Sorrie je bericht was aan onze aandacht ontsnapt.
Untouchablezz20 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:40:
@Lijbrandt_webcare
Ik wil over gaan stappen van ziggo naar lijbrandt maar zit met nog enkele vragen. Uit deze topic begrijp ik dat analoge tv gewoon doorgegeven kan worden en dat de 3 aansluitingen die ik boven heb niks speciaals nodig hebben, naast de coax kabel uiteraard, om analoge televisie te kunnen kijken, dit klopt? Daarnaast heb ik een breedbandversterker voor het signaal van analoog te versterken, ik neem aan dat deze niet meer nodig is?
Je kunt de coaxkabel aansluiten op het glasvezelmodem om analoge tv te kijken, dat is inderdaad geen probleem. De versterker van het signaal is bij ons vaak niet nodig doordat wij de zenders in een relatief lage frequentie doorgeven t.o.v. Ziggo.
Ik wil kiezen voor klaar voor de toekomst van 50,50 p.m. Welke animo zit hier bij? Wat verstaan jullie precies onder interactieve zenders? Dat ik het geheel kan pauzeren? Zo ja, is dit ook mogelijk met een animo zonder hardeschijf, die dus zit bij klaar voor de toekomst 50?
Bij dit abonnement krijg je gratis de HD ontvangen zonder opnamefunctionaliteit. Wanneer je de ontvanger per opnamefunctie wilt hebben, kan dit. De kosten hiervoor (eerste ontvanger) zijn 99 euro.
Wie heeft er tevens ervaring met het installeren van het pakket van lijbrandt? Is dit makkelijk zelf te doen of is een monteur een must? Zijn er nog tips die jullie kunnen geven voor diegene die overstappen van ziggo naar lijbrandt?
Over het algemeen is dit goed zelf te doen. Een handleiding vind je op
http://www.lijbrandt.nl/u...en/LB_Kort_Install_LR.pdf
Als je dan toch besluit het te willen laten aansluiten door de monteur kan dit alsnog. Stuur dan een e
-mail naar monteur@lijbrandt.nl met je verzoek.
-Fleur