Op 12
-1 heb ik Lijbrandt de bewuste mail gestuurd, waar het Lijbrandt WebCareTeam ‘ons’ op deze pagina's om heeft verzocht. Geen reactie.
Maandag jl, heb ik gebeld en werd mij door de helpdesk bezworen dat ik binnen 3 dagen zou worden teruggebeld over een te treffen regeling mbt het omruilen van de Animo 130 voor een Animo 532. Geen reactie.
Deze ochtend gebeld, ja hoor vandaag word ik gemaild met een 'voorstel' voor het omruilen. Geen reactie.
De tactiek van Lijbrandt is mij duidelijk: de grootste criticasters – hier, op dit forum
- geef je soms eens wat weg. Ik heb hen hier allemaal horen schreeuwen, totdat zij erbij betrokken werden. Eenmaal omarmt door Lijbrandt, blijven zij van kritiek verschoond. Ja ja, en daarna werd het muisstil en waren de criticasters blijkbaar tevreden oid, opgelost in het niets. Met name toen zij zélf een regeling aangereikt hadden gekregen was de kous pas echt af. Wel Lijbrandt jullie zijn mij vergeten. Ik ga jullie over de kling jagen: te beginnen in ALMERE!
Wanneer ik mij in een kwestie vastbijt laat ik niet meer los. Google mij gerust en doe er je voordeel mee, voordat het te laat is. Ik ga om mij heen slaan, ofwel ik sla binnenkort keihard terug! Het heeft nu lang genoeg geduurd!
Ik zal, als ik morgen 28 januari 2011 geen coulance voorstel heb, en dus niets verneem van Lijbrandt, om te beginnen een artikel schrijven over de manier waarop Lijbrandt met haar klanten omgaat. Dat zal ik publiceren op
www.almere.org , op
www.almere.nu en op
www.dealmare.nl. In dit artikel zal ik Lijbrandt met de grond gelijk maken en dat zal ik de komende 12 maanden blijven herhalen. Tot de dag dat mijn account is verlopen en ik weg kan naar een andere provider. Ik garandeer Lijbrandt dat mijn optreden het einde betekent voor verdere expansie in de stad Almere. Eigen schuld dikke bult!
Ik voel mij ** *** tot op het bot. En wil dat er nu een oplossing komt ander sta ik niet meer voor mezelf in.
Met vriendelijke groet,
Stichting Digitaal Almere
Peter Aggenbach
Stellingmolenstraat 43
-A
1333 CE Almere
tel.: (036) 5291238
gsm: 06 24989234
mail: aggenbach@almere.org
web:
www.dial.nl /
www.almere.org /