Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hahaha, told ya.. De looks zijn gewoon superCLB schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 00:10:
Hmm hij wordt wel steeds en steeds mooier naar mijn mening..
Specs zijn gewoon ongeevenaard en looks bevallen me ook steeds beter
[afbeelding]
Verwijderd
De laptop dock is volgens BGR niet optimaal. Engadget heeft daar ook al negatieve opmerkingen over (maar hun review komt waarschijnlijk vrijdag).
Jammer. Ik zou op de laptopdock ook Office documenten willen bewerken. Ik vraag me steeds meer af of dat wel kan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 11:58 ]
Review Phone: http://reviews.cnet.com/s...34468396.html#reviewPage1
Review Laptop dock: http://news.cnet.com/8301...031251-1.html?tag=rvwBody
Ook bij Cnet waren ze niet enthousiast over de dock.
"For now, I'd say skip the dock, but definitely check out the Atrix phone."
Tja, als ik het zo hoor is de dock een overpriced hebbedingetje. Niet echt aan mij besteed. Maar de telefoon zelf, lijkt me wel erg interessant. Hopelijk kom de Atrix ook snel naar Nederland, of in ieder geval naar Europa. (Duitsland of Engeland oid)
Denk dat die (of telefoon) wel gehacked wordt zodat je er ook andere OS'en mee kan gebruiken.
CNet heeft het over 'can't install third party apps' uhm WTF is dat voor gekheid..
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 10-02-2011 12:43 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt. Ik weet nog dat ik een filmpje heb gezien (een van de eerste filmpjes) waarin ze noemen dat je zelf geen webtop apps kan installeren, maar afhankelijk bent van de webtop apps die Motorola aanbiedt.CLB schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:40:
Hmm dan maar geen dock in den beginne..
Denk dat die (of telefoon) wel gehacked wordt zodat je er ook andere OS'en mee kan gebruiken.
CNet heeft het over 'can't install third party apps' uhm WTF is dat voor gekheid..
In een ander filmpje kwam trouwens naar voren dat je de gewone Android ook maximized op de webtop kan draaien en dan zou je natuurlijk wel apps op die manier kunnen gebruiken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
In de user review onderaan staat dat Market er wel gewoon is en dat je op de telefoon zelf wel gewoon apps kan installeren. Alleen sideloading zou niet toegestaan zijn omdat AT&T het (nog) niet ondersteund.CLB schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:40:
Hmm dan maar geen dock in den beginne..
Wat me wel opviel en waar ik minder blij mee ben is dat je volgens CNet moet inloggen met een Motoblur account om uberhaupt de telefoon te starten.
Morgen de Engadget review maar afwachten!
[ Voor 87% gewijzigd door Koen87 op 10-02-2011 18:06 ]
@CLB hieronder: die backcover laat inderdaad zien dat het een Amerikaans toestel is, en is wat mij betreft ook het enige echt niet mooie aan de telefoon. De voorzijde is wel erg strak
[ Voor 74% gewijzigd door Roytoch op 10-02-2011 20:56 ]
Welles
Ben niet zo'n hele grote fan van dat shiny plastic.. Als nou de gehele backcover eraf kan, kan ik 'm polijsten.
Tevens zullen er dan in korte tijd wel genoeg backcovers te koop zijn met een andere look / finish enzovoort.
Dit nieuwe filmpje vond ik nog wel geinig. Schijnbaar vanaf nu te pre-orderen. Ik pas nog even
IK zie geen headset in de doos, maar wel een HDMI-kabel, dat is wel nice.
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 12-02-2011 15:13 ]
Multiple pc builds in progress
Hieronder een lijstje met voor- en nadelen van deze devices naar mijn mening gevormd.
De Motorola Atrix heeft als voordelen:
Compact en klein met zijn 4" scherm wat toch een hoge resolutie heeft.. Snelle en goede hardware in de vorm van een dual core CPU en 1GB RAM en dat samen met een grote capaciteitsbatterij wat ook in de reviews naar voren komt. Apparaat is exclusief en zal dat denk ook altijd blijven. Meeste mensen gaan toch voor een HTC / Samsung / anders... Een fingerprintreader om je telefoon te unlocken, wel erg funky en high-end. 1080P output icm de HDMI-out is top.
De Motorola Atrix heeft als nadelen:
MotoBlur UI alhoewel dat in de reviews naar voren komt als 'ook de diehard Android liefhebber kan hier goed mee werken en vind dit totaal niet erg'. Toch ben ik nog steeds van 'zo kaal mogelijk qua Android graag!'. Motorola.. het merk ansich, het is hier in de EU / Nederland nou niet echt een topmerk. Ze leveren weinig toestellen op deze markt en wat dat inhoud qua Android-updates, dat is afwachten... De Motorola Milestone wacht nog steeds op een officiele update naar Android 2.2, maar die komt er wel aan dat is ook weer waar. Ook is er nog niet echt wat bekend over de bootloader en / of het feit dat deze gelockt is, wat simpel gezegd inhoud: geen custom rom mogelijkheden.
De Atrix wordt geleverd met Android 2.2, terwijl Android 2.3 al uit is.. maar komt die ook op de Atrix? Niks is nog zeker... En dan nog de prijs.. Hij zal waarschijnlijk los moeten worden aangeschaft voor een prijs die alleen weggelegd is voor echte Tweakers/ mensen die een exclusief apparaat willen hebben, of misschien via grijze import via wat winkels met een abonnement waarbij je waarschijnlijk 2 jaar goed betaald en ook nog geen gratis Atrix krijgt.
De Samsung Galaxy S2 heeft als voordelen:
Nieuw type AMOLED scherm, ik houd er persoonlijk niet van, maar de meeste mensen zweren er bij..
Samsung, gerenomeerd merk wat hier in de EU / Nederland erg bekend is. Zal goed verkrijgbaar zijn tegen redelijk normale prijzen (bij 2 jarige abonnementen) wat bij de Motorola Atrix weer niet zo zal zijn. Waarschijnlijk is deze binnen de kortste keren geroot en zullen ook custom roms / tweaks allemaal weer geen probleem zijn net als bij de Galaxy S.
De Samsung Galaxy S2 heeft als nadelen:
TouchWiz UI van Samsung zelf, een skin om Android heen die stukken minder is dan bijvoorbeeld HTC's Sense of MotoBlur van Motorola. Dikte van het apparaat en de gebruikte materialen. De eerste leaks zeggen mij dat er weer is gekozen voor plastic net als bij de Galaxy S en dat vind ik toch erg cheapass overkomen / aanvoelen. Samsung staat niet echt goed bekend om zijn updates qua software voor apparaten.. Daar staat wel tegenover dat de Galaxy S al op Android 2.2 draait en er misschien ook nog wel officieel wordt geupdatet naar Android 2.3. Hij zal niet zo exclusief zijn als bijvoorbeeld de Motorola Atrix en veel mensen die Android willen / een nieuwe Androiddevice willen zullen kiezen voor een Galaxy S2. De Galaxy S2 heeft een 4,3" scherm wat in mijn opinie toch de te grote kant op gaat.
Voor de rest is het allemaal afwachten op de officiele aankondiging... Wat voor materialen zijn er gebruikt?
Wat is de resolutie van het scherm? Wat voor batterij zit er in? Wat voor camera zit er op? Welke Androidversie komt er op bij de release? Komen er zeker weten nieuwe Android-updates? Komen er officiele Samsung-accessoires voor uit, net zoals bij de Atrix? Wat zal de video-output zijn? 720P / 1080P? Nog andere noemenswaardige features?
HTC heeft als voordelen:
HTC-sense, een skin om Android heen die Android alleen maar beter / mooier maakt. Goede HTC-widgets die in Sense zijn verwerkt, online mogelijkheden via htcsense.com en dergelijke. HTC heeft een goede naam in de EU / Nederland en de prijzen van de nieuwe HTC's zullen ook wel weer erg leuk zijn (icm 2 jarige abonnementen natuurlijk) wat bij de Motorola Atrix weer niet zo zal zijn. Waarschijnlijk is deze binnen de kortste keren geroot en zullen ook custom roms / tweaks allemaal weer geen probleem zijn net als bij de vorige HTC devices.
HTC heeft als nadelen:
Zal niet zo exclusief zijn als bijvoorbeeld de Motorola Atrix...
Zeer waarschijnlijk zal de hardware minder zijn dan de Samsung Galaxy S2 / Motorola Atrix
(dit is gebaseerd op pure lucht, maar ik zie HTC niet komen met de beste hardware in een androiddevice ooit)
Voor de rest is het allemaal afwachten op de officiele aankondiging... Wat voor hardware zal er in de HTC zitten? Dualcore? Zoja welke? Wat voor GPU? Wat voor batterij zit er in? Wat voor materialen zijn er gebruikt?
Wat zal de grootte van het scherm worden? Wat is de resolutie van het scherm? Wat voor camera zit er op?
Welke Androidversie komt er op bij de release? Komen er zeker weten nieuwe Android-updates?
Komen er officiele HTC-accessoires voor uit, net zoals bij de Atrix? Wat zal de video-output zijn? 720P / 1080P?
Heb net dezelfde gedachten als jou, Maar ben wel zeker dat HTC op het vlak van updates het beter doet dan zijn 2 andere concurrenten (Ervaringen met Legend & Desire HD), Maar qua batterij capaciteit doen ze het over het algemeen slechter (Desire HD).CLB schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:42:
Zijn ansich wel concurrenten natuurlijk... je hebt ook nog LG met twee high-end modellen... maar LG, neauh..
Hieronder een lijstje met voor- en nadelen van deze devices naar mijn mening gevormd.
De Motorola Atrix heeft als voordelen:
Compact en klein met zijn 4" scherm wat toch een hoge resolutie heeft.. Snelle en goede hardware in de vorm van een dual core CPU en 1GB RAM en dat samen met een grote capaciteitsbatterij wat ook in de reviews naar voren komt. Apparaat is exclusief en zal dat denk ook altijd blijven. Meeste mensen gaan toch voor een HTC / Samsung / anders... Een fingerprintreader om je telefoon te unlocken, wel erg funky en high-end. 1080P output icm de HDMI-out is top.
De Motorola Atrix heeft als nadelen:
MotoBlur UI alhoewel dat in de reviews naar voren komt als 'ook de diehard Android liefhebber kan hier goed mee werken en vind dit totaal niet erg'. Toch ben ik nog steeds van 'zo kaal mogelijk qua Android graag!'. Motorola.. het merk ansich, het is hier in de EU / Nederland nou niet echt een topmerk. Ze leveren weinig toestellen op deze markt en wat dat inhoud qua Android-updates, dat is afwachten... De Motorola Milestone wacht nog steeds op een officiele update naar Android 2.2, maar die komt er wel aan dat is ook weer waar. Ook is er nog niet echt wat bekend over de bootloader en / of het feit dat deze gelockt is, wat simpel gezegd inhoud: geen custom rom mogelijkheden.
De Atrix wordt geleverd met Android 2.2, terwijl Android 2.3 al uit is.. maar komt die ook op de Atrix? Niks is nog zeker... En dan nog de prijs.. Hij zal waarschijnlijk los moeten worden aangeschaft voor een prijs die alleen weggelegd is voor echte Tweakers/ mensen die een exclusief apparaat willen hebben, of misschien via grijze import via wat winkels met een abonnement waarbij je waarschijnlijk 2 jaar goed betaald en ook nog geen gratis Atrix krijgt.
De Samsung Galaxy S2 heeft als voordelen:
Nieuw type AMOLED scherm, ik houd er persoonlijk niet van, maar de meeste mensen zweren er bij..
Samsung, gerenomeerd merk wat hier in de EU / Nederland erg bekend is. Zal goed verkrijgbaar zijn tegen redelijk normale prijzen (bij 2 jarige abonnementen) wat bij de Motorola Atrix weer niet zo zal zijn. Waarschijnlijk is deze binnen de kortste keren geroot en zullen ook custom roms / tweaks allemaal weer geen probleem zijn net als bij de Galaxy S.
De Samsung Galaxy S2 heeft als nadelen:
TouchWiz UI van Samsung zelf, een skin om Android heen die stukken minder is dan bijvoorbeeld HTC's Sense of MotoBlur van Motorola. Dikte van het apparaat en de gebruikte materialen. De eerste leaks zeggen mij dat er weer is gekozen voor plastic net als bij de Galaxy S en dat vind ik toch erg cheapass overkomen / aanvoelen. Samsung staat niet echt goed bekend om zijn updates qua software voor apparaten.. Daar staat wel tegenover dat de Galaxy S al op Android 2.2 draait en er misschien ook nog wel officieel wordt geupdatet naar Android 2.3. Hij zal niet zo exclusief zijn als bijvoorbeeld de Motorola Atrix en veel mensen die Android willen / een nieuwe Androiddevice willen zullen kiezen voor een Galaxy S2. De Galaxy S2 heeft een 4,3" scherm wat in mijn opinie toch de te grote kant op gaat.
Voor de rest is het allemaal afwachten op de officiele aankondiging... Wat voor materialen zijn er gebruikt?
Wat is de resolutie van het scherm? Wat voor batterij zit er in? Wat voor camera zit er op? Welke Androidversie komt er op bij de release? Komen er zeker weten nieuwe Android-updates? Komen er officiele Samsung-accessoires voor uit, net zoals bij de Atrix? Wat zal de video-output zijn? 720P / 1080P? Nog andere noemenswaardige features?
HTC heeft als voordelen:
HTC-sense, een skin om Android heen die Android alleen maar beter / mooier maakt. Goede HTC-widgets die in Sense zijn verwerkt, online mogelijkheden via htcsense.com en dergelijke. HTC heeft een goede naam in de EU / Nederland en de prijzen van de nieuwe HTC's zullen ook wel weer erg leuk zijn (icm 2 jarige abonnementen natuurlijk) wat bij de Motorola Atrix weer niet zo zal zijn. Waarschijnlijk is deze binnen de kortste keren geroot en zullen ook custom roms / tweaks allemaal weer geen probleem zijn net als bij de vorige HTC devices.
HTC heeft als nadelen:
Zal niet zo exclusief zijn als bijvoorbeeld de Motorola Atrix...
Zeer waarschijnlijk zal de hardware minder zijn dan de Samsung Galaxy S2 / Motorola Atrix
(dit is gebaseerd op pure lucht, maar ik zie HTC niet komen met de beste hardware in een androiddevice ooit)
Voor de rest is het allemaal afwachten op de officiele aankondiging... Wat voor hardware zal er in de HTC zitten? Dualcore? Zoja welke? Wat voor GPU? Wat voor batterij zit er in? Wat voor materialen zijn er gebruikt?
Wat zal de grootte van het scherm worden? Wat is de resolutie van het scherm? Wat voor camera zit er op?
Welke Androidversie komt er op bij de release? Komen er zeker weten nieuwe Android-updates?
Komen er officiele HTC-accessoires voor uit, net zoals bij de Atrix? Wat zal de video-output zijn? 720P / 1080P?
Specs van de Galaxy S2 vs de Motorola Atrix, twee aan elkaar gewaagde concurrenten wat mij betreft:
Samsung Galaxy S2 | Motorola Atrix | |
![]() | ![]() | |
Android OS bij uitlevering | Android 2.3 | Android 2.2 |
UI-skin | Samsungs TouchWiz | Motorola's MotoBlur |
Chipset | Samsung Dual Core AP | NVIDIA Tegra 2 AP20H |
GPU | Mali 400 | ULP GeForce GPU |
Processor snelheid | 1 GHz dualcore | 1 GHz dualcore |
Intern geheugen | 16GB / 32GB | 16GB |
RAM geheugen | 1GB | 1GB |
Flash geheugen | MicroSD(HC) | MicroSD(HC) |
Scherm | 4,27" 800x480 | 4,00" 960x540 |
Camera's | 8.0MP AutoFocus 2.0MP frontcam 1080P 30FPS video | 5.0MP AutoFocus 0.3MP frontcam 1080P 30FPS video |
Accu (mAh, standby, spreektijd) | 1650mAh, ??? uur, ?? uur | 1930mAh, 264 uur, 8,5 uur |
Afmetingen | 125.3 x 66.1 x 8.49 mm | 117.8 x 63.5 x 10.1 mm |
Gewicht | 116 gram | 135 gram |
Extra's | SAMOLED+ scherm / BT 3.0 FM Radio / NFC mogelijkheden | Fingerprintreader / Gorilla Glass FM Radio / HDMI / 2 microfoons |
Prijs | €699,00 | €??? |
Verwijderd
Android 2.3 komt ook naar Atrix (maar helaas niet bij launch idd): http://mediacenter.motoro...X-4G-Fact-Sheet-353b.aspxCLB schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:02:
De Galaxy S2 specs zijn bekend, zodoende even naast elkaar gezet:
Specs van de Galaxy S2 vs de Motorola Atrix, twee aan elkaar gewaagde concurrenten wat mij betreft:
Samsung Galaxy S2 Motorola Atrix [afbeelding] [afbeelding] Android OS
bij uitleveringAndroid 2.3 Android 2.2 UI-skin Samsungs TouchWiz Motorola's MotoBlur Chipset Samsung Dual Core AP NVIDIA Tegra 2 AP20H GPU Mali 400 ULP GeForce GPU Processor snelheid 1 GHz dualcore 1 GHz dualcore Intern geheugen 16GB / 32GB 16GB RAM geheugen 1GB 1GB Flash geheugen MicroSD(HC) MicroSD(HC) Scherm 4,27" 800x480 4,00" 960x540 Camera's 5.0MP AutoFocus
0.3MP frontcam
1080P 30FPS video8.0MP AutoFocus
2.0MP frontcam
1080P 30FPS videoAccu (mAh, standby, spreektijd) 1650mAh, ??? uur, ?? uur 1930mAh, 264 uur, 8,5 uur Afmetingen 125.3 x 66.1 x 8.49 mm 117.8 x 63.5 x 10.1 mm Gewicht 116 gram 135 gram Extra's SAMOLED+ scherm / BT 3.0 Fingerprintreader / Gorilla Glass
FM Radio / HDMI / 2 microfoonsPrijs €699,00 €???
De camera's staan trouwens opgedraaid. De S2 heeft 8/2mp niet 5/0.3.
Thanks voor dit schema. Altijd prettig zo'n overzicht, ook al wordt de keuze er voor mij nog niet makkelijker vanCLB schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:02:
De Galaxy S2 specs zijn bekend, zodoende even naast elkaar gezet:
Samsung Galaxy S2 Motorola Atrix [afbeelding] [afbeelding] Android OS
bij uitleveringAndroid 2.3 Android 2.2 UI-skin Samsungs TouchWiz Motorola's MotoBlur Chipset Samsung Dual Core AP NVIDIA Tegra 2 AP20H GPU Mali 400 ULP GeForce GPU Processor snelheid 1 GHz dualcore 1 GHz dualcore Intern geheugen 16GB / 32GB 16GB RAM geheugen 1GB 1GB Flash geheugen MicroSD(HC) MicroSD(HC) Scherm 4,27" 800x480 4,00" 960x540 Camera's 8.0MP AutoFocus
2.0MP frontcam
1080P 30FPS video5.0MP AutoFocus
0.3MP frontcam
1080P 30FPS videoAccu (mAh, standby, spreektijd) 1650mAh, ??? uur, ?? uur 1930mAh, 264 uur, 8,5 uur Afmetingen 125.3 x 66.1 x 8.49 mm 117.8 x 63.5 x 10.1 mm Gewicht 116 gram 135 gram Extra's SAMOLED+ scherm / BT 3.0
FM Radio / NFC mogelijkhedenFingerprintreader / Gorilla Glass
FM Radio / HDMI / 2 microfoonsPrijs €699,00 €???
Vind ik niet... de Atrix is kleiner, heeft een scherm met 'n veel hogere pixel-density en Gorilla glass, een Tegra 2 SoC (die tot dusver sneller lijkt te zijn dan de Orion), grotere batterij, mini-HDMI en noise-cancelling mics. En dan heb ik 't nog niet eens over de docks gehad... wat wil je allemaal nog meer in een telefoon?Yoghi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 02:36:
[...]
Thanks voor dit schema. Altijd prettig zo'n overzicht, ook al wordt de keuze er voor mij nog niet makkelijker van
En toch ga ik nog even wachten waar HTC morgen mee komt...
In een telefoon niks, maar het uiterlijk (vooral de achterkant) had wel wat mooier / strakker gemogenl1m1t schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:41:
Wat wil je allemaal nog meer in een telefoon?
EDIT: About de kracht van de CPU in vergelijking met de Tegra2:
De eerste benchmarkprogramma's / benchmarks werken niet goed icm dualcore CPU's / Android 2.3M-en-M schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:50:
De SGX 540 in de huidige Hummingbird is al sneller dan de GeForce ULV in de Tegra 2,
Samsung stelt dat de quad-core Mali 400 in de Orion vijfmaal zo snel is als de SGX 540.
Ik uiteraard ookEn toch ga ik nog even wachten waar HTC morgen mee komt...
Ik maak binnenkort wel een schema met de LG's erbij.. en misschien de SE Arc..
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 14-02-2011 16:05 ]
En updaten.. Je koopt hem met 2.2 of er daarna nog wat komt, zie je wel..
[ Voor 3% gewijzigd door Lordsauron op 15-02-2011 09:45 ]
Wat ik gezien heb andere chip, verschil zullen we nog moeten zien.CLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:48:
Nou de specificaties t.o.v de Galaxy S2 ofzo zijn op veel vlakken wel superieur imho..
Hogere resolutie scherm (grote plus)
Sterkere batterij.
Tegen over
BT 3.0 / NFC / SAMOLED+ / 2MP front / 8MP rear.
Dat was het volgens mij.
bronAdding insult to injury, Motorola (or AT&T, who has a habit of doing this sort of thing) has locked the device down in a way that not only prevents you from flashing the phone with a custom ROM, but also won't even let users install apps via email or SD card
Atrix heeft ook een Fingerprint reader, HDMI Out.Lordsauron schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:52:
[...]
Wat ik gezien heb andere chip, verschil zullen we nog moeten zien.
Hogere resolutie scherm (grote plus)
Sterkere batterij.
Tegen over
BT 3.0 / NFC / SAMOLED+ / 2MP front / 8MP rear.
Dat was het volgens mij.
Verschil van Motoblur en Touchwiz4.
SGS2 draait al op Gingerbread
Ik ben iig erg enthousiast over deze telefoon en tijdens een korte speurtocht op het internet kwam ik deze link tegen: http://www.unwiredview.co...rrive-in-europe-in-march/
Maart!
Maar ik heb er ook een beetje een hard hoofd in dat Motorola de Atrix zelf in de Benelux uitbrengt, dus dat wordt dan waarschijnlijk grijze import. Of even een retourtje Duitsland oid.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 11:12 ]
Dan blijft als enige eigenlijk de Atrix over. Aangezien ik nu ook wel erg tevreden ben met mijn Milestone zal dit waarschijnlijk wel de vervanger worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Adrenaline op 15-02-2011 11:42 ]
Dit zegt niks. Het scherm van de Milestone is ook gewoon LCD en is tot nu toe het beste scherm wat ik gezien heb. Het scherm van de huidige Galaxy S is toch SAMOLED? Dat ding ziet er niet uit. Kleuren gaan nergens over, wit is daar zelfs lichtblauwphobosdeimos schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:34:
Hogere resolutie scherm, maar het is een LCD, tegenover SAMOLED+ op de Samsung. Sterkere batterij wil niet per sé zeggen dat de telefoon langer meegaat op één lading.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Met qHD worden tekst/plaatjes e.d. sowieso wat scherper / betere PPI vanwege de wat hogere resolutie (vgl. iphone4).Rossi46 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:34:
[...]
Dit zegt niks. Het scherm van de Milestone is ook gewoon LCD en is tot nu toe het beste scherm wat ik gezien heb. Het scherm van de huidige Galaxy S is toch SAMOLED? Dat ding ziet er niet uit. Kleuren gaan nergens over, wit is daar zelfs lichtblauw
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 11:35 ]
De Motorola Milestone is gewoon goed verkrijgbaar bij de BC / MediaMarktphobosdeimos schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:52:
Maar als ze spreken over een eventuele Europese release, gaat de Benelux daar dan ook bijhoren?
