel excuse richting Asphiax maar ik ben benieuwt of het daar nu alleen bij blijft[...]
Dit is toch waar het om ging? CM die gewoon duidelijkheid verschaft, excuses aanbiedt, en Asphiax even terug in het zonnetje zet. Wat de prijzen betreft denk ik dat het een volstrekt onbelangrijke discussie is, om twee redenen.
Ten eerste omdat het niet boeit. Op dit niveau mod je niet voor de prijzen, maar voor het botvieren van je creatieve behoeftes en het vergaren van erkenning onder je gelijken. De prijzen zijn leuk, maar alles bij elkaar écht bijzaak. Over 5 jaar kan Sander nog steeds zeggen dat hij in de prijzen is gevallen bij de grootste modcompetitie op aarde, en dan zijn die videokaartjes allang niks meer waard :)
Ten tweede, als ik eens kijk naar het pakketje dat nu opgestuurd wordt denk ik niet dat dat veel minder is dan het tweede plaats pakket:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Any mid tower available from Cooler Master
Cooler Master Silent Pro Gold 800W
Cooler Master V6GT
3 x Cooler Master XtraFlo
AMD or PowerColor Radeon HD 6950
Choiix Power Fort 5.5Whrs
CM Storm Sentinel
GIGABYTE GA-H67N-USB3
Kingston HyperX T1 4G memory
THQ Homefront FPS game

Bonus prize:
code:
1
2
3
EVGA X58 Classified3
EVGA GeForce GTX 570
Patriot Viper Xtreme Series 4GB (2 x 2GB) PC3-12800 (1600MHz)

Allebei gewoon een vette prijzenpot, waar niemand op zou kakken volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik doelde eigenlijk meer erop of hij zelf ook een mailtje heeft gehad vanuit taiwan, en het niet weer gooi maar op de website is zonder hem te informeren,

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Simonhoubracken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:29:
Kan je natuurlijk doen, maar dan doe je uiteindelijk juist hetzelfde als wat ze Asphiax gelapt hebben. Iemand anders die er veel werk en tijd heeft ingestoken zijn welverdiende prijs afnemen, wat natuurlijk niet echt mooi is. Ik zou gewoon wachten en zien wat CoolerMaster doet. Ik hoop dat het niet zal blijven bij een kleine verontschuldiging.
Precies!
Waardeer de gedachte hoor jongens maar het moet geen moddergooi wedstrijd worden vanuit onze kant. Daar MOETEN wij boven staan anders zijn wij geen steek anders en geloof me, dit wil je niemand anders aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hier even een kleine update (Geen build update helaas, maar misschien vanav...)

Ik heb een officiele excuus mail van een van de directeuren van Coolermaster in de pocket waarin ze beterschap beloven. Ik ben ook in contact met Marco van CM over hoe dat er uit gaat zien en het ziet er goed uit. Kan er nog niet te veel over zeggen maar eerherstel (zonder andere modders weer eruit te knallen) en een ander leuk prijzenpakket zitten er hopelijk aan te komen.

Will keep you posted !!!

En geef die XtraFris een frisje want die snap het helemaal !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Ik had na de reacties van Marco al het gevoel dat het goed opgelost zou gaan worden.

Ik ben blij dat het zo goed uitpakt. Kijk uit naar een build update.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-08 16:44
hmm, jammer op de manier hoe het gegaan is maar toch weer goed hoe CM-NL het oplost,
Succes met je mod en ik wil het zeker zien als het af is!

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Asphiax schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:25:
Verheug me e nu al op :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Asphiax schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:25:

Ik heb een officiele excuus mail van een van de directeuren van Coolermaster in de pocket waarin ze beterschap beloven. Ik ben ook in contact met Marco van CM over hoe dat er uit gaat zien en het ziet er goed uit. Kan er nog niet te veel over zeggen maar eerherstel (zonder andere modders weer eruit te knallen) en een ander leuk prijzenpakket zitten er hopelijk aan te komen.

Will keep you posted !!!

En geef die XtraFris een frisje want die snap het helemaal !!!
d:)b Mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Had je de digitale versie trouwens ook al ? :)

http://gb.zinio.com/browse/issues/index.jsp?skuId=416165511

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/28aq0yp.jpg

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Briljant L3P !!
Thanks , had aan Anthony gevraagd of ie me een copy kon mailen maar nog geen reply.
Gracias Amigo !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Good evening Alll, this is your captain speaking.

