Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net wat mensen van toegevoegd voor het online bob gebeuren :)

Je mag mij natuurlijk ook uitnodigen, PSN: jeroenz1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
ja hoor, moet alleen suzuka nog, monza ken ik redelijk goed was alleen even wennen aan de auto. had ik binnen een kwartier op bronze. Suzuka is lastiger. Morgen maar eens goed voor gaan zitten.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Heb net zoals anderen wat mensen toegevoegd en jullie mogen hetzelfde doen ;)

psn: angeleyesprox

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

@Jeroenz1990 & angeleyes

Als je me niet hebt toe gevoegt voeg ik jullie morgen ofzo toe als ik het onthou.

euhm enig iemand idee voor hoe bob mijn historic race kan winne, heb ne GT40 '69 & die ouwe race corvette en komt ie alleen maar laatste mee

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo met die X2010 al wel brons gescoord op Monza met 2.18... :) Levert ook wel erg veel XP op :D Maar vraag me af hoe ik daar ooi 13 tot 15 seconde sneller mee kan zijn voor zilver/goud :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik heb al m'n bobs online gegooid, voeg me maar toe!!

morgenochtend 07.00 gaat de ps3 op standby en gaan we 's proberen te b-speccen tijdens kantooruren!

PSN : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik was vanmiddag bezig met de american champs. bspec indy ging geweldig had een zr1 RM weinig problemen mee eerste rondes royaal eerste. Maakt hij het de laatste rondes toch nog spannend door eerder te remmen terwijl ik hem continu laat pushen :| Eerst met 0.4sec. Laguna seca was schijnbaar moeilijk voor hem met die auto. Verwisseld voor een RM gt en dat werkte dus goed, eerste met een voorsprong van 10 sec.
Daarna indy van de dream cars gedaan met een 908 op bspec daarmee reed hij alles zoek _/-\o_ morgen maar dat kampioenschap laten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonzie27 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:19:
@dvdkiwi, gefeliciteerd! heb je nu nog uitdagingen staan of ben je al bijna aan het einde?
Thanx! :*)

Ik heb alleen nog alle Vettel challenges op goud te halen.
Maar als ik zie hoe snel ik vanmiddag tiende na tiende eraf reed zal dat wel eens mee kunnen vallen.
Een tot anderhalve seconde moet er overal nog af. *hoop dat het te doen is, het gaat wel rete-snel*

Verder alleen nog de 9u Tsukuba en 2 24u races.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FF en ferrari seasonals gehaald.
Nu maar de FR doen :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Een tip trouwens als je remote races doet. Pak niet alle coureurs van een persoon, maar laat eentje over. Anders kan diegene zelf geen remote race opstarten aangezien al zijn coureurs "ingehuurd" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Ben nu nog aan het uitvogelen hoe ik de coureurs van anderen gebruik. Dat kan iemand hier mij vast wel vertellen. O-)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

AquaSheep schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:16:
Een tip trouwens als je remote races doet. Pak niet alle coureurs van een persoon, maar laat eentje over. Anders kan diegene zelf geen remote race opstarten aangezien al zijn coureurs "ingehuurd" zijn.
Maar dan kan altijd iemand anders 'm nog pakken... dus ik hou gewoon 1 coureur offline mocht ik willen b-speccen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
Net ff de 300km op grand valley gedaan in de lexus prototype.
Na 40 rondjes had ik er eigenlijk wel weer genoeg van mja, gewoon doorgereden.
Laatste ronde nog de pit in want had te weinig benzine, pit raad me aan 3 liter te nemen, haal ik de ronde niet eens ;_; agja weer 2 uur kwijt aan 1 race...dalijk maar me neef maar eens gek maken om samen een potje GT5 te spelen zodat we de 24 uurs race kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net alle zes mn coureurs online gezet. Ik moet alleen nog beide 24uurs races, maar geen zin om mn PS3 zo lang niet te kunnen gebruiken (het is ook mn media hub). PSN: FLXv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level van je bob maakt echt impact hoe hij in de race rijd:
Eerste helft op Suzuka, ik 39 tegen gros van 20-30.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.
Ronde 1K.Holland (KingofCunnus) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 5e naar positie 4e gestegen.
Ronde 1F.Montoya (SolidFishe) is van positie 5e naar positie 4e gestegen.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 5e naar positie 4e gestegen.
Ronde 1K.Holland (KingofCunnus) is van positie 4e naar positie 3e gestegen.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 6e naar positie 5e gestegen.
Ronde 1L.Leroy (SinergyX) is van positie 7e naar positie 6e gestegen.

DrQuipers' bob is 36, daar ben ik nu nek aan nek bezig om rondje 2 naar eerste plaats te gaan.
edit, rondje 3 met bijna 10 sec voorsprong.

De lijst is nu redelijk op level gesorteerd qua plaats, enkel 2 bobs van KingofCunnus rijden raar genoeg op 11/12, terwijl ze 20/23 zijn.

Aangezien ik komende tijd toch nog weinig kan, gooi ik hem wel wat vaker aan. hoe kan je eigenlijk de langere races opstarten? Ik zie enkel 5-20minuten, geen lange races.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2011 23:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:08:
[...]

klopt heb al een later gezegd dat ik level 35 ben :P was typo :P
24uur van lemans kun je pas doen als je lvl40bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Denken jullie er allen aan dat we ook een GoT on-line race competitie hebben met inmiddels 15 klasses en nog 2 in ontwikkeling!
Ik kan me voorstellen dat als je op A-spec bent uitgekeken en anderen je bobjes laat racen dat je een nieuwe uitdaging wilt met GT5. En die is on-line te vinden ;)
Binnenkort gaan we ook starten met een racing school om de kneepjes van het afstellen en rijden met elkaar te delen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

schumi2004 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:41:
[...]

Ben vooralsnog uitermate tevreden met mijn DFGT (zolang ik geen ander stuur in handen krijg :P ) nu is het wachten op mijn wheelstand pro en dan mijn huidige knutsel werk de deur uit. Iemand recentelijk toevallig ook een WSP besteld en duurt het lang voor ie binnen was? Kreeg van hun zelf te horen dat de 2 extra weken op site meer uit voorzorg geplaatst was en dat het ongeveer een weekje duren kon voor ik hem zou mogen ontvangen.
Bij mij heeft het een week geduurd voor verzending en daarna was hij met 4 dagen binnen.
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:03:
net even een DFGT besteld, ik denk dat ik er toch maar een wheelstand pro bij bestel aangezien ik niet echt een andere makkelijke oplossing heb.
iemand ervaring met de echte levertijd van de wheelstand? (op de site staat: two weeks shipping delay maar dat zegt niet zoveel)
Zoals gezegd, bij mij duurde het ongeveer een week na bestelling tot verzending en daarna nog een dag of 4 tot levering. Echter kan het natuurlijk nu sneller of langzamer gaan. Als je alleen al kijkt hoeveel mensen hem hier willen hebben, dan zal er uiteraard wereldwijd meer vraag naar zijn. Maar het is wel een topproduct moet ik zeggen. Zwaar, stevig en zeker zijn geld waard. Helaas kan ik mijn pedalen niet vast zetten (zwarte Momo stuur) maar kreeg ik netjes van te voren te horen.

Zal straks nog eens een zooi nieuwe namen toevoegen in psn, ben blij dat ik zo'n controllerkeyboardje heb gekocht :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
//edit
ging over wheelstand :F

[ Voor 88% gewijzigd door GAIAjohan op 20-02-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, cash cow is het zeker niet, 5k credits voor 1 race, dus 15k per bob, 90k maximaal en dan mogen je bobs niet meer rijden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb ook al mijn bobjes toegevoegd, dus jullie kunnen met mijn Bobjes racen.

PSN: Pyrone89

Er zitten ook weer wat veranderingen aan te komen voor de GOT Online league, maar daar zal Joep wat meer over vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist sector 4 AMG Droog, 300SL even wat strakker gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moeskoetie schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:29:
[...]

24uur van lemans de Nurburgring kun je pas doen als je lvl40bent
Le mans vanaf 35 al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienwish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 19:33
bij mij duurde de levering van de wspro ook zoiets.
27-01-2011 besteld
09-02-1011 binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Wat ik heb gezien met die bspec kwa tijden en lvl heeft het wel degelijk invloed wát voor driver het is: mijn lv 24 g schumacher is zo blauw als maar zijn kan. Had een vurige bob op mijn vriendins account aangemaakt en ze laten racen op tsukuba mijn bob startte als 2e en durfde of bleef gewoon achter die andere bob van lvl0 hangen de hele race lang |:( Deed ik nog een race op daytona lbegint hij als eerste rijd hij weg bij de andere dezelde lvl0 bob.

kwam vanochtend bij elkaar zo'n 50k aan geld binnen, m'n bobjes zijn weer wat gestegen in lvl dus dat is altijd goed:D Misschien moet ik ze 1voor1 even terugtrekken en een dream car race laten doen om zo wat hoger in lvl te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SinergyX schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:29:
De lijst is nu redelijk op level gesorteerd qua plaats, enkel 2 bobs van KingofCunnus rijden raar genoeg op 11/12, terwijl ze 20/23 zijn.

Aangezien ik komende tijd toch nog weinig kan, gooi ik hem wel wat vaker aan. hoe kan je eigenlijk de langere races opstarten? Ik zie enkel 5-20minuten, geen lange races.
De meeste race carrieres van mijn coureurs bestaan als ik me niet vergis uit hooguit 2 of 3 races. Heb K.Holland bijv. 2 keer een endurance solo laten rijden. Misschien dat daardoor sommige skills nog niet goed zijn ontwikkeld ofzo en dat ze het daardoor zo slecht doen? :P Of het heeft ook meer hot/cold headed driver te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 21-02-2011 09:54 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

GAIAjohan schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:09:
[...]

Welke exact? 300SL? de SLS? En welke? De gehel ronde?
Sorry voor de late reactie maar ben vanaf donderdagavond niet meer online geweest.
Ik moet beide wet course nog doen. Heb inmiddels bij de 300 sl de eerste 3 tracks gehaald. Het is inderdaad het leren rijden op nat wegdek. Ik blijf het maar gewoon proberen en op een gegeven moment moet het wel een keer lukken

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:20:
Hmm, cash cow is het zeker niet, 5k credits voor 1 race, dus 15k per bob, 90k maximaal en dan mogen je bobs niet meer rijden.
Bedoel je dat als je een bob online zet en anderen gaan er mee rijden dat ie maar max 90k aan credits binnen kan hengelen? Dat is dan weer jammer :( Zag dat die 2 van mij afgelopen nacht wel aardig gebruikt zijn :) 62k en 25k aan credits. Alle beetjes helpen, want wil snel 10 mio om een Ferrari F1 te kopen :P Nog 800k te gaan ;)

Nog wel opmerkelijk dat ik vannacht de 9 uurs Tsukuba weer eens had aangezet met 2 bobs van 37 en 2 nieuwe bobs van 0... Had verwacht die gewoon te winnen met een Murcielago fully tuned, maar zag vanochtend dat ze maar 4de zijn geworden... Die level 0 bobs kunnen dan blijkbaar toch niet echt goed mee. Overigens zijn ze na die 9 uurs race wel naar level 22 geschoten :P Nu weer opnieuw de 9 uurs aangezet en dan als ik thuiskom maar voor de eerste keer de 24 uurs Le Mans. Hoop eind deze week ook level 40 B-spec te zijn :9

Wat ik voor A-spec trouwens een hele grote verbetering vind sinds die laatste update is dat je de gevoeligheid van de controller kan aanpassen :D Dan komt de controller weer iets meer in de buurt van een stuur ;) Daardoor dus ineens vrij makkelijk die 8C @ Grand Tour gehaald door hem op +7 te zetten en ook wordt de X2010 bestuurbaar door hem op -2 te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:52:
[...]
De meeste race carrieres van mijn coureurs bestaan als ik me niet vergis uit hooguit 2 of 3 races. Heb K.Holland bijv. 2 keer een endurance solo laten rijden. Misschien dat daardoor sommige skills nog niet goed zijn ontwikkeld ofzo en dat ze het daardoor zo slecht doen? :P Of het heeft ook meer hot/cold headed driver te maken.
Momenteel rijd er een bob van KingofCunnus met een lvl0 op de 4rde plaats, doet het nog redelijk goed.

Apart dat ik opeens mijn hoofd bob niet meer kan kiezen, D. Scott op lvl40. Samen met mijn 39 bob zijn het beide koele kopjes, toch gaan ze vrij rap richting eerste plaats.
Dr. Quipers schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:29:
Bedoel je dat als je een bob online zet en anderen gaan er mee rijden dat ie maar max 90k aan credits binnen kan hengelen? Dat is dan weer jammer :( Zag dat die 2 van mij afgelopen nacht wel aardig gebruikt zijn :) 62k en 25k aan credits. Alle beetjes helpen, want wil snel 10 mio om een Ferrari F1 te kopen :P Nog 800k te gaan ;)
De 10 rondjes Suzuka met die GT auto's gaf mijn bob op plek 1 maar net 5k credits, daarvanuit heb ik heb berekend. Mogelijk dat andere races waar iemand anders jouw bob laat racen, je mogelijk wat meer credits krijg.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb met dat remote b-spec al paar keer gehad dat ik 8e werd. en dat ik ruim 25000 kreeg voor die race.
ik heb als hoogste ee level 31. en lampuhkap en 2fast4stig hebben beide daarboven zitten.
dus ik denk dat het vooral gaat om de inspanning gaat. mn broertje heeft allemaal level 0 en paar level 11 enz.
maar die verdient veel sneller geld dan mij terwijl ik altijd win van hem. btw nascar 20 min races zijn echt bruut.
mn broertjes level 0 heeft mij daar al een keer verslagen :P

btw mn broertje zoekt nog mensen om toe te voegen voor bobjes en online racen.
zijn psn is : Nismoronic

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 21-02-2011 10:55 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:43:
De 10 rondjes Suzuka met die GT auto's gaf mijn bob op plek 1 maar net 5k credits, daarvanuit heb ik heb berekend. Mogelijk dat andere races waar iemand anders jouw bob laat racen, je mogelijk wat meer credits krijg.
Ik zal vanavond eens kijken hoeveel er weer bij is gekomen :D Dus mensen maak maar veel gebruik van mijn bobjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb aardige GT5 friendlist, maar veel hebben nog geen online bob, dus kies iedereen de enkele die beschikbaar zijn :P Suzuka met de GT weer gewonnen, nu een daytona 25 rondjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
foutje, bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik ben de laatste dagen overspoeld met vriendenverzoeken van mensen die niet geregistreerd zijn op de "GT5 on-line racing" site. Hierdoor loopt mijn lijst met 'vrienden' vol en krijgen we de situatie dat niet geregistreerde rijders opeens kunnen binnenstappen in races die georganiseerd worden door ons.
Om die reden heb ik alle 'vrienden' verwijderd die niet onder hun PSN-naam geregistreed staan op de "GT5 on-line racing" site.
Vriendenverzoeken worden door mij alleen nog geaccepteerd als je geregstreerd bent, van plan bent on-line te gaan racen met GT5 en in het vriendenverzoek "GoT online racen" zet ;)
En laat duidelijk zijn als je niet van plan bent met onze on-line races mee te gaan doen (en dat zou jammer zijn), registreer je dan niet, want na enige tijd inactief op de site en/of nooit meedoen met on-line races leidt tot verwijderen uit de on-line race registratie en uit mijn vriendenlijst.

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 21-02-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Als er nog interesse is in wat extra bobjes, psn-id: whocarez-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:16
schumi2004 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:12:
Als er nog interesse is in wat extra bobjes, psn-id: whocarez-
zal je straks toevoegen ;)

Verder wat meerdere uitnodigingen verstuurd, vandaag maar eens kijken hoe dat op afstand werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat wanneer er een rode streep door de Bob staat, hij dus in een race zit? Kan nu zelf geen race starten omdat denk ik dus ze allemaal in een race zitten :(

Edit, aah onder logboek kan je ook zien hoe je bob's het doen bij andere races :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die wagens in de Seasonal Nordschleife race met de Subaru soms opgevoerd ofzo?
Een Nissan 300ZX die gewoon wegrijdt bij mijn 07 Impeza.. (stock)

if so, dan word ik daar toch wel kotsmisselijk van :(

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39
GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:45:
Zijn die wagens in de Seasonal Nordschleife race met de Subaru soms opgevoerd ofzo?
Een Nissan 300ZX die gewoon wegrijdt bij mijn 07 Impeza.. (stock)

if so, dan word ik daar toch wel kotsmisselijk van :(
Je hoeft de Impreza niet echt te tunen om deze te kunnen winnen.
Ik heb alleen een ander uitlaatje gemonteerd en er betere bandjes om gelegd (1 type beter).
Net voor het laatste rechte stuk lag ik op kop!

Hebben ze trouwens ook iets aangepast aan de auto's die worden aangeboden bij de occassiondealer? Waar ik voor de patch nog regelmatig auto's kon kopen van 700k+, is dat nu een zeldzaamheid...

[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 21-02-2011 13:54 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Sinds een paar dagen ook in bezit van GT5
damn, wat een vet spel.

heb nu de 1e license alles zilver met een paar op goud. ga me nu op alles goud focussen en daarna weer wat verder in de amateur series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Ik krijg opeens split times tijdens de 8C grand tour special event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scooby event gehaald met 0.053 sec zónder nieuwe banden te kopen :P
En de eerste 4WD event gedaan, en eindelijk lvl30.. :P

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 16-09 18:23
Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:52:
[...]

Je hoeft de Impreza niet echt te tunen om deze te kunnen winnen.
Ik heb alleen een ander uitlaatje gemonteerd en er betere bandjes om gelegd (1 type beter).
Net voor het laatste rechte stuk lag ik op kop!

Hebben ze trouwens ook iets aangepast aan de auto's die worden aangeboden bij de occassiondealer? Waar ik voor de patch nog regelmatig auto's kon kopen van 700k+, is dat nu een zeldzaamheid...
Ja dat viel mij dus ook al op. Weinig echt dure auto's lijkt wel.

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Vettel challenge slaat nergens op.. Mja, topch maar blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:52
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/4qir01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:16:
Ik krijg opeens split times tijdens de 8C grand tour special event...
... en goud... eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Congratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vettel gaat zo snel, dat met stuur racen je eigenlijk te langzaam bent voor de biochten, omdat de FFB te langzaam is.. Voorlopig een 2:09.x op de Nurb..

/edit
2:08.695 :/

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Daniel_Elessar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:58:
[...]

Augusto Farfus(wtcc rijder) heeft wel eens gezegd dat de zonsopkomst inderdaad prachtig is als je op het rechte stuk bent en het ligt opkomt en het kasteel etc.
Dat kan ik me goed voorstellen. Heb er nu ongeveer 3.5 uur opzitten en de zon komt steeds lager te staan :9 Je merkt goed dat er steeds minder licht op de baan is en dat de lichtval ook anders wordt, echt mooi gedaan, voegt echt veel toe aan de race-ervaring _/-\o_

Deze race is zoveel vetter dan die geestdodende 9u van Mickey Mouse Tsukuba, eerlijk gezegd rij ik liever de 24u van Le Mans dan de 9u van Tsukuba ondanks dat Le Mans bijna 3x zo lang duurt. Dat wil wat zeggen lijkt me.

De 787B loopt na 3.5u al wel ongeveer 2 km/u langzamer op de rechte stukken, dan is het toch jammer dat je geen olie kan wisselen tijdens een pitstop!

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gehaald!!
2:07.719
op naar de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ik werd er gisteren ook erg blij van dat ik na alles bij elkaar 15 uur proberen eindelijk die 8C haalde :P Dat ie splittimes liet zien was ook wel erg fijn! Nog een goede verbetering aan de laatste update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:50:
Gehaald!!
2:07.719
op naar de volgende
Ben er ook mee bezig (stond al op brons overal, met de oude minimum tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:27:
[...]

Ben er ook mee bezig (stond al op brons, met de oude minimun tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.
Plus het feit dat G25/G27 geen draaicirkel aanpassingen hebben, dus je blijft rijden op een 960graden based stuur. Kon je dit terugzetten is het een bijzonder stuk makkelijker te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig last van, G27 word wel serieus warm na een paar pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt die Toscane track waar je met de Lambo (Grand Tour) op rijdt random gegenereerd?
Als ik youtube filmpjes bekijk rijden die op een andere baan als waar ik 'm op heb gedaan...
Zo is het wel leuk om 'm nog een paar keer te doen natuurlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:27:
[...]

Ben er ook mee bezig (stond al op brons overal, met de oude minimum tijd), doe het met een G27 en merk dat het heel lastig is. Dat je eigenlijk sneller moet sturen dan het stuur aan kan. Zit op Monza nu 8 tienden van goud.
Haha damn op Monza heb ik toevallig gister 2.18 gereden en brons gehaald... Voor goud moet ik nog 15 seconden sneller :| Of dat ooit gaat lukken met een controller waag ik te betwijfelen :P
dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:49:
Wordt die Toscane track waar je met de Lambo (Grand Tour) op rijdt random gegenereerd?
Als ik youtube filmpjes bekijk rijden die op een andere baan als waar ik 'm op heb gedaan...
Zo is het wel leuk om 'm nog een paar keer te doen natuurlijk! :P
Echt?! Ik heb altijd dezelfde track gereden. Maar staat al een hele tijd op goud. Kan dat ze de track hebben aangepast met 1 of andere update of dat ie random eentje kiest met een andere tijd... Klinkt overigens niet logisch vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YEAH Monza gehaald..
2:02.813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Gast, dat is wel beestachtig, ik zit nog op 2:04,8xx... ik ben benieuwd naar je filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
Als je met de B spec races de V8 Vantage hebt ben je de lul :P. Die eindigt echt altijd laatste. Het is wel een leuke manier om wat geld te verdienen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Gast, dat is wel beestachtig, ik zit nog op 2:04,8xx... ik ben benieuwd naar je filmpje.
Kep geen filmpje, maar er zit nogal een 'cut'-mogelijkheid in deze challenge. En daar maak ik maar gebruik van, omdat ik m eigenlijk alleen maar wil halen voor de xp en zodat ik die prize cars maar heb. verder heb ik echt niks met deze auto's (en ben ook niet van plan hier ooit mee te gaan rijden).

De tweede chicane kun je heel makkelijk cutten.. Gewoonlijk doe ik hier niet aan hoor, maar met deze auto's is clean rijden sowieso al bijan onmogelijk. Zoals gezegd rij ik gewoonlijk clean, aangezien ik voor de rest alle challenges e.d. gewoon clean heb gehaald.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
hebben meer mensen last om remote races te kunnen starten?
Ik kan events uitkiezen etc maar wanneer ik iemand wil toevoegen kan dat niet.
Via de ps3 overigens, net vet verloren van DutchYup..mja wat wil je met een level 0 en een level 10 driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suzuka gaat een lastige worden..
1e keer 2:16.1
2e keer 2:13.099 :/

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemachies... ik deed altijd de A-spec grind op de Indy race (10 ronden) van het dreamcar championship.
Na de update is het prijzengeld verlaagd van 108.000 naar 86.000 credits.
Met de Indy race in "Like the Wind" krijg je dus 70.000 credits..... op 5 ronden.
Dat scheelt nogal!!
En meer 1000 tickets natuurlijk door 2x zoveel races in dezelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:00:
Allemachies... ik deed altijd de A-spec grind op de Indy race (10 ronden) van het dreamcar championship.
Na de update is het prijzengeld verlaagd van 108.000 naar 86.000 credits.
Met de Indy race in "Like the Wind" krijg je dus 70.000 credits..... op 5 ronden.
Dat scheelt nogal!!
En meer 1000 tickets natuurlijk door 2x zoveel races in dezelfde tijd.
Klopt. Alleen het afstellen van de auto-grind is wat kritischer met "Like the wind" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet het, won net met 0.007 seconden voorsprong :P
Maar goed, ook al wordt je 2e of 3e, dan nog levert het meer op.
(weet alleen niet of je de concurrentie nog bijblijft als je pk's verliest door het lange rijden)

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:01:
[...]

Klopt. Alleen het afstellen van de auto-grind is wat kritischer met "Like the wind" ;)
En hoe zit het met de xp ? Dat gaat nu wel lekker snel in de Dreamcar champ (32k xp per 10 ronden) :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
heb vandaag eens m'n dfgt neergezet om suzuka op minstens brons te halen met de Vettel challenge.
Jeetje, dat was wel even werken. EIgenlijk was brons heel gemakkelijk te halen maar maakte toch best een paar stomme fouten. Bijv. laatste chicane te snel willen, 100R teveel gestuurd waardoor je dus links naast de baan komt:S. Na een paar keer proberen een tijd van 2.14 dus redelijk tevreden.

Mijn Bobs worden ook best gebruikt zo af en toe, bedankt daarvoor!
Bspec 27 nu, nog even en ik kan ook indy starten met hun, gaat wat beter dan grand valley etc, zeker met die X10.

Wie heeft de indy500 al eens gedaan met die wonderlijke auto? Ik heb vanmiddag even een paar keer de dream car versie gedaan en rij tijden van ongeveer 31sec. Misschien staat er nog teveel vleugel maar dat is een kwestie van ondervinden.
Maar hoe snel heb je die race dan eigenlijk gedaan als ik uitga van een gemiddelde van 34sec per ronde zou het dus neerkomen op zo'n 70/80min + de pistops wat ik in bspec zag op race hard red je makkelijk zo'n 25-30 rondes, brandstof is het grootste probleem. maar dan moet je 2uur ongeveer bezig zijn?

Op gplanet hadden ze het al over wie er het eerst met een App komt voor de remote races, android/apple lijkt me inderdaad wel een erg goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
u_nix_we_all schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:06:
[...]

En hoe zit het met de xp ? Dat gaat nu wel lekker snel in de Dreamcar champ (32k xp per 10 ronden) :P
Beduidend minder, zo'n 11000xp als ik het goed heb.
Maar aangzien ik al lvl40 (dankzij dreamcar overigens) heb behaald doe ik het alleen voor het geld.
Garage telt nu 990 wagens, dus nog een paar te gaan :9
*edit* nog 70, best wat dus...*

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:04:
Ik weet het, won net met 0.007 seconden voorsprong :P
Maar goed, ook al wordt je 2e of 3e, dan nog levert het meer op.
(weet alleen niet of je de concurrentie nog bijblijft als je pk's verliest door het lange rijden)
0.007 voorsprong is Lucky, ik had deze fotofinsh:
Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/1361/img0336bx.jpg
Is dat eigenlijk ooit in het echt gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:06:
Wie heeft de indy500 al eens gedaan met die wonderlijke auto? Ik heb vanmiddag even een paar keer de dream car versie gedaan en rij tijden van ongeveer 31sec. Misschien staat er nog teveel vleugel maar dat is een kwestie van ondervinden.
Maar hoe snel heb je die race dan eigenlijk gedaan als ik uitga van een gemiddelde van 34sec per ronde zou het dus neerkomen op zo'n 70/80min + de pistops wat ik in bspec zag op race hard red je makkelijk zo'n 25-30 rondes, brandstof is het grootste probleem. maar dan moet je 2uur ongeveer bezig zijn?
Ja, dat klopt wel ongeveer, ik heb er ook ca 2 uur over gedaan. Ik vond wel dat de X2010 veel dorst had, bandenslijtage is dus echt geen issue, je tank is toch veel eerder leeg.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij nascar en Indie weet ik in iedergeval races met 0.011 of minder verschil, maar nooit een 0,000 gezien eigelijk :P
YouTube: 2007 Indy Lights Chicagoland Finish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Wat is https://eu.gran-turismo.com/nl/gt5/user/..... vaak onbereikbaar zeg. Bah. Slechte infrastructuur daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
De daytona 500 van gister was een mooie finish zal ook geen halve seconde tussen hebben gezeten.
>>http://www.youtube.com/watch?v=SHNy-30TESI samenvatting. Let ook even op rond 1min. in dit filmpje niet heel spectaculair maar toch redelijk wat auto's bij betrokken.

Dat is dan inderdaad een half uur sneller dan met bijv. de 908 waar ik toch echt 2.5 uur mee bezig was.
kun je met de x10 ook 30 ronden volmaken of is dat teveel gevraagd? Kwa benzine dan.

BTW deze is een stuk heftiger ;) http://www.ad.nl/ad/nl/10...&at_xt=4d60329fd1824e5c,0

Edit: voor de mensen die het interesseert, lees net dat de grand prix van bahrein NIET doorgaat. extra test op barcelona.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel_Elessar op 21-02-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 17:16
u_nix_we_all schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:17:
[...]

Ja, dat klopt wel ongeveer, ik heb er ook ca 2 uur over gedaan. Ik vond wel dat de X2010 veel dorst had, bandenslijtage is dus echt geen issue, je tank is toch veel eerder leeg.
Ja idd. Ik heb indy 500 ook gereden met mn X2010, en ik moest iedere 28 laps pitten voor benzine. De banden, ik gebruikte racing softs, kunnen denk ik zeker 35 laps mee. Iedere keer als ik ging pitten waren de banden eigenlijk nog ruim in orde. Voor de rest was het vooral een erg saaie race met de x2010, het enige wat het een beetje spannend maakte is als je de anderen weer eens ging lappen, dan trok je ineens in een stuk door naar 470/480 km/u. Veel leuker lijkt het me om deze race te doen met een mazda 787B bv, die geeft een veel mooier geluid en bijbehorende cockpit view met die geniale toerenweergever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:40:
Wat is https://eu.gran-turismo.com/nl/gt5/user/..... vaak onbereikbaar zeg. Bah. Slechte infrastructuur daar.
Ja, nonstop weer plat.

Er is trouwens ook een reset geweest waar bepaalde data is terug gezet, mijn D. Scott had 100% zeker 301 overwinningen, was opeens niet meer online gedeeld en weer terug op 298 overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:47:
[...]

Ja, nonstop weer plat.

Er is trouwens ook een reset geweest waar bepaalde data is terug gezet, mijn D. Scott had 100% zeker 301 overwinningen, was opeens niet meer online gedeeld en weer terug op 298 overwinningen.
yup mijn b-spec drivers ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Bij deze mijn Bobs aangeboden voor algemeen gebruik. 4 stuks, waarvan 2 hotheaded en 2 cool dudes met rankings tussen de 26 en 28. Hebben behoorlijk wat ervaring en een goede opleiding genoten!
Mijn PSN staat hieronder

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*spetter spetter*
Nomad Diablo aan het wagenpark toegevoegd _/-\o_

1000 wagens in je garage, en wat krijg je dan?
Tadaaaa, een claxon :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

dvdkiwi; maar wel een claxon die je herkend uit duizenden!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet eens hoe ik moet claxoneren met de G25 :P
Maar je hebt wel gelijk hoor ;)
haha
*wacht nog steeds op een Dukes of Hazard claxon*

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:00:
haha
Kun je instellen, mijn nieuwe autotje heeft een kamion toeter :P

Mxm jmmr van die data loss, me bobs waren lekker gemelkt en dacht laat maar zo staan en dan gebeurt dit nja :P

EDIT :
Ja idd. Ik heb indy 500 ook gereden met mn X2010, en ik moest iedere 28 laps pitten voor benzine. De banden, ik gebruikte racing softs, kunnen denk ik zeker 35 laps mee. Iedere keer als ik ging pitten waren de banden eigenlijk nog ruim in orde. Voor de rest was het vooral een erg saaie race met de x2010, het enige wat het een beetje spannend maakte is als je de anderen weer eens ging lappen, dan trok je ineens in een stuk door naar 470/480 km/u. Veel leuker lijkt het me om deze race te doen met een mazda 787B bv, die geeft een veel mooier geluid en bijbehorende cockpit view met die geniale toerenweergever.
Misschien gaat fuel consumption naar beneden als je final gear zo zet dat je X2010 niet genoeg kracht heeft om te schakelen.

Ik ga dit zelf uitproberen met FGT als ik op Indy 500 ga rijden :+

[ Voor 48% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:00:
haha
Zit er eigelijk ook zo'n 'aaaaawuuuuuuhaaaa' toeter in het spel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb heel wat toeters (wat een rare zin trouwens), maar ben nog geen spannende tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:09:
[...]

Zit er eigelijk ook zo'n 'aaaaawuuuuuuhaaaa' toeter in het spel? :P
Aha je wilt hem op die safety skyline zetten? xD Standard cars hebben geen toeters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32
Mijn bobjes (3 stuks; level 38 & 39) staan ook online om 'gebruikt' te worden 8)
PSN: OFNRobocom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:13:
Aha je wilt hem op die safety skyline zetten? xD Standard cars hebben geen toeters :P
Volgens mij ook niet op premium racebakken, maar vind het gewoon een geweldige toeter :P
YouTube: Aooooooooooga
Deze dus :D

Oh, deze doet het beter :P
YouTube: Benjamin Electric Motor Driven Klaxon

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:39:
[...]

Volgens mij ook niet op premium racebakken, maar vind het gewoon een geweldige toeter :P
YouTube: Aooooooooooga
Deze dus :D
Echte old school :D
de 2de toeter is dus echt old school :D

@hieronder, welk auto

[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
ronde 50 van de 90 op laguna seca, ik was van plan in 1x door te rijden om nog misschien mee te kunnen doen met een got race maar dat ga ik niet meer halen.
Deze 200 miles race roept weer herinneringen op ;p
Wel gaar dat ik weer me GT3 tijd niet kan kloppen..ik haal die gasten zo vaak in dat ze elke keer in de weg rijden, dus me beste laptime staat nu nog op 1:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik kan ook niet achterblijven, met mijn bob'jes :) heb er 2 online gezet +- lvl30

PSN: Dakoina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psn: jeanlock
3 bobs online als ik het goed heb gedaan.

Kan iemand dit checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:16
pfff, was ff zweten maar de vettel challenge op brons is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:39

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Rijd met een x10 voor het eerst een endurance is het normaal dat mijn dfgt begint te stinken tijdens de 1000 km van suzuka ?
Hij word ook wel aardig warm .
Dfgt is net 3 weken oud .

[ Voor 14% gewijzigd door Japiegsxr op 21-02-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Heb zelf ook een dfgt en nee, die van mij is nog niet gaan stinken moet ik zeggen, word natuurlijk wel warm maar dat is logisch. Moet ook maar eens beginnen aan de laguna seca race en suzuka. Nog geen zin in gehad moet nog even een auto gaan zoeken welke ik wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn G25 stinkt heel snel :P 10 rondjes f1 is genoeg om m te laten stinken :P. (erg verbrand overigens)...

Ik krijg Vettel Suzuka niet voorelkaar (niet op goud).. Frustrerend..

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Japiegsxr schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:41:
Rijd met een x10 voor het eerst een endurance is het normaal dat mijn dfgt begint te stinken tijdens de 1000 km van suzuka ?
Hij word ook wel aardig warm .
Dfgt is net 3 weken oud .
Mss heb je nasty vet erin, misschieen eens vervangen?
Mijne stonk naar nieuw nu niet meer :+

[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:39

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

yzx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:06:
[...]

Mss heb je nasty vet erin, misschieen eens vervangen?
Mijne stonk naar nieuw nu niet meer :+
Kun je dat vervangen dan ? En dat zou na 3 weken toch niet mogen .
Neem aan als mijn dfgt vloeibaar wordt dat het een garantie verhaal is . Maar zo erg is het gelukkig nog niet .
Zon x10 vraagt nogal wat van dat ding haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Japiegsxr schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:23:
[...]

Kun je dat vervangen dan ? En dat zou na 3 weken toch niet mogen .
Neem aan als mijn dfgt vloeibaar wordt dat het een garantie verhaal is . Maar zo erg is het gelukkig nog niet .
Zon x10 vraagt nogal wat van dat ding haha.
Mja weet nog op F1 2010 na een lange dag dus practise/qualify/main race begon ie nieuw te stinken dus maar open gedaan en nieuw vet in gedaan overal.
Je DFGT kan altijd het laatste beetje vuil vet hebben gekregen he :P

@hieronder, chicanes chicanes chicanes!!!! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 21-02-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaargh..
Suzuka Vettel 2:10.596

Wáár moet ik die 6-tiende vandaan halen ;(

De chicane misschien ja, en misschien de spoon. verder is ie nagenoeg perfect ;(

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag verzend-bevestiging van mijn DFGT gehad, die is morgen dus binnen.
wheelstand kreeg ik ook een mailtje van dat hij morgen verzonden wordt (gisteren besteld)
als het echt zo is ga ik de komende tijd lekker veel racen (vakantie ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
GAIAjohan schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:34:
Aaaargh..
Suzuka Vettel 2:10.596

Wáár moet ik die 6-tiende vandaan halen ;(

De chicane misschien ja, en misschien de spoon. verder is ie nagenoeg perfect ;(
Wat zijn je sector tijden?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.