Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
izzo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:14:
[...]

Had je gewoon de NL microsoft gebeld? (welk nummer had je?)

Ik heb namelijk wel een originele productkey , maar die kan ik nergens invoeren, dus moet ik alsnog activeren via microsoft.
Ik kwam er niet uit bij het keuzemenu, heb er voor gezorgd dat ik een medewerker aan de lijn kreeg dmv de Windows Product Activatie :9 Daarna hebben ze me intern na de goede afdeling doorgestuurd :)

Nummer heb je inmiddels (zie post hierboven) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02

Audione0

Strijdt der titanen

Welk toestel moet ik trouwens benoemen als ik een product key via te telefoon aan ga vragen? Niet dat ik straks met een bek vol tanden sta als ik medewerker aan de de lijn krijg..
Dus een toestel die ik nederland verkcoht wordt :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Ik zei gewoon HD2 en dat was geen probleem. Maar als je last van 7 kleuren hebt, kan je ook HD7 zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02

Audione0

Strijdt der titanen

Bij mij is het 1 kleur, wel erg donker welliswaar.. Maar ik maak me meer druk om het effect erna. Tis zo'n vieze nasmaak. Hahah!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:47
Hebben jullie een link naar een handleiding? Die in de TS geeft een 404...

Edit: Is dit filmpje voldoende?

[ Voor 37% gewijzigd door MiniFan op 16-02-2011 19:36 ]

• EBOOZ
  • Laatst online: 17-09 14:19
Deze wordt in andere posts genoemd.

• MiniFan
Bedankt :)

• MiniFan
Dat is dus genoeg om gewoon vanaf WiMo WP7 erop te zetten?

Als het goed is krijg ik morgen of overmorgen mijn HD2 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:44

Damian

Insane Obtrusion

Heb hem hier nu draaien op de HD2, moet zeggen dat ik hem wel goed vind werken (xboxmod versie). Beetje onlogisch dat de groene telefoonknop (answer?) de camera start, vond ik redelijk onlogisch....

Nu nog even acherhalen hoe Windows Live te activeren is.. Kan dat zonder MS te bellen ?

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 18-02-2011 14:04 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Gewoon ff MS bellen en dan krijg zo een code.

020 - 500 1500 En dan optie 2 --> optie 6 (je krijgt dan weer een keuze menu, maar als je even wacht, word je doorverbonden naar een medewerker.

Vertel dat je een HD7 hebt gekregen ofzoiets. Klaar.

[ Voor 69% gewijzigd door tzeunis op 20-02-2011 20:46 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
Waarom reset hij alles bij een reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb al een tijdje WP7 draaien en vorige week had ik ineens het probleem dat hij nadat de accu leeg was niet meer wilde opstarten. Hij bleef maar rebooten.

Uiteindelijk na flink wat lezen op XDA bleek dat WP7 op de HD2 heel erg kieskeurig is met de sdcards.

Ik weet niet of het aan de custom roms ligt, maar ik heb meerdere geprobeerd met hetzelfde probleem.

Zodra ik de sdcard eruit haalde, bootte hij als een dolle en was hij ook veel sneller.De sdcard die problemen gaf was een 8GB Kingston SDC4 card.

Vervolgens heb ik mijn originele 2GB SanDisk sdcard erin gedaan. Dit is de originele kaart die bij de telefoon zat. Ik merkte direct dat WP7 met deze kaart heel veel sneller was. Na het opstarten bij een hardreset moet je alles weer opnieuw instellen en gaat de telefoon als laatste nog wat apps installeren. Dit laatste proces duurde met de Kingston 5-10 minuten. Met de Sandisk was het in 5 sec klaar.

Ook het OS reageert veel sneller en het sideloaden van apps ging ook een factor 10-20 sneller.

Helaas was de 2 GB Sandisk ook niet vlekkeloos. Uiteindelijk op het XDA forum gekeken met welke kaart de minste problemen waren en utieindelijk een Sandisk 8 GB microSD HC Class 2 besteld.
pricewatch: Sandisk microSDHC 8GB Class 2

Vandaag binnen gekregen en alles werkt als een zonnetje. Ik hou het de komende weken in de gaten of alles goed blijft werken. Het schijnt dat juist de kaarten met een class 2 of 4 beter werken dan de snellere kaarten van class 8 of 10.

Iedereen met problemen met vastlopers, verlies van data, constante reboots etc zou ik aanraden om even 12 euro uit te geven aan een nieuw kaartje. Het is echt een totaal andere ervaring.

Alle info heb ik vanaf xda forum gehaald, dus alle credits mogen daar naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
[b]bassio schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:51
Het schijnt dat juist de kaarten met een class 2 of 4 beter werken dan de snellere kaarten van class 8 of 10.
Ik heb de Ultra mobile serie van Sandisk. Die hebben ze op een gegeven moment gedowngrade van class 6 naar 2 omdat het kaartje soms de pieken niet aankon, maar het is nog steeds hetzelfde snelle kaartje. Veel sneller dan de class 6 Adata cards van bijv paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Ik heb nog best moeilijk gedaan om een activatiecode te krijgen, heb ervoor naar Microsoft Duitsland gebeld :P Maar uiteindelijk dus wel een code gekregen van een hele vriendelijke Duitser.

Met mijn normale xxx@live.nl account werkten de Live services niet (not available in your region etc). Vervolgens een hard reset gedaan (en meteen dual boot met Android gemaakt ;) ) en een nieuw xxx@live.com account (US) aangemaakt. Met mijn nieuwe US account werkt alles prima :) Ik gebruik trouwens Twilight WP7 custom ROM.

Hoe vaak is zo'n code eigenlijk te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
Weet iemand eigenlijk of dit nog steeds mogelijk is, of heeft MS na de NoDo update dit geblokkeerd?

Edit: Je kan gewoon WP7 installeren op de HD2, en door DTF wordt er gewerkt aan de NoDo versie voor de HD2. Op dit moment moet je het dus stellen zonder NoDo. DTF heeft echter volgens youtube video's intern NoDo al werkend.

[ Voor 53% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 09-05-2011 10:05 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de gene die het nog niet weten :
*knip

nodo voor je hd2.

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 28-08-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
Inderdaad.

Draait al weer een paar daagjes prettig op mijn HD2. Moet wel zeggen dat het batterijverbruik iets lijkt te zijn toegenomen. Weet dat alleen niet zeker ivm het gebruik van mijn telefoon. Luister iedere dag 2 uur muziek (soms tegelijkertijd wat internet e.d.) + wat gebruik tussendoor, waarmee ik net de dag doorkom.

[ Voor 6% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 20-05-2011 21:55 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 21:53
Ik probeer nu ook maar eens WP7 te installeren op mijn HD2. Maar wordt echt diep droevig van de documentatie op het internet. Ga maar eens kijken of deze GoT handleiding wat is maar tot nu toe is het om te huilen.

Waarom blijft mijn updatescherm telkens op 0% hangen? Probeer nu MAGLDR112 te installeren op mijn mobiel, maar mijn mobiel of de installer doet helemaal niets. Iemand enig idee hoe dit komt?

Edit: Wat f*cking frusterend, nu doet mijn hele touchscreen het weer niet meer. Rot HTC HD2!

Hij gaat morgen lekker terug naar Vodafone en daar zorgen ze maar weer voor dat het kreng gaat werken. Ben er nu echt helemaal klaar mee met het onding. Het was altijd wel een aardige telefoon met wat rare "nags" maar nu doet hij dus helemaal niets meer. Ze sturen hem maar lekker op en laten hem maar maken. Ik ben er klaar mee. Heb hier tijd noch zin in om zoveel frustratie van zo'n kuttoestel op mij te halen.

[ Voor 70% gewijzigd door Robkazoe op 20-05-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Aha, dus omdat het jou niet lukt om dingen te doen die je met dat toestel eigenlijk helemaal niet hoort te kunnen doen, is het een "kuttoestel"'?

Misschien ligt het probleem meer tussen display en toetsenbord (tussen screen en touchscreen in dit geval :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 21:53
Er zijn hier twee problemen:

1. Mijn HTC HD2 heeft al langer vage kuren rond de touchscreen. Het vervelende was dat dit zo onregelmatig gebeurde dat ik eigenlijk geen zin had om dat ding op te laten sturen. Want dan zul je net zien dat het niet gebeurt wanneer ik hem inlever en vervolgens reparatiekosten of starttarief mag betalen. Nu doet de hele touchscreen het niet meer dus ga ik hem inleveren en hopelijk kunnen ze dat kreng eindelijk eens maken. Het zou fijn zijn als ik hem normaal kan gebruiken in het tweede jaar dat ik hem nu heb.

Daarnaast schijnt het bedrijf die de HTC HD2 maakt een rotbedrijf te zijn dus ik kijk helemaal niet uit naar het proces voor het inleveren van mijn mobiel.

2. Het feit dat de Tweakers how-to drie stappen bevat is nog tot daar aan toe. Maar dat die drie stappen naar drie verschillende delen van faqs op XDA/Internet verwijzen geeft toch wel een beetje aan hoe ongestructureerd het allemaal is. Op een gegeven moment zat ik met 15 tabbladen open om allemaal informatie op te zoeken en uit te zoeken.

Beide zaken zijn gewoon frustrerend. Vooral omdat alles verschrikkelijk veel tijd gaat kosten en ik dat niet altijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
Robkazoe schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:46:

1. Mijn HTC HD2 heeft al langer vage kuren rond de touchscreen. Het vervelende was dat dit zo onregelmatig gebeurde dat ik eigenlijk geen zin had om dat ding op te laten sturen. Want dan zul je net zien dat het niet gebeurt wanneer ik hem inlever en vervolgens reparatiekosten of starttarief mag betalen. Nu doet de hele touchscreen het niet meer dus ga ik hem inleveren en hopelijk kunnen ze dat kreng eindelijk eens maken. Het zou fijn zijn als ik hem normaal kan gebruiken in het tweede jaar dat ik hem nu heb.

Daarnaast schijnt het bedrijf die de HTC HD2 maakt een rotbedrijf te zijn dus ik kijk helemaal niet uit naar het proces voor het inleveren van mijn mobiel.

2. Het feit dat de Tweakers how-to drie stappen bevat is nog tot daar aan toe. Maar dat die drie stappen naar drie verschillende delen van faqs op XDA/Internet verwijzen geeft toch wel een beetje aan hoe ongestructureerd het allemaal is. Op een gegeven moment zat ik met 15 tabbladen open om allemaal informatie op te zoeken en uit te zoeken.

Beide zaken zijn gewoon frustrerend. Vooral omdat alles verschrikkelijk veel tijd gaat kosten en ik dat niet altijd heb.
:F koop een HD7 of blijf gewoon WM6.5 draaien op je HD2... als je geen zin hebt om je in te lezen en als je alles zo frustrerend vind, dan moet je hier vooral niet aan beginnen.
Het is allemaal niet zo moeilijk als je de stappen begrijpt inplaats van blind uitvoerd. Kost alleen wat tijd de eerste keer.

Het feit dat je touchscreen moeilijk doet staat hier los van. Dat je daar een jaar mee blijft lopen is je eigen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 24-05-2011 09:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Robkazoe schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:46:

Heb precies hetzelfde probleem gehad. Scherm begon eerst af en toe te haperen maar deed het na verloop van tijd helemaal niet meer. Gebeld met HTC, daar is het probleem bekend. Toestel werd volgende dag opgehaald, en precies een week later was het toestel gerepareerd terug. Echt top geregeld hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 20-09 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik heb een NoDo-uitvoering geïnstalleerd. De baterijduur is wel achteruit gegaan heb ik de indruk. Anderen die eenzelfde ervaring hebben?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:23

Convoy

g44p

RaJitsu schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:46:
Ik heb een NoDo-uitvoering geïnstalleerd. De baterijduur is wel achteruit gegaan heb ik de indruk. Anderen die eenzelfde ervaring hebben?
is een fix voor ;) even goed zoeken @ xda hiervoor... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
Zune vind mijn WP7 niet. Iemand anders met het zelfde probleem?

Hij is trouwens geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
MiniFan schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:24:
Zune vind mijn WP7 niet. Iemand anders met het zelfde probleem?

Hij is trouwens geactiveerd.
Meest voor de hand liggend:
Heb je het screenlock eraf? Staat 'ie op het homescreen?

Beide antwoorden een ja?
Heb je die usb router app geinstalleerd? Daarvan kan je toestel erg in de war raken - hard reset in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
robinVerdegaal schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:03:
[...]

Meest voor de hand liggend:
Heb je het screenlock eraf? Staat 'ie op het homescreen?

Beide antwoorden een ja?
Heb je die usb router app geinstalleerd? Daarvan kan je toestel erg in de war raken - hard reset in de war.
Ja en ja ;)

Nee, ik heb geen router app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
OK da's vreemd. Dat probleem heb ik nog niet langs zien komen op XDA-developers - maar goed ik lees daar ook lang niet alles.
USB kabeltje en gebruikte port ook in orde? Zune uninstallen en opnieuw erop zetten? HTC drivers verwijderen en dan opnieuw connecten?

[ Voor 5% gewijzigd door robinVerdegaal op 24-06-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Iemand al zo dapper geweest om de 'green' mango beta 1 rom te installeren? Ik geloof dat ik nog even wacht. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Werkt multi touch nu eigenlijk al naar behoren? Ik zie op XDA daar meerdere mensen naar vragen, maar echt een antwoord komt er niet echt. BIj mij werkt het tot nu toe ook niet. De pinch to zoom gesture werkt enigszins, al springt Internet Explorer wel vaak terug. Maar bijv. Sonic 4, daar werkt het lopen en springen tegelijkertijd niet. Je kan dus alleen naar voren springen wanneer je spring, en dan naar voren drukt. Of gewoon de uitloop gebruikt die er is na het rennen. Op eenzelfde manier als de spin dash. Vrij waardeloos dus, en duid op het niet finctioneren van mutli-touch lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Multitouch onder WP7 op de HD2 werkt alleen als je twee vingers precies tegelijk op het scherm zet enigszins betrouwbaar. Voor zover ik weet een kwestie van gebrekkige drivers, niet de hoogste prioriteit bij de WP7 tweakers. Overigens vond ik multitouch onder WM6.5 ook niet alles op de HD2.

Green mango werkt nu ook met marketplace, maar is nog steeds erg beta1. Geen 'daily driver' volgens velen. Ik wacht wel op de 7661 build. En op Nokia's toestellen. Kom er maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 22:14
robinVerdegaal schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:37:
Iemand al zo dapper geweest om de 'green' mango beta 1 rom te installeren? Ik geloof dat ik nog even wacht. ;-)
Ik draai nu al 2 dagen green mango met marketplace.Ben erg tevreden over de verbeteringen die microsoft heeft gedaan in de nieuwere versie. Het jammere is dat de twitter integratie er nog niet in zit en dat de twitter apps niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
MaartenM schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 18:30:
[...]

(..) en dat de twitter apps niet werken.
Het schijnt dat Rowi wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

robinVerdegaal schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:37:
Nu ik android weer zat ben, denk ik deze toch vanavond te gaan installeren, reacties op XDA zijn redelijk positief. Moet alleen mijn Live ID nog activeren, maar eerst eens kijken of alles gaat werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Laatst online: 20-09 07:36
ik heb WP7 (de allereerste versie van DFT) ook gedraaid op mijn HD2 maar op een gegeven moment trok ie de batterij complete leeg, Kon hem ook niet meer opladen. Dacht eerst dat de batterij kapot was. Nieuwe batterij besteld, maar had na een dag hetzelfde euvel. De batterij werkt weer wel goed als ik Android draai op mijn HD2. Wil echter wel graag naar WP7..iemand bekend met dit probleem. Is dit wat men op XDA bedoelt met "drain", of wordt daarmee bedoeld dat de batterij snel leeg loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
P. vd Loo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:39:
(..) maar op een gegeven moment trok ie de batterij complete leeg (..)
Mijn HD2 met WP7 NoDo gaat bij normaal gebruik (vooral 's ochtends en 's avonds onderweg veel internet en muziek over bluetooth, tussendoor internet, weinig bellen) een uur of zestien mee. Ik heb wel altijd een reservebatterij in m'n tas, maar die heb ik vrijwel nooit nodig.

De battery drain is voornamelijk een gevolg van de radio die je op je HD2 geinstalleerd hebt (voor zover ik begrijp is de radio de link tussen hardware en operating system). Volgens mij heb ik de 2.12 radio geinstalleerd. Niet de laatste, wel een goeie
*knip
P. vd Loo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:39:
(..) Kon hem ook niet meer opladen. Dacht eerst dat de batterij kapot was. (..)
Dat is een eigenaardigheid van de huidige WP7 roms: je kan de telefoon niet aan de oplader hangen zonder dat het systeem boot ... en dus energie gebruikt ... waardoor de telefoon weer uit gaat ... waardoor de accu niet opgeladen is.
Als je accu echt helemaal leeg is kun je hem dus alleen maar opladen naar de magldr of bootloader te gaan (tijdens optarten volume-down en rode knop tegelijk indrukken - geloof ik).

