Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.knowyourmobile.com/siteimage/scale/800/600/174236.png

Afbeeldingslocatie: http://st2.gsmarena.com/vv/pics/motorola/motorola-atrix-europe.jpg

YouTube: MOTOROLA ATRIX Promo

Telefoon Model: Bar
Beschikbare Kleuren: Zwart
Invoermethode: Capacitive Touchscreen
Scherm Grootte: 4-inch, (qHD) 540x960 pixels
Scherm Kleuren: 16miljoen Kleuren

Dikte: 10.1mm
Lengte: 117.8mm
Breedte: 63.5mm
Gewicht: 135g

OS: Android 2.2 With Motoblur UI (Update naar 2.3 is gepland later dit jaar)
Processor: 1GHz NVIDIA Tegra 2 AP20H Dual Core processor
Ram Geheugen: 1GB
Ingebouwd Geheugen: 16GB
Geheugen Uitbreidbaar: MicroSD 32GB

Frequenties: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
Mobiele Netwerken: edge, gprs, hsdpa, hspa, umts
Connectivity: GPS, Bluetooth 2.1 + EDR, Wi-Fi b/g/n

Camera Resolutie: 5 Megapixels
Front Facing Camera: VGA
Videocamera Resolutie: 1280x720 Pixels, @ 30fps (1080p mogelijk na SW Update)
Flash: Dual Led
Video Player Formats: 1080p MPEG4, H.264, WMV, Xvid @ 30 fps
Music Player Formats: MP3/WAV/WMA/eAAC+
Radio Yes
Speaker Yes
Internet Yes

Batterij: 1930mAh
Stand-by: Tot 264 h (2G) / Tot 250 h (3G)
Gesprekstijd: Tot 8 h 40 min (2G) / Tot 9 h (3G)

Accesoires

HD Multimedia Dock:

http://www.motorola.com/c...0VgnVCM10000081bbb00aRCRD

Laptop Dock:

Auto Dock:

Er komt een nieuwe versie van MotoBlur aan voor de Atrix

http://androidcommunity.c...-gets-an-update-20110215/

[ Voor 37% gewijzigd door mafiatounes op 15-02-2011 23:40 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Over 3 maanden abo afgelopen, Motorola Milestone de deur uit en 100% zeker weten deze als opvolger..
Wat een beest van een foon en ook nog eens de looks erbij wat mij betreft..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 13:45
Indrukwekkende specs voor een telefoon! Is er al informatie wanneer dit toestel in nederland te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Nee, maar de Atrix wordt wel in europa geleverd. Zou deze ook wel willen, alleen de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 00:19
Had ie 1080 P video gehad wat de chipset mogelijk maakt, dan had ik er zeker op gewacht. :)

De accesoires zijn voor mij niet zo belangrijk, een computer heb ik al. :) Daarnaast zullen die wss ook een fortuin kosten.

Het High res scherm trekt mij echter wel flink, maar denk dat ik toch voorop wil gaan lopen en de meetste wind vangen met dat Lg geval binnenkort! :)
Daarnaast ben ik ook benieuwd of motorola ditmaal een degelijke camera zal monteren. :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
1 maart zou de Atrix in de US te koop zijn:
http://www.androidpolice....-coming-to-att-march-1st/

Tja en de prijs? Ik reken op zo'n 600 euro. Maar dan heb je wel de eerste van een nieuwe generatie mobiele telefoons: dual core.

http://www.techjunoon.com/motorola-atrix-review/

[ Voor 9% gewijzigd door Database freak op 17-01-2011 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Database freak schreef op maandag 17 januari 2011 @ 03:35:
1 maart zou de Atrix in de US te koop zijn:
http://www.androidpolice....-coming-to-att-march-1st/

Tja en de prijs? Ik reken op zo'n 600 euro. Maar dan heb je wel de eerste van een nieuwe generatie mobiele telefoons: dual core.

http://www.techjunoon.com/motorola-atrix-review/
Ligt eraan waar je hem vandaan haalt. ;)

http://cellhut.com/search...orola+atrix&action=submit

Nu zit ik er sterk aan te denken om mijn Desire HD weer in de verkoop te doen en een Atrix'je aan te schaffen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik ga deze denk ik ook kopen. Ik ben vooral geinteresseerd in het webtop gebeuren voornamelijk i.c.m. het Citrix verhaal. Mijn abbo verloopt binnenkort al, maar ik laat hem nog wel even doorlopen dan.

Ben verder aan het bekijken wat een tablet aan mijn huishouden toevoegd, maar ik gok erop dat samen met deze telefoon en de Win7 Media Center in de woonkamer het moment gekomen is waarop mijn werk-pc naar boven gaat verhuizen. :P

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Sagaris schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:34:
[...]

Nu zit ik er sterk aan te denken om mijn Desire HD weer in de verkoop te doen en een Atrix'je aan te schaffen. _/-\o_
Ik heb deze ook gezien inderdaad en heb veel reviews gelezen van deze website.
Sommige mensen zijn wel tevreden, maar ook veel drama over deze site (extra kosten, verkeerd model, branded model)
Mochten er meerdere sites komen en mocht nederland weer achterblijven met de 1 maart release, dan is importeren zeker een optie ;)

Nog even terugkomend op de 1080p verhaal van de Atrix. Dit is rechtstreeks van de Moto site af :)
Video

HD 1080 p capable

Capture – 720p MPEG4 and H.264 at 30 fps

(1080p will be supported via SW upgrade post-launch)

Playback – 1080p MPEG4, H.264, WMV, Xvid at 30 fps

(Playback through HDMI is 720p at launch and will be upgraded to 1080p via SW upgrade post-launch)

Streaming – VGA in MPEG4, H.264, H.263 at 30 fps

[ Voor 29% gewijzigd door Koen87 op 17-01-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 07:40
Zowel de specs als het toestel zelf zien er erg goed uit. Ben vooral positief verrast door die 1930mAh accu. Even afwachten hoe de gebruikerservaringen zijn als het toestel echt uit is, wie weet dat dit een opvolger is voor mijn huidige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47
Hele nette specs maar ik zal toch wachten totdat blijkt of de firmware net zo afgebakend is als op de andere Motorola-phones, anders vermoed ik dat het hoe dan ook een ding zal zijn dat een stuk trager is dan strikt noodzakelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dit zou wel eens mijn ideale telefoon kunnen zijn, mits ie in nederland te koop is (of die $399 + simonly, daar doe ik t ook wel voor) en motorola niet hetzelfde beveiligingsgeintje uithaalt als op sommige van hun Droids, want ik wil wel een beetje kunnen custom rommen natuurlijk.

Die specs :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leftblank schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:07:
Hele nette specs maar ik zal toch wachten totdat blijkt of de firmware net zo afgebakend is als op de andere Motorola-phones, anders vermoed ik dat het hoe dan ook een ding zal zijn dat een stuk trager is dan strikt noodzakelijk :/
Uhm want? De Milestone was aanzienlijk trager door de FW van Motorola? 8)7 _O-

Vind het een prachtdevice qua specs, gewoon heel heel heeeeel slick, alleen de looks hmm tsjaa..
Vind het wel jammer dat het allemaal van dat shiny zut is... En van plastic en dan nog hoogglans afwerking.
M'n Milestone is gedeeltelijk van metaal en de achterkant is bewerkt met een matte finish, dat was erg mooi.

Ik wist trouwens niet dat er ook een versie van de Atrix kwam zonder Verizon branding (van logo'tjes enzo)
dat is wel mooi! 4" vind ik wel mooi ook, niet zo groot als de 4,3" modellen die er ook zijn / aankomen en dergelijke. Al die accessoires kunnen me gestolen worden, heb een laptop / desktop / netbook / telefoon & tablet

Voor de rest ben ik benieuwd naar uitgebreide reviews en toch wel de looks in reallife..
Lijkt mij een beetje Samsung Galaxy S achtig namelijk en die heb ik weggedaan door de looks / plastic feel. :-(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
CLB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:20:
[...]

Uhm want? De Milestone was aanzienlijk trager door de FW van Motorola? 8)7 _O-
Gezien de snelheidswinst van de Moto Droid bij het gebruik van een custom firmware en dito resultaten bij de Desire, Galaxy S en overige telefoons lijkt het me vrij realistisch om dat te stellen ja. Sowieso wacht de Milestone nog steeds op een echte Android 2.2-release, voor mij reden genoeg om niet meteen weer met Motorola in zee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:48
Leftblank schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:28:
[...]

Gezien de snelheidswinst van de Moto Droid bij het gebruik van een custom firmware en dito resultaten bij de Desire, Galaxy S en overige telefoons lijkt het me vrij realistisch om dat te stellen ja. Sowieso wacht de Milestone nog steeds op een echte Android 2.2-release, voor mij reden genoeg om niet meteen weer met Motorola in zee te gaan.
Daar kan ik je wel gelijk in geven. De gesloten houding van Motorola is highly frustrating. Al helemaal icm hun matige support (vraag maar aan Milstone X720 eigenaren)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik een beetje gebrabbel.. is er gezegd bij de release van de Milestone dat hij ooit naar 2.2 geupgradet zou worden... nee... Dat is later gezegd en is er inderdaad nog steeds niet, that's true uiteraard.
Hadden ze ansich wel wat sneller mee mogen komen, of later moeten aankondigen, maarja wees blij dat je het ooit nog krijgt... Ik wil ook wel 2.2 support, maar of dat nu komt of over een maand, tsjaa zal aan mij liggen.
imho koop je een telefoon met de specs van dat huidige moment en niet om 'later te kunnen updaten'
Motorola's support in Europa (of Nederlands) is behoorlijk laag ja, maar je hoeft geen Motorola te kopen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik ben zeer geintereseerd in dit toestel qua specs, Maar een android of smartphone moet wel ff met de tijd mee gaan Htc heeft dit redelijk goed voor elkaar, Ik heb zelf geen ervaring met Motorola maar ik hoorde veel mensen klagen dat hun milestone slechte software support had/heeft in europa hopelijk brengt Motorola hier verandering in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere dual core hoor. Lijkt wel heel erg veel op die van de Defy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:31
achja, software. Zit nu ook gewoon op Gingerbread met m'n Desire. Ziet niet in waarom er voor de Atrix geen roms te downloaden zijn.
Ik zal wel even de reviews afwachten, maar dit lijkt toch echt mijn volgende telefoon te worden (Of op WMC moet nog iets beters tevoorschijn komen.....)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:28:
Zie niet in waarom er voor de Atrix geen roms te downloaden zijn.
Omdat Motorola de bootloader niet kan vrijgeven / locken, net zoals bij hun andere / vorige toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
CLB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:34:
[...]

Omdat Motorola de bootloader niet kan vrijgeven / locken, net zoals bij hun andere / vorige toestellen...
Ik snap dat jij op de milestone doelt, maar de Amerikaanse variant daarvan is gewoon te rooten. De enige reden dat de milestone een beetje een achtergesteld kindje is wat dat betreft, is omdat hij maar mondjesmaat verkocht is. Als de Europese variant van de Atrix dezelfde is als die uit de VS dan zal het groot aantal verkopen er wel voor zorgen dat al die zooi gewoon gehacked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij je nieuwe telefoon al gevonden CLB =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha het design kan me niet echt bekoren... en dat vind ik ook wel een punt waar ik erg op let =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
CLB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:26:
Haha het design kan me niet echt bekoren... en dat vind ik ook wel een punt waar ik erg op let =)
Niet?? Damn, de voorkant is redelijk standaard ja maar die achterkant.. Ik krijg er bijna een harde pl**ser van ;)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Heb Cellhut gisteren gemaild naar aanleiding van het feit dat er op de website geen mogelijke datum van levering staat, heb dit als antwoord gekregen:
Dear Customer,

Motorola Atrix 4G is in pre-order status at present and we apologize for same as we don't have an estimated arrival date for same.

We apologize for inconvenience caused, we are expecting this product to be soon in stock and we believe we will be able to ship it out by end of this week.

Thanks for your support.
Dus contrasterende berichtgeving... aan de ene kant weten ze niet, maar aan de andere kant weten ze wel dat ze eind deze week willen gaan verzenden. Kortom, als er deze week niets gebeurd weet ik nog niets. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Occy74 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:25:
Niet?? Damn, de voorkant is redelijk standaard ja maar die achterkant.. Ik krijg er bijna een harde pl**ser van ;)
Omdat die zo shiny is zeker ;)

Hier vind ik 'm wel mooi, maar dat zal wel aan de foto liggen:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1294377174.jpeg

Ben benieuwd wat die moet gaan kosten, los in de EU (vanuit de UK / Duitsland ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Sagaris schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:34:
[...]

Dat zou in Nederland een prijs betekennen van 399+10% invoerbel. + 20% BTW /1,33US/EURO = 399 EURO.
Dat is wel een erg lage prijs voor een telefoon die zoveel meer kan dan de huidige toestellen in de 400-500 range.
Denk toch dat je minstens aan de LG Optimus Black prijs moet denken: pricewatch: LG Optimus 2X Speed Zwart

De vage claims over hun levertijden maken, gegeven dat overal op internet 1 maart wordt genoemd, dat je denk ik deze tent beter kan mijden: "if it sound too goog to be true it usually is" zeker met webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die LG kost ook maar €456 bij belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Posts over levertijden, prijzen en dergelijke graag in een apart topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Maverick schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:37:
[...]

Ik snap dat jij op de milestone doelt, maar de Amerikaanse variant daarvan is gewoon te rooten. De enige reden dat de milestone een beetje een achtergesteld kindje is wat dat betreft, is omdat hij maar mondjesmaat verkocht is. Als de Europese variant van de Atrix dezelfde is als die uit de VS dan zal het groot aantal verkopen er wel voor zorgen dat al die zooi gewoon gehacked wordt.
Ik denk dat je het om moet draaien. De Moto Droid is het enige toestel waarbij het wèl kon. Ik geloof dat de code per ongeluk "gelekt" is (hoewel je dat soort dingen altijd met een korrel zout moet nemen tegenwoordig). Alle andere toestellen die Motor daarna heeft uitgebracht zijn zo gesloten als wat.
CLB schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:43:
Dat vind ik een beetje gebrabbel.. is er gezegd bij de release van de Milestone dat hij ooit naar 2.2 geupgradet zou worden... nee... Dat is later gezegd en is er inderdaad nog steeds niet, that's true uiteraard.
Hadden ze ansich wel wat sneller mee mogen komen, of later moeten aankondigen, maarja wees blij dat je het ooit nog krijgt... Ik wil ook wel 2.2 support, maar of dat nu komt of over een maand, tsjaa zal aan mij liggen.
imho koop je een telefoon met de specs van dat huidige moment en niet om 'later te kunnen updaten'
Motorola's support in Europa (of Nederlands) is behoorlijk laag ja, maar je hoeft geen Motorola te kopen...
Je koopt niet een toestel van 500 euro om er achter te komen dat je eigenlijk al direct achter de feiten aan loopt. Daar zijn het net ff teveel centjes voor. Al helemaal omdat andere fabrikanten wèl snappen hoe het moet (vooral HTC overigens). Ik koop dus ook géén Motorola meer. En als ik de commentaren op de Facebook site van Motorola bekijk ben ik niet de enige...

[ Voor 40% gewijzigd door Rossi46 op 18-01-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Rossi46 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat je het om moet draaien. De Moto Droid is het enige toestel waarbij het wèl kon. Ik geloof dat de code per ongeluk "gelekt" is (hoewel je dat soort dingen altijd met een korrel zout moet nemen tegenwoordig). Alle andere toestellen die Motor daarna heeft uitgebracht zijn zo gesloten als wat.
De laatste HTC toestellen hadden toch ook zoiets? (gelockte bootloader) Toch zijn deze volledig geopend door de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:08:
Je koopt niet een toestel om er achter te komen dat je eigenlijk al direct achter de feiten aan loopt.
Bij geen enkele telefoon / provider is te zeggen dat je in de toekomst updates krijgt natuurlijk...
En achter de feiten aanlopen.. tsjaa telefoons worden nou eenmaal is geupgradet qua software, dat is met alles.
Je koopt toch een telefoon / apparaat met functies die die op dat moment ondersteunt..
Ik koop toch ook geen Bravia televisie van Sony en begin te blerren als het 2011 model meer functies heeft.

De Milestone kocht je met Android 2.0 en dat wordt uiteindelijk 2.2.
Deze Atrix kun je kopen met Android 2.2 en of dat nog wordt geupgradet, tsjaa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 00:19
Ik lust dit ding wel. :) Die update naar 1080P streamen klinkt goed!

Helaas voor t opnemen van slechts 720P, maargoed. Ik lees wat over verwachte in stock eind deze week in bepaalde continenten?! Klopt dat?! Graag een leveringstijden topic.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Maverick schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:30:
[...]

De laatste HTC toestellen hadden toch ook zoiets? (gelockte bootloader) Toch zijn deze volledig geopend door de community.
Ik weet niet exact hoe het zit maar er moet een verschil bestaan. De Desire HD was volgens mij al zo ongeveer vanaf het begin volledig aan te passen door middel van custom ROM's. Bij de Milestone (en alle andere Moto's) is dat nog steeds niet mogelijk. En daar wringt wat mij betreft nou juist de schoen. Dit houdt in dat je gebonden bent aan de "update-bereidheid" van een de fabrikant. En daar blinkt Motorola nou niet echt in uit. Bij HTC's (en bijvoorbeeld ook de SGS en de Google toestellen) hoef je je daar totaal geen "zorgen" om te maken. De community zorgt er wel voor dat je up-to-date blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:49
Motorola: geen support, niet hackable.
Sony-Ericsson: geen support, wel hackable.
Samsung: geen support, wel hackable.
HTC: wel support (zelfs oudere toestellen zoals de Hero en de Legend), wel hackable.

Gewoon rekening mee houden bij je aankoop, zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
phobosdeimos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:09:
Motorola: geen support, niet hackable.
Sony-Ericsson: geen support, wel hackable.
Samsung: geen support, wel hackable.
HTC: wel support (zelfs oudere toestellen zoals de Hero en de Legend), wel hackable.

Gewoon rekening mee houden bij je aankoop, zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Klopt zeker, daarom is het wmb wel van belang dit ook kenbaar te maken in dit topic; als je je er van te voren van bewust bent is het uiteraard een minder groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atrix wordt verkrijgbaar bij Orange UK, dat wist ik nog niet..

En: http://newsroom.orange.co...ture-of-mobile-computing/

Hmm q2 van 2011...

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 20-01-2011 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen toetsenbord en het design vind ik ook maar zo-zo, maar sweet mother of god, wat een specs :w

Had de Desire Z deze specs zat hij nu in mijn zak.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het van Motorola is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk altijd maar: andere fabrikanten zullen ook wel met zulke hardware op de proppen komen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
CLB schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:57:
Ik denk altijd maar: andere fabrikanten zullen ook wel met zulke hardware op de proppen komen =)
Ja HTC komt ook met een dualcore (qualcomm 1.2ghz) maar deze zal er pas eind dit jaar zijn.
Lijkt er weer op dat we lekker worden gemaakt met mooie specs en plaatsjes maar nog maanden moeten wachten tot we ze echt kopen kunnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is helaas altijd zo, alleen Apple regelt dat altijd vrij goed, secuur en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Maar dat is wel de US variant, die wij hier waarschijnlijk niet gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mottebelke schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:09:
Maar dat is wel de US variant, die wij hier waarschijnlijk niet gaan zien.
Wat we hier niet gaan zien, betekend niet dat we die niet kunenn kopen.
Importeren wordt vrij veel gedaan en deze Motorola Atrix werkt namelijk ook op het netwerk hier in Europa.
Het feit dat deze nu de FCC gepasseerd is, betekent dat de US release niet lang meer op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Motorola is bezig met alles open te maken zodat we custom rom's kunnen flashen enz.. De berichten zag ik enkele dagen terug voorbij gaan. Hopelijk geldt dit voor de atrix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
mafiatounes schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:12:
Motorola is bezig met alles open te maken zodat we custom rom's kunnen flashen enz.. De berichten zag ik enkele dagen terug voorbij gaan. Hopelijk geldt dit voor de atrix!
Dan zou ik die berichten nog maar eens goed door gaan lezen want dit heeft Motorola zeker niet gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat die 'laptopdock' moet gaan kosten, als ik er over nadenk toch wel erg interesting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Volgens de geruchten zo'n $150,- Klinkt niet eens zo gek imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm dat is wel heel weinig imho, maarja toestel zal genoeg kosten =) Afwachten dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
CLB schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:
Hmmm dat is wel heel weinig imho, maarja toestel zal genoeg kosten =) Afwachten dus!!
Het is in feite een toetsenbord met een scherm en een accu. Als je bedenkt dat je voor €200,- al een netbook kunt kopen tegenwoordig dan is $150,- niet heel weinig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
kan je op de dock (niet de display dock) ook een muis en toetsenboard aansluiten.... Zou de dock in de standaardpakket zitten...

antwoord yess...

hd multimedia dock ondersteunt usb keyboard, mouse......maar helaas niet standaard in de box....

[ Voor 31% gewijzigd door bluemind op 25-01-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik wacht het allemaal maar af, misschien toch wel tof voor onderweg / op school..
Waarom zou ik een dure laptop kopen met uberveel kracht, terwijl ik alleen wil browsen en Officen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:42:
[...]

Dan zou ik die berichten nog maar eens goed door gaan lezen want dit heeft Motorola zeker niet gezegd.
http://www.talkandroid.co...lsewhere-then-apologizes/

Ze zouden bij motorola aan een oplossing werken in ieder geval, Weet alleen niet of het dan mogelijk zal zijn om custom roms te installeren hoop enkel van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
mafiatounes schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 03:27:
[...]

http://www.talkandroid.co...lsewhere-then-apologizes/

Ze zouden bij motorola aan een oplossing werken in ieder geval, Weet alleen niet of het dan mogelijk zal zijn om custom roms te installeren hoop enkel van wel.
Ja het bericht is mij wel bekend... Je zette alleen je eigen suggestie neer alsof Motorola dat gezegd zou hebben. Best belangrijk verschil vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Minipoll: LG Optimus 2x Speed of (wachten op) de Motorola Atrix?

Ik weet dat ik nog even wacht op de Atrix, omdat de reviews ervan nét even beter zijn. Als mijn G1'tje het maar uithoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atrix, omdat LG helemaal een buttmerk is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ippe Ziepe schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:02:
Minipoll: LG Optimus 2x Speed of (wachten op) de Motorola Atrix?

Ik weet dat ik nog even wacht op de Atrix, omdat de reviews ervan nét even beter zijn. Als mijn G1'tje het maar uithoudt...
Ik wacht zelf op de Samsung Galaxy S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik zou wachte tot MWC, dan weet je welke dualcore smartphones er allemaal uitkomen dit jaar. Want htc en se komen denk ik ook wel met dualcore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Tot nu toe de matrix en er moet wel iets heel moois op de mwc aangekondigd worden wil ik daar van afwijken :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

jaco32 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:57:
Ik zou wachte tot MWC, dan weet je welke dualcore smartphones er allemaal uitkomen dit jaar. Want htc en se komen denk ik ook wel met dualcore...
Voor mij gaat HTC te laat komen dit jaar (heb abo tot 11 juni, no way dat ik daarna bij T-Mobile blijf!) en over SE-support ben ik qua updates niet erg te spreken... Maar de MWC afwachten kan natuurlijk zeker geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws! via een update kan de Atrix ook 1080p recorden en 1080p afspelen via de hdmi

http://www.engadget.com/2...deo-recording-in-post-la/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was al bekend hoor dat die update er zou komen, desalniettemin wel relaxed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mWEvWYbxLEo]

nieuwe promo

Ook wel vet dat er een fingerprint-scanner in zit :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
so far DE phone voor mij...
Alleen...updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
aan het einde van de promo film komt er een melding : subcribe to motorola europe channel... dit betekent dat deze zeker de continent eu zal bereiken,,, fijn nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
bluemind schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:58:
aan het einde van de promo film komt er een melding : subcribe to motorola europe channel... dit betekent dat deze zeker de continent eu zal bereiken,,, fijn nieuws...
Dat was al bekend. ;) Maar in ieder geval leuk dat we nog een 'bevestiging' krijgen. :) I for one, can't wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Kenny1001 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:37:
so far DE phone voor mij...
Alleen...updates...
Zou XDA-Developers.com er meteen mee aan de slag gaan? Als je root kunt krijgen op die Atrix en XDA er leuke ROM's voor maakt, dan kan het me niet zoveel schelen of Moto zelf met updates gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:52

K4F

Ippe Ziepe schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:20:
[...]

Zou XDA-Developers.com er meteen mee aan de slag gaan? Als je root kunt krijgen op die Atrix en XDA er leuke ROM's voor maakt, dan kan het me niet zoveel schelen of Moto zelf met updates gaat komen.
Ik denk dat dit helemaal afhankelijk is van wat er met de bootloader gaat gebeuren en de populariteit van het toestel. Als ik nu kijk denk ik dat het toestel aardig wat aandacht zal krijgen door de unieke features en specs. Ik betrap mezelf er niet vaak op dat ik voor de release van een apparaat mezelf al lekker aan het maken ben maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Vingerprint (Geweldig, voor als je je telefoon kwijtraakt of even laat liggen)
-USB aansluiting van keyboard en muis.. (Usb mass storage ook?)
-Display resolutie
-HDMI (ook mirror?)
-Accessoires + software ervoor ( Media center achtig en die netbook gedoe )
-Batterij

Dislikes:
-Design
-Motoblur (lelijke witte notificatie balk etc.. touchwiz van samsung is veel chiller en Sense van HTC al helemaal)
-Software support.. (zou mooi zijn als ze honeycomb beloven met hardware UI render.. Honeycomb is gemaakt voor dualcore.) Daarnaast zal de europese variant wel weinig aandacht krijgen voor enige support.. zoals de milestone.

Wacht nog even waarmee Samsung komt. Misschien is dat nog mooier als dit... Vooral die Super Amoled Plus scherm schijnt een juweeltje te zijn.
Daarnaast schijnt die scorpion SoC nog weer een tikkeltje beter te zijn als de Tegra2, Maar de tegra 2 heeft weer meer support omdat er veel meer soorten apparaten er op lopen.. wat is beter?
In de Atrix zit waarschijnlijk weer een simpele LCD. En geen IPS of Amoled.... (maar dat weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:13:
Wacht nog even waarmee Samsung komt. Misschien is dat nog mooier als dit... Vooral die Super Amoled Plus scherm schijnt een juweeltje te zijn.
Daarnaast schijnt die scorpion SoC nog weer een tikkeltje beter te zijn als de Tegra2, Maar de tegra 2 heeft weer meer support omdat er veel meer soorten apparaten er op lopen.. wat is beter?
In de Atrix zit waarschijnlijk weer een simpele LCD. En geen IPS of Amoled.... (maar dat weet ik niet)
Deze komt niet met een gewoon scherm, het komt met een RGBW PenTile scherm en het zou in veel opzichten beter moeten zijn dan amoled.

hier kan je over lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw die desktop-dock gaat vermoedelijk $60 kosten. Valt me nog best mee (Apple accessoires zijn ook vaak duur). Van die desktop-mode moet je overigens niet te veel voorstellen. Is leuk voor een paar keer maar ook niet meer dan dat. Is gewoon Slashtop: wat je ook op sommmige netbooks hebt (o.a. HP's Quickweb). Op een Intel Atom Nx werkt dat al niet eens heel soepel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
wordt atrix EU (3G) version ook in de amerikaanse markt te koop aangeboden...
zo ja zijn mensen met ervaringen,,, ik ben van plan om dit via een kennis laten brengen, die binnenkort naar amerika gaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
bluemind schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:02:
wordt atrix EU (3G) version ook in de amerikaanse markt te koop aangeboden...
zo ja zijn mensen met ervaringen,,, ik ben van plan om dit via een kennis laten brengen, die binnenkort naar amerika gaat......
Ervaringen komen pas wanneer deze telefoon ook daadwerkelijk al gereleased is ;) Dan moet je nog 2,5 week geduld hebben :)
Als je vraagt naar ervaring qua bestellen uit de US, ik heb een US versie van de Nexus One, gaat prima :) verwacht bij de Atrix ook zo.
Ik heb al wel de Europese versie in een webshop (US) gezien, maar geen idee waar meer...

[ Voor 12% gewijzigd door Koen87 op 01-02-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 18:05
Beetje stom/jammer dat Motorola doet alsof ze de eerste zijn met een dual-core, dat hebben ze mis de LG 2x IS al uit in azie... En is de Atrix al ergens uit? (neeeeeeee)

Maargoed voor mij is het duidelijk het wordt de LG 2X of de SGS2, plastic looks of niet, niet een extreme gelockte bootloader voor mij (heb een milestone gehad, super telefoon met super hardware, maar die lock weerhoud me de komende paar jaar nog iets van Motorla te kopen)... Maargoed misschien wordt HTC nog optijd wakker en kondigen ze een concurrerend toestel aan met het MWC, ik vrees echter van niet want een dual-core qualcomm zie ik nou eenmaal niet zo snel draaien als een tegra 2 (en dan met name de GPU kant van het verhaal, de CPU zal wel vergelijkbaar zijn)...

En die gasten hier die zeggen dat andere telefoons ook gelocked zijn, ja klopt maar de mate waarin is heel anders... Zie het als een deur van een huis vergelijken met een deur van een bunker, beide kunnen op slot maar welke zal lastiger (of onmogelijk) in te breken zijn... Dat is het geval bij Motorola, die hebben zo extreme encryptie dat het voorlopig niet te kraken is (en als dat wel te kraken is gaan ze van RSA 1024 naar RSA2048 en duurt het weer 5 jaar eer dat gekraakt is)...

[ Voor 13% gewijzigd door watercoolertje op 01-02-2011 11:41 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders die Atrix vindt klinken als een schoonmaakmiddel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:43:
Iemand anders die Atrix vindt klinken als een schoonmaakmiddel? :p
Ik vind het eerder klinken als een geil wijf en als je dan de specs bekijk, dan klopt dat nog ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndreStarTrek schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:24:
[...]

Ik vind het eerder klinken als een geil wijf en als je dan de specs bekijk, dan klopt dat nog ook :P
beauty or brains? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bobwarley: waarom niet beiden?

Weet iemand misschien wanneer deze uitkomt? Ik weet dat dit niet het levertijden topics is maar volgens mij is er niet eens een Motorola Atrix levertijd topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus dan vraag je het hier maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ik ga dan voor "brains with a nice face" maar deze phone gaat wel dit zegen "Do I make you horny, baby, yeah" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zal verkrijgbaar worden bij eXpansys, dat is alvast fijn... net als alle accessoires!
Prijzen zijn nog onbekend, maar de Google Nexus S kost daar los zo'n 700,00, dat is dan wat minder fijn :9

Accessoires:
Afbeeldingslocatie: http://i2.expansys.com/img/g/208078/motorola-standard-dock-for-motorola-atrix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1.expansys.com/img/g/208074/motorola-hd-multimedia-dock-for-atrix-4g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.expansys.com/img/g/208075/motorola-laptop-dock-for-motorola-atrix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.expansys.com/img/g/208076/motorola-vehicle-dock-for-motorola-atrix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.expansys.com/img/g/208079/motorola-wireless-keyboard-for-motorola-atrix.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 04-02-2011 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:52

K4F

De laatste 2 dagen lees je hier en daar wat over de prijzen en daar word je toch niet echt vrolijk van. Op onder andere androidforums en xda hebben ze het over 500 dollar voor de laptop dock (los en telefoon bundel icm contract) voor de amerikanen. Wat gaat dit geintje wel niet kosten voor ons fanatieke europeanen... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:43

TheFirepit

Vuurbal

K4F schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:33:
De laatste 2 dagen lees je hier en daar wat over de prijzen en daar word je toch niet echt vrolijk van. Op onder andere androidforums en xda hebben ze het over 500 dollar voor de laptop dock (los en telefoon bundel icm contract) voor de amerikanen. Wat gaat dit geintje wel niet kosten voor ons fanatieke europeanen... ;w
Ik hoop toch echt niet dat de laptopdock zo ongelovelijk duur wordt...

Trouwens, het volgende filmpje had ik nog niet gezien, maar is wel zeer interessant:
YouTube: Smarter docks for MOTOROLA ATRIX

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm mooi filmpje inderdaad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Laptop dock gaat $499 kosten ?!?!?
(als zit echt zo duur wordt dan zijn ze helemaal dolgedraaid bij Motorola)

edit: doh, beter de berichten boven me lezen, dit is dus al vermeld..

[ Voor 13% gewijzigd door Occy74 op 05-02-2011 14:03 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja die accessoire prijzen. Het zou typisch Motorola zijn om een geweldig product te maken, maar het volledig uit de markt te prijzen. Laptopdock mag maximaal 250 euro zijn, voor mijn gevoel.

Terwijl dit soort filmpjes: YouTube: Smarter docks for MOTOROLA ATRIX
je uitnodigen om een grote hoeveelheid docks te kopen. Dus logisch is om de docks relatief goedkoop aan te bieden. Met die docks 'lock' je de gebruikers ook aan Motorola, tenminste als de Atrix 2 en 3 compatible zullen zijn met de bestaande docks.

maar goed ik weet niet of Motorola ook zo logisch (1 visie, afgestemd tussen alle afdelingen) nadenkt.

tot zover deze zondagochtend logica.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500eu voor die dock, dat zou absurd zijn. Voor dat geld kan je net zo goed een echte laptop kopen. Misschien 100eu erboven op en je hebt een prima laptoppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:22:
tja die accessoire prijzen. Het zou typisch Motorola zijn om een geweldig product te maken, maar het volledig uit de markt te prijzen. Laptopdock mag maximaal 250 euro zijn, voor mijn gevoel.
Niet eens, met de laptopdock krijg je alleen een toetsenboard met muis een monitor en een accu. Ik zou zeggen 150 is meer als zat, maar tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier heb je de Motorola logica, waar ik het hierboven over had. De Xoom belachelijk duur voor $800. En niet 'standaard' wifi? (dat is bijna te vreemd).

http://www.engadget.com/2...til-you-buy-one-month-of/

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 17:32

Roytoch

Nietes

Op dit moment is de grote concurrent van de Atrix, voor mij althans, de LG Optimus 2x. Zowel LG als Moto zijn niet echt merken waar ik zelf heel warm van wordt, maar laten we wel zijn: ze zijn wel het eerst met dual core en keiharde spekkies, terwijl HTC geen idee heeft wat ze moeten doen en de ene na de andere lelijke single core blijft maken (persoonlijke mening, als eigenaar van een goedwerkende maar aarslelijke Desire). Dus het gaat om die 2 (ohja, tenzij samsung een supertelefoon maakt die alles topt wat tot nu toe bekend is over de anderen, komt hier never ever een samsung).

Alleen, nu is die LG gereviewed door Engadget. Vrij positief maar er zijn wel minpunten. Die hebben vooral te maken met de software. Nu is dat totaal niet interessant want het ding staat wagenwijd open (is nu al te rooten, kan je je voorstellen). Moto: not so much.

Het is door meerdere mensen gezegd, dus echt heel bijzonder is het niet als mening zijnde, maar de stand voor een april-aankoop is nu als volgt: Als de moto 'open' is, en normaal verkrijgbaar (niet via vage grijze expansys kanalen), dan wordt het die. Anders wordt het de LG.

Ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Roytoch op 07-02-2011 23:15 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
roy.ahuis schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:14:
Op dit moment is de grote concurrent van de Atrix, voor mij althans, de LG Optimus 2x. Zowel LG als Moto zijn niet echt merken waar ik zelf heel warm van wordt, maar laten we wel zijn: ze zijn wel het eerst met dual core en keiharde spekkies, terwijl HTC geen idee heeft wat ze moeten doen en de ene na de andere lelijke single core blijft maken (persoonlijke mening, als eigenaar van een goedwerkende maar aarslelijke Desire). Dus het gaat om die 2 (ohja, tenzij samsung een supertelefoon maakt die alles topt wat tot nu toe bekend is over de anderen, komt hier never ever een samsung).

Alleen, nu is die LG gereviewed door Engadget. Vrij positief maar er zijn wel minpunten. Die hebben vooral te maken met de software. Nu is dat totaal niet interessant want het ding staat wagenwijd open (is nu al te rooten, kan je je voorstellen). Moto: not so much.

Het is door meerdere mensen gezegd, dus echt heel bijzonder is het niet als mening zijnde, maar de stand voor een april-aankoop is nu als volgt: Als de moto 'open' is, en normaal verkrijgbaar (niet via vage grijze expansys kanalen), dan wordt het die. Anders wordt het de LG.

Ben benieuwd.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn idd. :) Hoewel de LG het waarschijnlijk niet zal worden. Ik denk dat ik HTC even afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:36:
[...]

Kan het hier alleen maar mee eens zijn idd. :) Hoewel de LG het waarschijnlijk niet zal worden. Ik denk dat ik HTC even afwacht.
inderdaad, goede afweging. Ligt het aan mij, of is HTC de laatste tijd wat conservatief met zijn nieuwe modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:56:
[...]

inderdaad, goede afweging. Ligt het aan mij, of is HTC de laatste tijd wat conservatief met zijn nieuwe modellen?
Het lijkt erop dat HTC de strategie van Samsung over lijkt te nemen. Mysterieus blijven en dan ineens aankondigen en daarna snel lanceren.

Motorola doet dit helaas niet (voor Europa :) )
De grote + van deze motorola vind ik nog steeds de batterij, het scherm en het geheugen (RAM en Opslag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roy.ahuis schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:14:
Als de moto 'open' is, en normaal verkrijgbaar (niet via vage grijze expansys kanalen).
Waarom is eXpansys nou weer vaag? Mooie webshop met producten die niet altijd overal verkrijgbaar zijn.
M'n Motorola Milestone komt er ook vandaan, had 'm als een van de eerste in Nederland, daar kies je toch voor.
Tevens leveren ze gewoon een EU-versie en loopt ook de garantie-afhandeling netjes via eXpansys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 17:32

Roytoch

Nietes

Expansys is vaag omdat veel grijze import is. Dat weegt voor mij soms mee, en dan met name bij iets duurs als een telefoon. Officiele retailkanalen zijn dan wel prettig. Een ander ding dat me tegenstaat is Moto's vrijwel volledige terugtrekking uit Europa. En, en dat is eigenlijk het belangrijkst, ik vind het sim-only/vs 1 jarig contract verschil qua maandkosten zo nihil, dat ik dan liever de telefoon bij een provider haal en nog een beetje toestelkorting vang. Expansys heeft vziw geen abonnementen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
De Atrix is al te vinden bij enkele reviewers. Zo zijn ze bij Engadget al druk bezig met het schrijven van de review.

Engadget laat al wel weten enthousiast te zijn over de phone. Qua laptop dock is het alleen nog een beetje wennen.

"Right now we can say that we're pretty impressed with the device's blazing speed and gorgeous screen, but our experiences with the laptop dock have been hit or miss. It's clearly a mixture that takes some getting used to -- but we're excited about the prospect of trimming down our rig and traveling light. The two pieces could make for a powerful combo."

http://www.engadget.com/2...motorola-atrix-4g-review/
Pagina: 1 2 3 4 Laatste