After the dooming de-commissioning of the USS EURISKO we are back better as before !!!
Looking at the ships logs of the last couple of stardates I have decided to focus the ships resources on upgrading the ships defensive and offensive systems.

Starting with the main deflector, the final test run has proven effective against all possible BULL-Shit thrown at it during the last week. To review the main deflectors test run please follow this link :

USS EURISKO - The Main Deflector

or this embedded version :

ASPHIAX OUT !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Hull shielding at max. up front! Prepare to engage! Mooi werk die laser. :9

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Dude ik was een stille volger van je totale build en heb dus ook de shit met CM meegekregen, het is goed te zien dat je de moed weer terug hebt om verder te gaan.

Niets dan lovende woorden van mijn zijde over je mod.

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Laatst online: 24-05 21:29
Welcome back on the bridge captain.

Ziet er alweer zeer geslaagd uit.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
ziet er supermooi uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Laatst online: 29-01 10:16
Inderdaad ziet er weer erg nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 34% gewijzigd door Ediejo op 12-06-2011 09:36 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ediejo schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:18:
Ik ben geen CM fan, waarom dat hoef ik niet uit te leggen. Maar ik moet nu wel zeggen, heel (netjes) van CM dat ze het terug gedraaid hebben. En terecht!!
Ik heb er expres niks op gezegd omdat dat ik het verleden met CM wil laten rusten. Ik heb ook geen beste ervaring met CM gehad in wedstrijd verband. Maar na deze actie van CM dacht ik onee daar gaan we weer. En weer met CM Ik weet als geen ander hoe je je gevoeld hebt.
Hoop dat je nu weer zoiets hebt van zo. En ik had het bij het rechte eind! Geniet van je prijzen en 2 dikke [afbeelding] voor CM.

Hoe je het nu ook went of keert er is weer iemand teleurgesteld en in de maling genomen door CM in dit geval is dat Gtek met zijn BETA mod.

Coolermaster kan nu eigenlijk nog maar 1 ding doen. En dat is Gtek ook een prijzenparket sturen welke bij de tweede plaats hoort. Zo ga je niet met mensen om CM. Ook al trek je het recht. Het kwaad is al weer geschiet! En mensen zijn geen jojo's.

Jammer dat er weer een smetrand op een compo rust. En weer door CoolerMaster. Leren ze het nu nooit?_O-
Thansk voor je reply man !
Ja is ff een rollercoaster geweest afgelopen dagen, begrijp dus dat jij ook een keer dat ritje hebt gemaakt.
Ik krijg dinsdag een voorstel over hoe het in te kleden. Ik verwacht dat ze mijn (en de rest van de community) gevoel naar waarde kunnen inschatten en het is best hoog de boom in geschoten.
Maar 1 ding is iig duidelijk en daar heb ik zelf ook op aangestuurd. Volgens de regels heeft Gtek met zijn Beta de 2e plek gewonnen en daar moet ie dus ook blijven. Het feit dat ze een royal screwup hebben gemaakt met het toelaten van de EURISKO doet niets af aan de prestatie die GTEK heeft geleverd. Ik vind dat nog steeds een enorm mooie strakke bak en zou niet willen dat hij hetzelfde gaat mee maken als wat ik heb gehad. GTEK behoud gewoon zijn prijzen en de 2e plek zoals het er nu uitziet en wat de EURISKO krijgt zal dinsdag blijken. Maar het ziet er goed uit.
Ik heb iig gevraagd om een duidelijke uitleg vanuit CM juist om dit soort vraagtekens in te vullen omdat ik eigenlijk niet vind dat het mijn plek is om de behandeling van andere deelnemers te bespreken in deze.
Grt
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Awesome die deflector gewoon! Net echt!!

Geilheid: 200%

Ziet er echt super uit!!

Keep it up!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Cool die deflector en laser. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart111
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 14:30
het is goed om te zien dat je weer bezig bent Admiraal ASPHIAX

dit ziet er echt nice uit
hoe schakel je die laser trouwens in en uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hij is aangesloten op een arduino en kan hem met een sketch laten schakelen.
Ik heb een IR zender en ab besteld die hem en de rest van de leds in de nacelles en phaserbanks zal gaan schakelen. Als dat werkt dan wil ik een tricorder laten printen en daar de Ab inbouwen met weer wat leds.
Ik zal echt waarschijnlijk nooit klaar zijn met dit ding ... Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg nooit nooit! ;)

Tof dat je het weer opgepakt hebt. Ben nog steeds wel benieuwd hoe CM dit akkefietje gaat afhandelen.
Ben echter wel al bezig om de onderdelen die op de bestellijst stonden te vervangen.
Die laser is echt mooi gedaan, ga je er nog meer inbouwen of blijft het bij deze ene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Dat is waar K-D!
Je weet me, ben een echte mod-o-holic. Dinsdag weet ik meer over hoe en wat.

Ik ben van plan om nog 2 rode lasers als de phasers in te bouwen maar de lasers die ik had waren niet echt sterk. Vergeleken met de groene zijn ze zelfs erg zwak maar ik ben een beetje terughoudend met dikkere erin te zetten. Tevens had ik geen goede weerstanden waardoor ze maar op 60% van de output draaide en dat was echt weinig. (ter informatie, de groene draaien op 150 mA - 300mA max-, de rode op 35 mA, 40mA max)

[ Voor 9% gewijzigd door Asphiax op 12-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wanneer komt er nog een update? Ik krijg echt niet genoeg van je spaceship :Y
Dat filmpje met die laser was echt geil :9~

Rode lasers zijn volgens mij altijd zwakker / minder goed zichtbaar dan groen. Misschien kan je aan een blauwe laser raken ? Dat ziet er echt super cool uit :9~

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphiax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:41:
Dat is waar K-D!
Je weet me, ben een echte mod-o-holic. Dinsdag weet ik meer over hoe en wat.

Ik ben van plan om nog 2 rode lasers als de phasers in te bouwen maar de lasers die ik had waren niet echt sterk. Vergeleken met de groene zijn ze zelfs erg zwak maar ik ben een beetje terughoudend met dikkere erin te zetten. Tevens had ik geen goede weerstanden waardoor ze maar op 60% van de output draaide en dat was echt weinig. (ter informatie, de groene draaien op 150 mA - 300mA max-, de rode op 35 mA, 40mA max)
Ik weet Sander... Ik weet.... :P
Ok, afwachten tot dinsdag dan. >:)
Lijkt me verstandig als je ze niet TE sterk maakt, niet dat je tijdens een demo je parketvloer in de fik zet! :P
Ga je ook nog van die loopledjes maken naar de laser toe? (een soort van charge laseridee) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator Nico
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-07-2024
Volgende stap is om zoiets in te bouwen? :P nieuws: Zelfgemaakt laserpistool schiet door plastic (Was het eerste waar ik aan moest denken toen ik je filmpje zag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Ik weet Sander... Ik weet.... :P
Ok, afwachten tot dinsdag dan. >:)
Lijkt me verstandig als je ze niet TE sterk maakt, niet dat je tijdens een demo je parketvloer in de fik zet! :P
Ga je ook nog van die loopledjes maken naar de laser toe? (een soort van charge laseridee) 8)
Hahaha, Ja lijkt mij ook !
Ik heb de volgende looplicht in gedachte, met als de laatste led de laser.

Vind alleen hier dat de leds te ver uit elkaar staan en te duidelijk lichtpunten zijn.
Er komen ongeveer dus 3x zo veel leds in 1 chaser en wil er een stuk gefrost plexi voorzetten om het wat egaler te maken. Heb wat IC's in china besteld hoop die binnen een 2 weken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
_/-\o_ nice!

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

ze lijken eerlijk gezegd ook een beetje in een rechte lijn te lopen. het zou mooier lijken als ze met de kromming van voyager zelf mee zouden lopen. of ligt dit nou aan mij ? ziet er goed uit hoor verder :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
superwashandje schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:47:
ze lijken eerlijk gezegd ook een beetje in een rechte lijn te lopen. het zou mooier lijken als ze met de kromming van voyager zelf mee zouden lopen. of ligt dit nou aan mij ? ziet er goed uit hoor verder :P
Nee, helemaal gelijk in, had een recht stuk karton genomen om de cathode en anode op een eenvoudige wijze te scheiden, hoefde ik niet alles met krimp te doen. De bedoeling is idd om de kromming van het schip te volgen!
Zit allen te dubben of ik de laser van achter de mesh moet laten vuren of een gatbmaken en de laser er doorheen te steken. Denk het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Is het niet mogelijk het met plexi (En dan de kop kant) te doen, dit zodat het een meer geleidelijkere lichtverdeling krijgt ?

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ik ben van plan om er een stuk frosted plexi ervoor te zetten om een egalere verdeling te krijgen of bedoel je dat niet. Weet alleen nog niet of ik een gat in de mesh wil maken om de laser naar buiten te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphiax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:40:
[...]

Hahaha, Ja lijkt mij ook !
Ik heb de volgende looplicht in gedachte, met als de laatste led de laser.

[video]

Vind alleen hier dat de leds te ver uit elkaar staan en te duidelijk lichtpunten zijn.
Er komen ongeveer dus 3x zo veel leds in 1 chaser en wil er een stuk gefrost plexi voorzetten om het wat egaler te maken. Heb wat IC's in china besteld hoop die binnen een 2 weken te krijgen.
De ledjes staan inderdaad te ver uit elkaar IMHO, ik zou ze tegen elkaar aanzetten, zodat je een vloeiende lijn krijgt. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaan zien, maar jouw kennende, zal het wel om te kwijlen worden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Mavamaarten schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:45:
Wanneer komt er nog een update? Ik krijg echt niet genoeg van je spaceship :Y
Dat filmpje met die laser was echt geil :9~

Rode lasers zijn volgens mij altijd zwakker / minder goed zichtbaar dan groen. Misschien kan je aan een blauwe laser raken ? Dat ziet er echt super cool uit :9~
Ik hoop morgen, dagje vrij dus goed de tijd om die andere nacelle aan te pakken.

Blauw zou idd wel beter in het kleurenschema passen, ik zal hier eens goed over na denken!
Heb alleen nog nooit een federation ship gezien met blauwe phasers, rood daarentegen ook niet ; is altijd beetje oranje/vuur achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sja, dan is jouwe de eerste met blauwe phasers he :+
Ik kijk al uit naar morgen ! (alhoewel ik dan weer moet leren voor mijn exames |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Mavamaarten schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:08:
Sja, dan is jouwe de eerste met blauwe phasers he :+
Ik kijk al uit naar morgen ! (alhoewel ik dan weer moet leren voor mijn exames |:( )
Ik ben aan het checken of ik een poll kan starten hierover!
Veel suc6 met je examens dude !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha dankje. De steun heb ik best nodig, wiskunde dinsdag :r
Maareuh, mijn stem op blauw heb je al :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
ff opnieuw sorry !

[ Voor 95% gewijzigd door Asphiax op 12-06-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ok, I`ve got a question for YOU !

Normally the colour of a federation phaser is orange/red. But to recreate that visually a strong laser is needed. Another solution without risking eye damage is a Blue/Violet laser.

Poll: Do YOU think a Blue/Violet phaser is ok for the EURISKO?
Yes, that`s cool
No, original is better
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372458&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll stops in 5 days !
Thanks people !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik had nog een ander idee die je (later) misschien kan implementeren.

Ik heb op school ooit een project gehad met een raceauto die zijn route moest bepalen via ultrasone ontvangers/zenders. Door die zender en ontvangers kon je opstakels detecteren. Als je dit toepast in met 4 ontvangers (twee horizontaal, twee verticaal) kun je theoretisch iemand detecteren die de kamer binnenloopt. Als je het dan zo kan programmeren dat de laser beweegbaar is enigszins dan kun je iemand faseren wanneer die langsloopt en de faser kan hem volgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:13:
Ik had nog een ander idee die je (later) misschien kan implementeren.

Ik heb op school ooit een project gehad met een raceauto die zijn route moest bepalen via ultrasone ontvangers/zenders. Door die zender en ontvangers kon je opstakels detecteren. Als je dit toepast in met 4 ontvangers (twee horizontaal, twee verticaal) kun je theoretisch iemand detecteren die de kamer binnenloopt. Als je het dan zo kan programmeren dat de laser beweegbaar is enigszins dan kun je iemand faseren wanneer die langsloopt en de faser kan hem volgen.
Leuk idee, alleen denk ik een beetje link met lasers en ogen.

Ik zat er aan te denken om een klein model van een schip er bij te maken en daar de laser op te richten. Op die manier kan de laser bij niemand in de ogen komen en is het wel leuk om een ander schip te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
HAHAHA !!!
Die is wel heel erg vet!
Denk wel dat dan oogschade bijna onvermijdelijk is !
je zou hem ook andersom kunnen gebruiken, dikkere laser nemen en juist van iemand wegschijnen om zo schade te voorkomen. (alhoewel je dan nog steeds met het reflectie probleem zit)
maar vind jouw idee leuker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hahah laat hem op het hoofd mikken en dan een geluid produceren alsof hij een zwaar kanon laadt...
Dan heb je gelijk een super awesome alarmsysteem + dievenverjager 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
mss op de Delta Flyer mouse (waarover binnen 10 werkdagen meer)
alleen friendly fire wordt denk ik niet gewaardeerd bij starfleet (behalve op de holodecks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Dit door een paar honder watt en het hele huis is wakker !!!

Damn link werkt niet , dan maar zo ! Tis Ship phaser 2
http://www.stdimension.or...echnologye.htm#federation

[ Voor 57% gewijzigd door Asphiax op 12-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asphiax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:24:
Hier is het geluid van een phaser
Dit door een paar honder watt en het hele huis is wakker !!!µ

Damn link werkt niet , dan maar zo !
http://www.stdimension.or...echnologye.htm#federation
403 Hotlink alert.
Please don't spend my money - save
pics to your own webspace.
:-(

Edit: jij bent ook elke keer net iets sneller als ik he 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 12-06-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Heb het aangepast, kan de wav file niet ergens opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha, ik zag het net. Had ook net men vorige post ge-edit.
Jij bent toch ook altijd net een minuut sneller dan ik he ? Net zoals vorige keer.
Ik vroeg wanneer er een update kwam en net voor dat ik t postte zette jij je update op GoT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Oranje/rode phasers lijken mij toch echt beter passen, het word anders allemaal wat te veel blauw(ig)
Met oranje/rood krijg je tenminste nog een beetje "contrast"/afwisseling.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je kan hem hier direct vinden: http://www.euren.nl/phasertype10.wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
^^^^ Thanks dude!

[ Voor 24% gewijzigd door Asphiax op 12-06-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Asphiax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:18:
HAHAHA !!!
Die is wel heel erg vet!
Denk wel dat dan oogschade bijna onvermijdelijk is !
je zou hem ook andersom kunnen gebruiken, dikkere laser nemen en juist van iemand wegschijnen om zo schade te voorkomen. (alhoewel je dan nog steeds met het reflectie probleem zit)
maar vind jouw idee leuker !
Daar is een mauw aan te passen. Ten eerste zijn de ontvangers/zenders die wij hadden beperkt in hin zendgebied (geloof 40 graden breed). En je kan een functie inbouwen dat je met een schakelaar of iets zegt van volwassene/kind. Bij een volwassene komt de laser op maximaal 1.20m hoogte en bij een kind bv 50cm of juist boven de 1.50m.

En natuurlijk in dit geval een laser gebruiken met IR filter en lage mw

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
hmm, ff een search gedaan op een oranje laser
die zijn er niet veel en als ze er zijn dan zijn ze of heel duur of heel sterk en qua formaat niet in de eurisko te bouwen. iemand ooit ergens nog een handzamer formaat voor een redelijke prijs tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
ScrooLoose schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:31:
Oranje/rode phasers lijken mij toch echt beter passen, het word anders allemaal wat te veel blauw(ig)
Met oranje/rood krijg je tenminste nog een beetje "contrast"/afwisseling.
Dat is idd waar, er zit dan eigenlijk alleen maar blauw spul in !
Thanks man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
wontcachme schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Daar is een mauw aan te passen. Ten eerste zijn de ontvangers/zenders die wij hadden beperkt in hin zendgebied (geloof 40 graden breed). En je kan een functie inbouwen dat je met een schakelaar of iets zegt van volwassene/kind. Bij een volwassene komt de laser op maximaal 1.20m hoogte en bij een kind bv 50cm of juist boven de 1.50m.

En natuurlijk in dit geval een laser gebruiken met IR filter en lage mw
Ja dat is natuurlijk mogelijk, je kan hem afstellen hoe je wilt!
heb je nog circuit schema`s etc ervan ?
denk niet dat ik het ga implementeren in de EURISKO maar die gaat wel in de ideeen bak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Nice :-D!

Chique die poll!

Voelt toch chique dat onze mening meetelt :-D!!

Nice die star trek sound database! Nu ga ik mijn pc helemaal voorzien van die geluidjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphiax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:56:
[...]

Dat is idd waar, er zit dan eigenlijk alleen maar blauw spul in !
Thanks man !
Rode lasers zijn makkelijk: http://s.dealextreme.com/search/red+laser
Qua oranje lasers, ik ben niet zo thuis in dit werelde maar kan je niet kleuren mengen met lasers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ik weet niet of je deze ooit heb gezien, maar wel iets voor de Star Trek collectie ;).
YouTube: ‪Amazing Lasers! - Blu-ray Laser Phaser!‬‏

(PS: Ik ga binnenkort maar weer eens verder met me casemod, *FTIR Multitouch table*, ben al een tijdje bezig met een leuke LCARS skin ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door Biersteker op 13-06-2011 00:53 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Biersteker schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:40:
Ik weet niet of je deze ooit heb gezien, maar wel iets voor de Star Trek collectie ;).
YouTube: ‪Amazing Lasers! - Blu-ray Laser Phaser!‬‏

(PS: Ik ga binnenkort maar weer eens verder met me casemod, *FTIR Multitouch table*, ben al een tijdje bezig met een leuke LCARS skin ;) )
ja had die phaser ook al eens gezien! bruut ding,
Ik heb ergens op pagina tig een vid staan over die phaser en hoe hij balonnen kan laten knappen op een afstand.
Je wilt niet weten wat dat ding met het zachte weefsel in je ogen doet;
Ik bedoel dat is een hele andere definitie van je ogen laten laseren.

Vet die multitouch! Heb ik ook altijd al eens willen bouwen, host je een log ergens?
doe je die skin maken met de LCARSx32?

[ Voor 7% gewijzigd door Asphiax op 13-06-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Kun je voor de phazerbank niet beter een stuk rond plexi(staaf) nemen?
-Deze rond buigen
-Uiteindes en achterkant met alutape dicht plakken zodat er meer naar buiten reflecteert.
-Gaatjes in het plexi boren(haaks op de staaf)
-Ledjes op zelfde manier monteren.

Dan zou je een geleidelijkere straal zien ipv ledjes die aan en uit gaan ;)
Als je de leds in het hart van het plexi zet is de hele staaf die kleur(angel eyes koplampen van bmw idee) dus dat moeten we ook weer niet hebben :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
Het word met de dag mooier!

Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hmmm goede ideeen kerel!

Ik zou ook een stukje plexi kunnen nemen van 3 cm breed en 1 cm dik en dat zoals hieronder buigen.
De onderkant en zijkanten helemaal dicht tapen met alu tape
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/10r30rb.png

dan zie je de leds helemaal niet meer direct en heb ik gelijk een mooi ophanging voor de leds
Berreber schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:22:
Het word met de dag mooier!

Succes verder!
Thanks man !

[ Voor 20% gewijzigd door Asphiax op 13-06-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Asphiax schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:11:
Hmmm goede ideeen kerel!

Ik zou ook een stukje plexi kunnen nemen van 3 cm breed en 1 cm dik en dat zoals hieronder buigen.
De onderkant en zijkanten helemaal dicht tapen met alu tape
[afbeelding]

dan zie je de leds helemaal niet meer direct en heb ik gelijk een mooi ophanging voor de leds
Ik denk dat dat een hele goede oplossing is. Op die manier wordt het 1 geheel ipv losse leds. Je kan denk ik ook prima 1 stuk plexi daarvoor pakken met een stuk of 5 leds er achter.

Zoals op het plaatje van je is niet echt nodig om het met een bocht te doen. Direct er achter moet ook prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
De leds die ik heb hebben een egale spread bij 2,2 cm afstand (is me verteld) dus ik zal ze een stukje erachter moeten zetten, of meerdere lagen dun frosted plexi over elkaar ervoordat werkt ook redelijk goed.
Nou ja maar eens gaan kijken zodra me IC's binnen zijn.

Vandaag volop bezig geweest met de 2e nacelle. Weet niet wat moeilijker is voor een perfectionist, iets maken of iets namaken. Denk het laatste! Heel veel tijd in het symmetrisch proberen te krijgen gestoken en nog niet af. Meer binnenkort!

Vanavond wat spelen met arduino programmeringen en de lasers. Ben nu een schakeling aan het maken die aan de hand van hoelang de knop is ingedrukt een ander vuur patroon doet inschakelen. Dus dadelijk met de afstandbediening kunnen kiezen tussen Tractor (continue) Tachyon (snel onderbroken) en AntiProton (langzaam onderbroken) en eigenlijk alles ertussen.
(waarschijnlijk erg simpel voor de gevorderden maar had gister een klein nerdgazm toen ik voor het eerst kon schakelen, LOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
@Asphiax, Heb een build log op tweakers, maar het projectje stond een tijd stil. Niet tevreden over de grote van de tafel, etc. Software issues (Heb Linux/Win7 en Android nu geprobeerd, vond het allemaal het net niet, dus toen maar met LCARSx32 aan het klooien geslagen). Zal hem binnenkort weer verder aan werken. (Heerlijk, vakantie komt in zicht.

Heel vet trouwens dat je met je arduino ook echt variatie in je laser aanbrengt. Hoe bedenk je het allemaal?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yUMBH.png
Bedoelde het eigenlijk meer als dit.
Dan krijg je een staaf die geleidelijk roder word naarmate er meer leds aangaan(zoals in het "echt")

Zul je wel een beetje moeten experimenteren met de afstand tussen de leds maar ik denk dat het een veel smoother resultaat geeft dan een paar leds naast elkaar.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
naaitsab schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:01:
[afbeelding]
Bedoelde het eigenlijk meer als dit.
Dan krijg je een staaf die geleidelijk roder word naarmate er meer leds aangaan(zoals in het "echt")

Zul je wel een beetje moeten experimenteren met de afstand tussen de leds maar ik denk dat het een veel smoother resultaat geeft dan een paar leds naast elkaar.
Dat is precies wat ik wil, want dat betekend dat ie ook minder rood wordt als er de leds vanaf het begin weer uit gaan waardoor het lijkt alsof de laser de phaser bank helemaal leeg schiet.
Vet man, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ook kan doen, is de ledjes om en om schakelen, zo lijkt het ook alsof het feller (meer geladen) wordt.
Dus eerst LED 1,3,5 en 7 bv en dan LED 2, 4 en 6 (of omgedraaid), die keuze ligt bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
soort van precharge waarna de echte lading eroverheen gezet wordt.
kan heel vet zijn ! Thanks

heb die verschillende functies nu aan de praat. 2 seconden ingedrukt is de fader, 4 seconden is kort pulseren, 6 seconden lang pulseren. nu kwestie van verschillende functies maken van led en laser combi`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan! Sander. ;)
Kreeg opeens een ingeving, vandaar. :)

Ok dan, je bent lekker bezig! Vooral doorgaan!! (met dank aan Barry Stevens). :P
Maak je er wel een filmpje van, zodat wij hier er ook van kunnen genieten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Wat een goede ideeën allemaal! Top gewoon!

Ik zie graag weer wat nieuwe filmpjes tegenmoed :-D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Tijd voor een 24/7 live mod stream :P

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nog een leuk iets, maar geen idee hoe groot het is. In Star Trek hebben ze wel eens last dat als op hun warpdinges is geschoten of dat ze achtervolgt worden dat ze warpplasma dumpen. Dan krijg je een blauwe wolk erachter. Zet een rookmachine onder de tafel, maak twee dunne leidingen door het schip heen naar de achterkant van de necels en doe daar een kleine exit. Doe daar een paar felle blauwe leds omheen en voila, je kan warpplasma dumpen :P

en zal de schema's opzoeken van de achtervolgende laser. Moet ff zoeken, want het zit in rar in rar in rar in rar in rar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hahaha, die is idd wel erg gaaf !
Ze dumpen ook volgens mij warp plasma als ze de anti-matter reactie niet onder controle kunnen houden.
MAW als de warp core te heet wordt (lees als ik hem dik aan het overclocken ben) dan wat plasma dumpen.

Je zou bijv dmv een screenscraper de overclock waardes kunnen aflezen (bijv uit cpu-z) en dan die waardes in arduino stoppen en daarmee een servo die de klep die de rookmachine bestuurd verder openzetten naar mate de pc verder overclocked wordt;

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ....

Dit gaat nog wel even een stuk verder dan mijn programming skills toelaten hoor !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
Graag gedaan! Sander. ;)
Kreeg opeens een ingeving, vandaar. :)

Ok dan, je bent lekker bezig! Vooral doorgaan!! (met dank aan Barry Stevens). :P
Maak je er wel een filmpje van, zodat wij hier er ook van kunnen genieten? 8)
Tuurlijk ! Maar gaat wel even duren hoor.
De IC`s komen uit china dus reken een week of 2
Er komen wat led drivers en RGB leds uit canada met een week
De blauwe Lasers komen uit de VS en dat gaat ook ongeveer 2 weken duren
De TSOP 1838 IR receiver en AB komen uit de UK dus hopelijk en paar dagen

Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk alle 2 de kleuren lasers kan doen als ik RGB leds gebruik ipv blauwe of rode. Maar dan moet ik wel 4 lasers installeren. Kweet nog niet ....

*EDIT: En natuurlijk ook 3x de IC`s nodig , dus dit gaat het waarschijnlijk niet worden

[ Voor 23% gewijzigd door Asphiax op 14-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, maar je kan ook niet alles in 1 keer doen! ;)

Je weet dat het onderweg is, dus wanneer het er is, kan je er aan beginnen. Tot die tijd kan je ideeën opdoen. :)

Owww, dat vogel jij wel uit, zou wel cool zijn, dus probeer het eens uit in een testopstellinkje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Asphiax schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:51:
Hahaha, die is idd wel erg gaaf !
Ze dumpen ook volgens mij warp plasma als ze de anti-matter reactie niet onder controle kunnen houden.
MAW als de warp core te heet wordt (lees als ik hem dik aan het overclocken ben) dan wat plasma dumpen.

Je zou bijv dmv een screenscraper de overclock waardes kunnen aflezen (bijv uit cpu-z) en dan die waardes in arduino stoppen en daarmee een servo die de klep die de rookmachine bestuurd verder openzetten naar mate de pc verder overclocked wordt;

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ....

Dit gaat nog wel even een stuk verder dan mijn programming skills toelaten hoor !!!
Misschien heb je hier wat aan? http://www.epanorama.net/circuits/servo10v.html Is een servo controller die tussen 0 en 10 volt werkt. Ik heb de maker ervan gemailed, en als je de 100K weerstand vervangt voor 120K, zou ie ook tussen 0-12 volt moeten werken. Ik wou em eerst aan een Mcubed T-balancer fancontroller hangen, maarja de plannen zijn gewijzigd. Maar misschien heb je er wat aan.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Asphiax, blijft er fantastisch uit zien!!!! Mooie youtube filmpjes ook! Ik blijf je natuurlijk volgen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Iedere keer dat ik hier terug lees wordt het steeds meer kwijlen, man die laser is <input_words_that_come_to_short_here>!!!

Ik zou dat ding zo graag op mijn bureau willen hebben XD

Keep it up!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Bensimpel schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:06:
Liever er naast, anders zou ik niet veel plaats meer hebben voor de bediening ;)

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
FiXeL schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:25:
[...]

Misschien heb je hier wat aan? http://www.epanorama.net/circuits/servo10v.html Is een servo controller die tussen 0 en 10 volt werkt. Ik heb de maker ervan gemailed, en als je de 100K weerstand vervangt voor 120K, zou ie ook tussen 0-12 volt moeten werken. Ik wou em eerst aan een Mcubed T-balancer fancontroller hangen, maarja de plannen zijn gewijzigd. Maar misschien heb je er wat aan.
Thanks man, gaat hier eens goed over na denken!
Mystikal schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:41:
Asphiax, blijft er fantastisch uit zien!!!! Mooie youtube filmpjes ook! Ik blijf je natuurlijk volgen!
Thanks man!
Bensimpel schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:06:
Iedere keer dat ik hier terug lees wordt het steeds meer kwijlen, man die laser is <input_words_that_come_to_short_here>!!!

Keep it up!
Hahaha, helaas zijn er geen plannen om hem als kit te verkopen dude sorry !
Blokker_1999 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:48:
[...]
Liever er naast, anders zou ik niet veel plaats meer hebben voor de bediening ;)
Daaromkomt er ook een standaard die de EURISKO boven het bureau laat uitkomen !

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste