Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
SChief schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:27:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat jij geen redraws van homescreen/menu krijgt na het spelen van een spel, want volgens mij heeft elke Xperia Arc (S) daar last van? :P
Sorrie games doe ik niet,maargoed ik weet het script te vinden en toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan mij niet voorstellen dat jij geen redraws van homescreen/menu krijgt na het spelen van een spel, want volgens mij heeft elke Xperia Arc (S) daar last van? :P
Je kunt je home wel compleet vast zetten maar dan zal je spel op een gegeven moment afsluiten door een tekort aan geheugen. 3D spel+Arc=redraw. Voor games kun je ook beter een dual-core telefoon nemen. Als je zoals mij weinig spellen op je telefoon speelt dan maakt die enkele redraw ook niets uit. Liever mooi design dan games machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Trouwens die nieuwe update van setcpu is ruk.
Het is me al 3 keer overkomen dat je heel snel je slider naar 2.0 ghz zet,dit komt omdat je nu kan vegen.
Wil je dus naar een ander scherm vegen dan gaan je sliders heel snel mee.
Nu is die 2.0 Ghz opzich geen probleem ,maar als je dus undervolt klapt het zaakje er meteen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 09:25
[...]

Ik heb echt heel vaak redraws en speel geen spellen. Na wat internetten, redraw. Tweakers.net app --> redraw. Dat supercharger script heb ik geprobeerd, daar verdwijnt het wel mee. Als dat niet het geval is, is het niet goed uitgevoerd. Ik snap alleen niet waarom Sony hier niet een oplossing voor bedenkt, iedere keer een laggende interface is gewoon onwerkbaar. De telefoon moet in het dagelijks gebruik gewoon altijd vloeiend werken en vensters direct openen, dat moet ook zeker kunnen met de hardware die erin zit. Dat doet ie duidelijk niet, dus Sony heeft wat te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:07:
[...]

Ik heb echt heel vaak redraws en speel geen spellen. Na wat internetten, redraw. Tweakers.net app --> redraw. Dat supercharger script heb ik geprobeerd, daar verdwijnt het wel mee. Als dat niet het geval is, is het niet goed uitgevoerd. Ik snap alleen niet waarom Sony hier niet een oplossing voor bedenkt, iedere keer een laggende interface is gewoon onwerkbaar. De telefoon moet in het dagelijks gebruik gewoon altijd vloeiend werken en vensters direct openen, dat moet ook zeker kunnen met de hardware die erin zit. Dat doet ie duidelijk niet, dus Sony heeft wat te fixen.
Een rom installeren is een oplossing. Arconium heeft er geen last van bijvoorbeeld (wel bij zware spellen dus, maar bv Opera niet). Geen idee welke tweaks gebruikt worden om dit voor elkaar te krijgen. Volgens mij zijn de tweaks meestal wel gebaseerd op het supercharger script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:59
[...]
Hier ook ja. Ik heb de ICS beta erop staan. Nu zeggen ze wel dat ICS RAM slurpt,maar als ik even Twicca open, moet de launcher daarna alles opnieuw laden. Hoort niet zo lijkt me. Ik ga zo maar weer eens Supercharger activeren dan.

Edit: :'( Supercharger op stock ICS is echt uren werk. Moet je services.jar eerst gaan decompilen. Iemand die een ander script weet met launcher lock optie?

[ Voor 7% gewijzigd door HallonRubus op 08-03-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Je kunt je home wel compleet vast zetten maar dan zal je spel op een gegeven moment afsluiten door een tekort aan geheugen. 3D spel+Arc=redraw. Voor games kun je ook beter een dual-core telefoon nemen. Als je zoals mij weinig spellen op je telefoon speelt dan maakt die enkele redraw ook niets uit. Liever mooi design dan games machine.
Nou, met een oudere versie van Android waar de launcher wel vastzat in het geheugen had ik echt geen moeite met spelletjes.. Dingen als Angry Birds gingen prima, nu is dat een ander verhaal.. Zelfs Tiny Tower (een heel simpel spel) zorgt al voor redraws. Één van de updates heeft ervoor gezorgd dat de launcher niet meer vastzit en sindsdien maak ik die ellende dan ook mee.
[...]
Bij internetten e.d. komt het ook voor ja. Spelletjes is slechts een voorbeeld. Ik neig op dit moment heel erg naar dat script, maar zoals je zegt hoort Sony dit standaard goed geregeld te hebben (zoals in de oude firmwares).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
sdk16420 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:48:
[...]

Edit: :'( Supercharger op stock ICS is echt uren werk. Moet je services.jar eerst gaan decompilen. Iemand die een ander script weet met launcher lock optie?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1533044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die wel met succes hun toestel geroot hebben vanaf build-nummer 4.0.2.A.062?
Ben erg blij mijn toestel weer te hebben, maar batterijverbruik is gigantisch en ik ben niet van plan BT, GPS, wifi etc. uit te zetten want ik gebruik alles. Ik wil veel dingen er toch af kunnen halen met titanium backup dus is een root toch nodig. Maar ik wil nu graag goed weten wat ik doe voordat ik misschien op de verkeerde manier flash en weer het probleem met het opladen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:48:
Zijn er mensen die wel met succes hun toestel geroot hebben vanaf build-nummer 4.0.2.A.062?
Ben erg blij mijn toestel weer te hebben, maar batterijverbruik is gigantisch en ik ben niet van plan BT, GPS, wifi etc. uit te zetten want ik gebruik alles. Ik wil veel dingen er toch af kunnen halen met titanium backup dus is een root toch nodig. Maar ik wil nu graag goed weten wat ik doe voordat ik misschien op de verkeerde manier flash en weer het probleem met het opladen krijg.
Deze zip in clockworkmod flashen: http://www.google.com/cse...rootxperia.zip&gsc.page=1

En thanks jehjeh! Ik ben inmiddels even terug naar gingerbread, maar ik zal zo m'n Nandroid backup herstellen en eens kijken of supercharger helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb een probleempje hier, ik heb een Arc S hier liggen. Diegene die het gebruikt wil graag foto's uploaden naar Facebook via de telefoon. Een week eerder lukte alles prima, toestel was net nieuw. Echter krijgen we nu iedere keer hetzelfde error dat het niet lukt met een waarschuwings driehoekje. Online vind ik geen werkende oplossingen voor het probleem. Wat ik heb geprobeerd:

- FB opnieuw installeren. FB verwijderd. Dit kan maar tot de standaard updates omdat SE de app standaard meeleverd. Vervolgens weer geupdate via Play Market.
- FB gegevens en cache wissen bij instellingen. Geen resultaat.
- Uploaden zowel via FB app als via de Galerij. Beide zelfde error.
- Uploaden zowel via 3G als Wi-Fi verbinding.

Dit probleem was eerder ook op een Xperia Mini Pro voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Iemand al ICS update? :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
De beta is pas uit,dus dat duurt nog wel even.
Maar heb er wel al wat mee gespeeld,niet echt spectaculair,maar we wachten af.

[ Voor 17% gewijzigd door jejeh op 12-03-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij staat nog niet op www.ptcrb.com ; dus dat gaat nog eventjes duren. Na de eerste vermeldingen op PTCRB mag je een maandje rekenen voor de meeste regio's de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
jejeh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:29:
[...]

De beta is pas uit,dus dat duurt nog wel even.
Maar heb er wel al wat mee gespeeld,niet echt spectaculair,maar we wachten af.
AmbroosV schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:29:
[...]

Hij staat nog niet op www.ptcrb.com ; dus dat gaat nog eventjes duren. Na de eerste vermeldingen op PTCRB mag je een maandje rekenen voor de meeste regio's de update krijgen.
Thnx! Nog ff wachten dus, de stock bevalt mij nog steeds. :Y) Met de hero moest ik continue sneller, aldus root

[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 12-03-2012 22:10 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Mijn Arc heeft ook nog geen update de Ray heeft echter al wel de OTA melding van ICS beetje raar dat ze eerst beginnen met de Ray 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
royk800i schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:03:
Mijn Arc heeft ook nog geen update de Ray heeft echter al wel de OTA melding van ICS beetje raar dat ze eerst beginnen met de Ray 8)7
Dat is niet ICS hoor ;-) gewoon een kleine update voor 2.3.4 voor je Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CM9v111 is al wel bruikbaar voor dagelijks gebruik (met datapatch). Soms nog wel een spontane reboot en ik ben aan het uitvogelen waarom ik reboots krijg wanneer ik rond de 200apps erop zet. Snelheid is al goed (stock is beter uiteraard), maar goede kans dat ik bij CM9 blijf tot de Sony officiële versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucjuh8
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 16:23
Misschien is de vraag al eerder voorbijgekomen maartoch. Zijn er meer mensen waarbij de muziek app bijna random wordt geopend als je muziek afspeelt terwijl je ook met andere dingen (browsen, andere apps) bezig bent? Dit is namelijk best irritant, en zijn er mensen die er oplossingen voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Weet iemand waar de generic NL rom voor de Arc S te halen valt? Ik heb het idee dat wotanclient niet meer werkt? Eerst waren die roms gewoon te flashen, maar die ftf bestanden kan ik nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nollekeuh schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:34:
Weet iemand waar de generic NL rom voor de Arc S te halen valt? Ik heb het idee dat wotanclient niet meer werkt? Eerst waren die roms gewoon te flashen, maar die ftf bestanden kan ik nergens vinden.
Wotan werkt gewoon hoor, daarstraks nog Generic NL naar mijn Neo geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het gaat mij erom, er zijn juist veel berichten dat je alle versies kunt rooten, behálve dus builtnr 4.0.2.A.062.
Ik wil gewoon root toegang krijgen, en geen bootlader unlocken.

Wanneer dit niet kan, zou ik wel graag het juiste stappenplan willen weten hoe ik evt. terug kan flashen naar een bepaalde versie en dan root toegang krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:38:
Zoals beloofd een aantal fotos van de dockingsysteem + wat nieuwe frontjes.

Voor de geinteresseerden zal ik beide links naar ebay bijzetten :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dockingsysteem:

http://www.ebay.nl/itm/US...olien&hash=item53e83bc32a

Frontjes:
http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1439.l2649
Dit dock ook gekocht een maand geleden, alleen stopt het nu met opladen van mijn Arc.. Jammer, want voor de 11 euro stond het best leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
En ik zie net dat ik ook een scheurtje heb bij de lichtsensor :( Naast wat chipped "nepchroom" nu ook dit. Was al niet onder de indruk van de bouwkwaliteit, maar het wordt ook snel erger allemaal.

Van het weekend maar eens naar onemobility om te kijken wat ze voor mij kunnen doen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:34:
[...]

Maar het gaat mij erom, er zijn juist veel berichten dat je alle versies kunt rooten, behálve dus builtnr 4.0.2.A.062.
Ik wil gewoon root toegang krijgen, en geen bootlader unlocken.

Wanneer dit niet kan, zou ik wel graag het juiste stappenplan willen weten hoe ik evt. terug kan flashen naar een bepaalde versie en dan root toegang krijgen. _/-\o_
Ga eerst naar wotan ,registreer je daar en flash de 0.42 nl rom.
Doe dan de zerghrush v4 methode.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1312859

Edit : mijn eset scanner begint te ratelen over een paard,dus downloaden voor eigen risico !!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door jejeh op 14-03-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
BoyzNDaHood schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:38:
Ik heb een probleempje hier, ik heb een Arc S hier liggen. Diegene die het gebruikt wil graag foto's uploaden naar Facebook via de telefoon. Een week eerder lukte alles prima, toestel was net nieuw. Echter krijgen we nu iedere keer hetzelfde error dat het niet lukt met een waarschuwings driehoekje. Online vind ik geen werkende oplossingen voor het probleem. Wat ik heb geprobeerd:

- FB opnieuw installeren. FB verwijderd. Dit kan maar tot de standaard updates omdat SE de app standaard meeleverd. Vervolgens weer geupdate via Play Market.

Helemaal niemand die dit probleem herkend en/of een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Helemaal niemand die dit probleem herkend en/of een oplossing heeft?
-l geprobeerd om het SE Facebook inside gedeelte opnieuw te activeren? Staat onder SE in het hoofdmenu
-Hele facebook app verwijderen met bv titanium backup.
-Firmware updaten
-Blok je vanuit facebook je telefoon op de een of andere manier?

Heb nog nooit zoeiets gehad of van gehoord dus het moet simpel op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jejeh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Ga eerst naar wotan ,registreer je daar en flash de 0.42 nl rom.
Doe dan de zerghrush v4 methode.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1312859

Edit : mijn eset scanner begint te ratelen over een paard,dus downloaden voor eigen risico !!!!!
Dankje, hier ga ik naar kijken.

Edit: het is gelukt! Het toestel is nu wel geroot zonder problemen met het opladen oid. Ik heb wel met een volle accu geflasht itt de vorige keer...
Ik heb deze software gebruikt: de nieuwste flashtool en global world .42. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1330314
Ben niet in alles even goed thuis, maar vond deze tools goed te volgen (dankzij ook youbube filmpjes :D)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:14:
En ik zie net dat ik ook een scheurtje heb bij de lichtsensor :( Naast wat chipped "nepchroom" nu ook dit. Was al niet onder de indruk van de bouwkwaliteit, maar het wordt ook snel erger allemaal.

Van het weekend maar eens naar onemobility om te kijken wat ze voor mij kunnen doen..
Ik had het ook, naar de phonehouse terug gebracht en gerepareerd. Ofwel een nieuw tussen gedeelte. Ik heb in het eerste half jaar nu drie problemen gehad. Alles is weer goed maar ben het toestel zes weken kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:58:
[...]

-l geprobeerd om het SE Facebook inside gedeelte opnieuw te activeren? Staat onder SE in het hoofdmenu
-Hele facebook app verwijderen met bv titanium backup.
-Firmware updaten
-Blok je vanuit facebook je telefoon op de een of andere manier?

Heb nog nooit zoeiets gehad of van gehoord dus het moet simpel op te lossen zijn.
FB inside staat volgens mij uit qua synchronisatie, daar ga ik van de week even naar kijken.
Toestel rooten doe ik niet, toestel is niet van mij.
Arc is volledig geüpdate, net als de app.
FB zou niet geblocked moeten zijn, ik zou niet eens weten hoe.

Ik vind dit namelijk ook super vreemd. Het is gewoon een stock Arc S met nieuwste updates en verder niks erop dat speciaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:51:
[...]

FB inside staat volgens mij uit qua synchronisatie, daar ga ik van de week even naar kijken.
Toestel rooten doe ik niet, toestel is niet van mij.
Arc is volledig geüpdate, net als de app.
FB zou niet geblocked moeten zijn, ik zou niet eens weten hoe.

Ik vind dit namelijk ook super vreemd. Het is gewoon een stock Arc S met nieuwste updates en verder niks erop dat speciaal is.
Bij facebook op je pc ff onder account -> apps kijken. Als je via een andere app dan de facebook app zelf wilt uploaden moet die app hieronder staan. Dan geldt ook voor SE facebook inside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Heb sinds gisteren een Arc S, en heb er een redelijk irritant puntje gevonden - weet niet of het specifiek Arc is, maar goed, ik heb nu eenmaal die telefoon :P

Hiervoor had ik een Legend met CyanogenMod7, en als ik daar bij mijn agenda (Calengoo) of database programma (Memento) getallen/data of tijden invoerde, kreeg ik daar mooie in-typ veldjes door en veranderde mijn toetsenbord vanzelf in een cijferblok. Nu heb ik van die irritante wielen om tijden en data in te voeren (ook in de standaard agenda). Dit is erg onpraktisch als je het veel moet doen... het was veel sneller om 1-5-5-0 te typen in plaats van vier wielen voorzichtig en irritant te verdraaien. Het is overigens ook in de stock agenda, maar ga ervanuit dat dit door SE's schil over android heen komt.

Is hier wat aan te doen, zonder meteen op dag 2 een andere rom te installeren... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocona
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03-2012
Persoonlijk vond ik de agenda toch al niet zo handig of mooi.... ik zou gewoon 1 van de vele agenda's van de android apps downloaden dus.
(kan vast ook wel met dat andere prog dat je niet fijn vond werken?)

*Sinds 5-3 in bezit van xperia arc s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nocona schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:39:
Persoonlijk vond ik de agenda toch al niet zo handig of mooi.... ik zou gewoon 1 van de vele agenda's van de android apps downloaden dus.
(kan vast ook wel met dat andere prog dat je niet fijn vond werken?)

*Sinds 5-3 in bezit van xperia arc s
Gebruik zelf business calendar (gratis verdie met adds). Erg fijne calender. Op mijn homescreen gebruik ik Android Pro Widgets om de agenda weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Volgens mij missen jullie mijn punt ;-)

Ik heb al een andere agenda app (Calengoo, erg tevreden over). Op mijn Cyanogenmod-HTC Legend kon ik hier getallen (tijden) invoeren door ze gewoon in te typen.

Nu op mijn ArcS heb ik van die draaiwielen, die Sony waarschijnlijk bedacht heeft. Zelfde agenda-app dus, andere manier van invoeren.

Ik vermoed dat de manier van invoeren die ik op mijn Cyanogenmod-Legend had de standaard-kale-Android manier was. En nu heb ik de standaard-Sony manier, die echter veel minder praktisch is - en zich dus opdringt in andere applicaties dan die Sony.

Dus was de vraag of ik de standaardmanier van tijden invoeren terug kan krijgen, zonder meteen een andere rom te gaan gebruiken?

Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 4% gewijzigd door JorgV op 19-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorgV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:41:
Volgens mij missen jullie mijn punt ;-)

Ik heb al een andere agenda app (Calengoo, erg tevreden over). Op mijn Cyanogenmod-HTC Legend kon ik hier getallen (tijden) invoeren door ze gewoon in te typen.

Nu op mijn ArcS heb ik van die draaiwielen, die Sony waarschijnlijk bedacht heeft. Zelfde agenda-app dus, andere manier van invoeren.

Ik vermoed dat de manier van invoeren die ik op mijn Cyanogenmod-Legend had de standaard-kale-Android manier was. En nu heb ik de standaard-Sony manier, die echter veel minder praktisch is - en zich dus opdringt in andere applicaties dan die Sony.

Dus was de vraag of ik de standaardmanier van tijden invoeren terug kan krijgen, zonder meteen een andere rom te gaan gebruiken?

Bedankt voor het meedenken!
Oh ok. Klopt inderdaad. Daar irritieer ik me ook aan. Sinds de .42 update is dit het geval volgens mij. Maar een andere agenda app kan dat omzeilen aangezien die een eigen manier voor invoer kunnen gebruiken. Bv de door mij aangehaalde business calendar doet dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hebben anderen hier er ook last van dat Macafee niet verwijderd wordt met de standaard rom + geen root?
Als ik de app van mcafee verwijder en mijn telefoon herstart staat de app er gewoon weer op, en draait ook weer.

Aangezien hij volgens het menu best wat batterij verbruikt vind ik dat behoorlijk zonde

Zelfde (qua installatie) geldt trouwens ook voor Wisepilot en de uefa app. Die blijven ook terugkomen. Irritant.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:41:
Hebben anderen hier er ook last van dat Macafee niet verwijderd wordt met de standaard rom + geen root?
Als ik de app van mcafee verwijder en mijn telefoon herstart staat de app er gewoon weer op, en draait ook weer.

Aangezien hij volgens het menu best wat batterij verbruikt vind ik dat behoorlijk zonde

Zelfde (qua installatie) geldt trouwens ook voor Wisepilot en de uefa app. Die blijven ook terugkomen. Irritant.
Je moet hem ook onder system/etc/product/applications verwijderen. geldt voor sommige se apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:55
Heb mijn arc s nu 3 weken 4.0.2.A.0.42,hoe kan ik Titanium back-up pro gebruiken zonder rooten ? :?
Ben het topic aan het lezen en zit nu aan blz 56. :'(

[ Voor 21% gewijzigd door andremichel op 22-03-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54
andremichel schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:27:
Heb mijn arc s nu 3 weken 4.0.2.A.0.42,hoe kan ik Titanium back-up pro gebruiken zonder rooten ? :?
Ben het topic aan het lezen en zit nu aan blz 56. :'(
Voor een aantal functies van Titanium heb je root nodig; geen root = minder titanium functionaliteit.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Nnoitra schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:41:
[...]

Voor een aantal functies van Titanium heb je root nodig; geen root = minder titanium functionaliteit.
<krijg de melding : mislukt, ten eerste, wees er zeker van dat u uw apparaat GEROOT hebt-anders zal niks werken. Ook de melding mislukt komt steeds terug..Ik durf nog niet te rooten,lijkt me veel moeilijker dan met
mn vorige blade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
BoyzNDaHood schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:38:

Mocht iemand ooit hetzelfde probleem hebben: blijkbaar kan FB de 8 megapixels niet aan. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, nu had ik gelijk bij camera de settings op 8 mp gezet ipv de standaard 5 mp. Terug gezet en nu werkt foto's uploaden ineens wel weer. Ik weet niet zeker of het hierdoor komt, maar het werkt in ieder geval wel weer. Jammer dat alle foto's voortaan dan maar in 5 megapixels worden geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat is apart, want ik heb zat foto's met 8MP geüpload naar Facebook.
cheiron schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:14:
En ik zie net dat ik ook een scheurtje heb bij de lichtsensor :( Naast wat chipped "nepchroom" nu ook dit. Was al niet onder de indruk van de bouwkwaliteit, maar het wordt ook snel erger allemaal. [...]
Zelfde hier, vind het toch wel een beetje jammer.

[ Voor 73% gewijzigd door S_Chief op 24-03-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:39:
Dat is apart, want ik heb zat foto's met 8MP geüpload naar Facebook.

[...]

Zelfde hier, vind het toch wel een beetje jammer.
mee eens.
Nu even een paar dagen zonder hoesje gelopen en meteen een duidelijke kras achterop. Jammer toch. Ben ik niet gewend van eerdere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oke, apart dat mijn post zijn verwijderd. Naar mijn mening waren ze ontopic....

Is al opgelost. Bedankt. SChief

Maar vandaag heb ik dus een kabeltje gekocht om spotify te laten werken op mijn versterker. En inderdaad, het is plug en play. (Nogmaals bedankt AmbroosV) Dit werkt heel prettig op de arc S. Maar ik merk dat bijna alles in landschapmode is. Het maakt niets uit als ik het vinkje uit zet bij automatisch beeldscherm draaien. Is er een andere instelling waarbij dat niet gebeurd als ik de HDMI insteek?

[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 26-03-2012 18:30 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
streamnl schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:31:
[...]
Gokje, haal je het Xperia Arc en het Xperia S topic door elkaar? :P Want ik zie dat je daar ook gepost hebt over hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:31:

Maar vandaag heb ik dus een kabeltje gekocht om spotify te laten werken op mijn versterker. En inderdaad, het is plug en play. (Nogmaals bedankt AmbroosV) Dit werkt heel prettig op de arc S. Maar ik merk dat bijna alles in landschapmode is. Het maakt niets uit als ik het vinkje uit zet bij automatisch beeldscherm draaien. Is er een andere instelling waarbij dat niet gebeurd als ik de HDMI insteek?
HDMI is jammer genoeg altijd landscape omdat hij er vanuitgaat dat je ook het beeld via HDMI bekijkt... Niets aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Hoe komt het dat voor de blade, een toestelletje van amper 100 € er een startpost is met een hoop info, zelfs een stap voor stap guide om te rooten en alle beschikbare custom roms, alles in nederlands, en voor de arc s die bijna 4x zo duur is geen woord daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

BoyzNDaHood schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:28:
[...]

Mocht iemand ooit hetzelfde probleem hebben: blijkbaar kan FB de 8 megapixels niet aan. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, nu had ik gelijk bij camera de settings op 8 mp gezet ipv de standaard 5 mp. Terug gezet en nu werkt foto's uploaden ineens wel weer. Ik weet niet zeker of het hierdoor komt, maar het werkt in ieder geval wel weer. Jammer dat alle foto's voortaan dan maar in 5 megapixels worden geschoten.
Dat plastic lensje kan echt geen 8MP aan (en 5 waarschijnlijk ook niet), dus dat interpoleren van 5 naar 8 kun je beter in een goed fotobewerkingsprogramma doen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
andremichel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:10:
Hoe komt het dat voor de blade, een toestelletje van amper 100 € er een startpost is met een hoop info, zelfs een stap voor stap guide om te rooten en alle beschikbare custom roms, alles in nederlands, en voor de arc s die bijna 4x zo duur is geen woord daarover?
Je noemt al zelf een belangrijke factor: prijs. Verder denk ik dat tweakers de meeste kick halen uit het opwaarden van een goedkoop ding, zeg maar voor een dubbeltje op de eerste rang. De Arc software is al vrij goed, daar doen veel mensen niet veel meer aan. Zelfs tweakers. Dat is in dit topic ook al een paar keer naar voren gekomen. Een custom rom voor de arc kan nadelen hebben. Voor de blade dus kennelijk alleen maar voordelen, omdat ie stock zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Vanuit jouw standpunt heb je natuurlijk gelijk.Ik zie echter veel tweakers die " door het bos de bomen niet meer zien" en ook willen rooten. De info is er wel, alleen verspreid over heel het topic en veelal alleen engels. Ik speel geen spelletjes, maar flachte roms op de blade, soms 4 op een dag. De arc s heb ik gekoze boven de htc radar wegens de actieve communitiy.Ik zal nu braaf wachten op de ics, daarna zien we wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
andremichel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:11:
Vanuit jouw standpunt heb je natuurlijk gelijk.Ik zie echter veel tweakers die " door het bos de bomen niet meer zien" en ook willen rooten. De info is er wel, alleen verspreid over heel het topic en veelal alleen engels. Ik speel geen spelletjes, maar flachte roms op de blade, soms 4 op een dag. De arc s heb ik gekoze boven de htc radar wegens de actieve communitiy.Ik zal nu braaf wachten op de ics, daarna zien we wel :)
Je hebt gelijk wat betreft solid info over rooten en unlocken. Echter bevat XDA wel veel info hierover. Ik heb me ermee bezig gehouden, maar wilde nog niet unlocken omdat ik hem nog moet terugsturen. Ik wacht de performance van ICS af alvorens ik ga rooten en unlocken. Jammer dat dat alleen nog even duurt.

Verder denk ik dat er gewoon niet zoveel mensen met een Arc zijn. (tweakers dan) Die nemen de goedkopere om zelf te tweaken, of het duurste en beste. En dat is de Arc simpelweg niet. Kijk naar de activiteit in het SGS 2 forum, die is veel hoger. Dat was toendertijd voor de tweaker gewoon het beste en snelste apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Je noemt al zelf een belangrijke factor: prijs. Verder denk ik dat tweakers de meeste kick halen uit het opwaarden van een goedkoop ding, zeg maar voor een dubbeltje op de eerste rang. De Arc software is al vrij goed, daar doen veel mensen niet veel meer aan. Zelfs tweakers. Dat is in dit topic ook al een paar keer naar voren gekomen. Een custom rom voor de arc kan nadelen hebben. Voor de blade dus kennelijk alleen maar voordelen, omdat ie stock zuigt.
Ik heb alle bekende roms geprobeerd maar ik kom steeds weer terug naar de stock-based roms. Bij CM mis ik bijvoorbeeld de camera software (groot verschil in gebruik) en sporadisch treden er bugs op bij CM firmwares. SE heeft gewoon erg goede software afgeleverd op relatief oude hardware. Dat zal ook de reden zijn dat de activiteit op dit gebied niet gigantisch is. Geen punt van klagen wat betreft stock SE gingerbread. ICS is nog even afwachten. Maar ik heb er vertrouwen in dat Sony dezelfde kwaliteit gaat leveren voor de Arc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:32:
[...]

Ik heb alle bekende roms geprobeerd maar ik kom steeds weer terug naar de stock-based roms. Bij CM mis ik bijvoorbeeld de camera software (groot verschil in gebruik) en sporadisch treden er bugs op bij CM firmwares. SE heeft gewoon erg goede software afgeleverd op relatief oude software. Dat zal ook de reden zijn dat de activiteit op dit gebied niet gigantisch is. Geen punt van klagen wat betreft stock SE gingerbread. ICS is nog even afwachten. Maar ik heb er vertrouwen in dat Sony dezelfde kwaliteit gaat leveren voor de Arc.
Als ik dit lees mis ik niet veel.Let wel; ik klaag helemaal niet en de Arc is voor mijn een super toestel. En zoals Nollekeuh ook al vermelde, niet zo veel tweakers met Arc zullen willen rooten. Ik wacht nu ook rustig af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andremichel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:30:
[...]

Als ik dit lees mis ik niet veel.Let wel; ik klaag helemaal niet en de Arc is voor mijn een super toestel. En zoals Nollekeuh ook al vermelde, niet zo veel tweakers met Arc zullen willen rooten. Ik wacht nu ook rustig af. ;)
Ligt eraan. Ik heb rond de 200 apps erop staan waarvan een aantal altijd draaien op de achtergrond. De Arconium rom (stripped down stock) heeft wel veel verschil voor mij gemaakt. Geen launcher redraws, hogere snelheid etc.. Bij minder geinstalleerde apps (rond de 100) merkte ik minder verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Je hebt gelijk wat betreft solid info over rooten en unlocken. Echter bevat XDA wel veel info hierover. Ik heb me ermee bezig gehouden, maar wilde nog niet unlocken omdat ik hem nog moet terugsturen. Ik wacht de performance van ICS af alvorens ik ga rooten en unlocken. Jammer dat dat alleen nog even duurt.

Verder denk ik dat er gewoon niet zoveel mensen met een Arc zijn. (tweakers dan) Die nemen de goedkopere om zelf te tweaken, of het duurste en beste. En dat is de Arc simpelweg niet. Kijk naar de activiteit in het SGS 2 forum, die is veel hoger. Dat was toendertijd voor de tweaker gewoon het beste en snelste apparaat.
Ik vind de Arf prima, en met root alweer veel meer mogelijk, sneller, etc. Maar verder ga ik dus niet. Heb het toestel dan ook al 2 x moeten terugsturen en dat had anders waarschijnlijk niet gekund...
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:40:
[...]

Ligt eraan. Ik heb rond de 200 apps erop staan waarvan een aantal altijd draaien op de achtergrond. De Arconium rom (stripped down stock) heeft wel veel verschil voor mij gemaakt. Geen launcher redraws, hogere snelheid etc.. Bij minder geinstalleerde apps (rond de 100) merkte ik minder verschil.
200 apps?? Hoe doe je dat, ik krijg al snel meldingen over dat het intern geheugen volloopt. Ook al heb ik met Titanium BAckup de meeste apps naar de SD kaart laten instelleren. Ik heb 5 schermen met apps, veel meer kan ik er niet op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:28:
[...]

Ik vind de Arf prima, en met root alweer veel meer mogelijk, sneller, etc. Maar verder ga ik dus niet. Heb het toestel dan ook al 2 x moeten terugsturen en dat had anders waarschijnlijk niet gekund...
[...]

Wat bedoel je met verder ga ik niet, en niet kunnen terug sturen ? En uit hoeveel roms heb je de keuze?
Kheb je handelingen gevolgd op het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
En uit hoeveel roms heb je de keuze?
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=965

Ik tel al snel 15 roms op pagina 1 ,dus keus genoeg.

[ Voor 19% gewijzigd door jejeh op 28-03-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Had ik nog niet gevonden,thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Je moet hem ook onder system/etc/product/applications verwijderen. geldt voor sommige se apps
Bedankt nog voor deze tip! Helaas heb ik geen rechten om applicaties in deze map te verwijderen..

[ Voor 12% gewijzigd door cheiron op 28-03-2012 10:28 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:24:
[...]

Bedankt nog voor deze tip! Helaas heb ik geen rechten om applicaties in deze map te verwijderen..
Je hebt root nodig inderdaad. Als je deze apps niet hieronder verwijdert dan ben je bij elke keer opstarten een minuut langer bezig omdat de telefoon dan weer deze apps op de achtergrond installeert. Dus kan kun je ze beter geinstalleerd laten en desnoods verbergen uit de app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:28:
[...]

[...]

200 apps?? Hoe doe je dat, ik krijg al snel meldingen over dat het intern geheugen volloopt. Ook al heb ik met Titanium BAckup de meeste apps naar de SD kaart laten instelleren. Ik heb 5 schermen met apps, veel meer kan ik er niet op zetten.
Heb nu 203 apps in de play store staan. Zijn er dus eigenlijk nog meer aangezien niet alles eronder staat. Eerst gebruikte ik altijd link2sd met een aparte 1gb partitie voor apps. Maar ik had vaak mounting issues. Nu heb ik droidsail geinstalleerd welke apps in de meste gevallen automatisch naar sd verplaatst en anders een melding geeft. Heb nu nog steeds rond de 70 mb vrij dus. Ik draai wel arconium met deze userdata patch en heb ook veel standaard SE spul verwijderd (achtergronden, laucher, SE widgets).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Je hebt root nodig inderdaad. Als je deze apps niet hieronder verwijdert dan ben je bij elke keer opstarten een minuut langer bezig omdat de telefoon dan weer deze apps op de achtergrond installeert. Dus kan kun je ze beter geinstalleerd laten en desnoods verbergen uit de app drawer.
Dat zou een optie zijn als Mcafee niet al 5 MB in beslag zou nemen, en ik een beetje krap zit in mijn app.opslag ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
cheiron, hoe vallen die mesh case cover mee, ik wil die ook bestellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
andremichel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:55:
cheiron, hoe vallen die mesh case cover mee, ik wil die ook bestellen !
Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
cheiron schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Je hebt daar ooit afbeeldingen van getoond, ik dacht 3 verschilende kleuren. En die Mcfee is er af bij mij,via MyPhoneExplorer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
andremichel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Je hebt daar ooit afbeeldingen van getoond, ik dacht 3 verschilende kleuren. En die Mcfee is er af bij mij,via MyPhoneExplorer. :)
Volgems mij was dat de user .shoenmeerlijn. Die quotte ik alleen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
cheiron schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Volgems mij was dat de user .shoenmeerlijn. Die quotte ik alleen
sorry, ik zie het nu ook.Zelfde vraag dan aan schoenmerlijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
andremichel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:09:
[...]
En die Mcfee is er af bij mij,via MyPhoneExplorer. :)
Kun je daarmee ook die facebook apps verwijderen en andere apps die in de stock rom zitten?
Zo ja, moet je dan zowel de android app van myphoneexplorer installeren als de PC software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Politoer schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:33:
[...]

Kun je daarmee ook die facebook apps verwijderen en andere apps die in de stock rom zitten?
Zo ja, moet je dan zowel de android app van myphoneexplorer installeren als de PC software?
Op beide ja, is trouwens gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
andremichel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:15:
[...]

Op beide ja, is trouwens gratis.
Ik heb MyPhoneExplorer zowel op de Arc als op mijn PC geïnstalleerd, als ik toepassingen wil verwijderen (bijvoorbeeld facebook), die in de stock rom worden meegeleverd, dan krijg ik op de Arc de vraag of ik wil verwijderen en daarna verschijnt de mededeling dat de verwijdering is mislukt.
Doe ik dan iets fout? Moet ik alsnog de ADB drivers installeren?

[ Voor 80% gewijzigd door Politoer op 29-03-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Politoer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:55:
[...]

Ik heb MyPhoneExplorer zowel op de Arc als op mijn PC geïnstalleerd, als ik toepassingen wil verwijderen (bijvoorbeeld facebook), die in de stock rom worden meegeleverd, dan krijg ik op de Arc de vraag of ik wil verwijderen en daarna verschijnt de mededeling dat de verwijdering is mislukt.
Doe ik dan iets fout? Moet ik alsnog de ADB drivers installeren?
Bij mijn vorige phone heb ik ADB geinstaleerd, maar ik weet niet of het op de arc nog werkt,(staat wel nog op p.c) en of het bij facebook werkt weet ik ook niet,als ik in MyPhoneExplorer naar bestanden-toepassingen ga en iets wil verwijderen vraagt hij inderdaad of ik wil verwijderen .Soms laat hij weten de p.c. en soms op de phone
dat de verwijdering niet ongedaan kan worden. Waarschijnlijk zijn er toepassingen die wij niet kunnen verwijderen.(android 2.3.4-build 4.0.2.A.0.42- niet geroot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
OMG het word beter en beter.
Ik heb dus Spotify premium en hem vaak aan mijn 5.1 hangen. Er was 1 ding wat mij nog irriteerde. En dat was dat ik af en toe moest opstaan om een nummer te skippen. (ik heb ben "lid" van een aantal playlist). Maar nu heb ik iets gevonden waardoor ik de arc compleet kan bedienen via mijn pc. Dus nu kan ik nummers skippen maar ook bijvoorbeeld via whatsapp iets versturen. En dan typen via het toetsenbord. Ik kan zelfs een widget plaatsen.

Google Play: droid VNC server BETA

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:48:
OMG het word beter en beter.
Ik heb dus Spotify premium en hem vaak aan mijn 5.1 hangen. Er was 1 ding wat mij nog irriteerde. En dat was dat ik af en toe moest opstaan om een nummer te skippen. (ik heb ben "lid" van een aantal playlist). Maar nu heb ik iets gevonden waardoor ik de arc compleet kan bedienen via mijn pc. Dus nu kan ik nummers skippen maar ook bijvoorbeeld via whatsapp iets versturen. En dan typen via het toetsenbord. Ik kan zelfs een widget plaatsen.

Google Play: droid VNC server BETA
Had ik ook net ontdekt. Maar ik mis nog een goede client op de pc. Eentje welke ook de android knoppen op het beeldscherm toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Arc S gekocht als los toestel. Nu staat er allemaal t-mobile rommel op. Weet iemand hoe ik dat eraf krijg, inclusief het t-mobile splah-screen bij het opstarten en afsluiten?

Weet dat ik iets moet doen met flashen en generic ROM, maar heeft iemand daar toevallig een duidelijk stappenplan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:42:
Ik heb net een Arc S gekocht als los toestel. Nu staat er allemaal t-mobile rommel op. Weet iemand hoe ik dat eraf krijg, inclusief het t-mobile splah-screen bij het opstarten en afsluiten?

Weet dat ik iets moet doen met flashen en generic ROM, maar heeft iemand daar toevallig een duidelijk stappenplan voor?
Het gemakkelijkste is flashen met Wotanserver, maar dan is alles wat op je telefoon staat er wel af.

1. Maak een account op Wotanserver.
2. Download en installeer Update Service: http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/ Niet nodig om te openen, maar je hebt de drivers die er bij horen nodig.
3. Download Wotanclient: http://www.wotanserver.com/downloads/WotanClient.exe
4. Volg de stapjes (telefoon uitzetten, dan back ingedrukt houden op je Arc S terwijl je hem aansluit op Wotan).
5. Kies wat verderop voor advanced, LT18i, 4.0.2.A.0.62, Generic Trade Netherlands (2.3.4).

Wacht (downloaden duurt vrij lang, maar het werkt wel vlot)...

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:42:

Echt sick ja. Die t-mobile versie heeft zelfs popups in de notificatiebalk met reclame! Hoe halen ze het in hun hoofd de eikels! Enfin, zoals vertelt heeft wotanserver een generic NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Even een Samsung MicroSD Kaart 32GB Class 10 besteld, dan zal ik binnenkort kunnen melden in hoeverre die kaart een rol speelt in de algemene snelheid van mijn Arc S. Woop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
DevilsProphet schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:08:
Even een Samsung MicroSD Kaart 32GB Class 10 besteld, dan zal ik binnenkort kunnen melden in hoeverre die kaart een rol speelt in de algemene snelheid van mijn Arc S. Woop!
Graag, ik ga dat denk ik ook halen. Ook omdat ik denk dat ik niet een nieuw toestel neem, maar sim only. Meer opslag is dan welkom. Ik heb al een verhaal gehoord dat de prestaties dik omhoog gaan met het samsung kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Ik kan alvast zeggen dat hij een pak trager is dan in het begin toen er amper market-apps op stonden. Ondanks het feit dat veel van mijn gebruikte apps gewoon in het intern [opslag-]geheugen blijven staan. Tja. Ik zal het wel zien.

[ Voor 1% gewijzigd door RuddyMysterious op 30-03-2012 15:56 . Reden: verduidelijkt welk type geheugen ik bedoel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Nog eventjes wachten maar vandaag gaat de officiele miui ics v4 lt18i online.

https://plus.google.com/p...lbums/5725156857130437105

[ Voor 12% gewijzigd door jejeh op 30-03-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
DevilsProphet schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:59:
Ik kan alvast zeggen dat hij een pak trager is dan in het begin toen er amper market-apps op stonden. Ondanks het feit dat veel van mijn gebruikte apps gewoon in het intern geheugen blijven staan. Tja. Ik zal het wel zien.
Ja dat heb ik ook wel, vooral redraws. Ik verwacht eigenlijk dat ICS dat oplost. Wel lomp, mijn HTC desire die een jaar eerder uitkwam en verouderde hardware heeft, had nooit last van redraws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Beste mede Arc gebruikers.. Een tijd terug is ICS aangekondigd om eind maart/begin april uitgebracht te worden. Helaas kan ik nergens een update vinden hierover. Heeft iemand enig idee wanneer de officiele ICS update wordt uitgebracht voor de normale Arc? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:22:
Beste mede Arc gebruikers.. Een tijd terug is ICS aangekondigd om eind maart/begin april uitgebracht te worden. Helaas kan ik nergens een update vinden hierover. Heeft iemand enig idee wanneer de officiele ICS update wordt uitgebracht voor de normale Arc? :O
Nog even geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 09:51
Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen op de Arc. Misschien maakt het een overstap naar de P wel overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
M4DMan schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:22:
De officiele aankondiging was:
we’re happy to confirm that the first 2011 Xperia™ smartphones will be upgraded to Android 4.0 starting from end March/early April 2012. The first smartphones to get the upgrade are Xperia™ arc S, Xperia™ neo V and Xperia™ ray. Soon after, starting from end April/early May, Xperia™ arc, Xperia™ PLAY, Xperia™ neo, Xperia™ mini and mini pro, Xperia™ pro, Xperia™ active as well as Sony Ericsson Live with Walkman™ will get their upgrades.
De Arc S dus eind maart / begin april.
De 'gewone' Arc pas eind april / begin mei.

[ Voor 77% gewijzigd door Nnoitra op 30-03-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Het laatste nieuws over de ics update [ 30-3-12 ].

http://www.xperiablog.net...-starting-from-mid-april/

Sony Mobile has confirmed that the Android 4.0 Ice Cream Sandwich update for 2011 Xperia handsets will be starting from mid-April. The first phones to get the update will be the Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray. This rollout will continue over 4-6 weeks.

Following on these handsets, the second wave of updates will start from end of May/early June. This includes the following handsets: Xperia arc, Xperia PLAY, Xperia neo, Xperia mini, Xperia mini pro, Xperia pro, Xperia active and Sony Ericsson Live with Walkman. The Xperia S will see an upgrade “from the later part of the second quarter”, therefore don’t expect it before June 2012.

Sony Mobile had originally said that ICS update for the Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray would commence from end of March/early April. They also communicated that the rest of the 2011 line-up would get Android 4.0 from end April/early May. This implies around a month’s delay for some handsets.

[ Voor 76% gewijzigd door jejeh op 30-03-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
En ook niet onbelangrijk:
Sony confirmed that the update will take place via PC Companion/SEUS and Bridge for Mac only. There will be no OTA updates and no notifications either.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar rom-releases kijkt dan mag je er wel vanuit gaan dat er een volledig bruikbare versie komt voor de gewone Arc zodra de Arc S firmware beschikbaar is. De meeste custom firmwares zijn namelijk exact hetzelfde voor beide versies (patches voor typeaanduiding daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Nnoitra schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:21:
En ook niet onbelangrijk:

[...]
Dus zou in dit geval de root verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
andremichel schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
andremichel schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Als je de kernel van sony gebruikt wel .
Maargoed even afwachten op de officiele kernel en dan zal het wel rap gaan op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Had ik ook net ontdekt. Maar ik mis nog een goede client op de pc. Eentje welke ook de android knoppen op het beeldscherm toont.
Ik ben nu overgestapt naar Webkey. Hier kan je ook je hardware knoppen gebruiken (zie plaatje)
Ietsje trager maar vele malen beter.

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9361/voorbeeldo.jpg

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
zal dat ics zijn ?
v4.1.A.0.562

http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20152

[ Voor 7% gewijzigd door jejeh op 31-03-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor de normale Arc staat hij er ook: http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=18648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
De ICS beta's hebben volgens mij v4.1.C
Lijkt me dan ook stug dat 4.1.A ICS is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad ICS. Komt er dus binnenkort aan voor de Arc S, Neo V en Ray!

.C en .D zijn development, .A is consumer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nieuwsberichtje op de FP: nieuws: Sony begint half april met uitrol Android 4.0-updates. Vind het wel stom dat de normale Arc nog een stuk langer moet wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door S_Chief op 31-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat ik aparter vind, is dat hun nieuwste gsm's nog later de update krijgen dan wij met onze 2011 toestellen.

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste