Waarom zou ik er niet gewoon eentje uit amerika halen? bijvoorbeeld via Cellhut.
Verwijderd
Waarschijnlijk is het handiger eerst één markt goed te bedienen en dan de volgende, in plaats van alles ineens te willen doen. Anders krijg je schaarste en gaan mensen dus juist naar alternatieven kijken (en worden ze boos op Motorola). Het vraagt ook een bult meer productiecapaciteit.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:57:
Als je hier geld wil verdienen moet je niet wachten tot de Galaxy ook al uit is en als HTC met zijn dual cores uitkomt (herfst). Ik ga er in ieder geval niet op wachten als het te lang duurt en de Galaxy al te verkrijgen is.
Omdat dat erg in de kosten kan gaan lopen, qua douanekosten / BTW enzovoort.morsckaete schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:18:
Waarom zou ik er niet gewoon eentje uit amerika halen? bijvoorbeeld via Cellhut.
Garantie claimen is ook een stuk lastiger, aangezien je telefoon dan weer naar de USA moet natuurlijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
voor dat motorola met android toestellen begon ging het nogal slecht met motorola, dus ik denk eigenlijk dat ze vooral proberen het een beetje op safe te spelenVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:26:
Wat zou een reden kunnen zijn om dit toestel niet in Europa uit te brengen? De Europese markt is groot genoeg om een groot aantal toestellen te kunnen verkopen, zeker omdat dit model helemaal up to date is in vergelijking met de concurrentie. Alleen de Galaxy S2 en de Optimus 2x zijn enigszins gelijkwaardig.
android since G1.
Verwijderd
ooit wel eens gehoord van de Droid X?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:54:
Motorola wil graag geld verdienen. De Atrix verkoopt prima in de USA. Europa is een grote afzetmarkt. Kortom die telefoon komt hier heus wel uit. Wanneer, dat is de vraag.
Via Expansys in de UK te krijgen. Heel wat minder gezeur en omgerekend naar mijn mening best betaalbaar als je het vergelijkt met telefoons van concurrenten. Aankomende week maar eens kijken hoe het er voor staat mbt bootloader of updates, dan de beslissing maken. 
--
Lees net dat dat juli wordt, ik heb niks gezegd.
--
Lees net dat dat juli wordt, ik heb niks gezegd.

[ Voor 10% gewijzigd door K4F op 23-02-2011 22:54 ]
mbt de bootloader. Ik zit er bovenop op XDA, er lijkt toch een sprankje hoop aan de horizon te verschijnen. Er zijn wat hints en bestanden vanuit motorola gekomen om evt toch de bootloader te omzeilen. We wachten ondertussen rustig af
PSN: DutchTrickle PVoutput
hoe je met webtop kunt werken
http://www.youtube.com/watch?v=vYDvo6B90N0
het mooiste is dat je webtop op de tv kunt gebruiken
Firefox
alleen hopelijk werk flash 10.2 ook
http://www.youtube.com/watch?v=vYDvo6B90N0
het mooiste is dat je webtop op de tv kunt gebruiken
Firefox
[ Voor 15% gewijzigd door raro007 op 26-02-2011 22:40 ]
Verwijderd
Dit topic is niet bedoeld om andere toestellen te bespreken, en daarnaast is het niet de bedoeling dat wij voor jou op zoek gaan.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 27-02-2011 15:19 ]
Ik geloof dat de beschikbaarheid buiten ATT om pas morgen (?) op gang komt. Trouwens wel de webtop nu bij expansys gespot; iets duurder dan ik had gehoopt, maar dat wisten we al. 500 dollar los is dus wel het uitgangspunt, zonde. http://www.expansys.com/m...or-motorola-atrix-208075/
Volgens dit bericht is reeds een custom rom?Maverick schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:07:
mbt de bootloader. Ik zit er bovenop op XDA, er lijkt toch een sprankje hoop aan de horizon te verschijnen. Er zijn wat hints en bestanden vanuit motorola gekomen om evt toch de bootloader te omzeilen. We wachten ondertussen rustig af
http://forum.xda-develope...hread.php?t=971638&page=1
Klopt, maar die heeft geen gewijzigde kernelDorkoTheBeast schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:16:
[...]
Volgens dit bericht is reeds een custom rom?
http://forum.xda-develope...hread.php?t=971638&page=1
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hell yeah, hij is te koop in NL haha, kost maar iets meer dan 800,00
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ja hallo zeg. Dit zakt zowieso nog, maar dit bederft toch groot deel de pret.CLB schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:32:
Ben trouwens benieuwd hoe ze aan dat bedrag komen... Op de site kan ik zo geen bedrag vinden namelijk...CLB schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:32:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Ik zit er over te denken dit toestel te importeren via GSMnation. Omdat er nog geen levertijdentopic is doe ik het maar hier.
Inclusief shipping zou het $793,27 worden oftewel €569,55, wat op zich best te doen is als je het vergelijkt met een HTC Incredible S (€449) die ik eigenlijk wou gaan kopen, als je bekijkt hoe veel beter de specs zijn.
Maar ga ik geen problemen krijgen met de douane? En hoeveel extra zouden die kosten dan zijn?
Wat zouden verder de nadelen zijn van hem op deze manier importeren?
Inclusief shipping zou het $793,27 worden oftewel €569,55, wat op zich best te doen is als je het vergelijkt met een HTC Incredible S (€449) die ik eigenlijk wou gaan kopen, als je bekijkt hoe veel beter de specs zijn.
Maar ga ik geen problemen krijgen met de douane? En hoeveel extra zouden die kosten dan zijn?
als je het bedrag erop zet, betaal nog eens 19% btw erover heen. Ga je op goed geluk, dan blijft het bij 570 euro, of je betaald een leuk boete bedragSytseHartvelt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:39:
Ik zit er over te denken dit toestel te importeren via GSMnation. Omdat er nog geen levertijdentopic is doe ik het maar hier.
Problemen als in BTW betalen ga je krijgen natuurlijk, plus de handling kosten. Aangezien ze via UPS of Fedex sturen is de kans dat je er doorheen glipt vrijwel nul. Reken dus maar gewoon op 19% + nog wat kosten.SytseHartvelt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:39:
Garantie?Wat zouden verder de nadelen zijn van hem op deze manier importeren?
[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2011 17:44 ]
Nickname does not reflect reality
Hmm, dan zou het €677,76 (inclusief shipping en handling) worden. Dat is gigantisch veel geld, maar de situatie is zo:
Ik heb een iPhone 3g, en was van plan een iPhone 5 te halen als die uit zou komen deze zomer. Echter mijn pa heeft mijn 3G laten vallen waardoor (ironisch genoeg) de 3G het niet meer doet. Dus hij betaalt mee aan een nieuwe telefoon. Nu wilde ik wachten tot de Samsung Galaxy S II, maar die duurt waarschijnlijk ook nog tot in mei/juni. En als ik deze over een week (als ik de shipping van die site mag geloven) heb is dit een heel goed alternatief.
677 euro zou meer dan 200 euro meer zijn dan een HTC Incredible S maar de specs zijn dan ook een stuk beter. LauncherPro Plus voor 3 euro en je zit op hetzelfde niveau als HTC Sense ipv motoblur.
Garantie hoop ik geen beroep op te hoeven doen natuurlijk, maar anders wordt het maar de telefoon opsturen naar de USA. Zit dan niks anders op..
Niemand die nog goedkopere manieren weet neem ik aan?
Ik heb een iPhone 3g, en was van plan een iPhone 5 te halen als die uit zou komen deze zomer. Echter mijn pa heeft mijn 3G laten vallen waardoor (ironisch genoeg) de 3G het niet meer doet. Dus hij betaalt mee aan een nieuwe telefoon. Nu wilde ik wachten tot de Samsung Galaxy S II, maar die duurt waarschijnlijk ook nog tot in mei/juni. En als ik deze over een week (als ik de shipping van die site mag geloven) heb is dit een heel goed alternatief.
677 euro zou meer dan 200 euro meer zijn dan een HTC Incredible S maar de specs zijn dan ook een stuk beter. LauncherPro Plus voor 3 euro en je zit op hetzelfde niveau als HTC Sense ipv motoblur.
Garantie hoop ik geen beroep op te hoeven doen natuurlijk, maar anders wordt het maar de telefoon opsturen naar de USA. Zit dan niks anders op..
[ Voor 3% gewijzigd door SytseHartvelt op 09-03-2011 17:52 ]
LG optimus 2x Speed lijkt mij voor jou de beste keusSytseHartvelt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:51:
Hmm, dan zou het €677,76 (inclusief shipping en handling) worden. Dat is gigantisch veel geld, maar de situatie is zo:
Dat moet hem dan maar worden ja.
[ Voor 101% gewijzigd door SytseHartvelt op 10-03-2011 23:19 ]
Er is een groot verschil tussen die twee, meerdere zelfs.Koen87 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:28:
[...]
LG optimus 2x Speed lijkt mij voor jou de beste keusGezien de positieve reacties van mensen die deze al hebben lijkt me het wel een goede tegenhanger van de Atrix
- Van 4.3" naar 4" lijkt niet veel, maar dat is het wel. Ik miste echt de grootte van het scherm toen ik van de HD2 naar de X10 ging.
- 1GB vs. 512MB RAM. Dat is zeker een groot verschil, namelijk het verschil tussen de hele dag door apps afsluiten of af-en-toe even een app afsluiten.
- En als laatste: Webtop natuurlijk, maar de vraag is of dat nou zo serieus gebruikt gaat worden.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Schermresolutie vind ik persoonlijk nog een groot pluspunt van de Atrix
Niet aan gedacht, die puntjes boven zijn de dingen die ik uit m'n hoofd weet. Maar dat vindt ik altijd wel meevallen, het schilde uit m'n hoofd 86 pixels in de breedte.CLB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:14:
Schermresolutie vind ik persoonlijk nog een groot pluspunt van de Atrix
800x480 vs 960x540 om precies te zijn
Klopt, maar het scherm van de Atrix is kleiner. Hogere pixeldichtheid dus, wat alles stukken scherper maakt.thijsje66 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:16:
[...]
Niet aan gedacht, die puntjes boven zijn de dingen die ik uit m'n hoofd weet. Maar dat vindt ik altijd wel meevallen, het schilde uit m'n hoofd 86 pixels in de breedte.
Kijk maar eens naar een iPhone 4. De resolutie is niet zo enorm spectaculair, maar op een 3,7" scherm (zo uit mijn hoofd?) wel verschrikkelijk mooi.
Ik overweeg ook sterk de Atrix te kopen. Wil wel eerst zeker weten dat ik straks ook custom ROMs kan installeren. En nu komt natuurlijk wel weer het verweer dat ik tevreden moet zijn met wat ik koop, maar de insteek van Android is openheid en de mogelijkheid altijd de laatste versie te draaien (voor zover de hardware dat trekt natuurlijk). Die Gingerbread update kun je wel op rekenen, maar dan? Als Icecream uitkomt? Zit ik zeker met een high-end smartphone en gedateerde software? Nee, dat moet ik echt niet. Flauw van Motorola dat ze Android volledig op slot gooien, al zou het goed kunnen dat AT&T daar ook wat in te zeggen heeft gehad.
Er gaat overigens op XDA ook een draadje om dat hele Webtop systeem te vervangen. Het is gebaseerd op Linux, en een aantal lieden daar zijn aan het proberen een full-size Linux distro te draaien. Het zou natuurlijk ideaal zijn als we zometeen Ubuntu of iets dergelijks kunnen draaien op zo'n laptop dock. Ik heb ook wel een gewone laptop, maar toch. Mijn standaard laptop is een Dell Studio XPS. Super ding, retesnel, maar zwaar en gaat maar een uur mee op de accu. In sommige gevallen (colleges, bezoeken van klanten, ed) gewoon niet handig. Dan wil je een lightweight systeem bij je hebben. Lijkt zo'n laptop dock me perfect zo. En met een beetje gelukt komt er nog een of andere Chinese fabrikant met zo'n dock voor een paar tientjes. Hangt nogal van de populariteit af, maar gezien de status van Motorola in Amerika zou dat best nog eens kunnen gaan gebeuren.
Kortom, hangt volledig af van de mogelijkheden om custom software te draaien. Mijn abbo loopt nog tot augustus, dus tijd zat. Natuurlijk dan nog wel even de actuale stand van zaken vergelijken.
@thijsje66: als ik jouw probleem en je wens om een iphone 5 te kopen zo zie denk ik:
Waarom koop je nu niet even een goedkoop* (relatief gezien) mobieltje om de tijd tussen nu en de iphone 5 te overbruggen?
Nu koop je overhaast een andere mobiel omdat de oude kapot is... ik zou het zonde vinden van mijn geld. Kan je pa bij wijze van meehelpen de volgende te financieren
*Wat jij goedkoop vindt bepaal je natuurlijk zelf.... en een smartphone à la HTC desire kun je bij wijze van hiervoor gebruiken.
Dit staat btw los van mijn oordeel over de Atrix
Waarom koop je nu niet even een goedkoop* (relatief gezien) mobieltje om de tijd tussen nu en de iphone 5 te overbruggen?
Nu koop je overhaast een andere mobiel omdat de oude kapot is... ik zou het zonde vinden van mijn geld. Kan je pa bij wijze van meehelpen de volgende te financieren
*Wat jij goedkoop vindt bepaal je natuurlijk zelf.... en een smartphone à la HTC desire kun je bij wijze van hiervoor gebruiken.
Wacht, ik hoef geen iPhone 5. Ik weet niet of je mijn user-icon hebt gezien, maar het mag duidelijk zijn dat ik geen iPhone fan ben. Ik wacht meer op de SGS II, daar ga ik volgende week toch mee spelen, dan weet ik in ieder geval wat ik koopozothebozo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:41:
@thijsje66: als ik jouw probleem en je wens om een iphone 5 te kopen zo zie denk ik:
Dan heb ik niets gezegdthijsje66 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:50:
[...]
Wacht, ik hoef geen iPhone 5. Ik weet niet of je mijn user-icon hebt gezien, maar het mag duidelijk zijn dat ik geen iPhone fan ben. Ik wacht meer op de SGS II, daar ga ik volgende week toch mee spelen, dan weet ik in ieder geval wat ik koop

alleen teveel getypt
ff wat interessante filmpjes.
Custom Rom
http://www.youtube.com/watch?v=MYqPhApbdjs
Gingerblur
http://www.youtube.com/wa...4IXoTX88w&feature=related
Webtop Mod
http://www.youtube.com/us...ersity#p/u/11/DnuS1SmxVnM
Hoop dat er nu weer wat meer over Atrix gepraat gaat worden aangezien de laatste post een week geleden was!
Custom Rom
http://www.youtube.com/watch?v=MYqPhApbdjs
Gingerblur
http://www.youtube.com/wa...4IXoTX88w&feature=related
Webtop Mod
http://www.youtube.com/us...ersity#p/u/11/DnuS1SmxVnM
Hoop dat er nu weer wat meer over Atrix gepraat gaat worden aangezien de laatste post een week geleden was!
Zodra de beschikbaarheid in onze contreien beter wordt zal er ook meer over gepraat worden
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
RGB versus Pentile, waardoor eerstgenoemde gewoon scherper zal zijn, ondanks de op het oog lagere resolutie.CLB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:58:
800x480 vs 960x540 om precies te zijn
snap ik ook wel, laten we dan maar hopen dat hij snel komt!MaDLiVe schreef op maandag 21 maart 2011 @ 01:27:
Zodra de beschikbaarheid in onze contreien beter wordt zal er ook meer over gepraat worden
webtop is de enige reden waarom ik die atrix wil en niet samsung galaxie 2.
maar is het niet zo wanneer android2.4 beschikbare is dat de deulcore beter woord?
want android draait ook op de achtergrond dacht ik .
maar is het niet zo wanneer android2.4 beschikbare is dat de deulcore beter woord?
want android draait ook op de achtergrond dacht ik .
Verwijderd
Er is al gelukkig sprake van een prijsdaling. Bij simply electronics kost tie nu 610 euro. Het is eigenlijk wachten totdat een aantal Nederlandse webshops heb gaan importeren en ook een lagere prijs gaan hanteren. De prijs op belsimpel.nl van 838 euro is gewoon belachelijk natuurlijk
En is op niks gebaseerd want hij is daar niet eens los te verkrijgen.
ik ga eind mei naar amerika, zou de prijs tegen die tijd ook al iets gedaald zijn?
Wellicht, en met een grote kans op een simlock. De laatste keer dat ik daar een telefoon wou kopen ben ik zonder telefoon naar huis gegaan.roflexx schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:02:
ik ga eind mei naar amerika, zou de prijs tegen die tijd ook al iets gedaald zijn?
ik dacht dat een los toestel vrijwel altijd simlock free is?rinkel schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:25:
[...]
Wellicht, en met een grote kans op een simlock. De laatste keer dat ik daar een telefoon wou kopen ben ik zonder telefoon naar huis gegaan.
beetje gegoogled en is geen probleem als er sim lock opzit, is er vrij makkelijk aftehalen dmv een unlock code.
[ Voor 15% gewijzigd door roflexx op 23-03-2011 11:59 ]
De iPhone 4 heeft een 3,5 inch groot touchscreen met een resolutie van 960 bij 640 pixels.doltishDuke schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:12:
[...]
Klopt, maar het scherm van de Atrix is kleiner. Hogere pixeldichtheid dus, wat alles stukken scherper maakt.
Kijk maar eens naar een iPhone 4. De resolutie is niet zo enorm spectaculair, maar op een 3,7" scherm (zo uit mijn hoofd?) wel verschrikkelijk mooi.
[...]
Dat is dus hoger dan de 540 × 960 van de Atrix.
Ik vind het scherm van de iPhone 4 absoluut minder mooi en minder helder dan van m'n Galaxy S
(beide op automatische helderheid ingesteld)
Ik gebruik ze allebei ongeveer even veel privé en zakelijk. En smaken verschillen gelukkig.
Maar als ik iemand advies zou moeten geven m.b.t. helderheid en kleurweergave, dan wint de SGS met ruime voorsprong ondanks de lagere resolutie van 800 x 480.
(heeft natuurlijk wel een SuperAmoled scherm
niet vergeten bleutooth ondersteuning is bagger op de iphone 4 , dus wil je via de bleutooth een foto , audio fragment of een korte filmpje versturen dan kan je dat vergeten want iphone kan alleen andere iphone zien en voor de rest carkits.catt4u schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:19:
[...]
De iPhone 4 heeft een 3,5 inch groot touchscreen met een resolutie van 960 bij 640 pixels.
Ik vind het scherm van de iPhone 4 absoluut minder mooi en minder helder dan van m'n Galaxy S![]()
(beide op automatische helderheid ingesteld)
Ik gebruik ze allebei ongeveer even veel privé en zakelijk. En smaken verschillen gelukkig.
Maar als ik iemand advies zou moeten geven m.b.t. helderheid en kleurweergave, dan wint de SGS met ruime voorsprong ondanks de lagere resolutie van 800 x 480.
(heeft natuurlijk wel een SuperAmoled scherm)
Significant hoger aangezien Apple (zoals het hoort) een RGB paneel gebruikt en Motorola een brakke Pentile.catt4u schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:19:
[...]
De iPhone 4 heeft een 3,5 inch groot touchscreen met een resolutie van 960 bij 640 pixels.
Er zou heel binnenkort misschien een bugfix update komen http://www.androidcentral...ral+%28Android+Central%29
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
nog steeds geen update over de Atrix in Nederland? Pffft, laat maar. Ik ga wel voor de EVO 3D, nu ook gsm versie aangekondigd.
http://www.gsmarena.com/g..._with_specs-news-2451.php
http://www.gsmarena.com/g..._with_specs-news-2451.php
ben dat de laatste tijd ook in de gaten aan t houden, maar nee, heb ook niks kunnen vinden inzake nl-release. enige wat ik kon vinden: uk: verwacht april, duitsland: verwacht juni (maar vraag me niet meer naar de urls). ook enkele gsm-winkels gevraagd. konden ook niks vertellen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:55:
nog steeds geen update over de Atrix in Nederland?
Hij komt echt niet officieel in Nederland hoor, men sprak over de UK, dus als je 'm wil --> importeren
wel naar duitsland maar niet naar NL? dat zou vreemd zijn. toch?CLB schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:17:
Hij komt echt niet officieel in Nederland hoor, men sprak over de UK, dus als je 'm wil --> importeren
(midden april is overigens de vroegste datum die ik genoemd zag worden voor duitsland)
http://handyattacke.de/ha..._campaign=Preisvergleiche
http://handyshop.simyo.de..._campaign=Preisvergleiche
http://www.chip.de/news/M...Deutschland_46573327.html
Heb sinds een week de Motorola Atrix, heb hem uit Amerika gehaald, en ik kan hem echt iedereen aan raden!!!
Ik heb heel wat telefoons in mijn leven gehad maar de is veruit de beste ooit, OOK stukken beter dat de iPhone.
Ik heb heel wat telefoons in mijn leven gehad maar de is veruit de beste ooit, OOK stukken beter dat de iPhone.
Klinkt goed, waar heb je hem besteld dan?morsckaete schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:49:
Heb sinds een week de Motorola Atrix, heb hem uit Amerika gehaald, en ik kan hem echt iedereen aan raden!!!
En wat waren de douane kosten en is ie standaard simlockvrij en bruikbaar voor NL netwerk?
zojuist gedaanRoD schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:01:
[modbreak]Open voor levertijden, releasedatums, prijzen, winkels en al dat soort dingen aub even een ABO-topic in Telecomproviders.[/modbreak]
Via ebay heb ik hem gekocht. Nee hij is standaard niet simlock vrij maar dat is echt een piece of cake om te doen via www.cellunlocker.net. Als je hem hebt geunlocked doet hij het gewoon in NL het kan zijn dat je mobiel internet ff handmatig moet instellen (dat moest ik hij HI in elk geval wel).nickpma schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:03:
[...]
Klinkt goed, waar heb je hem besteld dan?
En wat waren de douane kosten en is ie standaard simlockvrij en bruikbaar voor NL netwerk?
Ik heb 40 euro aan import rechten moeten betalen maar je moet er gewoon voor zorgen dat de verkoper er een waarde van $150 ofzo opzet. Dan neemt de douane dat als uitganspunt.
549,- incl. verzending binnen Europe, bij Simply http://www.simplyelectron...ct.php?pid=13376&sd=specs
Volgens mij hoef je binnen Europa ook geen importrechten te betalen.
Evengoed blijf ik heb een hoop geld vinden voor een telefoon maar wel een prachtig apparaat. De camera is alleen wat minder.
Kan iemand iets vertellen over de accuduur?
Volgens mij hoef je binnen Europa ook geen importrechten te betalen.
Evengoed blijf ik heb een hoop geld vinden voor een telefoon maar wel een prachtig apparaat. De camera is alleen wat minder.
Kan iemand iets vertellen over de accuduur?
[ Voor 7% gewijzigd door xabre16v op 02-04-2011 23:01 ]
Als je hem heel sporadisch/niet gebruikt een paar dagen, als je hem af en toe gebruikt misschien een/twee dagen, als je hem heel intensief gebruikt red je de dag niet. Zoals op vrijwel elke hedendaagse smartphone
En dat is gebasseerd op? De normale gang van zaken denk ik zo...
Aangezien de batterij / batterijduur van de Atrix erg goed / stukken beter zijn dan dat.
Aangezien de batterij / batterijduur van de Atrix erg goed / stukken beter zijn dan dat.
Vaker gehoord, in de praktijk echter zelden waar. Zodra er wat mensen hem hebben zal de ene persoon (zogenaamd) twee dagen kunnen internetten, bellen en gamen met brightness op maximum en een ander moet hem bij redelijk normaal gebruik elke dag opladen. Allemaal redelijk zinloze vragen en antwoorden IMHO.CLB schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:05:
Dat is uiteraard waar, maar als ik de reviews erop nasla is alles redelijk / zeer positief
mijn accu houdt het een uurtje of 8. Als ik hem normaal gebruik maar ik draai wel veel widgets.
Wat is normaal gebruik volgens jou? Dezer widgets die je gebruikt zijn van het soort die constant "aan" staan? Als wij hetzelfde verstaan onder normaal gebruik, internet, +/- 300 minuten bellen pm, sms, af en toe een spelletje, dan sla ik deze toestel over. Dit is wel een enorme tegen valler, meerdere keren per 24 uur opladen zie ik niet zitten.morsckaete schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:46:
mijn accu houdt het een uurtje of 8. Als ik hem normaal gebruik maar ik draai wel veel widgets.
nbx
Volgens mij is er geen enkele smartphone die dit gebruik aan kan op 1 lading...Diablo_GT schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:31:
[...]
Wat is normaal gebruik volgens jou? Dezer widgets die je gebruikt zijn van het soort die constant "aan" staan? Als wij hetzelfde verstaan onder normaal gebruik, internet, +/- 300 minuten bellen pm, sms, af en toe een spelletje, dan sla ik deze toestel over. Dit is wel een enorme tegen valler, meerdere keren per 24 uur opladen zie ik niet zitten.
Hij zegt 300 minuten bellen per máánd hè. Dat zal toch moeten lukken met 30x laden neem ik aanEngelF schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:23:
Volgens mij is er geen enkele smartphone die dit gebruik aan kan op 1 lading...
Brad Pitt schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:29:
[...]
Hij zegt 300 minuten bellen per máánd hè. Dat zal toch moeten lukken met 30x laden neem ik aan

Gezakt naar €519.95 op http://www.simplyelectron...ct.php?pid=13376&sd=specs
Heeft iemand hem eigenlijk al?
Kun je de taal op Nederlands instellen als je hem via die link besteld?
De bootloader is nog altijd niet gekraakt vermoed ik?
Heeft iemand hem eigenlijk al?
Kun je de taal op Nederlands instellen als je hem via die link besteld?
De bootloader is nog altijd niet gekraakt vermoed ik?
http://www.gsmarena.com/motorola_atrix_4g-review-589.php
Best positieve review!
En bootloader is gekraakt (min of meer):
http://pocketnow.com/andr...-custom-rom-needs-caution
Best positieve review!
En bootloader is gekraakt (min of meer):
http://pocketnow.com/andr...-custom-rom-needs-caution
die untouched video sample ziet er goed uit. veel vloeiender dan de opnames die ik van de incredible s gezien heb (heb dat toestel een tijdje op t oog gehad namelijk).
En op Mobile-Review is de telefoon nu ook uitgebreid besproken. Komt er redelijk uit.
Goede dingen zoals de accuduur en belkwaliteit maar natuurlijk ook minpunten zoals het Pentile scherm, etc.
Goede dingen zoals de accuduur en belkwaliteit maar natuurlijk ook minpunten zoals het Pentile scherm, etc.

Verwijderd
Hmm 1x pentile gehad met de Galaxy S. Het Amoled maakte het goed.. Maar het is niet leuk met kleine letters en randjes. Maar misschien door de extra gehele resolutie dat het misschien minder opvalt?Brad Pitt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:05:
En op Mobile-Review is de telefoon nu ook uitgebreid besproken. Komt er redelijk uit.
[afbeelding]
Mja, zou kunnen. Ik vind het een dermate belangrijk iets dat het deze telefoon niet gaat worden. Nog maar te bezien of er in de Sensation niet ook een Pentile scherm zit. Zo ja wordt het maar een Galaxy S2, is niet anders.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:16:
Maar misschien door de extra gehele resolutie dat het misschien minder opvalt?
Verwijderd
Weet iemand hoe ik het internet aan de praat krijg op de atrix ? k krijg et maar niet voor elkaar
APN's instellen en gaan...?
Verwijderd
ja dat is dus het raare dat doet ie nietCLB schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:49:
APN's instellen en gaan...?
EDIT: ik heb ze wel ingesteld maar hij doet voor de rest niks
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 23:26 ]
Nou ik heb vandaag dus ook mijn Atrix gekregen.
En echt een prachtappraat.
Nu nog even bezig om alles te ontdekken
En echt een prachtappraat.
Nu nog even bezig om alles te ontdekken
Kunnen jullie is wat reallife foto's posten...
Ben benieuwd hoe 'plasticerig' deze device er nou uitziet en hoe de achterkant eruit ziet? AT&T logo?
Ben benieuwd hoe 'plasticerig' deze device er nou uitziet en hoe de achterkant eruit ziet? AT&T logo?
Wil er iemand dit Topic overnemen? Ik heb gister een pre-order voor de Galaxy S 2 geplaatst en heb niet zoveel interesse meer in de Atrix... Dit door Motorola met de gelockte bootloader, Motoblur, en slechte service in Europa.
Pm me als je interesse hebt om dit Topic over te nemen.
Pm me als je interesse hebt om dit Topic over te nemen.
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
Hoi,
Gisteren geprobeerd de atrix te kopen via simply Electronics. Echter zoals hierboven de zelfde ervaring dat ik veel documenten moet insturen. Zijn er dan mensen die dit wel doen of via de zelfde leverancier met bv ideal betalen.
gr
Arthur
Het is niet gebruikelijk om op GoT forum de groeten te doen, ook Hoi, Hallo, en Goedendag hoeft niet. Zie voor meer informatie Het algemeen beleid #groeten
Gisteren geprobeerd de atrix te kopen via simply Electronics. Echter zoals hierboven de zelfde ervaring dat ik veel documenten moet insturen. Zijn er dan mensen die dit wel doen of via de zelfde leverancier met bv ideal betalen.
gr
Arthur
Het is niet gebruikelijk om op GoT forum de groeten te doen, ook Hoi, Hallo, en Goedendag hoeft niet. Zie voor meer informatie Het algemeen beleid #groeten
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 18-05-2011 19:35 ]
Verwijderd
ik heb em met ideal betaalt geen enkel probleem mee gehad alleen de levertijd kan wat langer duren(ik weet niet op hoeveel dagen hij nou staat) bij mij was de 2-5 dagen het is uiteindelijk 8 geworden na 5 dagen stuurde ik een mailtje en kreeg als antwoord dat ie gelijk werd verstuurd en binnen 1 dag was ie binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:27:
Hoi,
gr
Arthur
ik heb trouwens geen enkel document moeten insturen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 22:35 ]
Whoow nog maar 450,00 via SimplyElectronics, alleen hij is 'out of stock'
Verwijderd
Goedemorgen,
als het goed is krijg ik de laatste toegestuurd.
gr
arthur
p.s. ze hebben er weer 5, dus no problem
als het goed is krijg ik de laatste toegestuurd.
gr
arthur
p.s. ze hebben er weer 5, dus no problem
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 07:09 ]
Hmm dat wordt wel erg interessant inderdaad...
Iemand met een Atrix die Swype heeft geinstalleerd? Ik gebruik nu een 800x480 Swype op m'n Motorola Milestone die een resolutie heeft van 854x480 wat dus wel werkt. Soms krijg ik een melding in de trant van 'resolutie is niet goed' maar toch werkt het. Hoe zit dit met het 960x540 scherm van de Motorola Atrix?
EDIT: En hoe staat het met de Android 2.3 update en de 1080P filmmodus en dergelijke?
Iemand met een Atrix die Swype heeft geinstalleerd? Ik gebruik nu een 800x480 Swype op m'n Motorola Milestone die een resolutie heeft van 854x480 wat dus wel werkt. Soms krijg ik een melding in de trant van 'resolutie is niet goed' maar toch werkt het. Hoe zit dit met het 960x540 scherm van de Motorola Atrix?
EDIT: En hoe staat het met de Android 2.3 update en de 1080P filmmodus en dergelijke?
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 04-05-2011 10:22 ]
Hmz zit te denken om my LG Optimus 2X in te ruilen voor deze phone + Laptop doc.
Al enige voordelen en nadelen door de tweakers die hem hier hebben?
Al enige voordelen en nadelen door de tweakers die hem hier hebben?
Verwijderd
Prima, toestel. Moet na 2 dagen zakelijk gebruik wel toegeven dat ik mijn werkdag maar net door kom op 1 accu.
Verder zuigt die gelockte bootloader heel erg hard, hoop dat men daar snel de vinger achter krijgt.
Verder zuigt die gelockte bootloader heel erg hard, hoop dat men daar snel de vinger achter krijgt.
Ja dat is ook waar ik over twijfel.
Vind de Optimus 2X sowieso beter. Maar die docks maken de Atrix heel erg aantrekkelijk
Heb jij enige docks?
Vind de Optimus 2X sowieso beter. Maar die docks maken de Atrix heel erg aantrekkelijk
Heb jij enige docks?
Waarom vind je de 2X beter? Als ik pro en cons afweeg tegen elkaar dan vind ik de atrix toch echt beter.Xmoo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:15:
Ja dat is ook waar ik over twijfel.
Heb jij enige docks?
Ik heb zelf al een tijdje een oogje op een Atrix en aangezien er nu al geruime tijd op verschillende sites met de maand juni wordt gesmeten, heb ik eens een mailtje naar Motorola gestuurd of er nu al iets bekend was. Ik kreeg ik het volgende antwoord terug.
Vind het toch een rare keuze. Er is duidelijk vraag naar en volgens mij zou het een prima concurrent zijn voor de HTC Sensation, die toevallig vandaag is aangekondigd.
Het lijkt me sterk dat ie überhaupt nog naar Nederland komt (officieel), als ze dat nu, ruim een half jaar na de introductie, nog niet weten. Mogelijk handig voor mensen die daar wel op ho(o)p(t)enAfter checking the availability of this phone in your country , we are sorry to inform you that we will not be able to confirm if this phone will be released in your country or not .
Vind het toch een rare keuze. Er is duidelijk vraag naar en volgens mij zou het een prima concurrent zijn voor de HTC Sensation, die toevallig vandaag is aangekondigd.
Afzetmarkt is gewoon te klein. Als je 'm wil hebben importeer je 'm even uit de UK, ook geen grote issue.
Als het goed is wel, ten tweede maakt het ook niet uit, installeer gewoon een NL Swype en klaar...
Zal de bootloader van de Atrix dan toch verdwijnen als er wordt geupdatet naar Android Gingerbread 2.3?
Zal de bootloader van de Atrix dan toch verdwijnen als er wordt geupdatet naar Android Gingerbread 2.3?

Ik las het op verscheidene sites ja, erg fijn =)

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 24-06-2011 11:00 ]
Verwijderd
ik ben zo juist in het bezit gekomen van een motorola atrix.
ik zie in het menu met de language dat ik geen nederlands kan kiezen.
alleen de talen eng. esp. fra. porto.
is er een programma wat je kan installeren dat je hem ook nederlands kan maken.
dan hoor ik het graag.
en ik wil de motorola atrix uit gaan breiden met de multimedia dock met hdmi en afstandsbediening
eventueel met bluetooth toetsenboard en bluetooth muis er bij en graag wil ik de auto cardock er ook nog bij aanschaffen. dit toestel wordt nog niet in nederland verkocht maar ik wil wel graag de optie,s aanvullen bij de motorola atrix als het kan mag het 2dehands zijn of nieuw maar ik wil de optie,s in nederland zelf ophalen
en meteen betalen. iemand tips waar ik deze optie,s in nederland kan kopen dan hoor ik het graag.
alvast bedankt.
ik zie in het menu met de language dat ik geen nederlands kan kiezen.
alleen de talen eng. esp. fra. porto.
is er een programma wat je kan installeren dat je hem ook nederlands kan maken.
dan hoor ik het graag.
en ik wil de motorola atrix uit gaan breiden met de multimedia dock met hdmi en afstandsbediening
eventueel met bluetooth toetsenboard en bluetooth muis er bij en graag wil ik de auto cardock er ook nog bij aanschaffen. dit toestel wordt nog niet in nederland verkocht maar ik wil wel graag de optie,s aanvullen bij de motorola atrix als het kan mag het 2dehands zijn of nieuw maar ik wil de optie,s in nederland zelf ophalen
en meteen betalen. iemand tips waar ik deze optie,s in nederland kan kopen dan hoor ik het graag.
alvast bedankt.
Je zult je moeten beroepen op het XDA forum. Wellicht dat iemand je een plezier wil doen, anders zie ik het somber in. Hij komt gewoonweg voorlopig hier niet uit. Enorm domme zet imho. Zeer krachtig en mooi, een geijkte telefoon. Je loopt omzet mis.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik denk er over na om ook deze telefoon te importeren via simplyelectronics.net /.co.uk. Nu las ik op internet wel slechte reviews mbt deze site. Wat zijn jullie ervaringen?
edit: gevonden in t abo-topic. aantal keer door drukte later verzonden.q
edit: gevonden in t abo-topic. aantal keer door drukte later verzonden.q
[ Voor 21% gewijzigd door meurton op 22-07-2011 00:06 ]
Via simplyelectronics is hij lekker goedkoop (429 euro). Via Expansys 519. Nu vraag ik mij af wat het verschil is. Expansys geeft duidelijk aan dat zij het EU model hebben, simplyelectronics heeft volgens mij een import uit de VS. (Bij simplyelectronics staat er ook een at&t logo achterop). Bij de EU versie staat er MotoBlur.
Zijn er grote verschillen tussen deze 2, behalve het batterijklepje? Ik las op op verschillende sites, en oa hier dat veel mensen problemen hebben met de Atrix icm Vodafone, en ik heb vodafone xD. Is dit een probleem dat alleen met de VS versie er is?
Zijn er grote verschillen tussen deze 2, behalve het batterijklepje? Ik las op op verschillende sites, en oa hier dat veel mensen problemen hebben met de Atrix icm Vodafone, en ik heb vodafone xD. Is dit een probleem dat alleen met de VS versie er is?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Heeft niemand hier een atrix via simplyelectronics (en liefst combi met vodafone?)
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Verwijderd
iemand ervaring met de motorola atrix met custom rom gingerbread 2.3.4 er op zetten.
ik heb gisteren de bootloader unlocked en nu wil ik er custom roms er op gaan zetten.
en lees dat er toch wel de nodige risico,s aan vast zitten en durf het zelf niet goed aan.
dat lees ik bij xda wat allemaal engels is en dat is niet mijn sterkste punt.
als iemand mij er iemand mee wil helpen via pm of via dit forum dan ben ik hem dankbaar.
het lijkt ook dat anders het topic van de motorola atrix geen aandacht er meer voor is.
ik heb gisteren de bootloader unlocked en nu wil ik er custom roms er op gaan zetten.
en lees dat er toch wel de nodige risico,s aan vast zitten en durf het zelf niet goed aan.
dat lees ik bij xda wat allemaal engels is en dat is niet mijn sterkste punt.
als iemand mij er iemand mee wil helpen via pm of via dit forum dan ben ik hem dankbaar.
het lijkt ook dat anders het topic van de motorola atrix geen aandacht er meer voor is.
Verwijderd
De EU versie zal wel die van Orange uit de UK zijn aangezien de atrix daar wel verkrijgbaar is3dmaster schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:40:
Via simplyelectronics is hij lekker goedkoop (429 euro). Via Expansys 519. Nu vraag ik mij af wat het verschil is. Expansys geeft duidelijk aan dat zij het EU model hebben, simplyelectronics heeft volgens mij een import uit de VS. (Bij simplyelectronics staat er ook een at&t logo achterop). Bij de EU versie staat er MotoBlur.
ik heb de VS versie en had vodafone en dat was geen gelukkige combinatie, met t-mobile doet ie perfect