PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
yep, omdat ie nog niet af was en daardoor een build met VEEL minder stemmen en lagere jurering buiten de prijzen was gevallen.jip_86 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:38:
WTF ze hebben toch zelf gezegd dat je mee mocht doen terwijl hij niet af was?
Zo als ik het begrijp gaat het er nu om dat hij niet af was? Correct me if I'm wrong.
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Thanks man !Help!!!! schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:47:
Extreem kansloos dit. Geen woorden voor eigenlijk.
Maar laat je niet uit het veld slaan. Uiteindelijk kreeg jij wel die stemmen, de jurybeoordeling en onze support en respect hier.
Laat CM lekker de t**f*s krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
heb er slecht door geslapen vannacht dat kan ik je wel zeggen ...
Vooral megaslecht dat CM niet eens het fatsoen heeft om je op voorhand even persoonlijk te mailen en het uit te leggen....
Maar goed uiteindelijk heb je gewoon een impressive mod, laat staan als ie af is!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Inderdaad. Als de klagers nou nog met klein verschil buiten de prijzen waren gevallen en een echt vette build hadden... Maar ja met zo'n verschil en een wanker-build ben je toch echt sneu bezig met dat geklaagPilatuS schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:54:
Dit gaat echt nergens over. Als een beslissing gemaakt is moet er niet later op terug gekomen worden en al helemaal niet omdat wat mensen op een site lopen te zeiken.

PC Specs
Van beta's blog ...
Thank you for nice words guys.
Also BETA took third place in CM Case Mod Competition 2011. It's a surprise for me, as public voting didn't look very promising (84) ;-)
Ik heb een behoorlijk tijdje stilletjes meegelezen en je mod is inderdaad met hoofdletters GEWELDIG!!!!
Je hebt een prachtige case ontworpen, Asphiax. Hopelijk krijgen we in de toekomst meer te zien!
Verwijderd
Heb er bijna spijt van dat ik net een HAF912+ en sickleflow fans besteld heb .. maarja uiteindelijk hebben ze daar toch al lekker aan verdient ....
Jou build is gewoon geweldig en verdient nu eenmaal een mooi prijzenpakket !
Bende bleiters zijnt ^^
Is nog een heel verhaal aan het zeiken over dat hij geen fora spammed en alleen mod voor de eer ...
Emotionele uitlating (modden voor de eer en mezelf)
Sorry ben heel erg labiel op dit moment.
Sander
[ Voor 11% gewijzigd door Asphiax op 18-06-2011 13:51 ]
ik heb nog niets van CM in huis maar dat zal er nu ook niet meer komen.
Sander, jouw build staat hier nog op nr1 in ieder geval! (samen met l3p natuurlijk die achter jou op de eerste plek op het podium staat
edit: p.s. maak hem wel af want ik wil hem nog wel in volledig werkende staat zien!
edit2: op de link in je sig staat de initiele uitkomst nog wel in een post mocht je daar nog wat aan hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door superwashandje op 08-06-2011 23:42 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Wat een hoop buitenlanders niet beseffen is dat we een ontzettende actieve modding scene hier hebben in NL. Misschien wel de actiefste die er is en dat zijn een hoop mensen die meekijken, meedenken en (virtueel) mee bouwen aan onze systemen. Als er dan een grote compo is , ja dan is het logisch dat we veel stemmen krijgen en dat heeft niks te maken met wie heeft de grootste familie of de meeste vrienden
*EDIT na goede afloop
[ Voor 11% gewijzigd door Asphiax op 18-06-2011 13:52 ]
Als we iets voor je kunnen betekenen moet je het laten weten.
Wij zijn nog steeds je crew , captain!
Ik hoop ook inderdaad wel dat je de mod nog een keer kan afmaken anders laat je de zeikerds winnen.
anyway sterkte !
Ook vind ik als een mod succesvol is ingeschreven en van hun mag meedoen, lijk mij dat dit een behoorlijk selectief groepje is die uiteindelijk kan winnen, dat die mod ook om de prijzen kan meedoen en niet alleen maar een bonus prijs kan winnen omdat de mod nog niet af is. Hadden ze de mod maar niet mee laten doen, dan krijg je dit soort praktijken ook niet. Is ook negatieve pers voor coolermaster die ze nu hier creeeren trouwens.
