Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Jadang schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:32:
De Xoom 3G is nu voor €300 verkrijgbaar bij de Belcompany. Toch wel een groot verschil met laagste prijs uit de T.net Pricewatch.
Waar dan? Ik zie niets op de website staan. Is het in de shop?

Als die daadwerkelijk voor 300 in de shop ligt, ga ik nadenken of ik deze terug stuur en hem daar ga halen. Scheeld toch weer 100 euro.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:09:
[...]

Waar dan? Ik zie niets op de website staan. Is het in de shop?

Als die daadwerkelijk voor 300 in de shop ligt, ga ik nadenken of ik deze terug stuur en hem daar ga halen. Scheeld toch weer 100 euro.
Was in de winkels, maar overal al uitverkocht. Motorola is gestopt met leveren aan Belcompany(onenigheden), daarom heeft BelCompany de tablet afgeknald. Maar op de verkochte tablets voor 300 zit geen garantie, dit is overigens door Belcompany wel netjes tegen iedere klant verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSByte
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12-2023
Edit:
Overheen gelezen, yourtablet aanbieding was al gepost :)

[ Voor 83% gewijzigd door VSByte op 16-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
Is mij niet verteld dat er geen garantie op zou zitten, gewoon de gebruikelijke 2 jaar garantie. En is verkrijgbaar bij de vestigingen die hem op voorraad hebben. Dus even vragen naar andere filialen, wanneer de lokale BC geen voorraad meer heeft.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:24:
[...]

Was in de winkels, maar overal al uitverkocht. Motorola is gestopt met leveren aan Belcompany(onenigheden), daarom heeft BelCompany de tablet afgeknald. Maar op de verkochte tablets voor 300 zit geen garantie, dit is overigens door Belcompany wel netjes tegen iedere klant verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Op ebay zet ene dzone de Xoom 3g 32GB ook voor 384 te koop, niet verkeerd. Ben hevig aan het twijfelen. Wel komt het uit Hongkong, en ik weet niet hoeveel ik dan kwijt ben aan de douane.

[ Voor 3% gewijzigd door Crescendo op 17-12-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Bedankt voor de tip, bij BC in Utrecht Centrum hadden ze er nog 2, de laatste is een showroommodel.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Maar kan ik dat zo invoeren, weet iemand dat? Die Xoom is dan 384 euro, dus onder die 430€ Kerstinkopen Import grens. Maar ik kan nergens vinden of ze de 'winkelwaarde' pakken of de prijs waarvoor je het gekocht hebt. En die douane.nl is ook zo lekker up to date. Je kan ze enkel bellen, of faxen. Een e-mailadres, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Vandaag Zumocast geinstalleerd, geweldig, ik kan nu overal in huis alle content die op onze server staat bekijken/lezen/afspelen/beluisteren op mijn xoom. Kennen jullie die app?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-nl
  • Laatst online: 20-06-2021
Maar kan ik dat zo invoeren, weet iemand dat

Dat mag, als je/iemand hem zelf meenemt vanuit bv Hong Kong.
Het gaat om het bedrag dat je in de winkel betaald hebt, niet om de prijs in NL.
Als hij per post komt ben je helaas de klos.
De vrijstelling is dan 22 euro (of zo iets).
Behalve de BTW betaal je dan ook nog ( eventueel) invoerrechtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hmm dan is op Ebay kopen enkel een optie in Europa zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
Crescendo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:53:
Hmm dan is op Ebay kopen enkel een optie in Europa zelf.
Ik raad je aan om bij de Belcompany winkels te kijken naar de Xoom voor €300, evt. kunnen ze hem nog uit een ander filiaal over laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Maar dan heb ik geen garantie, hoor ik hier,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Wettelijk gezien heb je recht op garantie. Dat ze geen garantie willen geven is iets anders.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Jadang
Crescendo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:55:
Maar dan heb ik geen garantie, hoor ik hier,
Mijn Xoom had last van een dode pixel en ik heb hem teruggebracht. Ze hebben een nieuwe voor me besteld, dus het lijkt me dat je wel garantie hebt. Anders hadden ze me wel geld teruggegeven, lijkt me.

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Gistermiddag mijn exemplaar opgehaald bij Belcompany in Zutphen. Was de laatste die ze hadden.

Ik heb specifiek naar de garantie gevraagd en dat is gewoon 2 jaar. Gaat overigens om een 32Gb 3G model.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

mcv schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:12:
Gistermiddag mijn exemplaar opgehaald bij Belcompany in Zutphen. Was de laatste die ze hadden.

Ik heb specifiek naar de garantie gevraagd en dat is gewoon 2 jaar. Gaat overigens om een 32Gb 3G model.
Hier idem, net opgehaald, gewoon garantie. Nu even usb host cabel bestellen + mooi hoesje. Kreeg overigens de officiele motorola keyboard en mouse erbij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

MaDLiVe schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:45:
[...]

Hier idem, net opgehaald, gewoon garantie. Nu even usb host cabel bestellen + mooi hoesje. Kreeg overigens de officiele motorola keyboard en mouse erbij.
Dat zat er bij mij niet in :( Thuis waren ze we blij geweest met het keyboard.
Ben overigens wel benieuwd voor welk hoesje je kiest.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Xoom verkocht, bij dezen gegroet in dit forum, en tot weerziens in het Transformer Prime topic voor diegenen die op hetzelfde idee zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

mcv schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:23:
[...]

Dat zat er bij mij niet in :( Thuis waren ze we blij geweest met het keyboard.
Ben overigens wel benieuwd voor welk hoesje je kiest.
http://www.amazon.de/gp/product/B004M8RWCK

Deze case dus. Mooi extra'tje. Ook een usb host cable gekocht.
Heeft iemand trouwens een betrouwbare 'root' methode gevonden die werkt met de laatste update?

[ Voor 11% gewijzigd door MaDLiVe op 29-12-2011 13:17 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik heb een wifi xoom. Nu vraag ik me af of iemand het volgende weet. Als ik een usb host kabel koop en ik doe daar een 3g usb stick in, zou dit dan werken? Ik heb er ondertussen erg veel spijt van dat ik de wifi versie heb gehaald ipv de 3g versie en zou graag altijd op internet kunnen. Ik hoop dat iemand het antwoord weet!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Heb er toch maar een gekocht. Alleen heb ik per ongeluk de Family Edition, niet echt zo heel erg (want heb nu IPS scherm etc.) maar ik kan geen root :( :( . En normale accessoires passen allemaal niet op de Family Edition. Dus ik hoef hem eigenlijk niet.

Ik ben nu weer terug in Nederland maar ik kan hem dus niet terug brengen fuuuuuuu.

• Crescendo
Heeft de gewone Xoom geen ips scherm dan? Denk trouwens dat je het over de xoom 2 hebt?

Hoop dat begin 2012 dan eindelijk de prijzen gaan zakken.

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:20
Maks schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:01:
Heb er toch maar een gekocht. Alleen heb ik per ongeluk de Family Edition, niet echt zo heel erg (want heb nu IPS scherm etc.) maar ik kan geen root :( :( . En normale accessoires passen allemaal niet op de Family Edition. Dus ik hoef hem eigenlijk niet.

Ik ben nu weer terug in Nederland maar ik kan hem dus niet terug brengen fuuuuuuu.
Er zijn wel mogelijkheden om de Family Edition te rooten. Op het Xoom forum staat een mogelijkheid beschreven inclusief een video. Dus als enkel de root toegang je beperking is, kan het opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Maks schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:01:

wel lekker dun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pescador85
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
Bizar dat de xoom de laatste weken alleen maar duurder lijkt te worden. Van 385 euro nu alweer naar 400. Is hier een logische verklaring voor? Komt er nog een forse prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Ja dat is wel waar :)

Ik ben er eigenlijk best blij mee, ik gebruik hem nu ook meer als "normale" consument en niet als Tweaker, en ik moet zeggen dat het behoorlijk wat tijd scheelt (normaal ben je toch altijd aan het flashen op zoek naar de beste ROM hehe),

Hij is vrij snel, al gaat het niet zo soepel als een iPad (maakte de overweging tussen de Xoom en iPad maar Android spreekt mij meer aan en ik vond hem wat exclusiever). Het scherm is best mooi, wel wat last van backlight bleeding (heb hem niet kunnen vergelijken met de normale Xoom). Wel een klein nadeel; geen Gorilla Glass, nog geen krasjes op het beeldscherm gelukkig. Wel twee op de achterkant maar ik heb het hoesje van BestBuy er eigenlijk altijd om zitten (was 30 usd maar wel echt leer zeiden ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor als iemand nog accessoires wil voor de Motorola Xoom.. Alles wat Yourtablet nog voorradig heeft gaat er voor dumpprijzen uit. Ik heb nog de HD Speaker dock voor 20 euro mee kunnen nemen, maar die is nu van de website af zie ik.

http://yourtablet.nl/opruiming/accessoires

Nog een tip voeg minimaal 2 accessoires toe want dan zijn de verzendkosten van 6 euro gratis ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:13:
Tip voor als iemand nog accessoires wil voor de Motorola Xoom.. Alles wat Yourtablet nog voorradig heeft gaat er voor dumpprijzen uit. Ik heb nog de HD Speaker dock voor 20 euro mee kunnen nemen, maar die is nu van de website af zie ik.

http://yourtablet.nl/opruiming/accessoires

Nog een tip voeg minimaal 2 accessoires toe want dan zijn de verzendkosten van 6 euro gratis ;)
Thanks voor de tip. Jammer dat de Speaker HD dock weg is. Dan maar de normale. Ga het maandag wel ophalen :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Goeie tip, hier maar gelijk de dock, extra reis adapter en usb-host kabel besteld. Blijft overigens een zwaar minpunt vinden dat je de xoom niet via microUSB kunt opladen.

Heeft iemand trouwens al ervaring met rooten van de xoom? Ik kon nog geen one clock methods vinden en ben een beetje een kneus met ADB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
MaDLiVe schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:52:
Goeie tip, hier maar gelijk de dock, extra reis adapter en usb-host kabel besteld. Blijft overigens een zwaar minpunt vinden dat je de xoom niet via microUSB kunt opladen.
Mijn family edition laadt echt extreem langzaam op (8 uur van leeg naar vol), dus pas op met wat je zegt })

[ Voor 3% gewijzigd door Maks op 07-01-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
Logisch dat de tablet niet via microUSB op te laden is. De accu heeft teveel vermogen, dan ben je eeuwig bezig met opladen. Andere tablets zoals de Galaxy Tab en de Transformer hebben dat ook niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

FriXion schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:22:
Logisch dat de tablet niet via microUSB op te laden is. De accu heeft teveel vermogen, dan ben je eeuwig bezig met opladen. Andere tablets zoals de Galaxy Tab en de Transformer hebben dat ook niet hoor ;)
Onzin ;) Ik kan mijn galaxy tab prima via usb opladen, given het kost wel wat uurtjes desondanks kan ik gewoon de USB 'data' kabel gebruiken welke ik dan gewoon in een high capacity usb lader steek, gaat vervolgens lekker snel. Transformer laadt ook gewoon perfect met USB indien je de juiste usb kabel gebruikt. Snelheid is gewoon afhankelijk van de capaciteit vd lader. Mij gaat het erom dat ik niet met 10 verschillende laders moet rondlopen maar gewoon een USB lader kan meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb de motorola xoom wifi + 3G aangeschaft.
Nu heb ik de update gedaan naar 3.2 (wat hij zelf aangaf)
Als ik nu mijn simkaart van(Vodafone bel+sms+web) erin stopt gebeurt er echt helemaal niks? En als ik ga naar instellingen,
Draadloos en netwerken ga dan staan daar 8 regels (opties).
Van die 8 opties wat begint met vliegmodus en eindigt met mobiele netwerken(die ik volgens mij moet hebben?) Dan is alles wit om aan te klikken behalve de laatste regel...Die van mobiele netwerken?
Je begrijpt het al ik krijg geen verbinding met 3G?
Wie kan mij helpen?Wat vergeet ik of doe ik niet goed?

m.v.g.r.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Misschien moet je eens contact opnemen met je provider?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:46:
Misschien moet je eens contact opnemen met je provider?
Maar dan nog moet ik toch in een keuze menu kunnen om eventuele settings te veranderen? Zoja welk menu? En hoor je als je je simkaart erin stopt geen melding te krijgen,dat er een sim in gedaan is?

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Ik heb een wifi-only (US-model).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
http://www.tabletworld.nl...-3g-vodafone-instellingen.

Als het goed is kan je die bij mobiele netwerken instellen (onder GB is het Settings > Wireless and network > Mobile networks >Access point names, neem aan dat het ook zo ongeveer heet onder HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
In de pricewatch wordt de 32gb versie nu aangeboden voor 350€. Netjes, nu nog anderen die volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:49:
http://www.tabletworld.nl...-3g-vodafone-instellingen.

Als het goed is kan je die bij mobiele netwerken instellen (onder GB is het Settings > Wireless and network > Mobile networks >Access point names, neem aan dat het ook zo ongeveer heet onder HC)
Inderdaad dat is de onderste regel....Mobiele netwerken,opties voor roaming,netwerken,Apn's instellen.
De regels erboven zijn wit van kleur, als ik daar op druk kom ik verder.
En de regel mobiele netwerken is lichtgrijs en heeft geen vervolg als ik er op klik?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
je simkaart werkt en zit er goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een helpdesk van motorola dat jullie weten waar ze nederlands spreken?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:52:
je simkaart werkt en zit er goed in?
De simkaart werkt wel in mijn telefoon dus dan ga ik er ook vanuit dat hij het doet in de tablet?
En de simkaart kan er maar op 1 manier in toch:)
En kan je die settings alleen veranderen als er een verbinding met 3G is dan?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:51:
[...]

De simkaart werkt wel in mijn telefoon dus dan ga ik er ook vanuit dat hij het doet in de tablet?
En de simkaart kan er maar op 1 manier in toch:)
En kan je die settings alleen veranderen als er een verbinding met 3G is dan?

Gr,
Ik denk dat je die instellingen alleen kan veranderen als je een simkaart hebt geplaatst. Heb je hem al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat je die instellingen alleen kan veranderen als je een simkaart hebt geplaatst. Heb je hem al opnieuw opgestart?
Yep gelukt!!

Nu de juiste instellingen nog:)

Ben al een stapje dichterbij tnx man!!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:28:
Eindelijk de 3G functie voor elkaar gekregen. Was even bang dat ik een US versie had gekregen, maar dit bleek loos alarm.

Tot nu toe erg goede tablet. Erg soepel allemaal. Gebruiken jullie iets van een TaskKiller om de accuduur positief te beinvloeden?
Hoi,

Zou jij jou instellingen hier eens willen posten?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Heb ook nog een xoom bij de belcompany kunnen bemachtigen. Kom van de china-pads (dropad, hanspad) dan ligt de afwerking hier een stap hoger. Wil hem eigenlijk wel rooten ivm titanium back-up, een andere rom is niet nodig want het draait prima en straks met ics helemaal rap.
Tot slot nog de vraag wat jullie als videoplayer gebruiken, probeer nu mxplayer die goede tegra ondersteuning zou hebben maar ben nieuwsgierig wat de rest gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:50:
[...]

Hoi,

Zou jij jou instellingen hier eens willen posten?

Gr,
Ja hoor, komt ie:

Naam: Vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy:
Poort:
Gbr. : vodafone
WW: vodafone
server:
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Mms-proxy: 192.168.251.150
mms-poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatie: PAP
APN-Type: default
APN-protocol: IPv4

Niet zeker of dit voor jou ook werkt. Er is nogal wat verschil lees ik her en der.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Pescador85 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:05:
Bizar dat de xoom de laatste weken alleen maar duurder lijkt te worden. Van 385 euro nu alweer naar 400. Is hier een logische verklaring voor? Komt er nog een forse prijsdaling?
Ik vind het ook behoorlijk opmerkelijk, zo blijf je maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

anjaniki schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:55:
Heb ook nog een xoom bij de belcompany kunnen bemachtigen. Kom van de china-pads (dropad, hanspad) dan ligt de afwerking hier een stap hoger. Wil hem eigenlijk wel rooten ivm titanium back-up, een andere rom is niet nodig want het draait prima en straks met ics helemaal rap.
Tot slot nog de vraag wat jullie als videoplayer gebruiken, probeer nu mxplayer die goede tegra ondersteuning zou hebben maar ben nieuwsgierig wat de rest gebruikt.
Diceplayer, de enige die hardwarematige ondersteuning biedt, supersnel en speelt alles, de meeste zweren bij rockplayer dat is echt frut, vergeleken bij dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Spice schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 01:33:
[...]

Diceplayer, de enige die hardwarematige ondersteuning biedt, supersnel en speelt alles, de meeste zweren bij rockplayer dat is echt frut, vergeleken bij dit.
thanks! Die ga ik zeker proberen, nog nooit van gehoord!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hehe PCStraat en Zercom hebben de prijs van 3g verlaagd naar ong. 450. Het gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:03:
[...]

Ja hoor, komt ie:

Naam: Vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy:
Poort:
Gbr. : vodafone
WW: vodafone
server:
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Mms-proxy: 192.168.251.150
mms-poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatie: PAP
APN-Type: default
APN-protocol: IPv4

Niet zeker of dit voor jou ook werkt. Er is nogal wat verschil lees ik her en der.
We hebben beiden (Vodafone bel+sms+web) dat zou dan toch niet uit moeten maken?
Strakkies ff proberen,moet ik voor de rest nog wat aanpassen of anders instellen?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Spice schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 01:33[/message]:
[...]
Nice ik ga die Diceplayer ook een poging geven (eerst een paar mooie 720p test bestanden maken)
In ICS heeft de stockplayer toch ook hardwarematige ondersteuning? Want ik kwam net dit bericht tegen dus lang kan dat niet meer duren :9~
@ hierboven je kan nog een poging doen een Xoom 3G bij de belcompany te scoren voor 299,98 lukte mij ook nog vorige week. (waarvoor dank aan de tipgever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Als ik mijn mkv benader krijg ik niet de optie om ze te openen met dice (via es file explorer). Ikkrijg alleen een paar andere spelers te zien. Ik heb wel de free versie aangezien ik de full versie niet kon krijgen op het moment.

Iemands suggesties?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Die Dice player werkt bij mij voor geen meter. Ook erg ongebruiksvriendelijk.

Iemand hier die skype gebruikt op zijn stock xoom 3.2? Bij mij crashed de app zodra ik een gesprek start. Diverse malen geïnstalleerd en gereboot, zonder succes. Suggesties?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Fasterinside schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:33:
Die Dice player werkt bij mij voor geen meter. Ook erg ongebruiksvriendelijk.

Iemand hier die skype gebruikt op zijn stock xoom 3.2? Bij mij crashed de app zodra ik een gesprek start. Diverse malen geïnstalleerd en gereboot, zonder succes. Suggesties?
Gebeurd hier ook :( Ook een stock xoom 3g....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

jammer :( van de Dice-player, ik heb er een hele hoop gehad en deze vind ik superfijn en werkt heel goed bij mij, is de enige die ook direct de sd-kaart mee inleest. Ik draai ook nl-stock 3.2, ik vond hem niet alleen beter maar met kop en schouders, vreemdf dat jullie het niks vinden en/of niet goed werkt.

Gebruiken jullie de tegra2 plugin die erbij hoort wel?

[ Voor 12% gewijzigd door Spice op 15-01-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Hij werkt qua afspelen erg goed, maar je kan geen playlists maken bijvb. Je moet elke keer weer browsen naar de movies map. Dat werkt allemaal wat omslachtig.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 17:45

E-B

* http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1451950
* http://www.androidpolice....ooms-now-live-in-the-u-s/
* http://www.xda-developers...ce-cream-sandwich-update/

Zijn er al mensen die de ICS update binnen hebben gekregen of al draaien? Hoe zijn de bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen, voor de Family Edition is het nu in een keer niet meer zeker of ICS komt dus dat is helemaal jammer.

Hoe draait GTA bij jullie trouwens? Bij mij best soepel, behalve als het regent. Een vriend van mij heeft een iPad 1 maar bij hem gaat het echt niet zo soepel als op mijn Xoom :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nee, nog niet binnen gekregen. Ik heb wel de US versie, dus ik verwacht hem wel eerder. Dat was met de vorige updates ook zo.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 00:02
Ik heb hier vorige week de gelekte testversie van 4.0.3 die toen al te vinden was op xda geïnstalleerd. Waarschijnlijk is dit exact dezelfde versie als de versie die nu OTA wordt gepushed.

Ik ben tot nu toe erg tevreden! Waar honeycomb een wat gehaast product was voelt dit een stuk beter aan. De tablet draait overall een stuk smoother. Vooral de stabiliteit van de browser is met sprongen vooruit gegaan. Op visueel gebied kan ik niet zeggen dat ik erg veel verschil merk met honeycomb. Het ziet er allemaal net iets gelikter uit, maar dat merk je na een weekje al niet zo erg meer.

De feature waar ik het meest naar verlangde, face unlock, heb ik helaas niet kunnen vinden. Volgens mij zit dat in de testversie er in ieder geval niet in.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Ik draai nu ook ICS 4.03 en tot nu toe werkt het allemaal goed.
Ik draai de costum ROM nightly build 41 van Team Eos met Google apps 10.4
Ik had op HC 3.2 met Titan backup mijn apps gebackuped en nadat ik Xoom had geupdate had naar ICS 4.03, de apps terug gezet en tot mijn blije verrassing werkte bijna alle apps vauit de backup.
Tevens kan ik bevestigen dat met deze ROM ook de USB Host functie werkt voor apps zoals DSLR Controller.

Ik heb de installatie instructies van eosxoom gevolgd, erg makkelijk en alles verliep erg soepel.
Zie: http://eosxoom.pbworks.com/w/page/49918639/How%20Tos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op xda dat ie zelfs al buiten de US al geupdate is, in Maleisie. Dus wie weet. Jammer dat ik op mn werk niet met mn xoom op het wifi mag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Jup ook 4.0.3!

Automatisch over the air van gisteren. US versie.

Heb nu een Nexus S en Xoom met Android 4.0.3.

Zoals het hoort! Een developer phone en tablet met de laatste versie!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op xda dat je je tablet ook kan overzetten naar us versie. Veel mensen uit Canada hebben dat gedaan en ze kregen dan ook meteen de update naar ICS binnen. Weet iemand misschien hoe dit in zijn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-nl
  • Laatst online: 20-06-2021
Ik denk bij Motodev het betreffende image downloaden en dan je Xoom daarmee flashen.......

[ Voor 4% gewijzigd door wim-nl op 20-01-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Moet wel zeggen dat ik hiermee het nederlandse woordenboek ben verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands woordenboek weegt niet op tegen ICS! Ga het als ik thuis ben meteen proberen. Heb nog geen idee wat Motodev is, maar ga een poging wagen. Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
Werkt dat ook voor de 3G versie? Het omzetten naar een US versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ben nieuw wat betreft Android... als ik nu 3.2 heb en 4 komt beschikbaar in mijn land, dan hoef ik daar niks voor te doen behalve onder "settings" bij updates te kijken, waarna hij zich draadloos update zonder dat er data verloren gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 05:37:
Sorry, ben nieuw wat betreft Android... als ik nu 3.2 heb en 4 komt beschikbaar in mijn land, dan hoef ik daar niks voor te doen behalve onder "settings" bij updates te kijken, waarna hij zich draadloos update zonder dat er data verloren gaat?
Dat klopt. Sterker nog hij zal in je 'taskbar' aangeven dat er een update beschikbaar is. Daar kun je op klikken en de rest gaat automagisch...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haanaf
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2024
http://www.xda-developers...ity-to-the-motorola-xoom/

Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben?

Ethernet voor de Xoom.

[ Voor 9% gewijzigd door haanaf op 22-01-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Heeft iemand met een NLse XOOM al de 4.0 update binnengekregen? Ik kan namelijk niet wachten! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:00
Vorige week ook maar een Xoom gehaald bij de BelCompany. Ik had eerst een Tomtec, maar die viel uit elkaar. Dus nu toch maar voor de iets duurdere Xoom gegaan. Ik moet zeggen dat deze me tot nu toe wel heel goed bevalt. Ik heb nu meer opslag ruimte en 3g. Alleen het scherm is iets minder, maar dat neem ik wel op de koop toe.

Ook het toetsenbord en de muis zijn geweldig, dat je dat er gewoon bij krijgt is echt super. Ik heb ook een dock erbij besteld en die is in combinatie met het toetsenbord en de muis voldoende om het een soort van PC replacement te maken. Hebben jullie ook een screen protector aangeschaft? Of kan ik wel zonder?

Ik moet nog wel een beetje op zoek naar goeie apps, maar daar kom ik wel uit. Ik vind de e-mail app van Android 3.2 wel geweldig goed. Werkt ook prima met Hotmail. Uitzending gemist stopt bij mij wel vaak na 3 minuten. Zijn er nog aanraders?

Ik kan ook niet wachten op Android 4, dus ik zit nu de hele dag op controleren op updates te drukken. Hopelijk duurt het wachten niet te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rozuchu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:53:
Heeft iemand met een NLse XOOM al de 4.0 update binnengekregen? Ik kan namelijk niet wachten! ;-)
Helaas is deze update alleen voor US versies. Het rare is dat motorola het zelf het had over een totale uitrol. Maar als ik de update notes bekijk staat er dat het een update alleen voor de US versie betreft. Dus we zullen helaas moeten wachten. En wachten duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al een tijdje te kijken naar een tablet, en kom eigenlijk iedere keer op de M Xoom uit. Het stomme is dat bijna alle andere merken ik wel een keer mee gespeeld hebt, maar met M Xoom nog nooit, want ligt bijna nergens in de winkel, zelfs bij Mycom niet! Uit de ervaringen hier is het een mooi en vooral goed apparaat, zal ik hem gewoon maar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Coolblue Eindhoven had hem laatst. Volgens mij kan je ook wel gewoon vragen of ze hem willen bestellen, en dan even daar er mee spelen.

Ik zit overigens in hetzelfde schuitje, ook op zoek naar een tablet. Maar twijfel wel tussen deze, of bijvoorbeeld de AT200 van Toshiba, vind ik ook een mooi ding.

[ Voor 38% gewijzigd door Crescendo op 28-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crescendo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:08:
Coolblue Eindhoven had hem laatst. Volgens mij kan je ook wel gewoon vragen of ze hem willen bestellen, en dan even daar er mee spelen.

Ik zit overigens in hetzelfde schuitje, ook op zoek naar een tablet. Maar twijfel wel tussen deze, of bijvoorbeeld de AT200 van Toshiba, vind ik ook een mooi ding.
Ja het is net als een nieuwe auto kopen daar wil je ook een proefrit in maken, zal eens vragen of ze er een willen bestellen bij Mycom, maar vind het zo lullig als ik hem dan niet koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja net mijn Xoom besteld, morgen in huis hoop ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pescador85
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik heb de Xoom binnen een week geleverd gekregen via Simply Electronics, wel met engelse stekker. Ik kan echter een stroomstekker van een oude laptop in het stopcontact steken en verbinden met de adapter van de Xoom. Hij bevalt me totnutoe goed. Alles wat ik had verwacht. Ik kan nog niet updaten naar ICE.

Verder een case besteld van ZooGue, ook binnen één week vanuit de VS geleverd.

Aan de pricewatch te zien gaan steeds minder winkels de Xoom aanbieden, maar de prijzen gaan niet omlaag. Dat is ook één van de redenen dat hem in Engeland heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ja prijzen zijn echt onwijs vaag.. Als dat zo blijft kan ik netzo goed paar centen meer neertellen en meteen Xoom 2 of Tosbiha at200 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pricewatch is ook niet echt up to date, goedkoopste was gisteren bij Mycom, maar uiteindelijk via Azerty goekoper gekocht? Nou ja nu is het wachten op het speelgoed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat is mijn Xoom gaaf zeg, helemaal te gek Android :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:45:
Wow wat is mijn Xoom gaaf zeg, helemaal te gek Android :-)
Hehe, ik ben er ook nog steeds blij mee, boeken lezen etc, lekker browsen door Reddit & me favo forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Is er al meer bekend over ICS? Had eigenlijk wel verwacht dat hij in Januari zou komen, maar tot dusver alleen nog maar US?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M Xoom nu een paar dagen in bezit en erg tevreden. Scherm is strak en helder, gps werkt echt prima. Nog geen update gehad naar 3.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:00
Ik heb na de goede berichten ook maar een ZooGue besteld in Amerika. Snel binnen (5 dagen) en bevalt erg goed. Hoe doen jullie dat met het dock, want volgens mij moet ik de Xoom er dan uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Van Cyanogen:
Currently, you can compile CM9 for a small number of devices- notably the Samsung Galaxy Nexus and Nexus S, the Samsung Galaxy Tab 10.1 (Wi-Fi and T-Mobile versions), the HP Touchpad and Motorola Xoom.
Twijfel zelf nog of ik hem wel wil rooten. Lijkt me een hoop gedoe.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Laatst online: 09-09 12:26
Pindamann schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:56:
Is er al meer bekend over ICS? Had eigenlijk wel verwacht dat hij in Januari zou komen, maar tot dusver alleen nog maar US?
ICS van Team EOS, custom ROM op basis van de stock ICS maar werkt prima op mijn MZ601 incl. de 3G verbinding. Op Motorola ga ik niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
s_schimmel schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:07:
[...]

ICS van Team EOS, custom ROM op basis van de stock ICS maar werkt prima op mijn MZ601 incl. de 3G verbinding. Op Motorola ga ik niet meer wachten.
Je hebt dus de NL Xoom 3G geroot? En nu ICS goed werkend? Hmm tempting! Lastig proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verkeerde topic....

[ Voor 87% gewijzigd door Fasterinside op 12-02-2012 11:52 ]

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Ik heb een xoom wifi (zonder 3G). Nu mijn vrouw in het ziekenhuis ligt, zou ze graag hiermee toch op internet gaan. Is het mogelijk om 3G extern nog toe te voegen??? Zo'n USB zoals bij laptops? Ben Belg en heb dus waarschijnlijk mobilevikings :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53
oneiltje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:46:
Ik heb een xoom wifi (zonder 3G). Nu mijn vrouw in het ziekenhuis ligt, zou ze graag hiermee toch op internet gaan. Is het mogelijk om 3G extern nog toe te voegen??? Zo'n USB zoals bij laptops? Ben Belg en heb dus waarschijnlijk mobilevikings :-)
Is tethering wellicht makkelijker te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

ex87 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Je hebt dus de NL Xoom 3G geroot? En nu ICS goed werkend? Hmm tempting! Lastig proces?
Ik heb de mijne bijna gemold tijdens dat proces :P Op gegeven moment bootte ie en dacht ik dat het goed was gegaan. Bleek de oude versie er nog op te staan maar crashten allerlei processen tijdens het opstarten. Daardoor kreeg ik heb in eerste instantie niet geboot naar die modi waar je hem kon flashen. Dat lag achteraf aan de USB driver op de PC die moest ineens geherinstalleerd worden ofzo.

Iig, veel lezen en veel gedoe. Ik wacht wel ff :P Het is ook niet zo dat die update van cruciaal belang is om zoveel moeite te doen :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het als ik mijn blue tooth inschakel mijn wifi wordt verbroken op de Xoom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:43:
Klopt het als ik mijn blue tooth inschakel mijn wifi wordt verbroken op de Xoom?
Dat hoort natuurlijk niet nee

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
oneiltje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:46:
Met je mobiel kun je het 3g netwerk via wifi (tethering / wifi hotspot) doorgeven aan je Xoom. Pas wel op dat je niet over je databundel heen gaat! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriendin kocht een Xoom bij de phonehouse met wifi only voor 359 euro zonder verzendkosten eenmaal binnen helemaal blij want het bleek het 3G model te zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Motorola heeft aangekondigd de EU versie pas in Q4 ICS te geven geloof ik. Daarom heb ik zelf geflashed naar de US versie die al wel naar ICS kon updaten. En omdat ik XDA-developers een vreselijke community vind om informatie te vinden, een eigen tutorial geschreven:

http://nldr.net/2012/02/h...n-the-eu-xoom-mz604-wifi/

Hopelijk heeft iemand er wat aan. Ik ben iig blij met ICS, het is allemaal wat sneller en ziet er mooier uit. Ook kun je de Chrome Beta browser installeren en werkt die linker app history balk sneller waardoor ie beter bruikbaar is.

9800X3D | 3070

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste