Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Tarabass schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:12:
Ik ben erg verheugd te lezen dat het werkt. Ik heb nog nooit mijn telefoon geflashed, dus moet mij eerst maar eens goed in gaan lezen. Wel moet ik de huidige rom volledig kunnen backuppen, net zoals mijn contacten etc.. Ben erg benieuwd :)
Ik zou afraden nu aan WP7 te beginnen als je nog nooit geflashed hebt. Het is pas net beschikbaar, er is nog maar één ROM en echt goede handleidingen zijn er ook nog niet.

Wat ik zou doen is gewoon eerst eens een WM6.5 custom ROM flashen of Android te proberen en even wachten tot WP7 op de HD2 wat verder uitkristalliseert. (vergeet niet dat het ook als OS nog maar net uit is)

Contacten e.d. zijn lastig over te zetten tussen OS'sen, zeker als je regelmatig flashed. Wat ik zelf doe is google contacts gebruiken i.c.m. Google Sync. Gratis en werkt perfect! Ook geen gedoe met backup/restore apps de hele tijd instaleren.
Een willekeurige andere (exchange) server werkt trouwens ook, maar Google heeft als voordeel dat het echt verweven is in Android dus dat het daar helemaal makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
Na het verwisselen van mijn SD met een ander model wat ik had liggen werkt het fantastisch. De interface staat mij persoonlijk (mening!) veel meer aan dan android. (android is overigens ook fantastisch)

Na het ontvangen van de activatiesleutel van Microsoft is het nu een volwaardig WP7 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Heb je vandaag een key ontvangen? Of vrijdag? Kunnen de mensen die het werkend hebben zonder reboots hier melden welk merk/type sd kaartje ze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:55
Dit is hier offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 16-01-2011 19:36 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
arjandijk162 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:19:
Heb je vandaag een key ontvangen? Of vrijdag? Kunnen de mensen die het werkend hebben zonder reboots hier melden welk merk/type sd kaartje ze hebben?
Het draait prima bij mij, nog geen een reboot gehad. Ik heb een Transcend 8GB Class 6 kaartje. (Die er standaard bij zat(?)) :)

[ Voor 39% gewijzigd door J0ey op 16-01-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Dat soort zaken moet je bespreken in het algemene WP7 applicaties topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik heb WinPho7 ook op mijn HD2 gezet.

Loop direkt al tegen een belachelijk probleem aan, kan niet sychroniseren met outlook contacten
en agenda, dit is gewoon weg te gek voor woorden.
Het ene microsoft product wat niet met het andere kan communiceren.
Moet nu alles synchroniseren met Gmail.

Voor de rest vind ik het wel lekker lopen op de HD2.

Ook heb ik er een 8GB kaartje in zitten maar kan deze niet terug vinden op het apparaat.
Iemand enig idee in welk menu ik dit zoeken moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:01
bandietjeoo7 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:24:
Ik heb WinPho7 ook op mijn HD2 gezet.

Loop direkt al tegen een belachelijk probleem aan, kan niet sychroniseren met outlook contacten
en agenda, dit is gewoon weg te gek voor woorden.
Het ene microsoft product wat niet met het andere kan communiceren.
Moet nu alles synchroniseren met Gmail.

Voor de rest vind ik het wel lekker lopen op de HD2.

Ook heb ik er een 8GB kaartje in zitten maar kan deze niet terug vinden op het apparaat.
Ik kan het wel, dus het is te gek voor worden dat jij een product afkraakt die helemaal niet voor de HD2 bestemd is, bovendien zie ik al dat jij niet echt op de hoogte bent van dit product, 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 16-01-2011 18:55 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
Barfman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:49:
[...]

Ik kan het wel, dus het is te gek voor worden dat jij een product afkraakt die helemaal niet voor de HD2 bestemd is, bovendien zie ik al dat jij niet echt op de hoogte bent van dit product 8)7
nou leg uit dan waarom jij het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barfman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:49:
[...]

Ik kan het wel, dus het is te gek voor worden dat jij een product afkraakt die helemaal niet voor de HD2 bestemd is, bovendien zie ik al dat jij niet echt op de hoogte bent van dit product, 8)7
Vind ik raar, gezien de enige connectiemogelijkheid Zune is welke geen directe verbinding kan maken met lokale contactdata. Andere optie zou dan een outlook connector moeten zijn naar Windows live, maar dat is een omweg, geen oplossing voor outlook zelf (buiten exchange dan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
bandietjeoo7 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:53:
[...]

nou leg uit dan waarom jij het wel kan.
Oke, je vult je gegevens in, en daarna ga je syncen, duidelijk. Mocht dat niet lukken, dan gebruik je de verkeerde gegevens, en bel je even je email provider op voor de juiste gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:57:
[...]

Vind ik raar, gezien de enige connect Zune is welke geen directe verbinding kan maken. Andere optie zou dan een outlook connector moeten zijn naar Windows live, maar dat is een omweg, geen oplossing voor outlook zelf (buiten exchange dan).
Ik heb het over exchange, dat je niet rechtsstreeks kan syncen had hij eerst wel even kunnen opzoeken, je had dan iets van outlook hotmail connector tegengekomen, een product afkraken terwijl je geen eens weet hoe wp7 in elkaar zit, is wel heel erg makkelijk. Vandaar ook mijn linkje naar de WP7 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 16-01-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barfman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:59:
[...]

