Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme eh!

Gisteren viel stroom uit in huis, terwijl ik GT5 aan het spelen was.
Resultaat = goodbye savegame [had ik nu maar een kopie gepakt eh :( ]

pff, zie er serieus tegenop om helemaal opnieuw te beginnen!

Had bijna alle license test gold
zat op lvl 38

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 09:57 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zuur!

dus bij thuiskomst maak ik ook maar ff een nieuwe back-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:50:
Verdomme eh!
...........

zat op lvl 38
Dus helemaal geen save gemaakt?
Dat is zuur eh :F
Ik maak bijna na iedere gehaalde challenge een save, just in case...

** in navolging van mijn vorige post: "ik" blijf rondjes van 44 nogwat rijden, ook met erg vuile olie (staat al ruim 12 uur te A-speccen)
Gaat lekker zo!! **

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd helemaal geen savegame meer!

Er zit dus niets anders op dan helemaal opnieuw te beginnen... pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Download dan gewoon een savegame? (Moet je PS3 wel gejailbreaked zijn..) Ik zou de zin niet meer hebben om weer helemaal onderaan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ga vandaag ook maar eens een backup maken als ik dit zo lees......

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kopieer de saving ook vaak door naar mijn 2de account op mijn PS3, daar is hij ook veilig, mocht zelfs je USB stick bezwijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb de savegames op mijn netwerk staan ;)
En ik maar ik per dag vaak meerdere gezien het vele klikken :9~

[ Voor 42% gewijzigd door JoepW op 01-02-2011 12:21 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

'Gamers rijden gevaarlijker dan niet-gamers'

Gamers die racegames spelen zijn in het echte leven gevaarlijkere bestuurders dan mensen die geen racegames spelen. Dat is het resultaat van een recent onderzoek, uitgevoerd door het bandenmerk Continental Tires.

Het onderzoek is gebaseerd op een enquête onder tweeduizend bestuurders tussen de 17 en 39 jaar, waarvan de helft racegames speelt en de andere helft niet. 22 procent van de gamers zegt wel eens aangehouden te zijn, tegenover 13 procent van de mensen die geen racegames spelen. De gamers veroorzaken ook twee keer zo vaak een ongeluk waaraan de verzekering te pas moet komen, rijden twee keer zo vaak door rood, reageren agressiever in het verkeer, raken vaker een object bij het inparkeren en nemen over het algemeen meer risico.

Hoewel gamers zeggen dat ze betere rijvaardigheden hebben dan niet-gamers, geven ze wel toe dat ze meer risico's nemen op de weg. "Het ziet er naar uit dat de gamers meer vaardigheden hebben als het gaat om rijden en ze lijken meer verzekerd van hun zaak. Maar ze moeten een verstandiger balans vinden bij het beoordelen van hun risicovolle rijgedrag", zegt Tim Bailey van Continental Tires.
http://www.insidegamer.nl...jker-dan-niet-gamers.html

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Wel grappig
Toen ik na een volle avond GT5 eens in de auto stapte, betrapte ik mezelf op dat ik probeerde in de slipstream van voorganger te blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:19:
** in navolging van mijn vorige post: "ik" blijf rondjes van 44 nogwat rijden, ook met erg vuile olie (staat al ruim 12 uur te A-speccen)
Gaat lekker zo!! **
Alleen jammer dat je steeds zo snel weer aan het 20 miljoen limiet zit. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dennisdn schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Wel grappig
Toen ik na een volle avond GT5 eens in de auto stapte, betrapte ik mezelf op dat ik probeerde in de slipstream van voorganger te blijven :P
Haha ja daar dacht ik laatst ook al over tijdens het rijden... Zo van als ik nu vlak voor dit klaverblad in de slipstream van die auto duik kan ik lekker uitaccelereren :9

Geen idee of iemand van jullie afrit Haarlem-Zuid kent op de A9, maar daar zitten ook heerlijke bochtencombinaties in als je via die afrit Haarlem ingaat :9~ Als het daar rustig is probeer ik ook weleens bewust de racelijn te zoeken en te nemen en jaag ik er met 120 doorheen, terwijl advies 70 is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Oeps, kan het ook zo langzaam. _/-\o_ Wel eens driftend doorheen gegaan op weg naar het circuit.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Ik heb in 10 jaar tijd 2x een bekeuring gehad (57 en 56) en heb nog nooit iets geraakt met parkeren, 1x een klein butsje gehad waar de andere partij geen schade had en verder niets...

Wat een onzin. Ik rijd juist met het stuur op de PC of GT5 om lekker te kunnen gummen, op de weg houd ik me voor 99% van de tijd aan de regels. Af en toe een bocht vlot nemen doe ik ook (vooral met m'n mini cooper, jammer dat hij weg is... :'( ), maar nooit als er andere auto's in de buurt zijn. Allemaal aan de hand van een boel gastjes die af en toe een keer een racegame spelen en toevallig op continental's rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Eens. Statistiek hier: Laatste 5 jaar 1 bekeuring. 58 ipv 50 om op tijd bij een winkel te zijn. En laatste 5 jaar 3 grote schade...... Bij parkeren bleef mijn bumper & voorspoiler aan de stoeprand hangen (duuuuuuuuuur) en 2x stilstaand aangereden in frankrijk (die spelen denk ik allemaal race games)!
Dus valt wel mee hier.

En ow ja, al onze auto's zijn voorzien van Conti banden. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:59:
[...]

Oeps, kan het ook zo langzaam. _/-\o_ Wel eens driftend doorheen gegaan op weg naar het circuit.. :F
Haha nou 140 is de max, maar 120 is een leuke (en veilige!) snelheid voor die leuke bochtencombinatie :9

Ik denk niet dat dat hele onderzoek onzin is en er echt wel degelijk mensen zijn die door racegames ook echt een andere rijstijl hebben op de weg. Ik rij eigenlijk standaard 20 tot 40 te hard, maar dat komt echt niet door GT5 of NFS ;)
Ik denk wel dat als je in de eerste 2 jaren dat je een rijbewijs hebt, dus vaak tussen de 18 en 20 je veel roekelozer rijdt en wellicht dan wel sneller geneigd bent tot het kopieren van racegamerijgedrag (mooi scrabble woord :P).

Maar goed back to GT5, voordat we nog eens echt serieuse discussies gaan voeren :P

Ik heb echt geen tijd meer voor A-spec :( Of etentjes met collega's, of sport, of cursussen savonds... Gelukkig is er altijd nog iets als B-spec wat je kan aanzetten tijdens alle andere belangrijke dingen in het leven :P M'n vriendin snapt er alleen niets meer van dat ik B-spec bob laat racen tijdens het slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:21:
[...]

Eens. Statistiek hier: Laatste 5 jaar 1 bekeuring. 58 ipv 50 om op tijd bij een winkel te zijn. En laatste 5 jaar 3 grote schade...... Bij parkeren bleef mijn bumper & voorspoiler aan de stoeprand hangen (duuuuuuuuuur) en 2x stilstaand aangereden in frankrijk (die spelen denk ik allemaal race games)!
Dus valt wel mee hier.

En ow ja, al onze auto's zijn voorzien van Conti banden. haha
Ik ben al meer dan 25 jaar bezig met racegames en heb zelfs een blauwe maandag in een kart race team gezeten. Enige bekeuringen die ik heb over 12 jaar rijbewijs zijn een stuk of 5-6 voor te hard rijden met de topper van 28km te hard op een zondagochtend bij Hilversum op de A1. En als ik die uitzet tegen ongeveer 180.000 km afgelegde kilometers, dan gaat deze enquete voor mij ook niet op. Heb wel eens iets geraakt tijdens het parkeren, maar nog nooit een andere auto. Ben zuinig op me Italiaan. ;) En door rood vind ik echt not done trouwens.

Bumper vast op straat of over een stoepkant is inderdaad niet fijn, parkeer zover het kan altijd achterwaarts in, aangezien ik daar wat meer speling heb. Kan bij de meeste stoepranden net met de bumper en spoiler er overheen, maar gok het er liever niet op.

En nee, geen Contibanden. Tegenwoordig meer Falken aangezien Pirelli op 19" niet meer leuk is qua prijs. Alhoewel de banden in GT5 nog veel duurder zijn! >:)

Gister maar eens me garage in kaart gebracht en de dubbelen verkocht of weg gegeven. Als het gaat lukken, vanavond maar eens de Indy 500 uitvoeren. Gister de 200mijl Laguna A-spec gehaald met 2 vingers in de neus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

grrr, mijn bspecbobteam was gisteren ook bezig met de 24 uurs van le mans, voor de zoveelste keer, met nog 1 uur te gaan toen ook opeens de stop eruit knalde :(
Gelukkig savegame niet gaar, al had ik toch een backup, maar wel 23 uur tijd vergooid door dat grapje

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,
Wat voor stuurtjes gebruiken jullie voor GT5??
En wat is goed... any tips iemand.(price range: 150 euro max)????

Thnx in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:34:
Hey guys,
Wat voor stuurtjes gebruiken jullie voor GT5??
En wat is goed... any tips iemand.(price range: 150 euro max)????

Thnx in advance.
Ik heb een G25 op een Wheelstand Pro, maar voor dat project kun je eigenlijk niet fout met de Driving Force GT van Logitech. Mooi stuur, mooi afgewerkt en speciaal voor GT gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook G25, maar op een Playseat Evo. Nu nog hopen dat ze wat meer support gaan geven op de G25/G27 stuurtjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:50:
Verdomme eh!

Gisteren viel stroom uit in huis, terwijl ik GT5 aan het spelen was.
Resultaat = goodbye savegame [had ik nu maar een kopie gepakt eh :( ]

zat op lvl 38
Ik heb een oud 256mb SD kaartje continu in mijn PS3 zitten, regelmatig even een backup maken is dan wat laagdrempeliger.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:32:
[...]
Alleen jammer dat je steeds zo snel weer aan het 20 miljoen limiet zit. -O-
Dat wel ja...
Gelukkig loopt je xp wel gewoon door.
Heb net alle Nascar bakken gekocht, de Citroen GT concept & road car en de Audi R10.
Nu alleen nog de F2010 en de Ford Mark IV Race car, dan heb ik alle premium wagentjes.
O nee, de Lamborhini Miura was ik even vergeten rood te maken op de lijst... die dus ook nog.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, dat soort statistieken over gamers slaat nergens op.
Ik race op de pc sinds m'n 3e, dus al zo'n 20 jaar. Heb mn rijbewijs inmiddels langer dan 5 jaar en 0 bekeuringen, 0 botsingen, 0x schade. En in totaal misschien 70k gereden. Achja, ze willen altijd een groep mensen de schuld geven van van alles.
Tuurlijk rij ik weleens te hard, maar dat doet iedereen, echter hou ik me verder altijd wel aan de regels. Nooit met opzet door rood gereden, wel 1x per ongeluk omdat ik het overzicht even kwijt was op de rotonde bij het AZ stadion in Alkmaar in het eerste jaar dat ik mn rijbewijs had.

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 01-02-2011 18:47 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
Ik wil de seasonal op de nurburgring gaan doen met de touringcars..echter is de enige touringcar die ik kan krijgen de Lexus IS F Racing Concept '08...waar niks van bekend is, geen gewicht, pk's niks en of het mogelijk is hem te tunen ?_?
Word een erg duur geintje als ik niks aan die auto heb (750.000cr)
Iemand misschien meer info over die auto of een andere auto die ik kan gebruiken zonder hem te winnen?
(ben niveau 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kan je gewoon tuning, het is zeker geen superbak (vorige week online occasions had bergje touringcars staan, zoals de M3 en SLK), maar dat is de enige auto waarmee je dit kan rijden. Hij kan trouwens behoorlijk getuned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
ik ga het er maar op gokken, zag net ook al op http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=146596 dat iemand em heeft getuned dus dat zit wel snor denk ik.
Ik heb al met de auto gereden in het maak-je-eigen-circuit dingetje omdat ik de test-course wil nabouwen van de vorige GT..jammerlijk niet gelukt.
Me corvette voor de corvette challenge dacht ik is zelfs sneller dan me ferrari f430 scuderia die aardig hard getuned is en dan is de stock lexus wel een beetje sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:28
Ik heb die Lexus ook gekocht en die ga je ook nog goed voor andere events kunnen gebruiken, vond het geen miskoop. Alleen je wint hem later nog een keer bij 1 of ander endurance event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
de lexus heeft stock dus 518pk, weegt 1300+, is te tunen naar 720pk
high speed ring
stock: 1:09:2xx
tuned: 1:03:xxx

met de corvette (800+pk) 1:02:xxx en de ferrari 1:03:xxx dus dat ding is best wel rap
Zijn overigens first try tijden zonder echt keihard te pushen dus het kan sneller.
Ook zijn alle standaart opties zoals slipherstel enzo gewoon aan.

Tijd voor de seasonal event, dus wish me luck~!

Tijdens een race kom je er wel achter hoeveel onderstuur die heeft, reed 2x tegen een muur aan omdat ik dacht van..daar drift ik wel ff door heen. Gelukkig wel kunnen winnen =3

OMG: me nieuwe roadster rs kan op 2 wielen rijden door de bocht...en zelfs omrollen.
Nog nooit meegemaakt in GT..

[ Voor 32% gewijzigd door sh1nigami op 01-02-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Mijn garage tot nu toe:

http://www.mygranturismo.net/7124

Plus nog 11 auto's die ik dubbel heb maar dat kan je niet aangeven daar, waaronder nog een Vettel Red Bull twv 20 miljoen. 265.000.000 en een beetje in waarde totaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
G*********e!!! k*t AMG Challenge! haal ik na 809987278936 pogingen 2:21,001!!!! op De 2e droge challenge met de 300 SL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[sarcasme modus aan]
Wow, ruim 809 miljard pogingen!!
Da's best veel :P
Ongeveer 3.589.000 jaar al bezig _/-\o_
[/sarcasme modus uit]
Ze blijven k*t he die AMG dingetjes, ben het compleet met je eens ;)
Raar dat de Nissan 370Z Tuned (GT Academy Version) '08 maar een 6je krijgt op de schaal van zeldzaamheid.
Dat terwijl die niet te winnen is en niet bij de dealer te koop is.
Die moet je bij toeval via een 1000ticket te pakken zien te krijgen.
Aangezien de rest toch bij de dealers te krijgen is (ook al duurt het soms ontzettend lang) zou de Nissan een 11 moeten krijgen...

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik denk dat ik van alles in het hele spel de meeste tijd al in deze challenge gestoken heb...

Heb hem nu gehaald, vraag me niet hoe maar opeens een halve seconde onder mijn snelste uit de 809987278942 pogingen... Die wagen lijkt af en toe gewoon dood te vallen midden in een bocht.

[ Voor 50% gewijzigd door Unbreukable op 01-02-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmontforts
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:41
Aangezien de rest toch bij de dealers te krijgen is (ook al duurt het soms ontzettend lang) zou de Nissan een 11 moeten krijgen...
De "zeldzaamheidsindicatie" die in mygranturismo.net is toegevoegd is gebaseerd op de plusminus 5000 ingevoerde garages in dat systeem. Dit heeft dus niks te maken met de zeldzaamheid in het spel zelf.

De kleine pk-loze gebakjes waarvan maar een enkeling ze in zijn garage zet krijgen op deze manier een uiterst hoge rating terwijl ze in-game elke week bij de occasionhandel langskomen.

Je ziet ook nu al dat de mazda mx-5 in 18 verschillende versies een rarity van 10 heeft. Dus de implementatie van dat systeem is op zijn minst gezegd twijfelachtig.

Werkelijke zeldzaamheid is enkel iets over te zeggen door het maken van een lijst van de occasiondealer over een periode van laten we zeggen 2 jaar.

Door middel van het bekende vooruitspoeltrucje met de licenses moet dat te doen zijn.

Wie kopt hem in….. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:27:
Ik denk dat ik van alles in het hele spel de meeste tijd al in deze challenge gestoken heb...

Heb hem nu gehaald, vraag me niet hoe maar opeens een halve seconde onder mijn snelste uit de 809987278942 pogingen... Die wagen lijkt af en toe gewoon dood te vallen midden in een bocht.
TC aan toevallig? Ben gisteren begonnen met de AMG Challenges op goud te zetten en dat is tot op heden gelukt. Vanavond alleen de laatste serie nog doen, de SLS in de regen. Ik vind ze eerlijk gezegd best meevallen...heb ze allemaal binnen 2-3 pogingen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:56:
[...]

TC aan toevallig? Ben gisteren begonnen met de AMG Challenges op goud te zetten en dat is tot op heden gelukt. Vanavond alleen de laatste serie nog doen, de SLS in de regen. Ik vind ze eerlijk gezegd best meevallen...heb ze allemaal binnen 2-3 pogingen gehaald.
Nee rij met zo min mogelijk rijhulpen. Alleen ABS op 1. Die met die SLS waren super simpel (op droog) haalde sommige in 1 poging op goud... alleen sector 2 met die 300 SL was voor mij dus een ander verhaal, moet 3 en 4 ook nog op goud zetten zag ik. Vanavond eens kijken hoe die gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Unbreukable op 02-02-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 vond ik vrij pittig...alvast veel succes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Unbreukable schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:25:
[...]

Nee rij met zo min mogelijk rijhulpen. Alleen ABS op 1. Die met die SLS waren super simpel (op droog) haalde sommige in 1 poging op goud... alleen sector 2 met die 300 SL was voor mij dus een ander verhaal, moet 3 en 4 ook nog op goud zetten zag ik. Vanavond eens kijken hoe die gaan.
Ben zelf ook met AMG challenges begonnen maar moet zeggen dat ik ze toch behoorlijk pittig vind, mercedes wil gewoon niet op de weg blijven liggen en dan heb ik het pas over de eerste groep challenges.

Ik zal vanavond nog eens proberen, als sommige hem in 1 poging doen dan zal het misschien aan de drank liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:27:

Als je hem nu zo vaak gedaan hebt moet je het circuit wel uit je hoofd kennen en haal je die in nat ook wel vrij makkelijk ;) Nadat ik ooit heel lang heb lopen stoeien met die NASCAR Season op Nordschleife kende ik het circuit wel aardig goed. Toen maar eens die hele AMG Special gedaan en eigenlijk binnen een avondje haalde ik daardoor alles op goud met alles uit en ABS op 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gister de indy500 uitgereden met de Formula GT. Je bent een stuk sneller, maar moet wel elke 35 ronden naar binnen voor brandstof. Geconcentreerd blijven is het grootste probleem, heb dan ook meer dan eens de muur geraakt, omdat ik afgeleid was. Met de gewonnen Jaguar XJ13 Race Car meteen de droomrace trophy binnen gehaald. Je moet alleen wel die verrekte Toyota een beetje met force achter je houden.

Vandaag maar de Wheelstand Pro besteld voor mijn Logitech Momo (Black). Duurt wel ff voordat ie binnen is, blijkbaar 2 weken vertraging momenteel, maar dan kan ik me concentreren om alles op goud te krijgen. En natuurlijk is het racen dan wel wat "echter".

Alleen de volgende endurance races zijn wel een stuk langer. Eerst volgende is 1000km Suzuka of ik moet XP grinden om door te kunnen naar de 4-uur Nurburgring. Misschien toch maar eerst de B-spec weer zijn werk laten doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu eerst proberen alle Specials op goud te krijgen, vanavond zal ik de AMG Challenge wel afronden. Dan de Grand Tour nog op goud zetten, zal wel een drama worden met de 8C & Murcielago als ik de verhalen mag geloven. De S. Vettel Challenge ga ik proberen, maar goud zie ik daarin echt niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 via een HDMI kabel aangesloten op mijn full HDTV, echter kan ik in GT5 de scherm resolutie niet aanpassen. Hij staat nu op 720x576 50p maar heb geen mogelijkheid om hem op 1920x**** te zetten.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Via settings op de ps3 zelf, gt pakt automatisch op

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:46:
Met de gewonnen Jaguar XJ13 Race Car meteen de droomrace trophy binnen gehaald. Je moet alleen wel die verrekte Toyota een beetje met force achter je houden.
Die heb ik met de ferrari 330 P4 gehaald.
Niets aan getuned, en was op Deep Forest toch redelijk makkelijk zo.
Monaco maar niet geprobeerd ;)

Net A-spec lvl35 gehaald, nog "maar" 5 levels te gaan.... uhuh :9
Laat de endurance save-optie maar komen! :P

En de AMG challenge heeft niet superveel (wel iets natuurlijk) met circuitkennis te maken imo.
Ik heb de Ring in GT4 echt grijs gereden (minstens een rondje of 800), en ken 'm echt wel, kan 'm ook zo visualiseren.
Ik had het idee dat (vooral sector 4 met de SL300) ontzettend strak kwam qua tijd.
Het moeilijkste is volgens mij het perfect nemen van iedere bocht, en dat is in deze challenge wel een vereiste.
SLS had ik merkwaardig genoeg minder moeite mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:37:
Ik heb mijn PS3 via een HDMI kabel aangesloten op mijn full HDTV, echter kan ik in GT5 de scherm resolutie niet aanpassen. Hij staat nu op 720x576 50p maar heb geen mogelijkheid om hem op 1920x**** te zetten.

Iemand suggesties?
Heb ik ook ooit gehad, bleek uiteindelijke een kabel te zijn die niet meer goed was, dus een andere kabel gekocht voor 2/3 euro en nu doet ie t weer perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
dvdkiwi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:42:
[...]

En de AMG challenge heeft niet superveel (wel iets natuurlijk) met circuitkennis te maken imo.
Ik heb de Ring in GT4 echt grijs gereden (minstens een rondje of 800), en ken 'm echt wel, kan 'm ook zo visualiseren.
Ik had het idee dat (vooral sector 4 met de SL300) ontzettend strak kwam qua tijd.
Het moeilijkste is volgens mij het perfect nemen van iedere bocht, en dat is in deze challenge wel een vereiste.
In A-Spec had ik het eigenlijk zo voor elkaar, die classic races, gewoon de Ford race car gepakt. Maar de echte problemen kwamen voor mij in B-Spec, Deep Forest was zo gebeurd (hij had 'wat' meer vermogen... :P) maar op Monaco... Meerdere keren geprobeerd, meerdere verschillende types coureurs, Toyota 7, Ford, uiteindelijk lukte het met de Ford.

En qua AMG-challenges: in de regen valt het allemaal wel mee, maar op het droge was hij nog best lastig. Dat de SLS je beter lag, lag waarschijnlijk aan de gigantische achterspoiler, rijd de baan maar eens zonder assistentie en TC met een standaard SLS. Die schudt flink met zijn kontje... :D

Ik zit wel een beetje met die endurance races. Een 4-uursrace wil ik nog wel proberen met een save-functie, maar ik ga echt niet 24 uur racen ook al kan ik opslaan. Dan zit ik twee weken lang 2 uur per dag te rijden om één race af te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dus ook op de optie om te saven, maar waarbij je niet per se verder hoeft te gaan met die race mocht je niet willen.
Dus dat je tussendoor af en toe een stukje van die 24uurs race doet.
Simpel voorbeeldje: klik op endurance races > 24uur van Le Mans > Proceed.
Tussendoor kan je wel bv challenges of iets dergelijks doen.
24uur in een X2010 wordt mij ook te gortig... kost een hoop energie!

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:38:
Via settings op de ps3 zelf, gt pakt automatisch op
Thanks! Ziet er een stuk beter uit zo! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:08:
[...]

Thanks! Ziet er een stuk beter uit zo! :o
Mijn buurman had zijn 32" Sharp LCD op de PS3 aangesloten met een tulpstekker. We deden normaal FIFA bij hem, ik zeg kom een keer langs op de mijne (HDMI, Full HD)... Hij schrok zich te pletter, HDMI gehaald en hij was zo blij als de spreekwoordelijke hond met een heleboel extra onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:42:
[...]

sector 4 lukte me wel met meer dan een seconde verschil. Sector 2 niet meer dan 7 tiende ofzo.. Ik vind sector 2 droog SL300 verreweg de lastigste AMG challenge die er is.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:17:
[...]

sector 4 lukte me wel met meer dan een seconde verschil. Sector 2 niet meer dan 7 tiende ofzo.. Ik vind sector 2 droog SL300 verreweg de lastigste AMG challenge die er is.
Me too, moet 3 en 4 nog op goud zetten (300 SL droog)... en de volledige lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledige ronde had ik ook veel lastiger verwacht. Inclusief echt een mega spin, 4x rond de as, achteruit moeten steken om verder te gaan. Maar wel gehaald met 0.278sec. 8)7

Moet wel zeggen dat het echt uitdagingen zijn en je er ff voor moet gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Log zeker even in als je toevallig jarig bent, ik krijg zojuist de xjr-9 lm race car :D aangezien ik in 88 geboren ben en die auto van 1988 is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei!
mijn 1000ticket van vandaag: Alfa 155 2.5 V6 TI '93.....de DTM bak dus.... lekkah! :P
mijn andere 1000ticket van vandaag: Pontiac GTO 5.7 Coupe '04.
Je kan het slechter treffen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ja, zeker. Mijn ticket vandaag na grinden was een van de vele mazda mx-5 versies :9~ Ik denk dat de tickets uitgifte ziet dat ik als een gek grind en koop en eigenlijk bijna alle racebakken al heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die tickets delen ze alleen uit in A-Spec toch? Dus jullie hebben het over A-Spec grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yepz.
Zie paar pagina's terug hoe dat in z'n werk gaat ;)

Zo, de occasiondealer had ook weer een paar lekkere bakken staan vandaag:
-BMW M3 GTR '03
-Opel Calibra Touring Car '94
-Vauxhall Astra Super Touring car '00
-Mazda RX-7 LM Race Car
-Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR '03

Staan nu allemaal te blinken in de garage :P

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nou hopen dat er vannacht wat nieuwe season events bijkomen. Ben inmiddels B-Spec 35 en ga wanneer ik geen tijd heb om zelf te spelen maar eens die B-Spec 24 uurs races aanzetten. En tot die tijd 's nachts nog wat B-Spec grinden met de 9 uur van Tsukuba (met mijn FGT of X2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hopelijk zijn het ook weer leuke events die erbij komen. vanochtend Met wat fransen en duisters erg leuke races gehad online, kan dus wel:D

Bob ook nog aan het werk gehad met de expert events ging goed.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Daniel_Elessar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:00:
..... vanochtend Met wat fransen en duisters erg leuke races gehad online, kan dus wel:D
Redelijk uitzonderlijk, maar ja mijn ervaring is dat het heeeeel soms lukt ;)
Maar je bent natuurlijk altijd welkom bij de GoT races. We gaan op vaste dagen race (Ma- en Do-dag avonden).
Morgenavond hebben we een leuke serie met prijzen in de agenda staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVL 40 gehaald b-spec :9

En de X1 heeft nu op de teller een respectabel 100.000+ km's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeli! :)
Nu alleen nog de 24uur Nurburg dus?
Dikke prize car die je daar wint!!

Mijn Xje heeft ruim 180.000km's, en mijn 2e nog nul (hou ik graag zo).
Ding maakt echt overuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Zoals ik begrijp zijn er nog geen nieuwe events.

Wel een nieuwe:
Online Cars Dealership

Dodge Ram 1500 --------------------------- 34,312cr
Chevrolet SSR '03 -------------------------- 37,255cr
Caterham Seven Fireblade ------------------ 59,905cr
Suzuki GSX-R/4 Concept '01 ---------------- 124,875cr
Citroen Xsara Rally Car '99 ------------------ 147,289cr
Ford Focus Rally Car '99 --------------------- 244,873cr
Mitsubishi Lancer Evolution VI Rally Car '99--- 295,212cr
Peugeot 206 Rally Car '99 ------------------ 298,873cr
Toyota Corolla Rally Car '98 ---------------- 294,703cr
Subaru Impreza Rally Car '99 --------------- 292,834cr
Lancia Delta HF Inegrale Rally Car '92 ------ 725,542cr
FGT ------------------------------------- 4,838,900cr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hmmmm veel rally cars... misschien komen er rally (seasonal) events aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
dat zou leuk zijn, maar wel jammer dat er zo veel rallycars in staan; die heb ik bijna allemaal al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Unbreukable schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:36:
Hmmmm veel rally cars... misschien komen er rally (seasonal) events aan...
Je zou het haast gaan denken. Meestal bestaat er wel een relatie tussen de online dealer en de seasonals.
Als dat het geval is, dan sla ik de seasonals dit keer over.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Daniel_Elessar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:00:
Hopelijk zijn het ook weer leuke events die erbij komen. vanochtend Met wat fransen en duisters erg leuke races gehad online, kan dus wel:D

Bob ook nog aan het werk gehad met de expert events ging goed.
Heb ik ook een paar keer gehad, het is even geluk hebben, maar vaak is er ergens wel een room van iemand van GTPlanet, het is niet zo gezellig als het gekeuvel van wat tweakers op de achtergrond, maar er wordt daar ook serieus hard en fair gereden. Was wel leuk om ze allemaal helemaal zoek te rijden met mijn takata nsx op Fuji en daarna iedereen met een takata nsx terug de baan op te zien komen in de volgende race:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren alle AMG Challenges op goud gezet. Met Grand Tour verder gegaan, en ja...de eerste proef met de 8C is echt een pain in the ass. 1.17:117 is tot op heden mijn snelste tijd. Wel grappig eigenlijk nu ik die tijd zo in tik hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:11:
Gefeli! :)
Nu alleen nog de 24uur Nurburg dus?
Dikke prize car die je daar wint!!

Mijn Xje heeft ruim 180.000km's, en mijn 2e nog nul (hou ik graag zo).
Ding maakt echt overuren :P
Nope, die 24 uur heb ik ook al afgerond. Ik kreeg de Mclaren '10 die je ook bij de dealer kunt krijgen. Beetje jammer. En de Silver Fireblade ofzo met een ticket. Niet echt spectaculair dus.

180.000 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Jackal131 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:44:
[...]

Je zou het haast gaan denken. Meestal bestaat er wel een relatie tussen de online dealer en de seasonals.
Als dat het geval is, dan sla ik de seasonals dit keer over.
Dan mis je wel de XP he ;) Alleen daarom zijn die Seasons al wel leuk en handig :)
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:02:
Gisteren alle AMG Challenges op goud gezet. Met Grand Tour verder gegaan, en ja...de eerste proef met de 8C is echt een pain in the ass. 1.17:117 is tot op heden mijn snelste tijd. Wel grappig eigenlijk nu ik die tijd zo in tik hehe.
Jij rijdt ook met controller toch? Ik heb een 1.17:027 staan... Grrrr :(

Vanavond nieuwe Seasons doen en dan misschien eindelijk eens de A-spec Formula GT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
[...]

Dan mis je wel de XP he ;) Alleen daarom zijn die Seasons al wel leuk en handig :)

[...]

Jij rijdt ook met controller toch? Ik heb een 1.17:0.27 staan... Grrrr :(

Vanavond nieuwe Seasons doen en dan misschien eindelijk eens de A-spec Formula GT :P
geen seasons vandaag is japanse feestdag "bonenstrooidag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kan iemand aangeven hoe groot het verschil tussen een controller en een stuurtje zo'n beetje is? Qua rondetijden bedoel ik dan.

Ik rijd namelijk nog steeds met een controller en wil uiteindelijk wel een stuurtje gaan halen, maar als ik het zo lees hebben sommige mensen helemaal niet zoveel moeite om bepaalde events of licenses op goud te halen, terwijl ik zelfs bij banen die uit GT4 en andere racegames op mijn duimpje ken, gewoon geen kans op goud maak. Tijden die 0.500 sec afwijken en ik ook absoluut geen verbeterpunt zie.

Kan natuurlijk aan mij liggen, maar daarom vraag ik me sowieso wel hoeveel een stuurtje kan schelen voor een gemiddeld persoon, dus niet de die-hards/profs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:28:
[...]
geen seasons vandaag is japanse feestdag "bonenstrooidag"
Haha echt?! Dan moet ik maar eens alle Japanse feestdagen in de gaten gaan houden om te kijken wanneer we wel en geen updates kunnen verwachten :P
MooDyBLueS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:35:
Kan iemand aangeven hoe groot het verschil tussen een controller en een stuurtje zo'n beetje is? Qua rondetijden bedoel ik dan.
Ik heb zelf geen ervaring met stuur, maar als ik replays kijk op YouTube van mensen die wel met stuur rijden zie ik wel duidelijk dat je daar veel beter de bochten mee kan insturen en is er echt wel een seconde te winnen volgens mij t.o.v. controller.
Om license, events en andere races te halen is een stuur alleen niet puur noodzakelijk. Als je goed overweg kunt met de controller zijn ze ook daar wel mee op goud te halen. Nou ja behalve de Vettel Challenge misschien ;)

Offtopic: nickname afgeleid van de band uit jaren 60/70? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik ben al tijdje op zoek naar de volgende modellen:
seat ibiza
seat leon

Ik krijg deze maar niet te pakken.. iemand die ze heeft waar ik ze van kan kopen/ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:43:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met stuur, maar als ik replays kijk op YouTube van mensen die wel met stuur rijden zie ik wel duidelijk dat je daar veel beter de bochten mee kan insturen en is er echt wel een seconde te winnen volgens mij t.o.v. controller.
Om license, events en andere races te halen is een stuur alleen niet puur noodzakelijk. Als je goed overweg kunt met de controller zijn ze ook daar wel mee op goud te halen. Nou ja behalve de Vettel Challenge misschien ;)

Offtopic: nickname afgeleid van de band uit jaren 60/70? :)
Bedankt voor je info. Een seconde op een ronde van zeg 1m30s of 2m00s is erg veel, dus als iemand wellicht dat zou kunnen bevestigen? Iemand die bijvoorbeeld dezelfde challenge of event zowel met controller als met stuur geprobeerd heeft?

Ik vind dat ik wel aardig overweg kan met de controller, zelfs zonder hulpmiddelen aan, alleen ABS op 1 bij sommige auto's, laat ik de auto's zelden spinnen. Het enige wat me weleens overkomt is dat ik net te wijd de bocht uitkom en daardoor met twee wielen in het gras beland, maar verder valt het wel mee eigenlijk. :P

Offtopic question kan ik bevestigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:02:
[...]
Nope, die 24 uur heb ik ook al afgerond. Ik kreeg de Mclaren '10 die je ook bij de dealer kunt krijgen. Beetje jammer. En de Silver Fireblade ofzo met een ticket. Niet echt spectaculair dus.
180.000 O-)
haha mijn "dikke prize car" had eigenlijk een dikke sarcastische smiley erachter moeten hebben.
Ik had ook een dikke racebak verwacht na die laatste 24u... :/

Morgenvroeg de Ford Mark IV Race Car kopen, dan heb ik alle premium wagens......

....... op die verrekte Nissan 370Z Tuned na dan.
Hoop 'm toch eens via een 1000-ticket te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
Jij rijdt ook met controller toch? Ik heb een 1.17:0.27 staan... Grrrr :(

Nope, vorige week mijn nieuwe G27 via Logitech binnen gekregen. Daarvoor even met mijn oude G27 gespeeld maar die had issues. De rest met de controller gedaan. Moet wel zeggen dat ik er gisteravond aardig doorheen zat op een een gegeven moment, dus misschien vanavond verder met de 8C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:51:
[...]

Nope, vorige week mijn nieuwe G27 via Logitech binnen gekregen. Daarvoor even met mijn oude G27 gespeeld maar die had issues. De rest met de controller gedaan. Moet wel zeggen dat ik er gisteravond aardig doorheen zat op een een gegeven moment, dus misschien vanavond verder met de 8C.
Kan je misschien aangeven wat bij jou de verschillen zijn tussen controller en G27 qua tijden? Ik snap sowieso dat je beter in kan sturen en daardoor ongetwijfeld sneller bent, maar ik ben erg benieuwd hoeveel sneller. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lghia
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 19:05
@MooDyBLueS ik ben sins 1 week van controller overgestapt naar de logitech driving force gt. Als ik puur naar ronde tijden kijk ben ik nog niet heel veel sneller, maar ik weet wel dat de bochtige parcoursen beter te beheersen zijn. in en uitkomen van een bocht.

Ik hoop alleen wel dat ik wel sneller ga worden met het stuur het is alleen erg wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
MooDyBLueS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:35:

Ik rijd namelijk nog steeds met een controller en wil uiteindelijk wel een stuurtje gaan halen, maar als ik het zo lees hebben sommige mensen helemaal niet zoveel moeite om bepaalde events of licenses op goud te halen, terwijl ik zelfs bij banen die uit GT4 en andere racegames op mijn duimpje ken, gewoon geen kans op goud maak. Tijden die 0.500 sec afwijken en ik ook absoluut geen verbeterpunt zie.

Kan natuurlijk aan mij liggen, maar daarom vraag ik me sowieso wel hoeveel een stuurtje kan schelen voor een gemiddeld persoon, dus niet de die-hards/profs. ;)
Ik heb een tijdje een g25 gehad, en ik was met stuur wel sneller, maar het was niet alsof het heel veel scheelde, sommige stukken ben je met controller sneller, maar met stuur heb je gewoon iets meer controle en gevoel, ik gok tot zo'n seconde of 2 per ronde in het extreemste geval (trage bochten/slechte banden (denk aan Eiger nordwand of indy road coarse), maar meestal maar een paar tienden. Verder geeft het sowieso een vertekend beeld over de snelheid van stuurtjes omdat de meeste mensen die de game grijs spelen (en dus snel zijn) een stuurtje hebben en de meeste mensen die dat niet doen een controller hebben. Over die licenses enzo, gewoon eerst wat online gaan racen, dat is een stuk leuker dan tegen de klok rijden en je wordt er ook sneller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:02:
[...]

Kan je misschien aangeven wat bij jou de verschillen zijn tussen controller en G27 qua tijden? Ik snap sowieso dat je beter in kan sturen en daardoor ongetwijfeld sneller bent, maar ik ben erg benieuwd hoeveel sneller. :*)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik verder niet game op de PS3 dus het fingerspitzengefuhl ontbreekt bij mij. Uiteindelijk raakte ik er wel aan gewend en ging het ook wel, maar ik betrapte me er vaak op dat ik veel te veel instuurde en dus onderstuur veroorzaakte. Met het stuur heb ik daar geen last van dus is het allemaal veel gecontroleerder en ja, daardoor ook zeker sneller.

Zal inderdaad op sommige circuits meer schelen dan op andere, maar ik denk dat je met stuur gewoon net wat nauwkeuriger je ding kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Kan iemand mij vertellen wat de nieuwe Seasonals inhouden? Ik ben voorlopig nog niet thuis kan ben benieuwd :) Zit bijna in level 30 dus hoop vanavond even een paar seasons events te doen zodat ik de X1 kan gaan vrijspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ChrisAB schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:54:
Kan iemand mij vertellen wat de nieuwe Seasonals inhouden? Ik ben voorlopig nog niet thuis kan ben benieuwd :) Zit bijna in level 30 dus hoop vanavond even een paar seasons events te doen zodat ik de X1 kan gaan vrijspelen ;)
Nee.......

Dat kan niemand, want er zijn geen nieuwe seasonals 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

JoepW schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:01:
[...]

Nee.......

Dat kan niemand, want er zijn geen nieuwe seasonals 8)
Grappig dat ze vorige week een update hebben gedaan en dan zeggen dat vanaf dan elke week nieuwe seasonals komen en dan de eerst volgende keer dit al weer niet waar maken ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FastBunny schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:17:
[...]

Grappig dat ze vorige week een update hebben gedaan en dan zeggen dat vanaf dan elke week nieuwe seasonals komen en dan de eerst volgende keer dit al weer niet waar maken ;)
Dr staat bij dat het 1 dag eerder of later kan veranderen ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
MooDyBLueS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:02:
[...]

Met stuurtje racen vindt ik wel veel leuker en je krijgt er meer racegevoel van.
Echter mijn DFP kan alleen maar 900 graden en daardoor heb ik nog wel eens moeite om met overstuur tijdig te corrigeren.
Bovendien lijkt het ook wel suf, ik loop me een breuk te draaien terwijl het stuurtje op het scherm maar een halve slag draait :S

[ Voor 34% gewijzigd door Flex0r op 03-02-2011 15:25 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 12:24

FastBunny

Give it the Works !

M3rcury schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Dr staat bij dat het 1 dag eerder of later kan veranderen ;)
Das waar inderdaad :).. dus dan zou het morgen moeten zijn ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastBunny schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:17:
[...]

vandaag is japanse feestdag "bonenstrooidag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Flex0r schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Met stuurtje racen vindt ik wel veel leuker en je krijgt er meer racegevoel van.
Echter mijn DFP kan alleen maar 900 graden en daardoor heb ik nog wel eens moeite om met overstuur tijdig te corrigeren.
Bovendien lijkt het ook wel suf, ik loop me een breuk te draaien terwijl het stuurtje op het scherm maar een halve slag draait :S
Bedankt allemaal voor de reacties, hier kan ik zeker wat mee. En wel een stuurtje aanschaffen met Wheel Stand Pro. :9

Maar nu jij dit zegt over het 900 graden draaien, de Driving Force GT heeft precies hetzelfde en ik denk dat ik het ook prettiger zou vinden om hem te kunnen lukken op een kleinere draaimethode (360 misschien?). Ik zie echter nergens staan of je dat op de Driving Force GT kan instellen.
Aan de andere kant... over de G27 kan ik het op de Logitech website ook niet vinden, terwijl het daar sowieso mogelijk is volgens mij (ooit eens in een review gelezen, dacht ik). Iemand die weet hoe dit bij beide sturen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nog niet achter voor de G27 maar moet bekennen dat ik het ook echt niet nodig heb. Ik dacht van wel, maar het valt me heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:48:
Hmmm ik ben al tijdje op zoek naar de volgende modellen:
seat ibiza
seat leon

Ik krijg deze maar niet te pakken.. iemand die ze heeft waar ik ze van kan kopen/ruilen?
Alleen de Seat Ibiza Cupra '04 is tweedehands te verkrijgen ... is de enige Seat in het spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
MooDyBLueS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:55:
[...]
Offtopic question kan ik bevestigen. ;)
Hehe leuk! Mijn ouders hebben mij de naam Justin gegeven... 3 keer raden waarom ;)

Zo mijn B-spec bobjes zijn de Indy 500 maar weer eens aan het racen met de Sauber C9 :P

Ergens scheelt het dat er vandaag geen nieuwe Seasons zijn... Heb ik meer tijd voor Formula GT in A-spec. Die moet en zal ik toch snel eens moeten halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dr. Quipers schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:59:
[...]

Ergens scheelt het dat er vandaag geen nieuwe Seasons zijn... Heb ik meer tijd voor Formula GT in A-spec. Die moet en zal ik toch snel eens moeten halen :9
Precies dat heb ik dus vandaag gedaan, (zei ik niet iets over paralel GT5 universum?) en met succes.
Suzuka is by far de moeilijkste van de 6 races, ben de hele races veel sneller (rondje 1:29 blank, met mijn FGT die nog maar 840 pk heeft) maar 1 foutje en ik lag weer 12e... Had de andere 5 races gewonnen dus het maakte ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Hmm net interresante optie/methode gevonden om te switchen tussen 900 en 200 graden straks ff proberen of dat ook werkt in GT5.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=106157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Flex0r schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:51:
Hmm net interresante optie/methode gevonden om te switchen tussen 900 en 200 graden straks ff proberen of dat ook werkt in GT5.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=106157
Werkt volgens mij alleen op de oudere DFP...ik zit met zelfde euvel met DFGT, zou ook graag van 900 naar 270 graden ofzo gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
miekol schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:08:
[...]
Werkt volgens mij alleen op de oudere DFP...ik zit met zelfde euvel met DFGT, zou ook graag van 900 naar 270 graden ofzo gaan...
Ik heb inderdaad een oudere DFP.
Onderstaande werkt voor oudere DFP(mochten er meer mensen benieuwd naar zijn/manual kwijt oid zoals ik)

SELECT+R3+Press right paddle = 200/900 degree switch
SELECT+R3+Press left paddle = Force feedback change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen grote problemen heb gehad met het rijden en het sturen met mijn dfgt, allemaal redlijk goed te doen vind ik. Ookal is het 900 graden, kan eigenlijk alle auto's tot nu toe goed handelen, weet niet hoe het gaat met de RBX10 dus dat is afwachten.

Over het online racen met tweakers is inderdaad erg leuk idee, nadeel is dat ik doordeweeks soms pas tegen 8ten thuis kom van mijn werk, dan nog moet eten. en dan eigenlijk geen puf meer om gt5 op te starten. maar zo in de weekenden is het best mogelijk of op een vrije dag^^

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Respect voor mijn B-Spec drivers die met 360 door de bocht vliegen en tegenstanders inhalen in het donker tijdens de 24 uur van le man in de X2010... dat doe ik ze niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A-spec grinden kan ook wel eens niet goed gaan...
Wordt ik net wakker, doet ie al 5 uur en 43 minuten over rondje 8.
Staat ie dus met z'n neus in de muur... 8)7
Als de achterliggende AI 'm gewoon zou laten passeren (zoals het hoort) zou dat nooit gebeuren :+
Nu moet ik weer 4 uur extra rijden voor mijn resterende 4 miljoen...

Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.