Jep, en me nu net ook ingeschreven. Alleen ik heb geen RUF.
Rizn ik voeg je even toen, kan ik er ook één van jou overnemen?
add me, hollandhards, heb nog wel wat slingerenGait schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:34:
Jep, en me nu net ook ingeschreven. Alleen ik heb geen RUF.
[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2011 19:51 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het staat onderaan m'n posts hèhimlims_ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:47:
[...]
add me, hollandhards, heb nog wel wat slingeren
zorg wel dat je mensen die je wilt joinen/trade in je friendslist hebt staan voordat je de game start!
(of is die bug al gefixed)
ps; onox is niet je psn, wat dan wel?
offtopic:
grappig user-id heb je
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2011 22:53 ]
Hmm, ik heb vroeger ook wel eens een paar keer gehad dat m'n scherm heel eventjes op zwart ging. Misschien m'n ps3 -- maar die doet het nog steeds. Heb gewoon een cheapass hdmi kabel die verder goed werkt.himlims_ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:41:
leuk dat PSN weer up ismadrid was erg smakelijk om te doen met de lupo. mij is alleen ontschoten wie de grand-prix van spanje gewonnen heeft vanavond. mijn hdmi kabel/ ps3 of tv heeft storing waardoor 't beeld fractie op zwart ging, daardoor de pits ingeschoten
![]()
offtopic:
tips qua merk/type hdmi?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Do not drink and drive!rlKoekie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:08:
hehe ja sorrie daarvoor Hans, ik was drinken aan het inschenken en vergat mn rem even
I served in a company of heroes.
[ Voor 77% gewijzigd door himlims_ op 25-05-2011 10:36 ]
Was toch een Le mans Audi? Of heb je later ook nog gereden?himlims_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:23:
Gister een uur op Tokyo gereden met een DTM-Audi - wel geteld 2 rondjes foutloos
Hoe zitten jullie met je tijden? ik kwam ergens rond de 1.36 maar daar kan nog veel vanaf.
Verkeerde PP, mijn tijd is niet representatief; http://gt5.invisio.nl/race-klasses/dtm/
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik had de verkeerde auto geloof ik, en verkeerde afstelling als gaat om performancepoints. daarom klopt mijn indicatie ook niet. bekijk vanavond koenie zijn room welJackal131 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:31:
[...]Was toch een Le mans Audi? Of heb je later ook nog gereden?
En de tijd was iets van 1.34.xx
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 25-05-2011 13:34 ]
Mooi, dan hop ik dan wel even langsrlKoekie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:02:
mijn room zal ergens rond half 8 wel open zijn, tot een uurtje of 9 - half 10
Hij staat on-line.rlKoekie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:32:
De elise moeten we gewoon vaker doen, Joup zn setup maakt het echt tot een top-auto.
PSN-id: Chrasher
[ Voor 96% gewijzigd door JoepW op 25-05-2011 20:12 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Chrasher op 26-05-2011 10:44 ]
toch mooi hoe dat goed PP systeem werkt (en de selectie van de auto's) waardoor 't een eerlijke race is - lees autos gelijkwaardig aan elkaar.Chrasher schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:42:
Gisteravond getest op Tokyo en met alle wagens is in de 1:39
Stig, Koekie en ik waren in staat om met alle DTM bakken die snelle tijden te rijdenMaciek schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 04:47:
DTM blijft dan gewoon op 580pp en gemixt? Had vanmiddag al ff snel getest.. 1e ronde in de alfa was een 1.41,1 en met de moderne dtm bakken kwam ik niet zo snel daaronder. Zal een betere afstelling qua begrenzen moeten vinden.
Ik weet btw zeker dat ik een audi A4 DTM in bezit had maar die ben ik gewoon helemaal kwijt.
PSN: riznind
Thanks, ik heb er een 1.41,072 uit weten te persen. Wel met eigen diffs, vond dat toch wat fijner
Ik ga nu een room open gooien, heb een snelle verbinding (resetten enzo is nooit nodighimlims_ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:14:
heeft iemand al een room open die aan 't oefenen is?
anders; psn; hollandhards
[ Voor 7% gewijzigd door onox op 30-05-2011 19:23 ]
Je kunt nú nog meedoen met race 2 en 3THID schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:16:
heeft er iemand een dtm auto over? (liefst de oude merc, haha) anders sla ik vanavond even over.
Ik heb Joep niet zien verdwijnen of raar zien doen.JoepW schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:34:
Ik en Ramsho hadden prima race. Vreemd genoeg stuiterde jij (Onox) heen en weer voor mij. Ik weet niet hoe het was voor Ramsho.... Maar de oorzaak is bij zo stuiteren wel lag.
hehe ja ik had geen voorbanden meer overramsho schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:13:
Helaas was de pitsstop net te veel om nog voorbij koekie te kunnen komen, die volgens mij op ijs rijd de laatste paar rondes.
[ Voor 5% gewijzigd door rlKoekie op 01-06-2011 09:15 ]
Al het andere verkeer gooi ik wel plat ja, en ik zit op een uber dikke cisco unit. Ik zal wel eens proberen die cache in GT5 te legen. Weet niet wat voor verbinding jij hebt, rijkoekie?rlKoekie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:12:
[...]
@onox: gooi je voor je gaat racen wel al het andere internetverkeer in je huis plat? vooral torrents zijn funest voor GT5
[ Voor 6% gewijzigd door onox op 01-06-2011 19:20 ]
Verwijderd
Misschien nog een race met station wagons of oude auto's als de jaguar en de cobra? Is ook weer wat andersrlKoekie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:44:
RUFs waren wel tof ja, welke baan? iets zonder zandbakken het liefst met die glij-machines. ik stel voor: special stage route 5
leasebakken is wat mij betreft ook goed voor 1 race. welke en waar?
clio-cup race er ook nog bij, in deep forest stel ik voor.
leuk, thanks!!onox schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:14:
De foto's van DTM & mixed race cars: https://picasaweb.google....May302011?feat=directlink
Staat toch echt een race in voor vanavond..himlims_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:17:
gezien er nog weinig (lees geen) races gepland staan voor deze week, wil ik 't volgende voorstellen:
a s Donderdag 2x DTM op suzuka en circuit nurburgring ?
afsluiten met karts op; nader te bepalen circuit? (mini-trackje?)
eventuele suggesties, andere dagen etc. hoor ik graag
[ Voor 5% gewijzigd door Rizn op 06-06-2011 18:20 ]
Verwijderd
All-Round nerd | iRacing Profiel
Nouja ik ben nu vooral geld aan het sparen eerst. Ik wist dat je met de B-spec nogal snel geld kunt verdienen maar ik ging de seizoens-uitdagingen doen nedan verdiende ikzomaar 200.000 credits als ik 4e werd en 400.000 als ik 1e werd. Dus een keertje 4e, paar keer 3e, keertje 2e en keertje 1e en ik had 1.5 miljoen. Toen een expert race gedaan voor duitse auto's (niveau 20) met een Mercedes en die allebei gewonnen en het geld terug verdiend.Rizn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:20:
@ W4rguy:
Als er weer een cup race is met de clio of lupo gewoon een keer meedoen, dit is een goede instapklasse. Maar als je een beetje online meekomt (in openbare rooms) kun je de zwaardere klasses ook wel aan hoor! Setups worden gedeeld.
Zit nu Le Mans te kijken op Eurosport in Frankrijk. Zo tof om te zien!! AUB weer een keer met de echte (virtuele!) Le Mans bakken!
Verwijderd
Ik heb eerst een hele hoop van die licenses gedaan, daarna lambo gekocht, helemaal kapot getuned en daarna zo iedereen voorbij gescheurd in de A-specw4rguy schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:42:
Ben nu ook wat upgrades aan het kopen dus. Ik kan me alleen wel dood ergeren aan trage auto's :x. Zeker het begin van GT5 was enorm doorbijten voor mij. Verveelde me de (...) omdat het allemaal zoooo traag ging en daar zie ik totaal geen uitdaging in. Ik heb net 2 rondjes gereden in arcade modus met de concept car van Citroën en dat was wel een leuke uitdaging, ook al ken ik de baan niet erg goed. Ik durf het dus alleen niet echt aan om meteen met een snellere race mee te doen. Ik wil niet het gezeik als ik een foutje maak en iemand er uit klap omdat ik te onervaren ben. Ik ga morgen wel eens wat online races doen. Tot nu toe alleen nog maar online vrij gereden en nog niet echt aan racen toegekomen.
Wat voor auto raad je aan ? Dan kan ik nog even sparen of die snel kopenRizn schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:00:
Ik zal om 20.30 uur mijn room openzetten. Trackday op Le Mans met een paar oefenraces als jullie willen
@Maciek: ik heb wel een setup gezien op de site voor de Clio. Misschien heb je daar iets aan?
een Mercedes-Benz SLR McLaren (19 inch wheel option) 09 (668PK )Rizn schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:31:
Als het maar met een achterspoiler is. Ik sluit zo mijn ps3 weer aan en dan zal ik ff kijken of ik je een auto kan sturen.
Wat is je beste auto nu?
[ Voor 60% gewijzigd door Rizn op 13-06-2011 21:18 ]
Waar dan? Ik kan nergens een setup vinden voor de clio trophy v6.Rizn schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:00:
@Maciek: ik heb wel een setup gezien op de site voor de Clio. Misschien heb je daar iets aan?
[ Voor 45% gewijzigd door Rizn op 14-06-2011 16:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq