Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:42
Voxalizer schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:53:
Voor de duidelijkheid: (anyway ik had het niet door iig!)

Wanneer je één van je Bspec coureurs die je naar online hebt gezet weer offline haalt krijg je het aantal credits dat je verdiend hebt met die coureur.
Dit kun je ook met het nieuwe knopje 'receive price' (ofzo) doen. Je coureur blijft dan online staan, maar je krijgt wel geld en XP. Je coureur gaat dan ook gewoon in lvl omhoog.

Jammer dat je maar 1 coureur van jezelf kunt laten meedoen, maar wel meerdere coureurs van een ander. Heb nu de ene coureur van mijn vriendin laten racen tegen de 3 van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Vind dat eigenlijk wel prima met de banden, anders krijg je van die gekke situaties met wagens die niet de bocht doorkomen maar je wel zoekrijden op het rechte stuk vanwege de harde bandjes. Zolang de slijtage van die banden gelijk is heeft het ook geen enkele zin.

Moet wel zeggen dat ik die 50% in vermogen reductie veel te groot vind. Je krijgt zulke vreemde vermogen en koppelwaardes. 10-15% had ik voldoende gevonden, en de rest kan je dan oplossen met wat extra gewicht zodat je de race-klassen nog een beetje bij elkaar houdt.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Chrasher schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:19:
Vind dat eigenlijk wel prima met de banden, anders krijg je van die gekke situaties met wagens die niet de bocht doorkomen maar je wel zoekrijden op het rechte stuk vanwege de harde bandjes. Zolang de slijtage van die banden gelijk is heeft het ook geen enkele zin.

Moet wel zeggen dat ik die 50% in vermogen reductie veel te groot vind. Je krijgt zulke vreemde vermogen en koppelwaardes. 10-15% had ik voldoende gevonden, en de rest kan je dan oplossen met wat extra gewicht zodat je de race-klassen nog een beetje bij elkaar houdt.
Mja die reductie in engine is wel lekker als je een zeer lichte auto hebt zoals een Elise of Caterham ;) probeer dat nu net ff niet met een 2ton bugatti wat ik al online heb gezien dan gaat die auto natuurlijk voor geen reet vooruit.

En persoonlijk harden race bandjes vindt ik lekkerder door de bocht gaan dan zachte race bandjes.

En iemand die wil bob driveuh add me op psn : yabz _/-\o_

@hieronder: kies je toch zelf bv op een oval ga je veel pktjes doen en op een bochig parkoer ga je veel aerodynamica nemen en weinig pk'tjes :+

[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 19-02-2011 12:28 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me te storen aan het feit dat nergens op het internet terug te vinden is wat prestation points daadwerkelijk doet, ook in de handleiding van gt5 is het niet terug te vinden. Vooral online is dit frustrerend, wanneer je een race rijdt met bepaalde restricties, zoals 400pp, maar vervolgens een persoon vele malen sneller is dan het veld door simpel en alleen meer pk's te hebben dan de rest.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:25:
Ik begin me te storen aan het feit dat nergens op het internet terug te vinden is wat prestation points daadwerkelijk doet, ook in de handleiding van gt5 is het niet terug te vinden. Vooral online is dit frustrerend, wanneer je een race rijdt met bepaalde restricties, zoals 400pp, maar vervolgens een persoon vele malen sneller is dan het veld door simpel en alleen meer pk's te hebben dan de rest.
Dat is precies de reden dat we toch de raceklasses in stand houden en maar 2 (misschien binnenkort 3) vrije FUN klasses hebben.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:41

f.h

Dat seasonal event op de Ring valt me vies tegen. By far de lastigste tot nu toe voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net de Peugeot 905 Race Car in de UCD zien staan, maar kwam een kleine 2 miljoen tekort.
Ik denk dan verkoop ik de F2007 of zoiets.
Kan dus niet.... wat is dat voor raars dat ik zelf aangeschafte auto's niet kan verkopen?
Een hoop van de premiums kan ik sowieso niet verkopen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:15:
Ik heb net de Peugeot 905 Race Car in de UCD zien staan, maar kwam een kleine 2 miljoen tekort.
Ik denk dan verkoop ik de F2007 of zoiets.
Kan dus niet.... wat is dat voor raars dat ik zelf aangeschafte auto's niet kan verkopen?
Een hoop van de premiums kan ik sowieso niet verkopen.
Is beter zo. Anders zou het voor dupliceerders en birthday glitchers heel makkelijk zijn voor easy money. Hebben ze goed van geleerd tov. GT4 vind ik.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 11:41

f.h

BatmanHorizon schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:34:
[...]

Is beter zo. Anders zou het voor dupliceerders en birthday glitchers heel makkelijk zijn voor easy money. Hebben ze goed van geleerd tov. GT4 vind ik.
Daar heb je een punt. Maar ik wil alleen auto's hebben die ik tof vind, ik spaar bijvoorbeeld ook niet alle premium modellen omdat er daar een hoop bij zitten waar ik niets aan vind. Ik wil dus eigenlijk sommige auto's die ik gewonnen heb ofzo lekker kunnen verkopen, maar nu zit ik opgescheept met een Dome concept ding waar ik nooit in ga rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

Wat ik irritant vind. Is dat je eigen menu muziek stopt als je naar OCD, gt tuning shop e.d gaat. Bepaalde nummers heb ik echt al te vaak gehoord :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:53:
[...]