Want ik heb eigenlijk nog nooit een Motorola telefoon in de winkel gezien.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 14:47 ]
Daarnaast, de trackrecord van Motorola voor wat betreft updates is erg slecht, wat gezien de updatesnelheid van Android niet echt een pluspunt is. Ik hoop dat het niet kunnen installeren van 3rd party apps is afgedwongen door AT&T en dat er geen sprake is bij bv. een UK release, want in de staat zoals AT&T hem verkoopt kan ik net zo goed om een iPhone gaan

Een voordeel is dat ik het voor mezelf voorlopig een stuk beter kan verantwoorden om niet om een andere telefoon te gaan. De Galaxy S2 heeft nog steeds slechts een 800x480 beeldscherm, evenals de Optimus2X, de Atrix zou ik in deze vorm nooit kopen en HTC heeft op de MWC dan wel de Desire S uitgebracht, maar die verbeteringen zijn marginaal en zicht op een echt toptoestel van HTC is er nog niet.
[ Voor 6% gewijzigd door wph op 15-02-2011 16:06 ]
Oh en over de bootloader...
Speaking of root, the Atrix’s bootloader is heavily protected, and it’s unlikely it will ever see full custom ROMs (Droid X and Droid 2 users should be familiar with the pain).
Inderdaad hier ben ik het mee eens. Je kan wel heel leuk een laptop dock hebben en daarmee op het internet surfen en word bestandjes maken, maar dat kan al. Als je het nou zo kan aanpassen dat je er bijvoorbeeld een aangepaste versie van linux erop kan zetten ofzo dan zou het geweldig zijn! Het laptop dock van motorola heeft zoo veel tweak potentie - als het een open bootloader was geweest. Dusja, dan ga ik liever voor de lg optimus 2X, ook al heeft hij die troep niet. Je kan tenminste je eigen custom rom erop zetten en hoeft niet lang te wachten of hem grijs te importeren.wph schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:04:
Alhoewel het een hele mooie telefoon is, is het natuurlijk van de zotte dat je geen apps kunt installeren vanaf andere bronnen dan de market. Nu zou dat niet zo'n probleem hoeven zijn als de bootloader niet al te zwaar gelocked was, maar gezien Motorola's reputatie vrees ik met grote vreze. Dan zit je met een telefoon waar je zelf niet al te veel meer mee kan, alles zit op slot. Gezien de vrijheid die ik nu heb met m'n Desire zou dat wel een enorme achteruit gang zijn. Geen custom roms flashen, geen andere kernels, geen applanet gebruiken om apps uit te testen (want voor mij is het onbegrijpelijk hoe ik in een kwartier een app als LogMeIn Ignition of MybackupPro moet testen). Ook de prijs zou nog wel eens erg kunnen tegenvallen, zie bv de Xoom, wat ook wel een absoluut topproduct is, maar toch snel in prijs zal moeten zakken wil het significante aantallen verkopen.
Daarnaast, de trackrecord van Motorola voor wat betreft updates is erg slecht, wat gezien de updatesnelheid van Android niet echt een pluspunt is. Ik hoop dat het niet kunnen installeren van 3rd party apps is afgedwongen door AT&T en dat er geen sprake is bij bv. een UK release, want in de staat zoals AT&T hem verkoopt kan ik net zo goed om een iPhone gaan![]()
Een voordeel is dat ik het voor mezelf voorlopig een stuk beter kan verantwoorden om niet om een andere telefoon te gaan. De Galaxy S2 heeft nog steeds slechts een 800x480 beeldscherm, evenals de Optimus2X, de Atrix zou ik in deze vorm nooit kopen en HTC heeft op de MWC dan wel de Desire S uitgebracht, maar die verbeteringen zijn marginaal en zicht op een echt toptoestel van HTC is er nog niet.
Voor mij persoonlijk een reden om de telefoon niet te kopen. Alle vrijheid die ik nu met mijn toestel heb is dan weg, ik meen het serieus als ik zeg dat ik liever een iPhone koop. Die is tenminste nog te jailbreaken.Koen87 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:07:
Android police heeft wat voor en nadelen neergezet over de Motorola Atrix.
Oh en over de bootloader...
[...]
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Eindelijk iemand die het me me eens is, als ik zoiets zei in het Galaxy S topic werd ik gelijk afgebrandRossi46 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:34:
Dit zegt niks. Het scherm van de Milestone is ook gewoon LCD en is tot nu toe het beste scherm
wat ik gezien heb. Het scherm van de huidige Galaxy S is toch SAMOLED? Dat ding ziet er niet uit.
Kleuren gaan nergens over, wit is daar zelfs lichtblauw
En waarom zouden er significante aantallen verkocht moeten worden?wph schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:04:
Ook de prijs zou nog wel eens erg kunnen tegenvallen, zie bv de Xoom, wat ook wel een
absoluut topproduct is, maar toch snel in prijs zal moeten zakken wil het significante aantallen verkopen.
Van de Motorola Milestone zijn er ook niet bizar veel verkocht, toch ben ik daar na 1,5 jaar nog steeds blij mee.
Eigenlijk zou alleen het laatste een dealbreaker voor mij zijn...Daarnaast, de trackrecord van Motorola voor wat betreft updates is erg slecht, wat gezien de updatesnelheid van Android niet echt een pluspunt is. Ik hoop dat het niet kunnen installeren van 3rd party apps is afgedwongen door AT&T en dat er geen sprake is bij bv. een UK release, want in de staat zoals AT&T hem verkoopt kan ik net zo goed om een iPhone gaan
Android 2.2 vind ik voorlopig wel goed en de update naar 2.3 is beloofd dus komt ooit nog wel...
Een gelockte bootloader interesseert me niet zoveel.. maar het niet kunnen installeren van 3rd party apps..
Denk eigenlijk dat dit bij de EU-versie niet zou zijn, welke gek zou er dan nog een Motorola Atrix kopen?
Is het trouwens weleens vaker voorgekomen bij Androiddevices dat dit gebeurd, ik ken het namelijk niet..
Uiteraard een persoonlijke keuze, ikzelf zou dan nog liever gaan voor de Galaxy S2...oooskar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:07:
Dusja, dan ga ik liever voor de lg optimus 2X, ook al heeft hij die troep niet.
Je kan tenminste je eigen custom rom erop zetten en hoeft niet lang te wachten of hem grijs te importeren.
Bij LG heb ik echt een cheapass gevoel, zonder updates met afgeragde software en dergelijke
Samsung Galaxy S2 | Motorola Atrix | |
![]() | ![]() | |
Android OS bij uitlevering | Android 2.3 | Android 2.2 |
UI-skin | Samsungs TouchWiz | Motorola's MotoBlur |
Chipset | Samsung Dual Core AP | NVIDIA Tegra 2 AP20H |
GPU | Mali 400 | ULP GeForce GPU |
Processor snelheid | 1 GHz dualcore | 1 GHz dualcore |
Intern geheugen | 16GB / 32GB | 16GB |
RAM geheugen | 1GB | 1GB |
Flash geheugen | MicroSD(HC) | MicroSD(HC) |
Scherm | 4,27" 800x480 | 4,00" 960x540 |
Camera's | 8.0MP AutoFocus 2.0MP frontcam 1080P 30FPS video | 5.0MP AutoFocus 0.3MP frontcam 1080P 30FPS video |
Accu (mAh, standby, spreektijd) | 1650mAh, ??? uur, ?? uur | 1930mAh, 264 uur, 8,5 uur |
Afmetingen | 125.3 x 66.1 x 8.49 mm | 117.8 x 63.5 x 10.1 mm |
Gewicht | 116 gram | 135 gram |
Extra's | SAMOLED+ scherm / BT 3.0 FM Radio / NFC mogelijkheden | Fingerprintreader / Gorilla Glass FM Radio / HDMI / 2 microfoons |
Prijs | €699,00 | €??? |
De LG is voor mij persoonlijk niet interessant, aangezien ik niks, werkelijk niks met het merk heb..
Dat die in ieder geval naar de UK komt heb ik / is al vaker gemeld:Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:38:
Morgen wordt er meer bekend over het feit of dat de Atrix naar Nederland/Europa komt. Ik las net immers dat iemand van Mobile Cowboys morgen een afspraak heeft met Motorola, dan zal er meer duidelijk worden hopelijk
CLB schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 03:00:
Atrix wordt verkrijgbaar bij Orange UK, dat wist ik nog niet..
En: http://newsroom.orange.co...ture-of-mobile-computing/
Hmm q2 van 2011...
Verwijderd
Ja, dat wist ik ook al maar meer duidelijkheid m.b.t. lancering in Nederland zou ook wel makkelijk zijnCLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:44:
Dat die in ieder geval naar de UK komt heb ik / is al vaker gemeld:
[...]
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:38:
Morgen wordt er meer bekend over het feit of dat de Atrix naar Nederland/Europa komt.
Nou gezien de reclame die er al voor gemaakt is, moet er toch al wat geld terugverdiend worden. Daarnaast wordt ie in de markt gezet als concurrent van de iPad, gezien de Superbowl commercial, zodoende zal je toch een behoorlijk atzetvolume moeten halen. Ook Google heeft hoog ingezet op tablets, dit is het launch model, dus ook Google is er heel wat aan gelegen om dit een succes te laten zijn en niet een niche product.CLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:44:
En waarom zouden er significante aantallen verkocht moeten worden?
Van de Motorola Milestone zijn er ook niet bizar veel verkocht, toch ben ik daar na 1,5 jaar nog steeds blij mee.
Nog even over de bootloader, het is leuk dat ze 2.3 beloofd hebben, maar laten we wel wezen, de enige reden dat het er niet op staat, is omdat ze Blur nog niet af hebben voor 2.3. Ze beloven 2.3 omdat ze wel moeten. Volgende versies ben je totaal niet zeker van. Als die bootloader niet zo dicht zat kon ik daar mee leven, XDA lost het dan wel op.
Ik had het over de Atrix, maar dat maakt niet uit... Ik begrijp wel waarom Motorola significante aantallen moet verkopen qua geldzorgen en dergelijke, maar dat gaat toch niks afdoen aan de ervaring van het toestel.. Als Motorola 1000 Atrixes verkoopt werkt die niet lekker? En als ze er 10.000.000 miljoen verkopen opeens wel?wph schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:09:
Nou gezien de reclame die er al voor gemaakt is, moet er toch al wat geld terugverdiend worden. Daarnaast wordt ie in de markt gezet als concurrent van de iPad, gezien de Superbowl commercial, zodoende zal je toch een behoorlijk atzetvolume moeten halen. Ook Google heeft hoog ingezet op tablets, dit is het launch model, dus ook Google is er heel wat aan gelegen om dit een succes te laten zijn en niet een niche product.
Voor hun marketing moet het geen nicheproduct zijn, voor mij persoonlijk maakt me dat geen bal uit.
Daarom heb ik ook al meerdere keren gezegd: Je kiest nu voor de Atrix en dat doe je om z'n uiterlijk, specificaties, kracht of wat dan ook, maar je moet dan ook gewoon kunnen leven met 2.2 en niet gaan zitten snauwen / zeiken op Motorola als er geen updates meer komen. Tevens is er toegezegd om 2.3 te fixen, wanneer dat dan komt zie je wel als consument die de Atrix aangeschaft heeft, c'est ca. Wil je telkens de nieuwste van de nieuwste Androidversie en de beste custom-roms, tjaa dan koop je idd maar geen Atrix.Nog even over de bootloader, het is leuk dat ze 2.3 beloofd hebben, maar laten we wel wezen, de enige reden dat het er niet op staat, is omdat ze Blur nog niet af hebben voor 2.3. Ze beloven 2.3 omdat ze wel moeten. Volgende versies ben je totaal niet zeker van.
Verwijderd
Ik stelde dat de Xoom een high-end device is en de geruchten zijn dat de prijs (erg) hoog is. Vervolgens legde ik de link met de Atrix, ook een high-end device van dezelfde fabrikant, waardoor de losse toestelprijs ook nog wel eens zou kunnen tegenvallen. De prijzen voor de accessoires voor de Atrix zijn namelijk ook buitensporig.CLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:
[...]
Ik had het over de Atrix, maar dat maakt niet uit... Ik begrijp wel waarom Motorola significante aantallen moet verkopen qua geldzorgen en dergelijke, maar dat gaat toch niks afdoen aan de ervaring van het toestel.. Als Motorola 1000 Atrixes verkoopt werkt die niet lekker? En als ze er 10.000.000 miljoen verkopen opeens wel?
Voor hun marketing moet het geen nicheproduct zijn, voor mij persoonlijk maakt me dat geen bal uit.
[...]
Daarom heb ik ook al meerdere keren gezegd: Je kiest nu voor de Atrix en dat doe je om z'n uiterlijk, specificaties, kracht of wat dan ook, maar je moet dan ook gewoon kunnen leven met 2.2 en niet gaan zitten snauwen / zeiken op Motorola als er geen updates meer komen. Tevens is er toegezegd om 2.3 te fixen, wanneer dat dan komt zie je wel als consument die de Atrix aangeschaft heeft, c'est ca. Wil je telkens de nieuwste van de nieuwste Androidversie en de beste custom-roms, tjaa dan koop je idd maar geen Atrix.
Over die bootloader, dat is idd een afweging die je maakt. Een toestel als de Atrix koop je toch vlug voor langer dan 1 jaar, updates van Android komen ongeveer elk half jaar. Voor mij niet echt een aanlokkelijk vooruitzicht. De meeste consumenten hebben er echter nauwelijks benul van en dan is het idd prima. Persoonlijk wil ik idd de nieuwste Android versies en tjaa dan koop je idd maar geen Atrix.
Overigens toen ik deze reactie typte, zag ik dat de prijs voor de Atrix in de US op 500 dollar staat, op zich valt me dat helemaal niet tegen. Maar goed, de prijs hier zal sterk afhangen van waar in Europa de Atrix op de markt komt.
M-en-M schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:25:
HDMI via micro-USB? Toch?
Respect voor Samsung, dat is gewoonweg perfect. Ik had het echt niet verwacht. (Maar er stiekem wel op gehoopt)
"Wat de verschillende docks en het toestel zullen gaan kosten is nog niet bekend. Evenmin of we het toestel ook in Nederland zullen kunnnen kopen."
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13947
Toch jammer. Ik ben bang dat het toch grijze import wordt dan.
Oke kan ik hier uit opmaken dat er geen root mogelijkheden bij de Atrix komen?CLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:
Wil je telkens de nieuwste van de nieuwste Androidversie en de beste custom-roms, tjaa dan koop je idd maar geen Atrix.
Als dat zo is, dan moet ik met pijn aan me hart, de Atrix links laten liggen....
Ik lust geen rotte appels...
Root zal vast wel lukken, het probleem zit 'm in de bootloader volgens velen. Ik heb geen idee hoe dit zit met de tegra2, wat ik las WEER anders als bij andere Motorola modellen. Verder deel ik die opvatting wel, vrijheid bij een toestel van die prijs lijkt me niet meer dan redelijk.terrorvogel schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:54:
[...]
Oke kan ik hier uit opmaken dat er geen root mogelijkheden bij de Atrix komen?
Als dat zo is, dan moet ik met pijn aan me hart, de Atrix links laten liggen....
Nee, de iPhone 4 gebruikt geen PenTile-stijl display in tegenstelling tot de Motorola waardoor de eerstgenoemde significant scherper is, vooral met tekst. Een mobiel met zo'n display-techniek is een faal, dus Atrix not for me.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:35:
Met qHD worden tekst/plaatjes e.d. sowieso wat scherper / betere PPI vanwege de wat hogere resolutie (vgl. iphone4).
[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 16-02-2011 19:51 ]
Nickname does not reflect reality
De gebruikte pentile matrix is een andere dan voor bv de Nexus/Desire. Deze heeft niet minder maar zelfs meer pixels dan een standaard scherm.Brad Pitt schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:48:
[...]
Nee, de iPhone 4 gebruikt geen PenTile-stijl display in tegenstelling tot de Motorola waardoor de eerstgenoemde significant scherper is, vooral met tekst. Een mobiel met zo'n display-techniek is een faal, dus Atrix not for me.
Oh ok, vandaar is de tekst zo ongelooflijk veel scherper op een iPhone, makes sense. Bekijk de screenshots en je ziet dat je opmerking kant noch wal raakt. Pentile = altijd minder scherp dan een RGB array.wph schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:56:
De gebruikte pentile matrix is een andere dan voor bv de Nexus/Desire. Deze heeft niet minder maar zelfs meer pixels dan een standaard scherm.
Ik heb het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze naast RGB ook een W subpixel per pixel gebruikten, maar dat is niet het geval. Overigens, iets minder bot reageren zou best mogen.Brad Pitt schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:47:
[...]
Oh ok, vandaar is de tekst zo ongelooflijk veel scherper op een iPhone, makes sense. Bekijk de screenshots en je ziet dat je opmerking kant noch wal raakt. Pentile = altijd minder scherp dan een RGB array.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hoezo? Ik verstrek in mijn opmerking toch ook linkjes naar de afbeeldingen? In het betreffende artikel op die pagina is alles gewoon duidelijk te lezen en te zien en irriteer mij dan aan onjuiste informatie. Op deze fora is dat helaas schering en inslag waardoor de ongeïnformeerde lezer op een verkeerd been wordt gezet.wph schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:19:
Overigens, iets minder bot reageren zou best mogen.
Ik heb de Atrix ook zwaar in overweging, momenteel verleng ik daarom expres niet. De bootloader baart me wel zorgen, maar volgens mij moet dat toch wel goed komen. Ik kan me niet voorstellen dat als dit apparaat goed gaat verkopen en een grote userbase krijgt, dat dit dan niet gekraakt wordt. Zeker omdat de Atrix vanwege de mogelijkheden een onweerstaanbare aantrekkings kracht op de 'geeks' heeft. Bij hen moet je toch zijn voor dit soort zaken.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Valt tegen hoor. Je kan nog zo hard willen, er zijn meer telefoons met een bootloader die niet gekraakt is en dus beperkt is qua nieuwe ROM's e.d. Het is niet altijd dat als er maar geeks zijn die het proberen, dat het vanzelf lukt. De fabrikant moet de deur toch echt op een kiertje zetten als het ware, zo heb ik het althans begrepen.Righteye schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:13:
Mensen, geen ruzie maken en vecht het anders even uit op IRC (http://irc.tweakers.net/Ruzie).![]()
Ik heb de Atrix ook zwaar in overweging, momenteel verleng ik daarom expres niet. De bootloader baart me wel zorgen, maar volgens mij moet dat toch wel goed komen. Ik kan me niet voorstellen dat als dit apparaat goed gaat verkopen en een grote userbase krijgt, dat dit dan niet gekraakt wordt. Zeker omdat de Atrix vanwege de mogelijkheden een onweerstaanbare aantrekkings kracht op de 'geeks' heeft. Bij hen moet je toch zijn voor dit soort zaken.

Een begin is gemaakt!! Ben erg benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld!
Verwijderd
Hopen dat dit snel kan, in Amerika beginnen ze maandag met uitleverenVerwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:53:
geweldig. voorlopig heb ik alleen root nodig. Nu nog bestellen voor levering in Nederland
zag het idd ook staan.... ik heb op mijn n900 ook 2gb en dat is genoeg momenteel, maar daar zijn dan ook lang niet zoveel apps voor beschikbaar als voor android! dus lijkt me een beetje weinig.CLB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:45:
Op die laatste pic staat ook een 'internal' grootte van 2,11GB! That's nice voor games / apps / zut...
Maar misschien is het wel zo dat die 2gb een max is voor het intern geheugen en dat je de rest van de apps op de sd kaart moet installeren...
edit: na verder onderzoek
Pretty much you have 16 GB of which 14 is available to the user. 2 gb is available for applications the other 11 is for Media. The last 1GB is probably used for the Android system as well as the Webtop environment.
ga er wel een beetje vanuit dat je wel meer dan 2gb aan apps kan installeren, zoals ik al zei op de sd kaart
[ Voor 24% gewijzigd door Gohan040 op 19-02-2011 16:08 . Reden: verder onderzocht ]
Ik heb 1,5GB op mn tablet en daar staan nu 80 games op met nog 900MB over ofzo =)
Met 1GB ram voor apps etc. zou ik dat dus niet doen, intern geheugen is stukken sneller dan een sd kaartje en zal de applicaties/games een stuk sneller laden lijkt me.Maverick schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:19:
ach joh. Gewoon apps2sd gebruiken. Hoef je je daar iig geen zorgen over te maken.
Ram is het werkgeheugen hier worden geen apps opgeslagen...Occy74 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:57:
[...]
Met 1GB ram voor apps etc. zou ik dat dus niet doen, intern geheugen is stukken sneller dan een sd kaartje en zal de applicaties/games een stuk sneller laden lijkt me.
De apps worden op interne schijf (harddisk zeg maar) opgeslagen. Van de 16gb die beschikbaar is bij de atrix is daarvoor 2gb gereserveerd, de rest is voor bv muziek , foto's en video.
Mocht je die 2gb dus vol hebben dan kan je gerust een sd kaart gebruiken, zeker met de snelheid van nu. Class 10 is meer dan snel genoeg! Daar draait bv op de N900 NITdroid op zonder problemen. Dus een paar apps zal geen enkel probleem opleveren..

Overigens zal het me niets verbazen dat de bootloader encrypted is aangezien ze dit al eerder hebben gedaan.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=960336Polster schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:46:
Heb je een directe link dat het encrypted is. Het laatste wat ik juist las op XDA was dat het slechts een loze kreet van iemand was wat is overgenomen door Engadget.
Overigens zal het me niets verbazen dat de bootloader encrypted is aangezien ze dit al eerder hebben gedaan.
http://forum.xda-develope...read.php?t=960336&page=15
ff afwachten maandag worden de eerste pas officieel uitgeleverd, dus ik hou nog hoop
edit: er gaan nu ook discussies de ronde dat de bootloader enkel signed is en niet encrypted.
[ Voor 7% gewijzigd door Gohan040 op 20-02-2011 12:31 . Reden: nieuwe info ]
Apps2SD is toch een FroYo-mogelijkheid?Maverick schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:43:
Voorlopig kunnen we custom rond en a2sd dus even uit ons hoofd zette ...
Tevens met meer dan 2GB aan ruimte.. waarom heb je het dan nog nodig?
Dat zou wel echt balen zijn en stom van motorola, bijna een half jaar later! .... Dan moet ik misschien maar via een andere weg die ATRIX binnen halen of eventueel voor een ander toestel kiezen zoals bv de Galaxy II....zoals ben ik bang veel mensen gaan doen als ze er zo lang op moeten wachten...Enes_81 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:10:
Volgens expansys ligt de ATRIX pas 25 Juli in de winkels in de UK. Erg jammer word dan toch kijken voor een andere, want importeren uit de USA daar begin ik niet aan.
agreed, zo lang ga ik ook niet wachten..Gohan040 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:36:
[...]
Dat zou wel echt balen zijn en stom van motorola, bijna een half jaar later! .... Dan moet ik misschien maar via een andere weg die ATRIX binnen halen of eventueel voor een ander toestel kiezen zoals bv de Galaxy II....zoals ben ik bang veel mensen gaan doen als ze er zo lang op moeten wachten...
Achja ik wacht het wel af, op Expansys.nl staat die niet meer (alleen de accessoires)
Staat er gewoon nog op hoor...CLB schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:41:
Hmmm mooie datum haha *not*
Achja ik wacht het wel af, op Expansys.nl staat die niet meer (alleen de accessoires)
http://www.expansys.nl/motorola-atrix-eu-208291/
Hij maakt mooie filmpjes, dat is zeker waar! Nog wel 720P natuurlijk, 1080P komt in een update;
Review / unboxing
Verwijderd
Dear Mr ........,
Thank you for contacting Motorola.
In response to your e-mail, we would like to inform you that we still do not have confirmed details about Motorola Atrix - if and when would be released in Europe. We would like to advise you to look on our website from time to time for more updates.
For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.
Thank you for allowing us to be of service to you.
Kind regards,
Motorola Mobile Devices Contact
www.motorola.com
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd