@simmeh, ik mis een beetje het oogcontact bij de eerste twee. En zie bij de witte delen een stukje overbelichting.
@Deathchant, ik had de eerste foto weggelaten, al kan dat komen door mijn eigenvoorkeur voor om er dicht op te zitten komen.
@Buzz_Fuzz, leuk de ogen doen het hem zeker bij deze.
@bReChThOu, had foto nummer twee liever omgekeerd gehad.
@Mavi86, goed belicht en volgens mij vlak voor vertek goede timing.
@Mavi86, mis de scherpte hier.
@regmaster, bij de spelende beren en mogelijk de wolf ga lager, dan krijg je denk ik een sterkere foto.
MBT de zeearend, ik weet niet hoe het orgineel is, maar hij ziet er mij scherp uit, goed bezig, is mij niet geheel gelukt.
@Simmeh, kon je door je knieën? Dan had je namelijk gelijk gekomen wat denk ik een betere foto geeft.
@Harribo, even rechtzetten, je water loopt weg.
@link0007,
@Alsatian, volgens mij is de leeuw iets te ver verscherpt, maar vind het een leuke foto. Het nieuwe leeuwen verblijf is toch nog niet geheel open?
Landgoed Hoenderdaell word opeens goed bezocht door Tweakers. Ik ben afgelopen zaterdag even wezen buurten.
Mijn fascinatie zijn de katachtige en die worden door stichting leeuw zeer goed verzorgd echter voor de bezoeker/fotograaf maakt de natuurlijke schutting het bijna niet te doen om foto's te doen.
De steppevos, als ik het goed heb onthouden.
Ik ben de wolven in hun wintervacht in beieren gewend, dit is toch wel een stuk slanker, haast zachtaardig.
Ik had het vermoeden van de training, het treintje kwam aan en opeens was het etenstijd.
Van uit net de juiste positie is de foto net uit Afrika gemaakt, jammer van het raam wat er voor zit.