EDIT
Een oorzaak van het snel leeglopen van de accu is de standby spanning van het OS. In de huidige WP7 rom zit een fout waardoor die te hoog is. Er is een workaround:
- direct na opstarten de camera starten, switch van foto naar video mode
- exit camera
Dat zorgt er blijkbaar voor dat het systeem weer naar een lage standby spanning gaat waardoor de accu veel langer mee gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 28-08-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Laatst online: 20-09 07:36
robinVerdegaal schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Mijn HD2 met WP7 ....Dat zorgt er blijkbaar voor dat het systeem weer naar een lage standby spanning gaat waardoor de accu veel langer mee gaat.[/i]
ok thanks! Ik ben met je antwoord een heel eind geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Inmiddels over naar 7592 van Elfinlazz. Kon niet wachten. Op een kwartiertje auto-reboots na werkt het eigenlijk gewoon erg goed. Toegang tot de Marketplace, (free) apps installeren, live services (althans XBox Live) werken gewoon.

Nieuw: longpress back is app history, moet nog even wennen - ben er nog niet over uit of een sprong naar de 3e app in je history de eerste twee wel of niet zou moeten wissen, maar het is zeker beter dan meermalen back indrukken of alles via home opzoeken.

Verder is de now playing functie veranderd qua layout, en kun je nu op de songtitel klikken om naar de zune player te gaan. Internet explorer vraagt nu 1 klik extra om naar andere tabs te gaan maar je hebt nu wel alle functionaliteit in zowel portrait als landscape view. Het is wel de app waarin de meeste bugs zitten. Soms wil een nieuwe pagina niet openen en spring je terug naar de eerste tab, bij sommige invulvelden wil het toetsenbord niet openen (vrijwel zeker als je een pagina eerst gereload hebt) en nog wat dingetjes. Maar al met al meer dan goed genoeg om de HD2 dagelijks te blijven gebruiken. Deze Mango versie heeft nog geen Twitter integratie.

Inmiddels ligt de officiele Mango 7720 ook al bij Dark Forces Team dus ergens in de komende weken mogen we die hopelijk ook op de HD2 zetten.

Tegenwoordig ben ik wat terughoudend om apps vanuit de Marketplace op het toestel te installeren. Een groot nadeel ten opzichte van kopen/installeren via Zune Desktop is dat bij een nieuwe ROM alleen de Zune desktop aankopen automatisch worden geinstalleerd. De mobiele aankopen moet je zelf opnieuw opzoeken en installeren - op mobiel, want Zune Desktop zegt 'reeds aangeschaft'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:01

Stefano

Ondertitel Not Found

En Mango komt vandaag, waarschijnlijk nog zonder sd support

*knip

/edit
7720 met SD support aan de gang, kudos aan Yuki en XBmob

[ Voor 49% gewijzigd door PaT op 28-08-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Met SD-support:

*knip

YukiXDA rules hard om het zo maar even in ol'school termen te zeggen. Gast heeft echt al heel veel voor elkaar gekregen (met hulp van de anderen).

[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 28-08-2011 08:27 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Stefano schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:32:
En Mango komt vandaag, waarschijnlijk nog zonder sd support

*knip
Gedownload. Maar kan 'm niet installeren omdat mijn HD2 <vandaag> heeft besloten niet meer op te laden.

Kabeltjes gewisseld
bootloader mode
batterij 1 en 2
Het is afgelopen, hij laadt niet meer op.

Weet iemand of en zoja waar de USB poort van de HD2 gerepareerd kan worden?

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 28-08-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
Ben bezig met de installatie op dit moment. Nu op weg naar build 7712. Duurt echt erg lang, al een uur bezig.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
robinVerdegaal schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:04:
[...]

Gedownload. Maar kan 'm niet installeren omdat mijn HD2 <vandaag> heeft besloten niet meer op te laden.

Kabeltjes gewisseld
bootloader mode
batterij 1 en 2
Het is afgelopen, hij laadt niet meer op.

Weet iemand of en zoja waar de USB poort van de HD2 gerepareerd kan worden?
Waar heb je hem weg dan?
Anders ga je naar die winkel toe en laat hem daar repareren, maar als het meer dan €200,- is kan je eigenlijks net zo goed een Ominia 7 kopen als je van WP7 houdt.

Zo niet dan kan je ook een mooi Android toestel kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Nah het was een van de eerste HD2's in Europa. Via internet in de UK gekocht, bijna twee jaar terug of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb zojuist een aantal links naar XDA verwijderd. Het linken naar copyrighted materiaal, zoals in dit geval de (custom) roms van Nodo en Mango is volgens Beleid met betrekking tot custom ROM's niet toegestaan.

Reacties die vanaf hier alsnog linkjes aanbieden richting (custom) roms van WP7 worden zonder pardon verwijderd.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Devian schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:25:
Ben bezig met de installatie op dit moment. Nu op weg naar build 7712. Duurt echt erg lang, al een uur bezig.
Gisteren na +/- 4 uur build 7720 erop gekregen. Ben alleen nog niet zo overtuigd van Windows Phone t.o.v Android. Veel apps die ik gebruik zijn er nog niet.

Wat me tot nu toe opvalt van de build op xda is het volgende:

*Opneemknop zet de muziek aan, irritant. Doet hij altijd, ook als toestel gelocked is.
*Youtube vid op HQ word niet vloeiend afgespeeld
*Ophangen met de ophangknop werkt niet, moet er een softkey voor gebruiken.
*Met oordopjes in kun je niet bellen, mic werkt dan niet

Verder mis ik gewoon erg veel wat niet door deze build komt maar ik denk door Phone in het algemeen, zaken als een equalizer, messenger, whatsapp, rabo bankieren, ns, etc etc heb ik niet 1-2-3 kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Devian schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:10:
[...]
zaken als een equalizer, messenger, whatsapp, rabo bankieren, ns, etc etc heb ik niet 1-2-3 kunnen vinden.
Equalizer zit er standaard niet in, maar bijv. HTC levert hier wel een OEM-specifieke applicatie voor om het te regelen.
MSN Messenger zit ingebouwd in het OS bij Mango. Het live-account dat je als eerste toevoegd wordt gebruikt hiervoor.
Rabo bankieren is volgens Matthijs in de maak.
NS app: Er zijn meerdere goede treinplanners in de appstore te vinden, waaronder vind ik zelf "Trein planner" als absolute winnaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Devian schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:10:
[...]

Gisteren na +/- 4 uur build 7720 erop gekregen. Ben alleen nog niet zo overtuigd van Windows Phone t.o.v Android. Veel apps die ik gebruik zijn er nog niet.

Wat me tot nu toe opvalt van de build op xda is het volgende:

*Opneemknop zet de muziek aan, irritant. Doet hij altijd, ook als toestel gelocked is.
*Youtube vid op HQ word niet vloeiend afgespeeld
*Ophangen met de ophangknop werkt niet, moet er een softkey voor gebruiken.
*Met oordopjes in kun je niet bellen, mic werkt dan niet

Verder mis ik gewoon erg veel wat niet door deze build komt maar ik denk door Phone in het algemeen, zaken als een equalizer, messenger, whatsapp, rabo bankieren, ns, etc etc heb ik niet 1-2-3 kunnen vinden.
Je eerste probleem zou hiermee opgelost moeten zijn:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1236445

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Caelorum schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

Equalizer zit er standaard niet in, maar bijv. HTC levert hier wel een OEM-specifieke applicatie voor om het te regelen.
MSN Messenger zit ingebouwd in het OS bij Mango. Het live-account dat je als eerste toevoegd wordt gebruikt hiervoor.
Rabo bankieren is volgens Matthijs in de maak.
NS app: Er zijn meerdere goede treinplanners in de appstore te vinden, waaronder vind ik zelf "Trein planner" als absolute winnaar :)
Had al dat vermoeden dat Messenger ingebouwd zat, laat ik nou net alleen een ander live account voor me telefoon gebruiken.

Denk dat veel punten nog wel oplossingen voor zijn te vinden, ik heb alleen nog erg veel last van traagheid.

Vb:
App in de market downloaden en installeren kost zeker 15minuut voor een 1 mb app.
De download gaat vrij vlot, maar het installeren gedeelte gaat heel erg traag.

Ook het kijken van HQ youtube filmpjes gaat alleen maar schokkerig, waar ik onder android het wel vloeiend kijken kan, hebben anderen hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 22:53
Devian schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Had al dat vermoeden dat Messenger ingebouwd zat, laat ik nou net alleen een ander live account voor me telefoon gebruiken.

Denk dat veel punten nog wel oplossingen voor zijn te vinden, ik heb alleen nog erg veel last van traagheid.

Vb:
App in de market downloaden en installeren kost zeker 15minuut voor een 1 mb app.

Ook het kijken van HQ youtube filmpjes gaat alleen maar schokkerig, waar ik onder android het wel vloeiend kijken kan, hebben anderen hier ook problemen mee?
Deze problemen komen door de aangepast WP7 op de HD2.
Op een WP7 toestel uit de winkel (HTC / Samsung / LG), heb je geen last van deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
[...]
Dit had ik eerst ook, maar nadat ik er een andere SD Card in gedaan had ging alles supersnel. Kijk eens wat voor SD Card er in zit? Ik merkte dat met een lagere class card het veel beter ging. Apps installeren ging echt een factor 10 sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
USB gerepareerd!

Alleen jammer dat het touchscreen nu niks meer doet. Dat krijg je als je 'm bij de plaatstelijke shabby repairshop aanbiedt. Maarja, om 'm nu op te sturen ging toch echt teveel geld kosten voor een toestel van 2 jaar oud.

Nog een klein kansje dat er iets aan gedaan wordt. Anders zal ik voorgoed afscheid moeten nemen van m'n kameraad. Hoe bevalt de auto-updating Mango ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
[...]

Je kunt heel goed meerdere live accounts configureren onder WP7. Per account kun je aangeven wat je wilt syncen; mail, calendars, etc. Geldt dat niet ook voor de messenger functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Nope. Messenger integratie is uitsluitend voor je hoofd-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 20:27:
Nope. Messenger integratie is uitsluitend voor je hoofd-account.
En dat is dan ook meteen de Marketplace account, of is er nog een andere reden om die account als je hoofdaccount aan te wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Niet te wijzigen zonder reset, en je hoofdaccount is geld als je XBox Live, Marketplace en Messenger account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 21:47:
Niet te wijzigen zonder reset, en je hoofdaccount is geld als je XBox Live, Marketplace en Messenger account.
Dat is dus zonder mogelijkheid allemaal aan elkaar gekoppeld? Ik zit niet echt te wachten op het idee dat dus al mijn telefooncontacten dwars door mijn MSN contacten komen, juist daarom heb ik 2 verschillende accounts :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Iemand die me even enkele handige links kan geven? (info en een goede rom en eventueel een faq?)
Ik wil WP7.x eens proberen ipv android ter afwachting van android ICS, maar weet er bitterweinig van.

enkele links zijn genoeg, ik kan lezen en interpreteren dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
wat werkt er eignl niet? ik hoor verschillende verhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 20-09 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

killerbie schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:12:
[...]

wat werkt er eignl niet? ik hoor verschillende verhalen?
Ik ben eigenlijk niets tegengekomen. Het enige nadeelv an de HD2 is dat het slechts een 2-punts touchscreen heeft, waar WP7 eigenlijk minimaal een 4-punts touchscreen vereist. Hierdoor werken vooral bepaalde spellen niet naar behoren.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
RaJitsu schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:35:
[...]

Ik ben eigenlijk niets tegengekomen. Het enige nadeelv an de HD2 is dat het slechts een 2-punts touchscreen heeft, waar WP7 eigenlijk minimaal een 4-punts touchscreen vereist. Hierdoor werken vooral bepaalde spellen niet naar behoren.
camera werkt goed en batterijduur is ok dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Iemand een idee hoe ik de mango update kan krijgen? Ik zit nu nog gewoon op NoDo (7392). Het activeren van me windows live account is wel gelukt.

Via Zune zegt 'ie dat ik al up-to-date ben en als ik het via deze link werkt het ook niet.
Als ik de update cab sender gebruik update 'ie hem op de een of andere manier niet.

Hoort de Mango update via Zune automatisch binnen te komen of kan ik iets doen om het te forceren?

edit: op een andere pc is het me wel gelukt met de update cab sender.

[ Voor 6% gewijzigd door JelleNL op 08-10-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ik ben bezig met WP7 installeren t/m Mango

Volgens de handleiding moet ik nu het volgende doen:

• In Zune go to settings / Phone and check for updates updates, once Zune finds the update, press ok and update now. CHECK
• This will be the (7008) update and your phone will automatically restart show you progress and eventually show successful.CHECK

Maar bij de volgende stap loop ik vast:
• Once completed Zune will check for another updates and find another update this is the move to (7392). Press Update Now and once successfully completed you will be on 7392 this is NODO.

Zune doet niks automatisch, en als ik via Zune updates zoek krijg ik het volgende te zien:
Je Telefoon in bijgewerkt
Huidige softwareversie van je telefoon: 7.0 (7008)

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik nu verder moet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Geen idee hoe dat op de HD2 geregeld is, maar het schijnt zo te zijn dat voor de officiële WP7 toestellen alle oude updates even stil gezet zijn om Mango goed uit te kunnen rollen. Geen idee of dat een broodje aap is, of waar is, maar feit is dat meer mensen problemen hebben met het updaten vanaf een vroege versie naar Nodo of verder.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

edit, foutje :X

[ Voor 87% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
PaT schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:06:
Geen idee hoe dat op de HD2 geregeld is, maar het schijnt zo te zijn dat voor de officiële WP7 toestellen alle oude updates even stil gezet zijn om Mango goed uit te kunnen rollen. Geen idee of dat een broodje aap is, of waar is, maar feit is dat meer mensen problemen hebben met het updaten vanaf een vroege versie naar Nodo of verder.
Ok dan zal ik daarop moeten wachten.

Ik zat zelf te denken aan dat ik mijn toestel misschien moest activeren voordat ik die update te zien zou krijgen.
Hoe dat activeren precies in zijn werk gaat moet ik me nog even in inlezen, ben helemaal nieuw met wp7 :)

Hoe check ik trouwens of mijn SD kaart herkend wordt? Daar lees ik ook een hoop issues over, en aangezien ik bij Available Storage 7,71 MB heb vrees ik dat ik er een van ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
PaT schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:06:
Ik heb net via Zune naar 7392 door tijdens het zoeken naar de update mijn internetverbinding te verbreken

Myth busted ;)

Kan iemand van jullie mij uitleggen hoe ik mijn SD kaart kan gebruiken in dit verhaal?
Telkens als ik probeer mèt SD start de telefoon niet op voorbij bootscreen.

Zonder SD gaat hij prima, maar met slechts 25 MB vrij :/

Ik ben nu onderweg van mango beta naar mango, zune zegt:

Er wordt bepaald hoeveel schijfruimte nodig is, een ogenblik geduld.

Dit duurt al bijna een half uur, is er iets mis of is het normaal?

[ Voor 11% gewijzigd door LeBrun op 15-10-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar volgens mij hoor je alleen het linker kanaal als je muziek luistert. Je hebt dus mono geluid en bij de meeste muziek valt dus een heel kanaal weg (en dus ook een deel van de instrumenten).

Is hier een fix voor?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Sloeber schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:10:
Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar volgens mij hoor je alleen het linker kanaal als je muziek luistert. Je hebt dus mono geluid en bij de meeste muziek valt dus een heel kanaal weg (en dus ook een deel van de instrumenten).

Is hier een fix voor?
Net even geprobeerd, en ik heb nergens last van (Mango/dev unlocked met live services). Ik heb nu inmiddels weer 3 weken wp7.5 op m'n hd2 en ik heb nog steeds niet de drang om terug te gaan naar android, vind het zeer plezierig werken allemaal.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu paar dagen een geactiveerde WP7 draaien, moet zeggen dat alles zeer netjes werkt. Goed, de nieuwe games uit de market draaien erg slecht, maar dat was te verwachten.

Echter mijn grootste irritatie punt, met willekeur blijft mijn telefoon in mijn broekzak te unlocken, waarna hij dus compleet random dingen gaat doen. Van SMS volgooien met random tekens tot (zojuist) bijna een aankoop doen in de market. Van het weekend ook weer gevalletje 'broekzak bellen' gehad.

Ook als ik de belknop inhoud, gaat hij ondanks de setting toch de camera opstarten.

Is er iemand bekend met een sterkere 'lock screen' die niet zomaar aangaat of de menu knoppen (buiten scherm aan) volledig blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiegelei
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-09 22:43
Tweakers,

Ben nu zover gekomen dat ik aan mn OS version zie dat ik mango draai. (7.10.7720.68)
Echter blijft de taal nog steeds engels, Ik dacht dat dat met deze versie ook nederlands kon zijn.

Zune wil nog een update doorvoeren en dat is de

Mango ISV beta bundle: cleanup

Nu wil ik dat accepteren maar krijg ik een error (800B010A) en sluit die af.
Al op XDA gekeken en "oplossingen" als

4x opnieuw proberen :P
Tijdzones veranderen
simkaart eruit enz

geprobeerd maar helaas nog geen oplossing.

Hebben jullie nog advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvandaelen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 09:47
Niet meer benodigd!

[ Voor 93% gewijzigd door hansvandaelen op 07-01-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:35

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zijn hier mensen die (goede builds van) Windows Phone 7 in nand en Android als dualboot hebben? Zou je me aub een DM kunnen sturen, ik kom er niet uit op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit geinstalleerd hebt doet hij het super goed! Maar als je bij je mail in wilt loggen of in de Marketplace. Dan staat er dat ik een Activatiecode moet hebben. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden of wat ik moet bellen of mailen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Ik denk niet dat dat besproken mag worden hier. Maar op XDA staat een uitgebreide uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:45:
Als ik dit geinstalleerd hebt doet hij het super goed! Maar als je bij je mail in wilt loggen of in de Marketplace. Dan staat er dat ik een Activatiecode moet hebben. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden of wat ik moet bellen of mailen....
Even contact opnemen met Microsoft Chat. Heb het al twee keer gedaan en werkt perfect.
Je moet je IMEI nummer en telefoonprovider bij de hand houden. (ik heb gezegd dat ik een HD7 heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik mijn imei nummer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:19:
Waar kan ik mijn imei nummer vinden?
Dat zal die persoon van Microsoft je wel kunnen vertellen.
Volgens mij krijg je dat te zien als je *#06# belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een aardig lang nummer ofniet? En welke taal heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:23:
Dit is een aardig lang nummer ofniet? En welke taal heb jij het gedaan?
Is inderdaad een lang nummer. Volgens mij is er geen taal te kiezen, kreeg een engels persoon op de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een windows phone en hiervoor moet ik een activatiecode in voeren. Kan ik deze krijgen van jullie? Mijn telefoon heet de HTC HD7 en mijn IEM Nummer is 35412003335720101, Dit heb ik gestuurd is wel goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, activatie code moet je via MS krijgen. Dus via support chat of bellen met de helpdesk (zeg gewoon dat je een 2dehands HD7 hebt gekocht), dan krijg je de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Inderdaad, zie de link die ik in mijn eerdere post plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn provider is simpel moet ik dat dan oook gewoon zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zullen ze waarschijnlijk niet naar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel vragen ze nu! Moet ik dat gewoon zeggen ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Heb zojuist gewoon zonder IMEI nummer mijn HTC HD2 geactiveerd gekregen....
Info: Please wait for an agent to respond. You are currently '1' in the queue.
Info: Privacy Statement
You are now chatting with 'MS-employee'.
MS-employee: Hello Dutch2007, My name is MS-employee with Microsoft Customer Support and I will be assisting you today. For your records, your service request number is: ***1400199
Please give me a few moments as I review the information you've submitted.
MS-employee: Thanks for waiting, are you beinf asked for an activation key for your Windows Live or is it other activation you're referring to?
Dutch2007: indeed, if go to a place like the marketplace, and i say i want to "buy" a game..
Dutch2007: it states a Microsoft Live id is needed..
Dutch2007: i have one so I insert it..
Dutch2007: then it gives an error states an activation is required?
MS-employee: Ok, that is no problem, I can get you the activation code. In order to generate it, I will need to have the model of your phone and the mobile operator that you use please.
Dutch2007: HTC HD7 = model
Dutch2007: mobile operator = Vodafone (The Netherlands)
MS-employee: Thanks, your code is: *****-9Y9PR-*****-XB6PX-8XKXG
MS-employee: Please let me know if you experience any problems.
Dutch2007: ok ty all is working now
MS-employee: Brilliant!
MS-employee: Is there anything else I can assist you with today?
Dutch2007: actually...
Dutch2007: it dindt accept my pass for this mail addres (the michael@maertzdorf...) so i selected make a new account
Dutch2007: now the error i get is..
Dutch2007: "kan uw account niet instellen"
Dutch2007: error code =
Dutch2007: 8000F
Dutch2007: 8000FFFF
Dutch2007: (the 2nd one)
MS-employee: ok, did you try changing the password for the account? The password must be shorter than 15 characters in length.
MS-employee: Also, was the account created with your own domain or a live domain?
Dutch2007: yup it is shorter then 15 characters and does not contain foreign characters like !@#$%^&*()
Dutch2007: the newly one was/is a live account
Dutch2007: dutch2005@live.com
MS-employee: and the old one?
Dutch2007: as michael@maertzdorf.xxxxx.nl wasnt accepted (passport.net account)
Dutch2007: well it stated the pass wasnt ok, yet it has foreign characters in it
Dutch2007: and that password is also shorter then 15 chars
MS-employee: Did you go to your email michael@maertzdorf.xxxxx.nl and validated the Windows Live?
Dutch2007: ive have had that michael@ email adres validated serveral years ago already so ..
Dutch2007: yup
Dutch2007: :)
MS-employee: i mean validated as a Windows live ID.
Dutch2007: I supose so... i mean i once went to passport.net and validated it on that website..
Dutch2007: were at the end you have to enter your mail adres as a digital signature to confirm the email is yours
MS-employee: that's all you would need to do. Strange, have you tried adding the account again to the phone?
Dutch2007: yes... without stating my password.... is it a possibility a password in the line of the following could be te problem?? the way the password is made up is..
Dutch2007: asdfghjl*123
Dutch2007: might the * be the problem?
Dutch2007: on the phone i only see a rond circle i reckon this is the * ?
MS-employee: I could be though it shouldn't cause any problems. Did you try changing that for say the @ symbol?
Dutch2007: as i just tried to add my gmail account wich uses a symilar setup also /w the * and it doesnt accept it..
Dutch2007: were can i change the password? on the password.net site or?
MS-employee: http:account.live.com
MS-employee: Log in with that account and you should see the Manage/Change password on the main page.
Dutch2007: i might see the problem...
Dutch2007: my current password is only 7 chars long.. if I go to the page to change it.. it states 8 characters..
MS-employee: Yes it must be between 8-15.
MS-employee: Were you able to change the password?
Dutch2007: its working now i changed the * for a ! and its working :)
MS-employee: Thanks I will keep that in mind for future users.
MS-employee: I'm glad you have it sorted now.
MS-employee: Is there anything else I can assist you with today?
Dutch2007: nope, thanks for your assistance...
MS-employee: You're very welcome. To end your chat session please click the above the chat window. If you have any additional questions after you disconnect, feel free to contact us again. Thank you for contacting Microsoft Customer Support.
Dutch2007: rating (if required) 8 as you were quite helpfull! :) (scale 1 bad 10 superb)
Info: Your chat transcript will be sent to dutch2005@*****.com at the end of your chat.
aka stuff werkt :).. schijnbaar is de code ergens anders aan gelinkt? datum? provider?

p.s. mijn naam en die van hem heb ik gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
heb laatst ook gebeld en die kerel vroeg IMEI nummer toen ik die gaf was ie helemaal verontwaardigd dat het geen HD7 maar een HD2 IMEI was... ik volhouden dat ik em zo 2e hands had gekocht met WP7, maar kreeg geen activatie...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

voor de geintreseerde ik heb nog een wp7 activatie code liggen.
android vind ik toch fijner werken op mijn hd2. dm me even en dan komt dat goed ;).

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
is die code niet uniek per IMEI? (ik heb em ook niet meer nodig, mijn nexus is terug voor reparatie, maar ik heb heel snel weer android geïnstalleerd :))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Prulleman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:29:
is die code niet uniek per IMEI? (ik heb em ook niet meer nodig, mijn nexus is terug voor reparatie, maar ik heb heel snel weer android geïnstalleerd :))
zover ik weet niet, want je kunt de code gewoon weer opnieuw gebruiken als ik weer wp7 wil installeren.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
je IMEI veranderd ook niet zomaar he :) die is per device uniek (soort hardware ID zeg maar)

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 04-09-2012 14:14 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Laatst online: 18-09 11:23
Hallo,
ik heb hier een (natuurlijk) een htc hd2, waar momenteel ICS(CM9) op staat, ik wil hier graag WP7 op zetten. maar ik weet niet wat ik nu moet doen omdat ik niet goed weet of ik een bootloader moet installeren of dat ik die al heb. Kan iemand mij op de goede weg helpen(misschien met een fijne link ofzo)?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Heb je android via magldr of clk? Als je magldr er al op hebt staan hoef je alleen maar de juiste optie in het menu te kiezen en de wp7 install op je pc te starten.

Hier in de start post staan een heleboel begrippen uitgelegd, en bij de rom topics staat vaak een stappenplan. Concrete vragen leveren vaak meer op ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Laatst online: 18-09 11:23
ik ga nu wp7 op mijn hd2 zetten, via magldr(had ik al) iemand alvast een activatie code over? of moet ik die zelf proberen te fixen bij MS?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

kaasplank1 schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:39:
ik ga nu wp7 op mijn hd2 zetten, via magldr(had ik al) iemand alvast een activatie code over? of moet ik die zelf proberen te fixen bij MS?
je mag van mij deze proberen : 84K3T-GX2KR-4FX9F-4MX77-7V9DH
ik mijn code maar ik hoef geen wp7 meer ,, geen 100% garantie dat het werkt.
maar het proberen waard. anders zelf even MS bellen dat je een hd7 hebt gekocht in duitsland ofzo en dat je geen activatie code hebt gekregen en ze zeggen er 1 binnen paar minuten :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag dat er inmiddels 7.8 varianten uit waren gebracht, toch leuk om weer even te proberen op mijn HD2.

Android is niet echt 'oude mensen vriendelijk', de simpele interface van WP7 zou aardig moeten werken. Hoef toch geen LiveID te hebben, puur bellen/sms is genoeg. Dus van de week maar eens testen of alles goed werkt (battery drain is nooit echt opgelost, buiten de standaard fixes - 3G uit, wifi/BT uit wanneer niet gebruikt etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:37:
Zag dat er inmiddels 7.8 varianten uit waren gebracht, toch leuk om weer even te proberen op mijn HD2.

Android is niet echt 'oude mensen vriendelijk', de simpele interface van WP7 zou aardig moeten werken. Hoef toch geen LiveID te hebben, puur bellen/sms is genoeg. Dus van de week maar eens testen of alles goed werkt (battery drain is nooit echt opgelost, buiten de standaard fixes - 3G uit, wifi/BT uit wanneer niet gebruikt etc).
(pak dan gewoon een oude nokia...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Laatst online: 18-09 08:07
Na een jaar of twee tevreden met android op de hd2 gewerkt te hebben, zou ik nu wel eens WP 7 willen proberen. Het flashen enzo zal denk ik wel lukken. Heb alleen een andere vraag,

maakt WP 7 veel gebruik van de hardware menu / terug toets? Deze toetsencombo werkt niet echt lekker meer op m'n hd 2. Valt het eventueel te ontwijken net als op Android dat je software menu buttons gebruiken kan?

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Pagina: 1 2 3 4 Laatste