Ik heb net wat mensen van toegevoegd voor het online bob gebeuren 
Je mag mij natuurlijk ook uitnodigen, PSN: jeroenz1990
Je mag mij natuurlijk ook uitnodigen, PSN: jeroenz1990
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
PSN id angeleyesprox
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Thanx!Fonzie27 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:19:
@dvdkiwi, gefeliciteerd! heb je nu nog uitdagingen staan of ben je al bijna aan het einde?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PSN id angeleyesprox
Maar dan kan altijd iemand anders 'm nog pakken... dus ik hou gewoon 1 coureur offline mocht ik willen b-speccenAquaSheep schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:16:
Een tip trouwens als je remote races doet. Pak niet alle coureurs van een persoon, maar laat eentje over. Anders kan diegene zelf geen remote race opstarten aangezien al zijn coureurs "ingehuurd" zijn.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2011 23:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
24uur van lemans kun je pas doen als je lvl40bentv8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:08:
[...]
klopt heb al een later gezegd dat ik level 35 benwas typo
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Bij mij heeft het een week geduurd voor verzending en daarna was hij met 4 dagen binnen.schumi2004 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:41:
[...]
Ben vooralsnog uitermate tevreden met mijn DFGT (zolang ik geen ander stuur in handen krijg) nu is het wachten op mijn wheelstand pro en dan mijn huidige knutsel werk de deur uit. Iemand recentelijk toevallig ook een WSP besteld en duurt het lang voor ie binnen was? Kreeg van hun zelf te horen dat de 2 extra weken op site meer uit voorzorg geplaatst was en dat het ongeveer een weekje duren kon voor ik hem zou mogen ontvangen.
Zoals gezegd, bij mij duurde het ongeveer een week na bestelling tot verzending en daarna nog een dag of 4 tot levering. Echter kan het natuurlijk nu sneller of langzamer gaan. Als je alleen al kijkt hoeveel mensen hem hier willen hebben, dan zal er uiteraard wereldwijd meer vraag naar zijn. Maar het is wel een topproduct moet ik zeggen. Zwaar, stevig en zeker zijn geld waard. Helaas kan ik mijn pedalen niet vast zetten (zwarte Momo stuur) maar kreeg ik netjes van te voren te horen.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:03:
net even een DFGT besteld, ik denk dat ik er toch maar een wheelstand pro bij bestel aangezien ik niet echt een andere makkelijke oplossing heb.
iemand ervaring met de echte levertijd van de wheelstand? (op de site staat: two weeks shipping delay maar dat zegt niet zoveel)
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Le mans vanaf 35 almoeskoetie schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:29:
[...]
24uur van lemans de Nurburgring kun je pas doen als je lvl40bent
De meeste race carrieres van mijn coureurs bestaan als ik me niet vergis uit hooguit 2 of 3 races. Heb K.Holland bijv. 2 keer een endurance solo laten rijden. Misschien dat daardoor sommige skills nog niet goed zijn ontwikkeld ofzo en dat ze het daardoor zo slecht doen?SinergyX schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:29:
De lijst is nu redelijk op level gesorteerd qua plaats, enkel 2 bobs van KingofCunnus rijden raar genoeg op 11/12, terwijl ze 20/23 zijn.
Aangezien ik komende tijd toch nog weinig kan, gooi ik hem wel wat vaker aan. hoe kan je eigenlijk de langere races opstarten? Ik zie enkel 5-20minuten, geen lange races.
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 21-02-2011 09:54 ]
Sorry voor de late reactie maar ben vanaf donderdagavond niet meer online geweest.GAIAjohan schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:09:
[...]
Welke exact? 300SL? de SLS? En welke? De gehel ronde?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Bedoel je dat als je een bob online zet en anderen gaan er mee rijden dat ie maar max 90k aan credits binnen kan hengelen? Dat is dan weer jammerSinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:20:
Hmm, cash cow is het zeker niet, 5k credits voor 1 race, dus 15k per bob, 90k maximaal en dan mogen je bobs niet meer rijden.
Momenteel rijd er een bob van KingofCunnus met een lvl0 op de 4rde plaats, doet het nog redelijk goed.BatmanHorizon schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:52:
[...]
De meeste race carrieres van mijn coureurs bestaan als ik me niet vergis uit hooguit 2 of 3 races. Heb K.Holland bijv. 2 keer een endurance solo laten rijden. Misschien dat daardoor sommige skills nog niet goed zijn ontwikkeld ofzo en dat ze het daardoor zo slecht doen?Of het heeft ook meer hot/cold headed driver te maken.
De 10 rondjes Suzuka met die GT auto's gaf mijn bob op plek 1 maar net 5k credits, daarvanuit heb ik heb berekend. Mogelijk dat andere races waar iemand anders jouw bob laat racen, je mogelijk wat meer credits krijg.Dr. Quipers schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:29:
Bedoel je dat als je een bob online zet en anderen gaan er mee rijden dat ie maar max 90k aan credits binnen kan hengelen? Dat is dan weer jammerZag dat die 2 van mij afgelopen nacht wel aardig gebruikt zijn
62k en 25k aan credits. Alle beetjes helpen, want wil snel 10 mio om een Ferrari F1 te kopen
Nog 800k te gaan
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 10:45 ]
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 21-02-2011 10:55 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik zal vanavond eens kijken hoeveel er weer bij is gekomenSinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:43:
De 10 rondjes Suzuka met die GT auto's gaf mijn bob op plek 1 maar net 5k credits, daarvanuit heb ik heb berekend. Mogelijk dat andere races waar iemand anders jouw bob laat racen, je mogelijk wat meer credits krijg.
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 21-02-2011 12:52 ]
zal je straks toevoegenschumi2004 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:12:
Als er nog interesse is in wat extra bobjes, psn-id: whocarez-
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 13:25 ]
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 13:46 ]
Je hoeft de Impreza niet echt te tunen om deze te kunnen winnen.GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:45:
Zijn die wagens in de Seasonal Nordschleife race met de Subaru soms opgevoerd ofzo?
Een Nissan 300ZX die gewoon wegrijdt bij mijn 07 Impeza.. (stock)
if so, dan word ik daar toch wel kotsmisselijk van
[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 21-02-2011 13:54 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 14:27 ]
Ja dat viel mij dus ook al op. Weinig echt dure auto's lijkt wel.Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:52:
[...]
Je hoeft de Impreza niet echt te tunen om deze te kunnen winnen.
Ik heb alleen een ander uitlaatje gemonteerd en er betere bandjes om gelegd (1 type beter).
Net voor het laatste rechte stuk lag ik op kop!
Hebben ze trouwens ook iets aangepast aan de auto's die worden aangeboden bij de occassiondealer? Waar ik voor de patch nog regelmatig auto's kon kopen van 700k+, is dat nu een zeldzaamheid...
PSN: Roy-1991
... en goud... eindelijk!Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:16:
Ik krijg opeens split times tijdens de 8C grand tour special event...
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 15:39 ]
Dat kan ik me goed voorstellen. Heb er nu ongeveer 3.5 uur opzitten en de zon komt steeds lager te staanDaniel_Elessar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:58:
[...]
Augusto Farfus(wtcc rijder) heeft wel eens gezegd dat de zonsopkomst inderdaad prachtig is als je op het rechte stuk bent en het ligt opkomt en het kasteel etc.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik werd er gisteren ook erg blij van dat ik na alles bij elkaar 15 uur proberen eindelijk die 8C haalde
Ben er ook mee bezig (stond al op brons overal, met de oude minimum tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.
Plus het feit dat G25/G27 geen draaicirkel aanpassingen hebben, dus je blijft rijden op een 960graden based stuur. Kon je dit terugzetten is het een bijzonder stuk makkelijker te rijden.Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:27:
[...]
Ben er ook mee bezig (stond al op brons, met de oude minimun tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.
Haha damn op Monza heb ik toevallig gister 2.18 gereden en brons gehaald... Voor goud moet ik nog 15 seconden snellerUnbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:27:
[...]
Ben er ook mee bezig (stond al op brons overal, met de oude minimum tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.
Echt?! Ik heb altijd dezelfde track gereden. Maar staat al een hele tijd op goud. Kan dat ze de track hebben aangepast met 1 of andere update of dat ie random eentje kiest met een andere tijd... Klinkt overigens niet logisch vind ikdvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:49:
Wordt die Toscane track waar je met de Lambo (Grand Tour) op rijdt random gegenereerd?
Als ik youtube filmpjes bekijk rijden die op een andere baan als waar ik 'm op heb gedaan...
Zo is het wel leuk om 'm nog een paar keer te doen natuurlijk!
Gast, dat is wel beestachtig, ik zit nog op 2:04,8xx... ik ben benieuwd naar je filmpje.
Kep geen filmpje, maar er zit nogal een 'cut'-mogelijkheid in deze challenge. En daar maak ik maar gebruik van, omdat ik m eigenlijk alleen maar wil halen voor de xp en zodat ik die prize cars maar heb. verder heb ik echt niks met deze auto's (en ben ook niet van plan hier ooit mee te gaan rijden).Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:35:
[...]
Gast, dat is wel beestachtig, ik zit nog op 2:04,8xx... ik ben benieuwd naar je filmpje.
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 17:45 ]
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 18:03 ]
Klopt. Alleen het afstellen van de auto-grind is wat kritischer met "Like the wind"dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:00:
Allemachies... ik deed altijd de A-spec grind op de Indy race (10 ronden) van het dreamcar championship.
Na de update is het prijzengeld verlaagd van 108.000 naar 86.000 credits.
Met de Indy race in "Like the Wind" krijg je dus 70.000 credits..... op 5 ronden.
Dat scheelt nogal!!
En meer 1000 tickets natuurlijk door 2x zoveel races in dezelfde tijd.
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 18:05 ]
En hoe zit het met de xp ? Dat gaat nu wel lekker snel in de Dreamcar champ (32k xp per 10 ronden)JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:01:
[...]
Klopt. Alleen het afstellen van de auto-grind is wat kritischer met "Like the wind"
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Beduidend minder, zo'n 11000xp als ik het goed heb.u_nix_we_all schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:06:
[...]
En hoe zit het met de xp ? Dat gaat nu wel lekker snel in de Dreamcar champ (32k xp per 10 ronden)
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 18:14 ]
0.007 voorsprong is Lucky, ik had deze fotofinsh:dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:04:
Ik weet het, won net met 0.007 seconden voorsprong
Maar goed, ook al wordt je 2e of 3e, dan nog levert het meer op.
(weet alleen niet of je de concurrentie nog bijblijft als je pk's verliest door het lange rijden)
Ja, dat klopt wel ongeveer, ik heb er ook ca 2 uur over gedaan. Ik vond wel dat de X2010 veel dorst had, bandenslijtage is dus echt geen issue, je tank is toch veel eerder leeg.Daniel_Elessar schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:06:
Wie heeft de indy500 al eens gedaan met die wonderlijke auto? Ik heb vanmiddag even een paar keer de dream car versie gedaan en rij tijden van ongeveer 31sec. Misschien staat er nog teveel vleugel maar dat is een kwestie van ondervinden.
Maar hoe snel heb je die race dan eigenlijk gedaan als ik uitga van een gemiddelde van 34sec per ronde zou het dus neerkomen op zo'n 70/80min + de pistops wat ik in bspec zag op race hard red je makkelijk zo'n 25-30 rondes, brandstof is het grootste probleem. maar dan moet je 2uur ongeveer bezig zijn?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 8% gewijzigd door Daniel_Elessar op 21-02-2011 18:45 ]
Ja idd. Ik heb indy 500 ook gereden met mn X2010, en ik moest iedere 28 laps pitten voor benzine. De banden, ik gebruikte racing softs, kunnen denk ik zeker 35 laps mee. Iedere keer als ik ging pitten waren de banden eigenlijk nog ruim in orde. Voor de rest was het vooral een erg saaie race met de x2010, het enige wat het een beetje spannend maakte is als je de anderen weer eens ging lappen, dan trok je ineens in een stuk door naar 470/480 km/u. Veel leuker lijkt het me om deze race te doen met een mazda 787B bv, die geeft een veel mooier geluid en bijbehorende cockpit view met die geniale toerenweergever.u_nix_we_all schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:17:
[...]
Ja, dat klopt wel ongeveer, ik heb er ook ca 2 uur over gedaan. Ik vond wel dat de X2010 veel dorst had, bandenslijtage is dus echt geen issue, je tank is toch veel eerder leeg.
Ja, nonstop weer plat.JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:40:
Wat is https://eu.gran-turismo.com/nl/gt5/user/..... vaak onbereikbaar zeg. Bah. Slechte infrastructuur daar.
yup mijn b-spec drivers ook...SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:47:
[...]
Ja, nonstop weer plat.
Er is trouwens ook een reset geweest waar bepaalde data is terug gezet, mijn D. Scott had 100% zeker 301 overwinningen, was opeens niet meer online gedeeld en weer terug op 298 overwinningen.
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 19:01 ]
Kun je instellen, mijn nieuwe autotje heeft een kamion toeterdvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:00:
Ik weet niet eens hoe ik moet claxoneren met de G25![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor![]()
haha
*wacht nog steeds op een Dukes of Hazard claxon*
Misschien gaat fuel consumption naar beneden als je final gear zo zet dat je X2010 niet genoeg kracht heeft om te schakelen.Ja idd. Ik heb indy 500 ook gereden met mn X2010, en ik moest iedere 28 laps pitten voor benzine. De banden, ik gebruikte racing softs, kunnen denk ik zeker 35 laps mee. Iedere keer als ik ging pitten waren de banden eigenlijk nog ruim in orde. Voor de rest was het vooral een erg saaie race met de x2010, het enige wat het een beetje spannend maakte is als je de anderen weer eens ging lappen, dan trok je ineens in een stuk door naar 470/480 km/u. Veel leuker lijkt het me om deze race te doen met een mazda 787B bv, die geeft een veel mooier geluid en bijbehorende cockpit view met die geniale toerenweergever.
[ Voor 48% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 19:07 ]
Zit er eigelijk ook zo'n 'aaaaawuuuuuuhaaaa' toeter in het spel?dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:00:
Ik weet niet eens hoe ik moet claxoneren met de G25![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor![]()
haha
*wacht nog steeds op een Dukes of Hazard claxon*
Aha je wilt hem op die safety skyline zetten? xD Standard cars hebben geen toetersSinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:09:
[...]
Zit er eigelijk ook zo'n 'aaaaawuuuuuuhaaaa' toeter in het spel?
Volgens mij ook niet op premium racebakken, maar vind het gewoon een geweldige toeteryzx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:13:
Aha je wilt hem op die safety skyline zetten? xD Standard cars hebben geen toeters
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 19:45 ]
Echte old schoolSinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:39:
[...]
Volgens mij ook niet op premium racebakken, maar vind het gewoon een geweldige toeter
YouTube: Aooooooooooga
Deze dus
[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 20:14 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Japiegsxr op 21-02-2011 20:43 ]
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 21:06 ]
Mss heb je nasty vet erin, misschieen eens vervangen?Japiegsxr schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:41:
Rijd met een x10 voor het eerst een endurance is het normaal dat mijn dfgt begint te stinken tijdens de 1000 km van suzuka ?
Hij word ook wel aardig warm .
Dfgt is net 3 weken oud .
[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 21:11 ]
Kun je dat vervangen dan ? En dat zou na 3 weken toch niet mogen .yzx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:06:
[...]
Mss heb je nasty vet erin, misschieen eens vervangen?
Mijne stonk naar nieuw nu niet meer
Mja weet nog op F1 2010 na een lange dag dus practise/qualify/main race begon ie nieuw te stinken dus maar open gedaan en nieuw vet in gedaan overal.Japiegsxr schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:23:
[...]
Kun je dat vervangen dan ? En dat zou na 3 weken toch niet mogen .
Neem aan als mijn dfgt vloeibaar wordt dat het een garantie verhaal is . Maar zo erg is het gelukkig nog niet .
Zon x10 vraagt nogal wat van dat ding haha.
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 21:38 ]
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 21:45 ]
Verwijderd
Wat zijn je sector tijden?GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:34:
Aaaargh..
Suzuka Vettel 2:10.596
Wáár moet ik die 6-tiende vandaan halen
De chicane misschien ja, en misschien de spoon. verder is ie nagenoeg perfect
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq