iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Volgens mijn garage heb ik 'm wel, maar dat is de "no stripe" versie.
Raar dat die niet beiden in de carlist staan, net zoals bv een racewagen met alleen een ander nr wel
Anyway, nog 21 unieke wagens te gaan
@SinergyX: Over het niet met de server kunnen verbinden: dat ging niet over eu.gran-turismo.com maar over de game zelf. Daar kan ik al 2 dagen geen online functies doen (zoals wagens sturen enz).
Best naadje...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik vind het wel fijn.. Straks weet iedereen wie er veel online is en kunnen we elkaar helpen en tussendoor ook nog wat racen tegen elkaarJoepW schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:25:
Ik wordt heeeeeel moe van al die 'mijn bobjes staan on-line' posts. pffffffffffff.
PSN ID = Jorco
Mooi weet ik ook meteen weer wat het laatste verschil is in de Carlist van PD zelf en die van mygranturismo.net.dvdkiwi schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:29:
Kom ik net bij de UCD een wagen tegen die ik volgens de UCD nog niet heb: de Ford GT '05.
Volgens mijn garage heb ik 'm wel, maar dat is de "no stripe" versie.
Raar dat die niet beiden in de carlist staan, net zoals bv een racewagen met alleen een ander nr wel
Die twee Ford GT '05's worden door de game als twee verschillende wagens gezien.
PD Carlist: 1031, MGT.net Carlist: 1034 (PD Carlist ziet bijde Ford GT '05's als 1 auto en alle 3 de X2010's ook als 1 auto.
Hoe minder je er nog moet, Hoe moeilijker het word.dvdkiwi schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:29:Anyway, nog 21 unieke wagens te gaanDuurt wel lang voordat ik een wagen tegenkom die ik nog moet hebben.
Ben blij dat ik sinds dit weekend klaar ben en alle auto's heb.
Niet de minste wagens...yzx schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:36:
DVDKiwi welke moet je nog, kan je misschien blij maken
Volkswagen W12 Nardo Concept ‘01
TVR Cerbera Speed 12 ‘00
Toyota CELICA GT-FOUR Rally Car (ST185) ‘95
Spoon S2000 ‘00
Pagani Zonda C12S 7.3 ‘02
Pagani Zonda LM Race Car
Nissan SILVIA K’s (S13) ‘88
Nissan LOCTITE ZEXEL GT-R (JGTC) ‘00
Nissan 240RS Rally Car ‘85
NISMO GT-R LM Road Going Version ‘95
Mercedes-Benz CLK-GTR Race Car ‘98
Mazda RX-8 Concept LM Race Car
Lexus IS 200 GT-1 Race Car ‘04
Lancia DELTA HF Integrale Rally Car ‘92
Infiniti FX45 Concept ‘02
Gillet Vertigo Race Car ‘04
Dodge Viper GTS-R Team Oreca Race Car ’00 #91
Chevrolet Corvette C5-R (C5) ‘00
Chevrolet Camaro LM Race Car
Chaparral 2D Race Car ‘67
Bentley Speed 8 Race Car ‘03
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2011 13:39 ]
Spoon stond gisteren bij mij in UCD zelfde voor die Nissan's
EDIT: doe maar een leuke deal voor die TVR als je hem wil
[ Voor 26% gewijzigd door yzx op 23-02-2011 20:47 ]
De wagens die ik dubbel heb, heb ik een normale en een opgevoerde van.
Mijn enige echte dubbele is een Red Bull in Red Bull kleuren maar die heb ik al op de ruiling staan tegen een 370Z Tuned.
Ik kom die standaardwagens wel tegen hoor, duurt alleen effe.
Maar ik heb de tijd
Ze moeten remote B-spec driftwedstrijden gaan houden
Dat gaat toch nooit lukken xD bobs kunnen toch niet rijdendvdkiwi schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:18:
Dat is een idee!
Ze moeten remote B-spec driftwedstrijden gaan houden

Hij kan het wel, als ie maar wil
*edit*
ja hoor, heb ik 5 miljoen, staat de Chapparal 2D in de UCD.
Dat is al de 3e keer dat ie voorbij komt dat ik niet genoeg geld heb

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2011 21:34 ]
Getuned => een beest en zeker leuke drift auto, ook voor bobjes op comfort tires
Beste drift auto voor me is S7, ben hem nog niet tegen gekomen in UCD sinds mijn GT5reset begin Januari
Edit: haha KARMA
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 23-02-2011 21:40 ]
PSN: lgoeij
Er komen bij het aanmaken van een nieuwe coureur wel leuke namen voorbij zoals K. Holland, en N. Holloway. Jammer dat ik deze namen net door klikte. Iemand anders nog leuke namen gevonden?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ohA8saKck4I&feature=related]
Na een paar uur achter elkaar oefenen en met force feedback begin je dit wel te voelen in je armen
Ja ik heb: S. Vettel, M. Gronholm, D. Ferrari, V. Vega & C. Aguileralgoeij schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:39:
Mijn bobjes zijn ook beschikbaar.
PSN: lgoeij
Er komen bij het aanmaken van een nieuwe coureur wel leuke namen voorbij zoals K. Holland, en N. Holloway. Jammer dat ik deze namen net door klikte. Iemand anders nog leuke namen gevonden?
Zit nu op 8.5 uur in mijn Aspec Le Mans 24h race en het is nog steeds stikdonker. Waar ik in het begin nog echt moeite had om in het donker te rijden, is het daarna steeds beter gegaan totdat ik op een gegeven moment zelfs mijn snelste ronde aanscherpte en draai nu moeiteloos mijn rondjes. De nr 2 (Audi R8 Race Car) sta ik op het punt om op 3 ronden te zetten
Maar waar ik nog het meest trots op ben is dat ik er nog geen 1 keer zo hard ben afgevlogen dat in het "echt" mijn race over zou zijn. Natuurlijk heb ik wel een paar keer de muur licht getoucheerd of ben in de grindbak beland maar niks ernstigs!
Nog geen regen gezien gelukkig en laten we hopen dat dat zo blijft
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2011 11:56 ]
GiTS
Dat geratel wat je hoort, is dat de FFB van dat Logitech stuurtje?
Jup, mijne doet net zo bij die wagen en de F1. Al smeet ik wat minder met het stuur moet ik zeggen.. Ik ging iig niet verder een kwart rond ongeveer, terwijl hij een half rond gaat in bochten..Dirk149 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:41:
[...]
Dat geratel wat je hoort, is dat de FFB van dat Logitech stuurtje?
Tijdens deze races ging mn G25 ook lekker stinken en werd loeiwarm..
ben nu bezig in de historical championship met de Toyota 7. Deep forest was easy. Nu monaco
Bij andere auto's is de G25 veel stiller hoor
[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 23-02-2011 23:47 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
quote van mezelf:
dvdkiwi schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:52:
Ik heb niks om te ruilen... alle wagens die ik heb vind ik leuk
De wagens die ik dubbel heb, heb ik een normale en een opgevoerde van.
Mijn enige echte dubbele is een Red Bull in Red Bull kleuren maar die heb ik al op de ruiling staan tegen een 370Z Tuned.
Ik kom die standaardwagens wel tegen hoor, duurt alleen effe.
Maar ik heb de tijd
Komt wel goed met die wagens hoor...
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2011 11:56 ]
Mn PSN: Nirrilith
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Verwijderd
Wel veel berichtjes over de Bob's ja, maar zo te zien was het wel iets waar iedereen naar uitzag
Sinds de nieuwe update hebben we ook wat meer tracks online beschikbaar, Eiger circuit, Toscane Tarmac, en de twee Kart banen! Had iemand trouwens al geprobeert een nieuwe track te maken en die dan online te racen?
PSN: jannvsdvinvs
Yep een kartbaan gemaakt door Maciek hebben we getest. Werkte prima.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:30:Had iemand trouwens al geprobeert een nieuwe track te maken en die dan online te racen?
[ Voor 72% gewijzigd door JoepW op 24-02-2011 11:07 ]
Ik heb totaal geen grip maar dat lijkt me opzich redelijk normaal op gravel

Trouwens, wat ik de laatste tijd doe om sneller te kunnen accelereren + hoog top vermogen te houden is de max in transmission zo hoog mogelijk te zetten (afhankelijk van de auto). De ST heb ik geloof ik op 260 gezet (standaard 240?). Daarna stel ik de final gear ook zo hoog mogelijk in. Je zult zien dat de top speed naar beneden gaat. De ST staat standaard op 4000 in final maar die heb ik op 4400 gezet. Als je daarna de top speed 10 naar beneden doet en daarna weer 10 omhoog dan verspringen de eerste versnellingen weer maar de final blijft keurig staan. Geen idee of dit een debiele tip is maar bij mij lijkt het aardig te werken. Met de ST heb ik wel een dip bij de 160 maar bij 170 / 180 gaat hij weer als een speer. Voor de lange rechten enden werkt dit geweldig aangezien die kleine dip niet op kan tegen continue tegen de 200 / 210 rijden (waar voorheen hij max 190 ging met moeite).
Als jullie goede tips hebben dan hoor ik het uiteraard graag

PSN: Norfirin
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat ik online vond was dat je beter eerst een deel van de tarmac stage kan doen. Bleek dat de banden voor de gravelstage niet lekker worden gepakt. Weet niet of dit met de update is opgelost. Daarnaast moet je ASM uitzetten en kan je je ABS hoger zetten. Als je ASM laat aanstaan, zal de auto stilvallen als je hem laat glijden over het gravel. Door de ABS wat hoger te zetten, gebruikt je auto de ABS meer om grip te houden in plaats van hard te remmen. Hou er dus wel rekening mee dat je dus niet zo hard in de ankers gaat als je op scherpe bochten afkomt. Succes en laat weten of het geholpen heeft.Tony L schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:06:
Ik ben een beetje aan het klooien met de rally challenge (beginner) alleen ik rij voor geen meter op gravel
Ik heb totaal geen grip maar dat lijkt me opzich redelijk normaal op gravelGisteren heb ik een Ford ST gekocht aangezien je een auto moest hebben met max 246 PK. Deze heb ik met een turbo 1 & 2 setje getuned en hij accelereert nu erg lekker! Alleen is het dan wel handig als je wat grip hebt
...
Als jullie goede tips hebben dan hoor ik het uiteraard graagLet op, ik heb totaal geen verstand van tunen dus het kan super slecht advies zijn haha.
Brons halen op de 3 Vettel challenges of wachten tot level 35 A-/B-Spec, dan krijg je hem kado. Of iemand lief aankijken die er 2 heeft, die je dan de overbodige kado wil doen.Oxigeon schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:09:
Ff een simpel vraagje. Ik wil graag de X2010 gaan rijden. echter waar doe ik hem unlocken? Is dat gewoon bij de Vettel races? Zoja waar vind ik die Vettel challenges?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Waar vind ik die vettel challanges ergens. Komen die pas te voorschijn als ik een bepaald level heb bereikt?thunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Wat ik online vond was dat je beter eerst een deel van de tarmac stage kan doen. Bleek dat de banden voor de gravelstage niet lekker worden gepakt. Weet niet of dit met de update is opgelost. Daarnaast moet je ASM uitzetten en kan je je ABS hoger zetten. Als je ASM laat aanstaan, zal de auto stilvallen als je hem laat glijden over het gravel. Door de ABS wat hoger te zetten, gebruikt je auto de ABS meer om grip te houden in plaats van hard te remmen. Hou er dus wel rekening mee dat je dus niet zo hard in de ankers gaat als je op scherpe bochten afkomt. Succes en laat weten of het geholpen heeft.
[...]
Brons halen op de 3 Vettel challenges of wachten tot level 35 A-/B-Spec, dan krijg je hem kado. Of iemand lief aankijken die er 2 heeft, die je dan de overbodige kado wil doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 24-02-2011 11:37 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Level 30 A-Spec, komen ze onder "Special" zijn tot level 30 niet zichtbaar.Oxigeon schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:34:
[...]
Waar vind ik die vettel challanges ergens. Komen die pas te voorschijn als ik een bepaald level heb bereikt?
PSNID : HoefMeistert
je kan ze ook kopen vanaf level 40 á 20mljn vanaf lvl 30 staan ze bij premium car dealer.HoefMeistert schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:42:
[...]
Level 30 A-Spec, komen ze onder "Special" zijn tot level 30 niet zichtbaar.
Edit:correctie Gaiajohan
[ Voor 8% gewijzigd door LL Southside op 24-02-2011 13:41 ]
maar waaraan herken je in GT5 dat het een goede auto / leuke auto voor die prijs te koop staat en ook dus de moeite waard is om hem te kopen.
Ik ben totaal geen auto kenner ... en ik zie hier reacties over dat bepaalde auto's bij hun in de occasion staan etc etc.
Of heeft iemand een hulpmiddel / site voor mij die mij bij de aankopen kan helpen ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Verwijderd
Iemand tips voor aftstelling? Enigste race die ik wist te winnen was Monza.
Wow, thanks voor de tips!! Daar ga ik vandaag zeker even mee aan de gang.thunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:14:
Wat ik online vond was dat je beter eerst een deel van de tarmac stage kan doen. Bleek dat de banden voor de gravelstage niet lekker worden gepakt. Weet niet of dit met de update is opgelost. Daarnaast moet je ASM uitzetten en kan je je ABS hoger zetten. Als je ASM laat aanstaan, zal de auto stilvallen als je hem laat glijden over het gravel. Door de ABS wat hoger te zetten, gebruikt je auto de ABS meer om grip te houden in plaats van hard te remmen. Hou er dus wel rekening mee dat je dus niet zo hard in de ankers gaat als je op scherpe bochten afkomt. Succes en laat weten of het geholpen heeft.
BTW voor degene die zei dat je beter met R2 / L2 kan gassen / remmen
Wat een genot om te rijden, ik kan veel beter doseren nu!
Heb je wel de juiste banden? Ik gooi er race zacht onder en dat gaat prima!Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:22:
Eindelijk 5 miljoen gespaard zodat ik mijn enige extreme event nog kan doen. Dat F1 kampioenschap. Wat zijn die dingen lastig te rijden zeg, wow. Ik had verwacht dat ze meer aan de weg geplakt zouden zitten maar dat ding glijd alle kanten uit.
Ja hoor!! Net getest en het werkt perfecto. De ASM uitgezet en hij drift nu lekker in de bochten... Heerlijk! Met dik 8 seconden verschil de 2 wedstrijden gewonnenthunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:14:
Direct er achter aan de intermediate geprobeerd maar mis 20 seconden lol. Alleen kom ik er net achter dat je 345 BHP auto's mag gebruiken en ik gebruikte nog de Ford ST met 244 BHP
19,9 miljoen en ik heb maar 12 ofzo..
Tsja, Forza laat al jaren zien dat dat beter is.. Ook al de speciale triggers gekocht om erop te klikken?Tony L schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:24:
[...]
Wow, thanks voor de tips!! Daar ga ik vandaag zeker even mee aan de gang.
BTW voor degene die zei dat je beter met R2 / L2 kan gassen / remmen
Wat een genot om te rijden, ik kan veel beter doseren nu!
In die RX7-event op de Eiffel wilde mijn RX7 steeds omslaan. Komt dit door SRF?

Nee, ze staan in de dealer vanaf lvl30, maar je kan m pas kopen vanaf lvl 40.LL Southside schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:56:
[...]
je kan ze ook kopen vanaf level 30 á 20mljn premium car dealer.
[ Voor 106% gewijzigd door GAIAjohan op 24-02-2011 13:20 ]
Nop, nog niet gekocht. Zijn dat deze dingen?[b][message=35587607,noline]GAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @
Tsja, Forza laat al jaren zien dat dat beter is.. Ook al de speciale triggers gekocht om erop te klikken?
http://www.consoleshop.nl...ck-real-triggers-ps3.html

Ze bestaan nog wel goedkoper denk ik..
Hier heb ik ze erop zitten:

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 24-02-2011 13:26 ]
Race eens Indy 500 met B-specGAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:10:
Ford GT40 Gulf livery in mijn UCD![]()
![]()
19,9 miljoen en ik heb maar 12 ofzo..
Verwijderd
Ik ook maar als ik niet uitkijk glijdt dat ding alle kanten uit in de bocht. En ik heb maximale downforce aanstaan ook nog.Fonzie27 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:55:
[...]
Heb je wel de juiste banden? Ik gooi er race zacht onder en dat gaat prima!
ok:P Ik moet de extrem eerst nog doen voor ik endurance kan doen met bspec
Mooi! Heb zelf toen een paar dagen lopen zoeken naar de juiste settings, want ik kreeg het niet voor elkaar de moeilijkste deel ervan te doen. Kwam aan het eind bijna altijd 1 minuut tekort. Na de juiste settings gevonden te hebben en zelf te gaan spelen met de ABS, heb ik het event uiteindelijk gewonnen.Tony L schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]
Ja hoor!! Net getest en het werkt perfecto. De ASM uitgezet en hij drift nu lekker in de bochten... Heerlijk! Met dik 8 seconden verschil de 2 wedstrijden gewonnen
Direct er achter aan de intermediate geprobeerd maar mis 20 seconden lol. Alleen kom ik er net achter dat je 345 BHP auto's mag gebruiken en ik gebruikte nog de Ford ST met 244 BHP
Als je het al kan doen, zou ik eerst het S. Loeb event uitspelen. Hier krijg je de C4 WRC, die je ook nog erg ver kan tunen. Deze kan je dan weer gebruiken voor het normale rallyevent. (En voor Hot Hatch en nog een zooi andere A-spec en B-Spec events.)
Bij de Nascar events moet je bijvoorbeeld de ABS uitschakelen, hierdoor gaat je top veel verder omhoog. Zonder lukte het me totaal niet mee te komen. Na uitschakeling had ik die pro-events binnen de korste keren gehaald. Zo heb je bij een aantal events dus andere settings nodig, waarbij het zoeken op internet haast nodig is, zonder dagen te spenderen om de juiste setup te vinden.
daar krijg je niet de ford gt40 maar de ford gt. is groot verschil, iets van 40 jaar verschil ofzo
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Toch binnenkort maar de tijd gaan nemen om A-spec endurances te gaan rijden, special events ben ik mee gestopt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen makkelijke taak, maar na een dag met de volgende instellingen moet je het kunnen halen:Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:22:
Eindelijk 5 miljoen gespaard zodat ik mijn enige extreme event nog kan doen. Dat F1 kampioenschap. Wat zijn die dingen lastig te rijden zeg, wow. Ik had verwacht dat ze meer aan de weg geplakt zouden zitten maar dat ding glijd alle kanten uit.
Formula GT Settings
Als Monaco niet lukt, geen probleem, gewoon retiren tijdens de race en doorgaan naar de volgende. Bij Nurburgring kan je voor de laatste chicane heel veel afsteken. Vlak achter de grindbak linksaf te sturen, zodat je uitkomt op het rechte stuk voor de bocht naar rechts naar de start-finish. Daar vol in de ankers.
[ Voor 0% gewijzigd door thunder8 op 24-02-2011 14:05 . Reden: Foutje eruit gehaald. ]
Verwijderd
Dank. Maar eens kijken later vanavond. Ik kan wel een snelle ronde rijden maar doordat die auto zo nerveus is houd ik dat nooit een race vol en raak ik ergens in een spin.thunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:05:
[...]
Geen makkelijke taak, maar na een dag met de volgende instellingen moet je het kunnen halen:
Formula GT Settings
Als Monaco niet lukt, geen probleem, gewoon retiren tijdens de race en doorgaan naar de volgende. Bij Nurburgring kan je voor de laatste chicane heel veel afsteken. Vlak achter de grindbak linksaf te sturen, zodat je uitkomt op het rechte stuk voor de bocht naar rechts naar de start-finish. Daar vol in de ankers.
Verbaasde me, dacht dat ik met die opgevoerde Minolta wel de ergste auto gehad had haha.
Heb ff in-game gechecked en je krijgt toch echt de Ford GT40 '69 bij Indy 500 B-spec. Ik zou wel graag beide wagens willen hebben. De Ford GT in gulf kleuren is echt prachtig. Alleen je moet net geluk hebben met UCD.v8power67 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:02:
[...]
daar krijg je niet de ford gt40 maar de ford gt. is groot verschil, iets van 40 jaar verschil ofzo
Yeps je wint daar de gt40 69 en niet de ford gt...AquaSheep schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:23:
[...]
Heb ff in-game gechecked en je krijgt toch echt de Ford GT40 '69 bij Indy 500 B-spec. Ik zou wel graag beide wagens willen hebben. De Ford GT in gulf kleuren is echt prachtig. Alleen je moet net geluk hebben met UCD.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ik heb op een zaterdag het kampioenschap 3x herstart. Daarna alle 6 races gespeeld om dus 1ste te worden. Iets van 13-14 uur achtereen gespeeld. Was ook helemaal gaar nadien. Mocht je regenraces krijgen, gewoon op je slicks blijven rijden. Qua rij-eigenschappen win je weinig tot niets met regenbanden. Met een beetje geluk gaat de rest banden halen en kan je makkelijk eerste worden in die race. Concentratie is wel een vereiste, anders moet je de race gewoon in 2-en knippen en halverwege ff lekker een kwartiertje relaxen en de race op pauze.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:19:
[...]
Dank. Maar eens kijken later vanavond. Ik kan wel een snelle ronde rijden maar doordat die auto zo nerveus is houd ik dat nooit een race vol en raak ik ergens in een spin.
Verbaasde me, dacht dat ik met die opgevoerde Minolta wel de ergste auto gehad had haha.
Vind de minolta geen moeilijke auto trouwens. Als je die al tricky vind, dan staat je nog heel wat te wachten met de X2010. Die is gewoon buitenaards. Die kan ik tot op heden alleen op Indy de baas en de Vettel challenges heb ik er nu ook nog maar 1 op brons. Eerst maar eens B-spec op 40, dan verder met de challenges en A-spec.
Verwijderd
Ik had die Minolta zelf nog opgevoerd naar 960pk, in een regenrace op Monza had ik bij 200 km/h nog wheelspin als ik niet op het gaspedaal lette. Na wat afstellingen is die redelijk te doen maar wat een raket. Om daarmee snel Nordshleife rond te rijden is nog altijd een uitdagingthunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:30:
[...]
Ik heb op een zaterdag het kampioenschap 3x herstart. Daarna alle 6 races gespeeld om dus 1ste te worden. Iets van 13-14 uur achtereen gespeeld. Was ook helemaal gaar nadien. Mocht je regenraces krijgen, gewoon op je slicks blijven rijden. Qua rij-eigenschappen win je weinig tot niets met regenbanden. Met een beetje geluk gaat de rest banden halen en kan je makkelijk eerste worden in die race. Concentratie is wel een vereiste, anders moet je de race gewoon in 2-en knippen en halverwege ff lekker een kwartiertje relaxen en de race op pauze.
Vind de minolta geen moeilijke auto trouwens. Als je die al tricky vind, dan staat je nog heel wat te wachten met de X2010. Die is gewoon buitenaards. Die kan ik tot op heden alleen op Indy de baas en de Vettel challenges heb ik er nu ook nog maar 1 op brons. Eerst maar eens B-spec op 40, dan verder met de challenges en A-spec.
Zal wel flink oefenen met die F1, komt goed. Tot nu toe is alles redelijk makkelijk gegaan op Extreme, die F1 is de eerste die echt moeite kost.
Ik wil hem wel laten rijden maar heb op dit moment geen zin om hem te coachen. Red hij deze championship zonder coaching of niet???? Heb trouwens een level 30 Bob die ik dit wil laten doen.....
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
En nu 6 bspec coureurs met Nederlandse namen
Arjan Vermeulen, Vincent De Backer, Sander van der Berg, Dennis Verhoeven, Chris Van Vliet en er is nog 1
[ Voor 43% gewijzigd door GAIAjohan op 24-02-2011 15:10 ]
Mijn tip: Race Soft banden, TC en ABS op 1 en slipherstel aan.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:22:
Verder heb ik alleen de downforce maar iets van 5 omlaag gezet.
Iedere race zo redelijk makkelijk gewonnen.
Als het regent kan je gewoon op Race Soft blijven rijden, alleen onder de 260 km/u heb je iets minder grip dan normaal en moet je dus iets voorzichtiger zijn. De AI is in de regen echter zo langzaam dat je ze toch wel voorblijft.
Nu mag Vincent de Backer 15 ronden doen.
Ok thanks!! Ik heb net de eerste goud te pakken van S. Loeb. Het is even spelen met de traction en ABS... Traction op 5 en ABS op 2 werkt lekker hier. Ik had zelfs 3 seconden speling op goudthunder8 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:55:
Als je het al kan doen, zou ik eerst het S. Loeb event uitspelen. Hier krijg je de C4 WRC, die je ook nog erg ver kan tunen. Deze kan je dan weer gebruiken voor het normale rallyevent. (En voor Hot Hatch en nog een zooi andere A-spec en B-Spec events.)
Leuk dat je credit geeft aan Forza voor het gas en rem met de triggers/R2-L2,GAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:10:
Tsja, Forza laat al jaren zien dat dat beter is.. Ook al de speciale triggers gekocht om erop te klikken?
In die RX7-event op de Eiffel wilde mijn RX7 steeds omslaan. Komt dit door SRF?
[afbeelding]
Maar dit kon al eerder in andere (race)games op de oude Xbox.
Trouwens nu we het daar toch over hebben.
Ik ben van mening dat de Triggers op de Xbox360 controller gevoeliger zijn en beter pakken.
Merk met Gran Turismo 5 namelijk dat ik veel beter gedoseerd kan gasgeven als ik de rechter tumbstick gebruik. Omdat de trigger pas halverwege het indrukken begint met het registreren van het feit dat je hem indrukt.
Geef nu dan ook gas met de rechter tumbstick, Rem met de linker trigger en stuur met de rechter tumbstick.
Werkt heerlijk zo.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Over de RX-7 en zijn kantelpraktijken tijdens die Seasonal race, Die baan zit vol bochten die over een heuvel gaan.
Haast elke auto zal daar de neiging hebben om te kantelen als je daar te snel door de bocht gaat.
Iets minder op het gas en je auto blijft gewoon met alle vier de wielen op de grond.
Over de RX-7, ik denk juistd at het kanteleffect wordt gegeven door de vehoogde grip met SRF. met minder grip zal de auto lijkt me gewoon schuiven?
De CLK-LM heb ik, maar zie alleen de CLK-GTR in de lijst staan...
*hoop het wel, scheelt weer een hoop geld
*edit*
Google leert me dat sinds 1.06 de naam is veranderd, is dus wel dezelfde wagen...
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2011 16:29 ]
dat is dezelfde cardvdkiwi schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:16:
Iemand die mij kan vertellen of de Mercedes CLK-LM Race Car '98 zoals ie in het spel heet dezelfde is als de CLK-GTR Race Car '98 zoals ie op de autolijst staat?
*hoop het wel, scheelt weer een hoop geld*
*edit*
Google leert me dat sinds 1.06 de naam is veranderd, is dus wel dezelfde wagen...
Hmm.. wat zijn de specs van de wagen V8 of V12...?dvdkiwi schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:16:
Iemand die mij kan vertellen of de Mercedes CLK-LM Race Car '98 zoals ie in het spel heet dezelfde is als de CLK-GTR Race Car '98 zoals ie op de autolijst staat?
*hoop het wel, scheelt weer een hoop geld*
*edit*
Zit net op wikipedia te kijken en De GTR was met V12 De LM met V8 wegens regelgeving...
Yup, en die is lelijk... meer endurance races geven crap-cars.GAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:35:
WTF, krijg je voor de eerste endurance een Honda DUALNOTE concept. Wat is dat voor bagger..
HeheGAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:07:
En lvl 25 bspec gehaald dankzij online spul. Nu maar beginnen met endurance. Extreme zien we later wel ff.
En nu 6 bspec coureurs met Nederlandse namen
Arjan Vermeulen, Vincent De Backer, Sander van der Berg, Dennis Verhoeven, Chris Van Vliet en er is nog 1

Dat staat er dus niet bij...LL Southside schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:34:
[...]Hmm.. wat zijn de specs van de wagen V8 of V12...?
Zit net op wikipedia te kijken en De GTR was met V12 De LM met V8 wegens regelgeving...
Wel hetzelfde verhaaltje als wat jij hier nu vertelt
(wel dat ie 5000cc heeft)
Vanaf Indy500 worden de prize cars interessantGAIAjohan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:35:
WTF, krijg je voor de eerste endurance een Honda DUALNOTE concept. Wat is dat voor bagger..
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2011 16:40 ]
tx voor de tips welke waarden had jij op de andere settings?Tony L schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:03:
[...]
Ok thanks!! Ik heb net de eerste goud te pakken van S. Loeb. Het is even spelen met de traction en ABS... Traction op 5 en ABS op 2 werkt lekker hier. Ik had zelfs 3 seconden speling op goud
De rest uit.
Slipherstel maakt zo'n gigantisch verschil bij Loeb tests dat je TC ed niet nodig hebt...
Staat net de Lancia DELTA HF Integrale Rally Car ‘92 in de UCD, kost iets van 730.000 en ik had maar 580.000

Gelukkig wat kunnen verkopen (wel moeten zoeken want auto's van 500.000 credits of meer kan je dus niet verkopen), dus 'm net kunnen kopen. Gelukkig mijn blauwe Murcielago kunnen houden
Teller staat op 8 wagens te gaan nog
Nog 1 dag A-spec grinden daar moet ik alle 6 van kunnen kopen
Morgen eens "even" proberen de Vettel's naar goud te zetten
Welke moet je inmiddels nog? Kijken of ik je aan één van die wagens kan helpen.dvdkiwi schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:51:
Gelukkig heb ik wat dubbele wagens...
Staat net de Lancia DELTA HF Integrale Rally Car ‘92 in de UCD, kost iets van 730.000 en ik had maar 580.000![]()
Gelukkig wat kunnen verkopen (wel moeten zoeken want auto's van 500.000 credits of meer kan je dus niet verkopen), dus 'm net kunnen kopen. Gelukkig mijn blauwe Murcielago kunnen houden![]()
Teller staat op 8 wagens te gaan nog
Nog 1 dag A-spec grinden daar moet ik alle 6 van kunnen kopen![]()
Morgen eens "even" proberen de Vettel's naar goud te zetten
PSN: Shiver23
Maar ze komen er wel hoor
Wil ze toch uiteindelijk allemaal zelf gekocht hebben.
(behalve de 370Z Tuned, die heb ik geruild tegen een X2010 anders zou ik daar nooit aan komen)
Maar thanx voor het aanbod!

behalve wagens kopen natuurlijk..
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 24-02-2011 20:24 ]
en moeilijk tegelijkertijd
Ik dacht altijd om gewoon een engine van lfs te pakken en die in een andere game te verwerken, helaas geen kennis ervan dus nooit kunnen uitvoeren.
maar als gt5 dit zou implenteren zou ik vooraan staan om het te supporten
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mja ik quote
Of iets in die aard, las ik ergens op internet, topic vindt je nog op GT5P onder C-spec dingesIf you think we're lying, you're wrong
De naam driving simulator zouden ze dan wel eer aan doen, al denk ik dat het wel een zootje wordt als iedereen vrij kan rondrijden.
Doe mij maar gewoon wat meer challenges zoals de Driving Missions in GT4, die waren fantastisch!
En de online leaderboards in arcade terug graag
Jah arcade bashing, maar dat is ook geen simulator kun je beter Shift 2 halen
en GT4 missies, haha die met die skylines op test oval was geweldig, was bumper car
De andere settings had ik gewoon op default staan. Steering sensitivity heb ik btw altijd op 7Largo schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:59:
tx voor de tips welke waarden had jij op de andere settings?
als jullie mij een stuur aan zouden raden welk stuur dan ? ik neig heel erg naar G25 van logitech .
maar welk stuur is echt goed voor GT 5 ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Naar mijn mening is de G25 van iets betere kwaliteit (materiaal-wise) dan de Logitech Driving Force GT.
Echter, de Driving Force GT is speciaal voor Gt gemaakt en wordt dus iets beter ondersteund.
Weet alleen niet of je de G25 nog ergens kan vinden nu de G27 er is...
Heb de mijne destijds voor 180 euro gekocht, geen verkeerde prijs (die verkeerde prijs stond wel op hun site, daarom was ie zo goedkoop
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2011 21:53 ]
Geen idee wat er gebeurt is maar alles wat vandaag binnen gehaald is aan level en cash is plots verdwenen, bovendien zijn al mijn drivers offline!!!!
Iemand dit ook gezien?
dat van die drivers ofline dat klopt.schumi2004 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:41:
Nabend allen,
Geen idee wat er gebeurt is maar alles wat vandaag binnen gehaald is aan level en cash is plots verdwenen, bovendien zijn al mijn drivers offline!!!!
Iemand dit ook gezien?
ik had er 5 online staan, totdat ik weer inlogde, en toen stonden er dus geen online
gran-turismo.com
Update Notice (1.07)
Feb 24, 2011
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:
[Major Changes and New Features]
Friend Rankings
In Drift Trials and Time Trials, you can now display leaderboards that shows only your friends. While it was difficult before to locate your friends in the general leaderboards, this now makes it easier to compare your lap times and points with them.
[Fixed Issues]
- Performance points (PP), which is an index of a car's overall performance, is now calculated regardless of your tire selection. You can now set performance point restrictions and tire restrictions separately when you race in a lounge.
- Fixed the issue where the performance of electric cars increased/decreased after a certain amount of driving.
- Downloaded replays from Seasonal Event Rankings can now be viewed properly.
[Other Changes]
- Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system.
Dat is wel goed nieuws
Tevens kan er nog maar 1 auto per dag vanaf een PS3 verstuurd worden. Dus tig account en copieren maar is er ook niet meer bij.
Slecht nieuws voor de dupers, goed nieuws voor de anti-dupers.
Issue's met auto's boven de 1,000,000 Cr.? Ze bedoelen anti-dupe denk ik
En dat met die banden en PP moet ik eens testen wat ze nou bedoelen.
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 25-02-2011 07:35 ]
Verwijderd
Banden tellen niet meer mee in het PP systeem.
En dat verhaal met die bobs is knap vervelend had er van de week ook al last van.
Daarna na het cashen terug naar het begim scherm gegaan en handmatig gesaved.
Weet alleen niet of het geholpen heeft gt niet meer gestart sindsdien en vandaag is killzone3 gereleased dus gt gaat er nog ff niet in
In de update zitten dus geen nieuwe Season Events?
Dit topic is gesloten.