Om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen graag.
Echter ben ik niet mee geholpen. Ik heb nu dus geen 2e box. Voor 150 euro voor een extra box kan ik al bijna een nieuwe eenvoudige 26" tv met DVB
-C kopen (heb nu 32" op slaapkamer), dus dat ga ik niet doen. Daar heb ik dus enorm de balen van. Die TV boven heeft geen DVB
-C maar is nog prima voor de slaapkamer. Maar nu ik glasvezel heb wil ik daar uiteraard ook digitale TV, ik heb de netwerkkabels namelijk al getrokken.
Baal er enorm van, aan de ene kant voel ik me bedonderd, want ik krijg te horen dat ik gewoon een 2e box erbij krijg.
Aan de andere kant het dilemma, koop ik een 2e box a 150? Nee! Want voor 150 heb ik bijna een nieuwe TV. Aan de andere kant doe ik dat ook niet, want mijn huidige TV is prima! Ik schiet er dus niets mee op.
Als ik dit alles van te voren had geweten, kan ik niet met zekerheid zeggen of ik wel opnieuw voor Lijbrandt zou kiezen, Mijn buren met KPN zijn al 'lang' aangesloten....!
Lijbrandt kan mijn tot op heden nog geen enkele informatie of planning geven. De vraag staat uit bij de Webcare maar ook daar is nog geen verdere info bekend.