Hoop wel echt dat je de mod nog afmaakt, en dan het liefst met de toewijding en perfectie van voor dit coolermaster fiasco. Zou het erg zonde vinden van alle tijd en energie die er in zit.
KUTGW
Met name de manier waarop dit gegaan is, slaat alles. Neem dan in ieder geval van te voren contact op met de modder, dat getuigt in ieder geval nog van een beetje lef. Anyway, Eurisko is ook voor mij nog steeds de #1!
Ik sluit me aan bij de rest van de mensen die CM voorlopig links laten liggen..
Ga nu maffen,
ASPHIAX OUT !
http://dl.dropbox.com/u/27041159/Eurisko.jpg
(Security / Tactical strikes again)
[ Voor 11% gewijzigd door Biersteker op 09-06-2011 03:00 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Thanks man !
Ik vind het erg jammer dat ze de community de kans hebben afgenomen om te reageren.
Dat maakt het in mijn ogen nog dubieuzer ..
Toch zo'n goed gevoel om eer te kunnen uitdelen waar eer is verdiend ...
Oeps, zei ik dat nou hard op ...
[ Voor 34% gewijzigd door Asphiax op 09-06-2011 07:46 ]
Je bent gewoon beter en als je stopt met modden winnen zij alsnog, dat lijkt me ook niet de bedoeling
Pak er een biertje op, of twee, maar persoonlijk vind ik dat deze mensen geen aandacht verdienen.
(en aan Coolermaster: triest, jammer en vooral achterbaks)
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
(op een betonnen bedje met stalen spijkers, als het even kan, ondergedompeld in met krokodillen verzadigd water)
[hun testikels gefuseerd met het voorhoofd na een mislukt site-to-site transport die hun op deze onmogelijke plek heeft gedumpt terwijl krabben vakkundig de nagels met riem en al verwijderen ...
Zucht .... dat lucht op ....
Thanks man !
Yeah!Asphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:05:
[quote]Pixeltje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:58:
(op een betonnen bedje met stalen spijkers, als het even kan, ondergedompeld in met krokodillen verzadigd water)
[hun testikels gefuseerd met het voorhoofd na een mislukt site-to-site transport die hun op deze onmogelijke plek heeft gedumpt terwijl krabben vakkundig de nagels met riem en al verwijderen ...
Zucht .... dat lucht op ....
Thanks man !

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Het feit dat de Facebook entries zijn verdwenen zegt mij dat ze er bij CM ook mee in hun maag zitten.
Feit is:
- Je hebt duidelijk aangegeven dat ie nog niet helemaal af was
- Zij hebben dat geaccepteerd (ik neem aan dat je die correspondentie nog hebt, toch?)
- CM heeft je in de Scratch build categorie gezet, niet jij. CM heeft dus niet hun interne regels gevolgd
- Pas na de voting wordt er ingegrepen na klachten (van één persoon?), maar de communicatie is niet duidelijk en zeker niet direct naar jou gecommuniceerd.
Dat laatste is niet netjes (understatement) en wat mij betreft weet je dan ook niet beter dan dat je als tweede in de scratch build competitie bent geeindigd.
Als CM je al verplaatst naar een andere categorie, vind ik dat ze daar open en eerlijk over moeten zijn en jou tenminste toch je prijzen pakket moeten gunnen
Maar gezien het feit dat het niet open en eerlijk gaat, riekt het naar vriendjes politiek of een interne strijd binnen CM.
Just my two cents
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
Het lijkt er haast op of ze de regels wel wilden buigen zodat je met je prachtige build mee zou kunnen doen maar zodra er iemand iets van zei het meteen wilden "rechtzetten".
Beetje jammer natuurlijk dat ze nu zo flauw (lees niet) reageren.
Net binnen gekregen ...
Hi Sander,
IS NU GOED OPGELOST!!!
En daar kan je het mee doen dan ....
[ Voor 54% gewijzigd door Asphiax op 18-06-2011 13:54 ]
Wat jammer... Ik ben echt goed teleurgesteld nu... Dit slaat natuurlijk, helemaal nergens op!
Is er iets dat we kunnen doen om je te helpen?
Hoe dan ook, voor mij blijf je de winnaar!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Alpha89 op 09-06-2011 14:59 . Reden: Ben nu afgekoeld... ]

Volgend jaar voor de wereldheerschappij en gewoon de eerste plaats pakken. Je mocht blijkbaar dit jaar niet mee doen, nouja, dan mag je volgend jaar dus nog een keer meedoen he
Een jury die terug komt op hun mening... Ik vind het een beetje fishy ("we unwillingly to change", zoals de reply die asphiax kreeg ons liet zien) en onprofessioneel.
(Stelt productfilter in: Brand <> "Coolermaster"
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Je hebt mijn diepe respect voor je engelen geduld en je fantastische manier van modden! Take it easy en eindig de mod, zoals je hem begonnen bent... Gewoon voor jezelf!
Tnx for the heads up! Waardeer ik (we!) echt ontzettend veel! In klote tijden, aan anderen denken, dat typeert je wel als een persoon met een fantastisch karakter!Asphiax schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:43:
En niet te vergeten die kicke build van Mystikal en SqUeD de EXOSkeleton die nu genomineerd is voor Mod-Of-The-Month!
Basement Bios ---- Exo-S
---RAWE CEEK!!!---
Ik vind dit niet echt netjes van je om te zeggen. L3p staat hier helemaal los. Met bovenstaande post speel je automatisch in op zijn geweten, wat nergens voor nodig is. Laat L3p gewoon lekker doen wat tie wilt doen. Ook L3p heeft hier ontzettend hard aangewerkt en heeft gewoon recht op zijn prijzen.NoFearCreations schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:35:
Wat nu een goede statement zou zijn, als L3p zijn prijzen weigert, als steun aan Asphiax. Ik zou niks meer met het hele bedrijf te maken willen hebben, dit kun je gewoon niet maken. Als stille volger heb je mijn steun in iedergeval, en ik boycot CM vanaf nu.
Basement Bios ---- Exo-S
Of als Tweakers.net en andere sites hier uitgebreidt aandacht aan gaan bestedenNoFearCreations schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:35:
Wat nu een goede statement zou zijn, als L3p zijn prijzen weigert, als steun aan Asphiax. Ik zou niks meer met het hele bedrijf te maken willen hebben, dit kun je gewoon niet maken. Als stille volger heb je mijn steun in iedergeval, en ik boycot CM vanaf nu.
Afgezien van het feit of het terecht is, de manier hoe het gedaan is, is niet juist.
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
maar ...
L3P heeft fair and square gewonnen, laten we niet doordraaien!!!!
Ik hoop dat hij en elke andere winnaar (incl AnG3L) veel plezier hebben van hun prijzen !!!
Bensimpel
Positieve meneer

En boeiend of het niet af is, iedere mod is in feite nooit klaar
Ik snap dat je nu misselijk bent van dit gedoe, jij hoort gewoon die prijs te hebben, laat je niet afleiden door wat een paar sukkels zeggen
😆 - Denk ook eens om ;)

Dat hele cooler master zaakje is 1 corrupt ding. Laat je niet doen !
Degene met de meeste stemmen moet gewoon winnen. Als jij dan ook nog eens betery jurycommentaar enzo krijgt is het helemaal laf om je tot "bonus" te bombarderen. Dat was dan ook de laatste keer dat ik iets van die kleutzakken koop ! Faggots.
Kijk naar je build, kijk waar hij allemaal al heeft gestaan (internet, magazines, ...) Hij is gewoon superieur aan dat onding dat je plaats heeft ingenomen. Ik gun hem gerust die plaats, maar kom op, je build wordt net "tussen het vuil gegooid".
Geef de moed niet op, we staan allemaal achter je !
Doe zo voort met de mod en laat CM maar lekker oprotten !
[ Voor 35% gewijzigd door Mavamaarten op 09-06-2011 11:03 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Inderdaad, van een bedrijf als CM verwacht een iets professionelere aanpak! Optie: Een tweakers case-mod wedstrijd waar we het wel juist doen?Bozevkwa schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:41:
[...]
Of als Tweakers.net en andere sites hier uitgebreidt aandacht aan gaan besteden![]()
Afgezien van het feit of het terecht is, de manier hoe het gedaan is, is niet juist.
Ik hoop dat ze mits de aanpak die ze hebben gegeven, ze iets van prijs sturen als compensatie, dan lijkt me voor een internationaal bedrijf als CM een correcte oplossingAsphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:49:
Ik ben ondertussen met CM in gesprek na een blaf mailtje op hun vorige communicatie, laat jullie wel even weten hoe dat uitpakt!
Het blijft natuur heel jammer, maar het blijft ook een UBER mod! Asphiax, je hebt ondertussen ook al op meerdere sites gestaan en zelfs in een magazine! Of je nu die prijs hebt of niet, je mod heeft al een paar mijlpalen bereikt en je hebt een hele tweaker community achter je die trots zijn dat ze je updates hier op GoT op de voet kunnen volgen.
Dus wat er ook van komt, het is niets dat je niet aan kunt
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Hoe kan dit zeg

Nou dat wordt dus even de reactie van CM afwachten, maar ben alsnog blij dat ik bij m'n nieuwe pc voor een Antec ipv een CM kast gegaan ben.
Sterkte Sander, het komt goed! Wij staan met z'n allen achter je!
[ Voor 12% gewijzigd door Renquin op 09-06-2011 13:45 . Reden: even enige nuance aangebracht op vraag van MOD ]
Want a cookie?!
Verwijderd
*Degradeerd Cooler Master nu onder "kwaliteitsmerken" als Qtec en Trust, wat net zoveel zegt als : hou je troep voortaan maar, ik spendeer mijn geld wel bij iemand anders....* . *Herstelt Cooler Master's plek, ver boven eerder genoemde merken*
Heb gelijk alle CM onderdelen die ik in gedachte had om aan te schaffen geschrapt, mijn mod gaat niet vervuilt worden met die zut. Neemt het weer in overweging om Cooler Master onderdelen te gebruiken bij toekomstige CaseBuilds/Mods.
Sander, ik hoop dat je wel doorgaat met de EURISKO, desondanks wat die mes-in-de-rug-zetters . mensen gepresteerd hebben. Ik weet zeker dat iedereen hier voor de volle 100% achter je staat en dat dat ook niet zo 1, 2, 3 zal veranderen. Ik weet dat dit even een set-back is, maar laat je niet kisten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 12:20 ]
- Ze laten je toe in de competitie, terwijl jij aangegeven hebt dat de mod niet af is
- Ze geven je een 2e plek, terwijl dat volgens hun regels niet kan omdat de mod niet af is, CM zelf houd zich dus niet aan de regels
- Een enkel persoontje dat niet tegen z'n verlies kan begint te klagen
- Weg is je 2e plek
Dan ligt de fout dus alsnog bij CM, zij hebben je toegelaten in de compo terwijl ze wisten dat de mod niet af was en ze hebben je de 2e plek gegeven terwijl ze wisten dat de mod niet af was
*bedenkt zich dat hij alleen een voeding van CM heeft, die wordt binnenkort toch al vervangen, problem solved
[ Voor 61% gewijzigd door FastFred op 09-06-2011 11:32 ]
Daarbij, laten we t niet overdrijven. Dit is een fout (een grote) van één CM medewerker die zich in het nauw gedreven voelde. Zo te zien is er inmiddels communicatie op gang gekomen om één en ander recht te zetten. Hoe zuur dit nu ook uitpakt, laten we niet vergeten dat het CM is die deze competitie heeft opgezet, georganiseerd, en wereldwijd gepromoot.
Ik denk dat het vrij belangrijk is om CM ook de credits te geven die ze verdienen voor de ENORME bijdrage aan de modding scene die ze met deze competitie hebben geleverd, en het niet helemaal te laten verpesten door zo'n relletje. Maak even het mentale rekensommetje van de investering die CM heeft gedaan voor deze competitie: prijzenpakketten, fulltime medewerkers, website design, beheer en hosting, wereldwijde publiciteit. Als het resultaat daarvan is dat de hele nederlandse scene elkaar opstookt om nooit meer CM spul te kopen op basis van één juryfout, dan nemen ze natuurlijk nooit meer het risico.
Laten we dan maar hopen dat dit groot nieuws wordt (mailtje aan redactie, nieuwsbericht toezenden voor op de FP?) dan zetten ze het vanzelf recht, als de hele Nederlandse modding scene aangeeft nooit meer gebruik wenst te maken van hun producten verliezen ze een hoop credit en klantenXtrafris schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:32:
Ik denk dat het vrij belangrijk is om CM ook de credits te geven die ze verdienen voor de ENORME bijdrage aan de modding scene die ze met deze competitie hebben geleverd, en het niet helemaal te laten verpesten door zo'n relletje. Maak even het mentale rekensommetje van de investering die CM heeft gedaan voor deze competitie: prijzenpakketten, fulltime medewerkers, website design, beheer en hosting, wereldwijde publiciteit. Als het resultaat daarvan is dat de hele nederlandse scene elkaar opstookt om nooit meer CM spul te kopen op basis van één juryfout, dan nemen ze natuurlijk nooit meer het risico.
Waar ik me redelijk in kan vinden, behalve dan dat er natuurlijk niet 1 medewerker beslist over de uitslag (en al helemaal niet achteraf mag ik hopen).
Coolermaster had, als ze het eens zijn met de geluiden van die facebook pagina, eventueel een strengere richtlijn op kunnen stellen voor de volgende compo, maar dit ziet er allemaal wel heel ondoordacht uit. Zeker een bedrijf als Coolermaster zou toch beter moeten weten, nietwaar? Juist omdat ze zoveel sponsoren en aandacht geven en krijgen. Als een van de grootste sponsoren en middelpunten van de 'modwereld' hadden ze deze keuze moeten overdenken en vooraf moeten communiceren. Dat hebben ze gewoon verzaakt.
Ronduit belachelijk en zeer teleurstellend van CM.
Zit hier zakelijk jammer genoeg tegen een CM case aan te kijken
CM is een Taiwanees bedrijf, en daar heb ik inmiddels wat ervaring mee. Dit was één persoon die het in z'n bol kreeg, daar ben ik van overtuigd. De rest van het team heeft eenvoudig gevolgd. Je moet je in dit soort gevallen beseffen dat er een cultuurkloof van hier tot Tokio (nouja, bijna) is, de zaken gaan daar echt ánders. Zonder uitspraken ver goed of fout te doen, dat is hoe het gaat.Pixeltje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Waar ik me redelijk in kan vinden, behalve dan dat er natuurlijk niet 1 medewerker beslist over de uitslag (en al helemaal niet achteraf mag ik hopen).
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Dan nog vindt ik het slecht en ondoordacht, zeker voor een zaak die zo open is. Als het een interne aangelegenheid was geweest is t één ding, maar dit gaat de hele wereld over en is dus geen goede reclame voor je bedrijf. Alleen voor CM zelf al had dit niet mogen gebeuren. Wat is er mis met leren van je fouten en de volgende keer beter aanpakken?Xtrafris schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:48:
[...]
CM is een Taiwanees bedrijf, en daar heb ik inmiddels wat ervaring mee. Dit was één persoon die het in z'n bol kreeg, daar ben ik van overtuigd. De rest van het team heeft eenvoudig gevolgd. Je moet je in dit soort gevallen beseffen dat er een cultuurkloof van hier tot Tokio (nouja, bijna) is, de zaken gaan daar echt ánders. Zonder uitspraken ver goed of fout te doen, dat is hoe het gaat.
Of lering trekken én de fout direct herstellen....Wat is er mis met leren van je fouten en de volgende keer beter aanpakken?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
[ Voor 77% gewijzigd door jip_86 op 09-06-2011 13:10 ]
Even voor de duidelijkheid, ik vind het nog steeds een belachelijke actie, ook als ik begrijp hoe hij tot stand is gekomen. En leren van je fouten... ach wie doet dat nou?Pixeltje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:50:
[...]
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Dan nog vindt ik het slecht en ondoordacht, zeker voor een zaak die zo open is. Als het een interne aangelegenheid was geweest is t één ding, maar dit gaat de hele wereld over en is dus geen goede reclame voor je bedrijf. Alleen voor CM zelf al had dit niet mogen gebeuren. Wat is er mis met leren van je fouten en de volgende keer beter aanpakken?

