Zelf zit ik op level 23 maar mijn bobjes staan (stonden) op 0.SinergyX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:17:
[...]
Welk level ben jij in B-spec?
Ik heb maar 2 mensen in mijn friendlist die ook lvl40 Bspec zijn, maar die hebben geen online bobs.
Verwijderd
DFGT vandaag binnen gehad, het is wel wennen (zeker omdat ik nog nooit een force feedback stuur heb gehad) maar na 30 minuten spelen begon het al een stuk beter te gaan. ik denk dat ik het stuur vanavond zeker wel onder controle heb (om het zo maar te zeggen).
Oja die met die Lotus heb ik ook met SRF gedaandvdkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:07:
Valt me op dat in de top 3's van moeilijkste challenges niet de Lotus op Top Gear genoemd wordt.
Die blijft bij mij toch wel met stip op 1 staan.
En sector 4 droog met de SL 300, die staat ook zeker in mijn top 3.
Eindelijk de 24 uurs van Le Mans in B-spec afgerond! Dan gaat het wel hard met de XP
Had ook mooi genoeg credits om de F1 Ferrari '10 te kopen, mede dankzij diegene die mijn bobjes in remote gebruiken
Ik moet zeggen dat die toch echt wel stukken fijner rijdt dan die Formula GT bak zeg! Nu bezig met die F1 events in de seasons. Als ik die afgerond heb dan heb ik alle seasons ook weer binnen!
Zou me ook graag op het online b spec willen storten, maar heb nog niemand om m'n Bob tegen te laten racen. Hij is pas level 4 maar ben vanavond pas aan de bspec begonnen...
Mijn psn is dennis026
Mijn psn is dennis026
SRF, wat is dat?Dr. Quipers schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:12:
[...]
Oja die met die Lotus heb ik ook met SRF gedaanDan is ie wel easy
Slipherstel?
Zo ja, dan had ik dat van tevoren moeten weten haha
*edit*
Jezusss, doe net al 6x de UCD vernieuwen zonder dat er een wagen bijstaat die ik nog moet...
Begint een beetje irritant te worden
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2011 20:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha ja de Engelse variant
Oke coowl 
Iemand trouwens een idee of de GT servers eruit liggen op het moment?
Ik kan met mijn PS3 wel verbinding met het PSN netwerk maken maar niet met de GT servers...
Ik kan met mijn PS3 wel verbinding met het PSN netwerk maken maar niet met de GT servers...
Herkenbaar, heb laatst ook een stuk of 4-5 keer dream car ch. laten lopen en kon steeds niks kopen. Hou je wel lekker veel geld over zodvdkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:16:
[...]
SRF, wat is dat?![]()
Slipherstel?
Zo ja, dan had ik dat van tevoren moeten weten haha
*edit*
Jezusss, doe net al 6x de UCD vernieuwen zonder dat er een wagen bijstaat die ik nog moet...
Begint een beetje irritant te worden
Dat wel.
Ik heb nu 11 miljoen.
Zul je dalijk zien dat de Chapparal 2D voor 12 voorbij komt hoor
Ik heb nu 11 miljoen.
Zul je dalijk zien dat de Chapparal 2D voor 12 voorbij komt hoor
Geeft bij mij ook problemen.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:26:
Oke coowl
Op psn network zie ik wel de mensen die ik zojuist heb toegevoegd voor de bobjes race. Na een keer opnieuw opstarten zag ik ze ook in gt5 terug. Maar online bspec race zie ik alleen m'n oude contacten.
Volg dit topic al een tijdje maar heb nooit echt actief gereageerd hier.
Ik zie dat de remote races hier lekker veel xp & credits opleveren dus zal ik morgen mijn bobjes ook eens online zetten zodat deze 'gebruikt' kunnen worden.
Wanneer ik kan zal ik zelf ook remote races doen en op school. (benieuwd hoe lang het gaat duren eer de site geblockt wordt.)
PSN: grimreaper_be
Ik zie dat de remote races hier lekker veel xp & credits opleveren dus zal ik morgen mijn bobjes ook eens online zetten zodat deze 'gebruikt' kunnen worden.
Wanneer ik kan zal ik zelf ook remote races doen en op school. (benieuwd hoe lang het gaat duren eer de site geblockt wordt.)
PSN: grimreaper_be
Steam: Grim
Grappig dat het nog best leuk is om de online bob-races te volgen. Net een super spannende race gehad waarbij de top 3 elkaar steeds afwisselde. Laatste ronde rij ik mooi op kop. Wint consument76 uiteindelijk de wedstrijd in de laatste 30 seconden
PSN: Norfirin
Verwijderd
Met welke auto hebben jullie events als 'Like de wind' gehaald? Ik heb best aardige auto's in de garage staan Bijv. Veyron met 1200pk en Corvette ZR1 RM 910pk maar daar krijg ik het niet mee voor elkaar ....
Mazda Furai, max opgevoerd.
Daarmee moet de eerste race een eitje zijn, bij de Indy rondjes is het wat lastiger (je moet blokken op het eind) maar wel te doen.
Daarmee moet de eerste race een eitje zijn, bij de Indy rondjes is het wat lastiger (je moet blokken op het eind) maar wel te doen.
Maakt het nog uit tegen wat voor levels je de bob's laat racen qua EXP en geld?
YES!!!! Eindelijk de laatste licentie op goud (slalom met FR) en dus eindelijk lid van de club van 60.

[ Voor 6% gewijzigd door rockbottum op 22-02-2011 22:49 ]
Damn gratz man dit is best ziek als ik na 10 keer de silver niet haal ga ik gewoon door naar de volgende ik weet vanmezelf dat ik me anders Heeeeel erg ga ergeren aan het feit dat het niet luktrockbottum schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:46:
YES!!!! Eindelijk de laatste licentie op goud (slalom met FR) en dus eindelijk lid van de club van 60.
[afbeelding]
petje af !
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
De AI van het spel is wel echt waardeloos he... B-Spec zit ik de 24 van Le Mans te kijken, begint wat te regenen. Gaan ze allemaal de pits in. Exact dezelfde banden erop. En meteen weer de pits in, meteen weer exact dezelfde banden erop. Dat slaat toch nergens op dat soort dingen?
Edit: Oh nu zie ik pas dat de coureurs helemaal leeg zijn bij instappen al, daar ligt dat natuurlijk aan! Wat een sukkels...
Ik heb zelf een track gemaakt waar ze vlak voor het ingaan van de pits te maken krijgen met nogal een heuvel. Iedereen vliegt dus bij een oefening A-Spec merkenrace voorbij de pits of achterstevoren erin. Als de tegenstanders dus achterstevoren de pits in vliegen worden ze gereset (grijs/ghostachtig) en gaan ze in de pits op hun plek parkeren. Mannetjes blijven gewoon staan en vervolgens doen ze de hele race niks meer. Volgens mij een flinke bug, voor de laatste update gebeurde dat dus niet, maar reden ze gewoon de pits door en probeerden ze het volgende rondje opnieuw... Ik moet eens een replay uploaden, want ik kan aan mijn verhaal haast geen touw vastknopen.
Edit: Oh nu zie ik pas dat de coureurs helemaal leeg zijn bij instappen al, daar ligt dat natuurlijk aan! Wat een sukkels...
Ik heb zelf een track gemaakt waar ze vlak voor het ingaan van de pits te maken krijgen met nogal een heuvel. Iedereen vliegt dus bij een oefening A-Spec merkenrace voorbij de pits of achterstevoren erin. Als de tegenstanders dus achterstevoren de pits in vliegen worden ze gereset (grijs/ghostachtig) en gaan ze in de pits op hun plek parkeren. Mannetjes blijven gewoon staan en vervolgens doen ze de hele race niks meer. Volgens mij een flinke bug, voor de laatste update gebeurde dat dus niet, maar reden ze gewoon de pits door en probeerden ze het volgende rondje opnieuw... Ik moet eens een replay uploaden, want ik kan aan mijn verhaal haast geen touw vastknopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 22-02-2011 23:57 ]
Had al die andere licenties al gehaald, dus verder kon ik nietcopywizard schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:54:
[...]
Damn gratz man dit is best ziek als ik na 10 keer de silver niet haal ga ik gewoon door naar de volgende ik weet vanmezelf dat ik me anders Heeeeel erg ga ergeren aan het feit dat het niet lukt
petje af !

Een X2010 verkrijgenVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:59:
Met welke auto hebben jullie events als 'Like de wind' gehaald? Ik heb best aardige auto's in de garage staan Bijv. Veyron met 1200pk en Corvette ZR1 RM 910pk maar daar krijg ik het niet mee voor elkaar ....
Daar laat ik mn bobjes het altijd mee doen.. Ik heb m zelf nog niet gedaan in A-spec
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 23-02-2011 00:36 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo herkenbaarcopywizard schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:54:
[...]
Damn gratz man dit is best ziek als ik na 10 keer de silver niet haal ga ik gewoon door naar de volgende ik weet vanmezelf dat ik me anders Heeeeel erg ga ergeren aan het feit dat het niet lukt
petje af !
Hoop dat het met m'n aankomende WSP beter gaat
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 23-02-2011 00:43 ]
Vraagje over de vettel challenge,
Ik he de X2010 gehaald middels alles op brons te rijden, krijg ik nog een X2010 wanneer ik ze op zilver rij en dan nog een wanneer op goud?
Ik he de X2010 gehaald middels alles op brons te rijden, krijg ik nog een X2010 wanneer ik ze op zilver rij en dan nog een wanneer op goud?
Ja, andere kleurtjes. Welke even googlen
[ Voor 91% gewijzigd door Freezerator op 23-02-2011 08:46 ]
Gister 1e License eindelijk alles Gold gehaald ^^ viel toch best mee uiteindelijk was er maar 1 die echt moeite heeft gekost.
Offline wow servers toch nog ergens goed voor
Offline wow servers toch nog ergens goed voor
Gister geprobeert mijn bobjes ff offline te halen om te cashen, maar dat lukte dus niet. Serverproblemen blijkbaar. Vanavond maar ff een nieuwe poging wagen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik heb gister getracht er 1 offline te halen maar lukte me elke keer niet daar ie in gebruik wasthunder8 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:10:
Gister geprobeert mijn bobjes ff offline te halen om te cashen, maar dat lukte dus niet. Serverproblemen blijkbaar. Vanavond maar ff een nieuwe poging wagen.
Standby draait weer, hopelijk weinig downtime op PSN vandaag en doe ik wel een berg races.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Congrats! Dat lukt mij toch echt niet met de controller...die slalom in goudrockbottum schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:46:
[afbeelding]

Verwijderd
Vandaag de laatste 12 uur van de 24u Le Mans (vannacht begonnen met draaien) en daarna weer lekker een zooi races doen via remote race. Ben nu dus bijna door de B-Spec events heen, moet alleen nog lvl 40 worden en de nurburgring 24u doen. In A-spec gaat het wat minder, moet nog de FGT en de laatste 5 endurance races doen. Daar ga ik echter niet aan beginnen zonder tussentijdse save-functie.
Controller lukt ook.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:43:
[...]
Congrats! Dat lukt mij toch echt niet met de controller...die slalom in goudMet een stuurtje lijkt het me beter te doen...maar ja, die heb ik niet
Op een gegeven moment zit je in de juiste "swing" en dan haal je het ineens.
DIe license test heeft mij veel tijd gekost.
Het valt me op dat er wat taalfoutjes in zitten: bij de special events bijvoorbeeld tire en tyre.
En zo zijn er nog een paar van dat soort kleine dingetjes..
PSN: Leech1984
Mijn BoBjes staan ook online, voeg me maar toe als je wil
PSN: SchieveZot
Vergeet dan niet om ook mijn Bob's weer in te zettenSinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:41:
Standby draait weer, hopelijk weinig downtime op PSN vandaag en doe ik wel een berg races.
Leuk spaarpotje zo
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gehaald met de Corvette ZR1 RM. Duurde even voor 't me lukte, maar daarna is 't me nog wel een paar keer gelukt. Met de Veyron lukt het me absoluut niet, die heeft lang niet genoeg downforce om die bochten goed door te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:59:
Mijn Bobs staan weer stand-by voor algemeen misbruik.
2 hotheads, 2 cool dudes met rankings tussen de 26 en 28. Ik heb ook nog een ranking 0 bob erbij gezet, voor de liefhebbers!
Mijn PSN staat hieronder:
2 hotheads, 2 cool dudes met rankings tussen de 26 en 28. Ik heb ook nog een ranking 0 bob erbij gezet, voor de liefhebbers!
Mijn PSN staat hieronder:
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
volgens mij snap ik iets niet helemaal heb nu heel wat mensen van hier toegevoegd of mensen die mij hebben toegevoegd.
echter is mijn B spec nog steeds lvl 2 , is deze gewoon niet uitgenodigd of is deze te laag om mee te doen ?
of moet ik behalve met vrienden delen nog wat doen ?
echter is mijn B spec nog steeds lvl 2 , is deze gewoon niet uitgenodigd of is deze te laag om mee te doen ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
In principe hoef je niets te doen. Gewoon afwachten of er mensen zijn die jou Bob's toevoegen aan een door hen gestartte race.jenpet schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:29:
volgens mij snap ik iets niet helemaal heb nu heel wat mensen van hier toegevoegd of mensen die mij hebben toegevoegd.
Je kunt natuurlijk ook zelf een race starten en andere Bob's toevoegen
[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 23-02-2011 10:34 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Als je Bob aantal races heeft gereden en hij heeft credits, moet je ingame naar je bob overzicht en betreffende bob openen, je hebt dan een knopje 'geld ophalen' ofzo. Pas dan krijg je exp voor je bob's.
Edit, je bob P.Ewing met lvl2 heeft zowaar 2 rondjes plek 1 gereden
Helaas: Ronde 2P.Ewing (jackal131) is van de baan geraakt
Nadeel dat online site echt bagger draait op IE8/9, nonstop fouten, naast natuurlijk de 400:job2 errors.
Ik had gister stuk of 5 invites, die rijden random vandaag mee. Nieuwe invites komen vanavond pas op de lijst, die rij ik dan morgen wel.
(toch eens kijken of ik dit op m'n mobiel kan laten draaien
).
Best opmerkelijk dat veel races die ik zelf rij mijn bobs veelal tot eerste 4 komen, maar zie ik regelmatig mijn bob's bij andere races en die komen doodleuk op de 12de plek. Maar ik gooi de jouwe er ook weer inJackal131 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:16:
Vergeet dan niet om ook mijn Bob's weer in te zetten![]()
Leuk spaarpotje zo
Nadeel dat online site echt bagger draait op IE8/9, nonstop fouten, naast natuurlijk de 400:job2 errors.
Ik had gister stuk of 5 invites, die rijden random vandaag mee. Nieuwe invites komen vanavond pas op de lijst, die rij ik dan morgen wel.
(toch eens kijken of ik dit op m'n mobiel kan laten draaien
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2011 10:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mn Bob's lvl22, lvl16 & lvl0 staan weer paraat.
PSN: Bokito078
PSN: Bokito078
Ik heb ook nog steeds 4 bobs online staan... De andere 2 zijn weer eens bezig in B-spec 9 uurs Tsukuba (voor de 8ste keer
) Ben nu level 38 dus het schiet op richting de 40
Weet iemand of je bobjes in level nog stijgen als je B-spec level 40 bent? Kun je dan uberhaupt nog in XP omhoog of unlock je dan de 24h Nurburgring. Dan doe je die 1 keer en is je level 40 blokje vol?
Weet iemand of je bobjes in level nog stijgen als je B-spec level 40 bent? Kun je dan uberhaupt nog in XP omhoog of unlock je dan de 24h Nurburgring. Dan doe je die 1 keer en is je level 40 blokje vol?
B-spec races blijven gewoon exp geven aan je bobs, zelfs als al B-spec lvl40 bent.
Oja jij kan het weten natuurlijkSinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:01:
B-spec races blijven gewoon exp geven aan je bobs, zelfs als al B-spec lvl40 bent.
lol en als je bob in een race zit dan zou je dat via de GT5 pagina moeten kunnen volgen ?
ik denk dat ik volgens mij nog nergens toegevoegd ben geweest
btw dat geld / exp ophalen in game moet dat dagelijks anders raak je kwijt of stapelt het zich lekker op ?
ik denk dat ik volgens mij nog nergens toegevoegd ben geweest
btw dat geld / exp ophalen in game moet dat dagelijks anders raak je kwijt of stapelt het zich lekker op ?
Mijn B-Specs levellen volgens mij niet bij hoor... die balkjes staan gewoon stil.SinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:01:
Als mensen mijne willen gebruiken, ga je gang, ik heb er 6 online staan.
PSN: Call_Of_Marty
Ach, wat sneu... Ik zal eens een goed gesprek met hem aan gaan, hahaSinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:34:
ik kwam net per ongeluk in een soort van live feed terecht van een match door op ander wedstrijd verslag te klikken en toen stond dat mijn bob nu aan het racen was ... toen kon ik live feed volgen maar nu zie ik in log dat hij 12 min geleden gestart is in een andere race maar nu zie ik geen live feed ergens.
Je kan je bob op 3 manieren volgen:jenpet schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:03:
lol en als je bob in een race zit dan zou je dat via de GT5 pagina moeten kunnen volgen ?
ik denk dat ik volgens mij nog nergens toegevoegd ben geweest![]()
1. Je host zelf een race, daarvoor moet je PS3 in standby mode staan (of je start op vanuit je PS3), dan via je PSN GT pagina kan je alles volgens.
2. Vanuit de logs kan je zien of je bob geselecteerd wordt voor een race opgezet door iemand uit je friendlist. Klik kan op zijn GT pagina en daarna op het 'remote racen', je kijkt dan zijn race mee.
3. Vanuit logs zelf kan je resultaten zien van je bobs, daarop klikken kan je de uitslag zien.
Grootste probleem, log op het moment werkt retetraag en update heel langzaam.
Dat is dus een race die door iemand uit je friendlist was gestart. Ik begreep dat later er een update komt dat je vanuit je friendlist kan zien of zij een remote race rijden, net zoals je nu dat oranje knopje ziet als ze online een race zelf rijden.jenpet schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:23:
ik kwam net per ongeluk in een soort van live feed terecht van een match door op ander wedstrijd verslag te klikken en toen stond dat mijn bob nu aan het racen was ... toen kon ik live feed volgen maar nu zie ik in log dat hij 12 min geleden gestart is in een andere race maar nu zie ik geen live feed ergens.
Denk dat mijn PS3 gecrashed is

Kan geen informatie over de racestart van de gameserver halen.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 23-02-2011 11:32 ]
tis me al gelukt om met mn nokia n96 en opera mini een remote race te starten met ps3 in standby mode 
werkt bizar traag(mja nokia n96 is altijd traag
) maar werkt wel
werkt bizar traag(mja nokia n96 is altijd traag
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb hem ook met controller gehaald. Gewoon vol gas blijven geven en bij ion 6 of 7 1 keer kort rem met gas tegelijk indrukken.Daarna vol gas naar de eindstreep. Suc6!Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:43:
[...]
Congrats! Dat lukt mij toch echt niet met de controller...die slalom in goudMet een stuurtje lijkt het me beter te doen...maar ja, die heb ik niet
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Hoe kan je remmen en tegelijkertijd gassen met een controller? R-analog stick omhoog + X of vierkantje?MeagaShira schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:46:
Ik heb hem ook met controller gehaald. Gewoon vol gas blijven geven en bij ion 6 of 7 1 keer kort rem met gas tegelijk indrukken.Daarna vol gas naar de eindstreep. Suc6!
L1/R1 gebruikenTony L schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:55:
[...]
Hoe kan je remmen en tegelijkertijd gassen met een controller? R-analog stick omhoog + X of vierkantje?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik gebruikte x voor gas en vierkantje voor remmen...Dan is hij te doen..Tony L schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:55:
[...]
Hoe kan je remmen en tegelijkertijd gassen met een controller? R-analog stick omhoog + X of vierkantje?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Puur afhankelijk hoe je gas/remt, vierkantje/X kan gewoon, L2/R2 (GTA style) werkt ook, enkel R-analoog gaat een probleem worden. Maar je kan afaik met R-analoog ook nog een extra knop aan remmen instellen, kan je via die manier remmen+gasgevenTony L schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:55:
beter L2/R2 handteren; kun je doseren, dat is via de 1e shoulder-buttons niet mogelijk.
Thanks mannen!! Dat doseren gebruik ik nog wel eens dus ik ga mezelf aanleren om met L2 / R2 te gaan spelen. Waarschijnlijk dat ik dan wel de D-pad moet gaan gebruiken, ik denk niet dat het lekker rijdt i.c.m. met de L-analog stick.himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:32:
[...]
beter L2/R2 handteren; kun je doseren, dat is via de 1e shoulder-buttons niet mogelijk.
Sorry....die bedoelde ik ookhimlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:32:
[...]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Daarom gas ik met x en rem met vierkantje..
Dat doe ik welTony L schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:36:
[...]
Thanks mannen!! Dat doseren gebruik ik nog wel eens dus ik ga mezelf aanleren om met L2 / R2 te gaan spelen. Waarschijnlijk dat ik dan wel de D-pad moet gaan gebruiken, ik denk niet dat het lekker rijdt i.c.m. met de L-analog stick.
L2/R2 met linker stick. Kan je met rechter duim knoppen schakelen, toeter en handrem doen. Heb je de linker knoppen voor ruitewissers, licht, seinen en achteruit kijken
Mijn bobjes worden goed gebruikt online zag ik! Hulde! En bedankt
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik zie dit plaatje meer dan dat ik kan racen
Naar aanleiding van een post in dit topic heb ik ook maar eens een paar elastieken om mijn R2 knop heengedaan en met de X1 Like the wind race 2 gereden. I lol'd. Hilarisch.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
hehe, join de club. Remote Races zijn wel lekker te doen als je thuis werkt.
Maar die site moet echt ff opgepakt worden...
Start meestal de langste, dot mensen erin en go!
Maar die melding... ARG!!!
Probeer altijd 2 Bob's te pakken, blijven er nog wat over voor "andere" remote race hosters
[ Voor 6% gewijzigd door HoefMeistert op 23-02-2011 13:51 ]
PSNID : HoefMeistert
Zie ik ook geregeld, net remote gestart en whoppa foutmelding.
Add me
|
\|/
Ik zie dat mijn bobs goed gebruikt worden, dank u! Ik ben aan het werk, dus ik kan nog weinig terug doen helaas.
Dat heb ik ook al sinds vanmorgenSinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:23:
Sinds de laatste update kun je je auto ook op de handrem zetten.
Als je stilstaat, rondje drukken en je handrem blijft erop staan!
Vond dat wel grappig.
Vond dat wel grappig.
Krijgen jullie ook de melding bij het starten van de game "kan geen verbinding maken met de server"?
Ik heb wel PSN verbinding maar kan al 2 dagen niet met de GT servers in verbinding komen, en dus ook niet de online dealership bekijken bv.
(kan het misschien te maken hebben met een beveiligd netwerk hier? Dacht zelf van niet omdat ik bv de PS store wel kan bezoeken)
Ik heb wel PSN verbinding maar kan al 2 dagen niet met de GT servers in verbinding komen, en dus ook niet de online dealership bekijken bv.
(kan het misschien te maken hebben met een beveiligd netwerk hier? Dacht zelf van niet omdat ik bv de PS store wel kan bezoeken)
stiekem was dat ook al voor de updateleech1984 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:50:
Sinds de laatste update kun je je auto ook op de handrem zetten.
Vond dat wel grappig.
Dat is inderdaad al zo vanaf de release
ben vandaag eens echt in de gaten aan het houden hoe mijn bob het doet maar doet het niet zo slecht 
zitten nu weer in close race
zitten nu weer in close race
Nee, is puur random. Als je een race kan 'beginnen' (lees, mensen in je lijst kan selecteren), dan heb je verbinding met je PS3. Naast de 'geen verbinding', 'onderhoud' en 400:jobXX, ook regelmatig 'script'errors en beveilingswaarschuwing (afbeeldingen buiten beveiligde verbinding ofzo).dvdkiwi schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:53:
Krijgen jullie ook de melding bij het starten van de game "kan geen verbinding maken met de server"?
Nog niet echt optimaal
Echt waar? Het viel me nu pas op!Jackal131 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:06:
[...]
Dat is inderdaad al zo vanaf de release
Is de Ford 2010 Carl Edwards #99 Fusion een handige auto om te kopen? Hij heeft namelijk 667 PP en kost slechts 500K. Ik zoek een stock auto die lekker snel is en die ik mooi kan uitbouwen.
Mijn Viper heeft nu meer dan 1000 PK en gaat als een malle
Haal de Nascar special Events even allemaal op goud... dan hoef je geen Nascar te kopen!Tony L schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:42:
Is de Ford 2010 Carl Edwards #99 Fusion een handige auto om te kopen? Hij heeft namelijk 667 PP en kost slechts 500K. Ik zoek een stock auto die lekker snel is en die ik mooi kan uitbouwen.
Buiten dat kan je de Nascar wagens ook niet mooi uitbouwen 
*las trouwens dat de ASM/ABS van de Nascar School standaard op 1 verankerd staat sinds de update*
@SinergyX: thanx, dan probeer ik het zo wel weer eens...
*las trouwens dat de ASM/ABS van de Nascar School standaard op 1 verankerd staat sinds de update*
@SinergyX: thanx, dan probeer ik het zo wel weer eens...
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2011 15:57 ]
al mijn bobjes staan online
wie zich ermee vermaken wil, go ahead
Ik zie dat de nodige mensen mijn Bobjes hebben misbruikt. Tnx. Mijn Katy Perry doet haar best, maar Benjamin Franklin (Dutchdevil) zit haar op de hielen
Jantje Smit (whlr77) rijdt nog voorop.
[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 23-02-2011 16:15 ]
PSN: Shiver23
Heb ik al elke dag aan de hand, zeer irritant. (dus enkel een paar uurtjes remote b-spec op het werkQuoRocks schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:22:Dat heb ik ook al sinds vanmorgen
- SinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:23:

Lijkt mij te komen door mijn inet-provider : ik krijg dagelijks een korte disconnect (god-knows-why) want mijn PS3 is 's avonds niet meer ingelogd op PSN. De routerlogs lijken dit vaag te bevestigen (mijn Belkin is niet echt van het "spraakzame" type

Weet iemand toevallig hoe ik mijn PS3 (dan wel GT5 zelf) zo ver krijg om automatisch opnieuw een sign-in te doen, nadat de inet verbinding terug werd hersteld?
[ Voor 1% gewijzigd door DerNosferatu op 23-02-2011 16:21 . Reden: typo ]
Blijven we berichtjes posten over dat Bobjes beschikbaar zijn?
De laatste pagina's bestonden voornamelijk uit berichtjes daarover...
Verwijderd
Sinds gisteren worden mijn bob's gebruikt. dit heeft me rond de 600.000 aan cr opgeleverd.
Bedankt doorvoor. Ik heb er nu weer 15 van jullie rond rijden en ga heel de avond door. Zo kunnen we elkaar helpen. Ook de XP punten schieten omhoog.
helamaal top
psn: jeanlock
Bedankt doorvoor. Ik heb er nu weer 15 van jullie rond rijden en ga heel de avond door. Zo kunnen we elkaar helpen. Ook de XP punten schieten omhoog.
helamaal top
psn: jeanlock
Ik stel mijn bobs ook beschikbaar trouwens, heb zelf maar 1 persoon in m'n lijst met bob's.
PSN: MaartenFM
PSN: MaartenFM
Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen, en ga vanavond ook maar even wat bobjes online zetten.
PSN: osnatool
Als mensen me willen toevoegen, graag, dan ga ik ook wel eens wat racen met jullie bobjes.
PSN: osnatool
Als mensen me willen toevoegen, graag, dan ga ik ook wel eens wat racen met jullie bobjes.
Tja, nieuwe feature heleech1984 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:21:
Mijn bobs zijn ook beschikbaar 
PSN: ExtremeGreen
Shit.. ik had een super lvl 21 bob. Kon geweldige tijden neerzetten vergeleken met bob's met dezelfde level.. Heb ik m per ongeluk ontslagen 
Nu maar even 2 lvl0 bobs even laten groeien in een superGT kampioenschap
heb verder 3 bobs online staan trouwens,,.
Nu maar even 2 lvl0 bobs even laten groeien in een superGT kampioenschap
heb verder 3 bobs online staan trouwens,,.
[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 23-02-2011 17:31 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat deed ik gisteren ook bijna... Ik wilde 2 van de 6 bobs offline halen om zelf een B-spec race aan te zetten, maar wist niet of ik dan "Coureur terug trekken" moest doen of iets anders... Gelukkig kwam ik er op tijd achterGAIAjohan schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:30:
Shit.. ik had een super lvl 21 bob. Kon geweldige tijden neerzetten vergeleken met bob's met dezelfde level.. Heb ik m per ongeluk ontslagen
zonet prijs ontvangen op mijn lvl 2 bob en thx to all hij is nu lvl 15
heb gelijk paar andere bobs aangemaakt om te sharen .
heb tevens ook weer wat mensen toegevoegd
heb tevens ook weer wat mensen toegevoegd
Ik heb het ook met de controller gehaald, had volgens mij een tijd van +/- 18.250. Oefenen, oefenen en nog een oefenenVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:43:
[...]
Mijn bobs hebben sinds gister een klein miljoen aan credits binnengeharkt.. wil ik net gaan cashen.. zijn ze nog steeds in gebruik!!
Zal iedereen hier ook regelmatig z'n bobs laten misbruiken
Zal iedereen hier ook regelmatig z'n bobs laten misbruiken
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Ik wilde hetzelfde gaan zeggen.leech1984 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:21:
Dit topic is verder niet echt interessant meer zo, met al die bob gevallen.
Ach, er word nu weer tenminste flink gepost in dit forum.
>wie maakt mijn bobs los?<
PSN: Far_I
>wie maakt mijn bobs los?<
PSN: Far_I
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Hele andere vraag dan, de Chrome en Stealth editions hebben allemaal 'normale' modellen, maar welke auto is precies de NSX? De 787, Nissan GT-R, Audi R10, McLarren F1, Mercedes nogwat (sls AMG?) kan ik allemaal in normale versie vinden.
Hij heet de NSX GT500, maar welke 'tegenhanger' is dat precies? Of zijn dat gewoon alle SuperGT modellen van de NSX?
Hij heet de NSX GT500, maar welke 'tegenhanger' is dat precies? Of zijn dat gewoon alle SuperGT modellen van de NSX?
misschien een hele domme vraag maar kun je eigenlijk ook auto voor je b coureur kiezen ?
Nietjenpet schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:57:
misschien een hele domme vraag maar kun je eigenlijk ook auto voor je b coureur kiezen ?
Verwijderd
Ik laat mijn bobjes ook lekker scheuren. Lvl 0 heeft wat moeite in de Zonda 
PSN: Nequeschot
Er staan er ook wat online.
PSN: Nequeschot
Er staan er ook wat online.
Het zijn gewoon super GT modellen maar dan nog wat lichter, sneller & better gemaaktSinergyX schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:22:
Hele andere vraag dan, de Chrome en Stealth editions hebben allemaal 'normale' modellen, maar welke auto is precies de NSX? De 787, Nissan GT-R, Audi R10, McLarren F1, Mercedes nogwat (sls AMG?) kan ik allemaal in normale versie vinden.
Ikzelf heb de GTR GT500 en die is lekker hard in de bochten, maar wat traag op rechtdoor ( boven 300km/h niet echt snel )
Inderdaad ik zie de topic misschien met 3 pagina's per dag bij komen, meestal wast na school 1-2 postjes bij en nu heb ik zelfs geen zin om vorige paginas nauw te lezen
EDIT/ al dan niet misschien is dit gezegt maar ene leuke hint om snel te levelen in Bspec is 1 bob onder level 10 houden, en tegen hoge bobs racen , haalt ie grote xp bonussen uit
EDIT2: oei ik moet eens aan mijn rijbewijs beginnen op GT5, zit maar aan B alles silver

[ Voor 15% gewijzigd door yzx op 23-02-2011 20:28 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Mijn nuchtere Bob is nog een rookie (lvl3), maar het lijkt 'm leuk om een keer met de pro's mee te gassen! Dus hij biedt graag kosteloos zijn diensten aan 
PSN-ID: Jorco
PSN-ID: Jorco
PSN ID = Jorco
Iemand die mijn Bob wilt misbruiken?
Psn: giganielsie
Ik zal die van jullie ook goed gaan misbruiken
Psn: giganielsie
Ik zal die van jullie ook goed gaan misbruiken
Dit topic is gesloten.