Creating my own hero.
Kijk eens naar de volgende tutorial bij Installeren van HoneyComb 3.1 onderdeel (C) Nederlandse taal terugkrijgen.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:29:
Ik heb 3 maand geleden een simlockvrije XOOM 3G/wifi gekocht in duitsland, vorige week netjes de 3.1 update. Heb alleen een duitse taalversie, en helaas met de 3.1 update niet nog n paar taalmogelijkheden erbij gekregen. Waar kan ik een nl.versie downloaden? En het beeldscherm "spiegeld" buiten nogal erg, oplossing?
[edit] Link ontbrak: http://www.motorolaxoom.n...m/viewtopic.php?f=17&t=97
Zelf heb ik zojuist Android 3.2 (Team Tiamat Xoom Rom 2.1 Hammerhead) er op gezet en werkt goed.
[ Voor 14% gewijzigd door speedhaste op 13-09-2011 22:47 ]
Ik heb de Xoom bij BelCompany in de winkel zien liggen en je zou bij een winkel als tabletcenter kunnen proberen.Fasterinside schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:45:
Iemand een tip waar ik de Xoom kan bekijken en eventueel testen?
Goede tip. Zojuist bij CoolBlue (Tabletcenter.nl) geweest, ze hadden hem zelfs als demo model.speedhaste schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:27:
[...]
Ik heb de Xoom bij BelCompany in de winkel zien liggen en je zou bij een winkel als tabletcenter kunnen proberen.
Ik ben verkocht....
Creating my own hero.
Graag gedaanFasterinside schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:01:
[...]
Goede tip. Zojuist bij CoolBlue (Tabletcenter.nl) geweest, ze hadden hem zelfs als demo model.
Ik ben verkocht....
M'n Xoom is helaas nog onderweg en is nog ergens in frankrijk volgens track&trace van DHL

Wel heb ik zojuist m'n lederen hoesje die ik via ebay besteld heb voor €16.70 inc. de verzendkosten ontvangen.
Eerste indruk zonder dat ik hem om m'n Xoom heb kunnen proberen, positief.
Sluiting werkt d.m.v. verborgen magneet en uitsparingen voor de camera's en knoppen.
Tevens mogelijkheid om de Xoom te laten staan.
Verwijderd
Waar heb je die kabel gekocht voor die USB host functie? En welke is het?speedhaste schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:39:
Ik heb ook een Motorola Xoom besteld. Ik was al langer geïnteresseerd in een tablet en toen HP bekend had gemaakt om te stoppen met hun TouchPad, heb ik geprobeerd er één voor de actie prijs te bemachtigen. Dit is niet succesvol geweest, ik had een order geplaats bij een Franse winkel FNAC maar die werd geannuleerd vanwege het niet meer beschikbaar zijn van dit apparaat. Zij boden me wel een Coupon t.w.v. €100 korting op een andere Tablet. Deze heb ik dus verzilverd voor een Motorola Xoom was daar €399 voor de WiFi versie dus met de korting €299 een goede prijs voor dit mooie apparaat naar mijn mening. In afwachting op DHL ben ik op zoek gegaan naar meer info en accesoires. Ik heb via ebay een lederen hoes besteld en een kabel voor de USB Host functie te kunnen gebruiken. Ik zal dit topic volgen en mijn bevindingen hier ook posten.
Ik heb er een via ebay gekocht, koste me ong €4 Prijzen varieren iig erg.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:29:
[...]
Waar heb je die kabel gekocht voor die USB host functie? En welke is het?
Zoekopdracht op ebay "usb host motorola xoom" zal je genoeg resultaten opleveren.
De kabel is ook zelf te maken voor als je handig bent, zijn vele tutorials.
voorbeeld van iemand met een Motorola Xoom die zelf een kabel maakt:
YouTube: How To Make an OTG Cable for Xoom or any OTG Host Capable Device - YouTube
Na de eerste boot en het opgeven van wifi info enz er een beetje mee gespeeld, positief verrast door de xoom. Vervolgens de reguliere update naar HC 3.1 geinstalleerd mede omdat dan usb host support aanwezig zal zijn, nadeel onscreen toetsenboord is nu veranderd naar azerty indeling.
Na wat gelezen te hebben over het rooten van het apparaat, alternatieve updates en kernels besloten om mijn xoom ook aan te gaan passen. Eerst clockworkmod recovery bootloader geinstalleerd en een backup gemaakt van de huidige install. Besloten om de Team Tiamat Xoom Rom 2.1 Hammerhead (Android HC 3.2) te installeren. Deze rom bevalt tot nu toe goed, nederlands is gewoon te kiezen als taal en het onscreen toetsenboord is weer met qwerty indeling.
Mijn Xoom na updates in de case
Case zit beetje strak, maar dat is vaak bij zoiets in het begin. Ik verwacht dat het nog wel iets zal oprekken, al met al erg tevreden.
NEW Motorola Xoom 32GB Android Tablet 3G WIFI Worldwide Price: $390 USD Online Order: http://is.gd/beWL5V
Motorola Xoom Prices Are Dropping - the beginning of reasonably priced #Android #Tablets? http://ow.ly/6mqY6
Iemand die daar meer nieuws over heeft?
Creating my own hero.
Hopelijk gaat hij snel naar beneden, want ik wil hem ook!

Basement Bios ---- Exo-S
Dat zuigt! Zonde.Mystikal schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:20:
Dat zou mooi zijn.. ik heb hem gisteren in het vliegtuig laten liggen van Zanzibar naar Brussel.... Zo eerst eens even bellen of iemand WELLICHT hem eerlijk heeft gevonden en heeft aangegeven. Maar die kans is nihil!
De prijsverlaging gaat er aan komen. Bevestigd door o.a. YourTablet. Best lastig, ik heb nog een €100 coupon van FNAC waardoor de Xoom 299,- gaat kosten. Die coupon is maar tot eind volgende maand geldig. Hopen dat die prijsverlaging voor die tijd komt....
Creating my own hero.

Basement Bios ---- Exo-S
Dit is ook nieuws voor mij.... Ik heb geen idee!E-B schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:09:
Ik ben eigenlijk naar een Asus Transformer aan het kijken maar kwam tot de (verrassende) ontdekking dat de Xoom een barometer bevat (wat mij op zich wel een grappige feature lijkt). Kan iemand mij vertellen hoe zich dit binnen de tablet uit? Is er een app voor, biedt het enkel mogelijkheden in een/de weather applet? Ik heb even proberen te zoeken op Google/Youtube maar niet echt een voorbeeldje kunnen vinden.
Basement Bios ---- Exo-S
Met de barometer kan er een korte termijns weersverwachting gedaan worden, bv WeatherBug for Honeycomb heeft support voor de barometer.E-B schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:09:
Ik ben eigenlijk naar een Asus Transformer aan het kijken maar kwam tot de (verrassende) ontdekking dat de Xoom een barometer bevat (wat mij op zich wel een grappige feature lijkt). Kan iemand mij vertellen hoe zich dit binnen de tablet uit? Is er een app voor, biedt het enkel mogelijkheden in een/de weather applet? Ik heb even proberen te zoeken op Google/Youtube maar niet echt een voorbeeldje kunnen vinden.
AndroSensor en Barometer HD kunnen deze ook uitlezen en er zullen ongetwijfeld meer apps zijn/komen.
De barometer kan in combinatie met de overige sensoren zorgen voor een meer nauwkeurige hoogte meeting met bv gps.
Ik zelf heb nog geen ervaringen met het gebruik van de barometer op de Xoom, maar ik kan me voorstellen dat dit handig kan zijn als je de bergen in gaat.
http://www.simplyelectron...uct.php?pid=13556&sd=cont
Hierbij is het gratis verzending naar Europese landen. En de prijzen zijn behoorlijk veel voordeliger dan die uit de Tweakers Pricewatch. Ik heb wel zelf geen ervaring met deze webshop, maar 319 euro voor een 32G wifi versie, lijkt mij niet verkeerd
EDIT: Bijvoorbeeld ook de Optimus Pad voor ruim 200 euro goedkoper dan in NL.
http://www.simplyelectron...pid=14437&setcurrency=eur
[ Voor 17% gewijzigd door Crescendo op 17-10-2011 20:53 ]
EDIT: Dit las ik laatst op een forum, vandaar de vraag.
[ Voor 15% gewijzigd door Crescendo op 22-10-2011 17:41 ]
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
[ Voor 10% gewijzigd door Crescendo op 24-10-2011 18:23 ]
Ik ben geweest bij Tablet Center (Coolblue) Daar staat ie wel.ZoutePeper schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:57:
is de Xoom nog ergens in de buurt bij Eindhoven te bezichtigen? MediaMarkt Eindhoven, Dixons en ParaDigit hadden hem niet.
Vandaag ook de bevestiging gelezen dat de XOOM de update naar Android 4.0 gaat krijgen. Goede zaak. Zag wel dat de prijs bij FNAC nu 550 euro is?! Jammer, heb daar nog een kortingsbon.
Creating my own hero.
http://www.simplyelectron...pid=13556&setcurrency=gbp
tabletcenter heeft ook stores dan? Nooit geweten
EDIT: Laat SE maar, blijkbaar toch niet zo goed:
http://www.motorolaxoom.n...um/viewtopic.php?f=4&t=28
[ Voor 23% gewijzigd door Crescendo op 24-10-2011 19:31 ]
Ik had idd ook gelezen dat er op een van de supportforums van de Xoom bevestigd werdt dat Android 4.0 voor de Xoom komt. Alleen is de vraag, hoelang gaat het duren (na de vrijgave van 4.0). Ik verwacht dat de custom roms op XDA er sneller zullen zijn. Tevens benieuwd wat de meerwaarde zal zijn t.o.v. HC 3.2 aangezien het meeste gericht is om de smartphones (android 2.x) op het niveau van de HC tablets te krijgen.Fasterinside schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:11:
[...]
Ik ben geweest bij Tablet Center (Coolblue) Daar staat ie wel.
Vandaag ook de bevestiging gelezen dat de XOOM de update naar Android 4.0 gaat krijgen. Goede zaak. Zag wel dat de prijs bij FNAC nu 550 euro is?! Jammer, heb daar nog een kortingsbon.
Op pagina 3 van dat laatste topic staat beter nieuws over de levering van SE. Het is echter wel uit april. Verder zit er blijkbaar niet altijd een omvormer bij, zodat je met een engelse stekker in een Nederlands stopcontact kan opladen. Ik wacht nog even een paar weken, de voorspelling op bijvoorbeeld twitter zijn toch dat ie later dit jaar sterk in prijs gaat dalen.ZoutePeper schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:28:
SimplyElectronics, wifi only 32gb voor 304 euro ong.
http://www.simplyelectron...pid=13556&setcurrency=gbp
tabletcenter heeft ook stores dan? Nooit geweten
EDIT: Laat SE maar, blijkbaar toch niet zo goed:
http://www.motorolaxoom.n...um/viewtopic.php?f=4&t=28
https://supportforums.mot...ge/490456?tstart=0#490456
Komt de update voor de Non-US Wifi/3G versie pas half november. Nog even geduld dus...
Een maandje later komende sources van ICS beschikbaar en kunnen we verwacht ik vrij snel Cyanogenmod images verwachten. Dan zijn we niet meer afhankelijk van langzame Motorola updates.
Vinden jullie het verder de moeite om te rooten? Hebben jullie ervaring met overklokken? En bieden custom roms veel extra's ten opzichte van de stock rom?
[ Voor 9% gewijzigd door Manu_ op 27-10-2011 00:13 ]
Bedankt. Ik las inderdaad dat de beschikbare versie verschilt per regio. Kan iemand me vertellen hoe het met de Nederlandse zit?FriXion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:33:
Ik heb een US Xoom en daar draai ik al een hele tijd 3.2 op. Hoe dat met de NL Xoom zit weet ik niet..
Ik ben ook aan het kijken en mijn voorkeur gaat uit naar de xoom tov de samsung.Manu_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:39:
[...]
Bedankt. Ik las inderdaad dat de beschikbare versie verschilt per regio. Kan iemand me vertellen hoe het met e Nederlandse zit?
Dus ik ben ook benieuwd of iemand kan bevestigen dat de NL versie op 3.2 draait.
Is er overigens al iets bekend over de prijsverlaging die er aan zou komen
Computer says NO!
Users in Austria, Denmark, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland and the UK – keep your eyes peeled for an update on your Motorola Xoom. Word on the streets is, you’ll be getting Honeycomb aka Android 3.2 in the next few days. Granted, this is a little behind the times, but late is better than never, eh?
In addition, Motorola has included the MOTOPRINT application, which is their own spin on WiFi printing. QuickOffice and a few extra enterprise tools will be included as well.
Computer says NO!
Bron: http://www.engadget.com/2...0-euros-coming-this-chri/
Creating my own hero.
Nog even inhouden denk ik....
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Klopt. De XOOM2 komt alleen met een 8.2 inch, toch? Dan voor mij een reden om de eerste versie te kopen. Overclocken naar 1.7 GHz
Creating my own hero.
Hoe zit het nu eigenlijk met het gewicht van de Xoom 1, is dat een beetje makkelijk vast te houden een avondje lang op de bank? Of toch al snel dat je pijn aan je handen krijgt? Ik ben nu de Ipad 1 wifi only qua gewicht gewend.
EDIT: Ik heb uiteraard zelf die gewichten opgezocht, maar zoek naar gebruikerservaringen van jullie. (Het is 680 iPad 1 om 730 Xoom )
EDIT: Als die Xoom 2 echt voor 400 komt, mag je wel verwachten dat de Xoom voor 300 en lager wordt aangeboden, anders gaat die natuurlijk nooit nog verkopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Crescendo op 01-11-2011 21:44 ]
Niet blij met de Xoom update naar 2.3!!!mcv schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:08:
Lees onderstaande zojuist op androidspin:
Users in Austria, Denmark, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland and the UK – keep your eyes peeled for an update on your Motorola Xoom. Word on the streets is, you’ll be getting Honeycomb aka Android 3.2 in the next few days. Granted, this is a little behind the times, but late is better than never, eh?
In addition, Motorola has included the MOTOPRINT application, which is their own spin on WiFi printing. QuickOffice and a few extra enterprise tools will be included as well.
De update verliep voorspoedig en leverde Citrix, Motoprint en een Dock instelling app op maar:
* de SD card is nu read only geworden;

* Quickoffice HD Pro (betaalde versie) leest geen SD card meer laat staan dat je daar nog kunt editten;

* Motoprint kan geen SD geheugen card benaderen,
* De toevoegde waarde van Citrix voor thuis (zonder netwerk)gebruik is voor mij twijfelachtig.
Van dit soort verrassingen wordt je niet vrolijk en ik begin me nu te verdiepen in het rooten van m'n Xoom 3.2 waarbij ik tevens de (zelfgemaakte) OTG kabel ook bruikbaar wil maken. Gebruik van USB voor externe Harddisk, sticks etc.
Edit: Rooten nog even uitstellen. Inmiddels SDcardXD for Xoom van Gman geinstalleerd en kan nu weer kopiëren naar de SD. Er komen wellicht nog updates van die app.
[ Voor 7% gewijzigd door Yobotje op 04-11-2011 12:30 ]
Kon je eigenlijk velig betalen? PayPal of iets dergelijks.StarFox76 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
Heb de tablet net ontvangen. Alles was in in smetteloze staat:)...Volgens mij is er enkel een 32 GB variant? Die heb ik iig gekocht voor iets meer dan 300€.
ga nog even checken mbt SD kaart. Zit er nu niet in want met 32GB heb ik voorlopig genoeg ruimte.
Ik wil eigenlijk wel gewoon een tien inch tablet. 7 inch is imo gewoon te klein. Ook al zijn ze dan ene pak voordeliger.
EDIT: En dan zie je dat de Transformer al voor 420 te krijgen is, 32 GB, maakt de keus nog moeilijker, al vind ik de Asus wel gewoon niet mooi.
[ Voor 40% gewijzigd door Crescendo op 13-11-2011 12:27 ]
Thanks!
Wifiversie ook weer onder de 400 gedoken.
[ Voor 46% gewijzigd door Crescendo op 18-11-2011 18:03 ]
Ik wil de 3G versie aanschaffen. ICM met een duo-simkaart wil ik met mijn huidige mobiele abbo gebruik maken van 3G op de tablet. Iemand hier ervaringen mee?
Creating my own hero.
[ Voor 25% gewijzigd door Crescendo op 23-11-2011 09:09 ]
Ik dacht dat je met een duo sim (dit is toch gewoon dat je 2x dezelfde sim-kaart hebt?) maar met 1 sim tegelijk actief kan zijn. Het wordt dan dus óf online met je telefoon, óf online met je tablet. Misschien kun je beter een Xoom zónder 3G nemen en dan je telefoon gebruiken om te tetheren (als je een Android telefoon hebt ten minste)?Fasterinside schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:32:
Iemand een goedkoop adres in Engeland? Ben daar volgende week namelijk. Simply-Electronics ken ik al, die doet alleen via internet.
Ik wil de 3G versie aanschaffen. ICM met een duo-simkaart wil ik met mijn huidige mobiele abbo gebruik maken van 3G op de tablet. Iemand hier ervaringen mee?
Welke adapter moet ik aanschaffen ivm de voeding? Is dit een UK of US stekker?
Die 3G, is die eigenlijk wel unlocked? *hoopt van wel, anders huilen doet*
Creating my own hero.
Dealexteme is your friend...FriXion schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:34:
Dat is niet waar, toen ik de mijne daar kocht een paar maanden terug, kreeg ik er een US stekker bij.
Een whopping!!! 0.89 USD... Inclusief verzenden...
http://www.dealextreme.co...power-plug-convertor-3529
Bestel dan ook meteen deze:
http://www.dealextreme.co...d-samsung-tablet-pc-81643
voor nog geen $10,-
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zou er niet teveel op rekenen... Ik heb 11/11 een Motorola Xoom WiFi 32GB besteld... mijn order status staat nu nog steeds op "new". Na wat mailtjes kom je erachter dat ze totaal geen indicatie kunnen geven, wanneer de order uberhaupt gedispatched word...Fasterinside schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:03:
Gisteren de Motorola Xoom WiFi 3G besteld bij Simply Electronics. Hopelijk nog voor 5 decemeber in huis, dat zou leuk zijn!.
Conclusie: Het kan nog wel even duren
Ik lees veel slechte dingen over SE, maar feit blijft dat ze wel leveren. (Er zijn ook in dit topic mensen die bij SE besteld hebben en geleverd hebben gekregen).
Wanneer de mijne binnen is dan post ik wel een berichtje hier
"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie
Dat is minder nieuws. Achja, ik zie wel. Wel jammer dat 'ie er niet is voor t weekend.djteddy schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:01:
[...]
Ik zou er niet teveel op rekenen... Ik heb 11/11 een Motorola Xoom WiFi 32GB besteld... mijn order status staat nu nog steeds op "new". Na wat mailtjes kom je erachter dat ze totaal geen indicatie kunnen geven, wanneer de order uberhaupt gedispatched word...
Conclusie: Het kan nog wel even durenMisschien heb je mazzel dat het 3G model wel meteen gedispatched word of heb ik pech dat ik net besteld heb toen hun "voorraad" op was...
Ik lees veel slechte dingen over SE, maar feit blijft dat ze wel leveren. (Er zijn ook in dit topic mensen die bij SE besteld hebben en geleverd hebben gekregen).
Wanneer de mijne binnen is dan post ik wel een berichtje hier
Die car holder, is dat een handig en stabiel ding? Helaas weinig informatie op de website, evenals geen foto's.Mystikal schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:21:
[...]
Dealexteme is your friend...
Een whopping!!! 0.89 USD... Inclusief verzenden...
http://www.dealextreme.co...power-plug-convertor-3529
Bestel dan ook meteen deze:
http://www.dealextreme.co...d-samsung-tablet-pc-81643
voor nog geen $10,-
Creating my own hero.
Basement Bios ---- Exo-S
Ondanks dat ik het apparaat ontvangen heb, zou ik iig niet opnieuw daar iets bestellen. Zeker niet voor het bedrag dat ik daar voor mijn Xoom uitgegeven heb toenertijd..
Bedoel je Vanessa?FriXion schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:43:
Ik heb toenertijd ook bij SE besteld. Nadat ik het lang vond duren voor er een statuswijziging voor de levering was, ben ik op internet rond gaan kijken en las ik over de tip om de order via mail te annuleren en deze mail naar een of andere medewerkster daar te sturen (naam ben ik vergeten, Anna ofzo?). Blijkbaar was zij een vrij hoge functie daar en als je haar zou mailen dat het lang duurde of dat je de order wilde annuleren, dan werd de status snel veranderd naar 'verzonden' en kreeg je het apparaat daadwerkelijk snel binnen, wat bij mij dus ook gebeurde...
Ondanks dat ik het apparaat ontvangen heb, zou ik iig niet opnieuw daar iets bestellen. Zeker niet voor het bedrag dat ik daar voor mijn Xoom uitgegeven heb toenertijd..
Creating my own hero.
TsskTssk.

Had vanmorgen een reactie terug van de klantenservice. Ze gaan er voor zorgen dat de order zo snel mogelijk wordt verzonden, maar konden niets vertellen qua levertijd. Ook werdt er verteld dat er een UK stekker bij zit omdat al hun supply uit UK komt.
Heb ik net een US besteld....
Creating my own hero.
Verwijderd
Ik heb nu ook duo sim en ze kunnen allebei aanstaan,het is alleen nooit zeker waar de oproep terecht komt.FriXion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:53:
[...]
Ik dacht dat je met een duo sim (dit is toch gewoon dat je 2x dezelfde sim-kaart hebt?) maar met 1 sim tegelijk actief kan zijn. Het wordt dan dus óf online met je telefoon, óf online met je tablet. Misschien kun je beter een Xoom zónder 3G nemen en dan je telefoon gebruiken om te tetheren (als je een Android telefoon hebt ten minste)?
Heb je ze allebei binnen bereik ,geen probleem,maar als je even weg moet en je vewacht een dringend telefoontje kan je beter diegene die je achter laat uitschakelen.
Er zit geen logica in waar de oproep terecht komt,maar zoals gezegd,wanneer ze allebei binnen bereik zijn is er geen probleem
Jij kan dus 3g op je mobiel én tablet aan hebben staan?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:17:
[...]
Ik heb nu ook duo sim en ze kunnen allebei aanstaan,het is alleen nooit zeker waar de oproep terecht komt.
Heb je ze allebei binnen bereik ,geen probleem,maar als je even weg moet en je vewacht een dringend telefoontje kan je beter diegene die je achter laat uitschakelen.
Er zit geen logica in waar de oproep terecht komt,maar zoals gezegd,wanneer ze allebei binnen bereik zijn is er geen probleem
Creating my own hero.
Verwijderd
Ja,zoals ik hierboven,wanneer je ze allebei binnen handbereik hebt geen probleem maar als je buiten gaat en één toestel blijft achter weet je niet zeker waar de oproep terecht komt.Fasterinside schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:35:
[...]
Jij kan dus 3g op je mobiel én tablet aan hebben staan?
Dus,ga je weg ,schakel het toestel dat je achterlaat uit.
Ik spreek over Proximus,weet niet hoe het elders is.
Mvg,
Ludo
Omdat bij T-mobile (in mijn geval) uitsluitend de laatst aangemelde sim (lees ingeschakelde 3g telefoon of tablet) op een externe oproep reageerd heb ik voor een sim only Xoom gekozen. Bellen kan wel op beide sims onafhanelijk wie het laatst is ingeschakeld.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:52:
[...]
Ja,zoals ik hierboven,wanneer je ze allebei binnen handbereik hebt geen probleem maar als je buiten gaat en één toestel blijft achter weet je niet zeker waar de oproep terecht komt.
Dus,ga je weg ,schakel het toestel dat je achterlaat uit.
Ik spreek over Proximus,weet niet hoe het elders is.
Mvg,
Ludo
Ludo, je hebt 't goed voor elkaar, ik neem aan dat je het getest hebt.
Verwijderd
Creating my own hero.
Verwijderd
Motorola Xoom voor 389 euro(goedkoopste tweakers pricewatch). Maar dat is niet het leukste of het spannendste, iedere accessoire is namelijk maar 10 euro in prijs! Of je nu de Speaker HD Dock neemt van 89 euro of een Case van 39 euro, het kost je incl. de tablet maar 10 euro!
Linkje: http://yourtablet.nl/motorola-xoom-wifi-32gb
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 21:33 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Crescendo op 05-12-2011 23:22 ]
De mijne is gisteren geleverd... meteen geupdate naar Honeycomb 3.2Fasterinside schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:03:
Gisteren de Motorola Xoom WiFi 3G besteld bij Simply Electronics. Hopelijk nog voor 5 decemeber in huis, dat zou leuk zijn!.
Welke adapter moet ik aanschaffen ivm de voeding? Is dit een UK of US stekker?
Die 3G, is die eigenlijk wel unlocked? *hoopt van wel, anders huilen doet*
Weet er iemand nog een manier om op een niet-geroote xoom een netwerkshare te kunnen mounten, zodat ik mijn films gewoon kan kijken zonder te streamen, dlna servers en andere onzin? Ding is snel zat om gewoon zelf mkv en avi te decoden, enige wat ik niet voor elkaar krijg is een netwerk share mounten.
(Als ik hem root, kan ik gewoon een kernel module laden met smb fs en een smbclient installeren, dus dan is het een eitje, maar ik wil hem eigenlijk nog niet rooten).
EDIT; niet goed gelezen. /ignoredjteddy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:44:
[...]
De mijne is gisteren geleverd... meteen geupdate naar Honeycomb 3.2
Weet er iemand nog een manier om op een niet-geroote xoom een netwerkshare te kunnen mounten, zodat ik mijn films gewoon kan kijken zonder te streamen, dlna servers en andere onzin? Ding is snel zat om gewoon zelf mkv en avi te decoden, enige wat ik niet voor elkaar krijg is een netwerk share mounten.
(Als ik hem root, kan ik gewoon een kernel module laden met smb fs en een smbclient installeren, dus dan is het een eitje, maar ik wil hem eigenlijk nog niet rooten).
Creating my own hero.
Verwijderd
Ik heb nu een week mijn Xoom Wifi 32gb en ben er meer dan tevreden mee. Alleen wil ik er nu een sd kaatje bij kopen. Nu heb ik gelezen dat hij bij honeycomb 3.1 (die ik dus standaard erop heb staan) niet ondersteund word, al staat op de supportsite van motorola dat dit wel het geval is. Nu las ik hier dat het om een read-only functie gaat. Wat houd dit precies in?
http://www.motorola.com/staticfiles/Support/XW-EN/TABLETS/MZ601/Xoom3G_MR1_Netherlands_Release_Notes_NL.pdf
Ik heb geen idee waar ik de upgrade naar 3.2 vinden kan. En of iemand weet of de sd kaart functie dan wel ondersteund word.
Alvast bedankt!!
-- Excuses heb hem al gevonden onder systeemupdate en mn sd kaart word nu wel gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 17:25 ]
Inmiddels kun je op de SD card weer bestanden bewerken, wissen en toevoegen (Read and write). Gelukkig maar.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:17:
Beste medeXoomers,
Ik heb nu een week mijn Xoom Wifi 32gb en ben er meer dan tevreden mee. Alleen wil ik er nu een sd kaatje bij kopen. Nu heb ik gelezen dat hij bij honeycomb 3.1 (die ik dus standaard erop heb staan) niet ondersteund word, al staat op de supportsite van motorola dat dit wel het geval is. Nu las ik hier dat het om een read-only functie gaat. Wat houd dit precies in?
-- Excuses heb hem al gevonden onder systeemupdate en mn sd kaart word nu wel gevonden
Groet, Theo.
Gelukkig, mijn status staat nu op Packing. Hoe lang duurde het bij jouw voordat je hem binnen had toen je status naar Packing ging?djteddy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:44:
[...]
De mijne is gisteren geleverd... meteen geupdate naar Honeycomb 3.2
EDIT: Mijn Xoom ligt op dit moment in Einhoven. Ik ben beniewd maandag.
[ Voor 4% gewijzigd door Fasterinside op 10-12-2011 14:14 ]
Creating my own hero.
Waarschijnlijk heb je jouw speeltje maandag :-)Fasterinside schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:44:
[...]
Gelukkig, mijn status staat nu op Packing. Hoe lang duurde het bij jouw voordat je hem binnen had toen je status naar Packing ging?
EDIT: Mijn Xoom ligt op dit moment in Einhoven. Ik ben beniewd maandag.
Creating my own hero.
Gisteren besteld voor 381 inclusief bezorgen 3G versie! bij simply electronics met voucher via internet.ZoutePeper schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:50:
3g versie is ineens weer boven de 500€ gedoken, ik snap niks meer van die prijzen. De Xoom2 komt eraan, maar prijsdalingen ho maar.
Ben benieuwd wanneer die komt, gelijk voor 8 euro europese oplaadstekker met motorola leren hoesje voor 22 euro erbij bij amazon.de besteld, die eerste is vanmorgen gepost, ben dus benieuwd wanneer de Xoom er zal zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Spice op 12-12-2011 09:27 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Als je de XOOM update naar v 3.2 is je sdkaart (helaas!) weer alleen lezen. !!
Dit omdat de 32 GB gezien wordt als SDkaart en je "echte" sdkaart als EXTERN device.
Ter info: als je via WIFI werk met versleuteling ( en dat doet iedereen...) dan MOET je ook je SSID uitzenden.,
Doe je dat niet, krijg je geen verbinding.
Dit is omdat de XOOM hier precies doet wat is afgespoken.
Meteen geupdatet naar versie 3.2 zonder problemen. Ben tevreden tot nu toe!
Waar ik wel tegenaan loop: de 3G functie.
Ik heb de simkaart uit mijn mobiel gehaalt (Vodafone bel+sms+web) en deze in de Xoom gestopt.
Allereerst geeft hij geen standaard APN aan. Dit vind ik al vreemd. Wel herkend hij diverse netwerken (Vodafone, Tmobile) en dit gaat prima. Ik heb zelf een nieuwe APN aangemaakt met de instellingen die hier genoemd zijn, en op het internet, maar helaas zonder resultaat.
Ik maak me zorgen, omdat er allereerst niet eens een default APN in staat van Vodafone....
Creating my own hero.
Verwijderd
Vodafone is standaard een ramp in dat soort dingen, bleh. Krijg al de kriebels als ik Vodafone hoor.Fasterinside schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:43:
Hij is binnen!
Meteen geupdatet naar versie 3.2 zonder problemen. Ben tevreden tot nu toe!
Waar ik wel tegenaan loop: de 3G functie.
Ik heb de simkaart uit mijn mobiel gehaalt (Vodafone bel+sms+web) en deze in de Xoom gestopt.
Allereerst geeft hij geen standaard APN aan. Dit vind ik al vreemd. Wel herkend hij diverse netwerken (Vodafone, Tmobile) en dit gaat prima. Ik heb zelf een nieuwe APN aangemaakt met de instellingen die hier genoemd zijn, en op het internet, maar helaas zonder resultaat.
Ik maak me zorgen, omdat er allereerst niet eens een default APN in staat van Vodafone....
Tot nu toe erg goede tablet. Erg soepel allemaal. Gebruiken jullie iets van een TaskKiller om de accuduur positief te beinvloeden?
Creating my own hero.
Er staat een update klaar die de XOOM update naar build H6623.
De XOOM kan nu (weer) schrijven naar de microsd kaart.
Update is slechts 160kb root.