Klopt, ik heb beide '05's. De vraag was eigenlijk of de Ford GT '02 niet perongeluk een foutje in de lijst is, omdat er 2 verschillende '05's zijn. Maar iemand heeft al bevestigd dat die '02 wel degelijk ook bestaat.
De 370Z Tuned Car kun je enkel door middel van een gift car ticket krijgen, Het is een level 12 auto dus je kunt hem krijgen (met veel geluk) met een Level 12 Ticket of een 1000 Ticket. (Heb de 370Z Tuned Car inmiddels met een level 12 ticket gekregen.)
Die Ticket 1000 krijg ik meestal standard auto's voor, moet wel erg veel geluk hebben om hem daarmee te krijgen denk ik. Lvl 12 ticket heb ik iets anders gehad denk ik.
De Black Mask staat bij mij gewoon bij de Nissan dealer voor 250.000.
Daar heb ik dan langsheen gekeken denk ik.
Ik moet zelf nog ongeveer 160 standaard auto's en begin het langzaam aan echt vervelend te vinden om maar 1 of 2 onbrekende auto's aan te treffen in de UCD.
Ghehe, ik ben juist dolblij als ik 1 ontbrekende auto aantref. 2 is helemaal groot feest
Edit:
Nee, die schwimmwagen race bracht nog altijd 1M cr (dacht ik) op, terwijl die 650k (of was het 850k) kostte. Ik had in ieder geval de kosten er wel uit. Dat lukt je met de F1 race nooit.
[
Voor 14% gewijzigd door
u_nix_we_all op 10-02-2011 16:26
]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.