Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die GT-R trophy had ik verassend snel gehaald...
Na mijn 3e rondje reed ik een 07'26.451
(wel met slipherstel aan en TC op 1)
Rijdt wel erg lekker die bak!!

Wat me nu nog te doen staat:
-Vettel challenges op goud zetten (2 brons en 1 zilver (monza))
-Grand tour Alfa en Lambo (zilver en brons)
-9uur Tsukuba (eitje maar kost veel tijd)
-de beide 24 uurs races (eitje maar kost nog meer tijd)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
dvdkiwi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:19:
Die GT-R trophy had ik verassend snel gehaald...
Na mijn 3e rondje reed ik een 07'26.451
(wel met slipherstel aan en TC op 1)
Rijdt wel erg lekker die bak!!

Wat me nu nog te doen staat:
-Vettel challenges op goud zetten (2 brons en 1 zilver (monza))
-Grand tour Alfa en Lambo (zilver en brons)
-9uur Tsukuba (eitje maar kost veel tijd)
-de beide 24 uurs races (eitje maar kost nog meer tijd)
Met slipherstel aan wel ja ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik dacht mijn savegame van mijn defecte PS3 over te kunnen zetten naar mijn nieuwe PS3 maar helaas blijkt dat dus niet te kunnen, ik krijg een melding dat de savegame van een andere gebruiker is en dus niet kan gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit een oplossing voor je:
http://www.gtplanet.net/f...php?p=4760366#post4760366
(Op je nieuwe PS3 met je online account inloggen. Savegame is account related, dus zou moeten werken)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:05
Die lambo challenge bij grand tour moet je gewoon doen met de brightness van je tv op 100 en de brightness van je ps3 op +1, en dan de driving line aan, dan moet je wel goed rijden maar is het wel beter te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb die trophy in 1x gehaald voor die gtr.
in mn eerste lap over nordschleife met de gtr. haalde een 7:28.996 :P
kan zoveel harder maar maakte kleine foutjes.(logisch was mn eerste keer met die wagen :P)
maar was goed te doen, btw alles uit behalve abs

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Moet hem ook maar weer is gaan proberen te halen....Had hem laatst maar toen was mijn tijd rood.... :( 1 keer van baan afgeslipt en flink op het gras gekomen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:39:
Wop wop!
Net eens even gaan zitten voor de natte AMG challenges... had ze allen op zilver staan.
Allemaal na 1 of 2 x proberen op goud gezet :/
Het is een kwestie van leren rijden op nat wegdek, toen ik het door had werd het leuk :>
De Grand Tour Rally ook eindelijk gegoud, wel k*t zonder slipherstel maar de bevrediging is des te groter :P
Alfa 8C geprobeerd, maar verder dan een 1'18.458 kom ik niet (met alleen ABS op 1).
Zo maar eens de 2 droge AMG ronden proberen...
Als je bij die 8C meuk met 35 seconden het houten bruggetje af rijdt dan is het het waard om de ronde af te maken. Auto beetje laten ondersturen in de laatste bochtencombo en vol gas naar de finish. Echt, het is te doen!

Vanavond B-Spec maar eens verder laten gaan met de 24 uur van Le Mans. Wil deze week B-Spec toch echt wel gaan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:28:
[...]
Als je bij die 8C meuk met 35 seconden het houten bruggetje af rijdt dan is het het waard om de ronde af te maken. Auto beetje laten ondersturen in de laatste bochtencombo en vol gas naar de finish. Echt, het is te doen!

Vanavond B-Spec maar eens verder laten gaan met de 24 uur van Le Mans. Wil deze week B-Spec toch echt wel gaan afronden.
Ik kom bij ongeveer 33 seconden het bruggetje op :)
Ik denk dat er veel tijd is te halen in de laatste (dubbele) bocht naar rechts, die moet ik veel vloeiender en sneller kunnen nemen.

B-spec heb ik al afgerond, maar moet nog wel de trophy om je rijder naar het hoogtepunt van zijn carriere te brengen. Wordt toch nog flink wat B-spec races opstarten denk ik... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit het hem inderdaad in het laatste stuk... Daar kun je btw vrij laat remmen. Auto laten rollen en niet pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Pfff, krijg ik een level 24 car ticket omdat ik net de Bspec 24 uur van de Ring heb gewonnen, krijg ik de Formula GT waarvan ik er al 1 had. En ook nog eens in dezelfde kleuren :-(

Had gehoopt op een Ferrari F1, zodat ik dan ook meteen de events kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:55:
Dan zit het hem inderdaad in het laatste stuk... Daar kun je btw vrij laat remmen. Auto laten rollen en niet pushen.
Net even een youtubje van een 1'16.5xx gekeken, mijn zwakke punten liggen bij de bocht voor de tunnel en inderdaad de laatste bocht naar rechts.
Het eerste deel (tot aan de brug) hou ik 'm goed bij.
Van het weekend weer een uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Ik blijf de kleuren van het stuur lellijk vinden... maar wel een heftig ding :D

Iemand ne goeie bob teveel? Wordt gek van mijne xD

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Ben vandaag aan de 9u van Tsukuba aspec begonnen met de X2010. Grappig dat de ai ongeveer rondjes van 1.00 rijdt en ik 0.30. Betekent 4.5u zelf rijden en dan 4.5u langs de baan parkeren uiteindelijk :) Om het lichamelijk en geestelijk een beetje aan te kunnen met de x2010 reed ik zelf steeds ongeveer een uurtje, ergens parkeren, tv kijken en na een uur weer hetzelfde.

De x2010 is echt pikzwart aan het worden :P van al t vuil en o o het is wel hard werken om de ai te ontwijken op dat korte baantje en met zo'n groot snelheidsverschil :o Maar goed, dat houdt het wel leuk.

Schiet op zo, zit op ongeveer 5u, morgen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedenk me plotseling hoe ik met slechthorendheid toch kan deelnemen in gesprekken online.

Ik heb voor school een microfoon voor de leraar, en in die mic zit ook een bluetooth functie om te koppelen aan een telefoon. Zodat als ik bel het geluid via de mic (als bt-ontvanger) naar mijn gehoorapparaten gaat, en de mic zelf, mijn mic is zodat de ander mij verstaat. Dit is bv voor in de auto..

Als ik dat ding met de PS3 kan pairen lijkt me dat hetzelfde mogelijk is.

Pairen is klaar.. Nu ff zien of er iets te racen valt..

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 15-02-2011 01:04 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Vannacht level 35 B-spec geworden. Staat nu nog een keertje 9 uur Tsukuba te doen met de Zonda R en vanavond zo rond 8 - 9 uur lekker Le Mans 24 aanzetten met de X2010. :*) :*) :*)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:31:
[...]

Net even een youtubje van een 1'16.5xx gekeken, mijn zwakke punten liggen bij de bocht voor de tunnel en inderdaad de laatste bocht naar rechts.
Het eerste deel (tot aan de brug) hou ik 'm goed bij.
Van het weekend weer een uitdaging :P
Bocht voor de tunnel niet te laat remmen, auto aan de binnenkant houden en af laten remmen tot clipping point. Houdt hem in zijn 2...zodra je voelt dat je gas bij kunt gaan geven door naar 3. Dan moet je laag in de 50.xxxsec. de tunnel in knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah oke, thanx! :)
Ik red het redelijk daar, kom meestal laat in de 50 seconden de tunnel in.
Euvel is echt de laatste bocht.
Misschien eens met zelf schakelen proberen, kijken of dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:59:
[...]

Bocht voor de tunnel niet te laat remmen, auto aan de binnenkant houden en af laten remmen tot clipping point. Houdt hem in zijn 2...zodra je voelt dat je gas bij kunt gaan geven door naar 3. Dan moet je laag in de 50.xxxsec. de tunnel in knallen.
Haha dat waren/zijn ook mijn referentiepunten in die 8C @ Grand Tour... Heb hem al een week niet geprobeerd eigenlijk. Als ik een goede ronde rij dan heb ik altijd moeite met die laatste bocht. Die neem ik dan in z'n 3 met +- 85 km/u, maar als ik dan gas geef slippen de wielen door en wordt het niks, ga ik te rustig op het gas kom ik steeds een paar tiende te kort 8)7

Afgelopen weekend in A-spec de 4 uurs Tsukuba gedaan :P Damn dat is een lange zit zeg met 225 laps in een MX5. B-spec staat nu de 9 uurs Tsukuba aan en dan ben ik eindelijk level 35. Ook eindelijk die X2010 in de pocket 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hij gaat weer beginnen: de GT Academy

Vanaf 4 maart kunnen we aan de bak
http://blog.eu.playstatio...nouncing-gt-academy-2011/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coowl!
Kansen hier nul komma nul maar die ranglijsten zijn toch leuk om te zien waar je zelf staat.

@GAIAjohan:
Die heb ik al regelmatig gezien, impressive!! _/-\o_
Het ziet er zo simpel uit... ;)

*hoop dat alles nog goed gaat met mijn A-spec Bob, die is nu al bijna 2 dagen non-stop aan het rijden.
Nog 3 te gaan... Als ie maar niet tegen de muur staat te botsen :+ *

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Die GT Academy die er na GT5 - Prologue was die was wel fun om hier op GoT te doen. We kunnen in ieder geval onze eigen tijden van Tweakers posten en een klassementje opmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 14:00
Dr. Quipers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:28:
Die GT Academy die er na GT5 - Prologue was die was wel fun om hier op GoT te doen. We kunnen in ieder geval onze eigen tijden van Tweakers posten en een klassementje opmaken :)
Ik weet niet of ik daar nou echt op zit te wachten, hihi 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Jackal131 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:02:
[...]

Ik weet niet of ik daar nou echt op zit te wachten, hihi 8)
Ik was toen de snelste met controller, dus daar wil ik dit jaar ook weer voor gaan! 8) Er zullen altijd een paar met stuur boven (maar ook onder >:)) mij eindigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Dr. Quipers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:07:
[...]

Ik was toen de snelste met controller, dus daar wil ik dit jaar ook weer voor gaan! 8) Er zullen altijd een paar met stuur boven (maar ook onder >:)) mij eindigen ;)
Ik zal ergens in de onderste regionen staan, maar toch leuk om te zien waar je staat te opzichte van andere tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Zeer binnenkort starten we met time-attack's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand die zich soort aan B specs verschrikkelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Dr. Quipers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:28:
Ja klopt inderdaad. :D Ik zal het deze keer wel weer willen bijhouden. :)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:12:
nog iemand die zich soort aan B specs verschrikkelijk......
Als je je stoort aan mensen die zich aan B-Spec storen ben ik het met je eens.
Driekwart kan je doen zonder zelf al te veel op te letten en als je wel oplet kan je soms voor jezelf nog verbeteringen zien ook...

Gouden tip voor B-spec, geef de remmen vooraan een hogere score als achteraan, dan remmen ze er mensen uit ineens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shiver23 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:55:
Hij gaat weer beginnen: de GT Academy
[video]
Vanaf 4 maart kunnen we aan de bak
http://blog.eu.playstatio...nouncing-gt-academy-2011/
yeah *O* dat wordt weer nachten bikkelen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand tips voor die laatste 2 nascar races in de Jeff Gordon nascar school? Ik krijg het niet voor elkaar met de kopgroep mee te komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:57:
Heeft er iemand tips voor die laatste 2 nascar races in de Jeff Gordon nascar school? Ik krijg het niet voor elkaar met de kopgroep mee te komen ...
Zet ABS uit, dan kun je ASM ook uitzetten (of die gaat automatisch uit ofzo). ASM is de boosdoener..

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 15-02-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:01:
[...]

Zet ABS uit, dan kun je ASM ook uitzetten (of die gaat automatisch uit ofzo). ASM is de boosdoener..
Thanks, dat had ik graag een paar uur eerder geweten haha :9
De eerste staat al op zilver, nu nog even op goud zetten.

Alles op goud inmiddels :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUUUUUUUUUUUUUUUU!

Kom ik thuis, heeft vriendinlief de PS3 uitgezet...whoops. Die heeft dus 20 uur voor Jan *** aangestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:53:
FUUUUUUUUUUUUUUUU!

Kom ik thuis, heeft vriendinlief de PS3 uitgezet...whoops. Die heeft dus 20 uur voor Jan *** aangestaan.
Herken ik. Alleen toen deed ik dat zelf |:( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gisteravond Bob aangezet op de 24 uur LeMans. Vanochtend even snel kijken hoe het ervoor staat, moet ie rijden in het donker in de regen. Cockpitview is gewoon om bang van te worden, zicht is nagenoeg nul. Ben blij dat ik dit niet zelf hoef te doen, voorlopig.... ;) Vanavond is ie level 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe krijgen jullie die gasten zo hoog in level in de b-spec :$? Ik heb hem op level 4 maar het probleem is dat ik niet over de juiste wagens beschik om de races te rijden of de coureur er nog niet in mag deelnemen... Moet je vaak dezelfde race overnieuw rijden zodat hij een hoger level krijgt?

GT had het een tijd terug over een functie dat je de b-spec kon gaan besturen van een willekeurige PC zolang je ps3 maar aanstaat. Mijn vraag is of iemand weet wanneer dit precies gaat komen. Ik dacht namelijk dat de geruchten waren dat die begin februari zou komen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
FUUUUUUUUUUUUUUUU!

ik hoop dat de goedmaaksex het waard was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hmm, 2x Le Mans24 gereden met de Speed 8 en zonder problemen gewonnen...de 3e keer werd ik 8e.
Motorrevisie gedaan en voor de 4e keer Le Mans gestart...ben benieuwd :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

Oxigeon schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:
Hoe krijgen jullie die gasten zo hoog in level in de b-spec :$? Ik heb hem op level 4 maar het probleem is dat ik niet over de juiste wagens beschik om de races te rijden of de coureur er nog niet in mag deelnemen... Moet je vaak dezelfde race overnieuw rijden zodat hij een hoger level krijgt?

GT had het een tijd terug over een functie dat je de b-spec kon gaan besturen van een willekeurige PC zolang je ps3 maar aanstaat. Mijn vraag is of iemand weet wanneer dit precies gaat komen. Ik dacht namelijk dat de geruchten waren dat die begin februari zou komen.
Volgens de laatste geruchten wordt de 18e een patch uitgebracht voor GT5 waarin deze functie zou gaan zitten, heel veel details zijn er nog niet voor zover ik weet.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
OP aangepast met informatie over GT Academy 2011 en een link om je gegevens + rondetijd naar mij te DM'en. Ik weet nog niet precies of je meerdere banen oid hebt (dus dat je meerdere tijden moet doorgeven), dus de link is nog even onder voorbehoud.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Oxigeon schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:

Als je Aspec tot een niveau 20-25 hebt, dan heb je de meeste winnende auto's al in je garage staan. Enige wat je dan nog moet doen vaak is de juiste banden eronder gooien. Voor de rest moet je inderdaad nog wel eens een paar races herhalen om verder te komen. Dat wordt alleen maar erger na mate je verder komt. Bij Endurance vind ik het zelf irritant worden, zo vaak moet je herhalen. Maarja aan de andere kant moet je straks ook nog 500 Bspec races hebben gedaan met 1 van je coureurs om hoogtepunt carriere trophy te halen.

Die functie komt zeer waarschijnlijk met een nieuwe patch, maar is nog niet zeker.
Jamoru schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:58:
OP aangepast met informatie over GT Academy 2011 en een link om je gegevens + rondetijd naar mij te DM'en. Ik weet nog niet precies of je meerdere banen oid hebt (dus dat je meerdere tijden moet doorgeven), dus de link is nog even onder voorbehoud.
Dacht op Facebook gelezen te hebben dat het 3 banen zijn. Voor de rest ga ik die tijden zeker wel DM'en, :)

[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 16-02-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
FUUUUUUUUUUUUUUUU!

Dat was bij mij gisteren ook het geval |:( Vrouwen... O-)
Gelukkig was ik 'sochtends wel eerst naar homescreen gegaan en had ie de race van die nacht ervoor wel gesaved, maar nu ben ik dus nog geen level 35 B-spec :(
Jamoru schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:58:
Top! Ik doe zeker mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:40:
[...]

Dat was bij mij gisteren ook het geval |:( Vrouwen... O-)
Gelukkig was ik 'sochtends wel eerst naar homescreen gegaan en had ie de race van die nacht ervoor wel gesaved, maar nu ben ik dus nog geen level 35 B-spec :(
Gheghe, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Nog een paar uurtjes en dan issie klaar...zal nog geen lvl 40 zijn dan maar het einde is wel in zicht. Denk dat ik het hele b-spec gebeuren nog 1x over ga doen met mijn hoofdcoureur of een nieuwe aanmaak en het daarmee nog eens dunnetjes over ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUUUUUUUUUUUUUUUU!

heb je haar niet ff offline gezet :P?

• Kampover
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik vraag me nog steeds af wanneer de functie komt om te kunnen saven in endurance races. Ik wacht hier al een tijdje op, en ik dacht dat dit ook zou komen, maar ik hoor er zo weinig van dat ik me afvraag of het nog wel komt?

Zolang deze functie er niet in zit, geen endurance races voor mij, omdat ik niet de tijd heb om de hele tijd m'n ps3 aan te hebben staan, laat staan dat ik het spel iedere dag speel. ;(

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• FastBunny
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

RbBdOs schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:02:
Ik vraag me nog steeds af wanneer de functie komt om te kunnen saven in endurance races. Ik wacht hier al een tijdje op, en ik dacht dat dit ook zou komen, maar ik hoor er zo weinig van dat ik me afvraag of het nog wel komt?

Zolang deze functie er niet in zit, geen endurance races voor mij, omdat ik niet de tijd heb om de hele tijd m'n ps3 aan te hebben staan, laat staan dat ik het spel iedere dag speel. ;(
Hopelijk kunnen we hier vanaf morgen gebruik van maken, überhaupt de mogelijkheid om tijdens een kampioenschap te kunnen saven zou al prettig zijn... (Vooral voor de Formula GT b.v.)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
formula GT kampioenschap moet je juist in 1x uitrijden, das voor echte mannen ;) (bij mij werd het de laatste race nog spannend, ik was echt moe, lag ver achter door wat zandkastelen bouwen, maar mocht geen laatste worden anders zou ik het tournooi niet winnen. de ballen uit mn broek gereden, sluit met 4 rondes te gaan weer aan bij de staart van nr12, vergeet het downforce-verlies-effect en knal er weer af! uiteindelijk 7e geworden geloof ik, spannendste A-spec race die ik gedaan heb maar wel het klassement gewonnen)

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

las net op gtplanet dat er nog geen seasonal events zijn.... :'(
Komt er morgen nu echt een update dan en zal daar dan meteen de nieuwe se bij zitten...? ook de online oc.dealer is nog niet geupdate....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik reken op een vette update morgen, nieuwe seasonals en nieuwe online dealer voorraad.
Waar ik op hoop is een enorme verbetering in het online race gedeelte en een beter restrictie systeem. Het is nu echt een ramp om on-line klasses te maken en te handhaven.
En ik hoop op functies als:
  • Olie vervangen van alle auto's
  • Alle auto's on-line beschikbaar
  • Auto's indelen in zelf te bepalen klasses (zeg maar sub dirs)
  • Performance Points systeem of iets dergelijks
  • Stabiliteits verbetering van on-line netwerk functionaliteit
  • Verwijderen van alle onnodige klikjes ter bevestiging
  • Heen en weer spoelen in replays
  • Onthouden van breedbeeld bij foto's in replays
  • Knop om een uitslag op te slaan van een on-line race (zeg maar slimme foto)
  • Afschaffen van animaties bij handelingen aan auto's (spuiten, motorrevisie, olie, etc.)
  • Exporteren autobezit naar een excel of zoiets, met alle gegevens
  • Opslaan van setup per auto per circuit. Liefst 3 per circuit ;)
  • etc. etc.
Er zijn er nog meer, maar dit zijn wel de allerbelangrijkste voor mij op dit moment.......
Ik denk dat maar een heeeeeel klein deel komt morgen :(

• Jackal131
  • Laatst online: 14:00
Zou ook niet leuk zijn als er niets meer te verbeteren viel :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

mja ik hang nogal veel waarde aan update van morgen.
speel gt5 haast niet meer. vind het gewoon ronduit saai worden.
en de vernieuwing van de patch van morgen bepaalt of ik gt5 uberhabut nog ga spelen of niet.
wat wel bekend is dat in de patch de versnellingsbak aangepakt wordt, dus nu wordt het volledig afstelbaar, dus ook per versnelling.
maar ik ben zeer benieuwd. als de patch niet is wat ik hoop. dan wordt shift 2 mn nieuwe racegame vrees ik. gt5 is kort qua gameplay. en grinden is saai dus ja. ik hoop dat de patch mij weer aan het spelen krijgt.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ja ben het wel met je eens dat dat grinden saai is. Daarom sta ik nu ook al een week of 3 in level 30 vastgeroest. Morgen ga ik de 4 uur race doen en dat is echt mijn maximum wat ik aan 1 stuk zou willen doen.
Voor B-spec grinden is al helemaal waardeloos. Dit zullen ze toch niet gaan aanpassen denk ik dus ik hoop op meer xp points per gewonnen race zodat het levelen ook wat sneller gaat.

Vraagje over amg challenge.
Moet nu alleen de wet course nog doen maar ik red hem echt niet. Heb alles uit behalve ABS op 1 maar gaat echt waardeloos. Welke instellingen hebben jullie voor deze tracks gebruikt?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Is on-line racen niks voor jullie? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 17-02-2011 11:48 ]

• Stefie2010
JoepW schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:11:
Ik reken op een vette update morgen, nieuwe seasonals en nieuwe online dealer voorraad.
Waar ik op hoop is een enorme verbetering in het online race gedeelte en een beter restrictie systeem. Het is nu echt een ramp om on-line klasses te maken en te handhaven.
En ik hoop op functies als:
  • Olie vervangen van alle auto's
  • Alle auto's on-line beschikbaar
  • Auto's indelen in zelf te bepalen klasses (zeg maar sub dirs)
  • Performance Points systeem of iets dergelijks
  • Stabiliteits verbetering van on-line netwerk functionaliteit
  • Verwijderen van alle onnodige klikjes ter bevestiging
  • Heen en weer spoelen in replays
  • Onthouden van breedbeeld bij foto's in replays
  • Knop om een uitslag op te slaan van een on-line race (zeg maar slimme foto)
  • Afschaffen van animaties bij handelingen aan auto's (spuiten, motorrevisie, olie, etc.)
  • Exporteren autobezit naar een excel of zoiets, met alle gegevens
  • Opslaan van setup per auto per circuit. Liefst 3 per circuit ;)
  • etc. etc.
Er zijn er nog meer, maar dit zijn wel de allerbelangrijkste voor mij op dit moment.......
Ik denk dat maar een heeeeeel klein deel komt morgen :(
En wat dacht je van:

• Meer premium auto's
• Meer banen en races/events met genoeg te verdienen experience zodat je niet 3x de 24h van LM aspec hoeft te rijden om lever 40 te worden
• Sterk verbeterde AI die niet op rails rijdt
• Beter geluid van een aantal auto's
• Full G25/27 Support
• Kunnen zien in de (occassion)dealer welke auto's je al hebt

Om er ook maar een paar te noemen!

JoepW schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:47:
Is on-line racen niks voor jullie? ;)
nope, heb ik wel gedaan, maar ik ben totaal niet competief ingestelt en haal er ook geen plezier uit.
ik heb liever dan trackday maar dat is na 2x ook saai omdat iedereen dan zeikt dat ie wil racen.
en als je limieten instelt gaat iedereen zeike dat ze sneller willen. en haal je limiet weg rijd iedereen in die x2010. nou das leuk ;)
nee online doe ik alleen wel eens met mn broertje samen, maar competief is echt niets voor mij.

Verwijderd

Lol, je hoeft ook niet competief te zijn om lol te hebben met een groep leuke online racers!
Gewoon een keertje meedoen met een tweakers race, en je bent verslaaft aan online racing :)
Er wordt ook heel netjes geraced, dus je wordt niet meteen van de baan gebeukt als je vooraan staat.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Ik heb ook wel online gereden wat leuk was dankzij de inspanningen van de mannen op dit forum (waarvoor hulde), maar met de laatste updates heeft PD het nogal lastig gemaakt om met een nat3 verbinding online te racen. Hier ligt GT dus ook vooral stof te vangen de laatste weken. Heb een kabel lopen trekken enz. maar heb geen zin om er nog meer moeite in te steken. Er moet echt veel veranderen in de update wil het weer de moeite waard worden om hem in de ps3 te steken.

wat er toch echt wel moet veranderen om online weer leuk te zijn:
- NAT3 gewoon weer mee laten rijden (zoals bij elke andere racegame)
- upgrades moeten sowieso te verwijderen zijn, zoals in forza wel kan.
- inrijden en het dalen van het motorvermogen is leuk bedacht, maar is gewoon irritant voor online, wederom zie forza.
- Harde banden die langer meegaan als zachte.(zoals bij elke andere racegame)
- versnellingsbakken die per versnellling in te stellen zijn.(zoals bij elke andere racegame)
- remmen die verbeterbaar zijn.(zoals bij bijna elke andere racegame)

offline moet er zoveel verbeteren dat dat geeneens op een pagina past (niet dat forza op dat gebied perfect is, daar is na level 50 ook niets meer te doen). Wanneer komt forza 4 eigenlijk uit?

edit: herfst 2011 blijkbaar
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:12:
Lol, je hoeft ook niet competief te zijn om lol te hebben met een groep leuke online racers!
Gewoon een keertje meedoen met een tweakers race, en je bent verslaaft aan online racing :)
Er wordt ook heel netjes geraced, dus je wordt niet meteen van de baan gebeukt als je vooraan staat.
nee maar ik bedoel van competief racen haal ik geen lol uit.
je gaat niet online racen om te verliezen toch ?? athans ik normaal nooit. je gaat dan competief racen.
in bv forza heb je tag soort tikkertje spelen met auto's en dat is dan weer wel erg leuk. is niet echt serieus.
trackdays in gt5 zijn leuk maar snel saai, en serieus racen heb ik ook met tweakers hier gedaan, en was grappig, maar echt leuk was het voor mij niet echt.(en niet omdat ik niet tegen verlies kan ofzo hoor ;) )
ik ben meer een singleplayer man. behalve soms samen met mn broertje, en dat is vaak forza 3 een potje tag.
misschien maar weer eens gt5 online proberen maar ik zie wel.
gt5 staat momenteel gewoon op non actief.

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
v8power67 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:50:
[...]

nee maar ik bedoel van competief racen haal ik geen lol uit.
je gaat niet online racen om te verliezen toch ?? athans ik normaal nooit.
Tja, lastig als er een man of tien meedoen, dan heb je negen verliezers....dus 90% kans dat je verliest; tijdens mijn racecursus heb ik de volgende tip gehad: als je gaat racen om te winnen dan zal je ernstig teleurgesteld worden en kan je beter gaan voetballen, daar wint meestal 50% van de spelers!!! 8)

Maargoed, ieder zijn ding, de AI van Forza en GT5 is niet echt een uitdaging voor mij (en vele anderen)

iRacing Profiel

Verwijderd

Ericjooo schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:08:
[...]
Maargoed, ieder zijn ding, de AI van Forza en GT5 is niet echt een uitdaging voor mij (en vele anderen)
Niet dat ik er anders over denk hoor, maar bij GT5 durf ik de "I" uit "AI" toch sterk in twijfel trekken. De AI uit Forza (3) is nog iets of wat...fijn, zal ik maar zeggen. Net of alle AI drivers in GT5 zijn 18-jarige meisjes die voor de eerste of tweede keer achter het stuur kruipen en niet weten of ze moeten sturen met de joystick daar ergens rechtsonder bij de asbak of dat groot rond ding recht voor hun.
MeagaShira schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:45:
Moet nu alleen de wet course nog doen maar ik red hem echt niet. Heb alles uit behalve ABS op 1 maar gaat echt waardeloos. Welke instellingen hebben jullie voor deze tracks gebruikt?
Ik heb ze uiteindelijk redelijk makkelijk gehaald met alleen ABS op 1.
Zoals al eerder gezegd vertragen andere hulpmiddelen je meer dan dat ze je helpen sneller te zijn.
Je moet even leren rijden op het natte wegdek, als je dat eenmaal doorhebt is het goedbeter te doen.
Dwz niet te veel gas geven in de bochten, want dan breekt breekt ie snel uit.
Als de auto weer grotendeels rechts staat moet je snelheid maken.
En veel gebruik maken van de breedte van het circuit, zodat je toch nog met redelijke snelheid de bochten door kan.
Succes!!!
(mocht er een youtube-upload functie komen met de nieuwe patch dan zal ik wel eens wat filmpjes online plaatsen)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2011 18:56 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

dvdkiwi schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:51:
[...]

Ik heb ze uiteindelijk redelijk makkelijk gehaald met alleen ABS op 1.
Zoals al eerder gezegd vertragen andere hulpmiddelen je meer dan dat ze je helpen sneller te zijn.
Je moet even leren rijden op het natte wegdek, als je dat eenmaal doorhebt is het goedbeter te doen.
Dwz niet te veel gas geven in de bochten, want dan breekt breekt ie snel uit.
Als de auto weer grotendeels rechts staat moet je snelheid maken.
En veel gebruik maken van de breedte van het circuit, zodat je toch nog met redelijke snelheid de bochten door kan.
Succes!!!
(mocht er een youtube-upload functie komen met de nieuwe patch dan zal ik wel eens wat filmpjes online plaatsen)
En de rembalans iets naar voren zetten helpt ook. Kan gewoon in die challenges.

MeagaShira schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:45:

Welke exact? 300SL? de SLS? En welke? De gehel ronde?

Ik heb bij allebei dezelfde settings gebruikt...
Moet wel zeggen dat de SLS een zwabberiger (is dat een woord?) kontje had.
@JoepW: dat wist ik niet :|

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Zullen ze bij PD/sony extra servers inzetten? als ze morgen de update online gooien en mensen massaal op downloaden drukken :9 netwerk plat? lijkt me amuzant, ben morgen vrij dus zal het wel zien.

Hopen dat het een beetje een nette update is, natuurlijk zullen er compromissen zijn.
We zullen wel zien wat erin/verandert wordt en wat niet.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Verwijderd

Komt ie om 01.00uur NL'se tijd online? Dacht het wel namelijk....

• Snamkob1994
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:32
Spelen hier eigenlijk veel mensen GT5 op de standaard ps3-controller?
Ik wil namelijk wel GT5 kopen maar niet meteen een stuur zoals Logitech Driving Force GT.
Doen of niet doen?

Verwijderd

Gewoon kopen, is best te doen met controller.
Zie openingspost wie met controller speelt.
En aangezien daar ook een aantal mensen alle licenties op goud hebben gehaald zeg ik: doen :P

• thunder8

thunder8

Snamkob1994 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:22:
Spelen hier eigenlijk veel mensen GT5 op de standaard ps3-controller?
Ik wil namelijk wel GT5 kopen maar niet meteen een stuur zoals Logitech Driving Force GT.
Doen of niet doen?
Ben nu level 30/36 met de standaard controller. Je zal misschien niet alle proeven op goud krijgen met de controller, maar je komt een heel eind. Heb gister mijn Wheelstand Pro binnen gekregen, maar heb nog geen tijd gehad om het spel te checken met mijn stuur. Dit doe ik van het weekend wel, heb ook nog een usb verlenger nodig. Ik ga sturen met een Logitech Momo Racing FF. Als dat goed werkt, zou je een dergelijk stuur misschien nog wel voor een prikkie online kunnen kopen. ;)

• Daniel_Elessar
Speel met beide, controller en Driving force gt. Gaat allebei goed, vind stuurtje leuker omdat het je wat meer aan het werk zet/intensiever. Maar heb niet altijd de tijd/zin om stuurtje neer te zetten, en zoals iemand ook al zei: indy500 is heel goed te doen met controller daar heb ik geen stuurtje voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De nieuwe update is er. En de hoeveelheid nieuws is groot. Hieronder een snelle selectie van de nieuwe (deel niet geconformeerde) wijzigingen. Heb ff niet de moeite genomen om te vertalen:
301 Mb groot
Arcade car order swapped
Blue tick in both dealerships on purchased cars
Car ballast adjustment
Controller steering sensitivity in driving options
Corner camber in course maker
Fully adjustable gear ratios
Multi-screen option
Multi select (car garage, photo album, replay theatre)
Performance point system
Restart race confirmation
Engine power limiter (50%-100%)
Car already owned are marked in UCD
Indy back to 97500 cr. But XP up! For all off line races?
change your tyres from the settings menu
new Bonus Races in the Seasonals
Type of race has been added to online setting: Race for fun, Race for real, Drift, Free run, Race type has been added to online filter results as well
30 cars in online dealership
options now for multi Monitors
Remote Race just below the lounge icon in GT Community
New paddock animation on lead-in to the game
All cars online available
TCS is now adjustable again during race
Restarts race confirmation
Own made tracks on-line available
New tracks in Seasonal
Can turn fuel depletion and tyre wear off in an online race
You can schedule races to start at set times
The pop up message when you first start up the game is gone
u can race online ur b specs drivers against the B spec drivers of ur friends
menu is now a lot faster
TV camera when entering pits
You can choose different tires for front and rear
change what car your watching in the replays without going to black screen
AI little smarter?
U can use the online-cars of your friend
BOB’s more agressive
Sound improved
You can also now share Bob's with friends
Old tracks made by yourself are converted to new standard
Vettel challenge bronze target time increased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
Klinkt veel belovend, eerst zien dan geloven zeg ik maar
*slingert nu ps3 aan voor update*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Updating as we speak, nog 3 minuten te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

toffe update, daar worden vele (kleine) irritaties in verholpen, aantal nieuwe features :P sweeet

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel aanpassingen dus, erg fraai en ben dus ook heel benieuwd. BOB is nog de 9 uur van Tsukuba aan het afronden nu, en dan ben ik lvl 40. Dus vanavond ff kijken naar de nieuwe update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Seasonal events with new created tracks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Remote race werkt met B-Specs uit je friendslist. In mijn lijst heeft 1 iemand een B-Spec gedeelt, kan dus geen race starten....

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mis toch nog de save functie bij endurance races en had leuk geweest als je ook je b-spec events remote kon besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Inderdaad, heb je daar zelf al naar gekeken of dit kan. Lijst op GTplanet was nog maar een snelle reactie, meestal duurt het een dag voor alle dingen gevonden zijn.

Ben bezig met dowloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Ik update gewoon nog even mooi niet, waarschijnlijk is de 'grind' optie verwijderd en heb nog wel credits nodig dus update dus hem zondag wel ofzo.. Het schijnt dat je na een race een bevestiging moet geven of je weer opnieuw wilt doen en dan is het standaard antwoord: No.. En moet je dus eerst pijltje naar links of rechts voor Yes. Bij deze voor de mensen die grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisAB schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:20:
Ik update gewoon nog even mooi niet, waarschijnlijk is de 'grind' optie verwijderd en heb nog wel credits nodig dus update dus hem zondag wel ofzo.. Het schijnt dat je na een race een bevestiging moet geven of je weer opnieuw wilt doen en dan is het standaard antwoord: No.. En moet je dus eerst pijltje naar links of rechts voor Yes. Bij deze voor de mensen die grinden ;)
Whahahaha, zou wat zijn. Doe zelf niet aan A-Spec grinden dus heb er geen last van. Dit weekend weer eens achter het stuur kruipen voor de Vettel Challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Vettel challenge bronze target time increased
mag je er nu dan langer over doen of is de challenge increased en dus korter tijd beschikbaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Van wat ik begrijp is dat je er langer over mag doen.. Zijn paar seconden op brons bijgekomen.. Probeer het uit en laat het ons weten zou ik zeggen.. Ik heb hem al xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
schumi2004 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 08:56:
Mis toch nog de save functie bij endurance races en had leuk geweest als je ook je b-spec events remote kon besturen.
Dat is dus wel mooi #$#@ dat dat er nog steeds niet in zit.

Ik ga echt niet een 24 uurs race zelf doen. Als ik een paar uur per dag over heb voor zo'n race ben ik een paar week verder. Dus niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Lekkere update zeg, er zijn nog veel meer dingen die niet in de changelog staan, zie deze thread:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=182051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Het maakt mij blij dat je nu zowel in de dealer als occasionshop kan zien welke auto je al hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ChrisAB schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:20:
Auto A-spec grind werkt nog. Is al weer uur bezig en de XP is mega 32k of zo. Cr is naar beneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Erg toffe update. Zo eens downloaden. Eindelijk replays kijken en opslaan van split-screen races. Iemand al meerdere ps3's aangesloten voor multiscreen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat ze bedoelen met "Sound improved" Zouden de engine sounds zijn verbeterd? En van welke en hoeveel auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

JoepW schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Auto A-spec grind werkt nog. Is al weer uur bezig en de XP is mega 32k of zo. Cr is naar beneden!
Oke.. enlighten me.. wat is in hemelsnaam de auto a-spec grind optie?!

of moet ik dan gaan zitten klooien met elastiekjes en knopjes vastlijmen?? :X

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Ik verwacht niet dat ze van bepaalde autos geluid opnieuw hebben opgenomen. Eerder dat ze bugs fixxen dat er soms geen motorgeluid is. Of de versnellingsbak en turbo 3 iets minder hard voor een mooier geluid.

Dikke update. Ik ben benieuwd. Nice was na 6 minuten ongeveer al klaar.

@ hierboven: elastiekjes geen lijm

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 18-02-2011 11:21 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
JoepW schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:23:
[...]

En jij heb de update gedaan? Hoeveel credits verdien je nu dan met de Indy (Like the Wind) en hoeveel XP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kan aan mij liggen maar het viel me op dat tijdens een b-spec race en ik de andere op een ronde zette dat ze van hun lijn afgingen waar ze voorheen stug bleven plakken. Toeval of is er idd iets verbeterd aan de AI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dat zat er al in, heb het al vaak genoeg gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om vanaf een USB stick te updaten? m'n PS3 staat momenteel ergens zonder internet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
viel me ook op, ze zeggen dat ze de al wat hebben aangepast dus dat zou het kunnen zijn.

Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.