inmiddels zou iedereen toch wel moeten weten dat elke belofte die gedaan wordt niet nagekomen wordt...
Na veel problemen te hebben gehad met de aanleg van de glasvezel is er naar ons gecommuniceerd dat er op korte termijn een opnamefunctie zou komen op de sagemboxen, al dan niet op afstand, zover is het nooit gekomen.
Het product werkte voor geen meter, blokjes, geen beeld en ga zo maar door.
Hertzinger was de RTV leverancier bij obn maar bakte er niets van, toen ging obn over op een nieuwe aanbieder.
Met veel bombarie was daar dan glashart media, niks nieuwe leverancier maar een bij elkaar geraapt zooitje van verschillende bedrijven waaronder hertzinger.
Omdat deze bedrijven samen zijn gegaan en verder gingen onder de naam glashart media was dit voor obn een mooie reden de klanten voor de gek te houden doorbte zeggen dat ze hertzingervde laan uit hebben gestuurd.
Stoere praat maar ze hebben niets gedaan.
Onderzoeken uit het verleden hebben schijnbaar geleid tot oplossingen die bij hertzinger op de plank zijn blijven liggen.
Uiteindelijk is er nog geen opnamefunctie krijgen we minder zenders, de "dure" zenders worden eruit gedonderd en krijgen we een gratis dvb signaal, en wat verbaasd mij, vrijwel storingsvrij!
2 jaar lang zijn we voor de gek gehouden en de belofte van 2 jaar eerder is nog niet nagekomen, net als de andere beloftes.
Beloftes als voicemail via email, nummerweergave en voicemail aan en uitzetten via de dienstenpagina 09 en 06 nummers blokkeren alles wordt beloofd maar niet gerealiseerd.
Dan is er een nieuw product, idtv.
Omdat ik al 150 euro heb betaald voor de sagem krijg ik een speciale aanbieding, ik moet binnen een maand beslissen en krijg dan de Amino gratis en een paar maanden gratis het pluspakket, dooddoener want je krijgt gewoon nog even een paar maanden de zenders die je hebt ingeleverd.
Daarbij schetst mijn verbazing dat iedereen de Amino gratis krijgt... Ook een dooddoener dus.
Nu komen ze met de Amino met opname functie en weer mag je 150 euro bij betalen.
300 euro in 3 jaar tijd, reken maar uit je winst.
Altijd is gezegd dat de HD zenders toe werden gevoegd, nu betalen we met zijn allen 4,95 per maand om de HD zenders te kunnen ontvangen.
Mensen, we worden telkens met mooie praatjes voor de gek gehouden en dan heb ik het nog niet gehad over de emailproblemen, 2 weken uit de lucht en het zou opgelost moeten zijn...
Er zou een nieuw platform komen wat absoluut geen problemen meer zou geven, binnen het jaar waren er weer problemen en toen kwam er ineens een nieuw platform... Waarmee de problemen waren opgelost.
Je gaat mij niet vertellen dat er tot 2x toe een nieuw platform wordt aangeschaft.
Obn is ontstaan vanuit een coorporatie die zeggenschap heeft, de coorporatie is er nooit geweest en wordt nu pas opgezet, een jaar nadat dit is gezegd las ik gisteren op twitter dat de coorporatie vorm begint te krijgen.
Zeggenschap? Ik denk het niet, obn is gestart vanuit Edutel wat inmiddels een 100% onderneming van reggefiber is, en dan kan je zeggenschap krijgen maar de providers op de glasvezel zijn inmiddels allemaal 100% reggefiber en gebruiken allemaal glashart media en dus hertzinger...
Je kan nog naar kpn maar die bieden minder voor meer geld.
Ik voel me voor de gek gehouden, veel mooie beloftes en weinig daden.
Denk dat ik er mee stop.
Als je denkt dat er snel een Amino 540 komt zou ik nog even geduld hebben, 3 jaar duurt lang en waarschijnlijk dat ze hem nu alweer toe gaan zeggen, puur om de minder tevreden klanten binnen te houden...
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 12-05-2011 21:43
]