Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

dvdkiwi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:42:
A-spec grinden kan ook wel eens niet goed gaan...
Wordt ik net wakker, doet ie al 5 uur en 43 minuten over rondje 8.
Staat ie dus met z'n neus in de muur... 8)7
Als de achterliggende AI 'm gewoon zou laten passeren (zoals het hoort) zou dat nooit gebeuren :+
Nu moet ik weer 4 uur extra rijden voor mijn resterende 4 miljoen...
Neem aan dat je B-Spec bedoelt, anders moet je niet gaan slapen tijdens het racen.... ;) :o :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
thunder8 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:02:
[...]

Neem aan dat je B-Spec bedoelt, anders moet je niet gaan slapen tijdens het racen.... ;) :o :D
Hij bedoeld echt A spec ;)

nvm.Lees net waarom er geen Seasonals zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 04-02-2011 09:05 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Unbreukable schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:24:
[...]

Precies dat heb ik dus vandaag gedaan, (zei ik niet iets over paralel GT5 universum?) en met succes.
Suzuka is by far de moeilijkste van de 6 races, ben de hele races veel sneller (rondje 1:29 blank, met mijn FGT die nog maar 840 pk heeft) maar 1 foutje en ik lag weer 12e... Had de andere 5 races gewonnen dus het maakte ook niet meer uit.
Haha nou volgens loopt dat parellel universum langzaam uit elkaar ;) Ik krijg het niet voor elkaar om na 2 races in die Formula GT nog een keer geconcentreerd aan 1 van die andere races te beginnen... Dan kan ik Monaco (waarom heet ie in GT5 eigenlijk Cote d'Azur :?) wel overslaan, maar dan ga ik wel compleet de mist in bij Nurburgring of Monza *zucht*

Dan nog maar B-spec grinden met de Formula GT op Indy 500 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
BatmanHorizon schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:04:
[...]
nvm.Lees net waarom er geen Seasonals zijn :P
En waarom dan? :P

Ik denk dat het te maken heeft met de 'early february update' die bijna uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Volgens mij omdat gisteren een nationale feestdag was in Japan..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Yup, Setsubun, oftewel, bonenstrooifeest zoals iemand al zei. :P
Maar hoop dat ze een dezer dagen wel met nieuwe events komen. Kan wel weer een XP-boost gebruiken (al schiet het nu na lvl 35 zelfs met die events niet echt meer op...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren niet meer geprobeerd om mijn tijd met de 8C te verbeteren. Wel nog de trophy binnen gehaald op de Nordschleife met de GTR. Poging 2 was het al raak, 7.26:xxx eitje. B-Spec is nu de 24u van Le Mans aan het doen. Nog een keer of 3-4 en dan ben ik lvl 40 B-Spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Als de achterliggende AI 'm gewoon zou laten passeren (zoals het hoort) zou dat nooit gebeuren :+
Ach, record van mijn A-spec bob is 8,5 uur over 1 rondje;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:22:
Gisteren niet meer geprobeerd om mijn tijd met de 8C te verbeteren. Wel nog de trophy binnen gehaald op de Nordschleife met de GTR. Poging 2 was het al raak, 7.26:xxx eitje.
Gebruik je een stuurtje? Ik krijg het met de DS3 echt niet voor elkaar. Snelste wat ik met die standaard arcade heb gereden was een 07:36:xxx. Gister een poging gewaagd, maar ben maar gestopt, want ik kwam niet eens meer onder de 07:40..... :S

Moet nog een kleine 3 weken wachten op me Wheelstand Pro ... .. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, met G27. Zal het voor de lol als ik me verveel eens proberen met de controller. De truc is om geen onderstuur te creeeren en met maximale snelheid uit de bocht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
ik kom nooit tot rondje 8, de finish is altijd bij 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah, jij doet "like the wind" zeker :P
(dreamcar levert volgens mij meer op: 108.000 per 10 ronden en bijna 10.000xp in ca 7,5 minuten)
Mijn A-spec rondjes zijn ook el eens 5 minuut nogwat geweest, toen heeft de AI mijn wagen weer netjes op de baan geramd denk ik...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
like the wind is 84k in 5 rondes, XP weet ik niet zo snel uit mn hoofd. maar voor like the wind moet je de stuurinrichting wel vrij precies afstellen wat betreft het naar rechts de muur in sturen, anders is ie niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

quote: anthonynputson;4757299
Kaz just replied to my question on Twitter:
"Kaz, will the new seasonal events be up soon?"
Reply:
"A little break".
Dus ff geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:38

Maximus

There is no substitute

Hmm little break dan 1 week niets of 1 dag?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
"Little break" is zo lekker smart geformuleerd he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dr. Quipers schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:40:
"Little break" is zo lekker smart geformuleerd he :9
Volgens mij bedoelt ie z'n :) rookpauze hoor..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Fantastisch mijn Fanatec Wheelstand is vanmorgen afgeleverd. Gisteravond verzonden door UPS om 19:45 te Hamburg vanmorgen 10u al afgeleverd in Sittard ik weet niet hoe ze dat zo snel doen....maar het is wel snel!
Ik was waarschijnlijk een van de laatsten die nog een levering einde januari heeft gekregen ik had mazzel want ik heb op de valreep 16 januari besteld. Nu staat de eerste levering pas weer op EIND APRIL 8)7

Kan ik gelukkig eens wat fijner gaan racen ipv de sticks _/-\o_

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Lijkt er haast op dat GT5 de verkoop van Wheelstands flink heeft aangezwengeld, aangezien de Wheelstand Pro nu ook al 2 weken vertraging heeft voor verzending. :P

Ps3 krijgt bij mij 2 dagen rust. Vanavond ff sociaal doen en me pa bezoeken, morgen met een zooi vrienden uit eten, laserquesten en New Kids Turbo kijken! :*) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier! De WSP is al sinds begin December slecht leverbaar, heb er zelf ook 3,5 week op moeten wachten maar het was het waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
psy schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:10:
Fantastisch mijn Fanatec Wheelstand is vanmorgen afgeleverd. Gisteravond verzonden door UPS om 19:45 te Hamburg vanmorgen 10u al afgeleverd in Sittard ik weet niet hoe ze dat zo snel doen....maar het is wel snel!
Ik was waarschijnlijk een van de laatsten die nog een levering einde januari heeft gekregen ik had mazzel want ik heb op de valreep 16 januari besteld. Nu staat de eerste levering pas weer op EIND APRIL 8)7

Kan ik gelukkig eens wat fijner gaan racen ipv de sticks _/-\o_
Ha bij mij precies hetzelfde, 11 januari besteld en vanochtend binnen gekregen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
Dit is zo spannend he :D
Mijn Lexus IS-F met 640pk ofzo tegen de Amuse S2000 op Nurburgring, mijn bobjes vol in de battle, slidend al over the place, 3 rondes spectaculaire battles, moest ik helaas de pits in :P Dus wie weet haal ik t nog in, wie weet ook niet. Wel spannend, bumper aan bumper sjeezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:09:
[...]
Volgens mij bedoelt ie z'n :) rookpauze hoor..
ik vrees van niet. We hebben nu 5/6 weken elke donderdag een update gehad dus een "little break" kan dan ook 2 weken niets zijn en dan pas de begin februari update inclusief events. Maar laten we hopen van niet. De Tweet zal ook wel vertaald zijn dus dunno hoeveel waarde je er aan kan hechten. (alle 5.5+ miljoen spelers spreken Japans volgens PD)
Jammer dat Sony niets doet. Ik vind dat PD met een hoop dingen de plank flink mis slaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Vuvuzela op 04-02-2011 16:17 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Wat ik wel raar vind is dat ondanks dat het een feestdag was gisteren in japan dat er geen nieuwe seasonals zijn verschenen. Het lijkt mij namelijk niet heel lastig om de events al maanden vooraf klaar te zetten met een automatische activatie op datum X. Ik neem aan dat de events die verlopen ook automatisch verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

3 februari is een feestdag in Japan, dus misschien dat het daar mee te maken heeft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Vreemd dat ze dan wel de online occasion dealer updaten met wagens die je waarschijnlijk kan gaan gebruiken voor de nieuwe seasonals (4 rally wagens is vast geen toeval toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
heeft iemand van jullie al seizoensevents gedaan? en dan bedoel ik bonusrace 6 met de ferrari 430 scuderia.
ik heb namelijk wel 90000 ervaring gekregen maar die 1.000.000 credits heb ik niet gekregen :( AAAHHH
meer mensen hier last van?
edit: gelukkig wel gerkegen met corvette challange want dat was 1,5 miljoen :D centjes!!

[ Voor 26% gewijzigd door DaanozZ op 04-02-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Unbreukable schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:13:
Wat ik wel raar vind is dat ondanks dat het een feestdag was gisteren in japan dat er geen nieuwe seasonals zijn verschenen. Het lijkt mij namelijk niet heel lastig om de events al maanden vooraf klaar te zetten met een automatische activatie op datum X. Ik neem aan dat de events die verlopen ook automatisch verlopen.
Wat maakt het verder uit.
We zien het wel.

Ik ga er verder ook niet vanuit dat we zomaar elke week weer nieuwe events krijgen.
Het zal toch een keer stoppen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaanozZ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:43:
heeft iemand van jullie al seizoensevents gedaan? en dan bedoel ik bonusrace 6 met de ferrari 430 scuderia.
ik heb namelijk wel 90000 ervaring gekregen maar die 1.000.000 credits heb ik niet gekregen :( AAAHHH
edit: ik ga nu die met de corvette doen als ik weer niks krijg.....
Ik heb hem net met de F430 Scunderia gereden en heb gewoon mijn geld gehad....

Anyway, ik zit eens te kijken naar de andere seizoensevents en bij eentje heb ik bijv. een Nissan skyline sedan 350gt SP '06 nodig om deel te kunnen nemen. Maar dan kijk ik bij concurrentie en dan rijden ze Impreza's, NSX, Eclipse etc. Heeft iemand hier wat opheldering over voor me :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
met die ferrari rijd ook tegen een ford gt bijvoorbeeld.... zelfde "klasse" auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo, waar kan ik dan ergens de klasse van de auto zien :o ?
Probeerde net met mijn Impreza deel te nemen aan een event waar een concurrent ook met een Impreza reed maar dat ging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
omdat diegene die dit verzonnen heeft besloten dat je alleen met die auto mag racen... staat in de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:10:
Is dat zo, waar kan ik dan ergens de klasse van de auto zien :o ?
Probeerde net met mijn Impreza deel te nemen aan een event waar een concurrent ook met een Impreza reed maar dat ging niet.
Nee dat komt omdat er eisen zitten aan de wagen die JIJ mag gebruiken om je tegenstanders (die in andere wagens rijden) te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 20-09 18:09
Komt er bij jullie ook heel vaak een RUF voorbij in de occassionshop? Bij mij staan er nu 2 RUF CTR2 's in, terwijl ik er zelf al 2 had gekocht.

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Als het online gebeurt heb je pas iets om je zorgen om te maken.

RUF's moet je ook zeker kopen :>

[ Voor 22% gewijzigd door Vuvuzela op 04-02-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Maciek schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:46:

Zei mister dwars door de bocht, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
Maciek schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:46:

Heb ik straks 20 RUF's, daar heb ik ook niet zoveel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
heb er ook 3 nu :P moet alleen niet vergeten olie te verversen als ik een occasion koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
edit: gelukkig wel gerkegen met corvette challange want dat was 1,5 miljoen :D centjes!!
Zoiets had ik hier ook maar je krijgt je "bonus" maar 1x. Krijg je nu ook nog iets als je ze allemaal gedaan heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
schumi2004 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:13:
[...]

Zoiets had ik hier ook maar je krijgt je "bonus" maar 1x. Krijg je nu ook nog iets als je ze allemaal gedaan heb ?
ik heb de race ook maar ik keer gedaan. weet niet of je een totaal bonus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand bevestigen of de prijzen per A-spec event weer naar beneden zijn gegaan?
Of is er naast de seasonals ook helemaal geen nieuwe update gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen zullen idd wel weer naar beneden zijn gegaan. In je nieuwsoverzicht kun je lezen dat de update van enkele weken terug ervoor zorgde dat je meer xp en $$ kreeg voor de races. Dit was tijdelijk t/m eind januari. Dus ze zullen het nu wel weer teruggezet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, thanx :)
Dan sluit ik 'm voorlopig nog niet op internet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik krijg voor de Dreamcar race anders nog steeds evenveel credits en XP als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
dvdkiwi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:19:
Mooi, thanx :)
Dan sluit ik 'm voorlopig nog niet op internet aan ;)
jij schakelt over op kloosterGT? het hele online gebeuren boeit me eigenlijk toch wel het meeste, ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet meer offline a-spec. ik moet wel nog ff lvl35 worden (toch de grinder maar weer aangooien), want ik wil wel de 24 uur van le mans nog rijden (samen met mn broertje en zn vriendin, als die de baan een beetje willen leren :P ). gaat een leuke challenge worden, 24 uur zonder pauze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
superbassie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:22:
Ik krijg voor de Dreamcar race anders nog steeds evenveel credits en XP als voorheen.
Jep, er is nog niks veranderd aan de rewards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Gisteren bezig geweest met de Gran Turismo All Stars races in de Expert series met mijn Minolta Toyota.
Eerste races met 2 vingers in mijn neus gewonnen en 1,5 sec voorsprong op de 787B.

Op de Nordschleife is het een heel ander verhaal, daar werd ik 5e en op 25 seconden gezet. Qua snelheid kan die Toyota wel meekomen maar ik kan hem echt niet op de baan houden omdat de baan nogal bumpy is. Is dit dan toch te wijten aan het gebruik van een controller in plaats van een stuur?

Cape Ring en R246 ging ook niet lekker, maar daar maakte ik ook echt een aantal domme fouten. 2e geworden overall en dus geen prize car :(

Ik kan ook mijn Peugeot 2010 ( ben de naam ff kwijt ) inzetten maar die rolt in de bochten te veel over de voorwielen, heb al wat aan de settings zitten rommelen maar het wordt niet echt beter.
Gisteren ook de race met de Scuderia en de Corvette gedaan en gewoon netjes mijn centen gekregen. En als je die Scuderia race nou nog eens doet? Duurt maar een paar minuutjes, en dan heb je toch ff 1 miljoen binnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-02-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
wat le mans autos betreft: afstelling maakt of sloopt een auto. voor Nordschleife heb je gewoon wat meer veerweg nodig, en kan je de auto ook beter een tikkeltje zachter maken. en de echt snellere autos zijn lastiger met controller, maar als ik online rondkijk zijn er toch wel een paar mensen die er erg goed mee overweg kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
met stuurtje vind ik ze makkelijker te houden, had zelf niet erg veel moeite met de al stars race, ook met een minolta, Nordschleife is inderdaad erg intensief maar oh zo geweldig! En net wat rlKoekie zegt maak ze wat zachter dat scheelt een hoop. Moest zelf ook even zoeken naar een voor mij lekker afstelling.

Schrijf deze op/onthoud ze, is wel zo makkelijk. heb ik dus niet gedaan en soms moet je toch echt wel verschillende settings gebruiken op banen omdat het anders gewoon niet werkt.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Toptip voor de mensen die van geluid houden. Haal de ""customizable"" gearbox eraf als je deze niet per se nodig hebt.Ik koop het elke keer als ik een auto klaarmaak maar deze zorgt voor dat irritante RC auto/ rechte vertanding gejank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog een tip om mooier geluid uit auto's te halen.
als je van plan ben om de auto volledig te tunen, koop alles behalve de laatste turbo.
ga ermee rijden, en stop en koop daarna de turbo 3. je zult merken als je dit niet doet dat veel auto's dan klinken naar een civicje. gister zelfde gehad met mn rs6. klonk gewoon echt bagger, toen turbo 3 eraf en gestopt met racen daarna opnieuw race geladen, en ineens hoorde je een v10 :D
toen daarna turbo 3 erweer op en toen klonk ie nog steeds als een v10 maar dan met 900+ pk :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
oke, straks even testen bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rlKoekie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:22:
[...]

jij schakelt over op kloosterGT? het hele online gebeuren boeit me eigenlijk toch wel het meeste, ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet meer offline a-spec.
Ik speel altijd eerst de singleplayer uit voordat ik online ga, ook zo bij Bad Company 2, Killzone2 en Dirt2 bijvoorbeeld.
Bij GT5 duurt dat gewoon wat langer :P
Heb in GT5 online alleen nog maar wat seasonals gedaan (stuk of 5 denk ik) tot nu toe.
Als ik alle events gedaan heb (buiten de 24uurs races) ga ik eens online racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
vandaag voor de eerste keer een a-spec race verloren (zag het al aankomen)

De historic racing car cup ofzo uit de extreme reeks.
De enige auto die ik heb is de ferrari 512bb '79 maar dat bied gewoon niet genoeg tegenstand tegen de machtige toyota 7 met 700+pk en sonja bakker dieet dat hem op ongeveer 640 kilo laat wegen.
Eerste paar rondes kon ik nog bijbenen maar in de 3e ronde waren de concurrent z'n banden opgewarmd en de raketten schoten me voorbij op de rechte stukken in deep forest ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Haha ben ik bezig aan de 1000km van Suzuka met de X2010, spin ik eraf, vliegb over de curb, X2010 op z'n kant. ff balanceren en viel gelukkig terug op z'n pootjes ;) Stel hij rolde door en belande op z'n kop, vindt er dan een automatische recover plaats of ben je gewoon de lul en moet je de race overnieuw starten? Best zuur in ronde 165 van de 173 ;w

Hierna moet ik trouwens nog de laatste 3 Aspec endurances en de laatste 24h van Bspec en dan ALLES GOUD!! :D Maar ja dat kan nog goed een maand duren....

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
Is er hier eigenlijk iemand die alle Chrome en Stealth modellen heeft?

Want behalve dat deze zeldzaam zijn, rijden die ook beter ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

sh1nigami schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:17:

De enige auto die ik heb is de ferrari 512bb '79 maar dat bied gewoon niet genoeg tegenstand tegen de machtige toyota 7 met 700+pk en sonja bakker dieet dat hem op ongeveer 640 kilo laat wegen.
Eerste paar rondes kon ik nog bijbenen maar in de 3e ronde waren de concurrent z'n banden opgewarmd en de raketten schoten me voorbij op de rechte stukken in deep forest ;_;
Die Historic races heb ik toen met mijn opgefokte Countach gehaald, moet je wel errug strak rijden wil je het daarmee halen though, maar het is zeker mogelijk.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
Stefie2010 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:21:
Haha ben ik bezig aan de 1000km van Suzuka met de X2010, spin ik eraf, vliegb over de curb, X2010 op z'n kant. ff balanceren en viel gelukkig terug op z'n pootjes ;) Stel hij rolde door en belande op z'n kop, vindt er dan een automatische recover plaats of ben je gewoon de lul en moet je de race overnieuw starten? Best zuur in ronde 165 van de 173 ;w

Hierna moet ik trouwens nog de laatste 3 Aspec endurances en de laatste 24h van Bspec en dan ALLES GOUD!! :D Maar ja dan kan nog goed een maand duren....
Ik denk dat hij gewoon doorrolt tot ie weer op z'n "pootjes" staat, heb ik gehad met mijn mazda roadster.
Replay heb ik bewaard, dus als je die wilt zien moet je het ff zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Die Historic races heb ik toen met mijn opgefokte Countach gehaald, moet je wel errug strak rijden wil je het daarmee halen though, maar het is zeker mogelijk.
Daarmee lukte het mij ook ja :) Was wel de meeste spannende en enerverende race in A-spec :) Had alle moeite om die Toyota 7 en Chaparral achter me te houden. Die finishte beide op een halve seconde...

Ben nu maar weer aan het B-speccen geslagen :9 Nog 1 keer de Indy 500 en dan de 1000km Suzuka aanzetten voor de nacht. Volgens mij is dat wel een uurtje of 5 a 6 voor m'n bobjes.

In A-spec inmiddels alle losse Formula GT races op goud staan. Heb ze maar even apart gedaan en dan later een keer dat kampioenschap doen. Dan is de must om bij die overal al 1ste te halen er in ieder geval niet meer ;) Oja heb ook nog ff geprobeerd om die Vettel Challenge te doen, maar dat kan toch gewoon niet met een controller :| Iemand van jullie die die uberhaupt allemaal met controller op brons heeft gehaald? Dat is toch geen doen met dat gevaarte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 22:28
Wat krijg je eigenlijk als de Vettel challenge op goud haal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
sh1nigami schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:43:
[...]

Ik denk dat hij gewoon doorrolt tot ie weer op z'n "pootjes" staat, heb ik gehad met mijn mazda roadster.
hij kan stil komen te liggen op zn kop, daar is zelfs een reward voor. je wordt daarna "gereset": je auto komt knipperend weer met de wielen naar beneden terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
sh1nigami schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:43:
[...]

Nee is niet nodig thnx!
rlKoekie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 23:50:
[...]

hij kan stil komen te liggen op zn kop, daar is zelfs een reward voor. je wordt daarna "gereset": je auto komt knipperend weer met de wielen naar beneden terug
Damn ben ik die net misgelopen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

Die heb ik met de 2J Chaparral gehaald. Maar met de Countach moet het ook kunnen idd. Is ook wel een stuk spannender/uitdagender dan met de Chaparral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
superbassie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 00:23:
[...]

Die heb ik met de 2J Chaparral gehaald. Maar met de Countach moet het ook kunnen idd. Is ook wel een stuk spannender/uitdagender dan met de Chaparral.
Volgens mij kan ik die auto nergens kopen :-(
Ik heb net maar effe de japanese championship gedaan met de lexus concept, geen moeite niks, kon zelfs mensen een ronde inhalen ;p

Joystick weer aan me router om op te laden, gemiddeld moet ik elke week dat ding opladen, maar ik denk dat wanneer ik een marathon GT5 ga doen dat ik dan binnen 2 dagen die batterij leeg heb :( (heb de ps3 2-3 weken geleden gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Die GT by Citroen Race Car is trouwens echt een super fijne auto. Haal daarmee op de Nordschleife dezelfde rondetijd als de Astra DTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
dvdkiwi schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:43:
[...]
....... op die verrekte Nissan 370Z Tuned na dan.
Hoop 'm toch eens via een 1000-ticket te krijgen.
bedoel je daarmee:
Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) '08 ???

die heb ik in mn garage, in het blauw :) misschien maken we er wel een price car van bij 1 van de GoT online races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Heb Bob aan het werk gezet in de MR challange op prof niveau. Nu op la sarthe rijd hij 3.45/3.48 met de minolta op sport zacht :) best goed dacht ik zo. Hierna eens proberen om de historic te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Tsss mijn Bobjes hebben vannacht niet eens de 1000 km van Suzuka kunnen winnen met een ZR1 RM bak :/ 918pk op 1100kg is dat ding en die anderen reden met van die getuned Japanse bakken 500pk op 1100kg...
Ze zijn gestart in de regen, dus misschien is dan onderweg droog geworden en dan blijven ze op die regenbanden staan :? Weet iemand hoe dat zit? Worden die banden bij een volgende pitstop automatisch aangepast aan de weersomstandigheden of blijven ze constant bij een pitstop wisselen naar de band waarmee je ook gestart bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:56:
Ze zijn gestart in de regen, dus misschien is dan onderweg droog geworden en dan blijven ze op die regenbanden staan :? Weet iemand hoe dat zit? Worden die banden bij een volgende pitstop automatisch aangepast aan de weersomstandigheden of blijven ze constant bij een pitstop wisselen naar de band waarmee je ook gestart bent?
Banden worden automatisch aangepast aan de weersomstandigheden.
Anders wordt het in een 24uurs race waar het weer halverwege verandert wel heeeel veel pitstops maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
dvdkiwi schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:11:
[...]

Anders wordt het in een 24uurs race waar het weer halverwege verandert wel heeeel veel pitstops maken.
Hmmm OK... Dan blijft het des te treurige dat ze gewoon niet eens weten te winnen :| Nou ja ze zijn nu in de herkansing. Zal het maar ff in de gaten houden, dan kan ik ze nog coachen mochten ze ineens achterop raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heb je je pitstopstrategie op 10% of meer staan?
Dan gaan ze tegen het eind ook iedere ronde de pit in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
rlKoekie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 09:48:
[...]

bedoel je daarmee:

die heb ik in mn garage, in het blauw :) misschien maken we er wel een price car van bij 1 van de GoT online races :)
Hoe win je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via een ticket... dat is de enige manier.
Het is een lvl12 wagen btw.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
rlKoekie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 09:48:
[...]

bedoel je daarmee:

yes die zoek ik iook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:38

Maximus

There is no substitute

Zijn er al weer nieuwe Seasonal Events of is de "small break" nog steeds gaande?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Maximus schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:33:
Zijn er al weer nieuwe Seasonal Events of is de "small break" nog steeds gaande?
Er is nog geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hen net de "official GT-R record" trophy gehaald.
Dacht dat ie wat moeilijker was, maar die GT-R laat zich heerlijk over de ring begeleiden :P
Een 07'26.543 is mijn tijd geworden, na 3 rondjes oefenen.

Iemand trouwens wel eens de Pagani Zonda LM Race Car bij de used cardealer gezien?
Die wil ik nog hebben, maar kan me niet herinneren dat ik 'm ooit ben tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
dvdkiwi schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:02:
Dacht dat ie wat moeilijker was, maar die GT-R laat zich heerlijk over de ring begeleiden :P

Iemand trouwens wel eens de Pagani Zonda LM Race Car bij de used cardealer gezien?
Die wil ik nog hebben, maar kan me niet herinneren dat ik 'm ooit ben tegengekomen...
Hehe ben ook begonnen met wat Trophies halen. Heb net de "Dream Race" gehaald door met een Jaguar XJ13 een race in de Historic Racing Car Cup te winnen. Vette bak trouwens die XJ13, ff achterom kijken en zie je die heerlijk dikke brullende motor liggen, je kan de benzine bijna ruiken ;)

En nee, volgens mij ben ik ik Zonda LM Race Car ook nog nooit tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humor, eergisteren gehaald met 7.26:717, best te doen.

Maar zojuist eindelijk Grand Tour afgerond met alles op goud. De 8C CHallenge gehaald met 1.16:855. Alleen ABS op 1, verder geen TC e.d.

Dus nu alle A-spec races (t/m FGT), licenties en specials (Vettel niet) op goud. Ga nu maar eens verder met de Vettel meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
door maandag 14 februari de le mans race online te winnen!
zie: http://gt5.invisio.nl/2011/02/le-mans-modern-endurance/
als je mee wil doen, lees de regels en schrijf je in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Vandaag FGT kampioenschap gehaald, en nog wat aspec grinding/ grand valley met de impreza duscon. Erg lekkere auto ook. En nog wat online gespeeld met fransen die GTclub_ namen voeren. Erg veel fun gehad met gt300 auto's redelijk clean soms beetje leunen maar wel fair en erg close met 15 man. Leek soms alleen net op WTCC met een puinhoop in eerste bocht van deep forest. Verder veel fun en daar gaat het ook om.

Dit was te verwachten>
http://www.gtplanet.net/g...lled-gt5-update-incoming/

[ Voor 12% gewijzigd door Daniel_Elessar op 06-02-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
Hopelijk kan ik morgen die formula xxx wagen kopen voor 4.9 mil...me level is nog net te laag (23)
balke staat gelukkig al op zo'n 80% dus misschien nog een stuk of 6 races en dan kank em kopen =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist de 4 uur van de Nurburgring gedaan met een BMW M3.

Nu is mijn hand echt volledig verkrampt.

Snelste tijd was een 8:09 (in een na laatste ronden, in echte Raikkonen stijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
*&^$^^ NEE..

Doe ik in plaats van mijn back-up kopiëren naar mijn usb, kopiëren vanaf mijn usb stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Pyrone89 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:55:

Netjes, moet er zelf ook maar eens aan gaan beginnen, hoeveel rondjes heb je in totaal gereden? Daar zie ik wel een beetje tegen op, ook al is het de Nordsleif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
30.

Ik heb bewust op GTPlanet gekeken met welke auto je moet rijden om het nog een beetje leuk te houden.

Zojuist trouwens een 6:18 neergezet op de Nordschleife met dat ruimteschip van Citroen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Netjes Pyrone89 7 sec. sneller en je verbreekt nog het record;) hoeveel pauzes heb je genomen?

Er komt dus een update voor gt5 wordt alleen niet begin februari denk eerder midden of eind aangezien de usa academie is onderbroken zoals te lezen is op gtplanet.net Was te verwachten met alles wat er gedaan werd om snelle tijden te krijgen, wat niets met clean racen te maken had. Wel intressant dat ze er iets aan doen en hopelijk werkt dit ook daadwerkelijk. Alleen hoop ik dat niet op onzichtbare muren etc wat er wel inzit...

[ Voor 47% gewijzigd door Daniel_Elessar op 06-02-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Het record heb ik al, met andere auto's (Le Mans, Zonda R, F1)

Ik heb 2 lange pauzes genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Bob heeft echt geen zin om de historic japanese cars race te winnen... alles behalve die enkele race in expert. En ik vind momenteel nergens een andere deftige auto in de dealerships of occasions... zin voor te ruilen heb ik niet vanwege mijn zeer onregelmatige uren, en mijn gt5 friends liggen hopeloos achter op me... grrr, 't is enkel de toyota7 ofzo die ik heb. Hij is ondertussen toch al 6-7 levels hoger dan dat race level. Den amateur :p (gelijk ikzelf waarschijnlijk :D )

/off topic:
pff, Prince2 examen (project management gedoe) morgen... grr... heb een beetje te weinig details geleerd :-/ ik ga het denk ik later doen, dat examen. Mijn test-examen-scores liggen een beetje te laag :s om goed te slagen. Wetende dat de eigenlijke test moeilijker is dan die proef testen.

Maar bon, ondertussen doet bob "zijn ding" op andere races dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 20:26
Pyrone89 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:55:

Haha, toevallig, ook ik heb net de 4 uur van de Nurburgring gedaan. Maar dan met de Audi R8 5.2 maxed.
Hand is ook volledig verkrampt nu, en m'n auto zag eruit alsof hij rechtstreeks van de schroothoop was geplukt vanwege een aantal schuivers langs de wand.
Snelste ronde was hier een 8:04 (was vergeten goed af te stellen dus het viel me nog reuze mee)

Laatste kwartier ben ik blijven wachten voor de finish.. had voldoende voorsprong opgebouwd. Het racen op dit toch wel lastige circuit was wel een hele goede manier om de R8 goed door te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Heb eindelijk in de Gran Turismo All Stars mijn gelijken gevonden, kan er op dit moment niet van winnen. Heb het geprobeerd met de Corvette ZR1 volledig getuned and Race Mod maar vooral op Nurnburg maak ik nog teveel fouten. Iemand nog tips voor een leuke bak? Budget van 2 miljoen. En is de Ferrari Enzo het halen waard?

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop echt dat ze met de nieuwe update sommige animaties verkorten, evenals het kopen van auto's...
Net op 4 wagens na de hele used cardealer leeggekocht (kosste me maar ca 5 ton dus valt reuze mee), maar dat duurt allemaal zo lang daar wordt je simpel van :/
Dat moet makkelijker kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Het lukte mij met de Countach ook voor geen meter. Uiteindelijk las ik op andere fora, dat je het ook kan proberen met een classic Camaro Z28 uit 1969 met RM mod. Met deze bak lukte het mij om de race op a-spec te winnen. Wel moet je in de laatste ronde die Toyota met agressief blocken achter je houden, maar dat is te doen.

Voor de B-spec moet je gewoon eerst verder gaan en die race links laten liggen. Totdat je geloof ik met Like the wind de Toyota 7 Race car wint. Die tune je zover het kan en dan maak je een kans met de historic car race op B-spec. Bij Cote d'Azur moet je bij 2 bochten altijd pace down doen, om te voorkomen dat je coureur dan crashed en blijft haken achter de vangrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
dvdkiwi schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:11:
[...]

dit is niet altijd het geval.
als je van te voren een race hebt gehad waar het regende, en je begint een volgende race, dan start de auto met regenbanden, en moet je na een ronde te hebben gereden weer naar de pits om te wisselen.(tenminste als de 2e race droog is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op maandag 07 februari 2011 @ 00:31:
Bob heeft echt geen zin om de historic japanese cars race te winnen... alles behalve die enkele race in expert. En ik vind momenteel nergens een andere deftige auto in de dealerships of occasions... zin voor te ruilen heb ik niet vanwege mijn zeer onregelmatige uren, en mijn gt5 friends liggen hopeloos achter op me... grrr, 't is enkel de toyota7 ofzo die ik heb. Hij is ondertussen toch al 6-7 levels hoger dan dat race level. Den amateur :p (gelijk ikzelf waarschijnlijk :D )

/off topic:
pff, Prince2 examen (project management gedoe) morgen... grr... heb een beetje te weinig details geleerd :-/ ik ga het denk ik later doen, dat examen. Mijn test-examen-scores liggen een beetje te laag :s om goed te slagen. Wetende dat de eigenlijke test moeilijker is dan die proef testen.

Maar bon, ondertussen doet bob "zijn ding" op andere races dan maar
Met een oude Toyota race car zal Bob met gemak winnen...

/off topic:
Prince2 Foundation? Gewoon doen, die haal je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nou ik win met die oude Toyota 7 dus echt niet met mijn Bobje. Heb de setup van gtplanet gebruikt maar ik red hem gewoon niet. Gister geprobeerd met de Xj13 racecar dacht ik en met een oude Shelby maar ik kom niet op plek 1 max. tweede. dit doe ik met een level 26 hete Bob. vanmiddag maar is proberen met een level 27 coole Bob. Hij is echt frustrerend die race. Hetzelfde met de Nascar challenge voor B-spec..!$#@

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die race op Cote d'Azur komt mij ook me neus uit. Bobje lukte het niet, zelfs niet toen hij lvl 31 was...misschien binnenkort weer proberen als hij lvl 38 is ofzo. Irritant tot en met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik heb ook een setup van GTplanet gebruikt en Bob altijd laten afkoelen voor de chicane na de tunnel en bocht voor start-finish. Met die twee regels en een Bob op niveau 17 was het binnen twee pogingen gepiept. De eerste race was meteen in 1 poging gelukt.
Downforce: F:60 R:85
Turbo: Mid RPM Range Turbo Kit (Stage 2)
LSD: IT=30 , AS= 55 , BS=30
Transmission: 280km/u top speed
Suspension:
Ride height= -30/-30
Spring Rate= 20/20
Dampers ext and comp both= 10/10/
Anti Roll Bars= 7/7
Camber: F= 7.0, R= 0.0
Toe: F= -0.10 / R= 0.15
Brakes: F=9 / R=8

[ Voor 5% gewijzigd door wheeler op 07-02-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Zag 'm vorige week voor het eerst langskomen... Heb 'm gekocht maar moet er nog mee rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
angeleyes1987 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 05:03:
Heb eindelijk in de Gran Turismo All Stars mijn gelijken gevonden, kan er op dit moment niet van winnen. Heb het geprobeerd met de Corvette ZR1 volledig getuned and Race Mod maar vooral op Nurnburg maak ik nog teveel fouten. Iemand nog tips voor een leuke bak? Budget van 2 miljoen. En is de Ferrari Enzo het halen waard?
Hier had ik van de week ook veel moeite mee. Met een Minolta Toyota dan, ik heb de active steering maar op Mild gezet en toen ging het wel goed. Alleen bij de race op Nordschleife was de 787B sneller dan mij. Verder alle races gewonnen.

Die Corvette is denk ik gewoon net ff minder goed te handelen, daar zou ik geeneens aan durven te beginnen in GT All Stars, maar ik ben ook niet zo heel erg goed en rijd met een controller :)
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.