Ik heb het over exchange, dat je niet rechtsstreeks kan syncen had hij eerst wel even kunnen opzoeken, een product afkraken terwijl je geen eens hoe wp7 in elkaar zit, is wel heel erg makkelijk.
Zie je wel, exchange. Het gaat hier om lokale outlook contacten en agenda, terechte afkraak ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:00:
[...]

Zie je wel, exchange. Het gaat hier om lokale outlook contacten en agenda, terechte afkraak ;)
Of je gebruikt outlook hotmail connector, dan kan het wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barfman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:03:
[...]

Of je gebruikt outlook hotmail connector, dan kan het wel :9
Zonder internetverbinding gaat je nog bijzonder weinig lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik weet niet of dit ook een issue is van mn geheugenkaart, maar de telefoon wordt soms lastig of niet wakker, scherm blijft soms aan zonder in standby te gaan en de ene keer heb ik wel voice search in bing, de andere keer niet. Momenteel is het voor mij nog niet heel stabiel voor dagelijks gebruik. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

dtech schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Ik zou afraden nu aan WP7 te beginnen als je nog nooit geflashed hebt. Het is pas net beschikbaar, er is nog maar één ROM en echt goede handleidingen zijn er ook nog niet.

Wat ik zou doen is gewoon eerst eens een WM6.5 custom ROM flashen of Android te proberen en even wachten tot WP7 op de HD2 wat verder uitkristalliseert. (vergeet niet dat het ook als OS nog maar net uit is)

Contacten e.d. zijn lastig over te zetten tussen OS'sen, zeker als je regelmatig flashed. Wat ik zelf doe is google contacts gebruiken i.c.m. Google Sync. Gratis en werkt perfect! Ook geen gedoe met backup/restore apps de hele tijd instaleren.
Een willekeurige andere (exchange) server werkt trouwens ook, maar Google heeft als voordeel dat het echt verweven is in Android dus dat het daar helemaal makkelijk is.
Thx, misschien is dat inderdaad wel verstandiger. Ik wilde iig even wachten tot het allemaal goed werkt en dat er een goede tutorial is, maar het advies om dan eerst maar eens andere roms te proberen neem ik ten harte :)

Ik ga dit topic in ieder geval volgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
bandietjeoo7 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:24:
Wat ik bedoel is dat ik het aantal GB´s niet terug kan vinden.

Maar denk dat ik er inmiddels al achter ben dat ik had
moeten flashen met de SD kaart in de HD2.
Dit heb ik niet gedaan, flash altijd zonder SD of Sim kaart in het toestel.
Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen of moet ik opnieuw flashen ?
Of kan het ook als ik in settings mijn toestel reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:06:
[...]

Zonder internetverbinding gaat je nog bijzonder weinig lukken ;)
Wie zegt dat hij geen internet verbinding hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
bandietjeoo7 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:36:
[...]

Wat ik bedoel is dat ik het aantal GB´s niet terug kan vinden.

Maar denk dat ik er inmiddels al achter ben dat ik had
moeten flashen met de SD kaart in de HD2.
Dit heb ik niet gedaan, flash altijd zonder SD of Sim kaart in het toestel.
Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen of moet ik opnieuw flashen ?
Of kan het ook als ik in settings mijn toestel reset?
Voor de mensen die ook tegen dit probleem aan lopen, resetten naar fabriekswaarde
instaleerd je SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barfman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:36:
[...]

Wie zegt dat hij geen internet verbinding hebt :/
Snap je het nu niet, of ben je nu gewoon eigenwijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen toch ook maar even bellen voor een activatie code, nu heb ik de volgende vraag omdat ik weet dat er hier mensen zijn die ook hebben gebeld. Hebben jullie naar een Nederlands nummer gebeld? Of naar de US/UK? Kan namelijk niks vinden op Microsoft's site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:10:
[...]

Snap je het nu niet, of ben je nu gewoon eigenwijs?
Ik ben niet eigenwijs, maar hij zegt niets over een internet verbinding die hij niet heeft. Dus met een internet verbinding kan hij gewoon die hotmail outlook connecter gebruiken. Je kan dan zo je kalender en contacten naar wp7 overzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 16-01-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag geprobeerd windows phone 7 te installeren, alles liep lekker tot en met magldr. Toen ik echter de wp7 rom wou installeren kreeg ik een foutmelding, er was geen bootloader geinstalleerd. Weet een van de medetweakers waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je wel gewoon hspl gedaan? Als je magldr hebt geinstalleerd, moet je wel juiste optie kiezen vanuit dat boot menu (5 uit m'n hoofd).

Vind trouwens batterij verbruik aardig tegenvallen, 1,5 dag en balkje heeft nog 1/4de over, en dat met enkel wat email en youtube gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik had eerst hspl3 geinstalleerd, daarna de radio en magldr en toen optie 5 gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hspl3 ben ik niet bekend mee, ik heb nog de oudere hspl2 gebruikt. Mogelijk dat je nog een oudere radio rom hebt, dat het daar niet helemaal goed gaat? In het topic van magldr wordt ook aantal radioroms aangeraden, mogelijk die eerst een update geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Radio was goed, die moest 2.15 zijn en die had ik ook geinstalleerd. Het schijnt aan customRuu te liggen volgens mensen op het xda forum. Heb dit ook gedownload maar het heeft het probleem niet opgelost

Dit is de foutmelding die ik krijg:

Error Description: USB init failed
Info: .\RSPL\RSPL.cpp (1198)

Error Description: EnterBootloader missing
Info: .\RSPL\BootLoader.cpp (176)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuckert
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:00
Heb je hem wel als administrator gestart. Ik kreeg volgens mij een vergelijkbare fout omdat ik hem niet als admin had gestart.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:03:
de Radio was goed, die moest 2.15 zijn en die had ik ook geinstalleerd. Het schijnt aan customRuu te liggen volgens mensen op het xda forum. Heb dit ook gedownload maar het heeft het probleem niet opgelost

Dit is de foutmelding die ik krijg:

Error Description: USB init failed
Info: .\RSPL\RSPL.cpp (1198)

Error Description: EnterBootloader missing
Info: .\RSPL\BootLoader.cpp (176)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik had hem niet als administrator gestart, zal dat gelijk gaan proberen. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:13:
Morgen toch ook maar even bellen voor een activatie code, nu heb ik de volgende vraag omdat ik weet dat er hier mensen zijn die ook hebben gebeld. Hebben jullie naar een Nederlands nummer gebeld? Of naar de US/UK? Kan namelijk niks vinden op Microsoft's site?
Gewoon het UK nummer bellen, geen probleem. In nederland gaat dat waarschijnlijk niet lukken, maar heb het niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuckert
Zie pagina 3 van dit topic.
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:13:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Van de MS site:
Adres

Microsoft B.V.
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol
Tel.: +31 (0)20 5001500
Kvk-nummer: 34061536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet je eigelijk bij een 'echte' WP7 phone dan ook activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:41:
Moet je eigelijk bij een 'echte' WP7 phone dan ook activeren?
Een vriend met een HTC Trophy 7 moest dit niet, ik denk dus van niet.

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 17-01-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:23

Convoy

g44p

nils.kuijpers schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:24:
[...]

Gewoon het UK nummer bellen, geen probleem. In nederland gaat dat waarschijnlijk niet lukken, maar heb het niet geprobeerd.
NL werkt ook gewoon hoor... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 22:54

Diablo_GT

nbx

Heb sinds vandaag ook WP7 geactiveerd, kreeg het idee dat ze nog niet van alles op de hoogte zijn hier in NL. Ik zou ze nog terug bellen om door te geven of de code gewerkt heeft of niet. Zal ik morgen eens doen. :)

Maar voor de geinteresseerden ik denk dat je juist beter de NL helpdesk kan bellen dan de UK/US, de gebruikers aantallen in die landen liggen hoger dan in NL (verwacht ik). Procedure is heel simpel je belt de NL helpdesk kiest voor optie 1, je geeft aan waarom je belt en om welke toestel het gaat (HTC HD7 natuurlijk), ze willen je voorletter en achternaam weten + tel. nummer en je e-mail adres. Na even in de wacht gezet te zijn krijg je je activeringscode (lijkt op een windows licentiecode) je voert het in je telefoon en je wilt geen ander OS meer. :D

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:04
Wat zijn nu de voordelen van de activatie. Is het alleen dat je dan gebruik kan maken van de live-services en marketplace? Of zijn er nog andere dingen die niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat eigelijk, plus dat je via Live je contacten kan syncen, ipv nu via bv gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Diablo_GT schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:31:
Maar voor de geinteresseerden ik denk dat je juist beter de NL helpdesk kan bellen dan de UK/US, de gebruikers aantallen in die landen liggen hoger dan in NL (verwacht ik).
Ik zal morgen eens bellen. Al is het alleen maar voor in de "toekomst". Je kan 'em 3x gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:14:
Dat eigelijk, plus dat je via Live je contacten kan syncen, ipv nu via bv gmail.
Ik heb nu mijn phone gekoppeld aan Exchange, dus dat is niet echt nodig. Ik denk dat ik gewoon niet ga activeren. Op dit moment werkt ook alles goed......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:44:
[...]

Een vriend met een HTC Trophy 7 moest dit niet, ik denk dus van niet.
Soms wel, en als je hard reset hebt uitgevoerd moet je de activatiecode opnieuw invoeren. Als je als 'echte' windows phone 7 gebruiker die code vergeet moet je ook bellen om het op te laten lossen. Kijk maar: When signing in to your Windows Phone 7 for the first time with a Windows Live ID you are asked for an activation code ;)

Met bellen naar microsoft heb ik trouwens een probleem, als ik bel moet ik in 1 keer een zesdelige actievatie code invoeren :?

Edit: oplossing al gevonden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een echte wp7 phone moet alleen een code invoeren als tijdens de activatie geen goede internet verbinding voor handen is , en dan moet je dus bellen met ms omdat je bij de koop van je phone GEEN code krijgt.

een code kan je zo vaak gebruiken als je wil (er zijn er die 1 code gebruiken op meer als 20 verschillende email adressen )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik werd doorverwezen naar een ander nummer. Hebben ze de truck door? Dat nummer had een engels bandje met windows phone 7 activation, toen werd er opgehangeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Ik heb gister morgen gebeld en kreeg met geluk (na 1x er meteen achter aan bellen) een key!
En vanmorgen weer gebeld om opnieuw een key te krijgen voor een ander hotmail account.
Dit naar de NL MS lijn.

Ik merkte wel dat het anders ging vandaag (en gisteravond) dan gisteren ochtend. Ze hebben het naar mijn gevoel toch wat aangescherpt.
Ik heb gewoon net gedaan alsof ik een HD7 uit de US had gekocht en binnenkort ook voor studie een lange tijd in de US zit. Tenminste dat was het verhaal dat ik klaar had.
Ook meerdere namen en tel nrs gebruikt. Gewoon verzonnen.
Email adres is natuurlijk wel bestaand.

Ik kwam er namelijk achter dat ik niet alles op US had laten staan, zo ook mijn hotmail account en volgens mij daardoor ook niet mijn Zune account en daardoor kan ik (na activering) niet op de MarketPlace.

Daarom heb ik vandaag een tweede keer gebeld voor een US hotmail account, om zo alles opnieuw te gaan proberen. Daarvoor moet ik nog wel mijn foon resetten. En kijken of dat lukt nu.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:10:
[...]

Soms wel, en als je hard reset hebt uitgevoerd moet je de activatiecode opnieuw invoeren. Als je als 'echte' windows phone 7 gebruiker die code vergeet moet je ook bellen om het op te laten lossen. Kijk maar: When signing in to your Windows Phone 7 for the first time with a Windows Live ID you are asked for an activation code ;)

Met bellen naar microsoft heb ik trouwens een probleem, als ik bel moet ik in 1 keer een zesdelige actievatie code invoeren :?

Edit: oplossing al gevonden
PS: welke oplossing heb je gevonden?

Heb met skype naar ms-US gebeld, heb een code gekregen, maar door slechte gesprekskwaliteit niet helemaal goed op kunnen schrijven. Dus nog een keer gebeld, kreeg ik een een vrouw die me doorwees naar de NL desk. Gewoon een paar keer proberen dus.

[ Voor 14% gewijzigd door arjandijk162 op 18-01-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:53
Heb het gedaan kon het niet laten ;-) MS gebeld (gewoon op het nederlandse nummer 020 500 1500) En heb om de activatie code gevraag voor mij HD7 die ik in de states had gekocht ;-) En voila 2 minuten later had ik mijn activatie code en alles werkt nu als een zonnetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Is het iemand al gelukt om succesvol zijn sim contacten te importeren? Dat is het enige wat mij van WP7 weerhoud op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

arjandijk162 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:34:
[...]

PS: welke oplossing heb je gevonden?
Verkeerde keuze menu (volgens mij is het 2->3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Verkeerde keuze menu (volgens mij is het 2->3).
Jep, dat was inderdaad de oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Met MS NL gebeld (optie 2 -> 3) en een key ontvangen. Speciaal een nieuwe US based Live account aangemaakt, maar met de (NL?) key krijg ik in de Marketplace alsnog nul op het rekest:

'Can't get this info right now. Check back in a little while.'

Dat lijkt op de regio issue. Had ik toch moeten vragen naar een US key of met MS UK moeten bellen?
Nog een keer bellen is niet zo'n probleem maar misschien dat de in januari verwachte WP7 update een oplossing kan brengen. Daar kan ik op wachten. Of is het mogelijk dat de HD2 ROM bij die update onklaar gemaakt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
Keuze 2 gevolgd door keuze 3 is top, gewoon doen je moet gewoon iemand aan de lijn krijgen en maakt niet uit wie, als hij je maar kan doorverbinden met de juiste persoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet je de telefoon bij de hand houden, of kan je er ook gewoon mee bellen naar dat nummer?
(merkte dat je heel veel dingen tijden bellen niet kan doen).

Lijkt er wel op dat na een tijdje de telefoon wel stuk trager wordt, na gewoon wat standaard zut van maps, internet en sms, begon elk youtube filmpje enorm te haperen en telefoon reageerde erg traag. Reboot en alles was weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
@robinVerdegaal Lees dit artikel :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=912218

@SinergyX

Effe bellen met een andere telefoon code opschrijven bij vroeg de MS medewerker of ik hem meteen wilde invoeren om te checken of de code goed was.

(mod ik weet niet of de link een inbreuk is op de regels van Tweakers forum, zo ja verwijder hem dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Bij mij ging het vrij makkelijk... gewoon optie 2 -> 3 volgen..

Had mijn 'oude/normale' hotmail account opgegeven en moest mijn telefoon nummer geven.

Daarna kreeg ik gewoon activatiecode.. Werd niet eens gevraagd waar ik de tel gekocht had..

Had iets gezegd van: "jaaa.. euh heb zo'n htc hd7 hier en wilde mijn email synchroniseren/instellen en toen gaf die aan dat ik een activatiecode nodig heb... en er stond een link naar de microsoft website..."

die vrouw vroeg nog, of ik nu met de telefoon aan het bellen was en ik zei ja... daarom hoefde ik waarschijnlijk niet direct te proberen..

Die activatie na het gesprek gebruikt om te activeren en tadaaa..... toen deed de marketplace het nog niet.. :/

Dus heb ik een nieuwe live account aangemaakt, met locatie UK. Heb mijn pc ingesteld op locatie UK, die daarna opnieuw opgestart.. (die locatie moet hetzelfde zijn als de locatie van je windows live account, waarmee je inlogt)
Heb mijn telefoon gehard-reset... (settings->about->reset your phone)
daarna opnieuw ingesteld op UK, met mijn nieuw aangemaakte windows live account en daarna weer opnieuw gekraakt met chevronwp7 en de registry hack... gewoon die instructies volgen van het topic op xda...

Daarna kon ik wel op de marketplace komen en werkt alles naar behoren.. Je kan daarna nog steeds je 'oude/normale' windows live account synchroniseren op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:44

Audione0

Strijdt der titanen

Ik ga vanavond eens een Winmo 7 rom flashen. Ik zit nu op Android 2.3 gingerbread.
Je moet alles eens geprobeerd hebben eh :D

Wel goed om te horen dat Winmo 7 best soepel loopt. Als het goed werkt, dan is winmo in mijn geval een geduchte concurent voor android :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:18:
Lijkt er wel op dat na een tijdje de telefoon wel stuk trager wordt, na gewoon wat standaard zut van maps, internet en sms, begon elk youtube filmpje enorm te haperen en telefoon reageerde erg traag. Reboot en alles was weer normaal.
Lijkt erg op Windows: na een tijdje wordt alles stroperig en moet je rebooten. Android heeft dit niet door hun geheugenmanagement (vandaar ook bijv. geen autom. task killer/RAM-cleaner nodig om de boel soepel te houden). Weet iemand of WP7 zijn geheugenmanagement anders doet dan WM6.5?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik heb hem vorige week ook even geprobeerd, maar ben toch weer terug gegaan naar Android...
Dit omdat het voor mij toch te "gesloten" is allemaal. Ik kan voor mijn gevoel niet genoeg aanpassen.
Verder vond ik wel dat het allemaal erg soepel werkt. Voor de mensen die niet meer eisen is het wel super denk ik, het doet verder gewoon wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuckert
In android had ik een app waarmee je je foon tijdelijk stil kon zetten. Handig bij vergaderingen. Iemand als zoiets gevonden voor WP7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
cryonic90 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:29:
Ik heb hem vorige week ook even geprobeerd, maar ben toch weer terug gegaan naar Android...
Dit omdat het voor mij toch te "gesloten" is allemaal. Ik kan voor mijn gevoel niet genoeg aanpassen.
Verder vond ik wel dat het allemaal erg soepel werkt. Voor de mensen die niet meer eisen is het wel super denk ik, het doet verder gewoon wat het moet doen.
Dit vind ik dus inderdaad ook.
Ik mis gewoon de menuutjes met settings. Daarnaast vind ik het principe connecten met zune ook niet prettig. Net als iphone met itunes.

Momenteel draai ik wel nog wp7, wil het een weekje gedraaid hebben.
Het homescreen vind ik ook gewoon niet zo mooi. Al zijn verschillende apps, zoals facebook wel prachtig.

Ik denk wel dat ik binnenkort ook weer terug ga naar android, omdat je daar gewoon veel meer vrijheid hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
sl1200 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
[...]

Lijkt erg op Windows: na een tijdje wordt alles stroperig en moet je rebooten. Android heeft dit niet door hun geheugenmanagement (vandaar ook bijv. geen autom. task killer/RAM-cleaner nodig om de boel soepel te houden). Weet iemand of WP7 zijn geheugenmanagement anders doet dan WM6.5?
FWIW: M'n HTC Trophy draait na weken net zo snel als na de eerste reboot.

Binnenkort heb ik ook een 2de hands HD2 om mee te spelen.
Onder andere om te kunnen zien hoe WP7@HD2 draait in vergelijking met m'n Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pittie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:46:
Dit vind ik dus inderdaad ook.
Ik mis gewoon de menuutjes met settings. Daarnaast vind ik het principe connecten met zune ook niet prettig. Net als iphone met itunes.

Momenteel draai ik wel nog wp7, wil het een weekje gedraaid hebben.
Het homescreen vind ik ook gewoon niet zo mooi. Al zijn verschillende apps, zoals facebook wel prachtig.

Ik denk wel dat ik binnenkort ook weer terug ga naar android, omdat je daar gewoon veel meer vrijheid hebt!
Voor basis functies ben ik zeker tevreden over WP7, maps, internet, sms, bellen etc, maar inderdaad richting het 'poweruser' gebeuren wodt WP7 heel erg gelimiteerd, sommige dingen zijn mogelijk nog wel op te lossen via apps, maar aantal features worden gewoon niet ondersteund.

Gelukkig draait de WM ontwikkeling ook nog aardig door, uiteindelijk ga ik weer terug naar WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
Er is nu een ding wat ik merk wat niet goed gaat, de geluiden van binnenkomende mail happeren. Meer niet hij wordt niet traag, ik speel zelfs NFS uit de market place prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inbedrijf schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:14:
Er is nu een ding wat ik merk wat niet goed gaat, de geluiden van binnenkomende mail happeren. Meer niet hij wordt niet traag, ik speel zelfs NFS uit de market place prima.
Dat heb ik met een originele HTC Mozart ook heel af en toe, maar verder merk ik helemaal niks van langzamer worden. Hoef ook bijna nooit opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Dank! Ik had een andere tutorial gevolgd en het HTC Connection stapje overgeslagen.
Toestel heeft nu toegang tot de Marketplace, maar ik kan alleen gratis apps downloaden omdat het me niet lukt mijn creditcard toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 14:58

P13

Heb naar mijn mening alles goed gedaan, emailadres en activatiecode verkregen/ingevoerd, maar krijg na de eerste aankoop in de Marketplace de melding: "Can't get this info right now. Check back in a little while". Komt jullie dit bekend voor? Of moet ik idd eerst even rustig afwachten en is het normaal dat het de eerste keer allemaal wat langer duurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
P13 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:25:
Heb naar mijn mening alles goed gedaan, emailadres en activatiecode verkregen/ingevoerd, maar krijg na de eerste aankoop in de Marketplace de melding: "Can't get this info right now. Check back in a little while". Komt jullie dit bekend voor? Of moet ik idd eerst even rustig afwachten en is het normaal dat het de eerste keer allemaal wat langer duurt??
Check de post hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 14:58

P13

Hallo Robin, heb dat gedaan hoor: heb juist dié door jou genoemde thread gevolgd (waarvoor nog mijn dank voor de verwijzing), ging allemaal prima... nee, heb alle stappen goed doorlopen, dat is het probleem niet... wat wel??

heb een nieuw hotmailaccount aangemaakt, waarin ik aangaf in USA te wonen, verkreeg de activatiecode (kreeg na het invoeren daarvan volgens mij ook een extra "blokje" -ME- op het beginscherm), maar op de één of andere manier wil hij niet van de market downloaden.. iemand een idee??

Edit
moet toch iets fout hebben gedaan: zie bij mijn telefooninfo (about), dat mijn telefoon nog steeds wordt geIdentificeerd als LEO70.. Heb volgens mij toch alle stappen doorlopen.. Grrr: zal de boel resetten en alles opnieuw installeren.. Wellicht ben ik vergeten (weet ik niet meer zeker) dat ik de connection set-up heb gedaan voordat ik de activatiecode invoerde..

Edit!!
GELUKT!!

[ Voor 66% gewijzigd door P13 op 20-01-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
maak nu een weekje gebruik van de HTC HD2 Met WP7 ben echt verbaasd over de kwaliteit, snap ook niet waarom HTC of MS geen update uitbrengt voor dit toestel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Valt me vooral op hoe weinig goed gratis apps er zijn. Zelfs voor een matige trein app moet betaald worden. Ik heb uiteindelijk windows er weer afgegooid en Android geinstalleerd.... Binnenkort probeer ik het wel weer een keer. Na een jaar een Palm Pre te hebben gehad, ga ik niet weer op een platform werken waar minder dan 25000 applicaties voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Gaat er bij microsoft op een gegeven moment niet een belletje rinkelen als er een hoop mensen een activatie code aanvraag doen..?

Er is toch op het XDA forum een quideline om die activatie te omzeilen..? Of werkt dat niet echt lekker?

Ik ga me vandaag daar eens over ontfermen.. Want die marketplace is wel een gemis nu in mijn geval..
inbedrijf schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:28:
maak nu een weekje gebruik van de HTC HD2 Met WP7 ben echt verbaasd over de kwaliteit, snap ook niet waarom HTC of MS geen update uitbrengt voor dit toestel.....
Ja dit viel mij ook al op.. Ik vind het eigenlijk perfect werken. De UI is snel en soepel en het ziet er mooi uit. Alleen de hollandse taal is een gemis, maar dat engels went snel.. Nu mijn live id account werkend krijgen zodat ik marketplace kan gebruiken en ik ben om :X

KOM OP MICROSOFT EN HTC??? GEEF DIE HD2 OOK EEN OFFICIELE UPDATE??!!!
Want ik verdom het om speciaal een nieuw toestel aan te schaffen zodat ik winmo 7 kan gebruiken, terwijl dit ook kan.. O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Audione0 op 21-01-2011 09:16 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
De reden dat HTC niet eens overweegt om de HD2 een upgrade geeft is omdat alle toestellen met WP7 3 knoppen moeten hebben. Niet meer en niet minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

dtech schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:28:
De reden dat HTC niet eens overweegt om de HD2 een upgrade geeft is omdat alle toestellen met WP7 3 knoppen moeten hebben. Niet meer en niet minder...
Ja de reden snap ik. Maar HTC heeft toch ook programmeurs in dienst die hetzelfde kunnen als de XDA mannen. Of zegt microsoft gewoon: " Nee HTC jullie mogen pas winmo 7 op de toestellen zetten als de smartfone 3 knoppen heeft, anders zijn jullie illegaal bezig.."

Oftewel, miscrosoft stelt de norm, niet HTC???
Wat wel raar is overigens. Dat betekend met andere woorden dus, dat microsoft in de toekomst ook een norm kan stellen wanneer een OS op een PC geinstalleerd mag worden.. Dus als jij thuis een LCD scherm hebt en microsoft stelt de norm dat het minimaal een LED scherm moet zijn, kan je dit bepaald OS niet op de pc installeren, terwijl de PC het OS makkelijk trekt..
Ik snap heus wel als de smartphone het OS niet trekt, dat microsoft dan zegt van nee wij geven geen ondersteuning. Maar om een knopje die teveel op de telefoon zit, en dan geen ondersteuning te geven???

Ik vind het maar een rare reden...

Edit:

Ik krijg dat stomme ding maar niet geunlocked..

Alles stappen gedaan die op XDA gezegd worden, maar unlocken ho maar:S

[ Voor 30% gewijzigd door Audione0 op 21-01-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn sim contacten te importeren voor de rest werkt alles :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Emrulez schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:50:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn sim contacten te importeren voor de rest werkt alles :s
Een omweg via gmail contacts is geen optie? Ik heb mijn contacten allang naar de cloud verplaatst, syncen met een machine werkte niet meer voor me. Exchange gaat hier trouwens ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Audione0 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:07:
[...]

Alles stappen gedaan die op XDA gezegd worden, maar unlocken ho maar:S
En waar gaat het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Heb mijn HD2 met WP7 weer even gereset naar default settings, maar heb nu geen data verbinding meer. Ik heb een T-mobile abbo. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Ik kan ook nergens expliciet aangeven welke dataverbinding ik kan maken. Bellen gaat gewoon wel goed.

Edit:
Ik heb nu handmatig de APN van t-mobile ingevuld:
APN: smartsites.t-mobile

Nu heb ik weer verbinding...

[ Voor 17% gewijzigd door bassio op 22-01-2011 13:22 . Reden: Was weer even te snel met posten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dataverbinding APN is bekende bug bij deze rom, die moet je altijd handmatig invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Het rare is dat ik het de eerste keer niet hoefde te doen, dat weet ik zeker. Maar goed, ook een factory reset heeft niet geholpen om mijn telefoon weer goed te laten werken met Chevron. Heb inmiddels echt alles al geprobeerd maar hij blijft aangeven dat hij niet via USB aangesloten is of dat Zune niet draait, terwijl beide toch echt het geval is... Maar wachten op de tweede unlock tool die mogelijk komt na de eerste update van wp7:
nieuws: Fransman komt met tweede jailbreakmethode Windows Phone 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
@ bassio heb je de SDK draaien van Windows? En draai je chevron als admin? bij mij hapert hij af en toe ook.

Lees dit artikel nogmaals door :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=912218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik heb alles al meerdere keren geïnstalleerd. Ik kom tot punt 5. Zune starten gaat prima en ik kan ook synchen met mijn telefoon, maar wat ik ook probeer, chevron blijft klagen. Ik heb chevron al in de Root van C gezet, run as administrator etc, maar no go. Ken het topic en de stappen inmiddels uit mijn hoofd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
eindelijk is het gelukt om WP7 op mn HD2 draaiend te krijgen (had last van het Reboot probleem tijdens de eerste keer flashen) heb eerst via de sd kaart de orginele win mo 6.5 er op gezet ,toen weer hspl , toen de radio naar 2.15 toen weer malgr 1.2 er op en WP7 geflasht, ik moet zeggen hij draaid als een zonnetje(heb de sandisk 4 gig class 4 gebruikt (van mn vriendin haar desire) .ik heb een os nog nooit zo soepel zien draaien
Ik vind het nog niet nodig om de live service te activeren omdat ik door WP7 te unlocken alle aplicaties kan installeren die er zijn met het programma WP7 3MktPlace v0.4 daardoor heb ik bv facebook en twitter en apps zoals nu.nl, buienradar enzo ook tot mn beschikking ,het enigste wat ik nog mis is flash 10.1 (ahoewel de meeste filmpjes die je via je browser in android kan kijken kun je ook , of die linken iig naar youtube en die heb ik er ook op zitten ) ik heb zelfs NAVIGON draaien op mn WP7 met de kaarten van europa er op ( heb de kaarten gepakt die oorspronkelijk bedoeld zijn voor de iphone) en heb eindelijk weer een snelle gps fix (sneller nog dan in WM 6.5) je kan ook gewoon je GMAIL en je HOTMAIL of LIVEMAIL met de officiele geinstalleerde apps binnen halen dus voorlopig ga ik niet meer terug naar Android tenzij het mogenlijk is op het via je sd te dualbooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Uiteindelijk bij mij ook weer gelukt. Alles gedeinstalleerd wat betrekking had met WP7 en alles weer geinstalleerd. Ook een nieuw certificaat geinstalleerd en een nieuwe provxml bestand met andere registry settings, Nu hopen dat hij niet weer gelocked wordt.

Kan weer lekker twitteren op de phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had net mn telefoon aan Zune hangen, wil daarna youtube opstarten:
Microsoft has revoked (ofzo) Youtube, please uninstall.

*poef* Youtube app weg.

Vind je het raar dat ze bezig zijn met een open market? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:38:
Had net mn telefoon aan Zune hangen, wil daarna youtube opstarten:
Microsoft has revoked (ofzo) Youtube, please uninstall.

*poef* Youtube app weg.

Vind je het raar dat ze bezig zijn met een open market? :/
Je hebt YouTube via de XAP installer geinstalleerd, toen de HD2 weer gelocked met Chevron, en daarna wilde je op een gelockte device een gesideloade applicatie starten?

YouTube is gratis, ook via de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
moet je je tel weer unlocken ,dan werkt alles weer(komt nl omdat als je je tel synct met zune hij dan weer relockt

[ Voor 10% gewijzigd door indofk op 22-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

robinVerdegaal schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:51:
Je hebt YouTube via de XAP installer geinstalleerd, toen de HD2 weer gelocked met Chevron, en daarna wilde je op een gelockte device een gesideloade applicatie starten?

YouTube is gratis, ook via de Marketplace.
Afgelopen week hing dat ding elke dag aan Zune, nooit problemen, nu opeens *poef*?

Ik heb mijn Live account nooit geactiveerd, en ga ik ook niet echt meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:03:
[...]

Afgelopen week hing dat ding elke dag aan Zune, nooit problemen, nu opeens *poef*?

Ik heb mijn Live account nooit geactiveerd, en ga ik ook niet echt meer doen.
Ik heb dat nu wel gedaan, maar ik moet zeggen dat het grensnut vrij beperkt is als je geen creditcard hebt in een first launch country. Ik heb een USA live account aangemaakt maar kan nu nog steeds geen apps kopen in de Marketplace. Dat is toch wel vrij waardeloos, ook voor Microsoft. Mij benieuwen wat er van onze ROM overblijft wanneer de eerste WP7 update langs komt. Als dat goed gaat heb ik goede hoop dat we daarna ook gewoon met een NL creditcard mogen betalen. Maar ik ben een optimist ;)

De eerste week liep ik met een ge-unlockte device rond en dat ging ook prima. Een geweldige app als Flux kan ik nu niet meer draaien omdat ik het niet mag kopen. Wat indofk zegt klopt: om de zoveel tijd werd mijn device ook weer gelocked (nu blijkt dus na Zune sync) en moest ik eerst weer een unlock draaien voor ik de sideload apps kon starten. Op zich te overzien omdat je bij een sync toch aan je PC zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qua ervaring is het zeker een leuke OS, maar zelfs als je alles 'unlockt' hebt, zitten er voor mij teveel limitaties aan. Even mijn laptop onderweg het internet op, snel wat bestanden heen en weer gooien, zo'n beetje op elke Windows kunnen syncen (zonder zune zut), niet afhankelijk zijn van een service voor contact/sms beheer, of gewoon mijn tomtom licentie kunnen gebruiken. Dat weegt allemaal totaal niet meer op tegen die paar leuke spelletjes of het 'vloeiend' lopen van het OS (youtube is op android en WM zeker sneller).

Ik had speciaal gewacht met verlengen van mijn abbo om richting een WP toestel te gaan, als alles in Nederland uit komt. Maar ze moeten nog wel flink aan de bak willen ze nog enige interesse wekken bij mij, zeker nu de Nexus S eind van de maand beschikbaar is.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelfs NAVIGON draaien op mn WP7
Kun je een hint geven waar je de xap vandaan hebt.

Gevonden. Bedankt voor de tip dat hij is te vinden.

Mooi voor op m'n 2de WP7 toestel aka HD2 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:46:
ik heb zelfs NAVIGON draaien op mn WP7
Kun je een hint geven waar je de xap vandaan hebt.
Natuurlijk niet, want het is warez ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Barfman op 22-01-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:58:
[...]

Natuurlijk niet, want het is warez ;)
:) , vandaar "hint" met een steekwoord of zo.
Maar de hint was niet nodig.

De tip was al genoeg. Nogmaals bedankt indofk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan 't kijken voor een 16GB micro sd kaart voor de HD2.
Ik zag dat je met chrystaldiskmark kan testen of een SD kaart snel genoeg is voor WP7 (combineerd NAND met SD kaart in RAID0)
Zou iemand kunnen testen wat z'n 16GB kaart scoort in chrystaldiskmark en vervolgens doorgeeft welke type 16GB kaart hij/zij heeft?
Chrystaldiskmark kun je hier downloaden: http://crystalmark.info/download/index-e.html
Zoals het er nu maar uit ziet zou het een 16GB van Sandisk woden.
De SDSDQ-016G-P36M of SDSDQ-016G-E11M

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gisteren geïnstalleerd en geünlockt op mijn HD2. Moet Microsoft nog bellen, dat je niet rechtstreeks kunt syncen vind ik nog altijd een groot gemis en in feite gewoon een grote fout van Microsoft.

Morgen eens kijken of ik een activatiecode kan krijgen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 19:14
Ik heb nu MAGLDR1.12 geinstalleerd. Was heel snel klaar. Maar nu wil de telefoon niet meer opstarten. Hij blijft hangen bij het witte scherm met het HTC logo.. En wat is de Green Key op de HD2?

Edit: Denk dat ik het probleem weet. :)

Edit2: Probleem opgelost. Ik had vergeten dat ik mijn ROM heb gedowngrade. En dus ook mijn Radio. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Safaci op 23-01-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43
Safaci schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:42:
Ik heb nu MAGLDR1.12 geinstalleerd. Was heel snel klaar. Maar nu wil de telefoon niet meer opstarten. Hij blijft hangen bij het witte scherm met het HTC logo.. En wat is de Green Key op de HD2?
Heb je wel gelezen? Je moet een 512mb Radio ( >2.08 ) en HSPL3.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
M'n telefoon is weer gelocked en ChevronWP7 roept nu telkens dat ie de telefoon niet kan vinden. Zune draait gewoon en ik heb zoveel mogelijk applicaties onder Windows afgesloten. Wat doe ik verkeerd?

edit: na een reboot van m'n Windows PC werkte het weer wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Bananeman op 23-01-2011 21:08 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
weten jullie of er een app is ,zoals currentwiget , voor de WP7 .

ik heb volgens mijn overal al gezocht,xda, google,market, maar ik kan er niks over vinden

of is ie er gewoon nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 19:14
Als je Microsoft belt voor een activatiecode moet je wat gegevens achterlaten. Hebben jullie je echte gegevens gebruikt? Of gewoon wat verzonnen?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste