Zijn er meer mensen waarbij Ketnet/Canvas niet meer werkt bij DVB-C?
Ik heb toen straks een nieuwe DVB-C scan gedaan en Ketnet/Canvas zit volgens de TV nu in de 352 MHz Transport Stream. Dat klopt niet. De TV heeft hem achter Los TV geplaatst (die wel in de 352 MHz TS zit). Ik krijg dus ook geen beeld meer op Ketnet/Canvas ('Programma niet beschikbaar').
Radio 227 doet het ook niet trouwens, maar dat was al langer. Volgens mij wordt die ook niet meer doorgegeven via IPTV, dus dat kan het verklaren.
Wat ik ook al een tijd heb is dat de 312 MHz Transport Stream (waar RTL4, RTL5, SBS6 en RTL7 inzitten) bovenaan staat na het scannen en de 304 MHz Transport stream (waar Nederland 1, 2 en 3 inzitten) daaronder staat. RTL4, RTL5, SBS6, en RTL7 staan dan op 1, 2, 3 en 4 en Nederland 1, 2 en 3 staan vervolgens op 5, 6 en 7. NDR (die ook in de 304 MHz TS zit) staat dan wel weer netjes onderin in de kanalenlijst.
Verder wordt de 320 MHz Transport Stream (waar RTL8, NET5, Veronica, Een en Ketnet/Canvas inzitten) helemaal onderaan geplaatst als laatste TV zenders. Met uitzondering van Ketnet/Canvas, want die staat dus iets hoger achter Los TV.
In de beginperiode van het nieuwe DVB-C signaal (na 28 december) stonden de Transport Streams wel in de goede volgorde nadat de TV scan voltooid was. Het enige wat ik toen moest was handmatig NDR verplaatsen. Die stond namelijk op kanaal 4 waardoor alle zenders die daarna kwamen 1 kanaal verder stonden. RTL4 op 5, RTL5 op 6, SBS6 op 7 etc. Dat ene kanaal verplaatsen was echter het enigste. Nu klopt het kanaalnummer van NDR volgens mij wel, maar worden veel andere kanalen (volgens mij hele Transport Streams) niet in de goede volgorde gezet.
[
Voor 61% gewijzigd door
Verwijderd op 15-02-2011 01:03
]