Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Pindamann schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:13:
Motorola heeft aangekondigd de EU versie pas in Q4 ICS te geven geloof ik. Daarom heb ik zelf geflashed naar de US versie die al wel naar ICS kon updaten. En omdat ik XDA-developers een vreselijke community vind om informatie te vinden, een eigen tutorial geschreven:

http://nldr.net/2012/02/h...n-the-eu-xoom-mz604-wifi/

Hopelijk heeft iemand er wat aan. Ik ben iig blij met ICS, het is allemaal wat sneller en ziet er mooier uit. Ook kun je de Chrome Beta browser installeren en werkt die linker app history balk sneller waardoor ie beter bruikbaar is.
Ziet er goed uit. Aan te raden voor eeen 3G vversie?

Welke back up apps heb jij gebruikt?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Fasterinside schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:13:
[...]

Ziet er goed uit. Aan te raden voor eeen 3G vversie?

Welke back up apps heb jij gebruikt?
Ik heb echt geen idee of dit werkt voor de 3G versie. Verder geen backup gebruikt :P

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Pindamann schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:13:
Motorola heeft aangekondigd de EU versie pas in Q4 ICS te geven geloof ik. Daarom heb ik zelf geflashed naar de US versie die al wel naar ICS kon updaten. En omdat ik XDA-developers een vreselijke community vind om informatie te vinden, een eigen tutorial geschreven:

http://nldr.net/2012/02/h...n-the-eu-xoom-mz604-wifi/

Hopelijk heeft iemand er wat aan. Ik ben iig blij met ICS, het is allemaal wat sneller en ziet er mooier uit. Ook kun je de Chrome Beta browser installeren en werkt die linker app history balk sneller waardoor ie beter bruikbaar is.
Super! Maar ik dacht juist dat ICS begin maart kwam? Q4 zo lang kan ik niet wachten, dan ga ik je tutorial even opvolgen! (ik vind 3.2 echt ontzettend annoying, en ik zit nog steeds met de bug dat mijn nederlandse toetsenbord layout azerty is.... beetje teleurstellend dat dit nog niet gefixed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 17:45

E-B

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:44:
vriendin kocht een Xoom bij de phonehouse met wifi only voor 359 euro zonder verzendkosten eenmaal binnen helemaal blij want het bleek het 3G model te zijn :-)
Ik krijg het idee dat dit geen foutje is maar dat de info op de website niet klopt. Ik heb zaterdag in Assen in de winkel gestaan en daar stond de zelfde prijs op het kaartje (€359) maar ook met 3G én Wifi als "eigenschap". Als dat echt zo is, dan zou het een mooie deal zijn. Ik had er al bijna 1 meegenomen voor dat geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Kan je die ook online bestellen? Prima deal lijkt me zo.

Online vind ik hem niet, alleen inclusief abbo.

[ Voor 31% gewijzigd door Crescendo op 27-02-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Je hebt gelijk het uitrollen begint in q2 volgens https://forums.motorola.com/pages/00add97d6c. In dat geval zou ik toch maar even wachten

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Pindamann schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:50:
Je hebt gelijk het uitrollen begint in q2 volgens https://forums.motorola.com/pages/00add97d6c. In dat geval zou ik toch maar even wachten
Ik zie voor het Europese 3G model alleen "ICS Upgrade in planning. Further details to follow." staan.
Geen Q2 :'(

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Crescendo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:49:
Kan je die ook online bestellen? Prima deal lijkt me zo.

Online vind ik hem niet, alleen inclusief abbo.
Deze werkt niet: http://www.phonehouse.nl/tablet/motorola/xoom/bestel/ ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ok,maar al kijk je dan naar 3G tweede pagina, staat er nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Dat was dan ook juist de conclusie. :)

Ik geloof dat Dune101 deze versie had besteld en ipv. een wifi versie een 3G versie heeft gekregen. Daaraan voeg ik toe dat in de winkel het juist wel vermeld wordt op het kaartje (dat het dus om de 3G versie gaat). Gisteren heb ik online 1 proberen te bestellen maar dat is mislukt door in het gebreke blijven van fatsoenlijke creditcard optie in de bestelprocedure. Ik ga nog even in de winkels kijken en zal mijn bevindingen laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
En in de winkel hebben ze dezelfde prijs voor dat toestel waar wel 3G bij wordt vermeldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Dat klopt, in Assen lag hij voor € 359,- in de schappen. :D

Ik weet natuurlijk niet of alle filialen deze prijs hanteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus toch met 3g he bij de Phonehouse, slik en ik betaalde 4 weken terug nog 419 euro voor een wifi only via Azerty, nouja.....
E-B schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:08:
Dat klopt, in Assen lag hij voor € 359,- in de schappen. :D

Ik weet natuurlijk niet of alle filialen deze prijs hanteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:21:
Dus toch met 3g he bij de Phonehouse, slik en ik betaalde 4 weken terug nog 419 euro voor een wifi only via Azerty, nouja.....
[...]
Ik betaalde in December 399 voor een 3G uit Engeland. Dus jouw prijs is wel erg hoog!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:21:
[...]
Vandaag geïnformeerd, bevestigd gekregen en besteld (was niet op voorraad in de winkel). Donderdag ligt er een nieuwe Motorola Xoom 32GB 3G á €359,99 voor mij klaar! *O*

Edit 01-03-2012: En hij is binnen! Playtime! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door E-B op 01-03-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Zo, na even wat gespeeld te hebben zit ik met twee vragen.
  • Klopt het dat Android 3.2 (dus niet 3.2.1) de laatst beschikbare versie voor de 3G variant is? Op de site van Motorola vind ik alleen info over 3.1 en via de zoekmachines vind ik eigenlijk alleen de wifi versies die op 3.2.1 zitten, geloof ik. Ik stel de vraag omdat ik geen updates meer binnen krijg (kon na eerste boot van 3.01 via 3 of 4 updates naar 3.2 komen) en ik in de winkel wel 3.2.1 op het showmodel meen gezien te hebben.
  • En klopt het dat er in de standaard wallpaper twee zwarte kleine puntjes zitten in het "gebouw"? Het lijken haast dode of luie (zo heet dat toch?) pixels maar ze schuiven mee wanneer ik door de panels heen blader en ik kan het op witte of andere gekleurde achtergronden niet reproduceren. Het gaat dus echt om deze ene wallpaper.Ook als ik de settings induik en de achtergrond kleiner / vager wordt dan verschuiven deze puntjes mee. Heel vreemd. Ik zou het haast op een foutje van de ontwerper willen schuiven maar ze zijn best aanwezig dus ik vind dat lastig voor te stellen.
Overigens heb ik het idee dat The Phone House ergens in één of ander continent een dealtje heeft gesloten of zo (want het is inderdaad een 32GB 3G versie).
Ik weet niet of het gebruikelijk is maar ik had handleidingen in het Spaans, Duits, Frans en nog een taal waar ik even niet op kan komen. Geen Engels en geen Nederlands. Die laatste had ik ook niet perse verwacht, maar geen Engels vond ik wel een beetje opmerkelijk.

Los daarvan, ik ben nu al erg blij met het ding. Een waardige opvolger voor mijn Archos 7 Home Tablet v2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De updates duren even, maar na een dag of 3 in gebruik moet je 3.2 kunnen downloaden, heb je meteen de Nederlandse versie op je Xoom. Die van ij had alleen Duitse taal in het begin maar er is een app in de store waarmee je alle talen kunt selecteren, veel plezier met je Xoom :-)
E-B schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:32:
Zo, na even wat gespeeld te hebben zit ik met twee vragen.
  • Klopt het dat Android 3.2 (dus niet 3.2.1) de laatst beschikbare versie voor de 3G variant is? Op de site van Motorola vind ik alleen info over 3.1 en via de zoekmachines vind ik eigenlijk alleen de wifi versies die op 3.2.1 zitten, geloof ik. Ik stel de vraag omdat ik geen updates meer binnen krijg (kon na eerste boot van 3.01 via 3 of 4 updates naar 3.2 komen) en ik in de winkel wel 3.2.1 op het showmodel meen gezien te hebben.
  • En klopt het dat er in de standaard wallpaper twee zwarte kleine puntjes zitten in het "gebouw"? Het lijken haast dode of luie (zo heet dat toch?) pixels maar ze schuiven mee wanneer ik door de panels heen blader en ik kan het op witte of andere gekleurde achtergronden niet reproduceren. Het gaat dus echt om deze ene wallpaper.Ook als ik de settings induik en de achtergrond kleiner / vager wordt dan verschuiven deze puntjes mee. Heel vreemd. Ik zou het haast op een foutje van de ontwerper willen schuiven maar ze zijn best aanwezig dus ik vind dat lastig voor te stellen.
Overigens heb ik het idee dat The Phone House ergens in één of ander continent een dealtje heeft gesloten of zo (want het is inderdaad een 32GB 3G versie).
Ik weet niet of het gebruikelijk is maar ik had handleidingen in het Spaans, Duits, Frans en nog een taal waar ik even niet op kan komen. Geen Engels en geen Nederlands. Die laatste had ik ook niet perse verwacht, maar geen Engels vond ik wel een beetje opmerkelijk.

Los daarvan, ik ben nu al erg blij met het ding. Een waardige opvolger voor mijn Archos 7 Home Tablet v2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Is er iemand die weet wanneer de Euro 3g versie van de Xoom ICS krijgt?

@E-B
Ik heb mijn tablet niet bij de Phone house gekocht maar bij Bel company en ik heb ook de handleidingen in de talen die jij noemt zonder de Engelse.

[ Voor 56% gewijzigd door janzeeschuimers op 23-03-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
janzeeschuimers schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:27:
Is er iemand die weet wanneer de Euro 3g versie van de Xoom ICS krijgt?

@E-B
Ik heb mijn tablet niet bij de Phone house gekocht maar bij Bel company en ik heb ook de handleidingen in de talen die jij noemt zonder de Engelse.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Jawel, maar ik was er even een weekeindje tussen uit.

https://forums.motorola.com/pages/00add97d6c
ICS Upgrade in planning. Further details to follow.

