Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
MaDLiVe schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:16:
Ik heb nu een aantal motorola toestellen gehad, en heel veel HTC's maar motorola doet het altijd erg goed qua bouwkwaliteit. Iets wat ik ze wil nageven. Software wise is het altijd wel iets minder maar ze hebben verbetering beloofd. Voor mij ook de reden om lekker op de Xoom te wachten.
De Xoom is een Google experience apparaat. Android draait hier dus kaal op, geen software van Motorolla dus. Hierdoor zijn Android updates ook meteen beschikbaar.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

volgens mij geld dat (tot nu toe) voor alle android 3.0 tablet die zijn aangekondigd

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Chaoss schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:18:
volgens mij geld dat (tot nu toe) voor alle android 3.0 tablet die zijn aangekondigd
Alleen maar beter toch, Android 3.0 ziet er hartstikke goed uit, daar hoeft geen schil overheen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

True, hoewel over het algemeen Blur, motorola's shell positief werd ontvangen heb ik het systeem liever zo kaal mogelijk zodat ik het zelf naar mijn smaak kan aanpassen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zelfde geld voor sense, maar ik dnek ook dat een zo standaard mogelijk systeem alleen maar beter is er is qua android (telefoons) al genoeg fragmentatie. Volgens mij zijn de eisen die Google aan een Android 3.0 tablet steld ook flink aangescherpt waardoor er onderling (kijk aar de Xoom, galaxy 10, en Toshiba tablets) veel kleinere hardware verschillen zijn.

ook alleen maar beter voor software ontwikkeling etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Flash op de Xoom; nogal underwhelming imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
En als je het artikel had gelezen, had je ook begrepen dat ze wel degelijk onder de indruk zijn voor een beta release...

Before you judge the merits of Flash on tablet, remember that this is a leaked version of a beta release, and if it's this good out of the gate, we're pretty excited about how well it might perform after a few tweaks.

en nu met nieuwe video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Prijs in Nederland nu 705€
pricewatch: Motorola XOOM

Verkoop niet indrukwekkend
http://www.mobilyz.com/ni...-niet-heel-indrukwekkend/

Motorola komt met update naar Android 3.0.1
http://www.androidworld.n...ereiding-op-flash-player/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk dat die prijs nog wel gaat dalen, aangezien de Galaxy 10" nu al voor 589 in NL wordt aangeboden.... ook is de Xoom in Amerika al flink goedkoper dan 705,-

Dat de verkopen nog niet heel snel lopen komt dnek ik omdat men nog wacht tot de andere tablets uitkomen om de juiste te kunnen kiezen... komt nog bij dat de Xoom hier nog helemaal niet te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat dacht je van de Acer Iconia 10" met bijna dezelfde specs behalve 3G voor 499euro
pricewatch: Acer Iconia A500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:55:
En wat dacht je van de Acer Iconia 10" met bijna dezelfde specs behalve 3G voor 499euro
pricewatch: Acer Iconia A500
Dat lijkt mij nou ook 1 van de toppers, helemaal qua prijs. Daarom heb ik er een apart topic van gemaakt, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar de interesse naar de Acer. Als niemand op tweakers warmloopt voor dit apparaat dan durf ik het niet aan. Maar de specs trekken mij zeker! Deze wordt het voor mij en anders de Asus transformer. Asus staat bij mij hoger in het vaandel en zou volgens geruchten slechts €399,- gaan kosten en heeft een IPS scherm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Verwacht dat de Xoom ook iets zal zakken in prijs. Die Acer ook al gezien, 3G kost 100 meer, dan is het de 501.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...ficial-599-on-march-27th/
wifi only vanaf maart 27 volgens engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
In de US ja... aangezien de 3G variant hier pas in april verwacht wordt... zal met een beetje pech de wifi versie nog later verkrijgbaar zijn in de EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Goed nieuws. Dan heb ik hem als het goed is in april via de US. Scheelt veel geld en ook nog eens sneller.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:51
Ik ben niet bekend met gebruik van Android maar ik heb enkele vragen:
1) Is de geïnstalleerde OS (Android 3.0) op de Xoom de originele versie van Android of zit er een aangepaste versie van Motorola op de Xoom? (en hoe kan ik dat controleren?)
2) Hoe worden updates geregeld op de Xoom WiFi-only ?
3) Ben ik van OS-updatefrequentie afhankelijk van Motorola?
4) Bestaat er een kans dat ik de Xoom niet meer kan updaten naar de laatste Android-versie? (doordat bijv. in de toekomst de hardware niet meer aan de software voldoet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
CAD-tekenaar schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:41:
1) Is de geïnstalleerde OS (Android 3.0) op de Xoom de originele versie van Android of zit er een aangepaste versie van Motorola op de Xoom? (en hoe kan ik dat controleren?)
Dat is de "kale" versie van android, dus zonder toevoegingen.
4) Bestaat er een kans dat ik de Xoom niet meer kan updaten naar de laatste Android-versie? (doordat bijv. in de toekomst de hardware niet meer aan de software voldoet)
Als je maar ver genoeg in de toekomst gaat wel ja. Hoe lang ze de Xoom blijven updaten is natuurlijk koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Huntard schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:55:
[...]
Dat is de "kale" versie van android, dus zonder toevoegingen.
[...]

Als je maar ver genoeg in de toekomst gaat wel ja. Hoe lang ze de Xoom blijven updaten is natuurlijk koffiedik kijken.
Okay duidelijk, maar... wat betreft Xoom update: Android-updates zijn toch niet tabletmerk-afhankelijk?
Maar wie regelt dan de updates? Ik neem aan dat toch Android is en toch niet Motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
CAD-tekenaar schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:03:
[...]

Okay duidelijk, maar... wat betreft Xoom update: Android-updates zijn toch niet tabletmerk-afhankelijk?
Maar wie regelt dan de updates? Ik neem aan dat toch Android is en toch niet Motorola?
In principe worden alleen de Google devices, zoals de Nexus S en Nexus One en vermoedelijk de Xoom, rechtstreeks door Google ge-update. Omdat deze modellen de voorlopers zijn met Android.
Alle andere devices worden door de fabrikant zelf voorzien van updates (vanwege een schil of dergelijke). Daarnaast kan ook nog is de provider besluiten de update aan te passen(software), waardoor het nog wat langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Koen87 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:20:
[...]

In principe worden alleen de Google devices, zoals de Nexus S en Nexus One en vermoedelijk de Xoom, rechtstreeks door Google ge-update. Omdat deze modellen de voorlopers zijn met Android.
Alle andere devices worden door de fabrikant zelf voorzien van updates (vanwege een schil of dergelijke). Daarnaast kan ook nog is de provider besluiten de update aan te passen(software), waardoor het nog wat langer kan duren.
Provider? Wat bedoel je daarmee als ik een Xoom WiFi-only heb?
Kan je me dat uitleggen?
Wel fijn om te lezen dat ik niet afhankelijk ben van Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
ArnoutV schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:54:
[...]

Volgens mij kunnen de Archos 70 en 101 wel 720p main profile H264 afspelen. Is dus toch waarschijnlijk een codec die niet alleen de CPU (ARM Cortex A8) inzet maar ook de DSP GPU.

Archos 70 / 101 internet tablets
ik ben zelf n noob wat downloaden betreft en was er altijd op tegen. Echter, sinds n tijdje heb ik een Archos 101 en ben ik aan t downloaden geslagen.

Vind t jammer dat mn Archos geen 1080p kan afspelen, dus zet ik deze bestanden om naar 720p. Wat is nu low, main en high profile en hoe kan ik dat zien?
Dan kan ik dat voor jullie checken.

Hoewel de reso vd archos lager is, ziet 720p er geweldig mooi op uit. Je ziet echt dat t hd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Koen87 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:20:
[...]

Dat is niet helemaal waar denk ik, tot nu toe zijn alle android 3.0 talets die aangekondigd zijn voorzien van een "kale" Android... volgens mij omdat google dit eist ook de hardware eisen voor een android 3.0 tablet zijn flink aangescherpt.

De Acer, Asus en Samsung 3.0 tablets zijn allemaal even "kaal" als de Xoom... ik zou dus niet weten waarom de xoom wel een update rechtstreeks van google zou krijgen en de andere fabrikanten niet, of andersom waarom de xoom niet via de fabrikant geupdate gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
CAD-tekenaar schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:25:
[...]

Provider? Wat bedoel je daarmee als ik een Xoom WiFi-only heb?
Kan je me dat uitleggen?
Wel fijn om te lezen dat ik niet afhankelijk ben van Motorola.
Jij hebt daar niets mee te maken, maar het is een algemene Android vergelijking omtrent de updates ;)

Ik verwacht dat ze de updates pushen via Wifi, omdat de market kan detecteren welke device je hebt.
Je Google Account zal vervolgens de update binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Thanks voor de info. _/-\o_
Ik kan weer rustig gaan slapen... (totdat de Xoom in Nederland leverbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:03:
[...]

Dat is niet helemaal waar denk ik, tot nu toe zijn alle android 3.0 talets die aangekondigd zijn voorzien van een "kale" Android... volgens mij omdat google dit eist ook de hardware eisen voor een android 3.0 tablet zijn flink aangescherpt.

De Acer, Asus en Samsung 3.0 tablets zijn allemaal even "kaal" als de Xoom... ik zou dus niet weten waarom de xoom wel een update rechtstreeks van google zou krijgen en de andere fabrikanten niet, of andersom waarom de xoom niet via de fabrikant geupdate gaat worden.
De laatste teaser video van de 8.9 tab van samsung doet vermoeden dat aan de kale 3.0's een eind komt. (Helaas).
Nu is daar nog heel veel onzeker over, het is en blijft een uiterst vaag filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen Marktplaats.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 19-03-2011 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Hier hebben we een topicreport voor.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 19-03-2011 03:19 ]

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Laatst online: 13-08 07:30
Zo, heb weer allemaal nieuw specs gesubmit.
Zoals je hier kunt zien:
http://www.motorola.com/C...i.MOTOROLA-XOOM-US-EN.alt

Is de 4G dus een "CDMA 800 /1900 LTE 700, Rx diversity in all bands"-versie. De kans is bijzonder groot dat deze dus niet komt naar Europa. Dat zal dan een 3G versie met hsdpa+ zijn verwacht ik; geen echte 4G dan dus.

Verder wisten we al dat hij voorzien was van 2 accus a 3250mAh, wat blijkbaar neerkomt op 24.5 W-hr.

De rest staat al wel op wikipedia.

[ Voor 0% gewijzigd door Peetke op 17-03-2011 23:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Voortaan een TR maken aub.

Ik begin nu echt zin te krijgen in deze tablet. De vakanties en het goede weer komt eraan en dan is zo'n tablet natuurlijk ideaal voor in de tuin (in de schaduw) en om een muziekje te streamen.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 19-03-2011 03:20 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Peetke schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:55:
Zo, heb weer allemaal nieuw specs gesubmit.
Zoals je hier kunt zien:
http://www.motorola.com/C...i.MOTOROLA-XOOM-US-EN.alt
En hier vind je de handleiding van de Motorola Xoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
CAD-tekenaar schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:28:
[...]

En hier vind je de handleiding van de Motorola Xoom
Top, maar was vorige maand al geplaatst, zie post hieronder :)
Beetje zoeken in het Topic kan geen kwaad ;)
Wurtul schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:17:
Bovenstaande link naar de Xoom Manual van bobwarley lijkt niet meer te werken.
Na enig google speurwerk heb ik een nieuwe link gevonden:
https://supportforums.motorola.com/message/326263?tstart=0

Succes met lezen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 18-03-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Misschien is het handig als er een link naar deze handleiding(en) in de First Post wordt toegevoegd?

[ Voor 204% gewijzigd door CAD-tekenaar op 18-03-2011 11:07 . Reden: beide links naar handleiding werken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de Xoom worden gebruikt als GPS navigatiesysteem zonder een 3G abonnement?
Met de cache van Google maps 5.0 of gedownloade offline kaarten?
Het zou ideaal zijn om een offline kaart van Europa erop te hebben! Dat heeft een tomtom ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Yeah, je kan gewoon navigatie software in de market kopen, bijvoorbeeld van sygic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Cobesz schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 03:50:
Yeah, je kan gewoon navigatie software in de market kopen, bijvoorbeeld van sygic
Heb je een link? Ik zie er één die 79,99 pleuri kost voor smartphones en dat vind ik aardig aan de prijs.
Het zou mooi zijn er er ergens een app te vinden die offline met kaarten werkt én geoptimaliseerd is voor tablets.

Ondertussen heb ik deze app gevonden van Google Maps.

[ Voor 17% gewijzigd door CAD-tekenaar op 19-03-2011 16:29 . Reden: app gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigatie met Xoom (Android ) tablet kan:
- door +/- 80 euro te dokken voor Navigatie Software (er zijn paar bijvoorbeeld CoPilot),
- Met Google Maps dan heb je data verbinding nodig, en in de vakantie (in het buitenland ) wordt het een "feest" voor je portemonnee. Google Maps 5.x heeft mogelijkheid om bestemming te kiezen terwijl je op wifi netwerk zit en route en mappen in de cache zet. Ik heb het getest maar reken maar dan je nop lange ritten naar Buitenland cache niet toereiekend genoeg is (dus ik moest weer roaming aanzetten om Tsjechie te hallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAD-tekenaar schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:41:
2) Hoe worden updates geregeld op de Xoom WiFi-only ?
3) Ben ik van OS-updatefrequentie afhankelijk van Motorola?
Uit ervaring met Motorola Milestone (android 2.x telefoon)
2. Als je met wifi verbonden kun je via Motorola server controleren of er een update is. Als die er niet is kun je alleen maar wachten.
3. Ja zeker en dat is je enige mogelijkheid. zgn Bootloader is door Motorola gesloten (alleen Motorola kan kernel updaten) dus je kan ook niet zelf update uitvoeren (er zijn wat trukjes om meer dan motot software er op te zetten maar echt nieuwe versie van Android kan niet). Ervaringen met updates van Motorola zijn zeer zeer slecht. (mijn mening ; nooit meer Motorola). Om een beeld te krijgen moet je naar Facebook pagina van Mototrola Europe kijken wat mensen daar schrijven.
4. Dat is geen Kans. Het is zekerheid dat wanneer motorola geen update uitgeeft je met gebakken peren zit.

p.s. ivm Facebook word op tweakers veel positiever over Motorola gesproken, volgens mij te (onrealistisch) positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:59:
[...]

2. Als je met wifi verbonden kun je via Motorola server controleren of er een update is. Als die er niet is kun je alleen maar wachten.
3. Ja zeker en dat is je enige mogelijkheid. zgn Bootloader is door Motorola gesloten (alleen Motorola kan kernel updaten) dus je kan ook niet zelf update uitvoeren (er zijn wat trukjes om meer dan motot software er op te zetten maar echt nieuwe versie van Android kan niet). Ervaringen met updates van Motorola zijn zeer zeer slecht. (mijn mening ; nooit meer Motorola). Om een beeld te krijgen moet je naar Facebook pagina van Mototrola Europe kijken wat mensen daar schrijven.
4. Dat is geen Kans. Het is zekerheid dat wanneer motorola geen update uitgeeft je met gebakken peren zit.

p.s. ivm Facebook word op tweakers veel positiever over Motorola gesproken, volgens mij te (onrealistisch) positief.
Lekker op de hoogte ben jij. Motorola Xoom heeft wel een unlockbare bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Volgens mij praat jij namens je ervaring met je Motorola Milestone mobiel ?
Weet je zeker dat dit ook voor de Motorola Xoom WiFi-only (met Android 3.0 Honeycomb) geldt en kan je dit aantonen?
(Motorola heeft altijd de software op haar smartphones beschermd door een beveiliging te plaatsen op de bootloader. Met de Motorola Xoom blijkt dit niet het geval !?)

Op deze pagina lees ik wel iets over de Motorola Xoom en Android 3.0 maar ik kom er niet uit wat ze nou schrijven.
Ik zit al een hele tijd verder te zoeken maar kan nog niet hard bewijs vinden dat Honeycomb-updates voor de Xoom bepaald worden door Motorola.
Wie helpt me verder?

[ Voor 7% gewijzigd door CAD-tekenaar op 20-03-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik denk nog steeds dat het qua updates niet zal verschillen van fabrikanten als Asus of Acer... dit zijn ook allemaal "kale" android versies. dus of het gaat via de fabrikant (daar gok ik op) of alle updaes gaan via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Chaoss schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:09:
Ik denk nog steeds dat het qua updates niet zal verschillen van fabrikanten als Asus of Acer... dit zijn ook allemaal "kale" android versies. dus of het gaat via de fabrikant (daar gok ik op) of alle updaes gaan via google.
Ja/nee duidelijk. Allen hebben "kale" android versies op de tablet, maar het zou klantvriendelijker zijn als alle update via Google gaan en dus niet via de fabrikant. Dát is de vraag waar ik nou enige tijd mee zit.

Zou dit via Google gaan dan ga ik er van uit dat ik tenminste verzekerd ben van enkele updates van een product die dan later dit jaar al weer achterhaald is door nieuwere producten met de Tegra 3. Zou dit namelijk via de fabrikant gaan dan bestaat eerder de kans dat hij zijn oude tablets niet meer update met een verbeterde Android-versie.

[ Voor 29% gewijzigd door CAD-tekenaar op 20-03-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
Hmm... Ik vind deze link. www.motorola.com/myxoom
Zou ik dus toch afhankelijk zijn van updates via Motorola? :'(
Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30

oNo

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 03:03:
Kan de Xoom worden gebruikt als GPS navigatiesysteem zonder een 3G abonnement?
Met de cache van Google maps 5.0 of gedownloade offline kaarten?
Het zou ideaal zijn om een offline kaart van Europa erop te hebben! Dat heeft een tomtom ook.
Kijk eens naar de app "Locus". Dat is een app waar je verschillende kaarten offline kan gebruiken. Zelf gebruik ik de OSM cyclo map voor het mountainbiken. Je selecteert een gebied en dan kan je aangeven welke schalen je downloadt. Je kan als bron oa google, ovi of yahoo kiezen.

Of het echt navigatie is weet ik niet, ik gebruik het om een track te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
Beste Peetke,

Het product 'Motorola Xoom Xoom Wifi' is toegevoegd aan onze database.

Je vindt de vermelding van het product hier:
pricewatch: Motorola Xoom Wifi

Dit mailtje werd automatisch verstuurd op het moment dat het product werd toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Gerard Valk
Heb hem ook aan dit topic toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
De eerste update is al op mijn Xoom geinstalleerd, dus voorlopig lijkt het er op dat het een stuk sneller gaat dan bij mijn Milestone

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
deputy schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:53:
De eerste update is al op mijn Xoom geinstalleerd, dus voorlopig lijkt het er op dat het een stuk sneller gaat dan bij mijn Milestone
Ik ben erg benieuwd hoe de nederlandse applicaties eruit zien op honeycomb. Heb je iets van een screenshot van bijvoorbeeld nu.nl of telegraaf.nl
En is er bijvoorbeeld al een mooie twitter app voor 3.0? Of zijn het allemaal uitgerekte versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn de Nederlandse datums al bekend? Ik krijg de mijne 15 of 18 april (WIFI only). Maar ik neem aan dat ze dan nog niet gereleased zijn in NL. Ik zit er echt met smart op te wachten. Ik ben lang voor de ADAM gegaan, maar toch 'overgestapt' naar de Xoom. Daar heb ik eigenlijk geen spijt van aangezien de Adam ook nog steeds niet is uitgeleverd (slechts in zeer beperkte mate).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Telegraaf.nl gebruik ik niet, maar kan ik wel naar kijken. NU.NL is wel aardig, maar er past zoveel tekst op het scherm dat er artikelen er een beetje vreemd uitzien. Als je met wifi verbonden bent kan je beter naar nu.nl surfen.

Zowieso is de browser fantastisch. Hij lijkt erg veel op Chrome. Je hebt tabs, dus je kunt makkelijk wisselen. Je kunt door een link vast te houden, die openen op een andere tab (zo lees ik tweakers) en hij is supersnel (bijna zo snel als mijn laptop)

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
  • Laatst online: 04-12-2024
Woeppieee! woensdag komt mijn Motorola Xoom Wi-Fi binnen!

Kan niet wachten! helaas moet ik hem meteen weer verkopen :P

[ Voor 3% gewijzigd door BackfireNL op 27-03-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 11:54
BackfireNL schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:02:
Woeppieee! zaterdag komt mijn Motorola Xoom Wi-Fi binnen!

Kan niet wachten! helaas moet ik hem meteen weer verkopen :P
Waar heb je 'em vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
Amerika :) mijn opa is zo lief om hem mee te nemen in de koffer! hij ligt sinds vandaag in de winkels!
Hier hebben we andere onderdelen van de site voor.

[ Voor 23% gewijzigd door BastiaanN op 28-03-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Dus je koopt hem enkel om er winst op te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
deputy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:59:
Telegraaf.nl gebruik ik niet, maar kan ik wel naar kijken. NU.NL is wel aardig, maar er past zoveel tekst op het scherm dat er artikelen er een beetje vreemd uitzien. Als je met wifi verbonden bent kan je beter naar nu.nl surfen.

Zowieso is de browser fantastisch. Hij lijkt erg veel op Chrome. Je hebt tabs, dus je kunt makkelijk wisselen. Je kunt door een link vast te houden, die openen op een andere tab (zo lees ik tweakers) en hij is supersnel (bijna zo snel als mijn laptop)
Thanx voor de info, zie je nog kans om een screenshot te plaatsen van nu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

caoim schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:32:
Dus je koopt hem enkel om er winst op te maken?
Niets mis mee toch?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Ik vroeg het mij enkel af. Vind wel dat dit niet in dit topic hoort. Het komt over alsof hij reclame wil maken voor een item dat hij binnenkort zal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

caoim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:35:
Ik vroeg het mij enkel af. Vind wel dat dit niet in dit topic hoort. Het komt over alsof hij reclame wil maken voor een item dat hij binnenkort zal verkopen.
Ik moet je gelijk geven... Het is zijn enige post op heel tweakers..

Ik heb de mijne ook net besteld via Amazon. 432 euro en ik wil er NIET vanaf. Scheelt toch 168 euro. Overigens is het sowieso stil in dit forum. Ook weinig nieuws over de release van gisteren (wifi only) in de VS.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Mystikal schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:12:
[...]

Ik moet je gelijk geven... Het is zijn enige post op heel tweakers..

Ik heb de mijne ook net besteld via Amazon. 432 euro en ik wil er NIET vanaf. Scheelt toch 168 euro. Overigens is het sowieso stil in dit forum. Ook weinig nieuws over de release van gisteren (wifi only) in de VS.
Heeft waarschijnlijk te maken met het geweld van Galaxy Tabs, die mij toch weer doen twijfelen, vooral vanwege het scherm.

Jij bent overigens woonachtig in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nee, ik werk bij een Amerikaans bedrijf en ik heb collega's die zeer regelmatig naar Amerika gaan. Dit maal de Vice President van Europa en Asia die me wilde helpen :).

Is zelf ook een gadget freak en vertelde me al dat hij hem zelf in het vliegtuig even gaat uitproberen. Natuurlijk geen probleem voor me! Ik ben al lang blij dat hij het voor me wilde regelen.

Begin wel nieuwsgierig aan het worden eigenlijk. Ik hoop ook dat er wat goede software komt om Mediaportal aan te sturen via Android. Dat zou voor mij echt geweldig zijn!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik zou er donderdag ook een uit Amerika kunnen krijgen maar wacht liever even op een Asus Transformer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Mystikal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:17:
Nee, ik werk bij een Amerikaans bedrijf en ik heb collega's die zeer regelmatig naar Amerika gaan. Dit maal de Vice President van Europa en Asia die me wilde helpen :).

Is zelf ook een gadget freak en vertelde me al dat hij hem zelf in het vliegtuig even gaat uitproberen. Natuurlijk geen probleem voor me! Ik ben al lang blij dat hij het voor me wilde regelen.

Begin wel nieuwsgierig aan het worden eigenlijk. Ik hoop ook dat er wat goede software komt om Mediaportal aan te sturen via Android. Dat zou voor mij echt geweldig zijn!
Super zeg! Wanneer krijg je hem binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Heeft iemand een idee wanneer de goedkope versie dus de 16&32GB komen? En wat de verwachtte prijs hiervan zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
Ik ben al voorzien! daarom gaat deze weer de verkoop in.

En ja hij staat al op pricewatch. Zal in de tussentijd wel een review plaatsen!

[ Voor 58% gewijzigd door BackfireNL op 30-03-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Alexander6501 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Super zeg! Wanneer krijg je hem binnen?
Dat wordt 15 of 18 april Afhankelijk of mijn collega vrijdag nog komt werken, of dat hij maandag pas aanschuift.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 13-09 15:19
Kan eigenlijk iemand die de Xoom al heeft eens testen of hij 720P MKV's afspeelt?
Heb al een topic op XDA-Developers gevonden, en is blijkbaar nog niet echt mogelijk :(

[ Voor 80% gewijzigd door Jo... op 30-03-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb hem helaas op mijn werk nog niet kunnen kijken, maar ik post hem hier toch maar.

Het zou gaan over het feit dat de Xoom al uitverkocht is. (????)

linkje

Handige link op XDA met tips en tricks.

xda

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 31-03-2011 09:28 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
We hebben voor de 4G versie weer een nieuwe prijsvermelding in de pricewatch a € 599,-. Nu nog leverbaar worden!

In de UK is hij nu toch ook gelanceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hij zou toch eerst exclusief bij T-Mobile beschikbaar komen? Of was dat in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Ik ben wel benieuwd naar benchmarks van tablets onderling. Zijn deze te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Peetke schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:33:
We hebben voor de 4G versie weer een nieuwe prijsvermelding in de pricewatch a € 599,-. Nu nog leverbaar worden!

In de UK is hij nu toch ook gelanceerd?
599? Is dat dan exclusief een verplicht abbonement?? Aangezien deze in Amerika $800 kost (is dat dan ook exclusief een verplicht abbo van Verizon?)

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 31-03-2011 12:07 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Jo... schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:14:
Kan eigenlijk iemand die de Xoom al heeft eens testen of hij 720P MKV's afspeelt?
Heb al een topic op XDA-Developers gevonden, en is blijkbaar nog niet echt mogelijk :(
Is dat niet gewoon omdat Tegra 2 dat niet aankan? Dat ondersteunt enkel Base Profile H.264, en bijna alles wat je qua H.264 op internet vindt qua films, series, .. is H.264 High Profile. Ik weet niet of software dat gemakkelijk kan oplossen, ben een noob op dat vlak.

edit: https://supportforums.mot...ad/45753?start=0&tstart=0

[ Voor 6% gewijzigd door caoim op 31-03-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

caoim schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Is dat niet gewoon omdat Tegra 2 dat niet aankan? Dat ondersteunt enkel Base Profile H.264, en bijna alles wat je qua H.264 op internet vindt qua films, series, .. is H.264 High Profile. Ik weet niet of software dat gemakkelijk kan oplossen, ben een noob op dat vlak.

edit: https://supportforums.mot...ad/45753?start=0&tstart=0
Wat ik me afvraag. Kan de Xoom wel mp4 video format aan, wat ook op de ipad afgespeeld wordt? Aangezien die content genoeg te vinden is op het web?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de reden dat jullie de wifi ipv 3g willen? Is het echt het prijsverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Door Apple aangeraden (ondersteunde) content is main profile h264. De Tegra 2 heeft goede hardwareondersteuning voor main profile. Met content voor de iPad zul je dus goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:17:
wat is de reden dat jullie de wifi ipv 3g willen? Is het echt het prijsverschil?
Voor mij is het de reden van overbodigheid. Ik kan mijn Android telefoon gebruiken om een wifi hotspot te maken (tethering) en dus heb ik eigenlijk al externe 3g support. Bovendien heb ik geen zin in nóg een internetabbo en dito maandelijkse kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sefyu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:17:
Door Apple aangeraden (ondersteunde) content is main profile h264. De Tegra 2 heeft goede hardwareondersteuning voor main profile. Met content voor de iPad zul je dus goed zitten.
Top, die content is genoeg te vinden namenlijk. Alleen de series helaas niet, maar voor de films zit je goed.
FriXion schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:49:
[...]

Voor mij is het de reden van overbodigheid. Ik kan mijn Android telefoon gebruiken om een wifi hotspot te maken (tethering) en dus heb ik eigenlijk al externe 3g support. Bovendien heb ik geen zin in nóg een internetabbo en dito maandelijkse kosten.
Helemaal met je eens. Ik heb genoeg abbo's. Daarnaast ben ik niet het figuur dat met die tablet over straat ga wandelen. Het zal dus voornamelijk thuis en in hotels etc zijn waar WIFI tegenwoordig geen probleem meer is.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FriXion schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:49:
[...]

Een android telefoon als hotspot gebruiken is een mogelijkheid , alleen trekt het je accu binnen no time leeg. Maar als je een tab voornamelijk binnenshuis gebruikt dan snap ik je motivatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Mystikal schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Wat ik me afvraag. Kan de Xoom wel mp4 video format aan, wat ook op de ipad afgespeeld wordt? Aangezien die content genoeg te vinden is op het web?
Ik vermoed van wel, maar maakt voor mij niet veel uit. Ik wil gewoon alles in 1 formaat thuis staan hebben, zonder op voorhand te moeten nadenken "ga ik daar thuis of onderweg naar kijken". Dus zolang er geen ondersteuning is voor High Profile H.264, geen tablet voor mij. En ik keek zo uit naar de Xoom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:31:
[...]

Een android telefoon als hotspot gebruiken is een mogelijkheid , alleen trekt het je accu binnen no time leeg. Maar als je een tab voornamelijk binnenshuis gebruikt dan snap ik je motivatie.
Dat valt wel mee vind ik hoor, kan WiFi hotspot een hele dag aanlaten op mijn HTC Desire, en dan is hij aan't eind van de dag nog niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

caoim schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:41:
[...]

Ik vermoed van wel, maar maakt voor mij niet veel uit. Ik wil gewoon alles in 1 formaat thuis staan hebben, zonder op voorhand te moeten nadenken "ga ik daar thuis of onderweg naar kijken". Dus zolang er geen ondersteuning is voor High Profile H.264, geen tablet voor mij. En ik keek zo uit naar de Xoom :(
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb thuis een 8TB NAS staan met al mijn series en films. Nu zou films sowieso niet lukken, vanwege het feit dat dat allemaal full hd, DTS is. Maar de series zouden wel erg mooi geweest zijn omdat voor elkaar te krijgen. Ik baal er ook van, maar goed ik heb hem al gekocht :+. Maar goed, dus dan wordt voor vakanties even een collectie van series/films downloaden geschikt voor de ipad. Thuis zal ik toch niet zo snel een filmpje kijken op mijn xoom. En met het openbaar vervoer reis ik ook niet, dus eigenlijk heb ik geen idee waarom ik die tablet heb aangeschaft :P
Jo... schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:40:
[...]

Dat valt wel mee vind ik hoor, kan WiFi hotspot een hele dag aanlaten op mijn HTC Desire, en dan is hij aan't eind van de dag nog niet leeg.
Is dit ook mogelijk met een Blackberry? Ik krijg binnenkort een blackberry van mijn werk (model weet ik eerlijk gezegd niet). Maar is dat ook mogelijk?

[ Voor 16% gewijzigd door Mystikal op 01-04-2011 10:50 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik zat wat rond te kijken naar de mogelijkheden een Xoom uit Amerika te bestellen. Daarbij stuitte ik op het volgende.
Gaan we verder in de bestelilling met verzendkosten komt dit neer op 650 dollar, wat neerkomt op 458 euro. Stel je krijgt een belasting aanslag :( van 20% dan heb je een Xoom voor 550 euro. Mocht je geluk hebben en er komt geen aanslag. Ben je spekkoper met een xoom tablet voor 458 euro. :P

Iemand enig idee hoe het dan zit met de fabrieks garantie. Hoe pakt motorola dit aan?

[ Voor 7% gewijzigd door berry eggens op 01-04-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je hem naar het land sturen waar je hem gekocht hebt. Zie ook; http://www.motorolaxoom.n...torola-xoom-ebaycom-kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nog een paar benchmarks Xoom vs iPad 1 & 2

http://www.anandtech.com/...rvr-sgx543mp2-benchmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt dit het veilig om te zeggen dat de A5 toch echt een graadje krachtiger is dan de Tegra 2? Of zijn er andere factoren in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
enigzins, de xoom draait echter op een hogere resolutie dus het verschil in performance lijkt groter dan hij zou zijn als ze dezelfde resolutie zouden draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:15:
enigzins, de xoom draait echter op een hogere resolutie dus het verschil in performance lijkt groter dan hij zou zijn als ze dezelfde resolutie zouden draaien.
Volgens mij is het juist andersom. De factor resolutie komt er nog eens bovenop. Die benchmarks geven geen frames/s ofzo, maar triangles/s en texels/s. Dat je met meer resolutie meer triangles moet maken werkt dan dus nog extra in je nadeel voor de uiteindelijke framerate.

Niet dat ik van plan ben om ermee te gaan gamen ofzo, dus voor mij is ook de Xoom snel zat. En als tweaker waardeer ik de customizability van Android natuurlijk enorm. Maar toch, groot respect voor Apple die het mooi wel weer even doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:20:
[...]

Volgens mij is het juist andersom. De factor resolutie komt er nog eens bovenop. Die benchmarks geven geen frames/s ofzo, maar triangles/s en texels/s. Dat je met meer resolutie meer triangles moet maken werkt dan dus nog extra in je nadeel voor de uiteindelijke framerate.

Niet dat ik van plan ben om ermee te gaan gamen ofzo, dus voor mij is ook de Xoom snel zat. En als tweaker waardeer ik de customizability van Android natuurlijk enorm. Maar toch, groot respect voor Apple die het mooi wel weer even doen..
Het verschil is niet de processorkracht maar de kracht van de videochip die is bij de iPad 2 een stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jookes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-12-2023
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies. Daarnaast verwachten we op GoT dat je zelf kan beslissen wat je moet kopen.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 05-04-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:13:
[...]

Maakt dit het veilig om te zeggen dat de A5 toch echt een graadje krachtiger is dan de Tegra 2? Of zijn er andere factoren in het spel?
Naast de betere videochip heeft de A5 heeft de ARM NEON and VFPU extensions, de Tegra 2 heeft alleen maar de standaard FPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tijd voor een Android 3.0 device met A5 processor dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Laatst online: 08-09 23:25
Dat zal nooit gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Als je per se uberprestaties wilt op gamegebied, dan kun je beter even wachten op de Tegra3. Die zal (naar alle waarschijnlijkheid) gehakt maken van de A5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FriXion schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 07:41:
Als je per se uberprestaties wilt op gamegebied, dan kun je beter even wachten op de Tegra3. Die zal (naar alle waarschijnlijkheid) gehakt maken van de A5.
Ja maar ja, dat is zeker een half jaar wachten. Als je dan nog even wacht is er vast ook weer de A6. Etcetera etcetera. Voor nu en de nabije toekomst heeft Apple gewoon de beste performance, en dat vind ik heel knap voor een enkel bedrijf dat niet eens gespecialiseerd is in chips bakken.

Maar ik wou zelf toch niet gaan gamen, en ik wil een tablet op Android. Dus wanneer komt de Xoom nu eindelijk naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:42:
[...]

Ja maar ja, dat is zeker een half jaar wachten. Als je dan nog even wacht is er vast ook weer de A6. Etcetera etcetera. Voor nu en de nabije toekomst heeft Apple gewoon de beste performance, en dat vind ik heel knap voor een enkel bedrijf dat niet eens gespecialiseerd is in chips bakken.

Maar ik wou zelf toch niet gaan gamen, en ik wil een tablet op Android. Dus wanneer komt de Xoom nu eindelijk naar NL?
Er wordt beweerd dat de chip van Samsung vergelijkbaar gaat worden met de A5. Dus in de nabije toekomst is het niet zo zeker meer dat Apple dan nog steeds de performance kroon heeft. Verder gaat HTC dual cores van Qualcomm uitbrengen en heeft Archos aangekondigd een dual core op 1,6 GHz te gaan gebruiken.

En Apple heeft de A5 niet zelf vanaf de grond af aan ontworpen, maar werkt met reference designs van ARM en Imagination Technologies (GPU). Kort door de bocht zou je kunnen zeggen dat "iedereen" een A5 had kunnen "ontwerpen". En vergeet verder niet dat de Tegra 2 al sinds vorig jaar op de markt is, dus hoe "eerlijk" is het dan om de Tegra 2 met de A5 te vergelijken?

Verder verwacht ik de A6 niet voor de iPad 3 (dus over een maand of 12) en zijn er tegen die tijd misschien wel spelers die in die 12 maanden 2 generaties verder zijn (eentje om over de A5 heen te gaan en de ander om de A6 op te vangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Motorola Xoom en Atrix verkopen "teleurstellend".

http://www.crunchgear.com...trix-sales-disappointing/

Overigens zet ik wel mijn vraagtekens bij TechCrunch, omdat het gerund wordt door echte Apple Fanboys. Verder hebben ze natuurlijk wel gelijk.
Xoom, heeft weinig apps, is te duur en kan grafisch niet mee met de iPad2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik ben nu aan het kijken of ik goedkoop een Xoom uit de VS kan halen via een kennis van me, maar ik zit me af te vragen hoe het zit met die update voor sdkaarten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik die update gewoon kan downloaden, maar geldt dit ook als Motorola die update over-the-air doet? Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

offtopic:
Als ik het goed uitreken kan ik een WiFi only model krijgen voor ong. 450 euro, da's echt een koopje lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

TrekDude101 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:33:
Ik ben nu aan het kijken of ik goedkoop een Xoom uit de VS kan halen via een kennis van me, maar ik zit me af te vragen hoe het zit met die update voor sdkaarten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik die update gewoon kan downloaden, maar geldt dit ook als Motorola die update over-the-air doet? Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

offtopic:
Als ik het goed uitreken kan ik een WiFi only model krijgen voor ong. 450 euro, da's echt een koopje lijkt me
Ik was 432 euro kwijt voor mijn Xoom wifi. Ik heb hem zelf gekocht op Amazon met mijn creditcard, vervolgens bill to address mijn eigen adres en het ship to address het adres van een bedrijfslocatie. Collega van me gaat er volgende week heen en ik verwaht hem vrijdag te hebben.

Volgens mij moeten die updates geen probleem zijn. Maar dat weten we pas als het zover is.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
Heb je de mogelijkheid om er nog eentje te bestellen op die manier? Want ik kan de Xoom niet zelf bestellen helaas, en ik wil er wel erg graag een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

FriXion schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:41:
Heb je de mogelijkheid om er nog eentje te bestellen op die manier? Want ik kan de Xoom niet zelf bestellen helaas, en ik wil er wel erg graag een.
Misschien even je DM aanzetten. Dit is niet echt iets wat in het forum thuis hoort.

Ik zie dat tie van inmiddels al geleverd is. Begin toch wel erg benieuwd te worden. Al blijf ik het jammer vinden dat ik niet zomaar mijn gedownloade series op de Xoom kan zetten. Als ik dat had geweten, vraag ik me af of ik hem wel had gekocht. Ik heb thuis een 8TB nas staan en niets was makkelijk dan gewoon een source te blijven gebruiken.

Voor de Ipad worden er wel films op op usenet gezet, maar series zie ik eigenlijk niet. En op nu terug te gaan naar divx is ook zo 2001... :(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mystikal schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:20:
[...]

Misschien even je DM aanzetten. Dit is niet echt iets wat in het forum thuis hoort.

Ik zie dat tie van inmiddels al geleverd is. Begin toch wel erg benieuwd te worden. Al blijf ik het jammer vinden dat ik niet zomaar mijn gedownloade series op de Xoom kan zetten. Als ik dat had geweten, vraag ik me af of ik hem wel had gekocht. Ik heb thuis een 8TB nas staan en niets was makkelijk dan gewoon een source te blijven gebruiken.

Voor de Ipad worden er wel films op op usenet gezet, maar series zie ik eigenlijk niet. En op nu terug te gaan naar divx is ook zo 2001... :(
Zet je ze zelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Neemt toch altijd nog tijd in beslag. Ikzelf koop ook sowieso geen Xoom omdat hij mijn series niet kan afspelen, ik hoop dat de Galaxy Tab 10.1 dit wel gaat kunnen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste