Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
27.x eerste sector
52.6 tweede sector
1:04.5 ofzo derde sector (snelste ronde)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Even een vraag .. als ik inlog op de GT .com dan krijg ik steeds vraag of ik de beveiligde verbinding wil accepteren en dat doe ik dan .. maar dan krijg ik een 400 error en klik ok en dan vliegt hij eruit en als ik vaak genoeg F5 doe dan zie ik eindelijk mijn profiel ..
maar hij wil bij mij maar niet reageren op online racen..
nog iemand dezelfde problemen ?
mijn B spec is pas lvl 2 dus zou graag zijn werk laten doen
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Heb je internet explorer ??jenpet schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:16:
goede avond allemaal ,
Even een vraag .. als ik inlog op de GT .com dan krijg ik steeds vraag of ik de beveiligde verbinding wil accepteren en dat doe ik dan .. maar dan krijg ik een 400 error en klik ok en dan vliegt hij eruit en als ik vaak genoeg F5 doe dan zie ik eindelijk mijn profiel ..
maar hij wil bij mij maar niet reageren op online racen..
nog iemand dezelfde problemen ?
mijn B spec is pas lvl 2 dus zou graag zijn werk laten doen
krijg namelijk precies hetzelfde met die browser maar met safari van apple nergens last van.
dus ik raad aan een google chrome of safari of firefox te downloaden.
en thx dat ik hier zelf niet aan heb gedachtv8power67 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:20:
[...]
Heb je internet explorer ??
krijg namelijk precies hetzelfde met die browser maar met safari van apple nergens last van.
dus ik raad aan een google chrome of safari of firefox te downloaden.
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ik heb de replay van mijn 2:09.8 nog bewaard staan, kan hem morgen misschien wel even uploaden. Als het je echt niet lukt kun je ook skid force aanzetten, daarmee schijn je wel wat sneller te gaan.GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:34:
Aaaargh..
Suzuka Vettel 2:10.596
Wáár moet ik die 6-tiende vandaan halen
De chicane misschien ja, en misschien de spoon. verder is ie nagenoeg perfect
Ik denk dat de sector 1 & 2 tijden die je noemt van je eerste lap zijn? En de 1.04.5 je 2e lap.GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:01:
[...]
27.x eerste sector
52.6 tweede sector
1:04.5 ofzo derde sector (snelste ronde)
Zo ja dan zit je met die eerste 2 tijden goed op schema hoor, moet je het inderdaad zoeken in de laatste chicane, op een andere manier proberen te nemen wellicht dat dat helpt.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
ps3 blijft vanavond aan staan met een level 2 en een level 12 bob, misschien dat ik er dalijk nog 1 aanmaak
Jup, klopt wat die sectortijden betreft.. Tis alleen zoo lastig geconcentreerd te blijven..Stefie2010 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:30:
[...]
Ik denk dat de sector 1 & 2 tijden die je noemt van je eerste lap zijn? En de 1.04.5 je 2e lap.
Zo ja dan zit je met die eerste 2 tijden goed op schema hoor, moet je het inderdaad zoeken in de laatste chicane, op een andere manier proberen te nemen wellicht dat dat helpt.
je kan gewoon een andere game spelen zover ik weet.Obi1r schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:29:
Ik zie jhallo met mijn bobs b-spec races rijden. Zelf ben ik wel klaar even met racen, kan ik nou een ander spel spelen als GT of mijn PS3 uitzetten..? Of kan jhallo niet met mijn bobs rijden dan...?
heb namelijk ook vandaag mn broertje zn bobs gebruikt toen zn ps3 uitstond.
maare heb nog 80% van de mensen in mijn lijst staan zonder online bobs. wel jammer. want soms heb je alleen maar lage level tegenstanders.
PSN : jenpetje
mijn b spec is wel pas level 2 ..
aangezien bspec bijna niet meer gebruik.
5 man sterk van lvl 40 t/m 35
psn: ReaL_187
GiTS
Handig om te weten dat de ps3 niet aan hoeft te staan om bobs te laten racen (niet zelf te starten neem ik aan)
Maar ik heb wel echt genoten van de overgang licht/donker, hoe de zon langzaam aan de horizon verdwijnt en er een prachtige oranje gloed op de vangrail weerkaatst
Erg mooi inderdaad die verandering.
Jenpetje je mag mij ook toevoegen > Daniel_Elessar, heb ook niet zulke hoge bob's volgens mij nu lvl 4 ofzo.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Allemaal helemaal mee eens. Doen we geregeld on-line. 24 uur in 1 tot 1,5 uur. Erg mooi. Alleen dat vuurwerk verlaagt wel de concentratie.Stefie2010 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:07:
.....Maar ik heb wel echt genoten van de overgang licht/donker, hoe de zon langzaam aan de horizon verdwijnt en er een prachtige oranje gloed op de vangrail weerkaatsten hoe langzaam delen van het circuit in de schaduw komen te liggen. Zijn toch wel magische momenten, en het geluid dat mijn 787B daarbij produceert maakt het helemaal af
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 21-02-2011 23:31 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
PS: gaat lekker met mijn Bobjes, ze hebben vanavond weer 7 ton binnen gehaald. Waardeer het echt dat mensen ermee racen (en dat zal ik ook met die van hun doen).
PS: je kunt nu auto's lenen (incl set-up) werkt echt super. Dan kan iemand hem even lenen, kijken wat er aan de set-up beter kan en dat wordt meteen geupdate in je garage. Ik heb wat mooie auto's te leen (waaronder X2010)
zet je lage level racers in tegen zo hoog mogelijke racers.
mijn broertje zijn bobs verdienen echt flink omdat ze max level 19 zijn tegen de rest van allemaal level 33-40.
zelf haal ik amper geld binnen, dus ga nu met mijn laagste level racer tegen zohoog mogelijk racers.
Verwijderd
2:09.942!!!! YES alle special events goud!@
Ook even off topic: Deze is ook lekker close, de dag ervoor: http://www.youtube.com/watch?v=S7PW1PCqM6sDaniel_Elessar schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:43:
De daytona 500 van gister was een mooie finish zal ook geen halve seconde tussen hebben gezeten.
>>http://www.youtube.com/watch?v=SHNy-30TESI samenvatting. Let ook even op rond 1min. in dit filmpje niet heel spectaculair maar toch redelijk wat auto's bij betrokken.
Hier trouwens een lijstje van close finishes in NASCAR: http://en.wikipedia.org/w...print_Cup_Series_finishes, maar 0,000 is nog nooit geregistreerd; overigens wel in een kwalificatie....maar liefst drie man met dezelfde tijd: http://wn.com/F1__1997__J...etting_the_same_lap_time!
Lekker dom stukje journalistiek....nog nooit iets van NASCAR gezien zeker......"Horrorcrash", "bizar ongeluk" en "vuurbal"...duh, dit zijn de normale crashes over hereDaniel_Elessar schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:43:BTW deze is een stuk heftigerhttp://www.ad.nl/ad/nl/10...&at_xt=4d60329fd1824e5c,0
Dikke respect voor jouGAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:09:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Verwijderd
En zelfde tijden zijn daar inderdaad niet echt heel vreemd in kwalificatie dan.
Maargoed, vandaag Bob maar weer eens aan het werk zetten, en een beetje testen om laguna seca op een leuke manier te kunnen rijden. Misschien een clio iets wat een beetje lekker speels is, ik denk niet dat de cappucino RM hier mee gaat kunnen komen
PSN: Bokito078
PSN: d8nser
de sales stats
Hey gefeliciteerdGAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:09:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb deze gelukkig al een tijdje achter de rug, ben er echt uren mee bezig geweest.
Maare geeft een lekker gevoel toch nu je de moeilijkste challenge van de hele game op goud hebt
Bijna het geld bij elkaar voor die erg mooie mazda
Ik heb trouwens een hele rits aan mensen toegevoegd, voor racen en bobben.
PSN: Norfirin
Waar vind je die setting en wat waar heb je hem naar veranderd?Tony L schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:23:
Zo wat ben ik blij met die controller steering sensitivity!! Ik heb het spel een aantal weken aan de kant gelegd omdat het op hoge snelheden gewoon onmogelijk werd met een controller. Nu win ik races waar ik voorheen zwaar moeite mee had!
Ik heb trouwens een hele rits aan mensen toegevoegd, voor racen en bobben.
[ Voor 38% gewijzigd door FastBunny op 22-02-2011 10:27 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Er zit er 1 bij met een lvl 0 bob en die rijd gewoon zo'n beetje iedereen kwijt, onvoorstelbaar.
Ik moet er ook eens aan gaan beginnen alles goud te halen echter heb ik mijn prio's ergens anders liggen, geeft geen uitdaging bij me (nog).v8power67 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:41:
[...]
Hey gefeliciteerd
Heb deze gelukkig al een tijdje achter de rug, ben er echt uren mee bezig geweest.
Maare geeft een lekker gevoel toch nu je de moeilijkste challenge van de hele game op goud hebt
[ Voor 79% gewijzigd door schumi2004 op 22-02-2011 10:29 ]
Voordat je aan de race begint heb je "driver options" of iets in die geest. De onderste setting in dit scherm is de sensitivity. Ik heb deze helemaal op max gezet (+7).[b][message=35574449,noline]
Waar vind je die setting en wat waar heb je hem naar veranderd?
ja dat viel mij ook al op jaschumi2004 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:26:
Toch zuur, mijn beste bob (lvl 22) wordt gewoon str*nt gereden door lvl's 0-9 via remote play.
Er zit er 1 bij met een lvl 0 bob en die rijd gewoon zo'n beetje iedereen kwijt, onvoorstelbaar.
[...]
Ik moet er ook eens aan gaan beginnen alles goud te halen echter heb ik mijn prio's ergens anders liggen, geeft geen uitdaging bij me (nog).
Mijn Bob's staan online, zal meer mensen die remote races hosten toe gaan voegen.
PSNID : HoefMeistert
Ja dat vind ik ook heel goede toevoeging aan de nieuwe update! Door hem op +7 te zetten kon ik die 8C @ Grand Tour op goud halen en zelfs de X2010 wordt met een controller bestuurbaar door hem op -2 te zetten!Tony L schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:23:
Zo wat ben ik blij met die controller steering sensitivity!! Ik heb het spel een aantal weken aan de kant gelegd omdat het op hoge snelheden gewoon onmogelijk werd met een controller. Nu win ik races waar ik voorheen zwaar moeite mee had!
Dank ook iedereen die mijn bobjes gebruikt. Kwam gisteren thuis en had zowaar dik 3 ton aan credits erbij
Leuk dat er steeds weer nieuwe uitdagingen ontstaan in GT5
het lastigste:
1. Ford Focus seasonal event op Madrid met de restricties
2. Vettel Suzuka
3. Loeb sneeuw
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 22-02-2011 11:00 ]
EDIT :
Ik denk dat het een browser issue is. Onder Firefox Mac OS X werkt het niet
Safari is ook nog redelijk buggy, de PSN users komen wel te voorschijn maar de drivers niet.
Zometeen Opera maar eens proberen...
[ Voor 29% gewijzigd door Tony L op 22-02-2011 11:13 ]
Het zou kunnen dat ze geen drivers online hebben , deze personen zijn dan grayed out.Tony L schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:07:
Weet iemand toevallig hoe die remote races werken? Als ik de PS3 in server-standby modus zet kan ik mijn eigen driver wel selecteren, maar ik kan geen PSN mensen toevoegen... In het "driver select" scherm is simpel weg niets te zien als ik op het plusje (+) klik.
EDIT :
Ik denk dat het een browser issue is. Onder Firefox Mac OS X werkt het niet
Safari is ook nog redelijk buggy, de PSN users komen wel te voorschijn maar de drivers niet.
Zometeen Opera maar eens proberen...
Oja die Ford Focus was ook pittig ja!GAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:56:
Maar nu ik al het moeilijke op goud heb kan ik wel zeggen wat het lastigste was..
het lastigste:
2. Vettel Suzuka
3. Loeb sneeuw
Even een top 5 van mijn kant, zonder Vettel want die heb ik nog niet veel geprobeerd.
1. Alfa Romeo 8C Competizione @ Eigen Nordwand - Grand Tour Special
2. License IC-10 - 2 laps @ Rome City Course
3. Lamborghini Murcielago LP640 @ Toscana - Grand Tour Special
4. Ford Focus @ Madrid City Course - Season Event (met restricties)
5. Lamborghini Countach '77 fully tuned @ Historic Racing Car Cup
Mijn psn is muse39, laat wel even in een berichtje weten dat je van hier bent.
Ik zie sowieso de PSN users niet in Firefox. In Safari kreeg ik net de melding "currently under maintenance". Misschien verklaart dat waarom er dingen niet werkenschumi2004 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Het zou kunnen dat ze geen drivers online hebben , deze personen zijn dan grayed out.
Heb je dat ook zonder SRF gereden? Als dat zo is, snap ik niet hoe je License IC10, en de Alfa 8c lastiger kunt vinden dan de Focus @ madridDr. Quipers schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:23:
[...]
Oja die Ford Focus was ook pittig ja!
Even een top 5 van mijn kant, zonder Vettel want die heb ik nog niet veel geprobeerd.
1. Alfa Romeo 8C Competizione @ Eigen Nordwand - Grand Tour Special
2. License IC-10 - 2 laps @ Rome City Course
3. Lamborghini Murcielago LP640 @ Toscana - Grand Tour Special
4. Ford Focus @ Madrid City Course - Season Event (met restricties)
5. Lamborghini Countach '77 fully tuned @ Historic Racing Car Cup
Enige extra feature die je krijgt als je je PS3 aan hebt staan (in standy remote race), is dat je via de website eigen races kan starten.Muse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:24:
Ik heb ook maar eens een bob online gezet gisteravond. Ik zie dat het ook werkt als de PS3 uit staat? Eenieder die mijn bob wil gebruiken, voeg mij toe.
Mijn psn is muse39, laat wel even in een berichtje weten dat je van hier bent.
Kleine correctie mbt prijzen die je bob's verdienen, als je zelf een race maakt en laat rijden, verdient je bob bijzonder weinig geld, ongeacht welke plaats hij eindigt. Bob's die door anderen in hun race worden gebruikt verdienen aanzienlijk stuk meer. Mijn eigen race verdiende mijn bob amper 10k, maar daarna 2e worden bij hjallo's race, tikt hij ruim 60k aan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In principe rij ik zoveel mogelijk met alle hulpmiddelen uit en zet ik ABS op 1. Volgens mij heb ik SRF wel aan gehad bij alle Loeb Specials, Formula GT en nu bij die Vettel ook.GAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:30:
[...]
Heb je dat ook zonder SRF gereden? Als dat zo is, snap ik niet hoe je License IC10, en de Alfa 8c lastiger kunt vinden dan de Focus @ madrid
Volgens mij staat SRF bij die 8C @ Grand Tour standaard uit en kun je die ook niet aan zetten en hoe dat bij die IC-10 zat weet ik niet meer, maar vaak was bij die license dat SRF standaard aan staat en dat je die weer niet uit kon zetten
1 en 2 ben ik met je eens, maar die loeb in de sneeuw heb ik in 3x gedaan.GAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:56:
Maar nu ik al het moeilijke op goud heb kan ik wel zeggen wat het lastigste was..
het lastigste:
2. Vettel Suzuka
3. Loeb sneeuw
maybe heb ik gevoel voor rally :P(vind alleen totaal niet leuk in gt5).
ford focus ook niet gehaald zonder Slipherstel.
maare nu is wel grootste uitdaging eruit nu alles op goud.
psn : jenpetje
heb je een invite gestuurd vanmorgenjenpet schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:48:
hmm nog niemand mijn bob uitgenodigd voor te racenhij is wel lvl 2 maar wil iemand kijken of hij mij wel kan uitnodigen .. heb in ieder geval coureur gedeeld met vrienden.
alleen ik zit nu offline b-spec te doen (9uurs tskuba) dus ik kan niet remote.
1 rondje is een bedrag onder de 50000 cr. 2rondjes is boven 50000 3 rondjes geloof ik boven de 200000cr.RKD schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:43:
Vraagje, wat betekenen die 3 rondjes bij je BoB? Er staats iets van Prize bij maar de logica ontgaat me nog..
zo iets heb ik ervan begrepen
enne het is nu dus een feit.
je kan beter level 0 racers inzetten dan hoge level racers. mn broertje heeft gewoon mannetjes staan met 250000 cr en dat terwijl alleen ik ze wel eens inzet
[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 22-02-2011 12:00 ]
Je kan mij ook wel toevoegen, PSN is m'n username. Jat nu steeds dezelfde bob's van mensen, dus moet wat meer mensen met online bob's hebbenjenpet schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:48:
hmm nog niemand mijn bob uitgenodigd voor te racenhij is wel lvl 2 maar wil iemand kijken of hij mij wel kan uitnodigen .. heb in ieder geval coureur gedeeld met vrienden.
S'avonds kijk ik gewoon zulke races, ziet er soms echt mooi uit. Nascar rondjes, met 3 racers naast elkaar over de finish, de verschillen van inhalen/bochten nemen, best vermakelijk.
[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2011 11:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb je toegevoegd, maar jij mij nog nietjenpet schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:48:
Ahh ok, dan lijkt het dus alsof je max iets van 200k credits kan verdienen...v8power67 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:54:
[...]
heb je een invite gestuurd vanmorgen
alleen ik zit nu offline b-spec te doen (9uurs tskuba) dus ik kan niet remote.
[...]
1 rondje is een bedrag onder de 50000 cr. 2rondjes is boven 50000 3 rondjes geloof ik boven de 200000cr.
zo iets heb ik ervan begrepen
nope hollandhards had een mannetje met 4ton aan credits staan, dus zit geen limiet op(je 20 mil denk ikRKD schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:57:
[...]
Ahh ok, dan lijkt het dus alsof je max iets van 200k credits kan verdienen...
edit hollandhards heeft nu nog 475000 credits erop staan op 1 bobje
zit denk ik geen limiet op
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 22-02-2011 12:03 ]
zo heb ik dat paar keer gehad zeg maar.
Ah, dus het is ook een goede methode om je b-spec level op te hogen? Dan kom ik daar ook nog eens mee verder, want ik heb gewoon geen tijd en zin om dat constant aan te laten staan. De weinige gametijd die ik heb, wil ik toch vooral zelf kunnen spelen.v8power67 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:04:
jawel. met 120000 credits krijg je rond de 50-60000 exp.
zo heb ik dat paar keer gehad zeg maar.
die exp krijg je pas als je je geld int van die bob. dan komt geld en exp erbij.SinergyX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:07:
Maar dat is enkel B-spec experience, zover ik nu zie krijg je bob zelf geen exp. Aantal level 0 bob's die ik mee heb laten rijden, zijn nog steeds level 0, mag aannemen dat die nu toch al lang lvl1 of hoger zouden moeten zijn geweest.
anders blijft het gewoon opstapelen. en dan gaat de rank van je bob ook omhoog.
soms niet meteen maar als je dan venster sluit en opnieuw kijkt dan staat het er wel.
mn broertje had 4 level 0 rijders en die zijn nu allemaal van level 16-20 met alleen maar remote racen.
en dalijk zal hij nog veel meer ranken want hij heeft 2 mannetjes met 3 lampjes en de rest 2 lampjes. dus die zal flink gaan ranken.
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 22-02-2011 12:13 ]
Ik moet zelf nog heel wat A-specv8power67 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:41:
[...]
1 en 2 ben ik met je eens, maar die loeb in de sneeuw heb ik in 3x gedaan.
maybe heb ik gevoel voor rally :P(vind alleen totaal niet leuk in gt5).
ford focus ook niet gehaald zonder Slipherstel.
maare nu is wel grootste uitdaging eruit nu alles op goud.
Alle endurance en Extreme moet ik nog, en behalve Schwarzwald A en gallardo alles nog van Expert. Ben lvl34
In B-spec moet ik hetzelfde.alleen hbeb ik daar Tuning car, MR Sports en Turbo ook al gedaan in expert. Ben lvl 18 B-spec.
Als goed is worden ze wel hoger, zie je pas als je zijn winst claimed. Dan zie je je global level omhoog gaan en die van je bob zelf. In het begin ging een bobje van me van 0 naar 4.SinergyX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:07:
Maar dat is enkel B-spec experience, zover ik nu zie krijg je bob zelf geen exp. Aantal level 0 bob's die ik mee heb laten rijden, zijn nog steeds level 0, mag aannemen dat die nu toch al lang lvl1 of hoger zouden moeten zijn geweest.
Als jullie nu eens allemaal mijn bobs namen
Ik zal vanavond eens de gemiste id's toevoegen, voor diegene die de mijne gemist hebben: whocarez-
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 22-02-2011 12:11 ]
Invite verstuurd, zal na de 4 uur offline bobben wat remotes starten, voor de mensen die nog leve 29-33 bobs willen gebruiken, psn jouk30.jenpet schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:48:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Kan iemand hier trouwens bevestigen dat je nu wel mag botsen tijdens de license races? Ik zit nog steeds "vast" bij IB-10 doordat je helemaal niemand mag raken.
is er ergens een site of app ? want nu hebben mensen mij toegevoegd maar zit op werk en kan dus niet op mijn ps3 accepten .
Verwijderd
PSN : leftdevil
Zal je even toevoegen, draai remote races als ik thuis werkwheeler schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:21:
Ik draai ook remote races gedurende de (werk)dag, mijn PSN is whlr77. Graag wat levelbobs tussen de 10~25.
Kan iemand hier trouwens bevestigen dat je nu wel mag botsen tijdens de license races? Ik zit nog steeds "vast" bij IB-10 doordat je helemaal niemand mag raken.
Moet overigens wel zeggen dat de site vaak in onderhoud is...
[ Voor 5% gewijzigd door HoefMeistert op 22-02-2011 13:22 ]
PSNID : HoefMeistert
Het is geloof ik niet zo dat je je vriendenlijst af kan gaan om te zien wat ze beschikbaar hebben of wel? Op Granturismo.com vind ik ook geen antwoorden...
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ach zal wel minder worden : ) ineens zoveel extra requests op de servers van zeHoefMeistert schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:22:
[...]
Moet overigens wel zeggen dat de site vaak in onderhoud is...
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 22-02-2011 14:38 ]
kan volgens mij niet, gewoon topic over maken op gtplanet met titel KAZ READ THISGAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:38:
Ik kan nergens een bug (in-game) report feature vinden op de GT website? Iemand die wel weet waar zoiets is?
Of PD READ THIS of whateva.
wat wil je reporten dan ?
http://twitter.com/#!/kaz_yamauchi
PSN: Shiver23
of moet ik gewoon in mn tweet @Kaz_Yamauchi zetten en dat is t?
Incorrect, moet gewoon @'username' zijn
Toch is het zo, ik heb namelijk n.a.v. jouw bericht zelf ff cash binnen gehaald en mijn bobjes zijn nu geen 0 meerSinergyX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:14:
Ik volg het balkje van mijn 33 bob al een tijdje, is nog geen pixel opgeschoven ondanks ik al 3-4x geld heb binnengehaald. Mijn B-spec level is al 40, daar krijg ik al geen exp meer (hoop ik toch niet dat het daar aan gekoppeld is).
Enige wat ik in B-Spec Remote een beetje mis is de mogelijkheid je eigenste bobje , net zoals in B-Spec events, opdrachten mee te kunnen geven, je mag tenslotte toch maar 1 eigen bob laten rijden dus moet best in te bouwen zijn lijkt me. Maakt het nog een beetje uitdagend als alleen maar aan zetten en verder gaan met waar je mee bezig was.
update:
Wat een verademing zeg hoe snel het tuning menu geworden is. Had het wel gelezen in changelog maar nog niet echt gemerkt totdat ik net ff een auto van grond af getuned heb
[ Voor 36% gewijzigd door schumi2004 op 22-02-2011 15:48 ]
Verwijderd
Nogmaals ook me PSN: jeanlock
Voeg me toe en ik laat jou bob ook rijden
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 16:59 ]
Welk level ben jij in B-spec?schumi2004 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:11:
Toch is het zo, ik heb namelijk n.a.v. jouw bericht zelf ff cash binnen gehaald en mijn bobjes zijn nu geen 0 meer5,5,11,9 etc
Ik heb maar 2 mensen in mijn friendlist die ook lvl40 Bspec zijn, maar die hebben geen online bobs.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
"@Kaz_Yamauchi Hallo, derde remlicht op de 300zx doet het niet. Pls fix dat. ktnxbye"GAIAjohan schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:59:
Ik heb geen flauw idee hoe ik aan hem moet twitteren. heb wel twitter, maar doe er niks mee
of moet ik gewoon in mn tweet @Kaz_Yamauchi zetten en dat is t?
Zoiets
PSN: Shiver23
Als je meteen mensen toevoegt, zie je het niet meteen. Meestal moet je ff uitloggen en weer inloggen om je nieuwe vrienden te zienVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:55:
vind de site niet alles op moment. Kan geen bob's zien. Heeft iemand hier ook last van?
Nogmaals ook me PSN: jeanlock
Voeg me toe en ik laat jou bob ook rijden
Maar goed, zullen er deze week weer nieuwe specials komen? En zo ja ook weer de grote cash/xp versie of alleen de FF/FR ?
@Stefie: Ja dat kan gewoon, Nog steeds een voorsprong of ben je hem al kwijt geraakt in de nacht?
[ Voor 14% gewijzigd door Daniel_Elessar op 22-02-2011 17:54 ]
Hehe, nee heb daarna nog maar een paar ronden gereden en ben toen gaan slapen en kom net terug van werk. Zal vanavond wel weer een paar uurtjes gaan rijden. Maar ben in het donker dus wel ongeveer 3sec per ronden langzamer dan bij daglicht doordat ik absoluut nu ff geen risico wil nemen. Kwestie van wennen aan racen in het donker ook, heb er wel vertrouwen in.Daniel_Elessar schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:53:
Dat viel mij ook op ja van die site. Zag net dat psn Norifin behoorlijk aan het remote racen isAls ik het even snel uitrekende staat er zo'n 200.000 aan credits klaar voor me.
Maar goed, zullen er deze week weer nieuwe specials komen? En zo ja ook weer de grote cash/xp versie of alleen de FF/FR ?
@Stefie: Ja dat kan gewoon, Nog steeds een voorsprong of ben je hem al kwijt geraakt in de nacht?
Had ik al gedaan, we zien wel of de volgende patch dit fixt. In Gt4 was t allemaal prima.Shiver23 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:20:
[...]
"@Kaz_Yamauchi Hallo, derde remlicht op de 300zx doet het niet. Pls fix dat. ktnxbye"
Zoiets
Verwijderd
Dat kan ik bevestigen. In de S license kan je iig tegen ze beuken. Nu is het heel makkelijk om daarop goud te halen...wheeler schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:21:
Slaat eigenlijk nergens op. Nu is er geen moeilijkheidsgraad in die S licences...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 18:31 ]
Haha you're welcomeDaniel_Elessar schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:53:
Zag net dat psn Norifin behoorlijk aan het remote racen isAls ik het even snel uitrekende staat er zo'n 200.000 aan credits klaar voor me.
Vreemd idd, heb ik al die moeite nog gedaan!Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:20:
[...]
Dat kan ik bevestigen. In de S license kan je iig tegen ze beuken. Nu is het heel makkelijk om daarop goud te halen...
Slaat eigenlijk nergens op. Nu is er geen moeilijkheidsgraad in die S licences...
Maar goed, heb tot nu toe alleen gemerkt dat het tunen en alles wat sneller loopt en dat de AI aangepast is. Ze maken fouten nu, elke ronde op dezelfde plek wtf...
Die blijft bij mij toch wel met stip op 1 staan.
En sector 4 droog met de SL 300, die staat ook zeker in mijn top 3.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
![]()