Upgrade to Android 3.2 now available in select countries. Visit motorola.com/myxoom for more details (Menu > Settings > About tablet > System updates).
Met andere woorden, is dus niet bekend. Motorola heeft in ieder geval nog geen uitspraken gedaan, en geloof mij, ik houd het goed in de gaten. ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

En de US WIFI versie ontvangt wederom een update, deze keer één naar Android 4.0.4 (gisteren uitgebracht).

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat ik de "verkeerde" tab heb gekozen. Niet zo zeer omdat ik niet tevreden ben over mijn 3G versie maar omdat ik een beetje teleurgesteld ben in mate van updates voor het ding. De prijs/aanbieding (€360,-) was zo mooi. Een gemiddeld A-merk 3G tablet doet toch snel ruim over de €400,-, de laatste keer dat ik mij er in verdiept had. Hierdoor heb ik toch mogelijk toch te snel gekozen voor een 3G tablet. :)

De 3G versie heeft nog niet eens de update naar 3.2.1 gehad terwijl die toch zo'n beetje op elke andere, niet 3G, Xoom tab draait (geloof ik).

In dit geval hecht ik ook niet zozeer veel waarde aan de drang om te updaten "omdat het een nieuwe versie is", maar ik heb kleine problemen met wegvallende wifi verbindingen met name tijdens streaming in diverse apps (bv. IMDB en Uitzending Gemist). Ik weet dat in 3.2.1 en in 4.0.3 én 4.0.4 op gebied van wifi nogal wat zaken verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Ik deel je gevoel :'( Ook ik heb gekozen voor de Xoom omdat het een "Google Experience Device" betrof en dus geen vertragingen met updates omdat fabrikanten hun schil eerst moeten testen en aanpassen.

Uiteraard speelde de prijsstelling ook mee, en heb dus ook de 3G versie gekocht.

Bij Androidworld wordt ook gemeld dat alleen de US versie bijgewerkt wordt door Google. In Europa wordt de uitrol van updates verzorgd door Motorola zelf.

Zit sterk te twijfelen om mijn Xoom te voorzien van de US firmware, maar dan zijn er blijkbaar weer issues met de 3G modellen.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
3G werkt dan totaal niet, zelf getest ;). Ik heb zelf ook een 3G Xoom en erger me ook aan de updates. Maar als het goed is komt er in april een Nexus tablet voor rond de 2/300 euro en ga ik hier dan ook direct op overstappen.

Niet vanwege de hardware of dat ik me Xoom niet fijn vind maar puur voor de updates. Me Xoom gaat dan denk ik naar mijn vriendin :). Het is wel jammer, want ook ik dacht dat het een Google device was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Bedankt voor de info!

Ik overweeg mijn exemplaar dan maar te koop te zetten :(

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb inmiddels mijn update weer binnen. Hij lijkt weer wat vloeiender te lopen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

ex87 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
3G werkt dan totaal niet, zelf getest ;).
Dus jij hebt de procedure doorlopen om van 3G (Europa) naar Wi-Fi (US) te gaan? Hoe ging dat, wat waren de verdere bevindingen?

Als 3G het niet meer zou doen, zou dat voor mij geen ramp zijn. Ik was blij (dacht blij te zijn) met het feit dat het er als bonus op zat (hé, meer voor minder - ik blijf Hollander :)) maar ik gebruik het niet en wanneer ik het wel nodig ben dan doe ik dat wel via mijn telefoon.

Voor mij zou dit mogelijk een optie kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Jeetje de ICS update laat lang op zich wachten, mijn Xoom wordt steeds trager en heeft veel hiccups, hebben jullie hier ook last van? Heb m al een paar keer helemaal gereset, dan loopt ie even goed maar na een weekje begint ie weer kuren te krijgen.

Ik hoopte dat met ICS dit een beetje beter zou worden. Nog steeds ook het nederlandse keyboard met azerty layout. Ik heb idd ook het gevoel de verkeerde tablet te hebben gekocht.... Toen in het nieuws was dat Google Motorola had overgekocht was ik blij dat ik voor de Xoom had gekozen. Helaas :P

Ik overweeg er een custom rom op te zetten maar ben weer huiverig om m te bricken of te slopen. Toen ik hem kocht was het een behoorlijk rib uit mn lijf. Jammer :-(

/* een beetje offtopic: /* ik denk dat mn volgende tablet een iPad of een Windows8 dingetje wordt, ben heel Android en de schaarse updates zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
E-B schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:25:
[...]

Dus jij hebt de procedure doorlopen om van 3G (Europa) naar Wi-Fi (US) te gaan? Hoe ging dat, wat waren de verdere bevindingen?

Als 3G het niet meer zou doen, zou dat voor mij geen ramp zijn. Ik was blij (dacht blij te zijn) met het feit dat het er als bonus op zat (hé, meer voor minder - ik blijf Hollander :)) maar ik gebruik het niet en wanneer ik het wel nodig ben dan doe ik dat wel via mijn telefoon.

Voor mij zou dit mogelijk een optie kunnen zijn...
Ja, tutorial van wifi versie volgen. Werkte hier prima alleen 3G werkt dus gewoon niet meer. Niet heel lang getest verder (want ik gebruik 3G weer wel vaak ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobotje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
rozuchu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:11:
Jeetje de ICS update laat lang op zich wachten, mijn Xoom wordt steeds trager en heeft veel hiccups, hebben jullie hier ook last van? ..................................... nederlandse keyboard met azerty layout. Ik heb idd ook het gevoel de verkeerde tablet te hebben gekocht.... ......., ben heel Android en de schaarse updates zat :(
Ben Wifi Xoomer van het 1e uur en hij is nog net zo snel als in het begin. Azerty is op Qwerty gezet. Geen reboots uitval of ander ongemak. Mijn Xoom is ook niet geroot en dat gaat ook niet gebeuren. Updates? Zal wel .... eerst maar eens kijken wat er voor mij inzit. _/-\o_ Je kunt ook mazzel hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOTOROLA XOOM WiFi Only

Asia Pacific, Canada, China, EMEA, Japan & LATAM

Development

Rollouts begin in Q2 2012.

Update naar ICS zie hierboven van deze site: http://forums.motorola.com/pages/00add97d6c

Mijn Xoom wifi doet het prima hoor, geen problemen mee, liep een keer vast door een spel wat mijn kids hadden gedownload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download in de market set locale, dan kan je alle talen kiezen en staat je keyboard op QWERTY! :O
rozuchu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:11:
Jeetje de ICS update laat lang op zich wachten, mijn Xoom wordt steeds trager en heeft veel hiccups, hebben jullie hier ook last van? Heb m al een paar keer helemaal gereset, dan loopt ie even goed maar na een weekje begint ie weer kuren te krijgen.

Ik hoopte dat met ICS dit een beetje beter zou worden. Nog steeds ook het nederlandse keyboard met azerty layout. Ik heb idd ook het gevoel de verkeerde tablet te hebben gekocht.... Toen in het nieuws was dat Google Motorola had overgekocht was ik blij dat ik voor de Xoom had gekozen. Helaas :P

Ik overweeg er een custom rom op te zetten maar ben weer huiverig om m te bricken of te slopen. Toen ik hem kocht was het een behoorlijk rib uit mn lijf. Jammer :-(

/* een beetje offtopic: /* ik denk dat mn volgende tablet een iPad of een Windows8 dingetje wordt, ben heel Android en de schaarse updates zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Nog steeds een tevreden gebruiker hierzo.

Ik heb vanaf het begin kunnen doen met de beschermfolie op het scherm die er al vanaf de doos op zit. Nu begint deze serieus los te zitten. Heeft iemand van jullie er een, of tips welke goed zijn?

Ik heb al zitten kijken naar een ZaGG, maar die is best prijzig. Geen probleem als het ook echt werkt, maar een goede Ebay variant is ook prima.

Ik hoor het graag ! :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobotje
Fasterinside schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:05:
Nog steeds een tevreden gebruiker hierzo.

Ik heb vanaf het begin kunnen doen met de beschermfolie op het scherm die er al vanaf de doos op zit. Nu begint deze serieus los te zitten. Heeft iemand van jullie er een, of tips welke goed zijn?

Ik heb al zitten kijken naar een ZaGG, maar die is best prijzig. Geen probleem als het ook echt werkt, maar een goede Ebay variant is ook prima.

Ik hoor het graag ! :)
Overweeg eens een pen ipv folie. Dan blijft je scherm meteen mooi schoon.
Wordt het dan toch vuil of vet dan doet een alcantara doekje wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Update gevonden voor WIFI+3G, alleen is het geen ICS :(

Iemand anders het nut van deze update ingezien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

bvbal79 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:39:
Update gevonden voor WIFI+3G, alleen is het geen ICS :(

Iemand anders het nut van deze update ingezien???
Gisteren nog gechecked, niets voorbij zien komen. ;( Ik ga eens op onderzoek uit, ben wel benieuwd wat voor update het zal zijn. Misschien wel een voorbereidende update of een update naar 3.2.1?

Welk model heb je trouwens? Gewoon een MZ601 versie of heb je toevallig een import?

[edit 09:01] Misschien ook leuk om de versie-informatie te delen? Wellicht dat daar wat aan af te leiden valt? Informatie omtrent een update voor de Xoom 3G is nog vrij karig op dit moment (eerste zoekpoging).

[edit 12:58] Hmm, weet je zeker dat het niet een "oude" update is geweest? Niet dat ik je niet geloof maar ik kan maar bar weinig (niets?) vinden betreft een update die gedaan zou kunnen zijn in de afgelopen uren/weken. Je maakt mij wel heel nieuwsgierig :)

[ Voor 32% gewijzigd door E-B op 12-04-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
E-B schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:55:
[...]

Gisteren nog gechecked, niets voorbij zien komen. ;( Ik ga eens op onderzoek uit, ben wel benieuwd wat voor update het zal zijn. Misschien wel een voorbereidende update of een update naar 3.2.1?

Welk model heb je trouwens? Gewoon een MZ601 versie of heb je toevallig een import?

[edit 09:01] Misschien ook leuk om de versie-informatie te delen? Wellicht dat daar wat aan af te leiden valt? Informatie omtrent een update voor de Xoom 3G is nog vrij karig op dit moment (eerste zoekpoging).

[edit 12:58] Hmm, weet je zeker dat het niet een "oude" update is geweest? Niet dat ik je niet geloof maar ik kan maar bar weinig (niets?) vinden betreft een update die gedaan zou kunnen zijn in de afgelopen uren/weken. Je maakt mij wel heel nieuwsgierig :)
Waarschijnlijk oud dan, build H.6.5-17-3, ik had hem al een maand niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Bedankt! Ik ben inderdaad al in het bezit van die update. Was inderdaad de laatste update die ik binnenkreeg bij update rondje wat ik direct heb gedaan na aanschaf. Hij was inderdaad niet zo groot, ik geloof dat het de update van 3.1(.x?) naar 3.2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Had iemand dit al gezien https://www.facebook.com/motorolaaus/posts/399851010048237 ?

Niet direct op "ons" van toepassing maar wel een hoopvol signaal wat mij betreft. Het zou goed zijn als ergens in Q2 een versie uit komt voor de wifi en 3G variant (vooral die laatste ;)). Het zou mooi zijn als die dan zo overgezet kan worden naar de EU variant. Ik ben benieuwd!

Ondertussen wacht ik rustig af.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

heeft iemand al de custom roms geprobeerd die her en der op internet staan?

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik gebruik al een aantal weken de rom van Team Eos (2.0) en die werkt prima. Zeker een aanrader. Heb alleen het idee dat mijn batterij iets minder lang mee gaat. Dat wil zeggen ipv 9 uur nu 8 uur. Nog steeds prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

De ICS update voor de MZ604 (Canada - wifi) versie is nu bezig aan de uitrol. :)

@flapdrol85, op welke variant van de tablet draai je deze rom?

[ Voor 5% gewijzigd door E-B op 18-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Ik draai hem op de wifi variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Net voor € 24,90 originele Speaker HD Dock + originele hoes besteld bij Tabletcenter (Coolblue). Niet duur, geloof ik.

De opruiming van Yourtablet eerder in deze topic had de hoes voor 15 euro in de aanbieding, als ik mij dat goed herinner. Als je het zo bekijkt dan is 10 euro voor 't dock een mooie investering (Bol.com vraag nog € 104,95 voor het zelfde ding, zonder hoes).

Voor andere liefhebbers, want ik wil jullie deze "aanbieding" natuurlijk niet onthouden, dit is de link:

http://www.tabletcenter.n...otorola-silicon-case.html

Ik krijg het setje morgen binnen, ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
oehh, die case heb ik al, maar die dock is zeker fijn.. gelijk besteld! Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Top! Hier nog eentje! Ben er nu al blij mee!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:00
Goeie actie. Had al 2 'gewone' docks. Maar die HD speaker dock nog niet en die lijkt me toch wat handiger. Kan deze mooi bij de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren is die van mij al bezorgd. Werkt goed! Ben tevreden. Mijn hoes (replica) was ook versleten. Dus voor dat geld kon ik hem echt niet laten liggen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Van mij is ook bezorgt. Komt prima geluid uit. Ik snap nu waarom hier een lader bij zit, de stekker is veel dikker dan de normale lader.

Leuk ding voor op het werk met die speaker, lekker muziek luisteren met de Xoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Ik heb hem (uiteraard) ook binnen gekregen. Ik ben ietsjes minder enthousiast over het docking proces (verder prima ding hoor!). Is dat bij jullie ook zo'n gedoe? Ik ben wel minstens een kwartier bezig geweest om het de eerste keer voor elkaar te krijgen. Ik heb het idee dat de twee connectors ook ietsje (heeel klein) beetje scheef staan.

De hoes is top overigens (en daar ging het mij om). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Nee geen problemen mee.. Ik heb ook voor me telefoon gelijk een remote gedownload, nu kan ik muziek luisteren op me tablet en dat besturen vanaf me telefoon/vanuit me browser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

E-B schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:57:
Ik heb hem (uiteraard) ook binnen gekregen. Ik ben ietsjes minder enthousiast over het docking proces (verder prima ding hoor!). Is dat bij jullie ook zo'n gedoe? Ik ben wel minstens een kwartier bezig geweest om het de eerste keer voor elkaar te krijgen. Ik heb het idee dat de twee connectors ook ietsje (heeel klein) beetje scheef staan.

De hoes is top overigens (en daar ging het mij om). :)
het docken is niet echt fijn te noemen. Ik vraag me alleen af waarom er een usb connector op zit als ik deze vervolgens niet meer terug zie aan de achterkant om het daadwerkelijk aan de pc te kunnen verbinden. Of heb ik iets gemist?

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Totaal geen probleem met docken (inclusief hoes). Ik zet hem er altijd in 1 keer op. Je moet hem gewoon wat schuiner zetten, dan ze automatisch zou doen. Dat helpt mij in ieder geval veel.

Er zit geen usb hub aan de achterkant.. Inderdaad een vreemde zaak!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Het docken gaat bij mij iets beter inmiddels, je moet wel even een idee krijgen van hoe hij er in eerste instantie in gezet moet worden. Het is mij echter nog nooit in 1 (ook niet in 2) keer gelukt. Valt me toch tegen voor een apparaat dat oorspronkelijk een winkelwaarde heeft gehad van ~ $ 150,-.

Ik denk dat juist de USB connectie wordt gebruikt voor het laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Heeft iemand goede suggestie voor een videoconverter die mijn 720p en 1080p videos kan converteren naar een formaat dat door de Xoom wordt ondersteund. Ik heb mx player pro geinstalleerd op mijn Xoom. Ik heb handbrake geprobeerd maar dat duurde echt gruwelijk lang op mijn Dell e6400 laptoppie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

E-B schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:30:
Het docken gaat bij mij iets beter inmiddels, je moet wel even een idee krijgen van hoe hij er in eerste instantie in gezet moet worden. Het is mij echter nog nooit in 1 (ook niet in 2) keer gelukt. Valt me toch tegen voor een apparaat dat oorspronkelijk een winkelwaarde heeft gehad van ~ $ 150,-.

Ik denk dat juist de USB connectie wordt gebruikt voor het laden?
via usb kun je niet laden. het zijn de twee pinnetjes rechts op het dock die voor het laadproces zorgen

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

roelbb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:31:
[...]

via usb kun je niet laden. het zijn de twee pinnetjes rechts op het dock die voor het laadproces zorgen
Ik weet niet of je "helemaal niet laden" bedoeld? Dat is niet helemaal waar namelijk... Via een Windows computer en de juiste drivers zou je de tablet gewoon moeten kunnen opladen. :)

Daarom heb ik even gegokt dat het op de cradle ook op deze wijze zou werken. Wil ook best geloven dat die twee pennetjes er voor zorgen hoor.

[edit] Ah, USB is wellicht aanwezig voor geluidsoverdracht (USB geluidskaart)? http://www.xoomforums.com...de-xoom-speaker-dock.html

[ Voor 11% gewijzigd door E-B op 07-06-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

flapdrol85 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:19:
Heeft iemand goede suggestie voor een videoconverter die mijn 720p en 1080p videos kan converteren naar een formaat dat door de Xoom wordt ondersteund. Ik heb mx player pro geinstalleerd op mijn Xoom. Ik heb handbrake geprobeerd maar dat duurde echt gruwelijk lang op mijn Dell e6400 laptoppie...
Ik heb er eentje, maar ben de naam even kwijt.. Zou ik thuis moeten opzoeken...

DVD Catalyst

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Ik doe het niet vaak, maar toen ik het wel eens nodig had gebruikte ik Super. Dit is gratis software die video's kan converten.

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Voor diegene die het niet zo nauwgezet volgen. Er zijn wat updates gaande. Zo is de ICS uitrol voor Verizon variant begonnen en zal spoedig de uitrol voor de US 3G/4G/LTE variant beginnen:

https://forums.motorola.com/posts/ba99a78b69

Helaas nog steeds geen statement wat betreft de EU variant(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Dat DVD Catalyst ziet er goed uit. Ik heb Super even gedownload maar daar moet ik eerst een studie doen naar wat de instellingen moeten zijn voor mijn Xoom. Dit heb ik bij handbrake ook moeten doen. Pluspunt van DVD catalyst is dat ie ook batches doet. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die een idee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Pff, ik ga vanavond maar me Xoom unlocken & flashen met een custom ICS rom (3G). Heeft nu lang genoeg geduurd, en if needed kan je, je bootloader gewoon weer opnieuw locken. Ik zal wel een how-to op m'n blog schrijven en hier posten als er vraag naar is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
ex87 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:04:
Pff, ik ga vanavond maar me Xoom unlocken & flashen met een custom ICS rom (3G). Heeft nu lang genoeg geduurd, en if needed kan je, je bootloader gewoon weer opnieuw locken. Ik zal wel een how-to op m'n blog schrijven en hier posten als er vraag naar is :).
Vraaag !!! Vind t ook wel lang duren nu. Binnenkort op mijn gemak eens doen. Ook 3G hier'o.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
So far so good. Werkende 3G, redelijk kale 4.0.4 (met paar hacks van de rom bakker erin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ter info:
Voor de USA 3G Xoom is sinds gisteren ICS te downloaden, misschien hebben jullie hier wat aan.
agoNITE in "Motorola Razr"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Heb ook besloten maar DVD catalyst te kopen... hij werkt lekker snel en ik moet nog een video tegenkomen die hij niet wil slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Motorola 8,2 inch Android 3.2 tablet – Xoom 2 Media Edition WiFi - 16GB

Te koop op iBood voor 250 (excl. verzend)

http://www.ibood.com/nl/nl/index/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 14:18
Heb je trouwens ook de mxplayer codec https://play.google.com/s...d16&feature=search_result geinstalleerd en aangezet in de settings? De xoom zou toch gewoon 720p en 1080p moeten kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Henk Schuifkaas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Heb je trouwens ook de mxplayer codec https://play.google.com/s...d16&feature=search_result geinstalleerd en aangezet in de settings? De xoom zou toch gewoon 720p en 1080p moeten kunnen spelen...
Nope, speelt alleen Lowprofile af, en niet high profile, zoals de meeste bestanden zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

cc12 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:03:
Motorola 8,2 inch Android 3.2 tablet – Xoom 2 Media Edition WiFi - 16GB

Te koop op iBood voor 250 (excl. verzend)

http://www.ibood.com/nl/nl/index/
Volgens de Product Expert zit er een micro SD cardreader in. Klopt dat ook? Lijkt me best een goede aanbieding. Even nachtje over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
Wat ik me afvraag is of het ook mogelijk is om een custom rom op de Xoom 2 te flashen. Op XDA Developers vind ik van alles over de Xoom, mar niet over de Xoom 2.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

TVL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Volgens de Product Expert zit er een micro SD cardreader in. Klopt dat ook? Lijkt me best een goede aanbieding. Even nachtje over slapen :)
Euh... Je bent bekend met het principe van ibood.com ("iedere dag een andere aanbieding")? Als ik jou was zou ik eerder 5 koppen koffie drinken alvorens je a.s.a.p. een besluit neemt. Om 24.00 staat er namelijk weer een andere aanbieding voor je klaar. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
Klopt idd, zelfs mxplayer kan niet mijn gewone mkv's aan...
Mystikal schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:29:
[...]

Nope, speelt alleen Lowprofile af, en niet high profile, zoals de meeste bestanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

ex87 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:39:
So far so good. Werkende 3G, redelijk kale 4.0.4 (met paar hacks van de rom bakker erin).
Welke Custom Rom heb je gebruikt? En kan ik de handleiding nog ergens vinden?

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

mcv schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:21:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar een goede handleiding voor een EUR - wifi versie.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
mcv schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:21:
[...]

Ik heb deze rom gebruikt -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1484770

En zelf verschillende how-to's gecombineerd. In feite is het:

- Android sdk installeren (zodat je adb & fastboot kan uitvoeren)
- De rom downloaden + de Google Apps (en op de Xoom zetten)
- Een mooie recovery uitzoeken & downloaden
- rebootten in fastboot & unlock uitvoeren
- in fastboot recovery flashen
- in recovery -> ICS rom + Google Apps installeren

done!

Let er wel op dat je Xoom leeg is :). Ik heb zelf eigenlijk nog geen tot weinig bugs tegen gekomen (niet meer dan in stock 3.2 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Laatst online: 07-08 16:25
kreeg net bericht dat de europese xoom de officiele update naar ics vandaag start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

lazaroj32 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:
kreeg net bericht dat de europese xoom de officiele update naar ics vandaag start
De WIFI versie dan zeker?

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Terwijl Google nu net Jellybean voor de Xoom aankondigt......

Pfffffffff! Daar zullen we dan ook pas over een half jaar over kunnen beschikken zeker?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
Tripl3 D schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:11:
Terwijl Google nu net Jellybean voor de Xoom aankondigt......

Pfffffffff! Daar zullen we dan ook pas over een half jaar over kunnen beschikken zeker?
Kan maar hoeft niet.
Het is niet zo een ingrijpende update als van 3.2/2.3 naar 4.0.? en met de nieuwe software zou het minder lang moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Niet online
lazaroj32 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:
Heb je iets van een linkje oid? Ik overweg namelijk om dan terug te gaan naar de stock rom. De team EOS rom werkt namelijk niet zo lekker met Zarafa vwb agenda synch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

MOTOROLA XOOM with WiFi Germany - MZ604

MOTOROLA XOOM with WiFi France - MZ604

MOTOROLA XOOM 3G France - MZ601

MOTOROLA XOOM 3G Telefonica - MZ601
Dus zeker niet heel Europa (voorlopig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Maar wel ook meteen de 3G modellen dus. Dat is goed nieuws!

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Net de update naar 4.04 gedaan. Ging probleemloos binnen 5 minuten.
Verder niet zo heel veel verschil met 3.2, althans nog niks spectaculairs gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobotje
wim-nl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:42:
Verder niet zo heel veel verschil met 3.2, althans nog niks spectaculairs gemerkt.
Welke Xoom heb je?
Grt, Theo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-nl
Het betreft de Wifi versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Laatst online: 07-08 16:25
Weet je nog welk build nummer je had? Ik zit nu op H 6.6.23. Betreft een Xoom MZ604.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

wim-nl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:42:
En is dit een OTA update of ben je zelf gaan knutselen :)

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hopelijk weten jullie dat er ook Motorola Xoom 2 (Media Edition) bestaat.
Zie soms gesprekken over Xoom2 gaan hier, maar Xoom is wat anders dan Xoom2.

[ Voor 83% gewijzigd door MrDummy op 02-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-nl
Geen geknutsel. Gewoon via Instellingen --> Tabletinfo --> Systeemupdates
MZ604 Build 1.7.1-42 ( Nu dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobotje
wim-nl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:47:
Geen geknutsel. Gewoon via Instellingen --> Tabletinfo --> Systeemupdates
MZ604 Build 1.7.1-42 ( Nu dus...)
Da's vreemd ik heb Model MZ604 Android 3.2 Build H.6.6-23 en geen melding :? Mijn apparaat is bijgewerkt en Op dit moment is geen update nodig.
Deze Xoom is niet geroot of "Beknutselt".

Groet Theo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Als het geen Duitse of Franse variant is, zul je de update (voorlopig?) ook niet ontvangen.

Even geduld? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Ik baal er ondertussen ook wel een beetje van bijna iedere tablet van nog geen 100 Euro heeft Ice cream sandwich.

De Xoom die door Motorola in samenwerking met Google is ontwikkkeld , een soort van Nexus tablet , en daarom de eerste met honeycomb destijds hebben nog steeds niet allemaal ICS.

Ik heb een mz601 met 3g en voel mee een beetje gen**** , zeker gezien het feit Google ook nog eens eigenaar is geworden van Motorola.

Google en Motorola moeten de klanten in Europa serieus nemen of ze hadden geen Euro versie moeten uitbrengen.

[ Voor 13% gewijzigd door janzeeschuimers op 04-07-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 14:18
Volgens Motorola is de uitrol van ICS in juni begonnen in Europa voor MZ601, dus ik verwacht dat het niet lang meer gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv

mcv

Nu net op de frontpage gelezen:

Google rolt Android 4.1 uit voor Nexus-toestellen en Motorola Xoom

Jaja het staat er echt :O

Zou al blij zijn als ICS nu een keer wordt uitgerold.

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Klopt hier ook een mz601 met 3g , nog steeds geen ICS laat staan Jelly Bean , ik heb er geen woorden voor of toch , ronduit: "belachelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Grappig, ik zat gisteren te denken om mn Xoom op marktplaats te zetten. Nu lees ik dat 4.1 eindelijk komt, tenminste ik hoop het, misschien toch maar even vasthouden nog. Ik vind het jammer dat het zo lang duurt voor een software update, (wat eigenlijk het geval is bij wel meer Android devices).
Ook het afspelen van films of series deed mijn (inmiddels oude) Galaxy S2 minder haperig dan de Xoom.
Ja ik weet dat je kunt converteren, maar het liefst gooi ik gewoon een mkv bestand erop zonder al te veel moeite ;-)

Nouja we zullen het zien, zal hem van de week maar weer een keertje aanzetten :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rozuchu schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:13:
Grappig, ik zat gisteren te denken om mn Xoom op marktplaats te zetten. Nu lees ik dat 4.1 eindelijk komt, tenminste ik hoop het, misschien toch maar even vasthouden nog. Ik vind het jammer dat het zo lang duurt voor een software update, (wat eigenlijk het geval is bij wel meer Android devices).
Ook het afspelen van films of series deed mijn (inmiddels oude) Galaxy S2 minder haperig dan de Xoom.
Ja ik weet dat je kunt converteren, maar het liefst gooi ik gewoon een mkv bestand erop zonder al te veel moeite ;-)

Nouja we zullen het zien, zal hem van de week maar weer een keertje aanzetten :-P
Ik heb al goed werkende ROMS gezien van Jellybean op de eerste Xoom op Youtube. Er zijn al Roms op XDA te vinden voor als je ermee wilt spelen :) (natuurlijk op eigen risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:51:
[...]

Ik heb al goed werkende ROMS gezien van Jellybean op de eerste Xoom op Youtube. Er zijn al Roms op XDA te vinden voor als je ermee wilt spelen :) (natuurlijk op eigen risico)
Ik heb het liever gewoon officieel, heb in het verleden wel eens roms op mn android telefoons gezet maar het is een beetje ' i have no idea what i'm doing' gehalte.

Dus nog even geduld dan, hoop ik :-P Ondertussen wel weer de Xoom een paar keer gebruikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Heb JB dinsdag geïnstalleerd (EOS3), werkt wel smooth. Maar Google Now doet vooralsnog niet zoveel, ik heb de Xoom al op Engels gezet en het toetsenbord maar hij werkt niet zoals in het filmpje. En heel eerlijk, eigenlijk is er sinds HoneyComb niet zoveel veranderd. Maar wel leuk dat Jelly Bean al zo snel geïnstalleerd kan worden op onze Xoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
haaibaa2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:07:
Heb JB dinsdag geïnstalleerd (EOS3), werkt wel smooth. Maar Google Now doet vooralsnog niet zoveel, ik heb de Xoom al op Engels gezet en het toetsenbord maar hij werkt niet zoals in het filmpje. En heel eerlijk, eigenlijk is er sinds HoneyComb niet zoveel veranderd. Maar wel leuk dat Jelly Bean al zo snel geïnstalleerd kan worden op onze Xoom.
Ah nice, ik zie dat hij er ook al voor de 3G versie is.. Vanavond maar even flashen :).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste