"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Cool, deze settings ga ik uitproberen!Stefie2010 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:42:
[...]
Ja, max downforce + toe van +0.5 achter en -0.5 voor, zoals de Ferrari F1's ook standaard staan afgesteld. Dan kun je snellere ronden rijden dan tijdens de Vettel challenge op Suzuka. Lage 1.03's. Maar mijn racepace waren rondjes in de 1.05.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zijn die F1 auto's van ferrari beter dan de Formule Gran Turismo autos of zijn ze gewoon het zelfde?
Veel betere handling, mede door het feit dat ze hogere downforce kunnen genererenDoxiz schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:22:
Dit schoot me opeens binnen...
Zijn die F1 auto's van ferrari beter dan de Formule Gran Turismo autos of zijn ze gewoon het zelfde?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Verwijderd
Is er ergens een menutje waar ik kan instellen dat hij van de ideale lijn mag afwijken of iets in de richting ?
Maar bobbie is echt dom, hij kan met een auto van 750pk niet eens winnen van 500pk

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 13:01 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
kom net gewoon de Audi R8 LMS Race Car (Team PlayStation) ‘09 tegen...
Schitterende bak!!!
En ook de
-Nissan R89C Race Car ‘89
-Nissan PENNZOIL Nismo GT-R (JGTC) ‘99
-Honda Castrol MUGEN NSX (JGTC) ‘00
Gebeurt niet vaak dat er zo veel supercars tegelijk bij de dealer staan...
PSN: jannvsdvinvs
Ja die zag ik laatst ook, maar kocht hem toen niet, omdat ik dacht dat je die ook wint in 1 van die 24 uurs Endurance race... Keek ik later beter en blijkt dat de gewone te zijn, zonder de GT5 Playstation stickersdvdkiwi schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:03:
Audi R8 LMS Race Car (Team PlayStation)

Die "Team Playstation" uitvoering koste wel iets van 5.6 mio aan credits geloof ik....
Is nog veel leuker op Indy. Komt ie aan met de X2010, maar voor hem rijden er al 2 naast elkaar. Dan op het rechte stuk waar er makkelijk 4 naast elkaar kunnen rijden, gaat ie heel langzaam naar binnen om te kunnen inhalen. Echter gaat dit zo langzaam, dat hij pas bij de bocht er voorbij zou kunnen. Maar dat doet ie dan niet en dan wordt ie zelfs aan de buitenkant ingehaald door de LMP cars. Bochtje later gaat ie er wel voorbij en dan schiet hij er vandoor. Af en toe is hij echt niet te volgen qua gedrag. En als ik dan dezelfde bob inzet tijdens Suzuka 1000km, drukt hij hem er aan alle kanten voorbij, waarbij ik dan weer denk, daar had je op zich wel ff kunnen wachten.....Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:00:
Soms snap ik Bob echt niet, kan hij bijvoorbeeld makkelijk een stel auto's inhalen in de bocht maar dan kiest hij voor de ideale lijn met als gevolg dat hij erachter blijft plakken. Zelfs als ik hem het commando inhalen geef doet hij niks.
Is er ergens een menutje waar ik kan instellen dat hij van de ideale lijn mag afwijken of iets in de richting ?
Maar bobbie is echt dom, hij kan met een auto van 750pk niet eens winnen van 500pk

Ik vind ze eigenlijk in verhouding veel te duur. Ruim 5 miljoen voor een GT model. Dat terwijl de LMP modellen (de échte R8, R10, Peug 908, etc) meestal tussen de 3 en 4 miljoen kosten.Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:12:
Ja die Audi is super inderdaad, rijdt ook lekker.. z'n onbestickerde broertje is ook niet verkeerd trouwens.. Als we die nu eens als premium konden downloaden.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik vind hem ook behoorlijk waardeloos, moet er eens een dag uit voorzorg voor uittrekken om lekker ongestoord en op gemak die events eens te gaan doen.Prutzer80 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:57:
Ik heb me gisteren weer even op de Special Events gestort. Bij de 2e test op de Top Gear Test Track irriteer ik me dood aan het rijgedrag van de Lotus Elise, dat kreng spint als een gek in de bocht als je ook maar een beetje gas geeft. Echt een geval apart in vergelijking met andere auto's. Ben tot nu toe derde geworden daarmee
Klein hintje, als je denk dat je gaat uitspinnen, rijden zoals op een nat circuit, snel schakelenPrutzer80 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:57:
Ik heb me gisteren weer even op de Special Events gestort. Bij de 2e test op de Top Gear Test Track irriteer ik me dood aan het rijgedrag van de Lotus Elise, dat kreng spint als een gek in de bocht als je ook maar een beetje gas geeft. Echt een geval apart in vergelijking met andere auto's. Ben tot nu toe derde geworden daarmee
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
YouTube: 1955 Le Mans Disaster
filmpje van de ergste car crash ooit... 24h Le Mans in 1955.
Meer dan 80 toeschouwers vonden de dood nadat onderdelen van een auto (o.a. motorblok en motorklep) het publiek in vlogen na een crash.
Vind dit nou niet echt een welkome aanvulling op dit topic.Dacide schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:57:
heftig:
YouTube: 1955 Le Mans Disaster
filmpje van de ergste car crash ooit... 24h Le Mans in 1955.
Meer dan 80 toeschouwers vonden de dood nadat onderdelen van een auto (o.a. motorblok en motorklep) het publiek in vlogen na een crash.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Tegenwoordig vind ik het nog steeds tricky. Ik noem een Nascar, een Formule 1, MotoGP, Superbikes.Dacide schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:16:
Dat begrijp ik wel. Het is ook offtopic. Maar ik zat net te racen op le mans. Hierop besloot ik om wat te googlen op le mans videos. Kwam deze toevallig tegen. Laat goed zien hoe tricky de oude racerij was.
Het komt niet heel regelmatig voor, maar kan me wel dodelijke crashes herinneren niet heel zo heel lang geleden.
Dat er meteen 80 toeschouwers meegenomen werden naar het hiernamaals zal je tegenwoordig niet zo
veel meer zien denk ik
Verwijderd
Deze wagen is echt waardeloos. Ik had meer last met remmen. Als ik al naar de rem keek gaat die al achterstevoren. Wat hier goed tegen hielp was beetje gas erop houden als ik ging remmen. 10 keer gepobeert. 11de keer TCS, slipherstel en abs voluit gezetPrutzer80 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:57:
De Elise rijdt zo ruk bij dat Special Event omdat ze er hele slechte banden op gezet hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:23:
[...]
Deze wagen is echt waardeloos. Ik had meer last met remmen. Als ik al naar de rem keek gaat die al achterstevoren. Wat hier goed tegen hielp was beetje gas erop houden als ik ging remmen. 10 keer gepobeert. 11de keer TCS, slipherstel en abs voluit gezet, gelijk eerste. Uitdaging is leuk maar die bak is belachelijk. Vind heel die topgear event belachelijk trouwens
We rijden er on-line mee als RM uitvoering met Race Normal banden en dan is het een zeer vermakelijke auto en klasse.

Ik was laatst aan het rondkijken. En dit filmpje klinkt bijna fake zo goed

I served in a company of heroes.
Klein verschil bij GT werkt je voor een Japaner voor een Japanse console, bij Microsoft ben je een Amerikaan die voor Bill Gates werkt, klein verschil kwa budget & faamMaciek schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 00:25:
[...]
![]()
![]()
Ik was laatst aan het rondkijken. En dit filmpje klinkt bijna fake zo goed(er staan neppe filmpjes op YT deze lijkt me wel te kloppen maar toch kan ik het niet geloven waarom het verschil zo enorm is met gt5)
[video]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verwijderd
Verwijderd
Ook jammer dat de wagens van de tegenstanders steeds verschillen als je het event verlaat, je wagen iets sneller maakt, weer terug gaat en merkt dat er nu een langzamere wagen op kop rijdt dan daarvoor, waardoor je hem nu dus makkelijk wint.
Verwijderd
ik vroeg me af wie er met een race seat speelt en welke met welk stuur ?
ben me aan het orienteren.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Netjes! welke auto, hoeveel stops etc?

Hij is eigenlijk te snel (deed rondes rond de 1'30 en won met +9 laps)
Pit strategie was 15/15/20/20 (90 laps)
Snelste ronde was 1'27"4
De 2007 versie of de 2010???
Ik denk dat beide wel goed te doen zijn.
Volgens mij gebruiken je tegenstanders dezelfde als die jij gebruiktEvertt schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:42:
Welke Ferrari is beter voor Ferrari season challenge??
De 2007 versie of de 2010???
Easy, ik schat dat ze ongeveer zelf 1'37 ofzo rijden. Dus zoek een auto daaropuit. Dan moet het spannend worden.yzx schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:51:
@Casper, was een easy win van start to finish, of was het lekker was battlen voor die eerste plek in het begin tot midde de race?
Morgen met die clio van de OCD proberen, hou wel van een leuke challenge, kan hem nog altijd doen met FGT als ik verliescaspervc schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:05:
[...]
Easy, ik schat dat ze ongeveer zelf 1'37 ofzo rijden. Dus zoek een auto daaropuit. Dan moet het spannend worden.
Check de openings post, daar staat precies wie met welk stuur en seatje speelt en wie met controllerVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:50:
heren en dames race fans
ik vroeg me af wie er met een race seat speelt en welke met welk stuur ?
ben me aan het orienteren.
Ik rij zelf met de Playseat Evolution en Logitech G25.
Zou niks anders meer willen...
De Playseat zit heel lekker, en de stoel is in te klappen zodat ie iets (in de hoogte) minder ruimte inneemt.
Enige nadeel is dat als je een tijd in de stoel zit, je de stang bij het inklappunt voelt in je rug (net boven de onderrug). Dat is jammer. Beter hadden ze een vaste stoel erop gemonteerd.
Daarnaast kan de stuurstang kan in de weg zitten voor je voeten, maar daar heb ik zelf geen last van.
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2011 19:49 ]
Veel is er nog niet over bekent, bijna 100% zeker is dat die Bspec op afstand er komt en dan nieuwe punishment rules online. verder is het onbekent na mijn opzoek actiesSander H schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:42:
Over 6 dagen komt de nieuwe update
http://www.gtplanet.net/g...ate-coming-february-18th/
Auto's die erbij moeten komen : MORE SKYLINES
Als performance points terug komen zullen er ook restricties komen, lekker handig
@hieronder : inderdaad, was er wat snel doorheen dus had ik restart gedaan zit nu op level 25 met amper races gedaan of licenses zit op B
Als ze elke 3maanden met een dikke update komen voor GT5 gaat dit vet goed gaan
maar toch vindt ik dat er meer skylines in moeten

[ Voor 42% gewijzigd door yzx op 12-02-2011 20:20 ]
Wat ik graag wil zien:
-Save functies in lange (vanaf een uur of 5?) endurance races;
-De optie om tijden in de time trial lijsten per stuk te verwijderen (dus niet als je op 10 verschillende dagen een poging met de X2010 doet dat die alle 10 de plaatsen inneemt);
-Een auto die je wilt verven eerst previewen met die kleur;
-Velgenmaat kiezen bij nieuwe velgen;
-Betere reagerende AI (ook dat hun eens een keer omdraaien als jij ze aantikt of als hun jou aantikken > dus geen op rails geplakte AI);
-Een schademodel zoals getoond bij de Impreza Rally Car in filmpjes vooraf;
-Een auto kopen en daarna in de dealer blijven ipv terug naar GT Home te keren;
-Een tekentje of iets bij de wagens in de dealer welke je al hebt;
-Kortere tijd nodig om wagens te kopen (ik heb 'm immers al bekeken toen ik 'm ging kopen, dus waarom moet ie nog een keer in slow mo aan komen rijden?);
-Motorbeurt en tuning qua prijs afhankelijk maken van de auto;
-Een hele waslijst aan premium auto's die er echt toe doen, ipv stomme Daihatsu's of zo...
-Het mooie geluid wat je hoort met de behind car camera ook in de auto.
-Banen uit GT4 (El Capitan, Test coarse, Infineon, Seattle etc);
-De Nissan 370Z Tuned (GT academy version) in de dealer!!!
Maar ik ben niet ontevreden over GT5, het tegenovergestelde juist.
Het spel kan alleen wel wat verbeterpunten gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2011 20:17 ]
Ik ga er nu niet aan beginnen, zonde van de draaitijd van de PS3 imo.
Ben benieuwd
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Bij B-spec via de browser moet je PS3 ook aan blijven staan heSp33dFr34k schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:17:
B spec via de browser, ideaal!
Ik ga er nu niet aan beginnen, zonde van de draaitijd van de PS3 imo.
Ben benieuwd
Tis ook aleen terwijl je racet dus na de race moet je terug naar de PS3, wel handig by 24h ofzo maar mijn moto bij Bspec is geef Bob een overpowered car and abandon the noobdvdkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:18:
[...]
Bij B-spec via de browser moet je PS3 ook aan blijven staan he
dvdkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:18:
[...]
Bij B-spec via de browser moet je PS3 ook aan blijven staan he

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
gedaan en een gebruiker van de fanatec 911gt3rs set een pm gestuurdt ben benieuwd aangezien die set wel heel goed uit de bus komt.dvdkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:34:
[...]
Check de openings post, daar staat precies wie met welk stuur en seatje speelt en wie met controller
Ik rij zelf met de Playseat Evolution en Logitech G25.
Zou niks anders meer willen...
De Playseat zit heel lekker, en de stoel is in te klappen zodat ie iets (in de hoogte) minder ruimte inneemt.
Enige nadeel is dat als je een tijd in de stoel zit, je de stang bij het inklappunt voelt in je rug (net boven de onderrug). Dat is jammer. Beter hadden ze een vaste stoel erop gemonteerd.
Daarnaast kan de stuurstang kan in de weg zitten voor je voeten, maar daar heb ik zelf geen last van.
ik zelf was bij een seat uit gekomen bij hun
http://www.gamepod.co.uk/gt2.asp omdat je hier ook nog kan kiezen voor aleen het frame en dan zelf een stoel er op te zetten naar eigenkeuze.dus de keuze voor een vast stoel zou je overwege als het nog een maal moest aanschaffen.bedankt voor de tip
Verder hoop ik wel dat ze de pauze functie bij endurance eens fixen en een save functie inbouwen, want dit is (zeker met de 4, 9 en 24 uurs races geen doen)
Ik hoop op wat meer premiums en idd de banen uit GT4 die nog missen.
Wat ik verwacht dat er komt:
weer 1 of andere b*ll*sh*t updat met allemaal nutteloze zooi erin. Improvements die je niet of nauwelijks merkt.Of 1 of andere anti-piracy rommelding.
Morgen eens even mijn savedata controleren. Gelukkig ga ik nooit naar het museum
Als grote gt fan kon ik natuurlijk niet buiten dit forum blijven .
Dus even een kleine introductie .
Ik ben jaap ( psn account japiegsxr)
Zit momenteel op 92% van de game en heb net de seasen event ferrari f1 gedaan met een f10 . Heb hier dik gewonnen met een snelste tijd van 1:12,845 op tokyo r246 .
Weet iemand of er ook een online klassement wordt bij gehouden want wil graag weten of ik me bij de echte mannen mag scharen met deze ronde tijden .
Ik heb de f2007 nog niet maar weet wel dat de f10 op korte banen gehakt maakt van de polyphony f1 .
Bijgevoegd nog effe een foto van mijn racing rig . wat je binnen anderhalf uur en een las apparaat wel niet in elkaar knutselt .
Hij bevalt heel goed , lekker zwaar en met een rubber strip onder de voet zeker niet te verschuiven.
Enig nadeel is : vriendin niet blij en je zet em niet zomaar in de kast (but who cares)

Groet jaap
[ Voor 37% gewijzigd door Japiegsxr op 13-02-2011 01:16 ]
Ik zie geen flippers of koppelingspedaal...
*past je vriendin niet in de kast dan?*
PSN id angeleyesprox
Zelf heb ik ook een DFGT, je hebt ne versnellingspook aan de rechterkant van het stuur, en R1-L1 op de achterkant van het stuur die kan dienen als flippers ( ik gebruik het zo )dvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:45:
Rare vraag misschien, maar kan je met dat stuur (is de DFGT toch?) ook zelf schakelen?
Ja jammer van de koppeling die er niet is maar voor 100euro is dit een lekker stuurtje
Ooit GT5P gespeeld?Unbreukable schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:23:
Ik begrijp dat met die update de wagens 'punten' krijgen (net als in Forza) ter bepaling hoe goed ze zijn.
Is lekker handig, even snel uitgelegt : punten worden gegeven op het aantal pk's, de gewicht van de auto, downforce van de auto & bandenkeuze. Op die worden punten gegeven.
Het puntensysteem zal dan een soort van restrictie opleggen bij races, dus gaat dit lekker leuk worden
Ja like I said: net als Forza.yzx schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:32:
[...]
Ooit GT5P gespeeld?
Is lekker handig, even snel uitgelegt : punten worden gegeven op het aantal pk's, de gewicht van de auto, downforce van de auto & bandenkeuze. Op die worden punten gegeven.
Het puntensysteem zal dan een soort van restrictie opleggen bij races, dus gaat dit lekker leuk wordenik denk vooral dat dit bij de seasonal events zal gebruikt worden
Kzou het niet weten heb geen Xbox en zal het nooit spelen
Haha . Er zitten gewoon knopjes acherop het stuur die moetten fungeren als flippers . Zijn niet echt flippers als op de g25 .dvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:45:
Rare vraag misschien, maar kan je met dat stuur (is de DFGT toch?) ook zelf schakelen?
Verder heb je gewoon een pookje met naar voren en naar achteren +- schakelen .
Maar ben over het algemeen goed te spreken over de dfgt . Waar voor je geld
Net als in GT4 dan
Hoe betere banden en hoe meer je je motor opvoert, hoe minder xp punten je krijgt als je wint...
Hoe meer jouw wagen qua prestaties in de buurt komt van de AI hoe meer je krijgt.
*ben toch blij dat ik bijna alle A-spec events al gedaan heb dan, laat mij in sommige gevallen maar lekker met een overpowered wagentje rijden*
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2011 11:42 ]
Ik hoop niet dat dit voor B-Spec ook gaat gelden. Om je te verdienen exp. op peil te houden zou je je Bob dan met een gelijkwaardige auto moeten laten rijden. Level 40 wordt dan wel heeeel moeilijk....dvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:40:
Oke, coowl!![]()
[...]
Net als in GT4 dan![]()
Hoe betere banden en hoe meer je je motor opvoert, hoe minder xp punten je krijgt als je wint...
Hoe meer jouw wagen qua prestaties in de buurt komt van de AI hoe meer je krijgt.
*ben toch blij dat ik bijna alle A-spec events al gedaan heb dan, laat mij in sommige gevallen maar lekker met een overpowered wagentje rijden*
Verwijderd
keuze kwa stuur is gemaakt dit wordt de 911GT3RS van fanatec met de clubsport pedalen set. nu nog een degelijke racerig
ervaring mogen nog steeds
Ja na een uurtje of 2 heb ik wel een kont als een plank .Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:17:
@jaap dit is toch niet een combo waar je het uren op vol houdt ?
keuze kwa stuur is gemaakt dit wordt de 911GT3RS van fanatec met de clubsport pedalen set. nu nog een degelijke racerig
ervaring mogen nog steeds
Maar ik hoef niet te wachten op een wheelstand pro en het koste me niks . En meestal is de gene achter het stuur de beperkende factor en niet het materiaal .
Spreek uit ervaring .
Heb van 2005 tot 2008 nk wegracen gereden met de motor.
dat haal ik niet en dan zit ik ook nog in de ziektewet hahaVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:41:
ik speel gemiddeld een uur of 4-5 per dag .dus ik wil wel wat realxt zit
Als het verschil zo klein is.. waarom is het verschil in geluid dan zo groot?yzx schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:27:
[...]
Klein verschil bij GT werkt je voor een Japaner voor een Japanse console, bij Microsoft ben je een Amerikaan die voor Bill Gates werkt, klein verschil kwa budget & faam
Even googelen leert mij dat het GT budget groter is (langere ontwikkeling) Gates en Microsoft hebben er niets mee te maken. Misschien het cultuurverschil.. japan vs amerika. Waardoor de prioriteiten bij die 2 anders liggen..
I served in a company of heroes.
Verwijderd
haha ik wel naast me full time baanJapiegsxr schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:02:
[...]
dat haal ik niet en dan zit ik ook nog in de ziektewet haha
Verwijderd
Dan moet je toch al aardig wat auto's in je garage hebben staan. Ik zit nu op 1MB ruimte en je krijgt pas problemen bij 4165KB. Ben al 93% ver in de game en heb +/- 300 auto's in mijn garage... 't zal ook wel te maken hebben met de hoeveelheid foto's die je hebt gemaakt enzo. Maar denk dat het gros van de spelers hier niet veel problemen aan zal ondervinden.JoepW schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:30:
Belangrijke mededeling over save game problemen!!!
Morgen eens even mijn savedata controleren. Gelukkig ga ik nooit naar het museum
Is wel mogelijk een duidelijk bv: GT5 = SKYLINES WE NEED MOARMaciek schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:21:
[...]
Als het verschil zo klein is.. waarom is het verschil in geluid dan zo groot?![]()
Even googelen leert mij dat het GT budget groter is (langere ontwikkeling) Gates en Microsoft hebben er niets mee te maken. Misschien het cultuurverschil.. japan vs amerika. Waardoor de prioriteiten bij die 2 anders liggen..
Forza gaat een beetje alom in de auto keuze
De museumcards zijn waarschijnlijk de oorzaak. Als je daar niks mee doet krijg je ook geen problemen.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:10:
[...]
Dan moet je toch al aardig wat auto's in je garage hebben staan. Ik zit nu op 1MB ruimte en je krijgt pas problemen bij 4165KB. Ben al 93% ver in de game en heb +/- 300 auto's in mijn garage... 't zal ook wel te maken hebben met de hoeveelheid foto's die je hebt gemaakt enzo. Maar denk dat het gros van de spelers hier niet veel problemen aan zal ondervinden.
Ik heb trouwens eindelijk alle 41 Skylines in m'n garage staan
[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 13-02-2011 14:23 ]

seasonal's gedaan en best grappig als je het jezelf wat moeilijker maakt, maar mis wel de bakken met xp die je keeg, dat vind ik echt een domper. Nu midden lvl29 en zal dus nog maar eens indy moeten gaan doen of Al stars race.
Weet je nog op GT1 & GT2 was er een lekkere HKS Skyline, die voor geen reet een bocht kon nemen maar toch wel lekker 400km/h ging, ik mis die bakDaniel_Elessar schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:31:
gefeliciteerd!Als collector moet je ze natuurlijk hebben, ik heb er aan 2 wel genoeg. Ben dan ook geen verzamelaar en wil gewoon lekker races rijden met auto's die ik leuk vind en die koop ik verder kan het me niet zoveel schelen. Speel al sinds deel 1, en altijd zo gedaan.
.
Net eens even gaan zitten voor de natte AMG challenges... had ze allen op zilver staan.
Allemaal na 1 of 2 x proberen op goud gezet

Het is een kwestie van leren rijden op nat wegdek, toen ik het door had werd het leuk
De Grand Tour Rally ook eindelijk gegoud, wel k*t zonder slipherstel maar de bevrediging is des te groter
Alfa 8C geprobeerd, maar verder dan een 1'18.458 kom ik niet (met alleen ABS op 1).
Zo maar eens de 2 droge AMG ronden proberen...
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2011 15:46 ]
ben over de 1000 wagens geweest , savegame is niet boven de 2,5mb geweest.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:10:
[...]
Dan moet je toch al aardig wat auto's in je garage hebben staan. Ik zit nu op 1MB ruimte en je krijgt pas problemen bij 4165KB. Ben al 93% ver in de game en heb +/- 300 auto's in mijn garage... 't zal ook wel te maken hebben met de hoeveelheid foto's die je hebt gemaakt enzo. Maar denk dat het gros van de spelers hier niet veel problemen aan zal ondervinden.
ben weer terug op de 600, bijna alle dubbele eruit gegooid, op een paar mooie na.
ik denk dat het een combi is met vooral replays erbij, wil je erover komen.
GiTS
Dat is wel werken zeg!
Eerste 2 in de pocket, nu is Monaco aan de beurt.
Jammer dat dezelfde lui iedere keer 2 en 3 worden, zo loop ik niet echt uit natuurlijk he

*edit*
Damn wat een hartslagverhogende race!!
Na 3 ronden 11e met 16 seconden achterstand (paar botsingen gehad).
Na rondje 10 pakte ik de kop, waarna de nr 2 constant 3-4 seconden achter mij bleef hangen...
Gelukkig hebben we 'm!
KAK!!!
Ik had 500 punten, 250 meer dan plaats 2.
Dus ik dacht, ik kan die laatste race wel overslaan...
Wat doe ik dus: terugtrekken uit de race.
Wat doet ie dan: Het hele kampioenschap terugtrekken!!!
Kan ik potver weer opnieuw beginnen!
[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2011 18:47 ]
Heb zelf bob like the wind laten doen en de nascar wat redelijk goed ging>gewonnen, dus daar ben ik nu aardig op weg.
Dat vraagt ie toch? 1x of je de race wil verlaten...en 1x of je t kampioenschap wil verlaten.....1x teveel op Ja gedrukt dusdvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:55:
KAK!!!
Ik had 500 punten, 250 meer dan plaats 2.
Dus ik dacht, ik kan die laatste race wel overslaan...
Wat doe ik dus: terugtrekken uit de race.
Wat doet ie dan: Het hele kampioenschap terugtrekken!!!
Kan ik potver weer opnieuw beginnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
(aan mezelf: lezen is ook een vak)
Ik dacht hier gelezen te hebben dat mensen races (vooral de laatste 2 regen races) overslaan, maar dat kan dus bij alles behalve de laatste.
Dan volgend weekend maar weer doen
Ik weet nu in ieder geval dat ze niet zo moeilijk zijn als ik dacht, het kost alleen zo veel tijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2011 19:48 ]
Ik rij liever is een GTR500 Stealth bijvoorbeeld xD alhoewel ik ben Aspec 25 en heb nog niet zoveel races gedaan
Je moet alleen even de race starten, en dan de race exit doen. Niet als je nog in het menu zitdvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:38:
Nee, je krijgt maar een keer "terugtrekken uit de race en het kampioenschap verlaten" te zien...
(aan mezelf: lezen is ook een vak)
Ik dacht hier gelezen te hebben dat mensen races (vooral de laatste 2 regen races) overslaan, maar dat kan dus bij alles behalve de laatste.
Dan volgend weekend maar weer doen
Ik weet nu in ieder geval dat ze niet zo moeilijk zijn als ik dacht, het kost alleen zo veel tijd.
had het ff geprobeerd maar in de laatste chicane ging het ff mis door de hoge snelheid..spin, toch maar uitgereden en 1:35 gehaald, drna voorzichtig gereden zonder spin ofzo..1:35 weer =.='
Het is dat de norschleife zo lang is, anders had ik em nu wel gehaald
Verwijderd
Verwijderd
Helaas zelf aan klikken. Veel plezier !Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:17:
ik heb een vraag.over myGranTurismo.net hoe krijg ik mijn lijst met auto's daar ? moet ik ze zelf aan klikken of gaat dat van zelf ?
haha dat dacht ik alSander H schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:25:
[...]
Je moet alleen even de race starten, en dan de race exit doen. Niet als je nog in het menu zit
Net om 22.00 mijn A-spec grindje aangezet....
...vrijdag om 16.00 ben ik weer thuis.
Nu maar hopen dat ik geen foutjes maak
Ik zou dan begin level 39 moeten zijn, ben nu begin 38.
Verwijderd
zuurVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:41:
[...]
Helaas zelf aan klikken. Veel plezier !
hoe leen ik een auto en uit en hoe krijg ik die weer terug ? want dat lees ik nerug hoe dat moet
Verwijderd
Trouwens nog wat tweets van mr. Yamauchi:
Savegame probleem zal opgelost zijn met de update volgende week.
Savegames die kapot zijn zullen niet meer gaan werken.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 01:33 ]
Save games gingen vooral kapot door teveel naar museum & te dupen, dus jammer voor die museum mensenjes maar voor de dupers is het wel verdiendVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:27:
Als je in de garage, op een wagen staat en driehoekje drukt, krijg je een menu waar ook de optie staat om hem naar een vriendje te sturen. De gene waar je hem naar stuurt zal hem op de zelfde manier terug moeten geven. Hij staat dan bij community > gifts/kadootjes.
Trouwens nog wat tweets van mr. Yamauchi:
Savegame probleem zal opgelost zijn met de update volgende week.
Savegames die kapot zijn zullen niet meer gaan werken.
Voor de mensen die een challenge zoeken probeer eens een race met een auto met lekker veel pk's en torque, bv een GT40 race car '69 op racing wet tyres te rijden, lekkere driften is de boodschap
[ Voor 12% gewijzigd door yzx op 14-02-2011 07:18 ]
Het is 7:29 en niet 1:29sh1nigami schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:45:
hebben jullie de GT-R challenge al gedaan? (nurburgring met de gtr onder 1:29 halen met sport/soft banden in arcade mode)
had het ff geprobeerd maar in de laatste chicane ging het ff mis door de hoge snelheid..spin, toch maar uitgereden en 1:35 gehaald, drna voorzichtig gereden zonder spin ofzo..1:35 weer =.='
En nee, deze lukt me ook nog niet. Vooral niet met de controller. Van het weekend nog even weer een poging gewaagd, maar kom niet onder de 7:40. Gelukkig is vrijdag me wheelstand pro verstuurd, dus hopelijk as weekend tijd om te gaan knallen met stuurtje.
Sinds zaterdag bezig met B-spec om van 33 naar 35 te gaan, maar wordt er eigenlijk wel een beetje moe van dat je zo vaak races moet herhalen om het volgende level te halen. Het gaat ook eigenlijk nergens over dat je zovaak moet herhalen om de laatste 2 races te kunnen doen die ook nog een 24uur per stuk duren en dan ook nog eens 5 levels uit elkaar liggen. En als je die dan al gehaald hebt, dan moet je nog tig races doen om een Bob naar het hoogtepunt van zijn carriere te leiden, wat volgens mij 500 races is. PS3 staat nu al een week nonstop aan, om zoveel mogelijk tijd te gebruiken om B-spec klaar te krijgen. Zal echt blij zijn als ik dat deel heb afgerond, want ik koop een spel om zelf te spelen en niet om de computer doelloos het werk te laten doen.....
Die moet je toch doen met race hard banden of heb ik dat verkeerd????sh1nigami schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:45:
hebben jullie de GT-R challenge al gedaan? (nurburgring met de gtr onder 1:29 halen met sport/soft banden in arcade mode)
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Sport Hard dus.
Dit topic is gesloten.