Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:31

SolidD

Het valt met toch op dat er maar zo weinig tweakers zijn met een Atrix, als je deze thread vergelijkt met die van de Galaxy of Sensation. Na wat getwijfel ben ik toch voor de Atrix gegaan (i.p.v. Sensation, of andere Android) ter vervanging van m'n Legend. Uiteindelijk was het toch doorslaggevend dat dit de 'kleinste' dualcore telefoon is op het moment, en 4.3 inch me echt te lomp wordt.

Hij is overigens bij Belsimpel op voorraad en te bestellen in de Nederlandse versie, aldus de verkoper over de telefoon (of zal dat de UK versie zijn waar ook NL language op zit?). Gratis i.c.m. Vodafone abbo, even afwachten dus en hopen/ervan uitgaan dat dat goed gaat, gezien de laatste berichten, ben benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door SolidD op 27-07-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolidD schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:50:
Het valt met toch op dat er maar zo weinig tweakers zijn met een Atrix, als je deze thread vergelijkt met die van de Galaxy of Sensation. Na wat getwijfel ben ik toch voor de Atrix gegaan (i.p.v. Sensation, of andere Android) ter vervanging van m'n Legend. Uiteindelijk was het toch doorslaggevend dat dit de 'kleinste' dualcore telefoon is op het moment, en 4.3 inch me echt te lomp wordt.

Hij is overigens bij Belsimpel op voorraad en te bestellen in de Nederlandse versie, aldus de verkoper over de telefoon (of zal dat de UK versie zijn waar ook NL language op zit?). Gratis i.c.m. Vodafone abbo, even afwachten dus en hopen/ervan uitgaan dat dat goed gaat, gezien de laatste berichten, ben benieuwd.
De versie die de mensen in deze topic hebben (voor zover ik weet) zijn de US versies het kan zijn de de UK/EU versie deze problemen niet heeft,ik neem aan dat dat de versie is die belsimpel aanbied aangezien er bij de beschrijving staat dat deze versie ook Nederlands ondersteunt
,ik zie trouwens net dat hij in de UK sinds een paar weken ook beschikbaar is bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Wat ik tegen kwam op engadget:
Motorola Atrix 2

zo te zien wel beter, omdat deze ook direct wat dunner is
http://tinyurl.com/3d79jnr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD

SolidD

Oke, de zogenaamd 'Nederlandse' atrix die belsimpel zou leveren is de Franse versie, en ik krijg hem ook niet aan de praat op het Vodafone netwerk (wat internet betreft dan), zie ook dit topic.

Misschien een beetje dubbel, maar is er hier iemand die hem wel werken heeft gekregen op Vodafone? Want volgens de helpdesk medewerker van Vodafone zit er niks anders op dan te wachten tot ze 'een oplossing' hebben gevonden, zonder enig idee te hebben wie daarmee bezig is of hoe lang dat duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolidD schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:11:
Oke, de zogenaamd 'Nederlandse' atrix die belsimpel zou leveren is de Franse versie, en ik krijg hem ook niet aan de praat op het Vodafone netwerk (wat internet betreft dan), zie ook dit topic.

Misschien een beetje dubbel, maar is er hier iemand die hem wel werken heeft gekregen op Vodafone? Want volgens de helpdesk medewerker van Vodafone zit er niks anders op dan te wachten tot ze 'een oplossing' hebben gevonden, zonder enig idee te hebben wie daarmee bezig is of hoe lang dat duurt...
het is gewoon onmogelijk :P al hoorde ik wel mensen hier die het wel was gelukt met een vodafone zakelijk abbo

BTW de 2.3 up voor de Atrix is uit.
http://www.motorola.com/S.../Atrix-Gingerbread-Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds dit weekend de motorola atrix kapot en kom niet meer verder in het scherm dan wat ik te zien krijg in het scherm SVF:105.1:2
Failed to boot 0X1000
ik had tijdens upgrade 2.3 een vastloper met mijn pc nu start de motorola atrix niet meer op alleen de melding op het display krijg ik nog te zien. ik heb de telefoon 2dehands gekocht zonder aankoopnota en wil hem wel laten maken want ik heb alle denkbare optie,s er bij en daar kan ik nu niets meer mee doen.
waar kan ik nu de motorola atrix na toe sturen om hem te laten maken.
zelf ben ik ook al aan het informeren geweest en krijg te horen als er geen aankoopnota bij zit wordt ie niet gerepareert wettelijk is het toch dat je 2 jaar garantie hebt de telefoon is in april geactiveerd.
zelf heb ik ook al met motorola contact gehad en krijg alleen maar reactie er op of ik nog in de fastboot mode kan komen wat niet meer gaat. iemand nog ideeen hoe hem weer goed te krijgen ik wil er gewoon voor betalen om hem weer hersteld te krijgen. of waar ik hem na toe kan sturen dat ie daar wel gerepareert kan worden dan hoor ik het graag.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Misschien dat je 'm in bootloader modus kunt krijgen. Ik geloof dat het idd vrij makkelijk is om je atrix te bricken, wat ik zo zag op xda devs. Daarom ben ik ook een beetje huiverig voor dit toestel, ook omdat ik vodafone heb.

Anders neem even contact op met Solid Vision, zij regelen de motorola reparaties in nederland. Misschien dat ze willen repareren op basis van het serienummer. (opzich kunnen ze niet zeggen dat er geen garantie meer opzit omdat het toestel nog lang geen 2 jaar op de markt is).

Edit:
http://forum.xda-develope...p?p=15325807#post15325807 hier staat hoe je een Atrix kunt unbricken, denk ik. Ik heb er zelf nog geen.

En volgens mij zijn dit de verschillende versies
http://developer.motorola...ompare/?items=18278,17877

Ik zie geen verschillen op het gebied van netwerktechnologie. Wat ik wel weet is dat de MB860 betere support krijgt van moto, want dat is het US model.
Ik las net in het topic over atrix en vodafone dat het wel mogelijk is door de inlogcode van vodafone in te voeren in een xml bestand of zo. login:vodafone pass:vodafone

[ Voor 37% gewijzigd door 3dmaster op 03-08-2011 21:41 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stuur de atrix na solid vision vandaag en die sturen hem weer door na een repair van motorola ik geloof in frankrijk.
maar als je atrix soft brick is dan kun je nog wel benaderen met je pc.
maar met hard brick niet meer zoals mijn atrix nu is.
ik hoop dat ie onder garantie valt want ik heb er geen aankoopnota bij
maar hij is in april over de toonbank gegaan
maar ik heb de at&t versie met de update na 2.3.4 liep ie vast
en nu start ie niet meer op alleen de foutmelding geeft u nog maar aan in het display.
maar ik moest minimaal 3 weken wachten als ie bij het repair van motorola was
ik denk dat ik hem gauw 2 maanden kwijt ben.
jammer van al mijn accesoires wie ik allemaal bij heb die ik nu niet meer kan gebruiken
als ik meer nieuws heb over de atrix dan laat ik het hier wel even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die al een Atrix heeft, mij vertellen wat zijn ervaringen zijn

met het gebruik van skype of andere VOIP / SIP en video apps. op het toestel.

Want op internet kom ik veel meldingen tegen dat dit het grootste

nadeel is van deze telefoon!!

Wat eventuuel zou werken zijn: Tango en Qik

Rest ? bijv.
- Skype 2.1 mobile ?
- Fring met Sip ?
- CSipsimple ?
- Sipdroid ?
- 3CX
- Oovoo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD

SolidD

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit videobellen, maar heb net even geprobeerd met Skype 2.1, daar zie ik idd geen 'Enable Video Calling' staan. Verder werkt Skype prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.... interessant... nog wat meer details asjeblieft....

Heb je de nieuwste versie van Android op je telefoon ?
Had je geen last van vervormd geluid of echo's en kon de andere partij jouw duidelijk verstaan?
Was de verbinding via internet of werkt het ook goed op HSDPA / 3G ?
Kon jij de andere persoon wel zien ?

Verder......... kwam ik deze internet winkel nog tegen in Engeland die de Atrix aanbied voor 200 Euro !

http://tech-trekltd.com/s...y=desc&search_query=atrix

Ook de andere producten op deze side zijn goedkoper dan normaal !!
Alleen is deze side: http://tech-trekltd.com/shop/ wel betrouwbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:33:
Verder......... kwam ik deze internet winkel nog tegen in Engeland die de Atrix aanbied voor 200 Euro !
Ik bied ze ook aan! Slechts 189,00 euro, wil je m'n rekeninggegevens al hebben? Heb je 'm morgen! :N

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha Ha… maar even serieus… heb je de webside wel bekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook eigenaardig.... AT&T bied hem aan voor $ 449,99 / 1,42 = 316,89 Euro

www.wireless.att.com/cell...u5100311#fbid=4p3y5YXy5NB

De prijs zakt omdat er al sprake is van een opvolger... Atrix 2 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neejoh is zo fake als pest, gewoon niet doen =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD

SolidD

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:33:
Heb je de nieuwste versie van Android op je telefoon ?
Had je geen last van vervormd geluid of echo's en kon de andere partij jouw duidelijk verstaan?
Was de verbinding via internet of werkt het ook goed op HSDPA / 3G ?
Kon jij de andere persoon wel zien ?
Ik heb Android 2.2, volgens mij is 2.3 er nog niet voor Europese retail toestellen. De verbinding is prima over WiFi, bel meestal als ik thuis ben, doet kwa snelheid en geluidskwaliteit niet onder voor skype vanaf m'n macbook. Over HSDPA heb ik het weleens geprobeerd, maar daar werd het wel eens blikkerig en met vertraging, is denk ik afhankelijk van het bereik op die plek.
Videocall heb ik uberhaupt nog niet geprobeerd, dus geen ideee of ik wel beeld zou kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Topic is zo goed als dood, maar ik zag de Motorola Atrix bij Belsimpel voor 282euro.
En was benieuwd of dit de moeite waard is?

Qua specs vergelijkbaar met andere dual core phone's dus erg raar is het wel dat er bijna geen tweakers zijn met dit toestel.

Zijn er redenen waarom dit toestel niet te nemen?
Zoals locked bootloader bijvoordeeld zoals bij eerdere motorola toestellen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er een Fm radio opzit? Op typhone staat bijvoorbeeld dat er geen radio opzit, maar tweakers geeft aan dat er wel een radio opzit. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:50:
Ik vroeg me af of er een Fm radio opzit? Op typhone staat bijvoorbeeld dat er geen radio opzit, maar tweakers geeft aan dat er wel een radio opzit. Weet iemand hier meer over?
Ik heb hem gisteren besteld ik zou wel even kijken als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:50:
Hij zit er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Laatst online: 06-09 22:06
hoe zit het eigenlijk met stockroms ?

Kan ik deze "altijd" terugzetten, of moet ik nog steeds oppassen, ik geraak er niet echt uit op xda ( kheb nu de neutrinorom, maar met de batterijbug kan ik niet leven :p)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-08 09:35
Ik heb deze telefoon kunnen bestellen tijdens de IBood Hunt en twijfelde eerst nog om hem te annuleren. Maar volgens mij is het toch wel een heel cool apparaatje.

De rom die er bij mij meteen op gaat is de Neutrino Rom based on CM7. Ik denk dat ik pas overstap naar de CM9 based als deze minder bugs bevat.

Filmpje:

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Laatst online: 06-09 22:06
kheb die ook vanop ibood.
maar als je cmw hebt geinstalleerd, pak dan eerst maar een backup van je huidige (stock) rom.
Ik heb bij alle roms de "gekende" batterij bug en heb geen backup gemaakt :(.
neutrino 2.6 is net gereleased en is gebaseerd op cm7.2 rc1, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kostte die bij de Hunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
230. Ik wilde hem eerst annuleren maar na het lezen van reviews besloten hem te houden. En ik ben er erg blij mee tot nu toe. 1 van mijn kritiekpunten op android toestellen was altijd de accu. laat deze nou net een hele goede accu hebben :) Ik ga voor die neutrino 2.6 ind. En heb er toch nog niks op staan dus alles mag eraf. Morgen maar even doen.

Edit: @JeanLuwie , heb je bij neutrino 2.6 ook nog de batterybug?

[ Voor 8% gewijzigd door SuperSpoof op 23-03-2012 20:59 ]

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook tijdens de hunt aangeschaft, 230 euro vind ik echt niet veel geld voor een telefoon van deze kwaliteit. Ik heb gelijk even wat extra batterijen, de HD multimedia dock en auto dock erbij besteld op Amazon.de. Dat spul gaat nu tegen weggeefprijzen weg ;)

Ik ben echt onder de indruk van de kwaliteiten van kwaliteit van de telefoon, de hardware voelt zeer solide aan en de software doet gewoon wat het moet doen. De vingerafdruk lezer is wel een leuke gadget maar het knopje is soms wat moeilijk te bedienen voor mensen met grote vingers.

Ach... misschien ben ik niet zo heel erg kritisch m.b.t. smartphones want mijn vorige toestel was nog een RAZR V3 van 6 jaar oud, hopelijk gaat deze net zo lang mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Ik vind het ook echt een top smartphone, vooral de accu is voor mij een pluspunt. Ik baal alleen wel dat ik de Neutrino rom nog niet werkend heb, de stock rom doet het gewoon met 3G/HDPSA maar die neutrino rom blijft weigeren. Alle instellingen al geprobeerd inmiddels.

Ik ga ook maar eens kijken op amazon.de, tnx!

Edit:
Heb je misschien links voor me naar de producten? Ik kan alleen die Dock vinden die ze naar NL versturen, rest doen ze niet naar NL voor zover ik kan vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door SuperSpoof op 31-03-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet leverbaar in Nederland? Ik kies gewoon producten die leverbaar zijn via 'versand durch Amazon.de', boven de 20 euro heb je dan geen verzendkosten en het pakketje wordt gewoon geleverd via TNT.

Waar kun je zien dan dat ze niet leveren in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:51:

Edit:
Heb je misschien links voor me naar de producten? Ik kan alleen die Dock vinden die ze naar NL versturen, rest doen ze niet naar NL voor zover ik kan vinden.
Vandaag binnen gekregen, HD multimedia dock voor €17,20 en Car dock voor €29,89, gekocht bij verkoper Telbay op Amazon.de
Daarnaast nog 2 extra accu's (originele accu geen kopie) voor €16,89 p/st. bij verkoper Online Media Electronics op Amazon.de
Bestellen doe je op Amazon.de en omdat zij 'versand durch Amazon.de' service bieden komt alles in 1 doos bij je thuis, verzendkosten zijn er niet bij bestellingen vanaf €20,- en de aflevering gaat via TNT.

Overigens heb ik ook nog een setje 'Atrix work and play' gescored op ebay.... voor 19 + 8 Britse ponden. Deze bevat de HD multimedia dock, en de draadloze muis + keyboard. Ik denk dat de verkoper momenteel nog zo'n 10 setjes in de veiling heeft, met een beetje geluk lees je dit op tijd en kan je er ook eentje bemachtigen.

Gisteren ook nog een 32GB microSDHC kaartje van Samsung erin gezet, want met die HD dock moet je ook wat content kunnen opslaan natuurlijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
De eerste die afloopt staat nu al op 25 pond. Duurt nog 4 uur. Nog goedkoop maar zn koopje als jij hebt gaat niet mee lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:05:
De eerste die afloopt staat nu al op 25 pond. Duurt nog 4 uur. Nog goedkoop maar zn koopje als jij hebt gaat niet mee lukken denk ik.
Tip: zoek een veiling uit die eindigt op een nachtelijk tijdstip, gegarandeerd dat het hoogste bod lager uitvalt dan gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Klopt, bedacht ik mij ook op tijd. Wilde bijna op gaan bieden op die om 4 uur `s middags eindigde maar die is nu weggegaan voor 40 pond. Is toch meer dan het dubbele als die van jouw. Ik had die dus niet gewonnen maar kreeg via ebay (via de verkoper) een "Herkansingsaanbod" om een andere voor 30 pond te kopen. Er eindigd er 1 vannacht waar ik voor ga die hopelijk lager uitpaakt en anders kan ik hem altijd nog voor 30 pond direct buyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Zit al 2 maanden te wachten op de Atrix, mis ik een hunt waarin hij langskomt zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:53:
Klopt, bedacht ik mij ook op tijd. Wilde bijna op gaan bieden op die om 4 uur `s middags eindigde maar die is nu weggegaan voor 40 pond. Is toch meer dan het dubbele als die van jouw. Ik had die dus niet gewonnen maar kreeg via ebay (via de verkoper) een "Herkansingsaanbod" om een andere voor 30 pond te kopen. Er eindigd er 1 vannacht waar ik voor ga die hopelijk lager uitpaakt en anders kan ik hem altijd nog voor 30 pond direct buyen.
Op die veiling van vanavond heb ik ook nog een bod uitstaan, niet dat ik verder ga bieden want ik ben reeds voorzien :P
Op maandagavond ging er zelfs een setje weg voor 17 pond, dus je maakt best een goede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iChaos schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:55:
Zit al 2 maanden te wachten op de Atrix, mis ik een hunt waarin hij langskomt zo te zien :(
Ja, dat is meestal zo met de hunt, je mist vaak net mooie aanbiedingen waar je al een tijd naar zocht :/
Maar goed, daarom heet het ook 'de hunt' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
@Xenobinol , tot hoe hoog heb jij hem staan voor die van vannacht?

@Iedereen: Ja tijdens de hunt in het topic op tweakers werd het toestel belachelijk gemaakt en wachte iedereen op een samsung. Ik vind het echter een super toestel en de accessoires zijn ook echt tof voor deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:28:
@Xenobinol , tot hoe hoog heb jij hem staan voor die van vannacht?

@Iedereen: Ja tijdens de hunt in het topic op tweakers werd het toestel belachelijk gemaakt en wachte iedereen op een samsung. Ik vind het echter een super toestel en de accessoires zijn ook echt tof voor deze prijzen.
Sorry vergissing.. mijn bod staat op die veiling van 16:29, die van vanavond 00:49 bied ik niet op mee.
Wel zie ik dat de hoogste bieder (feedback van 22) 27 pond heeft geboden op die van 16:29.
Geen idee wat zijn hoogste bod op de laatste veiling is, hij begon bij die andere veiling op 20 pond.
Ik bied altijd in de laatste 10 seconden van de veiling, anders hebben mijn concurrenten teveel tijd om een hoger bod uit te brengen. De veiling van maandag liep ik mis doordat ik mijn bedrag met een punt i.p.v. een komma had ingegeven, het rare is dat je dit op het scherm niet kan zien, de komma wordt weergegeven als ene punt.

Ik begrijp ook niet dat de Atrix werd afgebrand tijdens de hunt, kennelijk denken mensen niet verder dan Samsung, HTC en Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
En hun maar naar een stopcontact zoeken met hun lader terwijl wij nog accu over hebben :9

Ik ga vanavond lekker bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:40:
En hun maar naar een stopcontact zoeken met hun lader terwijl wij nog accu over hebben :9

Ik ga vanavond lekker bieden :)
Ik heb zelfs 2 extra accu's... overigens is die HD dock ook prima te gebruiken als desktop lader, gewoon phone erin plaatsen en opladen maar _/-\o_

Ik heb nog even de biedingsgeschiedenis van voorgaande objecten bekeken en de bieder met een feedbackscore van 1547 heeft tot tweemaal toe een maximum bod uitgebracht van 17 pond. Als het niet al te druk wordt op de veiling zou een bod van net boven de 20 pond een goede kans van slagen hebben, succes!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Diegene zal ook wel afwachten tot alle andere er 1 hebben, zoveel mensen zullen het ook weer niet zijn. Als ik hem tussen de 20 en 25 pond heb ben ik super blij, dus dat komt wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, je moet voor jezelf een prijs maken die je ervoor over hebt, laat je niet gek maken tijdens een veiling.
Het kan maar zo dat de laatste exemplaren voor een paar pond weg gaan. Maar ja, het blijft wel ebay hè, rare dingen kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:24:
[...]

Ja, dat is meestal zo met de hunt, je mist vaak net mooie aanbiedingen waar je al een tijd naar zocht :/
Maar goed, daarom heet het ook 'de hunt' :P
Mja, maar als ze nu niet uitverkocht zijn geraakt komen ze misschien nog een keer langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:55:
Precies, je moet voor jezelf een prijs maken die je ervoor over hebt, laat je niet gek maken tijdens een veiling.
Het kan maar zo dat de laatste exemplaren voor een paar pond weg gaan. Maar ja, het blijft wel ebay hè, rare dingen kunnen gebeuren.
Dan kan ik altijd nog voor die direct buy optie van 30 pond gaan. 37 pond voor een bluetooth toetsenbord + muis en een dock is nog steeds niet veel.

Edit: Pfff, staat ie nu al op 25 pond. Misschien word die 30 pond buy now toch aantrekkelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door SuperSpoof op 04-04-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Ik heb de kit kunnen bemachtigen voor 28 pond inc, nu maar wachten tot die binnenkomt :) Xenobinol, die van jou al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSpoof schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:58:
Ik heb de kit kunnen bemachtigen voor 28 pond inc, nu maar wachten tot die binnenkomt :) Xenobinol, die van jou al binnen?
Ik heb hem binnen, vandaag van het postkantoor afgehaald. Ik heb de verkoper 5 pond extra betaald voor 'signed for' verzending, aangezien ik in het verleden wat probleempjes met pakketjes uit de UK gehad heb. Het pakketje werd na 6 dagen aangeboden bij mij thuis. Normale verzending kan misschien wat langer duren.

De doos waar de spullen inzaten had zijn beste tijd gehad maar de spullen zelf zijn gewoon nieuw, folie en dergelijken zit er nog op.
Wel is het zo dat er een 'Engelse stekker' aan het voedingssnoer van de HD multi media dock zit. De voeding is universeel dus je moet gewoon even een verloopstekker gebruiken of een andere stekker aan het snoer zetten.

Muis en keyboard werken via bluetooth, ik zal van de week eens kijken of zo ook met een PC samen kunnen werken, altijd leuk als je die hardware voor meerder doeleinden kan gebruiken.

Veel plezier met de kit, ik ga er nu weer even mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Heb mijn setje ook al een paar dagen, zonder 'signed' blijkbaar stuk sneller. Leuk setje voor dat geld. Ik baal nog steeds dat ik geen custom roms werkend krijg, althans werken wel goed maar geen 3G/HDSPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens / meisjes, ik ga binnenkort een nieuw smartphone kopen en ik denk dat het deze wordt. Maar heeft iemand m voor minder dan €302 (belsimpel) kunnen aanschaffen? Ik ben student en mn hoogste is helaas €250. IEts meer maakt nix uit.
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 20:18
Kan iemand mij helpen?
Mijn telefoon heb ik ondertussen al 3x naar fabrieksinstellingen gezet. 2x met volledige format intern en extern geheugen.

Nu blijft mijn telefoon onverwacht en meermaals per dag uitvallen. Ik moet hem dan manueel terug opzetten.

Mijn startpagina blijft de laatste uren ook geregeld hangen, zonder al te veel uit te spoken.

Ram probleem? Battery probleem, ondanks deze nog wel het zelfde aantal uren mee gaat.

Heb al wel gehad dat hij uit zz opnieuw opstarte het afgelopen jaar, maar daar maakte ik geen problemen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyWortel
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
Heb er net eentje terug uit de reparatie. Het toestel is compleet vervangen. Er staat nu gingerbread 2.3.4 op en ik zou er graag 4.1 of 4.2 op draaien. Helaas is alle info op xda wat difuus en zijn de meeste downloads niet meer te vinden. Ik draai nu de laatste europeese rom versie 4.5.2a-74_ole-31.20.
Het is me wel gelukt met fastboot om superuser erop te zetten maar als ik met cwm de huidige rom wil backuppen krijg ik een boot 2 error en freeze'd de telefoon in dcs mode?
na wat googellen is dit bekend en houd in dat hij locked is.

Help

Kan iemand mij in de goede richting sturen?

[ Voor 30% gewijzigd door JoeyWortel op 07-01-2013 17:58 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 20:18
Ik heb net via iBood de garantie aangevraagd, krijg ik een mail terug dat ik deze zelf rechtstreeks mag aanvragen. Link, telefoonnummer, mail, site... alles erbij.

Nu ik heb mijn telefoon een dikke maand geleden laten vallen, en er zit boven mijn speakertje een iniminischeurtje in het gorillaglas.

Ik neem aan dat ik de moeite niet moet doen de atrix op te sturen, aangezien ze snel geneigd zijn te zeggen dat het mijn eigen fout is.
200 euro betalen voor dit ding doe ik ook niet graag (heb net een htc gekocht).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste