Vind ik ook, zijn natuurlijke schutkleuren werken verdomde goed. Ik hoop er nog een keer eentje tegen een blauwe of lichte lucht, of groen te kunnen fotograferen. Ik heb hier al iets aan de vibrance getrokken zelfs. Als ik meer ging doen vond ik groene en paarse dingetjes in zijn vacht dus heb ik het zo gelaten
Ik ga proberen nog een keer een betere foto te maken, gevalletje, challenge accepted. Was best leuk en uitdagend om ze er uberhaupt op te krijgen. Genoeg ruimte voor verbetering en een mooie kans om lekker te gaan rondbanjeren daar in de toekomst!
Eerder deze week las ik iemand die niet zoveel zin had vroeg uit bed te gaan voor een foto. Gewoon doen! Je hebt heel de boel voor jezelf, komt niemand tegen, je hebt toch het shot, en je hebt nog wat aan de je dag! Juist jouw post, van wie die ook was, motiveerde mij erop te gaan. Lekker joh.
Vind het zwart/wit in de foto kostelijk van het hondje, mooie kijkers erop!
Voor wat het waard is had ik hem misschien zelf links en boven meer ademruimte gegeven, aan
de onderkant vind ik teveel ruimte in het zwarte van de bank(?) verdwijnen. Maar ik ben benieuwd hoe andere mensen daar naar kijken, omdat ik zelf nog van al jullie foto's en feedback aan het leren ben.
[
Voor 27% gewijzigd door
Schuey op 12-02-2018 09:26
]