Basement Bios ---- Exo-S
Ik gebruik File Expert en dan stream ik van mn synology. Je kunt je kiezen welke mediaplayer je gebruikt. Ik gebruik zelf moboplayer. Waar je even op moet letten is, dat als het lijkt dat er niets opent, dat je even via je openstaande apps naar browser toegaat. Dan is daar gewoon een popup met de vraag in welke speler te openen (mocht je meerdere afspeelmogelijkheden hebben). Duurde even voor ik het door had, dus vandaar de tipMystikal schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:20:
[...]
In punt 4 1ben ik ook geinteresseerd! Ik heb zelf ook een Synology DS410j.
Verder werkt upnplayer ook prima als je de standaard video share gebruikt van je DS, maar ik heb die inmiddels verwijderd, gezien File expert alles kan benaderen op je nas.
Als bonus, zijn de genoemde apps gratis en heb je geen pc nodig als tussenstation.
Helemaal top.. morgen ga ik het uitproberen !!!Fakir schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:26:
[...]
Ik gebruik File Expert en dan stream ik van mn synology. Je kunt je kiezen welke mediaplayer je gebruikt. Ik gebruik zelf moboplayer. Waar je even op moet letten is, dat als het lijkt dat er niets opent, dat je even via je openstaande apps naar browser toegaat. Dan is daar gewoon een popup met de vraag in welke speler te openen (mocht je meerdere afspeelmogelijkheden hebben). Duurde even voor ik het door had, dus vandaar de tip
Verder werkt upnplayer ook prima als je de standaard video share gebruikt van je DS, maar ik heb die inmiddels verwijderd, gezien File expert alles kan benaderen op je nas.
Als bonus, zijn de genoemde apps gratis en heb je geen pc nodig als tussenstation.
Basement Bios ---- Exo-S
2 weken voordat mijn xoom komt. kan niet wachten
In deze tutorial behandel ik de volgende onderwerpen:
- Unlocken van de Xoom
- Rooten van de Xoom
- ClockWorkMod Recovery Installeren
- Honeycomb 3.1 installeren
- Tiamat kernel installeren
- Overklokken
- Een backup maken
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Waar heb jij je Xoom besteld dan, ik heb die van mij gister besteld en hij komt maandag of dinsdag geleverd.ralph9994 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:47:
Best nutteloos eigenlijk maar het schijnt dat je via een adapter je utp kabel in kunt pluggen.
2 weken voordat mijn xoom komt. kan niet wachten
Als je een MZ601 hebt. Oftewel een Xoom met 3G uit europa. Deze guide NIET volgen. (Been there done that). Er is namelijk op dit moment nog geen enkele werkende 3.1 3G versie die echt een 3G verbinding kan opzetten.
ik heb een klein vraagje. Ik heb net een Xoom 3G + WiFi binnen en wat mij opvalt is dat op de doos WiFi staat.
Daarnaast kan ik op geen enkele plek in android iets vinden over Mobiele instelling. Ik heb al geprobeerd er een KPN kaart in te stoppen en te rebooten, maar dan nog zie ik niets wat mij doet vermoeden dat er 3G op zit. Ik krijg zelfs geen pincode vraag.
Ik ben al flink aan het rondsurfen geweest, maar begin langsaam het vermoeden te krijgen dat dit een WiFi only is. Kunnen jullie mij misschien helpen om te identificeren wat voor type ik heb?
[ Voor 3% gewijzigd door dipsol op 07-06-2011 20:51 ]
Die app heb ik niet op mijn Xoom zitten (wifi, US model).mcpswijnenburg schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:59:
Vraagje, ik heb sinds een aantal weken mijn Xoom 3G binnen. Ik was in de veronderstelling dat hier ook de Movie Studio applicatie op zou zitten, dit is echter niet het geval. Hebben andere mensen dit wel op hun Xoom hier? Een maatje van mij heeft een Galaxy Tab 10.1v en daar staat de app wel gewoon op.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb hem er gewoon opstaan (Wifi only, US model). Vreemd, kun je ergens los de apk vinden? Anders kan ik hem eventueel naar je sturen als je dat wilt.mcpswijnenburg schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:59:
Vraagje, ik heb sinds een aantal weken mijn Xoom 3G binnen. Ik was in de veronderstelling dat hier ook de Movie Studio applicatie op zou zitten, dit is echter niet het geval. Hebben andere mensen dit wel op hun Xoom hier? Een maatje van mij heeft een Galaxy Tab 10.1v en daar staat de app wel gewoon op.
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Basement Bios ---- Exo-S
Verder genieten, zit nu met een BT toetsenbord dit bericht te tikken. Heerlijk man, technologie
Raar... je koopt een hoes tegen beschadiging, en hebt er een die beschadegingen veroorzaakt.... waar moet ik aan denken? Krassen? strepen?Le0032 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:37:
Vandaag de Motorola Xoom met de originele beschermhoes gekocht. Jammer dat deze hoes erg strak zit en dat de zijkant van de Xoom licht beschadigd. Ik houd de hoes echter wel, want er is er geen betere. Dan maar de zeer lichte beschadigingen op de koop toe nemen...
Verder genieten, zit nu met een BT toetsenbord dit bericht te tikken. Heerlijk man, technologie
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=160590395808
Okay, vaag dat jij hem wel hebt, ik heb wel een NL 3G model. Als je hem op wilt sturen dan graag. Ik heb je een DM gestuurd.mbroeders schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:14:
[...]
Ik heb hem er gewoon opstaan (Wifi only, US model). Vreemd, kun je ergens los de apk vinden? Anders kan ik hem eventueel naar je sturen als je dat wilt.
Edit: Never mind, ik heb het al gevonden. Voor de geïnteresserden zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070706
Ik heb hem geïnstalleerd op de Xoom 3G NL versie, werkt bij mijn zonder root.
[ Voor 20% gewijzigd door mcpswijnenburg op 09-06-2011 10:22 ]
Me Pa moet regelmatig voor zijn werk naar de USA.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:35:
[...]
Waar heb jij je Xoom besteld dan, ik heb die van mij gister besteld en hij komt maandag of dinsdag geleverd.
dus neemt hij hem mee.
Het hoesje heeft inkepingen aan de zijkant en maakt heel lichte zwarte krasjes op de tablet an beide kanten. Het is een bekend probleem op meerdere fora maar ook bijv op amazon uk. Vandaag toch maar t hoesje teruggebracht naar de winkel. Toch maar via internet wat beters bestellen... thx voor je tip iigbvbal79 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:54:
[...]
Raar... je koopt een hoes tegen beschadiging, en hebt er een die beschadegingen veroorzaakt.... waar moet ik aan denken? Krassen? strepen?
[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 09-06-2011 21:38 ]
Hoe heb je dit gedaan zonder te rooten? Ik kan hem op mijn 3G NL Xoom wel installeren, maar zodra ik de app wil openen krijg ik een forced close.mcpswijnenburg schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:08:
[...]
Okay, vaag dat jij hem wel hebt, ik heb wel een NL 3G model. Als je hem op wilt sturen dan graag. Ik heb je een DM gestuurd.
Edit: Never mind, ik heb het al gevonden. Voor de geïnteresserden zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070706
Ik heb hem geïnstalleerd op de Xoom 3G NL versie, werkt bij mijn zonder root.
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Terwijl ik er wel erg blij mee ben!
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
asus eee transformer of de motorola xoom
Verwijderd
Basement Bios ---- Exo-S
Dan de tiamat kernel flashen en je sd-kaart werkt.
In Japan is zojuist de update al begonnen
Basement Bios ---- Exo-S
Eigenlijk wel grappig, eerst was de rest van de wereld "boos" dat US de update eerder kreeg. En nu is het andersom.Mystikal schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:16:
Klopt! Leuk voor de us versies, die nog steeds wachten op de sdicard update. Hopelijk komt google ook sne met de update...l
btw, de keyboard bug waar ik eerder over sprak in het topic, is sinds een paar weken ineens verdwenen.
Ook na een reboot komt het niet meer terug, dus eigenlijk ben ik nu helemaal tevreden met me Xoom
[ Voor 22% gewijzigd door Psycho_Mantis op 23-06-2011 09:35 ]

https://www.telecomteleco...e-motorola-xoom-grey.html
Voor € 12,-
...in combinatie met deze...

http://www.kijkshop.nl/pr...toptassen/ebox-laptoptas/
Voor € 11,24
...voor mijn Xoom. En ze bevallen me prima. De eerste zorgt voor de broodnodige bescherming (voor de achterkant en de zijkanten) en voor extra grip. De laptoptas voor de opbergmogelijkheden voor de Xoom + bijbehorende kabels. I.t.t. wat op de foto staat zit er ook nog een lang hengsel bij de laptoptas voor over je schouder. Misschien wat voor anderen?
Bron :http://www.motorolaxoom.n...ndroid-3-1-uit-in-europa/“The 3.1 update for Motorola XOOM™ outside the U.S. has started. Owners in Europe can expect updates over the next several weeks until the roll out is complete. The 3.1 update for non-U.S. devices, in addition to many other improvements, also includes SD card activation. Release notes will be made available in each region, functionality varies by region.”
Mooi! Komt die update OTA via de market of moet dat via een PC gebeuren?
Geen van beide, dit gebeurt via je settings menu. "About tablet" -> "System updates"s_schimmel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:33:
[...]
Mooi! Komt die update OTA via de market of moet dat via een PC gebeuren?
Dit werkte 5 minuten goed, waarna mijn front cam vast liep.
Sindsdien zie ik het volgende wanneer ik de front cam aanzet:
http://dl.dropbox.com/u/32238888/IMG_20110702_175725.jpg
http://dl.dropbox.com/u/32238888/IMG_20110702_175730.jpg
Volgens mij is mijn front cam defect.
Nu is het probleem dat ik mijn Xoom in de US heb gekocht.
Op de website wordt vermelding gedaan van Dynafix en Solid Vision. Dynafix zegt dat ze simpelweg geen US tablet repareren, van Solid Vision heb ik nog geen antwoord, maar ik verwacht dat ze hetzelfde gaan zeggen...
Heeft iemand enige ervaring met het laten repareren van een US Xoom? Zo ja, bij wie regel ik dit?
Alvast bedankt!
Sorry, dat was ik even vergeten te zeggen. Ik heb hem al gereset/gewiped. Mocht niet baten. Daarom denk ik echt dat mijn camera kapot is...FriXion schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:56:
Heb je al een reboot geprobeerd? heb iets soortgelijks een paar keer bij mijn telefoon gehad, en dat was na een reboot opgelost.
Die TPU case heb ik ook. Echt een goede case voor extra grip idd.Tripl3 D schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:21:
Ik heb deze...
[afbeelding]
https://www.telecomteleco...e-motorola-xoom-grey.html
Voor € 12,-
...in combinatie met deze...
[afbeelding]
http://www.kijkshop.nl/pr...toptassen/ebox-laptoptas/
Voor € 11,24
...voor mijn Xoom. En ze bevallen me prima. De eerste zorgt voor de broodnodige bescherming (voor de achterkant en de zijkanten) en voor extra grip. De laptoptas voor de opbergmogelijkheden voor de Xoom + bijbehorende kabels. I.t.t. wat op de foto staat zit er ook nog een lang hengsel bij de laptoptas voor over je schouder. Misschien wat voor anderen?
Hebben meerdere mensen dit meegemaakt met hun Xoom?
Bron: http://www.droid-life.com...ck-screen-try-this-trick/
[ Voor 12% gewijzigd door mcpswijnenburg op 11-07-2011 08:36 ]
Zullen ze toch wat aan de prijzen moeten doen. 529 euro voor de wifi uitvoering vind ik persoonlijk te hoog.ImPrEzA schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:48:
Ook in de winkels van BelCompany. Ik krijg zo langzamerhand wel het idee - ook door de snelheid van dit topic.. - dat het niet echt een succesnummer is/wordt.
Terwijl ik er wel erg blij mee ben!
Aangezien de Xoom al een aantal maanden uit is gebracht kunnen ze beter nog een eurootje of 100 van de prijs af halen als ze willen concureren. Nniet alleen m.b.t. de huidige tabs maar ook diegene die binnen nu en pakweg 2 maanden gaan uitkomen.
Niet dat ik niet tevreden met de Xoom ben hoor, ik ben blij dat ik 'em heb en gebruik 'em dagelijks.
Ook wel eens meegemaakt, maar paar keer op de power knop rammen als een gek helpt meestal wel weer om de unlock screen te tonen. En vanaf daar weer verder gebruikenmcpswijnenburg schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:36:
Had net trouwens een vaag probleem, ik kon mijn xoom niet aanzetten, powerknop reageerde nergens meer op. Toch zag ik af en toe de LED knipperen. Even op internet gezocht en blijkt dat meer mensen hier last van hebben. Powerknop + vol-up ingedrukt houden tot je het motorola logo ziet heeft bij mij het probleem opgelost.
Hebben meerdere mensen dit meegemaakt met hun Xoom?
Bron: http://www.droid-life.com...ck-screen-try-this-trick/
Ik heb wel eens freezes tijdens spelletjes. Geen enkele input werkt maar geluid blijft wel doorspelen

Basement Bios ---- Exo-S
Nice! Ik zit hier met smart te wachten tot ie hier binnen komt maar zal nog wel even duren denk ik. Heb een NL model Wifi+3G. Voor Micro SD moet je kijken naar de snelheden / klassen waarin ze te verkrijgen zijn. Hoe hoger de klasse hoe hoger de snelheid. Ik zou voor minstends klasse 4 gaan, anders ga je dat merken in performance als je iets opstart vanaf je SD kaart. Merk maakt imho niet zoveel uit.Mystikal schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:49:
mijn us-versie heeft nu ook de update binnen. SD-card werkt nu eindelijk! Iemand nog suggesties voor een goede grote micro-sd kaart?
Zie: nieuws: Google begint met uitrol Android Honeycomb 3.2
Hebben andere mensen met een NL model al een melding gekregen? Of is er info bekend wanneer deze update naar NL komt? Heb zo het donkerbruine vermoeden dat dit weer een flinke tijd kan gaan duren.
Handmatig geüpdate of via auto-update functie? En heb je een US model of een NL model?Chielos schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:53:
3.2 aanwezig en gedownload 10 minuten geleden. Lijkt er op dat de standaard browser stabieler is.
Performance van de tab lijkt ook wat beter, iets minder lag in het scrollen van de schermen.
Ik heb er spijtig genoeg ervaring mee. Ik heb mijn RMA aanvraag ingediend via Motorola UK omdat Motorola USA me niet wilde verder helpen omdat ik in België (/ Europa) woon. De reacties via e-mail zijn TRAAG (4-5 werkdagen), de livechat werkt meer niet dan wel dus bellen is de boodschap. Mijn support medewerkster wist niet goed wat ze met mijn RMA aanmoest en ze vertelde me dat ik een prepaid box aan ging krijgen op maandag. Toen ik deze op vrijdag(!) aankreeg bleek deze box niet prepaid te zijn + alle instructies in het frans + via franse courier. Met als resultaat dat ik zelf voor alles heb moeten opdraaien! In andere landen komt fedex mooi je xoom aan de deur halen... Mijn xoom is ondertussen al anderhalve week binnen in een frans repair centrum en heb nog niets gehoord van enige vooruitgang.Gytax schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:59:
Heeft iemand enige ervaring met het laten repareren van een US Xoom? Zo ja, bij wie regel ik dit?
Alvast bedankt!
Top ding zeg, wel een klein stof deeltje ontdekt rechts onderin maar lees op xda een hoop van dezelfde problemen. Hij is niet echt irritant dus ik denk dat ik het zo maar laat, of er een mailtje aan waag richting coolblue of ik hem misschien kan komen ruilen zodat ik zelf kan zien of de nieuwe het niet heeft..
Wat denken jullie?
[ Voor 1% gewijzigd door ex87 op 23-07-2011 18:57 . Reden: tabletcenter* ]
Altijd het proberen waard!ex87 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:27:
Sinds vandaag ook binnen 3G + wifi NL editie via tabletshop.nl.
Top ding zeg, wel een klein stof deeltje ontdekt rechts onderin maar lees op xda een hoop van dezelfde problemen. Hij is niet echt irritant dus ik denk dat ik het zo maar laat, of er een mailtje aan waag richting coolblue of ik hem misschien kan komen ruilen zodat ik zelf kan zien of de nieuwe het niet heeft..
Wat denken jullie?
Basement Bios ---- Exo-S
Oei, dat klinkt niet fijn!Farg0 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:
[...]
Ik heb er spijtig genoeg ervaring mee. Ik heb mijn RMA aanvraag ingediend via Motorola UK omdat Motorola USA me niet wilde verder helpen omdat ik in België (/ Europa) woon. De reacties via e-mail zijn TRAAG (4-5 werkdagen), de livechat werkt meer niet dan wel dus bellen is de boodschap. Mijn support medewerkster wist niet goed wat ze met mijn RMA aanmoest en ze vertelde me dat ik een prepaid box aan ging krijgen op maandag. Toen ik deze op vrijdag(!) aankreeg bleek deze box niet prepaid te zijn + alle instructies in het frans + via franse courier. Met als resultaat dat ik zelf voor alles heb moeten opdraaien! In andere landen komt fedex mooi je xoom aan de deur halen... Mijn xoom is ondertussen al anderhalve week binnen in een frans repair centrum en heb nog niets gehoord van enige vooruitgang.
Bedankt voor je reactie; ik ga even op zoek of ik hem ergens in NL toevallig kan laten repareren ('vergeten' te zeggen dat ik een US model heb...

Bron: https://www.facebook.com/...ic=21065&uid=121867580498Following our previous post regarding 3.1, we can now announce Android™ 3.1 for Motorola XOOM™ will soon be available over the air to all Motorola XOOM users in Europe. We expect the over-the-air deployment to begin in early August, with the package being available for pull by August 9th.
Toch wel balen dat ik weer moet wachten
Tipje even posten in [Motorola Xoom] beschikbaarheid, aanbiedingen, leveringen , daar is dat topic voor bedoeld
[ Voor 58% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2011 09:38 ]
Ik heb gisteren een motorola xoom gekocht , maar een aantal dingen vallen me even op.
Klopt het dat er geen cd bij zit met iets van motorola sync ?
een mooi programma om je cd's te ordenen of zo ?
En klopt het dat er niet iets van een beschermhoes bij zit ? had ik toch wel verwacht .
Facebook app is niet beschikbaar via marktet ? dit kan toch wel op een motorola xoom
Whatssapp is niet beschikbaar via marktet ?
Veel app's welke ik gebruik op mijn galaxy s2 doen het niet op de xoom ?
( het beeld blijft zwart en er opent niets.)
Android versie 3.0 , is 3.1 of nieuwe wel op een of andere manier te installeren ?
[ Voor 15% gewijzigd door sonyfreakje op 07-08-2011 10:50 ]
sonyfreakje schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:48:
Goedemorgen ,
Ik heb gisteren een motorola xoom gekocht , maar een aantal dingen vallen me even op.
een mooi programma om je cd's te ordenen of zo ?
En klopt het dat er niet iets van een beschermhoes bij zit ? had ik toch wel verwacht .
Klopt, die moet je zelf aanschaffen.
Facebook app is niet beschikbaar via marktet ? dit kan toch wel op een motorola xoom
Whatssapp is niet beschikbaar via marktet ?
Whatsapp werkt inderdaad alleen op telefoons & de Facebook app is er nog niet voor tablets. Er zijn wel een paar alternatieven.
Veel app's welke ik gebruik op mijn galaxy s2 doen het niet op de xoom ?
( het beeld blijft zwart en er opent niets.)
Dat zou kunnen komen door dat ze geen 3.X versie hebben.
Android versie 3.0 , is 3.1 of nieuwe wel op een of andere manier te installeren ?
Nog niet, al wordt de update op 9/8 verwacht.
Tja de enige reden die ik kan bedenken is notificatiesFriXion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:57:
Waarom wil je eigenlijk een Facebook app op je tablet? De website werkt er erg goed op, alsof je op een laptop werkt
Sowieso een fijne site: http://tablified.com/
Verwijderd
nee zit er inderdaad niet bij maar als het goed is kan je deze gewoon downloaden via motorola ik weet eigenlijk niet meer precies hoe ik er aan ben gekomen ik had Motorola media link al op me pc staan aangezien ik al een atrix had voordat ik me xoom kreegsonyfreakje schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:48:
Goedemorgen ,
462 euro!
http://www.centralpoint.n...1&utm_medium=tradetracker
Laat maar, hij is nog goedkoper te krijgen...
[ Voor 14% gewijzigd door Mystikal op 08-08-2011 16:12 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Nu maar hopen dat de 3.2 update niet ook moet wachten tot de US versie 3.3 heeft draaien.
115kb geeft hij aan
ow hij starte met een kleine update en daarna begint hij de 3.1 android te downloaden en installeren .
Moet zeggen draaid een stuk beter en vloeiender nu,.
Tevens doen een aantal spellen het plotseling en kloppen de verhoudingen beter.
Tevens een bestands browser er bij gekregen .
[ Voor 60% gewijzigd door sonyfreakje op 09-08-2011 17:06 ]
Edit: nu een half uur andere spelletjes gespeeld en heb het niet gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door ex87 op 09-08-2011 20:09 ]
Verwijderd
Heb je de update OTA gekregen of door m aan de pc te hangen?Peetke schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:50:
Ik heb een EU versie met 3G en vandaag de update(s) geinstalleerd van 3.0.1 naar 3.1. Alles lijkt zeker soepeler te draaien, dus ik ben in ieder geval weer een beetje tevreden.
Nu maar hopen dat de 3.2 update niet ook moet wachten tot de US versie 3.3 heeft draaien.
OTA (zit wel op wifi en had vrij volle accu)Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:11:
[...]
Heb je de update OTA gekregen of door m aan de pc te hangen?
Toetsenbord ging ineens naar Azerty (NL); wie gebruikt er nu een Nederlands toetsenbord!? Direct weer terugveranderd dus.
Geduld hebben het gaat altijd gefaseerd.sygys schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:50:
Heb vanmorgen geprobeerd te updaten... ik krijg nog steeds de melding dat ik de nieuwe versie heb... ik snap er de ballen van.
Basement Bios ---- Exo-S
Toetsenbord inderdaad naar Azerty i.p.v. Qwery, blijkbaar de nieuwe Nederlandse instelling. Update is naar Android 3.1. Wel jammer omdat 3.2. al uit is. Ik kan alleen de SD kaart nog niet vinden in het bestandsysteem. Nevermind. Via de nieuwe "Bestanden" app kan ik bij de sd kaart maar via file expert niet.
[ Voor 12% gewijzigd door s_schimmel op 10-08-2011 21:58 ]
1
2
3
4
5
6
| GL Benchmark Egypt: 14,1 GL Benchmark Pro: 26,8 Caffeinmark: 7721 Smartbench Pro : 3445 Smartbench Gamer : 2459 Quadrant Standard: 1653 |
Als ik dit vergelijk met de Galaxy Tab 10.1 heeft Motorola het goed voor elkaar - behalve dan de GL Benchmark die belachelijk laag zit.

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Ik zat me dat dus ook even af te vragen. Ik heb even de changelog opgezocht:Tripl3 D schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:
Heb hem gisteren ook geupdated naar 3.1, maar ik merk/zie weinig verschil.
Bron: http://www.differencebetw...3-0-and-vs-3-1-honeycomb/Android 3.1 (Honeycomb)
API Level: 12
Release: 10 May 2011
New Features
1. Refined UI
- Launcher animation optimized for faster, smoother transition to/from app list
- Adjustments in color, positioning and text
- Audible feedback for improved accessibility
- Customizable touch-hold interval
- Navigation to/from five home screens made easy. Touching the home button in system bar will return you to most frequently used home screen.
- Improved view of internal storage used by apps
2. Support for more varieties of input devices such as keyboards, mouse, trackballs, game controllers and accessories such as digital cameras musical instrument, kiosks and card readers.
- Any type of external keyboards, mouse and trackballs can be connected
- Most of the PC joysticks, game controllers and game pads can be connected except for some proprietary controllers
- More than one device can be attached simultaneously via USB and/or Blutooth HID
- No configuration or drivers required
- Support for USB accessories as host to launch related applications, if application not available the accessories can give the URL to download the application.
- Users can interact with application to control the accessories.
3. Recent Apps list is expandable to include larger number of apps. The list will have all the apps in use and recently used apps.
4. Customizable Home screen
- Re-sizable home screen widgets. widgets can be expanded in both vertically and horizontally.
- Updated home screen widget for Email app gives quick access to emails
5. New high performance Wi-Fi lock added for uninterrupted connectivity even when the device screen is off. This will be useful for streaming long duration music, video and voice services.
- HTTP proxy for each individual Wi-Fi access point can be configured. This will be used by the browser when communicating with the networks. Other Apps also may use this.
- Configuration is made easy by touch-hold of the access point in the setting
- Back up and restore the user defined IP and proxy setting
- Support for Preferred Network Offload (PNO), which works in the background and conserves battery power in case where Wi-Fi connectivity needed for longer time.
Improvements to Standard Applications
6. Improved Browser app – new features added and UI improved
- Quick Controls UI is extended and redesigned. Users can use it to view thumbnails of open tabs, to close the active tabs, access overflow menu for instant access to settings and many other.
- Supports CSS 3D, animations, and CSS fixed positioning to all sites.
- Supports embedded playback of HTML5 video content
- Save the webpage locally for offline viewing with all styling and imaging
- Improved auto login UI let users quickly sign in to Google sites and manage access when multiple users sharing the same device
- Support for plugins that use hardware accelerated rendering
- Page Zoom performance improved
7. Gallery apps improved to support Picture Transfer Protocol (PTP).
- Users can connect external cameras over USB and import pictures to Gallery with one touch
- The imported pictures are copied to local storages and it will show the balance space available.
8. Calender grids are made larger for better readability and accurate targeting
- Controls in data picker are redesigned
- Calender list controls can be hidden to create larger viewing area for grids
9. Contacts app allows full text search making it quicker to locate contacts and the results are shown from all the fields stored in the contact.
10. Email app improved
- When replying or forwarding HTML message the improved Email app sends both plain text and HTML bodies as multi-part mime message.
- Folder prefixes for IMAP accounts are made easier to define and manage
- Prefetches emails from server only when the device is connected to a Wi-Fi access point. This is done to conserve battery power and minimize data usage
- Improved home screen widget gives quick access to emails and users can cycle through email labels with the touch of the Email icon at the top of the widget
11. Improved Enterprise support
- Administrators can use the configurable HTTP proxy for each Wi-Fi access point
- Allows encrypted storage card device policy with emulated storage cards and encrypted primary storage
Compatible Devices:
Android Honeycomb Tablets, Google TV
Read more: http://www.differencebetw...-honeycomb/#ixzz1UpAjbgmo
Thx
Ipad vs Galaxy Tab gaat vooral om uiterlijk en hoe menu's e.d. er uit zien en zich gedragen (komt mede door Samsungs eigen schil over Honeycomb heen).oneiltje schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:01:
Hey, ik heb eens een vraagje over de Xoom. Naar mijn bescheiden mening lijkt hij op papier een betere tab dan de Galaxy tab & de Ipad (zelfde scherm, maar betere aansluitingsmogelijkheden en vergeleken met Galaxy ook nog nieuwere software). Waarom leeft er een Galaxy-Ipad war en zit Xoom er niet midden tussen? Maak mij de keuze ajb wat eenvoudiger!
Thx
De Xoom lijkt qua uiterlijk zeker niet op deze 2 concurrenten en heeft geen eigen schil, maar 'gewoon' de kale Honeycomb.
Hoeft voor mij ook allemaal niet zo fancy te zijn, moet gewoon werken. Snap dat opgehemel van de Ipad en de Tab niet, want ze hebben beiden geen SD-optie en geen USB-aansluiting. Dat was mede voor mij een belangrijke factor om voor de Xoom te gaan. Alleen het scherm zit wat meer in de middencategorie dan die van de Ipad en Tab (beiden topschermen zo ik begrepen heb).
Basement Bios ---- Exo-S
Ja, dat komt en dat gaat.Mystikal schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:52:
Zijn er meer mensen die last hebben van een 'lag' tijdens het typen. Soms duurt het wel een halve seconde voordat de letter verschijnt. Ik heb het niet altijd en heb nog geen verband kunnen ontdekken. Wel erg irritant!
Ik heb soms het idee dat het vooral is als er te veel applicaties open staan.
Creating my own hero.
thx
Ik heb er zelf ook 1 gekocht toen ik in Amerika was.oneiltje schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:17:
Vraagje, mijn broer gaat naar Amerika en wil hem de Xoom laten meebrengen gezien de leuke € $ koers. Ga ik connectie/update problemen krijgen? Wie heeft hiermee ervaring en in welke winkel in NY zal hij redelijk goedkoop zijn dan?
thx
Totaal geen connectie/update problemen. Ik zit zelfs al een tijdje op Android 3.2.
Ik heb hem gehaald bij BJ's (scheelde zo'n $20), daar is een membership nodig om dingen te kopen, maar je kan een gratis 30 dagen trial membership aanvragen =)
Creating my own hero.
Heb hem in de vakantie best veel gebruikt om films/series te kijken.Fasterinside schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:14:
Hoe zit het bij jullie eigenaars met de accuduur? Ik lees veel tegenstrijdige berichten...
Heb het niet precies geklokt maar op 100% helderheid en daarbij een keer of 3 aan/uitzetten ging hij verspreid over 3 dagen toch zeker 6 uur mee (en dan was hij niet volledig leeg).
Nauwkeuriger kan ik het je helaas niet geven.
Dat moet je bij eentje ook al :-). Dus ja.oneiltje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:23:
Kort vraagje. Als ik meerdere Xooms (4) zou laten overbrengen uit Amerika, moet er dan invoertax betaald worden?
Basement Bios ---- Exo-S
Het gaat echt over het fysiek meebrengen in de bagage
[ Voor 35% gewijzigd door oneiltje op 06-09-2011 12:50 ]
http://www.douane.nl/part...e/reizigersbagage-05.htmloneiltje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:49:
is er ergens een topic met meer informatie hierover?
Het gaat echt over het fysiek meebrengen in de bagage
Verwijderd