Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

wheeler schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:28:
Ik heb ook een setup van GTplanet gebruikt en Bob altijd laten afkoelen voor de chicane na de tunnel en bocht voor start-finish. Met die twee regels en een Bob op niveau 17 was het binnen twee pogingen gepiept. De eerste race was meteen in 1 poging gelukt.

[...]
dammit die setup heb ik ook en ik krijg hem niet voor elkaar. De eerste race had ik idd ook in 1 keer maar Monace is een pain in de anus....
Moet ook erg veel mazzel hebben met de opstelling. Als die 2J vooraan staat kan je het wel vergeten.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:24:
Nou ik win met die oude Toyota 7 dus echt niet met mijn Bobje. Heb de setup van gtplanet gebruikt maar ik red hem gewoon niet. Gister geprobeerd met de Xj13 racecar dacht ik en met een oude Shelby maar ik kom niet op plek 1 max. tweede. dit doe ik met een level 26 hete Bob. vanmiddag maar is proberen met een level 27 coole Bob. Hij is echt frustrerend die race. Hetzelfde met de Nascar challenge voor B-spec..!$#@
Volgens mij is er zowel een historische race voor Japanse auto's als een historische race voor alle auto's. Mijn opmerking (evenals van Daikona) ging over de race voor Japanse auto's.

Monaco heeft mijn Bob ook nog niet gehaald. Vermoed dat ik daarvoor een Chap moet aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is er zowel een historische race voor Japanse auto's als een historische race voor alle auto's. Mijn opmerking (evenals van Daikona) ging over de race voor Japanse auto's.

Monaco heeft mijn Bob ook nog niet gehaald. Vermoed dat ik daarvoor een Chap moet aanschaffen...
Dat wil voor geen kant met de Toyota 7 (tenminste bij mij), ik ben gegaan voor mijn Ford Race Car uit '67. De Toyota heeft veel te veel turbo lag, elke keer als hij op stoom is is de Chaparral allang aan de horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, in A-Spec heb ik hem inderdaad ook met de Ford gewonnen. Daarbij moet je eigenlijk het geluk hebben dat de Chap achter je op de grid staat. In B-Spec is het simpelweg nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ah ok ik dacht dat jullie het over de historic cup hadden.
Ga het ook maar is proberen met mijn Ford gt40. You never know huh...:P

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die Historic cup heb ik wel een goede setup voor de Toyota 7.
Moet vanavond even thuis kijken, maar was iets van front camber op 7 en mid turbo met 360mh/h voor versnelling en rem op 8/9 ongeveer. Twee chapparels op de eerste rij, maar die haalde hij in ronde 2!! al in! De bob rijdt sneller op Monaco rond dan ik het kan :'(

Heb hem (bij de start wel Bob pushen om in te halen en later om sneller te gaan):

Voor/Achter
Downforce : 60/85
Ride Hight : -30/-30
Sprint rate: 20/20
Damp. ext. : 10/10
Damp. Comp.: 10/10
Anti Roll : 7/7
Camber : 7.0/0.0
Toe In :-0.10/0.15
Brakes : 9/8
LSD setting: IT=30, AS=50, BS=30
Turbo kit : Mid Range RPM (de middelste)
Versnelling: 350 km/h

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 14:25 . Reden: settings ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

hmmzz ok zou wel vet zijn. Mijn Bobjes lukt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bobje had dus met deze settings op monaco 25 seconden voorsprong op no.2, en de chapparel die tweede werd stond op de 1e rij! Was echt bizar om te zien, maar je moet hem in het begin wel pushen om in te halen, anders blijft hij heel erg achter andere auto's hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb die race op Monaco met mijn BOB in 1x gewonnen, met een Ford Gt IV 67. Notabene met een BOB die 1 level lager is dan het niveau dat voor die race staat.

De 2J reed overigens op 1 (dus daar lag het niet aan). Mijn bobje deed in de laatste bocht een briljante inhaalactie ala Schumacher op Alonso afgelopen jaar in Monaco.

Kunst is om een heetbloedige bob te gebruiken (aangezien inhalen een crime daar is en de koelbloedige dat zelfs niet op een 5 baans weg lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels level 28 A-spec, en begin nu zo langzamerhand eens wat rond te kijken naar de andere content. Toch wel weer een positief gevoel aan overgehouden. Museum is leuk en interessant, de auto beschrijvingen zijn soms ook leuk om te lezen en de GT-TV heb ik gisteren met plezier bekeken.
Dit zijn de krenten in de pap voor mij als auto liefhebber :P

Het zijn toch de kleine dingetjes die GT maken .

Hopelijk komt snel de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Net lvl 19 geworden met bspec, even getest met m'n bob in de Al-stars eerste keer met de Peugeot 908, waar hij een erg spannende race mee reed(tuning die van hier) test course was trial mountain. Leuk om naar te kijken: bij de start verloor hij 3 plekken maar knokte zich dapper terug in de 10 rondes die het duurde.
Laatste ronde geweldig gevecht met een bmw le mans bak, net een tiende tekort om te winnen.

2e keer met de minolta en dat was niet spectaculair, 1 ste met 13sec voorsprong.

Wat is het toch een geweldig circuit Trial Mountain, hulde aan de ontwerpers.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de Sauber Mercedes C9 Race Car '89 gekocht :P
Die gaat van het weekend zijn debuut maken tijdens de 9uur van Tsukuba :)

Hoe random de used cardealer is bleek net ook wel weer:
Er stonden 3 keer dubbele wagens in..... lekker nutteloos.
De rest wel weer kunnen kopen, dus met het verzamelen gaat het goed ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagje (algemeen maar wel voornamelijk GT5 gerelateerd):
- kun je een 2e account aanmaken waar je helemaal overnieuw kunt beginnen?
- en is het mogelijk om uit je back-up diverse auto's te kopiëren of wat dan ook naar een ander account van jezelf?

Ik wil namelijk weer een keer helemaal overnieuw gaan beginnen over een maandje ofzo. Dan heb ik een nieuw huis waar ook een racestoel met stuurtje enzo komt te staan. En sommige auto's zou ik graag meenemen die ik goed kan gebruiken. Dus zonder dagen achter elkaar auto's naar je nieuwe account te sturen: zou het ook makkelijker kunnen?

Misschien door mijn harde schijf op de pc aan te sluiten en dat ik daar typeringen van auto's zie die ik kan kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag 1: ja, meerdere accounts aanmaken kan.
Vraag 2: volgens mij zijn je auto's (en je hele savegame) accountgerelateerd en dus niet overdraagbaar.
Het sturen van auto's naar je andere account is dan de enige optie.

Waarom wil je helemaal opnieuw beginnen dan?
Kan je niet met stuurtje gewoon de dingen overdoen die je over wil doen?
*als je weer vanaf nul begint kom je met stuurtje ook wel wat frustratiepunten tegen, vandaar*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja..heb nu het hele spel onderhand uitgespeeld. B-spec is helemaal klaar (alles goud), A-spec ook op 5 enduranceraces na. Licenties alles gehaald... Dus de enige uitdaging is online en vooral de season races.

En ik zal best weer wat frustratiepunten tegenkomen. Maar dat mis ik nu eigenlijk ook wel weer... En om alles overnieuw te doen...tja Vind het gewoon leuk om nu ook alles eens met het stuurtje te doen en er echt voor te moeten racen. Als je al goud hebt staan zit er weinig uitdaging meer in.

Maar heb net een nieuw account aangemaakt dus dan maar wat favorieten oversturen en volgende maand er eens goed voor gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een auto gevonden waar ik achteraan ga:
Lexus IS 200 GT-1 Race Car '04
Schitterende bak!!! (plaatje is van GT4)
Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/2398/gt4k262tq.jpg
Heb de lijst even doorgekeken, en er staan toch flink wat bijzondere wagentjes in die carlist :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:16:
Voor die Historic cup heb ik wel een goede setup voor de Toyota 7.
Moet vanavond even thuis kijken, maar was iets van front camber op 7 en mid turbo met 360mh/h voor versnelling en rem op 8/9 ongeveer. Twee chapparels op de eerste rij, maar die haalde hij in ronde 2!! al in! De bob rijdt sneller op Monaco rond dan ik het kan :'(

Heb hem (bij de start wel Bob pushen om in te halen en later om sneller te gaan):

Voor/Achter
Downforce : 60/85
Ride Hight : -30/-30
Sprint rate: 20/20
Damp. ext. : 10/10
Damp. Comp.: 10/10
Anti Roll : 7/7
Camber : 7.0/0.0
Toe In :-0.10/0.15
Brakes : 9/8
LSD setting: IT=30, AS=50, BS=30
Turbo kit : Mid Range RPM (de middelste)
Versnelling: 350 km/h
Ik ben de settings aanhet testen. Eerste keer raakte hij onmiddellijk in 5de positie, maar dan natuurlijk aan "die ene bocht" haakte hij mooi in het decor, resultaat, laatst... opnieuw begonnen, hij haakte niet, maar iemand anders voor hem versperde de volledige weg. Weer laatst. Ik weet niet wat er daar met de AI scheelt maar 't is om te wenen :s zo agressief rammen

Momenteel staat hij weer eens 8stes in de 3de lap 5de in 5de lap. Eens kijken of er niks interessant in de occasion dealer staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
dvdkiwi schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:14:
Ik heb een auto gevonden waar ik achteraan ga:
Lexus IS 200 GT-1 Race Car '04
Schitterende bak!!! (plaatje is van GT4)
[afbeelding]
Heb de lijst even doorgekeken, en er staan toch flink wat bijzondere wagentjes in die carlist :*)
Inderdaad :9 Die kwam ik laatst ook tegen in de occassion garage, natuurlijk meteen aangeschaft! Verder kom je inderdaad soms wat pareltjes tegen ja.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

GRRR... en hij werd nipt 2de op monaco! Maar het is een verbetering van 4 naar 2 :)

Wat me opvalt is:
  • bij de eerste "inhaak-bocht-achter-tunnel" moet hij afkoelen
  • beetje afgekoeld eerst, kan hij op de eerste bergop meestal iemand inhalen, net voor de bocht naar links schiet hij er nog net voor
  • bijsturen als hij teveel in't rood gaat op bepaalde punten
En dit met de toyota 7 race car... maar nog steeds *zucht*. Lol en toch met zilver een gift level 17 ticket gekregen :) een castrol mugen nsx 01 ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door Dakoina op 07-02-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms helemaal niks in de dealership, soms weer wel...
Net de volgende onder andere aangeschaft:
-Audi A4 Touring Car '04
-Nissan Motul Pitwork Z '04 (in GT4 heel veel mee gespeeld, erg lekker!)
-Subaru Impreza Rally Car '03
-Subaru Impreza Rally Car '99
-Mazda BF Falken RX-7 '03
-Shelby GT350R '65
-Nissan SKYLINE GT-R Special Color Midnight Purple III (R34) ‘00
-Pontiac Solstice Coupe Concept ‘02

Ben benieuwd wat morgen brengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmontforts
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:41
Zojuist in een melige bui eens met de 2CV de Nordschleife "bedwongen".

Met een vermogen van welgeteld 15 pk :O en een topsnelheid van 90 km/h heb je onderweg ruimschoots de tijd om het circuit eens tot in detail te bestuderen.

Je kan continu plankgas rijden, met uitzondering van 1 rempunt en 1 keer liften. Bergop zakt hij terug naar een tempo waarbij je elk moment vreest te worden ingehaald door een local op een snorfiets >:)

Toch viel de rondetijd nog mee, daar waar ik hem op minstens een half uur had ingeschat kwam er in de eerste (en tevens laatste) poging een fraaie 17:21:138 uit de bus rollen.

Ben stiekem toch benieuwd of de Sambabus of de Schwimmwagen niet nog trager zijn….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
tmontforts schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:42:
Zojuist in een melige bui eens met de 2CV de Nordschleife "bedwongen".

Met een vermogen van welgeteld 15 pk :O en een topsnelheid van 90 km/h heb je onderweg ruimschoots de tijd om het circuit eens tot in detail te bestuderen.

Je kan continu plankgas rijden, met uitzondering van 1 rempunt en 1 keer liften. Bergop zakt hij terug naar een tempo waarbij je elk moment vreest te worden ingehaald door een local op een snorfiets >:)

Toch viel de rondetijd nog mee, daar waar ik hem op minstens een half uur had ingeschat kwam er in de eerste (en tevens laatste) poging een fraaie 17:21:138 uit de bus rollen.

Ben stiekem toch benieuwd of de Sambabus of de Schwimmwagen niet nog trager zijn….
Kon je niet in GT4 met de Benz Patent Motorwagen? Meen dat ik daar een keer aan een rondje ring mee begonnen ben, maar kwam niet boven bij Flugplatz en toen was ik al zowat 10 min onderweg... Ik dacht nou... Laat maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

dvdkiwi schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:02:
Ik hen net de "official GT-R record" trophy gehaald.
Dacht dat ie wat moeilijker was, maar die GT-R laat zich heerlijk over de ring begeleiden :P
Een 07'26.543 is mijn tijd geworden, na 3 rondjes oefenen.

Iemand trouwens wel eens de Pagani Zonda LM Race Car bij de used cardealer gezien?
Die wil ik nog hebben, maar kan me niet herinneren dat ik 'm ooit ben tegengekomen...
Heb je deze trophy bij time trial gehaald en mag je tijd niet rood worden....???
Ik zat er gister namelijk ook onder maar mijn tijd was rood en ik kreeg de trophy niet.... :|

Trouwens gister met B-spec eindelijk de historic cup gewonnen.....man, man wat was ik blij.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door MeagaShira op 08-02-2011 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik vanavond BOBje ook maar de Historic Race laat doen met genoemde settings. Nadat hij klaar is met de 24 Heures Du Mans uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik heb de jaguar XJ13 gebruikt. Stage 2 turbo erop, top op 270 gezet en knallen met die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
offtopic...

1 uur rijden in een Ferrari 360 Modena - €99,- (of €144,- als je geen eigen risico wilt)

http://nl-nl.forum.ibood....ijden_op_de_openbare_weg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik zal ook maar weer eens wat laten horen, al 3 weken niet gereden wegens verbouwing maar we beginnen ergens te komen.

Misschien dat ik vanavond nog wel even achter het stuur kruip dus als er iemand host hoor ik dat graag via dm.

Heb in ieder geval wel het laminaat in de gang liggen de slaapkamer voorbereid voor nieuw tapijt en de nieuwe oven is binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

recentelijk crashte mijn ps3; gt5 save data corrupt - thank god for a backup *O*
maar sinds dien zijn al mijn (getunde) auto's naar stock gereset.
alle instellingen zijn foetsie. en alle thumbnail/autoafbeeldingen zijn weg. Vooral dat laatste is verrektes annoying als je een auto zoekt. iemand enig idee hoe ik dat hersteld krijg?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:28:
recentelijk crashte mijn ps3; gt5 save data corrupt - thank god for a backup *O*
maar sinds dien zijn al mijn (getunde) auto's naar stock gereset.
alle instellingen zijn foetsie. en alle thumbnail/autoafbeeldingen zijn weg. Vooral dat laatste is verrektes annoying als je een auto zoekt. iemand enig idee hoe ik dat hersteld krijg?
Dat laatste is net zo omslachtig als lle andere handelingen in GT5. In de garage submenu oproepen en daar zit een keuze om thumbnail te herstellen. Suc6!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

TRAXION schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:22:
Ik zal ook maar weer eens wat laten horen, al 3 weken niet gereden wegens verbouwing maar we beginnen ergens te komen.

Misschien dat ik vanavond nog wel even achter het stuur kruip dus als er iemand host hoor ik dat graag via dm.

Heb in ieder geval wel het laminaat in de gang liggen de slaapkamer voorbereid voor nieuw tapijt en de nieuwe oven is binnen *O*
He, dat is lang geleden. Welcome back.
On-line is verzelfstandigd naar hier en hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Iemand al een idee wanneer de seasonevents 6 eraan zitten te komen ?
Betrapt mezelf erop dat ik minder actief aan het worden ben. (muziek maken/draaien neemt ook veel tijd in beslag) Moet eigenlijk maar weer es wat meer gaan rijden en meedoen met GoT online races :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
De huidige loopt tot donderdag, dan zal de update wel komen. Ben zelf vooral benieuwd naar de update die eraan zit te komen..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.gamer.nl/nieuw...ters-verstoren-gt-academy

GT Academy, een door Sony georganiseerd Gran Turismo-toernooi, blijkt dit jaar verstoord te zijn door valsspelers. Dat meldt Sony vandaag via de officiële website van Gran Turismo.

In de tweede ronde van GT Academy bleek het mogelijk om in bepaalde bochten af te snijden, zonder dat spelers hier een straftijd voor krijgen. Tevens was het via een andere fout mogelijk rondetijden te verkorten. Om die reden zijn alle resultaten van de tweede ronde, die werd gehouden van 31 januari tot en met 6 februari, geschrapt. Alle deelnemers zijn daardoor automatisch door naar de derde ronde.

Polyphony werkt nu aan een patch om misbruik van dit soort fouten te voorkomen. Daarom is de derde ronde van de GT Academy vertraagd. De derde ronde zou eerst op 14 februari van start gaan. Wanneer de GT Academy nu wordt voortgezet, is nog onduidelijk.

GT Academy
GT Academy is een toernooi waarin deelnemers worden opgeleid tot racecoureurs. Aanvankelijk doen duizenden spelers mee via het spelen van Gran Turismo 5. De winnaar van het toernooi wordt getraind in echte racewagens om uiteindelijke een professionele racecoureur te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:44:
[...]
Maar zojuist eindelijk Grand Tour afgerond met alles op goud. De 8C CHallenge gehaald met 1.16:855. Alleen ABS op 1, verder geen TC e.d.

Dus nu alle A-spec races (t/m FGT), licenties en specials (Vettel niet) op goud. Ga nu maar eens verder met de Vettel meuk...
Hij wel hoor :P Ik nog steeds niet... *zucht* Ben benieuwd wat de nieuwe update allemaal gaat bevatten... Zal vast meer zijn dan alleen nieuwe Season Events :) Ik hoop dat er ook op 1 of andere manier in een update komt dat je kan zien of je een bepaalde auto al wel of niet hebt. Ja, ik weet dat je dat in een online cardatabase wel kan bijhouden, maar is zoveel handmatig gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik ben nog steeds bezig met de mercedes special. rijden jullie met automatische gear of manual????
Snijden jullie stukken af of houden jullie je aan de baan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
MeagaShira schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:51:
Ik ben nog steeds bezig met de mercedes special. rijden jullie met automatische gear of manual????
Je bedoelt die AMG Academy in de Special?

Die heb ik net als altijd met automatische versnellingsbak gedaan en gewoon netjes aan de baan gehouden. Zijn er stukken die je af kunt snijden op de Nordschleife, waardoor je sneller kunt zijn?

Misschien helpt het als je alle hulpmiddelen uitzet en ABS op 1? Met die settings vond ik hem niet supermoeilijk, maar wel erg uitdagend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MeagaShira schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:51:
de hulpmiddelen helpen je om je auto op de weg te houden dmv correcties. die correcties kosten tijd. simpel gezegd; hoe minder hulpmiddelen, hoe sneller je over de baan zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:00:
Die heb ik net als altijd met automatische versnellingsbak gedaan en gewoon netjes aan de baan gehouden. Zijn er stukken die je af kunt snijden op de Nordschleife, waardoor je sneller kunt zijn?
Principe zijn dat de '2 banden op de weg' bochten, daar kan je aardig wat tijd mee winnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:18:
[...]
Heb je deze trophy bij time trial gehaald en mag je tijd niet rood worden....???
Dat heb je helemaal juist.
Je tijd mag niet rood worden.
Logisch, want anders komt ie ook niet in de lijst met snelste tijden.
Ook even aan denken dat je max sport hard bandjes eronder mag hebben.

* * * * *
Mijn PS3 doet raar af en toe.
Na het aankopen van een hele bups auto's wil ik de 10ronden Indianapolis weer opstarten.
De namen van de deelnemers komen voorbij en het laad-balkje vult zich.
Als het balkje vol is gebeurt er minuten lang helemaal niets...
Vaak doe ik via XMB menu game afsluiten > opstarten > niets aan de hand.
Het is wel frappant dat dit vaak gebeurt nadat ik een hele zooi wagens heb gekocht, anders niet.
Meer mensen hier last van?
* * * * *

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

dvdkiwi schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:43:
Na het aankopen van een hele bups auto's wil ik de 10ronden Indianapolis weer opstarten.
Het is wel frappant dat dit vaak gebeurt nadat ik een hele zooi wagens heb gekocht, anders niet.
Gister voor het eerst dat mijn ps3 vastliep, was even in de data-analyzer bezig. Toen het rondje afgelopen was liep de ps3 vast. Via xmb gt5 gestopt en de save game werkte nog gewoon. Eigenlijk nog nooit zoveel auto's tegelijk toegevoegd dus daar is mee niks over bekend.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om een indicatie te geven van de hoeveelheid auto's die ik koop:
Zondag ging ik met een garage van 395 auto's naar Breda.
Nu staat de teller rond de 540...
:P
(die 1000 wagens wil ik wel, maar dan wel allemaal verschillende)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Joohoo alles goud!!! :)

Het ging hard nadat ik vrijdag m'n wheelstand heb gekregen en met de G25 aan de gang kon. Wat een verschil met de controller zeg... Moeilijkste license vond ik IB-7, de Focus bergop in Toscane..

Nu nog de AMG Challenge en dan ga ik me op het online gebeuren storten, u bent gewaarschuwd... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2d9pl6x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGHHHHHHHHH!!!

BOB lvl 37 lukt het gewoon niet om Cote d'Azure te winnen in de Toyo 7. Ook niet met de settings zoals hier aangegeven.

edit: eikeltje ligt 3e en rijdt zich vast....ow ow ow |:(

editedit:rondje 3 en hij ligt 2e...zou het dan toch...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:02:
Joohoo alles goud!!! :)

Het ging hard nadat ik vrijdag m'n wheelstand heb gekregen en met de G25 aan de gang kon. Wat een verschil met de controller zeg... Moeilijkste license vond ik IB-7, de Focus bergop in Toscane..

Nu nog de AMG Challenge en dan ga ik me op het online gebeuren storten, u bent gewaarschuwd... ;)

[afbeelding]
Nice! Welcome to the club :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:08:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGHHHHHHHHH!!!

BOB lvl 37 lukt het gewoon niet om Cote d'Azure te winnen in de Toyo 7. Ook niet met de settings zoals hier aangegeven.

edit: eikeltje ligt 3e en rijdt zich vast....ow ow ow |:(

editedit:rondje 3 en hij ligt 2e...zou het dan toch...
YEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M.Nakajima heeft hem netjes uitgereden, 1e!! :9

EINDELIJK! Hier heb ik echt de meeste moeite mee gehad van A-Spec & B-Spec bij elkaar. Finally! Nu slaapie doen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
thunder8 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:58:
[...]

Het lukte mij met de Countach ook voor geen meter. Uiteindelijk las ik op andere fora, dat je het ook kan proberen met een classic Camaro Z28 uit 1969 met RM mod. Met deze bak lukte het mij om de race op a-spec te winnen. Wel moet je in de laatste ronde die Toyota met agressief blocken achter je houden, maar dat is te doen.

Voor de B-spec moet je gewoon eerst verder gaan en die race links laten liggen. Totdat je geloof ik met Like the wind de Toyota 7 Race car wint. Die tune je zover het kan en dan maak je een kans met de historic car race op B-spec. Bij Cote d'Azur moet je bij 2 bochten altijd pace down doen, om te voorkomen dat je coureur dan crashed en blijft haken achter de vangrail.
Goh, ik kreeg met like the wind een oude minolta
ik heb net trouwens een of andere championship gedaan in de pro series (zonder limiet) met de f1 en dat was vrij pittig..niet vanwege de competitie maar om dat ding op de baan te houden.

3 laps in de regen op nurburgring 24/7 bv..my god, werd bijna gek, en op monza een rondje of 10 in de regen met eerst intermediates die niet zo veel deden, en in de 4e ronde met wets..die ook niet echt veel deden.
Op standaard settings spinned ie zo makkelijk weg wanneer je gas geeft, niet te geloven
Beetje meer downforce op de achterwielen scheelt wel maar is nog steeds lastig.
Wou dat ik het eerder had aangepast, want op de la sarthe was het ook af en toe pure haat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

himlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:13:
[...]
de hulpmiddelen helpen je om je auto op de weg te houden dmv correcties. die correcties kosten tijd. simpel gezegd; hoe minder hulpmiddelen, hoe sneller je over de baan zou kunnen.
Ik heb alles ook uit staan behalve ABS die staat op 1.
Blijf ook netjes op de baan maar kom echt een halve seconde tekort bij de vierde track droog.
bij de laatste dus ook. Zal maar door blijven oefenen en dan lukt hij vast wel een keer.

Gt-r trophy is nu dus ook duidelijk, niet een keer van de baan schieten en ik haal hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Wie heeft er tips voor de amateur versie van de rally special op toscaans asfalt? De zand en sneeuww races won ik easy met een beetje gepimpte subaru impreza (345pk) maar op de gewone weg kom ik niet ver, minstens 2 sec achter bij elke proef. Ander karretje of wie doet een suggestie voor settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bij die challenge heb ik gereden met een getunede swift. Haalde hem daar erg makkelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toyota CELICA GT-FOUR Rally Car (ST205) '95, Vind ik zelf de beste rally auto! Lekker ouderwets dwars door de bochies :) Die kan je ook voor de moeilijker rally's gebruiken, maar dan win je wel makkelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Wat denken jullie? Vannacht een/de update? Of alleen wat nieuwe seasonals? Of niks...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Een leuke seasonal event erbij ofzo, maar denk eerlijk gezegt niks.

En ze mogen die online autoshop wel even veranderen! Heb een touring car nodig! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

* * * * *
* * * * *
Had ik gisteravond ook. Precies hetzelfde. 5x 5 ronden Indy A-Spec, occasiondealer leeg kopen qua auto's die ik niet had en na 3x dit te doen, ging ik naar B-Spec Indy500. Scrollbalk bovenin stotterde als een gek, laden duurde megalang en bij vol balkje geen reactie meer. Via XMB afgesloten, spel opnieuw opgestart en daarna werkte het wel weer goed. Ben gister van 260 auto's naar iets van 340 gegaan. Wil ook alles uniek in de garage hebben. :)

Nog een keer of 3 Indy 500 en dan level 30 B-spec en Level 30 A-spec. Ga eerst de B-spec afmaken, zodat ik de A-spec kan afronden zodra me Wheelstand Pro binnen is.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Largo schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 08:03:
Wie heeft er tips voor de amateur versie van de rally special op toscaans asfalt? De zand en sneeuww races won ik easy met een beetje gepimpte subaru impreza (345pk) maar op de gewone weg kom ik niet ver, minstens 2 sec achter bij elke proef. Ander karretje of wie doet een suggestie voor settings?
Misschien andere bandjes? Ik had met die rally ook wel het meeste moeite met die op asfalt, maar kwam er later pas achter dat het volgens mij lag, omdat ik met sport - hard reed terwijl je volgens mij ook met sport - zacht het asfalt op kan :)

Dat B-speccen wordt wel beetje langdradig nu :O Gewoon 4 of 5 keer dezelfde race moeten starten met je bobjes om een leveltje hoger te komen. Volgens mij mag ik straks gewoon iets van 25 keer die 9 uurs Tskuba gaan doen om ooit level 40 te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Laatst online: 16-09 17:27
Ik zie in dit topic veel over aanpassing aan de auto maar passen jullie ook dingen aan voor de licenses ? ik dacht namelijk dat alles goud ook wel te halen moest zijn met de standaard instellingen.

Verder zie ik hier dus wel positieve comments mbt tot controller vs stuur :) denk denk ook dat ik maar stuur ga halen :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]
* * * * *
* * * * *
Ja, die bug heb ik ook wel eens last van. Je ziet dan die balk met de deelnemers ook al wat haperen bij scrollen. Het lampje van de HDD stop dan ook met knipperen en er gebeurt niets meer.
Ik weet niet of het te maken heeft met het kopen van auto's, ik heb zelf de indruk dat het optreed na een bepaald aantal keer terug naar het hoofdmenu gaan o.i.d., heeft alle kenmerken van een memory-leak bugje. Het duurt altijd vrij lang voordat het gebeurt, als ik het spel opnieuw opstart heb ik meestal een dag of 2 geen problemen meer (ja, ook hier staat hij 24x7 te draaien :) )

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

jenpet schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:09:
Ik zie in dit topic veel over aanpassing aan de auto maar passen jullie ook dingen aan voor de licenses ? ik dacht namelijk dat alles goud ook wel te halen moest zijn met de standaard instellingen.

Verder zie ik hier dus wel positieve comments mbt tot controller vs stuur :) denk denk ook dat ik maar stuur ga halen :)
Bij de license zette ik alles uit wat uitgezet kon worden op de ABS na die liet ik op 1 staan. Alles op default laten staan is ie bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Ik was net aan het kijken want ik krijg B-5 niet op gold :S heb silver .. en nu was ik op tips aan het googlen en toen zag ik dat er een glitch in zit . Is dit er nog ? of is die in de updates opgelost ?

maar bedankt zal vanavond eens alles uitzetten behalve ABS dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Glitch durf ik je niet te zeggen of die is opgelost.....maar gewoon hardcore op de normale manier halen. Glitchen is voor een pussy.. :)

Edit:

hier onder....
Nu moet je wel.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door MeagaShira op 09-02-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Die glitch is sinds de update niet meer mogelijk

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 09-02-2011 12:27 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dr. Quipers schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:00:
[...]

Misschien andere bandjes? Ik had met die rally ook wel het meeste moeite met die op asfalt, maar kwam er later pas achter dat het volgens mij lag, omdat ik met sport - hard reed terwijl je volgens mij ook met sport - zacht het asfalt op kan :)

Dat B-speccen wordt wel beetje langdradig nu :O Gewoon 4 of 5 keer dezelfde race moeten starten met je bobjes om een leveltje hoger te komen. Volgens mij mag ik straks gewoon iets van 25 keer die 9 uurs Tskuba gaan doen om ooit level 40 te worden :|
Ik heb die asfalt rally gedaan met een impreza met racemod, en verder eigenlijk weinig vermogen upgrades. Daar is hij echt makkelijk mee te doen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Iemand nog een aanrader voor de Rally Challenge?

De subarutjes die ik gebruikt (en tuned) heb doen toch niet helemaal hun ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
schumi2004 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:54:
Iemand nog een aanrader voor de Rally Challenge?

De subarutjes die ik gebruikt (en tuned) heb doen toch niet helemaal hun ding.
Met de Lancia Delta S4 Rally Car was het met 4 vingers in de neus te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Heb 'm gedaan met de Citroën WRC die je wint met de Seb Loeb Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
MeagaShira schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:08:
Glitch durf ik je niet te zeggen of die is opgelost.....maar gewoon hardcore op de normale manier halen. Glitchen is voor een pussy.. :)

Edit:

hier onder....
Nu moet je wel.. :P
zou ook wel zonder glitch doen want ooit zouden ze hem toch oplossen en ja een 3 seconde tijd hoe geloofwaardig :S .

Wat raden jullie voor stuur aan :

Logitech Driving Force™ GT of de Logitech G25

De driving Force is gemaakt voor GT 5 toch ? en de G25 is deze goed ondersteund in GT5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
jenpet schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:32:
[...]
Wat raden jullie voor stuur aan :

Logitech Driving Force™ GT of de Logitech G25

De driving Force is gemaakt voor GT 5 toch ? en de G25 is deze goed ondersteund in GT5 ?
Kijk voor de grap ook eens naar de Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel.
Heb dat stuur nu een tijdje thuis en moet zeggen dat ie steeds beter bevalt. Mooie feature is dat je op het stuur zelf diverse settings van het stuur kunt aanpassen. Ik heb deze gekocht ipv de G25 omdat die me net te duur is eigenlijk.

Leuke review van o.a. dit stuurtje YouTube: Porsche Carrera Wheel Review & Clubsport Pedal Preview

[ Voor 4% gewijzigd door irmscher op 09-02-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:20:
Heb 'm gedaan met de Citroën WRC die je wint met de Seb Loeb Challenge
Ik ook, en voor de races waar het nat was gestart met Race: intermediate of Race: regenband... dan win je gewoon een seconden of 30 ten opzichte van de snelste :D

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_eR6DyJg5CtE/TVKaN9kYEEI/AAAAAAAAAHA/7Uj1mG8f2t8/alles_goud_mnanninga.PNG.jpg

Yes, eindelijk alles op goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Level 40 Bspec sinds vanmiddag *O*

Nu eens wachten op de update die er aan zit te komen en hopen dat het wat veranderingen meebrengt voor het levelen van Aspec naar 40 (save functie tijdens endurance races bv :P ). Eerst weer even verder met mijn autoverzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gefeli....man ik moet ook nog steeds een foto maken om te bewijzen dat ik hem heb maar vergeet ut steeds.....Heb hem namelijk ook sinds vorig weekend.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MeagaShira schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:54:
Gefeli....man ik moet ook nog steeds een foto maken om te bewijzen dat ik hem heb maar vergeet ut steeds.....Heb hem namelijk ook sinds vorig weekend.. :P
staat op gt website; kun je screenie maken

offtopic (again); hebben jullie je het gas bij TDU2 reeds ingedrukt? Zo ja, wat is je oordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:01:
[...]
Hey, ik wist helemaal niet hoe dat kon, nu ook maar eens gekeken... Best wel vet gedaan :D

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/6756/statusgt509022011.jpg

Nu kan er bij mij ook een gouden beker in de openingspost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@u_nix_we_all & thunder8:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige ;)
Zolang het geen consequenties heeft maakt het ook niet zo heel veel uit natuurlijk.

Naadje als je wagenpark flink begint vol te stromen: Er zitten wel eens momenten bij dat je 20 tot 25 van de 30 used cars al hebt... dat is jammer want ik wil verzamelen! :P (scheelt wel weer een half uur wagens kopen)
Het lijkt soms ook wel of alle dure auto's plots tegelijk bij de dealer staan (terwijl je maar een paar miljoen hebt), waardoor je een keuze moet maken welke te kopen, terwijl er soms alleen wagens bij staan die je met een of twee miljoen allemaal kan kopen (terwijl je bijna 20 miljoen hebt)...
Teller staat nu op 600, dus nog 400 unieke wagens (was het maar zo simpel) en het riedeltje zou gedaan moeten zijn... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hmm klopt het dat als je dagen achtereen (3) B-Spec 24 uurs races laat doen dat je en dan zonder naar het GT-Life menu te gaan gewoon weer de volgende race start je niet je lak en museumkaarten krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Unbreukable schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:24:
Hmm klopt het dat als je dagen achtereen (3) B-Spec 24 uurs races laat doen dat je en dan zonder naar het GT-Life menu te gaan gewoon weer de volgende race start je niet je lak en museumkaarten krijgt?
Klopt, je moet voor zo goed als alles per se naar dat GT Life home venster om je shit te innen (zelfs trophies).

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Gefeliciteerd man, netjes!

Gister m'n wheelstand pro binnengehad, vanavond na wat modden m'n stuur bevestigd. Nu maar eens kjiken of het bevalt.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt voor de lak/museumkaarten, maar trophies en tickets bijvoorbeeld onthoudt ie wel.
Daarvoor hoef je niet per direct terug naar het GT home menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
dvdkiwi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:55:
Zolang het geen consequenties heeft maakt het ook niet zo heel veel uit natuurlijk.

Naadje als je wagenpark flink begint vol te stromen: Er zitten wel eens momenten bij dat je 20 tot 25 van de 30 used cars al hebt... dat is jammer want ik wil verzamelen! :P (scheelt wel weer een half uur wagens kopen)
Het lijkt soms ook wel of alle dure auto's plots tegelijk bij de dealer staan (terwijl je maar een paar miljoen hebt), waardoor je een keuze moet maken welke te kopen, terwijl er soms alleen wagens bij staan die je met een of twee miljoen allemaal kan kopen (terwijl je bijna 20 miljoen hebt)...
Teller staat nu op 600, dus nog 400 unieke wagens (was het maar zo simpel) en het riedeltje zou gedaan moeten zijn... :)
Ik moet nog 40 unieke standard cars, en het komt al best vaak voor dat ik er maar 1 kan kopen na Bspec Dream Car kampioenschap te hebben gedaan. Net toevallig 3 kunnen kopen, maar de keer daarvoor had ik ze alle 30 al :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Hey, ik heb hier nu al ruim een maand gt5 liggen en ook de gt force ligt hier mooi te wezen in de doos (ben aan het bouwen en ook FFXIII moet eerst even uit) maar ik vroeg mij af, die wheel stand pro, is dat makkelijk zelf te produceren? En diegene die een gekocht hebben, hebben jullie dat op de officiële website gekocht of zijn er goedkopere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De WSP is al niet duur van zichzelf... ;)
Voor dat geld is het zeker de moeite waard!
Ik heb 'm zelf ook via de officiele website gehaald, nooit spijt van gehad.
Sander H schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:59:

Ik moet nog 40 unieke standard cars, en het komt al best vaak voor dat ik er maar 1 kan kopen na Bspec Dream Car kampioenschap te hebben gedaan. Net toevallig 3 kunnen kopen, maar de keer daarvoor had ik ze alle 30 al :'(
Dan heb jij (neem aan dat je ook wat premium wagens hebt) de "vul je garage met 1000 auto's" al dus?
Doe je best netjes!! :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Eerste indruk van de wheelstand is zeer positief. Ik kan weer lekker op m'n grote TV racen met fatsoenlijk geluid :) Heerlijk! Had de PS3 hiervoor naast de pc staan en via HDMI op mn PC LCD met ingebouwde speakertjes.. Wat een verademing nu :)

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw account aangemaakt en GT5 opnieuw begonnen. Net de eerste race gedaan => de season 6 race met de Corvette (LM) voor 1.5 mio die ik ff van mijn oude account had doorgestuurd. Ging meteen van lvl 0 (nog geen enkele race gedaan) naar lvl 17 8)7 Na het behalen van deze race kon ik eerst 20 schermen wegklikken op de homepage van alle races die ik ge-unlocked heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
Bl0cKeR schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:43:
Eerste indruk van de wheelstand is zeer positief. Ik kan weer lekker op m'n grote TV racen met fatsoenlijk geluid :) Heerlijk! Had de PS3 hiervoor naast de pc staan en via HDMI op mn PC LCD met ingebouwde speakertjes.. Wat een verademing nu :)
Nice! Kom asap de wsp eens testen :)
Vanaf volgende week heb ik hopelijk 's avonds ook weer wat meer tijd om online te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
dvdkiwi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:19:
Dan heb jij (neem aan dat je ook wat premium wagens hebt) de "vul je garage met 1000 auto's" al dus?
Doe je best netjes!! :*)
Nog niet, heb pas ~140 van de ~220 premium wagens :P
Zojuist de laatste seasonal events maar effe gedaan (zag ineens dat ze vandaag zouden verlopen). Dusja. Sinds dat die online kwamen niet meer gespeeld.. achja
we zien wel wat de update brengt.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nieuwe seasonals beschikbaar:
quote: GTPlanet
FF Drivetrain, 200hp Maximum Power

* Tsukuba
* Eiger Short
* Trial Mountain

FR Drivetrain, 300hp Maximum Power

* Deep Forest Raceway
* Suzuka Circuit
* Cape Ring North

4WD Drivetrain, 400hp Maximum Power

* Rome
* Laguna Seca
* Cape Ring Full

Ferrari Formula Cars

* Tokyo
* Nurburgring GP/F
* Indy Road Course
Verder kan ik nog geen gedetailleerde info over prijzen en xp's vinden. Maar de rewards zijn relatief laag!
De hp waarden zijn geen restrictie. Alleen bedoeld om aan te geven waarme de tegenstanders rijden.

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 10-02-2011 07:10 ]

• Unbreukable
Ik lees dat er nieuwe seasonals zijn... 12 stuks en ook 1 voor de Ferrari F1 wagens!

• jenpet
Gister weer eens actief GT 5 gedaan heb gister in paar uurtjes alles in license A & B op goud gezet.

Jeetje wat heb ik er lang over gedaan in A license om de Top gear track te halen , maar heb hem :).

Gister ook nog maar gestart om bronse en silver om te zetten in IC1 maar dat was niet zo makkelijk dus hopelijk vandaag verder met meer geluk :) iemand trouwens tips voor IC-3 ? Kom niet eens hoger als bronse :(

• Bosluis
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:55:

Bij 600 auto's komen er nog genoeg auto's voorbij die je nog niet hebt. Wacht maar tot je er 900+ hebt ;)

Ik heb nu 1001 unieke auto's in mijn garage staan. Aardig tijdje mee bezig geweest. Ik heb wel dat trucje met het laden van licencties gebruikt om de dealer snel te updaten.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:01:
[...]

offtopic (again); hebben jullie je het gas bij TDU2 reeds ingedrukt? Zo ja, wat is je oordeel?
Ik kan je niet volgen...? Hoe bedoel je?

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Pff, de rewards zijn wel eeeeerg laag voor de nieuwe seasonal events T-T om te huilen. Hoe kan een gamer die niet constant kan spelen in godsnaam zo'n Ferrari kopen :N en die seasonal spelen.

Dat ze op zich een beetje lager zijn, kan ik inkomen, maar als je eerstes bent worden ze wel niet meer opgeteld, en dat maakt het veschil imho wel heeeel erg groot. Beetje té. Heb de FF challenge volledig gedaan, maar zelfs na alle 3 de races komt er niks extra bij.

• Unbreukable
Dakoina schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:31:
Pff, de rewards zijn wel eeeeerg laag voor de nieuwe seasonal events T-T om te huilen. Hoe kan een gamer die niet constant kan spelen in godsnaam zo'n Ferrari kopen :N en die seasonal spelen.

Dat ze op zich een beetje lager zijn, kan ik inkomen, maar als je eerstes bent worden ze wel niet meer opgeteld, en dat maakt het veschil imho wel heeeel erg groot. Beetje té. Heb de FF challenge volledig gedaan, maar zelfs na alle 3 de races komt er niks extra bij.
Ja maar deze betalen wel elke keer uit dus je kan ze vaker doen...

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
MeagaShira schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:17:
[...]

Ik kan je niet volgen...? Hoe bedoel je?
Wat hij bedoelde is of iemand al Test Drive Unlimited 2 heeft gespeeld.
[message]GTPlanet[/message]
FF Drivetrain, 200hp Maximum Power

* Tsukuba
* Eiger Short
* Trial Mountain

FR Drivetrain, 300hp Maximum Power

* Deep Forest Raceway
* Suzuka Circuit
* Cape Ring North

4WD Drivetrain, 400hp Maximum Power

* Rome
* Laguna Seca
* Cape Ring Full

Ferrari Formula Cars

* Tokyo
* Nurburgring GP/F
* Indy Road Course
Hmmm ziet er wel leuk uit :D

[ Voor 46% gewijzigd door Hiroj op 10-02-2011 08:59 ]

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

ok ik snapte niet wat je op gt planet kan doen m.b.t. een screenie maken van je 60 gold medals.
Kan het niet vinden namelijk

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MeagaShira schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:17:
[...]Ik kan je niet volgen...? Hoe bedoel je?
of iemand TDU2 heeft gedaan, en wat zijn/haar oordeel daarover is

• Jackal131
  • Laatst online: 14:00
Unbreukable schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:51:
[...]
Ja maar deze betalen wel elke keer uit dus je kan ze vaker doen...
Nieuwe melkkoe om te grinden of zijn de rewards daar zelfs te laag voor?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unbreukable
Jackal131 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:59:
[...]

Nieuwe melkkoe om te grinden of zijn de rewards daar zelfs te laag voor?
Veel te laag (tot op heden FF en FR). Minder dan 4000xp per race...

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 10-02-2011 09:29 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:58:
[...]
of iemand TDU2 heeft gedaan, en wat zijn/haar oordeel daarover is
Gewoon een ander draadje starten? Dit gaat over GT5! ;) Toch?

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Correct me if I am wrong but..

Je kan die seasonal events toch niet meerdere keren doen voor het geld?

Meestal word ik gelijk eerste.. krijg ik die 1.5 mil maar daarna krijg ik niks meer, of mis ik hier wat? :P

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nope, er staat ook duidelijk, je krijgt 1 keer een prijs, daarna alleen als je hoger plaatst... Dus als je 1ste wordt, dan krijg je niks meer..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.