Gisteren bezig geweest met de Gran Turismo All Stars races in de Expert series met mijn Minolta Toyota.
Eerste races met 2 vingers in mijn neus gewonnen en 1,5 sec voorsprong op de 787B.
Op de Nordschleife is het een heel ander verhaal, daar werd ik 5e en op 25 seconden gezet. Qua snelheid kan die Toyota wel meekomen maar ik kan hem echt niet op de baan houden omdat de baan nogal bumpy is. Is dit dan toch te wijten aan het gebruik van een controller in plaats van een stuur?
Cape Ring en R246 ging ook niet lekker, maar daar maakte ik ook echt een aantal domme fouten. 2e geworden overall en dus geen prize car
Ik kan ook mijn Peugeot 2010 ( ben de naam ff kwijt ) inzetten maar die rolt in de bochten te veel over de voorwielen, heb al wat aan de settings zitten rommelen maar het wordt niet echt beter.
DaanozZ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:43:
heeft iemand van jullie al seizoensevents gedaan? en dan bedoel ik bonusrace 6 met de ferrari 430 scuderia.
ik heb namelijk wel 90000 ervaring gekregen maar die 1.000.000 credits heb ik niet gekregen

AAAHHH
meer mensen hier last van?
edit: gelukkig wel gerkegen met corvette challange want dat was 1,5 miljoen

centjes!!
Gisteren ook de race met de Scuderia en de Corvette gedaan en gewoon netjes mijn centen gekregen. En als je die Scuderia race nou nog eens doet? Duurt maar een paar minuutjes, en dan heb je toch ff 1 miljoen binnen.
[
Voor 28% gewijzigd door
Vlassie1980 op 05-02-2011 09:01
]