Dat is precies de reden dat we toch de raceklasses in stand houden en maar 2 (misschien binnenkort 3) vrije FUN klasses hebben.
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Mijn reactie was meer in zijn algemeenheid gericht op online races nu met deze update en de onduidelijkheid wat betreft deze optie, dan het racen met mensen, georganiseerd op dit forum online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Een carriere GT5 in vogelvlucht:

8)

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 19-02-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik verwachtte een heel flauw filmpje maar dat was het totaal niet. Nice!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep en ramsho bedankt! Mn bob is inmiddels lvl 18 :) ohja en 34000cr. erbij!
Vooral doorgaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:42:
[...]
Ik verwachtte een heel flauw filmpje maar dat was het totaal niet. Nice!
Toen ik de eerste paar screens voorbij zag komen dacht ik dat het een filmpje over de lange laadtijden en omslachtigheden van GT5 zou gaan zijn... maar niets is minder waar!
Nice indeed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hmmz... Wat is dat Formula GT irritant zeg! Ik heb alles goud behalve de endurance en die Formula GT Cup. Maar die lukt me gewoon echt niet. Met moeite kan ik 4e of 5e rijden totdat ik een botsing krijg of een fout maak en dan ik weer de sjaak.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip:
TC 1
Slipherstel aan (echt dit scheelt zo veel)
ABS 1
Verder alles zo laten als het is.
Zo heb ik iedere race met een flinke voorsprong gewonnen.
Kon zelfs af en toe een spin maken zonder de eerste plaats te verliezen.
*edit* zie dat je met de G27 speelt, zou dus moeten lukken*

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Zo dan, een grote update!
Sinds ik A-Spec lvl 40 ben het spel niet meer aangeraakt, maar nu toch maar eens kijken wat er zoal veranderd is. :*)
En misschien toch maar weer eens verder met de licenses op gold krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Net de Indy 500 gereden met een Toyota gt-ONE. Wat een ellende zeg, 200 laps...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Pff heb net de Vettel challenge geunclocked, dat wordt nog een taaie... Ben even een half uurtje ofzo bezig geweest, maar nog niet eens gelukt om uberhaupt 2 rondes af te maken.. (1x bijna op monza maar toen was ik al te laat voor brons)

Achja, weer een uitdaging rijker :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
caspervc schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:37:
Net de Indy 500 gereden met een Toyota gt-ONE. Wat een ellende zeg, 200 laps...
Ben er ook mee bezig, voor de tweede keer. Had hem een maand ofzo geleden al gedaan maar met de flinke XP verhoging is het het waard om een aantal endurance races nog een keer te doen :P

Lap 164 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
Vanochtend de laatste paar bonus races gedaan in de seasonals (#7)
Waren allemaal goed te doen, ik had alleen wat meer xp/cr verwacht. agja, was wel weer een uitdaging.
Nu level 26 =) endurance races staan open maar ik ga eerst de andere races afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
A-spec Indy 500:

249.000 credits & 750.000 XP :9

Eindelijk level 36, morgen misschien ook 4 uur Nordschleife voor de tweede keer doen en ben dan al bijna level 37. Zo gaat het eindelijk opschieten met A-Spec. Goede update :D

Al had het natuurlijk al zo moeten zijn bij de release, als ik van alle races die ik tot voor de update gedaan heb de XP beloningen van na de update krijg was ik denk ik level 38-39 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:23:
Lachen he?
Ik ga nu ff 5 uur grinden in A-spec. Dan is dat definitief klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Heb net de Ferrari F1 Seasonals ook afgerond en moet zeggen heb me goed vermaakt! Het beste is gewoon om niet meteen al vanaf de start proberen jezelf zo snel mogelijk naar voren te vechten maar ze gewoon rustig 1 voor 1 in te halen. Anders spin je steeds of sta je in de grindbak.

Ben Aspec nu lvl 36 en moet de twee 24h races nog. Vraag me alleen af hoeveel exp. je nu krijgt voor de 24h van Le Mans. Ik begreep wel dat voor de NBR 4h je nu ruim 2mln krijgt.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een noobvraag, ik zit met fgt op suzuka maar rij niet eens daar ik er wel ff klaar mee ben. Kan ik nu stoppen of moet ik w88 tot de race voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Vanochtend ook nog maar eens de indy500 gedaan met een peugeot 908 cockpit view snelste ronde 39.7 had niet de turbo stage 3 maar 2 staan dus dat scheelt iets per ronde.verder om de 30/35 rondes de pit in.
Toen lvl 30 geworden en maar eens begonnen aan de vettel's. Monza had ik met 4x proberen, Nurnberg was iets lastiger :X Wát een micky mouse circuit wordt dat zeg...Het ene moment reageert die X10 zó geweldig snel andere moment niet echt. Maar na een uurtje proberen ook de nurnberg op bronze(maakte steeds wel ergens een stomme/domme fout) vaak bij de hairpin of de laatste chicane. in de zin van rempunt missen en hopeloos stranden. De meest stomme fout was dat ik op zilveren koers lag en de laatste bocht té krap nam waardoor ik tegen de vangrail kwam wat hij als botsen zag }:|

Nu alleen nog suzuka maar dat komt morgen wel, zie er wel naar uit> geweldig circuit _/-\o_

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:36:
Tip:
TC 1
Slipherstel aan (echt dit scheelt zo veel)
ABS 1
Verder alles zo laten als het is.
Zo heb ik iedere race met een flinke voorsprong gewonnen.
Kon zelfs af en toe een spin maken zonder de eerste plaats te verliezen.
*edit* zie dat je met de G27 speelt, zou dus moeten lukken*
Ja, het lukt me nu. Heb vrijwel alle hulp aangezet en de downforce op max. gezet. Beetje kansloos, maar ach zo speel ik hem iig uit :P

Ben nu bij de 4e race op Nurburgring en daar zit toch een AI bug. Elke ronde vliegt ongeveer de helft van de rijders bij dezelfde bij de baan uit.

EDIT: Heb trouwens ook het idee dat de AI is aangepast (door update?). Het lijkt nu alsof ze harder gaan als ik eerste rijdt en langzamer als ik in een lagere positie zit.

[ Voor 11% gewijzigd door FerdiV op 19-02-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb nu al paar keer een b-spec race gedaan met andere hun bobjes :D
onderandere pyrone zn bob's die van lampuhkap, 2fast4stig ook zn 6 bobs gebruikt :P
en nu ook de 6 van mn broertje. heb nu bij 1 bob al 96000 cr klaar staan, en in totaal van de 6 bobs ong 200000cr staan :D en nu net mn eerste paar remote races gedaantussen het voetbal kijken door.
werkt super(met ie 8 btw hellemaal niet) maar met safari werkt het perfect. al 3x gewonnen nu :D
jammer dat het niet b-spec races zijn van singleplayer maar dit is alsnog echt vermakkelijk :D
maare het is nu zo dat mijn level 31 bob soms ingehaalt wordt door mn broertjes level 0 bob :P
dus het heeft niet altijd met level te maken, maar soms wel. dan rijden ze letterlijk van hoog naar laag.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 11:02
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:23:
Was er even mee aan het experimenteren.
Maar werkt wel grappig, zelfs met de remote functie.
Op een gegeven moment zelfs al Joep zijn bobs, en nog een paar in een race gestopt.. Werd een lekker zooitje met mijn level 0 erbij :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Begrijp ik dus goed dat je van andere wél hun bobs kunt "lenen"zonder dat die daadwerkelijk hun ps3 in die remote functie hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Daniel_Elessar schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:45:
Begrijp ik dus goed dat je van andere wél hun bobs kunt "lenen"zonder dat die daadwerkelijk hun ps3 in die remote functie hebben staan?
Yep.....

-------------------------------
Dit is veel werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
f.h schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:57:
Is het trouwens iemand anders ook al opgevallen dat het menu (iig op 1080p) er veel scherper uit ziet dan voorheen? Ik dacht eerst dat het aan mijn kijk afstand lag (zat het het puntje van de bank een metertje dichtbij), maar lees nu ook iemand op GTPlanet die het ook ervaart.
Ja dat heb ik ook :D Ik vond het ook veel scherper! B)

Vandaag alle nieuwe Season Events gedaan, behalve die Ferrari F1, want kom nu nog iets van 2 mio credits te kort om die te kopen... Ook maar weer eens een Endurance in A-spec gedaan... Die 60 laps op Grand Valley... Pfff dan ben je 2 uur aan het racen en krijg je maar 150.000 credits en een beetje XP :(

B-spec bob is nu weer lekker aan het werk. Moest wel lachten met die X2010 op de Nordschleife. Die beukt achterblijvers echt aan de kant zodat ze door de lucht vliegen :+

Nu A-spec 31 en B-spec 36 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb ondertussen ook al wat racesjes gedaan met Joep, dutchdevil, Ramsho, riznid en stig hun bobjes. ik zoek nog wat meer mensen die bobjes hebben geshared psn is: Steffan

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 19-02-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dr. Quipers schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:16:
[...]Ook maar weer eens een Endurance in A-spec gedaan... Die 60 laps op Grand Valley... Pfff dan ben je 2 uur aan het racen en krijg je maar 150.000 credits en een beetje XP :(
Je had gewoon de Indy 500 nog een keer moeten doen, 750.000 XP voor 2 uurtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Sander H schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:19:
[...]

Je had gewoon de Indy 500 nog een keer moeten doen, 750.000 XP voor 2 uurtjes ;)
Die in A-spec heb ik nog niet gedaan eigenlijk! Misschien morgen dan maar eens doen! :)

Ben hem nu toevallig wel in B-spec aan het doen met de X2010. Dat komt mooi uit, want voor het slapen gaan kan ik dan weer de 9 uurs Tsukuba aanzetten. Zo probeer ik altijd een beetje te timen welke B-spec Endurance handig is om aan te zetten om het meest gebruik te maken van de tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dr. Quipers schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:24:
[...]

Die in A-spec heb ik nog niet gedaan eigenlijk! Misschien morgen dan maar eens doen! :)

Ben hem nu toevallig wel in B-spec aan het doen met de X2010. Dat komt mooi uit, want voor het slapen gaan kan ik dan weer de 9 uurs Tsukuba aanzetten. Zo probeer ik altijd een beetje te timen welke B-spec Endurance handig is om aan te zetten om het meest gebruik te maken van de tijd ;)
Dat deed ik ook zo ja, maar ben inmiddels al een tijdje level 40. Achteraf gezien kon ik beter wachten aangezien je nu veel sneller level 40 kunt halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bedankt voor het gebruiken van mijn Bobjes, maar kunnen jullie er altijd eentje vrij laten anders kan ik zelf geen race starten. :D

Heb vanavond even alle cash van de Bobjes in ontvangst genomen (ruim een miljoen !) Vooral mijn Hamilton Bob stond even op 300.000+ credits. dat is lekker cashen zo in een dag zonder dat ik daarvoor zelf een race moet doen. Ondertussen heb ik natuurlijk ook jullie Bobjes aan het werk gezet, is wel handig met 95 GT5 vrienden in mijn PSN-lijst. ;)
Helaas is bij ruim de helft nog geen online Bob aanwezig, maar dat zal binnenkort wel veranderen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gooi mijn bobs morgen wel online, rij er op het moment toch zelf niet mee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Hoera! lvl 40 in A-spec.
Ik kreeg ook bijna miljoen van de bobjes, maar GT5 kan niet rekenen: 20.000.000 + 978.132 = 20.000.000 ;)
Op B-spec ben ik nu lvl 35. Ik laat jullie mij wel naar lvl 40 brengen door remote gaming 8)
Kan mijn PS3 's nachts weer uit. Zoek nog maar een zeer beperkt aantal auto's. Dus cr. is geen issue meer.
Ga me nu 100% toeleggen op on-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:56
Vond het wel relax dat ik vandaag weer eens online mee kon rijden, zo wennen als je online aan het rijden bent en op een bocht afkomt en je niet vol van achter de muur in gebeukt wordt. Overigens was die bak die ik gebruikte (nieuwe ae86 van toyota) echt een heel leuk bakkie om mee te rijden, had er eigenlijk nog nooit mee gereden, maar is wel een aanrader om mee te rijden. Enige nadeel was dat mijn achterbanden vrij snel op waren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
Vanaf wanneer merk je nou eigenlijk banden slijtage?
ik ben al level 26 en nog steeds slijten mijn banden niet of nauwelijks, kan dus elke race op race:soft rijden zonder dat ik hoef te pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Bandenslijtage bij de Endurance. Volgens mij ook bij sommige Extreme races, maar vaak kan je die uitrijden voordat je hoeft te pitten.

Net ff een zooi mensen van hier toegevoegd op PSN. kunnen we elkaar bobjes beter maken. :)

[ Voor 26% gewijzigd door thunder8 op 20-02-2011 09:16 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woepie!
Lvl40 A-spec geworden :*)
Daarentegen moet ik wel veel langer het A-spec truukje uithalen om een beetje behoorlijke credits te verdienen. Scheelt zo'n 25% met voor de update.
Maar goed, vanmiddag eens kijken of ik alle resterende specials (excl de Vettels) op goud kan krijgen.
En de B-speccies eens online zetten dan staan online, ik doe er niks meer mee eigenlijk en zo blijven ze toch een beetje warm ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo net even een lading mensen toegevoegd zodat ik hun bobjes kan gebruiken.
moet zeggen vind het echt een hele leuke functie :D
zeker als je het remote doet, dan zit je naar een text based race te kijken, en das soms echt spannend hah :P
dalijk weer lekker tijdens voetbal de ps3 laten racen :D een van de leukste feature's van de afgelopen jaren vind ik. zeker omdat je mekaar helpt met geld en exp.
geniaal voor de drukke mensen of de (zoals ik ) luie mensen achter de laptop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik zal mijn bob ook ff online gooien
psn casper_vc

voeg me maar toe :)

Hoe zet ik mijn bobje trouwens in online mode?

[ Voor 25% gewijzigd door caspervc op 20-02-2011 11:28 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ik net in mijn garage te kijken, kom ik plots een knalroze Murcielago Superveloce tegen...
Ik wist niet hoe snel ik 'm moest overspuiten haha :P
De Zonda R is knalgeel is ook niet verkeerd trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caspervc schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:23:
Ik zal mijn bob ook ff online gooien
psn casper_vc

voeg me maar toe :)

Hoe zet ik mijn bobje trouwens in online mode?
Als je in je home menu bent(dus gt life ofzo)
dan zie je links een aantal incoontjes staan. waaronder een helmpje.
klik hierop en je ziet alle bobjes van je staan. klik op de bob die je online wilt zetten, en dan opent hij een window met alle specs enz van je bob. daar staat links een optie deel met vrienden. als je dit doet komt hij online te staan.
(maar je kan hem zelf niet meer voor offline b-spec gebruiken tenzij je hem weer offline haalt)
zal je btw een friend request sturen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Idd, wel jammer dat je ze van online naar offline moet halen en dan terug online moet zetten :P mja

Heb paar mensjes van hier toegevoegd. EDIT: voor als jullie het niet wseten PSN : yabz, dus niet freaken ofzo _/-\o_

Nu die saaie 4 hour mazda mx5 afmaken zit op 2uur nu :(

[ Voor 16% gewijzigd door yzx op 20-02-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Wat is het toevoegen van mensen via de PS3 toch best irritant, je hebt geen volwaardig toetsenbord. Jammer dat je niet gewoon via de PC mensen kunt toevoegen. Mocht je nog iemand zoeken met online B-spec bobjes, voeg me toe. PSN: SolidFishe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 2 volledige (droge) ronden van de AMG challenge maar even gedaan.
Waren niet zo heel moeilijk, maar de AI kan irritant zijn.

Vinden jullie het goed als ik de Lambo event op Toscane in de categorie "Elise Top Gear" gooi?
Wat een natte vaatdoek is dat zeg, met een draaicircel nog groter dan Erica Terpstra...
Beste is nu 2e, met 8 seconden achter de Nr1.
Ik gaat 'm maar weer proberen... :/

*edit*
Woop woop!
Eerst een rondje 0'062 achter de nr2, rondje daarna had ik 'm :P
Nu alleen de nog de Vettels omzetten naar goud.
(en 3 enduarnces, maar dat terzijde)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AquaSheep schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:10:
Wat is het toevoegen van mensen via de PS3 toch best irritant, je hebt geen volwaardig toetsenbord. Jammer dat je niet gewoon via de PC mensen kunt toevoegen. Mocht je nog iemand zoeken met online B-spec bobjes, voeg me toe. PSN: SolidFishe
Heb USB toetsenbord van een oude PC aan mijn PS3 hangen xD 8)7

@hieronder: DFGT hier ook, werkt zeer goed!!!

En je slip probleem kan aan veel dingen liggen, en denk dat het vooral ligt aan dat je je auto gewoon moet worden en daarmee bedoel ik, niet 100% gas in bochten, meer aerodynamic toevoegen op de auto, en vering instelling enzo helpen ook, maar peins dat je het gewoon moet worden eventjes, ik zit zelf ook altijd met een nieuwe auto over heel het parkoer behalve op de baan :+

[ Voor 33% gewijzigd door yzx op 20-02-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit spel gekregen voor kerst maar niet zo veel gespeeld, ben het nu wat actiever aan het spelen maar het gaat echt heel slecht.
als ik probeer te remmen (hoe zacht ook) slip ik weg, en om over bochten nemen maar niet te spreken. hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren?

ps: ik had bedacht om een driving force Gt te kopen, is dit een goed stuur voor het spel of zijn er betere in die prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Voor die prijsklasse is het zeker een topper die dfgt. zlef staat hij hier ook omdat ik toen geen zin had om nog meer geld te moeten gaan betalen voor een g25./g27. Hij werkt geweldig in gt5 ook op de pc gebruik ik hem en daar werkt het ook goed.

btw: ik heb ook een aantal bobjes aangemaakt en online gezet> psn Daniel_Elessar

Edit 2: Heb een aantal mensen van hier al toegevoegd> joep, solidfishe E.A. alvast bedankt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Daniel_Elessar op 20-02-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:21:
ik heb dit spel gekregen voor kerst maar niet zo veel gespeeld, ben het nu wat actiever aan het spelen maar het gaat echt heel slecht.
als ik probeer te remmen (hoe zacht ook) slip ik weg, en om over bochten nemen maar niet te spreken. hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren?

ps: ik had bedacht om een driving force Gt te kopen, is dit een goed stuur voor het spel of zijn er betere in die prijsklasse?
Heb je trouwens ABS op 1 staan? Want als die op nul staat, dan blokkeren je remmen zowat meteen heb ik gemerkt. Zelf heb ik ook een DFGT. Voor die prijs is het best een goed stuurtje. Je zou nog eventueel nog kunnen kijken naar een Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel. Die is wel iets duurder en heeft een koppeling, maar heeft een lange levertijd momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik heb ook een aantal bobs online (lvl 17 t/m 24), voor wie me wil toevoegen psn: jimijames75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Nürburgring 4-Hour Endurance A spec net achter de rug. Kreeg iets van 400k credits. Maar de experience was ruim 2.000.000 :P. Ik lees dat het pre patch maar iets van 500.000 was. Ben ik even blij dat ik er eerder geen zin in had om m te starten :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zijn de b-spec experience punten ook omhoog gegooid ??
ga misschien morgen weer even wat a-spec endurance races doen dan :D
als indy 500 750000 is dan kun je beter nurburgring doen idd.
hoeveel krijg je nu dan wel niet met 24 uur lemans.(ik kan hem doen ben level 25) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:52:
[...]

Heb je trouwens ABS op 1 staan? Want als die op nul staat, dan blokkeren je remmen zowat meteen heb ik gemerkt. Zelf heb ik ook een DFGT. Voor die prijs is het best een goed stuurtje. Je zou nog eventueel nog kunnen kijken naar een Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel. Die is wel iets duurder en heeft een koppeling, maar heeft een lange levertijd momenteel.
ik zal eens kijken waarop hij staat, bedankt voor de tip.
en ik denk dat ik toch mar de DFGT ga bestellen, dat fanatec stuur kost toch weer redelijk wat meer en ik vraag me af of het echt zoveel toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:49:
zijn de b-spec experience punten ook omhoog gegooid ??
ga misschien morgen weer even wat a-spec endurance races doen dan :D
als indy 500 750000 is dan kun je beter nurburgring doen idd.
hoeveel krijg je nu dan wel niet met 24 uur lemans.(ik kan hem doen ben level 25) ;)
Alle XP is naar boven en alle credits is naar onder geupdate :P

En op level 25 kun je 60keer rond Grand Valley rijden en meer niet

Heb epicfailtje gedaan, dacht van ik doe 4uur MX5 race maar race totaal niet, nu... 4 uur zijn om en heb 6k xp verdiend, YEAH }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

yzx schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:17:
[...]Heb epicfailtje gedaan, dacht van ik doe 4uur MX5 race maar race totaal niet, nu... 4 uur zijn om en heb 6k xp verdiend, YEAH }:O
Hm? Ik heb die race ook aanstaan, ben nu over de helft... maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?

[ Voor 15% gewijzigd door Obi1r op 20-02-2011 16:34 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Obi1r schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:33:
[...]

Hm? Ik heb die race ook aanstaan, ben nu over de helft... maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Ik had in gedachten, als je laatste komt in een race, krijg je XP pak weg 75% van hoeveel als je wint op 1ste plaats. Dus ik dacht ik laat die race 4 uur lopen zonder 1 ronde te rijden en dan pak ik lekker XP zonder iets te doen :P Mja niet dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:17:
[...]

Alle XP is naar boven en alle credits is naar onder geupdate :P

En op level 25 kun je 60keer rond Grand Valley rijden en meer niet

Heb epicfailtje gedaan, dacht van ik doe 4uur MX5 race maar race totaal niet, nu... 4 uur zijn om en heb 6k xp verdiend, YEAH }:O
ja sorry bedoel ben level 35 a-spec :P dus kan lemans doen a-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:01:
[...]

ja sorry bedoel ben level 35 a-spec :P dus kan lemans doen a-spec :P
Ik ga daar vandaag mee beginnen >:) Heb al een wagen uitgekozen --> Mazda 787B. Ben hem nu aan testen op Le Mans en meteen t circuit leren kennen. Met een beetje geluk volgend weekend klaar... of die daarna 8)7.

Zal wel vet veel exp. opleveren aangezien 9h Tsukuba bijna 3.5mln geeft nu.

Maar goed, wish me luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Stefie2010 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:13:
[...]

Ik ga daar vandaag mee beginnen >:) Heb al een wagen uitgekozen --> Mazda 787B. Ben hem nu aan testen op Le Mans en meteen t circuit leren kennen. Met een beetje geluk volgend weekend klaar... of die daarna 8)7.

Ik ga hem proberen te doen in 1stuk xD gaat vet fout gaan :X zal wel tijdens de krokusvakantie gebeuren over 2weekjes want me Aspec is nog maar 26 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefie2010 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:13:
[...]

GOOD LUCK MATE!!!!!
pff ja ik zit te denken om gewoon wat mensen te regelen en dan stints van 3 uur doen.
4uur nurburgring ging me redelijk af jammer dat ik geen goeie stoel heb :(
maar de 9uurs tsukuba moet ik idd ook nog dus eerst die even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
Vanmorgen ff de FGT op monaco gedaan.
Moest best wel hard werken om dat ding heelhuids door de bochten te krijgen.
Ik weet nog niet waarom, maar die veels te snelle kart is moeilijk om onder de knie te krijgen vergeleken die in GT3 bijvoorbeeld. Het niveau is opzich niet zo hoog, gewoon goed rijden en je rijd per lap 3 sec weg van de competitie. Met 1:17 rondes houd je ze al op afstand bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Laatst online: 15-09 22:10
v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:22:
[...]
pff ja ik zit te denken om gewoon wat mensen te regelen en dan stints van 3 uur doen.
ik ga ook binnenkort en rijden in ploegendienst. als ik aan zoiets begin wil ik het ook uitrijden zonder de ps3 te pauzeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb ook een paar Bobjes online geknald en een paar mensen van hier toegevoegd.
Meer Friends zijn welkom: psn: VincentO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Heb net al Daniel_Elessar en solidfishe toegevoegd voor de B spec races. Als anderen me nog willen toevoegen, mijn PSN: FireFly3k

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
_O- Wordt een hele handel hier met de bob races d:)b
had een andere Bob op de grand valley endurance gezet met een Peugeot 908 op sport zacht... rijdt hij toch no 2min 8 mee dus best redelijk. Zal zometeen eens kijken hoe hij het er verder vanaf gebracht heeft, waren mensen tv aan het kijken. Straks eens kijken of m'n bobjes al ingezet zijn.

Edit: dat Fanatec stuurwiel voegt best meer toe dan een Driving force gt, instelbare radius etc de FFB is ook beter. De DFGT is ook zeker niet slecht, heb er al heel wat uurtjes mee gestuurt.

[ Voor 21% gewijzigd door Daniel_Elessar op 20-02-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Daniel_Elessar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:24:
_O- Wordt een hele handel hier met de bob races d:)b
had een andere Bob op de grand valley endurance gezet met een Peugeot 908 op sport zacht... rijdt hij toch no 2min 8 mee dus best redelijk. Zal zometeen eens kijken hoe hij het er verder vanaf gebracht heeft, waren mensen tv aan het kijken. Straks eens kijken of m'n bobjes al ingezet zijn.

Edit: dat Fanatec stuurwiel voegt best meer toe dan een Driving force gt, instelbare radius etc de FFB is ook beter. De DFGT is ook zeker niet slecht, heb er al heel wat uurtjes mee gestuurt.
Ben vooralsnog uitermate tevreden met mijn DFGT (zolang ik geen ander stuur in handen krijg :P ) nu is het wachten op mijn wheelstand pro en dan mijn huidige knutsel werk de deur uit. Iemand recentelijk toevallig ook een WSP besteld en duurt het lang voor ie binnen was? Kreeg van hun zelf te horen dat de 2 extra weken op site meer uit voorzorg geplaatst was en dat het ongeveer een weekje duren kon voor ik hem zou mogen ontvangen.

Mede tweakers nog een beetje met dat remote racen aan de gang geweest? Vond zelf wel aardig feature maar heb nu al zoiets van, was leuk voor even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mede tweakers nog een beetje met dat remote racen aan de gang geweest? Vond zelf wel aardig feature maar heb nu al zoiets van, was leuk voor even.
Ben stilletjes aan denken om een macro ervoor te maken dat het automatish gaat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:49:
zhoeveel krijg je nu dan wel niet met 24 uur lemans.(ik kan hem doen ben level 25) ;)
24uur lemans kun je niet doen als je lvl25bent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moeskoetie schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:04:
[...]

24uur lemans kun je niet doen als je lvl25bent :'(
klopt heb al een later gezegd dat ik level 35 ben :P was typo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
De dfgt is ook zeker een geweldig stuurtje voor het geld, heb er vele uren plezier van ondertussen.

Wilde net kijken of mijn bspecs iets hebben opgeleverd krijg ik de melding dat ik geen coureurs deel, houd dit dan in dat ze "bezig" zijn of is er daadwerkelijk iets mis gegaan? want als ik in mijn gt homescreen via de pc kijk zie ik ook nog een oude situatie met maar 1 coureur die ik al niet meer deel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Daniel_Elessar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:17:
De dfgt is ook zeker een geweldig stuurtje voor het geld, heb er vele uren plezier van ondertussen.

Wilde net kijken of mijn bspecs iets hebben opgeleverd krijg ik de melding dat ik geen coureurs deel, houd dit dan in dat ze "bezig" zijn of is er daadwerkelijk iets mis gegaan? want als ik in mijn gt homescreen via de pc kijk zie ik ook nog een oude situatie met maar 1 coureur die ik al niet meer deel online.
Als ze geen wereld bolletje rond hun helm hebben staan ze jammer genoeg niet online ( dit is op ps3 )... en ja die homescreen via pc heeft epic lag, moet nog 10 vrienden ofzo in mijn vriendenlijst krijgen ... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woop woop!
Net de Vettel challenges op zilver gezet!
Nurburgring ging relatief makkelijk, Suzuka was andere koek :9
Uiteindelijk 0.037 onder de zilveren tijd :P
Als prijs kreeg ik een baby-blauwe X2010.
Die kan je dus niet overspuiten, beetje jammer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
yzx schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:45:
[...]

Ben stilletjes aan denken om een macro ervoor te maken dat het automatish gaat xD
Hehehe goeie tip ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Had ze wel online gezet>wereldbolletje bij de naam. Maar kon ze niet terugtrekken ofzo zal straks of morgen nog maar eens moeten kijken/proberen.

Edit zie via de webbrowser nu wél de goede rijders van mij online staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Daniel_Elessar op 20-02-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 20:40
dvdkiwi schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:21:
Woop woop!
Net de Vettel challenges op zilver gezet!
Nurburgring ging relatief makkelijk, Suzuka was andere koek :9
Uiteindelijk 0.037 onder de zilveren tijd :P
Als prijs kreeg ik een baby-blauwe X2010.
Die kan je dus niet overspuiten, beetje jammer :F
Bedoel je alle 3 race op zilver??? Ik heb alleen nog de x2010 in de Red Bull kleuren.
Ik heb alleen Nurnburgring op goud en Monza op zilver. En Suzuka op brons maar die is wel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
en wat gebeurd er met alle races op brons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
zo net ff A-spec grind aan gezet met mijn stuurtje. werkt perfect laat die XP en Cr maar komen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ik heb de macro maar heb een robleem er in, vindt geen oplossing. De Macro werkt, maar stopt bv als ik 8 bob's laat racen en 1 kan niet dan blokeert de macro en valt ie uit... dus die bobs moeten altijd vrij zijn.

Enig idee how to fix this? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
v8power67 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:22:
[...]

GOOD LUCK MATE!!!!!
4uur nurburgring ging me redelijk af jammer dat ik geen goeie stoel heb :(
maar de 9uurs tsukuba moet ik idd ook nog dus eerst die even doen.
Thnx!

Heb 1e uur erop zitten nu en lig 1e met 80 sec voorsprong, moet wel om de 10 ronden pitten, in ronde 11 is m'n 787B echt niet meer te houden. Nr 2 en 3 rijden iets langer door, 1 a 2 ronden. Ben benieuwd na hoeveel uur het donker begint te worden en of het nog gaat regenen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even een DFGT besteld, ik denk dat ik er toch maar een wheelstand pro bij bestel aangezien ik niet echt een andere makkelijke oplossing heb.
iemand ervaring met de echte levertijd van de wheelstand? (op de site staat: two weeks shipping delay maar dat zegt niet zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:38:
[...]
Bedoel je alle 3 race op zilver??? Ik heb alleen nog de x2010 in de Red Bull kleuren.
Ik heb alleen Nurnburgring op goud en Monza op zilver. En Suzuka op brons maar die is wel moeilijker.
Monza had ik al een tijdje op zilver staan, die was niet zo moeilijk omdat je bij de chicanes flink tijd kan winnen.
FYI: alle 3 zilver en je krijgt de X2010 in een willekeurige kleur.
Alle 3 goud en je krijgt 'm in carbon.
(Bij alle 3 brons in de Red Bull kleuren maar dat wist je al)

Over 2 weken een heel weekend de tijd om deze 3 op goud te krijgen, is het enige wat ik in de specials nog moet.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Laatst online: 14:16
zo, na weken lang alles doorgelezen te hebben ook maar eens reageren, 1 bob online op dit moment voor de ermote racers, psn jouk30 om teo te voegen.

@dvdkiwi, gefeliciteerd! heb je nu nog uitdagingen staan of ben je al bijna aan het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Wil ik mijn bobjes remote aan het werk zetten is de boel plat bij GT5 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Goed bezig Stefie2010.

IK heb hem zelf nog niet gedaan aangezien ik nog niet op dat lvl ben(31) Moet zeggen heb er zelf wel zin in. vanochtend nog eens de indy500 gedaan aangezien dat relatief snel veel xp verdienen is.
Verder heb al wel een paar keer in vrij rijden in de nacht op le mans gedaan en dat is toch echt wel gaaf, peugeot 908 cockpit. Ziet er geweldig uit, mis eigenlijk alleen wat mist op de banen in de ochtend dit dan met name op nurnberg ring. Die race is wel eens stil gelegd vanwege te dichte mist.

Krijg net de melding dat ze met de website van gt5 bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

JoepW schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:26:
Wil ik mijn bobjes remote aan het werk zetten is de boel plat bij GT5 ;(
Idd, heb iets leuks voor je, tune infity concept dinges van 70k :P lekker drift bakie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jknevel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00
Nou... GT5 is nog steeds flink bezig mischien tijd om zelf maar weer is stuurtje te pakken en te racen tot donderdag :P (Rift)

Suc6 Allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Daniel_Elessar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:30:
Goed bezig Stefie2010.

IK heb hem zelf nog niet gedaan aangezien ik nog niet op dat lvl ben(31) Moet zeggen heb er zelf wel zin in. vanochtend nog eens de indy500 gedaan aangezien dat relatief snel veel xp verdienen is.
Verder heb al wel een paar keer in vrij rijden in de nacht op le mans gedaan en dat is toch echt wel gaaf, peugeot 908 cockpit. Ziet er geweldig uit, mis eigenlijk alleen wat mist op de banen in de ochtend dit dan met name op nurnberg ring. Die race is wel eens stil gelegd vanwege te dichte mist.

Krijg net de melding dat ze met de website van gt5 bezig zijn.
Mist zou idd wel leuk zijn :) . En ik denk dat de schemering en zonsopkomst ook een hele prachtige ervaring zal zijn, eenzaam en alleen in je cockpitje met 360 door de bossen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
yzx schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:56:
[...]

Ik heb de macro maar heb een robleem er in, vindt geen oplossing. De Macro werkt, maar stopt bv als ik 8 bob's laat racen en 1 kan niet dan blokeert de macro en valt ie uit... dus die bobs moeten altijd vrij zijn.

Enig idee how to fix this? xD
Niet zo 1 2 3, ik gaat er een greasemonkey/userscript variant voor proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

schumi2004 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:46:
[...]

Niet zo 1 2 3, ik gaat er een greasemonkey/userscript variant voor proberen te maken.
Imacro gebruik ik :P wel handig voor klik dingetjes... mja macros zijn and blijven stom als ze niet correct geprogrameert zijn. Alst je iets hebt let me know :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Jaaaaaaaaaa eindelijk de 8C @ Grand Tour op goud! :D Met 1.16.752 dik onder de 1.17 :D *als een kind zo blij* :P Heb er geloof ik echt wel 15 uur aan besteed...

Grote voordeel na die nieuwe update is dat je de gevoeligheid van de controller kan aanpassen. Die op +7 gezet, waardoor je met hogere snelheden de bochten kunt insturen en daardoor binnen half uurtje deze onwijs moeilijke Special eindelijk gehaald!

Nu heb ik met controller alle Specials op goud staan... Op de Vettel na dan. Wellicht kan ik die nu wel op brons halen nu die tijden wat minder scherp zijn en als ik daar de gevoeligheid van de controller op -2 zet zijn er misschien nog mogelijkheden ;)

Voor nu ben ik even heel erg blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Stefie2010 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:46:
[...]

Mist zou idd wel leuk zijn :) . En ik denk dat de schemering en zonsopkomst ook een hele prachtige ervaring zal zijn, eenzaam en alleen in je cockpitje met 360 door de bossen :9
Augusto Farfus(wtcc rijder) heeft wel eens gezegd dat de zonsopkomst inderdaad prachtig is als je op het rechte stuk bent en het ligt opkomt en het kasteel etc.

Maar goed site was weer up, zag alleen geen veranderingen bij m'n bobs misschien nog steeds niet up to date. zie het morgen wel.
Vind het wel grappig die remote, nu wordt er toch gespeeld ookal speel je zelf niet, komt toch weer extra xp voor bspec en geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Overigens heb nu ook 2 bobjes geshared staan...PSN: DrQuipers

Als ik het goed begrijp kun je nu credits krijgen als anderen gebruik maken van je bobjes? Hoe krijg je dat dan binnen? Kan je saldo dan zomaar oplopen als die B-spec race waarin die ander er gebruik van maakt klaar is? Of moet je daar dan nog weer iets voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Dr. Quipers schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:01:
Overigens heb nu ook 2 bobjes geshared staan...PSN: DrQuipers

Als ik het goed begrijp kun je nu credits krijgen als anderen gebruik maken van je bobjes? Hoe krijg je dat dan binnen? Kan je saldo dan zomaar oplopen als die B-spec race waarin die ander er gebruik van maakt klaar is? Of moet je daar dan nog weer iets voor doen?
BoB online zetten > er wordt mee geracet door andere spelers > BoB krijgt xp & cash > kun je onder de driver section en dan op de bob klikken en kun je de rewards halen, zolang ie online staat kunt ge niet ermee zelf races en visa versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
yzx schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:05:
[...]

BoB online zetten > er wordt mee geracet door andere spelers > BoB krijgt xp & cash > kun je onder de driver section en dan op de bob klikken en kun je de rewards halen, zolang ie online staat kunt ge niet ermee zelf races en visa versa
OK thanks! Ik ga eens kijken of er iets te beginnen valt met die X2010 in de Vettel Challenge met een controller :P
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.