Anyway, less talk, moar modding!

Laten we ook even kijken wat hier uit komt voordat er/we voorbarige dingen gaan doen.Asphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:49:
Ik ben ondertussen met CM in gesprek na een blaf mailtje op hun vorige communicatie, laat jullie wel even weten hoe dat uitpakt!
Beste Boiler,
Bedankt voor je mailtje, ik werd hier net op gewezen door iemand anders uit de community. De Cooler Master casemod competitie is volledig geregeld door ons hoofdkantoor in Taiwan, wij hebben enkel de communicatie hier omheen geregeld binnen Europa en wisten hier dus niets van af. Ik ben momenteel in contact met ons hoofdkantoor om te kijken wat hier gebeurd is en om te kijken of we een mooie oplossing kunnen vinden hiervoor want dit moet echt niet kunnen.
Neem van mij aan dat er een goede oplossing gaat komen en dat dit in de toekomst zeker niet weer voor gaat komen. We hebben een grote fout gemaakt hiermee en daarvoor mijn oprechte excuses.
Met vriendelijke groet / best regards,
XXXX
Nou dit ziet er al beter uit lijkt mij ik hoop dat ze met een goede eerlijke oplossing komen
[ Voor 0% gewijzigd door the boiler op 09-06-2011 12:05 . Reden: ff me naam gewijzigd ]
Lijkt me dat het in elk geval niet voor niets geweest is had heel snel een reactie terug.
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Die goede naam is hiermee in ieder geval besmeurd. Als ze zo makkelijk met deelnemers omgaan, wie zegt dat ze hun klanten beter behandelen? Het lijkt me dat CM hier toch wat goed te maken heeft, alvorens ze weer wat vertrouwen bij diverse tweakers terugkrijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 09-06-2011 12:16 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:00 ]
Laten we eerst CM de kans geven om dit recht te zetten.Mar.tin schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:27:
Ik denk dat CM het op zich best zou merken als de nederlanders gezamelijk wat minder coolermaster gingen kopen...
Elke actie die we gaan doen tegen ze steun ik!
Probeer het eerst maar eens om ook je ongenoegen te tonen en CM een mail te sturen des te meer des te beter.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat lijkt me wel het beste cm Nederland was er niet bij betrokken en willen het nu oplossen.the boiler schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:29:
[...]
Laten we eerst CM de kans geven om dit recht te zetten.
Helemaal mee eens !!Zanbee schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:36:
[...]
Dat lijkt me wel het beste cm Nederland was er niet bij betrokken en willen het nu oplossen.
Kerel van CM NL staat zelfs als crewman op de Bridge !
Ik heb een heel mooi mailtje gekregen van hem vanochtend, hij stond er ook verbaast van.
Mailtje naar CM NL is geen probleem denk ik, dan kan hij iig bewijzen hoe dit valt binnen de NL community.
Maar ga ze niet spammen, nogmaals een rule in exchange is zo gemaakt maar CM NL kan hier niks aan doen!
Verwijderd
Dit is Marco van CM Nederland (zoals de nickname al zegt
Beste Asphiax: Iemand van Cooler Master's hoofdkantoor zal zeer binnenkort contact met je opnemen om dit op te lossen. Ze zien nu ook in dat ze het heel stom aangepakt hebben en willen het daarom goed maken. Ik zal zelf vanmiddag/morgen ook nog even contact met je opnemen om zeker te weten dat het allemaal goed gaat. Nogmaals mijn excuses naar jou en iedereen hier, dit zal zeker niet nog eens gebeuren!
Nee keywords zijn hier ook dat het wel net moet blijven, en geen rage mails moeten zijn je kan ongenoegen ook heel goed onderbouwt en netjes communicerenAsphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:44:
[...]
Helemaal mee eens !!
Kerel van CM NL staat zelfs als crewman op de Bridge !
Ik heb een heel mooi mailtje gekregen van hem vanochtend, hij stond er ook verbaast van.
Mailtje naar CM NL is geen probleem denk ik, dan kan hij iig bewijzen hoe dit valt binnen de NL community.
Maar ga ze niet spammen, nogmaals een rule in exchange is zo gemaakt maar CM NL kan hier niks aan doen!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Super dat CM -Nl zich zo inzet na dit onrecht
Want ook oproepen op facebook over stemmen is niet volgens de regels en ik zie dus ook niet in dat dit legaal was.
Dank je Marco!Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:44:
Hey allemaal,
Dit is Marco van CM Nederland (zoals de nickname al zegt). Het antwoord dat the boiler hier geplaatst heeft komt van mij af en we zijn momenteel druk bezig om dit passend op te lossen want wat hier gebeurd is kan gewoonweg niet.
Beste Asphiax: Iemand van Cooler Master's hoofdkantoor zal zeer binnenkort contact met je opnemen om dit op te lossen. Ze zien nu ook in dat ze het heel stom aangepakt hebben en willen het daarom goed maken. Ik zal zelf vanmiddag/morgen ook nog even contact met je opnemen om zeker te weten dat het allemaal goed gaat. Nogmaals mijn excuses naar jou en iedereen hier, dit zal zeker niet nog eens gebeuren!
Eerste publieke reactie komt natuurlijk uit NL, daar ben ik blij om ...
HeldVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:44:
Hey allemaal,
Dit is Marco van CM Nederland (zoals de nickname al zegt). Het antwoord dat the boiler hier geplaatst heeft komt van mij af en we zijn momenteel druk bezig om dit passend op te lossen want wat hier gebeurd is kan gewoonweg niet.
Hopelijk wordt het nu snel opgelost, Asphiax z'n naam in ere hersteld en kunnen we weer genieten van updates
Inderdaad. Met deze stress komt ie niet toe aan modden en zo komt de Eurisko natuurlijk nooit afFastFred schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:49:
[...]
Hopelijk wordt het nu snel opgelost, Asphiax z'n naam in ere hersteld en kunnen we weer genieten van updates
En hulde voor CM NL
En Asphiax je crew staat klaar voor je
Hopelijk wordt alles in ieder geval nu recht gezet!
Helemaal top Marco! Klasse dat jullie het als CM Nederland zo oppakken en er eerlijk vooruit komen dat dit echt geen stijl is van het hoofdkantoor! Er zal ongetwijfeld een stukje patrionisme inzitten, maar daar is niet mis mee.
We moeten trots zijn op Nederlanders zoals Asphiax, die Nederland op mondiaal niveau op de kaart zetten in de modscene!
Nogmaals klasse!
Basement Bios ---- Exo-S
Inderdaad dit is dan wel weer netjes van CM.
PC Specs
@Asphiax; complimenten voor je geduld, creativiteit en harde werk, om zo'n huzaren stukje te ontwerpen en te maken.
Ik hoop dat je toch de energie vind om dit project af te maken, je begint zo'n project toch in 1e instantie voor jezelf. Ik hoop dat ik in de toekomst hier foto's mag vinden, van de USS Eurisko in volle glorie!
Onder de grote rots, naast die kleine
De volgende build (mod-a-holic) gaat een hele groep aan human form cylons kunnen spawnen die kunnen infiltreren in de community om dit soort dingen te voorkomen (Hmmm Cylons kennende zullen ze het juist wel veroorzaken)Biersteker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:10:
Anders moet je volgend jaar met een complete armada aankomen, met werkende photons. Maar heel netjes van Marco-CM en CM-NL. Hoop dat je in ieder geval een aantal leuke prijzen en zeer eervolle vermelding kan ontvangen. (Ben nog steeds benieuwd welk schip je wil bouwen als volgende)
Dit zijn 3 van de human based Cylons

Nee, zonder gein, heb ondertussen contact met CM HQ en de uitleg die hier al gegeven is stemt mij hoopvol op een goede afloop. Keep you posted!
Heel netjes zoals jij/jullie het nu proberen op te lossen, hulde hiervoor.
Ik hoop idd dat het niet meer voor gaat komen, want dit soort dingen moet je gewoon niet willen
k Heb mijn eerdere reactie aangepast, idd iets teveel emotie.
Want a cookie?!
Verwijderd
Marco, dit siert je, van mij krijg je een schouderklopje en een knuffel!Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:44:
Hey allemaal,
Vind het tof van je dat je het aan gaat pakken, want zoiets had eigenlijk niet mogen gebeuren!
Nu nog hopen dat er een acceptabele oplossing komt voor alle partijen.
Je excuus zijn in ieder geval door mij geaccepteerd en hoop dat anderen dat ook doen!
Kelley-Deanna aka KeDeShCh
Klinkt als een waterdicht plan. What could possibly go wrong?Asphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:32:
[...]
De volgende build (mod-a-holic) gaat een hele groep aan human form cylons kunnen spawnen die kunnen infiltreren in de community om dit soort dingen te voorkomen (Hmmm Cylons kennende zullen ze het juist wel veroorzaken)
Dit zijn 3 van de human based Cylons![]()
[afbeelding]
Goed bezig! Mooi dat het nog allemaal netjes opgelost wordtNee, zonder gein, heb ondertussen contact met CM HQ en de uitleg die hier al gegeven is stemt mij hoopvol op een goede afloop. Keep you posted!
Inderdaad, thanks Marco!Asphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Dank je Marco!
Eerste publieke reactie komt natuurlijk uit NL, daar ben ik blij om ...
Inderdaad grappig dat NL de eerste is en het zich aantrekt.
Ben benieuwd
Verwijderd
Wat nu gebeurt is valt natuurlijk nooit geheel te compenseren.
Maar Asphiax verdient het dat alles weer rechtgezet wordt.
Sterkte!
Die rechter dame zit toch in Hawaii 5-O?Asphiax schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:32:De volgende build (mod-a-holic) gaat een hele groep aan human form cylons kunnen spawnen die kunnen infiltreren in de community om dit soort dingen te voorkomen (Hmmm Cylons kennende zullen ze het juist wel veroorzaken)
Dit zijn 3 van de human based Cylons![]()
[afbeelding]
Soory voor de Off-Topic maar als je benieuwd bent hoe de evolutie van Toaster naar Cylon is gegaan ...

Beetje offtopic maar heet zij niet Grace Park?Edward Kingma schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:09:
[...]
Die rechter dame zit toch in Hawaii 5-O?
Ontopic:
Ik heb net het hele verhaal gelezen. Ik hoop dat het netjes opgelost wordt. Je verdient het zeker!
En die middelste is toch van Heroes?Edward Kingma schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:09:
[...]
Die rechter dame zit toch in Hawaii 5-O?
Basement Bios ---- Exo-S
Oh en Grace Park is
Verwijderd
Maargoed, het maakt op zich verder ook niet heel veel uit. Je hebt die tweede plek gewoon verdiend en hem wat betreft de bezoekers hier ook gewoon gehaald. Dat ze daar later onder omstandigheden waar jij verder niets mee te maken hebt aan gaan zitten frommelen doet daar natuurlijk niet veel aan af.
Jammer dat het maar 4 seizoenen waren
Ga je zon cylon dame namaken met een pc erin dan?
Wel vet dat er wat aan gedaan word vanuit CM Nederland hopen op een mooie/nette uitkomst
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik ben alvast benieuwd naar je volgende mod, de blueprints zien er goed uit.
Marco heeft voor de actie zelfs een account op GoT aangemaaktVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:44:
Hey allemaal,
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
En is al een keer gedaan zie Futurama LeeLa Casemod
Whahaha OMGAsphiax schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:48:
Dan word het weinig gamen denk ik met een paar setjes van deze schoonheden ...
En is al een keer gedaan zie Futurama LeeLa Casemod
Kunnen we nog een weekend update verwachten of ga je het dit weekend even rustig aandoen?
Eerst maar eens kijken wat er vandaag uit de gesprekken met CM komt ...Alpha89 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:13:
[...]
Whahaha OMG.
Kunnen we nog een weekend update verwachten of ga je het dit weekend even rustig aandoen?
Ja inderdaad :(( zo gaat je motivatie ook natuurlijk down the drain met zoiets. :((Asphiax schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:20:
[...]
Eerst maar eens kijken wat er vandaag uit de gesprekken met CM komt ...