Als het niet op Tweakers had gestaan, had ik nooit van deze site afgeweten.
Op zich een leuk initiatief om auto's compleet samen te stellen op een website, dit heb ik op een andere site, behalve de dealersites, nog nooit gezien.
Wat mij betreft zit vooral in dat laatste de nieuwswaarde van dit nieuwsbericht.
De aanbetaling van €250,- lijkt mij logisch gezien het grote bedrag dat gemoeid is bij de aanschaf van een auto.
Bovendien is het zo dat er een maximaal bedrag kan zitten aan de iDEAL betaling afhankelijk van de instellingen bij de bank.
quote: iDEAL
Tot welk bedrag kan er met iDEAL betaald worden?
Het maximaal te betalen bedrag is afhankelijk van de instellingen die bij de bank van de koper toegepast worden. Soms zijn deze limieten ook afhankelijk van transacties die de koper diezelfde dag via internetbankieren opgegeven heeft. Normaal gesproken kunnen iDEALbetalingen tot €10.000,- zonder problemen aangeboden worden. Bij de Rabobank ligt deze limiet op €50.000,- per iDEAL-betaling.
Ook is een aanbetaling bij dit soort aankopen niet vreemd.
Ik zou in dit geval dus ook niet graag zo'n bedrag in één keer en dan ook nog 10 weken van te voren overmaken want bij een faillisement ben je wel je geld kwijt en mag je achteraan in de rij bij de schuldeisers plaatsnemen.
[
Voor 3% gewijzigd door
sjaool op 17-01-2011 14:12
]