Ik zou afraden nu aan WP7 te beginnen als je nog nooit geflashed hebt. Het is pas net beschikbaar, er is nog maar één ROM en echt goede handleidingen zijn er ook nog niet.Tarabass schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:12:
Ik ben erg verheugd te lezen dat het werkt. Ik heb nog nooit mijn telefoon geflashed, dus moet mij eerst maar eens goed in gaan lezen. Wel moet ik de huidige rom volledig kunnen backuppen, net zoals mijn contacten etc.. Ben erg benieuwd
Wat ik zou doen is gewoon eerst eens een WM6.5 custom ROM flashen of Android te proberen en even wachten tot WP7 op de HD2 wat verder uitkristalliseert. (vergeet niet dat het ook als OS nog maar net uit is)
Contacten e.d. zijn lastig over te zetten tussen OS'sen, zeker als je regelmatig flashed. Wat ik zelf doe is google contacts gebruiken i.c.m. Google Sync. Gratis en werkt perfect! Ook geen gedoe met backup/restore apps de hele tijd instaleren.
Een willekeurige andere (exchange) server werkt trouwens ook, maar Google heeft als voordeel dat het echt verweven is in Android dus dat het daar helemaal makkelijk is.