Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.209 views

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 08:52
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:56:
[...]
Juist, met mensen zoals jij wil ik spelen, dan hoef ik me daar niet druk om te maken en heb ik geen last van die troep en kan ik lekker door killen :P ;)
Speel je op de PC?

• jandoedelman
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-05-2012
Allround setup:

Rush setup:

RPG's zijn ontzettend handig bij domination als mensen een punt aan het afpakken zijn. RPG pakken, vaak genoeg double kill.

Valt me trouwens op dat veel mensen hardline gebruiken. Had niet gedacht dat het zo populair was.

[Voor 6% gewijzigd door jandoedelman op 25-01-2011 11:29]

Diepvries.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-10 20:17

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Frentik schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:25:
Wat mij opvalt in al die class plaatjes is dat de AK74u er nauwelijks in voorkomt terwijl die toch vrij veel gebruikt wordt. ;)
men schaamt zich een beetje voor die gun ;) Ik gebruik hem zo af en toe nog, in begin wel vrij veel, maar ben beetje afgekicked van het ding, spectre vind ik de dan beste smg :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-10 15:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:14:
Je moet bij HC toch echt meer opletten op wie en hoe je schiet. In het echt zijn de acties natuurlijk ook een stuk stricter en zal je niet zomaar voor iemand anders langs lopen. 1x tk vind ik ok maar als ik 2x of meer getk'ed word in korte tijd (beetje afhangend hoe en waardoor, is het mijn eigen schuld dan telt die niet mee natuurlijk) vraag ik die persoon vriendelijk doch dringend op te letten of ik ga hem een paar geven.
True, je moet veel meer opletten, maar dat geldt ook voor je team members. 1x was gewoon een stomme "reflex" actie van mijzelf. Ik hoor achter me wat, draai me om, en begin meteen te schieten. Dat was dus een team member. Bij de 2 overige team kills, heb ik iemand in het vizier, begin te schieten en van rechts komt een team member zo door mn vuurlijn lopen om op dezelfde tegenstander te schieten. Dit resulteerde in een +60 voor mij en een +40 voor mn team member plus dat hij zelf ook door mij werd afgeknald. De 3e team kill hetzelfde. Richten, schieten en uit het niets een teammember voor je neus. 8)7

Kijk dan uit waar je loopt en ren niet als een kip zonder kop door het veld. Maar goed, ik werd dus gekicked. Mjah shit happens....en het is maar een spelletje 8)

XBL: MRE Inc

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:06
jandoedelman schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:27:
Allround setup:
[afbeelding]

Rush setup:
[afbeelding]

RPG's zijn ontzettend handig bij domination als mensen een punt aan het afpakken zijn. RPG pakken, vaak genoeg double kill.

Valt me trouwens op dat veel mensen hardline gebruiken. Had niet gedacht dat het zo populair was.
Nou, denk dat deze voor pro gaan, zodat je en snel killstreaks behaald, en sentry, CP en Turrets kan re-rollen, dus eigenlijk 3x CP's :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• jandoedelman
  • Laatst online: 27-05-2012
FrankLe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:41:
[...]

Nou, denk dat deze voor pro gaan, zodat je en snel killstreaks behaald, en sentry, CP en Turrets kan re-rollen, dus eigenlijk 3x CP's :)
Dat is op de xbox helaas allang gepatched. Ik gebruikte het regelmatig. Nu gebruik ik spy plane, counter spy plane en napalm. Met hardline is dat lekker makkelijk te halen en je helpt je team er ontzettend veel mee. Sinds ik hiermee speel is mijn win-loss van 0.81 naar 0.98 gegaan.

Diepvries.

• Imprezzion
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-09 20:10

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 206CC Tuned!

Hoe maken jullie die plaatjes met je weapon en perks enz. erin?

Ik ben nu Prestige 3 lvl 36 meende ik. Zit in de DD clan (DoubleDutch), en ik speel nog gene wars. Daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor :)

Wapens die ik veel gebruik:
AK74-U Rapid Fire met Hardline - Steady Aim - Marathon.
FN FAL Red Dot met custom sight - X vorm met Hardline - Sleight Of Hand - Marathon
AK47 Dual Mag - Hardline - Steady Aim - Marathon.
L96A1 Extended Mag - Ghost - Scout / Sleight Of Hand - Ninja.
SPAS12 Silencer - Lightweight - Sleight Of Hand - Marathon.

Natuurlijk dus ook de bijbehorende PRO versies. Hardline pro <3.

Heb bijna altijd Frag / Toma + Flash / Stun en een Claymore.

Ook bijna altijd als killstreaks: Care package - Mortars - Napalm - Chopper Gunner.

Speel meestal wel redelijk, qua scores meestal zo'n 1.5/1 - 2/1.

~ i9 10900KF Delid @ 5.3Ghz 1.39v ~ EK Phoenix 280 p/p ~ MSI Z490 Ace ~ 32GB Trident-Z Neo B-Die @ 4400C17 ~ Gigabyte RTX 3080 Gaming OC @ +105/+1200 ~ 970 EVO M.2 1TB x2 + 2x 850 EVO 512GB ~ Phanteks Evolv X ~ Seasonic Prime Gold 1000w ~

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pagina 31 staat een link, even zoeken gewenst ;)

[Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-01-2011 12:22]

• steffex
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 09:49

steffex

Dev nerd

Mag ik vragen waarom je warlord gebruikt zonder een extra attachment te gebruiken? of is dat een foutje?

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

• Spongerobie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15-10 21:49

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

steffex schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:29:
[...]

Mag ik vragen waarom je warlord gebruikt zonder een extra attachment te gebruiken? of is dat een foutje?
Even gekeken maar die staat als Steady Aim, de icoontjes zijn bijna hetzelfde :)

Dagelijks Stekkie /// Steam Profile

• YMH88
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-04-2012
Kan iemand in z'n file share de clips zien van voor de patch? of krijg je dan ook "an error occurred"..
Hoop niet dat ik ze kwijt ben, denk niet dat ik ooit nog 5 man met 1 nade kill :(

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-05 07:22
MRELynx schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:01:
[...]

Ok, eerlijk is eerlijk, een rectificatie en excuus naar Ricloo86. Mijn bovenstaande bewering klopte niet richting hem. Gisteravond samen met hem gespeeld op de xbox, samen met een collega van me. Geen gebrek aan skills at all. Werd in een potje Hardcore op WMD diverse keren door hem naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. :Y

Toch ligt hardcore tdm me niet echt. Net iets te veel "gecamp" en gister zelfs gekicked omdat ik 3 team kills op mn naam wist te schrijven. 1x echt mijn eigen fout, 2x omdat team members door mijn vuurlijn liepen terwijl ik net een het schieten was. Mjah dat gebeurd me ook tig keer bij softcore tdm. Rete irritant vind ik het als je bv een vijand ziet lopen, je jezelf tactisch opstelt en een team genoot even voor je gaat staan of keihard in je vuurlijn gaatlopen om dezelfde vijand te killen.
Whaha, thnx en sportief van je!
We doen nog weleens een potje....en dan maar samen ofniet? ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Ricloo86
Nee, speel op de Xbox :)

• Imprezzion
  • Laatst online: 13-09 20:10

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 206CC Tuned!

Thanks SouLLeSSportal, had er totaal overheen gelezen.

M'n favo class.

Hier own ik ook mee.

~ i9 10900KF Delid @ 5.3Ghz 1.39v ~ EK Phoenix 280 p/p ~ MSI Z490 Ace ~ 32GB Trident-Z Neo B-Die @ 4400C17 ~ Gigabyte RTX 3080 Gaming OC @ +105/+1200 ~ 970 EVO M.2 1TB x2 + 2x 850 EVO 512GB ~ Phanteks Evolv X ~ Seasonic Prime Gold 1000w ~

• Roadrunner
Imprezzion schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:06:
Ook bijna altijd als killstreaks: Care package - Mortars - Napalm - Chopper Gunner.
Da's knap dat je vier killstreaks kan kiezen.

• Zandpad
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-10 10:31
jandoedelman schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:27:
Iets over SAM, Care Package en Sentry... Hardline pro kun je crates (Ja crates!) rerollen naar iets anders...

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ricloo86 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Whaha, thnx en sportief van je!
We doen nog weleens een potje....en dan maar samen ofniet? ;)
Euh ja... je eigen fouten toe kunnen geven hoort er gewoon bij. Maar prima, ik ben meestal 's avonds wel online. Dat hardcore maar eens wat beter onder de knie krijgen. Hardcore in MW2 ging me beter af. Zal wel effe gewenning zijn ofzo. Of ik ben gewoon zelf een n00b 8)

Mijn classes ook maar effe:

[Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 25-01-2011 13:05]

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-10 14:18

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dit zijn classes die ik over het algemeen vaak gebruik.

Zal vanavond even de rest maken/posten

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Gundogan
  • Laatst online: 23:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Wissel vaak van setups, maar deze vind ik tot nu toe het fijnst :)

Objective class (gebruik hem ook vaak met de AK47):

TDM/ghost class (gebruik hem ook vaak met de Famas, andere AR's vind ik niet zo lekker spelen met suppressor):

Cookie Cutter class voor allround gebruik (elke AR kan daar en ik heb nu scavenger erop om pro te halen, maar hardline pro kan er ook):

[Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 25-01-2011 16:01]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Tyron3
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08-08-2012
Ik speel nu al sinds de release BO, dit is naast jaren geleden america's army gespeeld te hebben weer 1 van mijn eerste shooters op de PC, ben nu prestige 2 lvl 48, kvroeg me af of iemand hier nog een clanmember zoekt? wordt het alleen spelen op de pc namelijk wel een beetje zat:P dus als iemand je nog iemand zoekt voor je clan bied ik me graag aan, beschik over een headset;)

• Sargan
  • Laatst online: 28-08 08:10

Sargan

Filmfreak...

Op het moment speel ik alleen maar 24/7 Nuketown en gebruik daarbij het volgende:

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:47
Voor de gein weer eens met de standaard killstreaks gespeeld, uit 6 care packages had ik: 2x attack dogs, 1x b52, 2x attack heli en 1x ammo.
Hoezo luck :D

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Sargan schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:41:
Op het moment speel ik alleen maar 24/7 Nuketown en gebruik daarbij het volgende:

[afbeelding]
Als je maar wel de ak47 gebruikt wanneer je hoger dan 38 bent. :p

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vraaag schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:16:
[...]

Als je maar wel de ak47 gebruikt wanneer je hoger dan 38 bent. :p
Gelukkig is dat de AK74u. O-)

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11-09 09:27
De 1.06 patch is sinds vandaag online op de PS3, merkt iemand verbetering? ik heb wel weer!%$# een vastloper gehad, terwijl dit de laatste dagen over leek te zijn. zucht.
[/Edit: Nu al 4 vastlopers, ik ben er nu echt helemaal klaar mee]

[Voor 16% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 25-01-2011 17:52]

* PSN=Chef_NL** *

• Vraaag
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:20:
[...]

Gelukkig is dat de AK74u. O-)
Ja goh dat snap ik ook nog net maar ik zeg "Als je maar wel de ak47 gebruikt als je 38 of hoger bent". Waarmee ik bedoel dat ie vanaf level 38 dat overpowered ak74u ding weg moet doen en de kalashnikov moet gaan gebruiken. :p No offence, gebruik 74u ook totdat ik de 47 heb maar hij is echt wel te sterk!

• pinnokio
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-03-2013
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:21:
De 1.06 patch is sinds vandaag online op de PS3, merkt iemand verbetering? ik heb wel weer!%$# een vastloper gehad, terwijl dit de laatste dagen over leek te zijn. zucht.
Heb hemzelf ook geupdate en de hele middag gespeeld maar geen vastloper gehad hoor!!!!

Wel een keer de gebuikelijke host-migration, maar dat mag de pret niet drukken.....

Speel je draadloos of kijk eens naar je modem/router ed...grote kans dat het daar aan ligt.

Of als je in je eigen party zit,druk je op select en dan kies je only local, dat kan misschien ook wat schelen.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:44

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-10 20:52
Cool, de nieuwe zombie map speelt zich dus af "in Launch" (zie raket op 0:49). En nieuwe zombies (sowieso nieuwe 'menselijke' zombies en die aapjes lol, zijn dat die dingen wat in Kino in die ronde 'dozen' zitten bij de teleporter?)
Ben benieuwd :)

Mijn iRacing profiel

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16-10 11:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Treyarch ga eff eerst je game fixen voor je nog meer geld uit onze zakken probeert te sleuren :(
Het is nodig. Vandaag weer potje met ping 30, FPS 60 (lock, vsync staat aan).
Ik schoot een heel magazijn vol hitmarkers leeg op een gast. Hij draait zich om, loopt op mij af (ik schiet ondertussen nog een mag vol hits op hem leeg) en knifet mij. WTF ?!

Wàt ze met die update geflikt hebben weet ik niet, maar ik vind het nie goed ! Ik heb constant de symptomen (lol) van lag, maar ik heb goeie FPS en ping. :?

Back to Call Of Duty 4 ;w

Android developer & dürüm-liefhebber

• Chef_v_leeuwen
pinnokio schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:17:
[...]

Heb hemzelf ook geupdate en de hele middag gespeeld maar geen vastloper gehad hoor!!!!
Wel een keer de gebuikelijke host-migration, maar dat mag de pret niet drukken.....
Speel je draadloos of kijk eens naar je modem/router ed...grote kans dat het daar aan ligt.
Of als je in je eigen party zit,druk je op select en dan kies je only local, dat kan misschien ook wat schelen.
Search staat op local only, ik speel bedraad, is verder met geen enkel spel een probleem en ben meestal de host omdat ik een goede verbinding hebt. Hij loopt gewoon muurvast en moet een harde reset hebben om weer tot leven te komen. Ligt puur aan BO want heb dit nog nooit met een ander spel gehad.

* PSN=Chef_NL** *

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16-10 11:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bij een vriend eergisteren ook vastloper gehad, we gingen gewoon private match doen en bam ! Harde reset nodig. Dat houdt zich dan bezig met nieuwe maps enzo te maken. Geld is het enige wat voor ze telt :(

Android developer & dürüm-liefhebber

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 19:55
Omg ik ben nu al 3 potjes achter elkaar bezig om de Stoner te unlocken. 1e keer, een potje gespeeld om genoeg geld te sparen, dan de RPK en de M60 gekocht, en de Stoner equipped. Ga terug, bedenk me nog dat ik nog een perk moet veranderen, had nog genoeg geld voor Hacker, dus gekocht. Zie ik opeens dat hij mijn oude wapen weer heeft terug gezet :?

Dus ik probeer weer de Stoner te unlocken (hij deed net alsof ik de RPK en de M60 ook nog niet had gekocht), maar daar had ik opeens te weinig geld voor. Goed, dat is misschien begrijpelijk aangezien ik Hacker had gekocht tussendoor.

Nog een potje gespeeld om weer boven de 6000 te komen, probeer het nog een keer maar werkt weer niet. Toen in kleine stapjes mijn class veranderd, dus eerst RPK kopen, terug naar menu, dan M60 kopen, terug naar menu, Stoner kopen.... Te weinig geld??? Terwijl ik toch zeker weten meer dan 6000 had. Waar laat Treyarch mijn CoD punten?

Naja, nu een 3e potje spelen in de hoop dat het straks wel lukt...

• Franko P.
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-10 07:26

Franko P.

Hit it.

Tower410 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:25:
Omg ik ben nu al 3 potjes achter elkaar bezig om de Stoner te unlocken. 1e keer, een potje gespeeld om genoeg geld te sparen, dan de RPK en de M60 gekocht, en de Stoner equipped. Ga terug, bedenk me nog dat ik nog een perk moet veranderen, had nog genoeg geld voor Hacker, dus gekocht. Zie ik opeens dat hij mijn oude wapen weer heeft terug gezet :?

Dus ik probeer weer de Stoner te unlocken (hij deed net alsof ik de RPK en de M60 ook nog niet had gekocht), maar daar had ik opeens te weinig geld voor. Goed, dat is misschien begrijpelijk aangezien ik Hacker had gekocht tussendoor.

Nog een potje gespeeld om weer boven de 6000 te komen, probeer het nog een keer maar werkt weer niet. Toen in kleine stapjes mijn class veranderd, dus eerst RPK kopen, terug naar menu, dan M60 kopen, terug naar menu, Stoner kopen.... Te weinig geld??? Terwijl ik toch zeker weten meer dan 6000 had. Waar laat Treyarch mijn CoD punten?

Naja, nu een 3e potje spelen in de hoop dat het straks wel lukt...
Dat heb ik ook gehad, dat heeft volgens mij met je verbinding met Steam ofzo te maken.
Je hebt het wapen gekocht, maar deze wordt niet opgeslagen in je class. Alleen de gespendeerde CoD punten zijn wel foetsie.

Ik heb toen steam eens afgesloten en opnieuw opgestart, daarna werkte het wel normaal. (alleen de punten was ik nog kwijt)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 19:55
Het rare is dat hij alleen de Stoner niet wil onthouden. De RPK en de M60 bleven wel gewoon staan. Steam restart heeft ook niet geholpen...

Waar slaat dit nu weer op? Mag ik die Stoner niet meer gebruiken of zo?

• unfor
Als je classes aan het maken bent met nieuwe wapens, even een tip:
Wapen kopen zonder mods > terug naar create a class menu > dan de rest van de mods kopen.
Op die manier raak je nooit je wapens/geld kwijt, dat gebeurt namelijk regelmatig.

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:44
Mijn 3 classes die ik het meest gebruik (naast de standaard rushclass met ak74u, sniperclass met L96a1 en anti-air class met ghostpro en strela3):

Deze class is gewoon om lekker te raggen, sprayen, mensen irriteren met de crossbow en lekker granaten en flashbangs gooien icm scav.

Deze class gebruik ik om veel points te capturen, in Domination en Demolition wordt veel gespammed met nades e.d. en dan is tacmask én flak-jacket erg fijn. Ook heb ik nagenoeg geen deaths door rc-xd carts en napalmstrikes, best lekker!

en dit is mijn ontdekking van een week geleden, de stakeout heeft best een leuke range en precisie, maar een fast reload heb je wel nodig met maar 4 shells dus daarom de sleight of hand. Marathonpro om maar rondjes te blijven rennen en mensen gek te maken :p

What's in the case?

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-10 22:13

• VICECITY
  • Laatst online: 27-05-2019
...

[Voor 94% gewijzigd door VICECITY op 26-01-2011 07:29]

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-10 07:55

Mijn favo class rush class. Ik vind de snelheid erg prettig en de AK74u doet het ook redelijk goed op de wat langere afstand. Steady aim pro zodat ik sneller weer kan schieten of knifen na het rennen, hipe fire doe ik vrij weinig.

Shotgun is altijd wel ff fun voor op de kleinere maps. Python voor de long range.

Kan ook met AK47 of commando, hangt van m'n level af en waar ik zin in heb. Attachment wisselt, maar vind de flamethrower wel erg veel fun. Heb eigenlijk geen attachments nodig om goed te spelen met assault.

IK vind de WA2000 wel lekker spelen als sniper, maar speel ook wel met de L96. Hangt beetje van de game mode/map/hardcore of niet af. Verder ASP pistol omdat die het snelst switched/killed en de tomahawk om snel iemand af te maken close range.

Verder op alle classes de concussion, deze vind ik by far de beste tactical. Je kan dat ding in 0.3 sec gooien terwijl de flash/nova 0.75 sec nodig hebben, erg groot verschil en zeer merkbaar tijdens het gamen. Verder vind ik het concussion effect ook het meest effectief. Je vijand kan gewoon amper meer aimen en rennen.
Claymore ook op alle bij gebrek aan andere goede equipment. Gebruik alleen de tactical insertion wel voor CTF, maar dat speel ik alleen om marathon pro ff te halen.
unfor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:04:
Valt me op: Waarom heeft niemand een strela als secondary? Met Sleight of hand kun je sneller reloaden dan switchen naar een pistol.
Helemaal met dual mags, tevens raak je dan ook amper door je ammo heen.
Vind het jammer dat ik altijd de enige ben die een spyplane/heli uit de lucht haalt.
Alleen op shotgun en sniper rifle kits is een pistol handig handig imo.
Mja meer mensen zouden met een strela moeten rondlopen voor het team. Maar het is niet sneller dan naar een pistol switchen. Voor elke gun naar pistol heb je een Quick drop time van 0.25 sec + de raise time van de pistols (deze verschillen). Als je je pistol voor een ander wapen ruilt dan heb je geen quick drop time van 0.25, maar bijvoorbeeld 0.60 voor de AK47.

Pistol raise times: ASP 0.25, M1911 0.55, Makarov 0.55, Python 0.30, CZ75 0.55
Dus het snelst is de ASP met 0.25 + 0.25 = 0.50 sec om deze te voorschijn te toveren. Dit ga jij niet verslaan met normaal reloaden.

AK47StandardDual mags (varies)SoH (0.5X)Combined
Reload2.501.751.250.875
Empty3.252.351.6251.175
Add time1.750.950.8750.475 ??

Maar als je een beetje handig bent kun je natuurlijk ook gewoon je reload cancelen op het moment dat je bullet counter update. Dit kun je al doen voordat je reload animatie is afgelopen door te sprinten of of quick weapon switchen (zie hiervoor de add time in de table). Dit levert je veel tijd op als je gun leeg is.

Als je dual mags + SoH gebruikt is reload cancellen bijna niet te doe omdat het al zo snel gaat. Het is dus eigenlijk een beetje overkill en alleen handig voor de extra ammo of snellere ADS. Ik gebruik liever alleen SoH en reload cancel, dat is praktisch even snel als SoH + dual mags. Je kan natuurlijk ook alleen dual mags gebruiken en reload cancellen. Ik heb echter liever SoH voor de snellere ADS (doe ik veel) en dat je elke reload snel bent.
Zelfs met reload cancellen voelt/is de pistol (ASP/Python) iets sneller, maar ik wacht toch liever ietsje langer op een volledige geladen assault rifle want daar heb je heel wat meer killing power en kogels mee. Ik zie echter bijna iedereen hier met de CZ75 rondlopen en die heeft een raise time van 0.55 en resulteert in een switch time van 0.80 sec. Dit is bijna gelijk aan het reload cancellen, dus ik zie daar echt het voordeel niet van in.

Conclusie: als je SoH of dual mags gebruikt is het weinig zinvol om een pistol te gebruiken en kun je voor het team beter een strela 3/LAW mee nemen. (uitzondering natuurlijk voor sniper en shotgun)

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Sargan
  • Laatst online: 28-08 08:10

Sargan

Filmfreak...

@Rutger Mulder:

offtopic:
ik zie overal dat je de naam splat gebruikt, toevallig lid van de Splatclan?
Heb hele fijne herrinneringen aan die clan, met name Medal of Honor Allied Assault....dat waren nog eens tijden

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tower410 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:37:
Het rare is dat hij alleen de Stoner niet wil onthouden. De RPK en de M60 bleven wel gewoon staan. Steam restart heeft ook niet geholpen...

Waar slaat dit nu weer op? Mag ik die Stoner niet meer gebruiken of zo?
Niet om het een of ander, maar er is een problementopic voor Black ops :) Dit is meer een topic over de game en de ervaringen, leuke dingen, filmpjes, vragen over de game zelf enz.
Rutger Mulder schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 07:32:

Zelfs met reload cancellen voelt/is de pistol (ASP/Python) iets sneller, maar ik wacht toch liever ietsje langer op een volledige geladen assault rifle want daar heb je heel wat meer killing power en kogels mee. Ik zie echter bijna iedereen hier met de CZ75 rondlopen en die heeft een raise time van 0.55 en resulteert in een switch time van 0.80 sec. Dit is bijna gelijk aan het reload cancellen, dus ik zie daar echt het voordeel niet van in.

Conclusie: als je SoH of dual mags gebruikt is het weinig zinvol om een pistol te gebruiken en kun je voor het team beter een strela 3/LAW mee nemen. (uitzondering natuurlijk voor sniper en shotgun)
Die cijfers zeggen mij vrij weinig, ik bedoel 0,25 of 0,55 daar ga, ik tenminste, vrij weinig van merken ingame, het grote voordeel van de cz75 is dat er 18 kogels inzitten, de kick niet al te hoog is en daarom vooral voor mij in HC mode enorm veel voordeel oplevert doordat ik niet vaak hoef te reloaden. Elke kill is ongeveer 3-5 kogels daar mits dichtbij genoeg dus ik reload pas na 3-4 kills als ik nog vijanden zie in de buurt. Daarbij heeft de cz75 iets grotere range dan de asp/1911/makarov.

En ook met SoH en Dual mags is een pistol gewoon erg fijn, je kan sneller rennen, sneller ads mee en voor mij in HC prima secondairy of als main te gebruiken (cz75 dan).
De rest vind ik allemaal toch wat minder, de python, te weinig kogels en te hoge recoil, asp/1911/makarov te weinig/minder kogels, wel zelfde recoil. De iets lagere reload tijd van de asp kan me persoonlijk gestolen worden in verhouding tot de magsize.

Dat er meer gebruik moet worden gemaakt van de strela-3 ben ik wel met je eens.

[Voor 60% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2011 08:42]

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:56
Had begrepen dat daar oa die Second Chance fix en 74u aanpassingen inzaten. Op de xbox kreeg ik hem echter nog niet gisteren. Hoop dat ie snel komt :)

Gisteren de hele avond bezig geweest met een turret slopen voor ghost pro. Dat is weer typisch zo iets wat je moet overkomen, en als je het geforceerd gaat proberen (zoals ik gister) dan lukt het dus juist niet. Het stomme is dat ik het laatste potje maar weer met Hardline ging lopen, en vervolgens dus een turretje kan knifen bij het huisje boven B op villa....
Frustrerend... }:O

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:23

beany

Meeheheheheh

1/25/11
PC Patch 1.051

• SP Audio stuttering on certain systems.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat wil je daarmee zeggen Beany?
Het was bij mij iig bij de 1.05 patch al gefixed maar ik heb nog steeds die lamme vastlopers. Hopelijk over een tijdje de 2600k en dan geen gezeur met cpu gebruik meer :(

Anoniem: 337891

KingKoning schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:01:
[...]Gisteren de hele avond bezig geweest met een turret slopen voor ghost pro. Dat is weer typisch zo iets wat je moet overkomen, en als je het geforceerd gaat proberen (zoals ik gister) dan lukt het dus juist niet. Het stomme is dat ik het laatste potje maar weer met Hardline ging lopen, en vervolgens dus een turretje kan knifen bij het huisje boven B op villa....
Frustrerend... }:O
Heb de afgelopen drie prestiges elke keer geluk gehad. Turret gesloopt voordat ik 30 spy planes had neergehaald. Maar als dat niet gebeurt ga ik gewoon 1 potje FFA doen met de sentry als killstreak. Gooien, laten jatten, mannetje volgen, meteen als hij de turret plaatst neerknallen en zijn turret slopen. Boem, Ghost Pro. :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:12:
[...]

Heb de afgelopen drie prestiges elke keer geluk gehad. Turret gesloopt voordat ik 30 spy planes had neergehaald. Maar als dat niet gebeurt ga ik gewoon 1 potje FFA doen met de sentry als killstreak. Gooien, laten jatten, mannetje volgen, meteen als hij de turret plaatst neerknallen en zijn turret slopen. Boem, Ghost Pro. :)
Hoezo voordat je 30 spy planes had neergehaald? kan toch ook zonder problemen erna of mis ik nu wat?
Op zich is het even lastig maar niet zo heel moeilijk imho. praktisch elke mode even de turret in het midden van de map dumpen, degene volgen die het oppakt, ninja is erg handig daarbij :) zodra die turret er staat knife erin en klaar ben je :)

• F41R
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:20
Hier geen vastlopers meer gehad, maar die had ik sinds de vorige patch ook al niet meer.
Ik heb wel het idee dat deze patch ervoor gezorgd heeft dat de matchmaking wat sneller/beter verloopt.
Maar dat kan natuurlijk ook tussen m'n oren zitten. :P

• Chef_v_leeuwen
Het gekke was idd dat ik na 1.05 ook geen last meer had.. misschien heeft het iets met de patchovergang temaken, ik ga het zo wel weer ff proberen, en misschien hangt het van het model PS3 af.

Toch begin ik BO wel leuker te vinden, vooral lekker sniperen, het boeit me niet dat ik dan niet bovenaan sta. Het is voor mijn gevoel leuker om 20-10 met sniper te halen dan 30-20 met wat anders. Ik speel voornamelijk FFA.

Mijn favo class:

Al zit ik wel met de tweede perk, de meeste heb ik niet echt veel aan met mijn sniper class. Tevens de 3e perk gebruikt ik bijna altijd Hacker pro, de rest vind ik niet echt nuttig. Hoe denken jullie hierover?

* PSN=Chef_NL** *

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-10 10:41

superwashandje

grofheid alom

3e vind ik juist wel nuttig. vooral ninja en marathon gebruik ik zelf veel. lekker stil rondlopen en anderen beter horen of gewoon om niet midden in een sprint ineens stil komen te staan omdat je al zo snel moe bent :S

De 2e perk vind ik zelf de minste. daar ga ik dus meestal voor sleight of hand. (soms hardened of warlord) wat ik ook wel eens zie is dat mensen met warlord rondlopen en dan als 2e attachment dual mags hebben. Lijkt mij altijd zo nutteloos aangezien je dan net zo goed sleight of hand kan gebruiken omdat je dan a: altijd sneller reload niet eens in de twee keer en b:ook je secondary snel reload.

1e perk is bij mij altijd flack jacket of ghost pro for obvious reasons.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• ArgantosNL
  • Laatst online: 15-10 10:20
G
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:05:
Het gekke was idd dat ik na 1.05 ook geen last meer had.. misschien heeft het iets met de patchovergang temaken, ik ga het zo wel weer ff proberen, en misschien hangt het van het model PS3 af.

Toch begin ik BO wel leuker te vinden, vooral lekker sniperen, het boeit me niet dat ik dan niet bovenaan sta. Het is voor mijn gevoel leuker om 20-10 met sniper te halen dan 30-20 met wat anders. Ik speel voornamelijk FFA.

Mijn favo class:
[afbeelding]

Al zit ik wel met de tweede perk, de meeste heb ik niet echt veel aan met mijn sniper class. Tevens de 3e perk gebruikt ik bijna altijd Hacker pro, de rest vind ik niet echt nuttig. Hoe denken jullie hierover?
Dat hangt van je speel stijl af. Ben je graag mobiel is marathon heel handig. Ben je iemand die wat meer gecontroleert rond loopt is hacker wel handig.

Edit:
Met de ak74u run ik veel rond dus heb ik marathon aan staan. Met een assault class heb ik hacker omdat je iets minder mobiel bent en is het wel prettig als je niet over claymores loopt je kunt ze dan door de muur kapot schieten. Met een smg heb je daar vaak toch hardened nodig om door de muur te schieten.

[Voor 13% gewijzigd door ArgantosNL op 26-01-2011 11:29]

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 12-10 11:44

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:55

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Wat willen ze doen dan? Je betaalt voor de orginele CD/DVD/BR schijf, niet voor eventuele patches. Je moet blij zijn dat de fabrikant deze gratis uitbrengt. Behalve dat, wie heeft er ooit de standaarden van "Goedwerkende software" ontworpen? Het is geen mechanisch product, en als het bij bijna iedere user voorkomt. Kun je bijna gaan zeggen "Het hoort zo"

:+ .

[Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2011 11:26]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:05:

Mijn favo class:
[afbeelding]

lol 20-10 is in verhouding wel beter dan 30-20 maar ja wel minder kills. ben het wel met je eens, gewoon lekker spelen is beter dan die scores moeten halen. d:)b

perks voor tier 3 zijn vooral tactisch gezien belangrijk. tier 2 vooral hoe je speelt in de (T)DM of no objective based gameplay. tier 1 wat je op dat moment leuk vind qua class en welke map (noobtown is flak toch wel een van de beste perks) :)
Op second chance na vind ik eigenlijk alle perks wel handig, de een wel iets meer dan de ander. met die dual mags vind ik soh alleen handig voor snipers, de rest reloaden toch wel snel genoeg of je moet even wat tactische plek kiezen om te reloaden of switchen naar pistol. steady aim is wel een van de favo's van tier 2 geloof ik. warlord is wel leuk maar ik gebruik het eigenlijk niet. tac mask is vooral voor s&d en HQ wel handig, voor de rest maar mwoah.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

T1: Item Bonus
Denk dus aan meer ammo, minder schade van items en het veranderen van carepackages.

T2: Weapon Bonus
Denk dus aan meer uitbreidingen voor je wapen, sneller herladen & langer je adem in houden.

T3: Tactical Bonus
Denk dus aan sluipen, tactisch inzicht hebben van vijandelijke items en geen last hebben van tactical nades.

Is in principe de beste indeling.

[Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2011 11:43]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

die pachter is me dan ook een dwaas zeg, de engine van BO is gewoon enorm verlept, dat is de kern van een spel en als dat niet goed werkt sta ik als gamer en 43,- e neerdump voor een game VOLLEDIG in mijn recht te klagen dat mijn product niet goed werkt.
Iedereen die loopt te miepen dat wij miepen over het feit dat de game bij ons niet goed loopt en dan zeggen dat wij niet moeten miepen mag zich achter dezelfde opmerking scharen. Leuk voor je dat het wel werkt maar zolang het bij een groot deel van de gamers niet werkt moet er worden gezorgd dat het product gewoon werkt. Het is niet een cpu of bepaalde kaart dat het niet werkt maar over het hele spectrum draait het niet en blijven vastlopers komen.

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-10 17:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Toen ik van die aanslag op het vliegveld in Rusland hoorde, moest ik ook meteen aan dat level "No Russian" denken.
Wel erg tragisch wat daar gebeurd is en dat de russische media dat meteen linkt aan een game

PSN: Von_Smallhausn

• Roadrunner
D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:25:
[...]
Wat willen ze doen dan? Je betaalt voor de orginele CD/DVD/BR schijf, niet voor eventuele patches. Je moet blij zijn dat de fabrikant deze gratis uitbrengt. Behalve dat, wie heeft er ooit de standaarden van "Goedwerkende software" ontworpen? Het is geen mechanisch product, en als het bij bijna iedere user voorkomt. Kun je bijna gaan zeggen "Het hoort zo"
Mijn hemel, ik kan nog even niet bevatten wat hierboven staat. Blij zijn dat ze patches gratis uitgeven. :N Je koopt een product in de veronderstelling dat het naar behoren zal werken, dat het aan je verwachtingen mag voldoen. De PC en PS3 versie van BO voldeden daar op z'n zachts gezegd totaal niet aan. Het is de taak van Activision om dit op te lossen. Als ik iets koop in de winkel en het werkt niet goed, ga ik ermee terug. Moet ik dan vervolgens blij zijn dat ze het gratis repareren of vervangen? Meen je dit nu echt serieus? Altijd weer die dooddoener van "perfecte software bestaat niet" Klopt, maar de staat waarin BO verkeerde bij release en nog steeds in meer of mindere mate doet op de PC/PS3 is onacceptabel. De "foutjes" in deze software zijn te ernstig. Maar jij bent ws een XBox speler waar van begin af aan goed is gezorgd of één van de weinige PC/PS3 spelers die het gelukt heeft gehad nooit problemen gehad te hebben met deze game. En ja, als het bij jou goed werkt is er niks aan de hand he? De rest van de community, ach, niet jouw probleem. :(

Of laat ik mij nu wéér te hard uit mods? Temp ban mij maar weer hoor maar ik wilde het wel even gezegd hebben.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ik bedoelde het ook niet echt op die manier, maar het is wel kloppend dat je alleen voor de orginele content betaalt. De maker is niet verplicht eventuele patches uit te brengen, waarom niet? Daarvoor heb je niet betaald, en dus hoeft het ook niet geleverd te worden. Nogmaals: Je kan wel eisen stellen aan een spel, maar dit geeft je nog geen rechten.

In 1999 wou ik dat een spel er beter uitzag, ja leuk.. En nu?

Ik ben het er overigens wel mee eens dat er wat moet worden gedaan aan de problemen op de PC/PS3. Maar ik ben het oneens met lui die gaan dreigen, of dingen schreeuwen terwijl ze niet in hun recht staan.

Edit: Je kan iets fysieks niet vergelijken met software. Al helemaal niet in de vorm van "Recht hebben op een fatsoenlijk werkend product" .

Ik ben IDD een xbox-360 speler. Maar ik heb bij meerdere kameraden op de PC/PS3 gespeeld, en nergens nog last van gehad.

[Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2011 12:13]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:11:
[...]

Ik bedoelde het ook niet echt op die manier, maar het is wel kloppend dat je alleen voor de orginele content betaalt. De maker is niet verplicht eventuele patches uit te brengen, waarom niet? Daarvoor heb je niet betaald, en dus hoeft het ook niet geleverd te worden. Nogmaals: Je kan wel eisen stellen aan een spel, maar dit geeft je nog geen rechten.

In 1999 wou ik dat een spel er beter uitzag, ja leuk.. En nu?

Ik ben het er overigens wel mee eens dat er wat moet worden gedaan aan de problemen op de PC/PS3. Maar ik ben het oneens met lui die gaan dreigen, of dingen schreeuwen terwijl ze niet in hun recht staan.

Edit: Je kan iets fysieks niet vergelijken met software. Al helemaal niet in de vorm van "Recht hebben op een fatsoenlijk werkend product" .
Hoezo kan dat niet, omdat het digitaal is? Onzin. Per definitie is het kopen van een product een overeenkomst dat het product doet waarvoor het gemaakt is. Ook software moet doen wat het behoort te doen. Een boormachine die ipv 2500 rpm (noem maar wat) 2000 rpm max draait, kan je toch ook gewoon terug brengen?
Een game die wel de sp draait, de mp echter niet lekker bij loopt zonder dat het onder de minimum specs zit of anderzijds een hardwarematig probleem van mijn kant het veroorzaakt, is gewoon niet volgens de overeenkomst van de koop van een product. Of dat hard op papier staat of niet, het is heel simpel dat is je recht als consument. softwaremakers maken zich het er anders wel heel makkelijk vanaf door te stellen dat patches een extra zijn en we blij moeten zijn dat het gebeurd...

Het is niet zo dat de patches wat extra's bieden of gewoonweg wat dingen aanpassen dat de gameplay wat extra's geven (behalve normale gameplay zoals het nu deels het geval is) maar dat de game fundamenteel niet goed werkte in de MP en vaak ook niet in sp. Dat soort patches zijn niet meer dan een normale actie. Je wil toch niet een game uitgeven dat niet goed werkt? Je hele omzet komt van games als devver en deels voor de uitgever, dus slechte producten en service zorgen er voor dat over niet al te lange tijd de studio zijn deuren kunnen sluiten.

[Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2011 12:20]

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Een spel werkt niet op mijn computer uit 1999. Nu faalt het, nu mag ik mijn geld terugeisen blahblahblah.

Nee, het probleem met software, is dat je afhankelijk bent van je besturingsysteem. En eventuele andere software, op een schoon systeem met alleen steam en BO zul je vrijwel geen problemen hebben (IIG niet meer als je bijv op de Xbox-360 hebt). Zodra jij apps en andere meuk gaat installeren wel.

Daarnaast kan je ook stellen, dat mensen met dezelfde hardware. EN hetzelfde besturingsysteem geen problemen hebben, dat JIJ als consument toch wat fout doet.

Nogmaals: Ik ben het er over eens dat je een fatsoenlijk stukje software moet ontvangen, maar ik ben het oneens dat jij denkt in je recht te staan omdat het op jouw systeem niet goed werkt.

Op de PS3 is het echter een ander verhaal, daar kun je zelf niks doen behalve het schijfje plaatsen en spelen.

Ennuh, het zinnetje "Ook software moet doen wat het behoort te doen" wie heeft er ooit gespecificeerd wat BO zou moeten doen?
offtopic:
Ja, het sarcasme spat er vanaf, maar het klopt wel.

Nogmaals: Als het echt zo zou gaan als bovenstaande zou ik ook pissig zijn, maar dit is niet zo. Er word wel degelijk door TA gewerkt aan patches, en patches die al uit zijn hebben wel degelijk mensen geholpen. Niet allemaal weliswaar. Maar geduld levert ook wat op. Ik vind het godsgruwelijk irritant dat mensen alleen maar klagen, als je nou eens leest dat patches anderen al wel hebben geholpen, kun je er van uitgaan dat de eerstvolgende patch waarschijnlijk jouw problemen verhelpt. Weet je hoeveel verschillende hardware een computer kan bevatten, en op hoeveel verschillende platformen het spel "zou moeten" draaien? Beetje erg veel om allemaal in 1 patch te omvatten.

[Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2011 12:28]

• steffex
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 09:49

steffex

Dev nerd

Gisteren deze class gemaakt:

Ideaal voor kleine maps en punten bij domination waar veel gebouwen omheen staan (bijv. B op Grid).
Best veel kills gemaakt met de ballistic knive en de tomahawk! _/-\o_

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:21:
Een spel werkt niet op mijn computer uit 1999. Nu faalt het, nu mag ik mijn geld terugeisen blahblahblah.

Nee, het probleem met software, is dat je afhankelijk bent van je besturingsysteem. En eventuele andere software, op een schoon systeem met alleen steam en BO zul je vrijwel geen problemen hebben (IIG niet meer als je bijv op de Xbox-360 hebt). Zodra jij apps en andere meuk gaat installeren wel.

Daarnaast kan je ook stellen, dat mensen met dezelfde hardware. EN hetzelfde besturingsysteem geen problemen hebben, dat JIJ als consument toch wat fout doet.

Nogmaals: Ik ben het er over eens dat je een fatsoenlijk stukje software moet ontvangen, maar ik ben het oneens dat jij denkt in je recht te staan omdat het op jouw systeem niet goed werkt.

Op de PS3 is het echter een ander verhaal, daar kun je zelf niks doen behalve het schijfje plaatsen en spelen.

Ennuh, het zinnetje "Ook software moet doen wat het behoort te doen" wie heeft er ooit gespecificeerd wat BO zou moeten doen?
offtopic:
Ja, het sarcasme spat er vanaf, maar het klopt wel.
Nee want de software en hardware eisen zijn vastgesteld op de verpakking, als je daaraan voldoet moet het spel het doen. dus die opmerking van 1999 klopt van geen kant. Er zijn zat mensen die een enorme pc hebben, i7 920 genoeg ram, dikke videokaart, goede hdd, compleet nieuwe windows xp/vista/ 7 instal alle drivers goed geupdate, of andere versies geprobeerd en nog problemen. Zeg me dan maar dat het mijn schuld is dat het spel het niet goed doet :+
BTW ik snap ook wel dat je het grotendeels wel begrijpt maar ik wil het punt dat software maar voor lief moet worden genomen zoals het is omdat er geen harde eisen aan te stellen vallen, ontkrachten. Dat jij deels gelijk hebt geef ik ook toe, het is niet keihard vastgelegd maar er is altijd een wettelijke regel dat een product redelijkerwijze goed moet werken (in het geval van software op de door de developer aangegeven hardware en OS.) Als dat het niet het geval is en het werkt niet mag je van een defect product uitgaan.
Anders is de consument op het gebied van software compleet vogelvrij om te kiezen of ze wel of niet een werkend product afleveren toch?

Edit op je edit: :+
Ik ben ook meer dan geduldig geweest, 2 maanden vind ik op zich wel een redelijke tijd hoor ;) Natuurlijk zullen er wat problemen zijn bij de start, maar niet zulke grote als bij black ops. Dat had voorkomen moeten en kunnen worden. En het hoeft ook niet in een patch maar we zijn nu al bij nummertje 5 en ik heb nog steeds problemen met mij nog best veel spelers. Nu ga ik dat door upgrade naar de 2600k waarschijnlijk oplossen met dat nieuwe systeem + verse windows 7 install maar om nou te zeggen dat het de oplossing is... eigenlijk niet.
Nu eerst ff pauze!

[Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2011 13:30]

Anoniem: 337891

Als ik me niet vergis kun je nog steeds je een weg in die ene rots glitchen in MW2 (in dat woestijntje achter de hangar op die ene map met twee hangers en een groot gebouw). Wie zegt dat Activision niet snel en effectief zorgt dat bugs door de ontwikkelaar verwijderd worden nadat de 60 euro in the pocket zijn? :P

Het is een illusie dat game developers om een community geven. Natuurlijk roepen ze dat. Het is echter bullshit. Ze geven natuurlijk om geld. Ze houden ons een beetje nat voor de volgende game/map pack door nu wat zaken aan te pakken die niet al te veel tijd en geld kosten.

Je kan lullen wat je wil over problemen die inherent zijn aan het uitbrengen van een spel. Een zichzelf respecterend bedrijf zorgt ervoor dat ze snel opgelost worden. Althans zo zou het moeten. Kijk naar Bungie > Reach. Eigenlijk zou niemand de map pack moeten kopen totdat alle onzinnige bugs voor PC en PS3 zijn opgelost. Maar ook dat is een illusie. Wij staan in de rij om een bedrijf, dat bewezen heeft nul interesse in het snel en goed repareren van problemen, ons geld te geven. Mijzelf incluis overigens. BO blijft ondanks alle problemen een enorm gaaf spelletje. Wellicht dat het daardoor nog zuurder is dat ze niet werken aan oplossingen, althans niet snel.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jammer dat je geen 1200 punten kunt kopen, altijd 800, 2100 of 4800. Op ebay soms wel 1200, tijdens cod releases. Sowieso ebay goedkoper, 20 euro voor 2100.

Twijfel altijd of het wel de moeite waard is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NeoMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:12:
Jammer dat je geen 1200 punten kunt kopen, altijd 800, 2100 of 4800. Op ebay soms wel 1200, tijdens cod releases. Sowieso ebay goedkoper, 20 euro voor 2100.

ja en waarom oh waarom heeft activision/microsoft nou juist voor zulke aantallen gekozen? juist keiharde cash natuurlijk, als punten overhoudt zul je sneller geneigd gaan meer bij te kopen om die in te zetten omeen volgende game (DLC) te kopen. Veel mensen kopen voor een game ook meer punten dan nodig, de extra kosten worden ook vaak niet meer gebruikt omdat de andere games die ze hebben er geen gebruik van maken of geen dlc hebben die je wil of uberhaupt dlc zijn. Die kosten zijn wel gemaakt maar geen gebruik van gemaakt door de consument, 100% winst voor microsoft.
Marketing puur sang.
Het is daarom dat je niet per 100 punten of 200 punten kan inkopen.

[Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2011 13:23]

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-08 11:33
Gister op de PS3 weer een avondje zitten knallen met een vast groepje.

Wat is het toch tegenwoordig met rushers op Domination die alleen maar voor de kills gaan en uiteindelijk nog verliezen met 201-14?
En dan bij het eindscherm de grootste praat hebben dat hun KD zo hoog is of dat ze de Final killcam hebben.

Je hebt dan toch nog verloren?

Gister is er ook een einde gekomen aan mijn 38 winstreak helaas. Het potje dat we verloren was helaas te wijten aan niet goed teamspel.

Verder heb ik op aanraden van het groepje de Galillepiel eens opgepakt. Wel een leuk wapentje. Ik denk dat hij in mijn vaste arsenaal komt naast de AK74u en de Stoner63.

PSN: Leech1984

• Ricloo86

De update van MW2 hadden ze speciale actie bij de Free, met COD hoesje 1200 punten.
Wellicht doen ze dat dit keer weer!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

leech1984 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:30:

Wat is het toch tegenwoordig met rushers op Domination die alleen maar voor de kills gaan en uiteindelijk nog verliezen met 201-14?
En dan bij het eindscherm de grootste praat hebben dat hun KD zo hoog is of dat ze de Final killcam hebben.

Gister is er ook een einde gekomen aan mijn 38 winstreak helaas. Het potje dat we verloren was helaas te wijten aan niet goed teamspel.

Verder heb ik op aanraden van het groepje de Galillepiel eens opgepakt. Wel een leuk wapentje. Ik denk dat hij in mijn vaste arsenaal komt naast de AK74u en de Stoner63.
dat soort knulletjes kicken op zichzelf met hun hoge score, die hebben gewoon niets met objectives halen, die houd je toch, vooral op de consoles.
Ach ja winstreak, eigenlijk zelfde verhaal beetje, alhoewel dat iets meer betekent dan een hoge k/d ratio.

De galil is erg fijn als semi lange afstand en met silencer voor mij erg fijn. Je kunt aardig gericht mee single shots maken en dus op langere afstanden headshots maken maar ook dichtbij sprayed hij nog wel redelijk.
Ik vind vooral de silencer er erg stil op op de een of andere manier. (dat zijn ze sowieso in games maar goed)

• KingKoning

SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:20:
[...]

ja en waarom oh waarom heeft activision/microsoft nou juist voor zulke aantallen gekozen? juist keiharde cash natuurlijk, als punten overhoudt zul je sneller geneigd gaan meer bij te kopen om die in te zetten omeen volgende game (DLC) te kopen. Veel mensen kopen voor een game ook meer punten dan nodig, de extra kosten worden ook vaak niet meer gebruikt omdat de andere games die ze hebben er geen gebruik van maken of geen dlc hebben die je wil of uberhaupt dlc zijn. Die kosten zijn wel gemaakt maar geen gebruik van gemaakt door de consument, 100% winst voor microsoft.
Marketing puur sang.
Het is daarom dat je niet per 100 punten of 200 punten kan inkopen.
met credit card kan je ook gewoon in euros afrekenen, en gewoon per spel/add-on, en dan zit je dus niet vast aan die MS-points.
Ik vind het zelf niet zo erg, koop incidenteel nog wel is een arcade gamepje dus al hou ik wat puntjes over dan is dat geen probleem.

Bij mij werkt BO overigens perfect op de xbox360, een disconnectje door host problemen af en toe daargelaten. Ik vind hem veel en veel leuker dan MW2 (komt in de buurt van COD4 :P) en ga dus volgende week meteen het nieuwe mappack halen....

• Ricloo86
KingKoning schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:48:
[...]
Bij mij werkt BO overigens perfect op de xbox360, een disconnectje door host problemen af en toe daargelaten. Ik vind hem veel en veel leuker dan MW2 (komt in de buurt van COD4 :P) en ga dus volgende week meteen het nieuwe mappack halen....
Volledig mee eens! :*)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

[...]

met credit card kan je ook gewoon in euros afrekenen, en gewoon per spel/add-on, en dan zit je dus niet vast aan die MS-points.
Ik vind het zelf niet zo erg, koop incidenteel nog wel is een arcade gamepje dus al hou ik wat puntjes over dan is dat geen probleem.

De meeste jongere gamers hebben geen creditcard, mss paypal maar dan nog is het wel wat jammer. Ik heb weinig tot geen interesse in arcade games + ik speel op de pc.
offtopic:
ik twijfel nu of het de mappack of het mappack is, in NL is het het pak maar de mappack klinkt mij logischer...

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bij mij werkt het ook goed. Overigens vind MW2 en BO beide goed. Merk overigens wel verschillen tussen beide mbt mn eigen gameplay:

MW2:
FFA: bijna altijd in de top 3
Hardcore TDM: ging altijd erg lekker, dus goede scores in HC TDM
Softcore TDM: ging bagger slecht. Wel eens goede scores hoor, maar ook niet al te vaak. Nog steeds een flinke negatieve K/D ratio

BO:
FFA: redelijk, soms eens een top 3 notering
Hardcore TDM: gaat momenteel ronduit slecht
Softcore TDM: gaat de goede kant op. K/D is iig positief
Softcore TDM: gaat juist uitstekend. Menig potje

BO

• Chef_v_leeuwen
Is er trouwens nog een Emblemen kunstenaar aanwezig? ik probeer nu al een tijdje deze te maken maar het lukt me voor geen meter:

[Voor 16% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 26-01-2011 14:27]

* PSN=Chef_NL** *

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik presenteer u het geweldige spawnsysteem van CoD BO. |:( :F

YouTube: Black Ops: Bad Spawns?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• unfor
DanielWW2 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:30:

Ik ben nog nooit zo ge-spawnkilled, heb je hier niet een glitch te pakken ofzo?

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Inderdaad een bug, of in scene gezet met tactical insertions. Ik ben dit nog nooit tegen gekomen en heb verder geen moeite met de spawns.

• Bloemp
  • Laatst online: 07-01-2016
leech1984 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:30:

Toevallig sinds kort ook de Galil geprobeerd en idd wat een wapen. Moet m nu ff missen aangezien ik opnieuw op het prestigeknopje heb gedrukt, maar goed bij lvl 20 is 't ie weer beschikbaar. En je komt inderdaad veel mensen op bijv. Domination tegen die enkel en alleen voor de kills gaan. Vooral vervelend als je in een team zit die alleen voor de killls gaat en waarbij je binnen de kortse keren met 20-100 achter staat....

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:26:
Is er trouwens nog een Emblemen kunstenaar aanwezig? ik probeer nu al een tijdje deze te maken maar het lukt me voor geen meter:
[afbeelding]
Beetje te ingewikkelde vorm om met die creator te maken, helaas voor je. Als je een tiental layers erbij kon halen kwam je wel een heel eind maar dat zit er niet in. Ik heb niks gezegd :X

[Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-01-2011 15:10]

• Ricloo86
unfor schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Nee ik ook niet!
Is dit op de PC gespeeld?

• pinnokio
  • Laatst online: 21-03-2013

Dat is idd alleen bij demolition daar heb je vaste spawn plekken.

Maar dan krijg je......wat doet die kerel daar.....die gaat niet voor de objectives maar alleen voor de kills.. 8)7

• mberendsen
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 25-07-2013
[afbeelding]
YouTube: Call of Duty Black Ops Emblem Tutorial // Star Wars Imperial Emblem hier heb je een youtube filmpje, die uitlegt hoe je die emblem moet maken, succes

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

steffex schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:37:
weet niet of iemand deze al had gepost: http://blackops.digitalwa...m/black-ops/class-creator

leuk om je classes te delen met anderen... of als reminder voor jezelf welke classes je had voordat je deed prestigen... :P
Wellicht leuk om toe te voegen aan begin topic?

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-10 14:26

Phyxion

_/-\o_

Ricloo86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:49:
[...]

Nee ik ook niet!
Is dit op de PC gespeeld?
Beter opletten, 360 is dat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wel klote maar dit is gewoon de schuld van het aanvallende team zelf! In plaats van aan te vallen hebben ze zich vast laten zetten door het verdedigende team (check de groene medespelers) op hun eigen spawnplek. Daarbij kan ik nou niet echt zeggen dat zijn tegenstanders echt wakker zijn, ze blijven na het spawnen rustig staan om afgeslacht te worden, dan vraag je er ook om :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:14

Mystikal

It never hurts to help

[afbeelding]
Kun je emblems sharen met je vrienden of niet?
Frentik schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:33:
[...]
Wel klote maar dit is gewoon de schuld van het aanvallende team zelf! In plaats van aan te vallen hebben ze zich vast laten zetten door het verdedigende team (check de groene medespelers) op hun eigen spawnplek. Daarbij kan ik nou niet echt zeggen dat zijn tegenstanders echt wakker zijn, ze blijven na het spawnen rustig staan om afgeslacht te worden, dan vraag je er ook om :P
Ik ben werkelijk waar pas 1 keer vast gezet op een spawn point. En dat kwam puur door het onvermogen van mijn eigen team om uberhaupt wat af te schieten... Bad spawns heb ik dan ook nooit last van. Ik heb vaak het idee dat mensen lopen te klagen op het spel, terwijl het vaak(!) aan de speler zelf ligt.

Ik heb tac insert, ik creeer altijd mijn eigen spawnpoint en dat werkt beter dan welk stuk equipment dan ook!

Ik heb over zijn algemeenheid qua balance, irrtante wapens/perks niets te klagen. Hetzelfde met last stand.. Ik heb daar NOOIT last van. Sterker nog, ik schiet ze zelf af met een handpistool.

[Voor 16% gewijzigd door Mystikal op 26-01-2011 15:39]

Basement Bios ---- Exo-S

• Chef_v_leeuwen
Mystikal schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:39:
[...]
Kun je emblems sharen met je vrienden of niet?
[...]
Nee dat niet, (en al helemaal niet op de PS3) maar ik zocht een beetje een voorzetje, deze tut helpt me prima iig.
mberendsen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:52:
[...]
YouTube: Call of Duty Black Ops Emblem Tutorial // Star Wars Imperial Emblem hier heb je een youtube filmpje, die uitlegt hoe je die emblem moet maken, succes
Gaaf bedankt voor de link!, ik ben zelf niet creatief genoeg? denk ik om die mooie combinaties te vinden.

[Voor 24% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 26-01-2011 15:41]

* PSN=Chef_NL** *

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
de 2 kits die ik gebruik:
assault kitje

en sprint kit als ik zin heb in HC CTF
meestal wel paar flag caps door de rennen als een malle.

• KingKoning
Mystikal schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:39:

Ik ben werkelijk waar pas 1 keer vast gezet op een spawn point. En dat kwam puur door het onvermogen van mijn eigen team om uberhaupt wat af te schieten... Bad spawns heb ik dan ook nooit last van. Ik heb vaak het idee dat mensen lopen te klagen op het spel, terwijl het vaak(!) aan de speler zelf ligt.

Ik heb tac insert, ik creeer altijd mijn eigen spawnpoint en dat werkt beter dan welk stuk equipment dan ook!

Ik heb over zijn algemeenheid qua balance, irrtante wapens/perks niets te klagen. Hetzelfde met last stand.. Ik heb daar NOOIT last van. Sterker nog, ik schiet ze zelf af met een handpistool.
Ik heb dit ook vaker gezegd: imo is doodgaan door last chance idd niet nodig. Dat is dan ook je eigen fout als dat gebeurt, je heb immers tijd zat om nog net ff dat beetje door te halen en of om te lopen en een flashbang te gooien.

Wat wel vervelend is is dat je kills regelmatig worden gestolen omdat je bijv. precies moet reloaden of hij 'valt' achter een muurtje oid. Dat zou weggepatched gaan worden (of is al gepatched bij de PS3 update van vandaag) en dan is er dus wat mij betreft geen enkel probleem meer met Last chance. Ik kies zelf meestal liever voor iets anders maar als mensen LC willen dan moeten ze dat vooral doen.

Zelfde met het spawnverhaal idd. Ik gebruik nooit Tactical insertion maar word echt nooit gespawnraped, behalve dan op nuketown maar dat kan ook bijna niet anders, je moet toch ergens spawnen en die map is ultraklein :P

Spawnproblemen zijn FPS eigen en dat los je niet op tenzij je een round based gamemode doet.

• arjen9551
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:03

1200 punten kun je gewoon kopen hoor ;) Click!

*edit: zie nu net dat die gamecard.nu link naar MW2 verwijst en ik kan ivm stagebedrijf policy niet op game-gerelateerde websites komen. Dus kan even niks controleren. Maar als goed is, hebben ze nu gewoon een Black Ops map pack kaartje.

[Voor 14% gewijzigd door arjen9551 op 26-01-2011 16:34]

B.net

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:14

Mystikal

It never hurts to help

KingKoning schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Zelfde met het spawnverhaal idd. Ik gebruik nooit Tactical insertion maar word echt nooit gespawnraped, behalve dan op nuketown maar dat kan ook bijna niet anders, je moet toch ergens spawnen en die map is ultraklein :P

Spawnproblemen zijn FPS eigen en dat los je niet op tenzij je een round based gamemode doet.
Zelfs op Nuketown gebruik ik mijn tac insert bij demolition. Ik zit in de slaapkamer, kom me maar halen :P
Met flagjacket pro en tactical mask pro krijg je me niet uit die kamer/huis. En als dat wel lukt, zorgt mijn tac insert voor een snelle respawn in het huis.

Basement Bios ---- Exo-S

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

mijn overige twee :D:

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

unfor schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Het is niet mijn gameplay maar ik denk dat dit een spawn glitch is.
pinnokio schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:51:
[...]

Dat is idd alleen bij demolition daar heb je vaste spawn plekken.

Maar dan krijg je......wat doet die kerel daar.....die gaat niet voor de objectives maar alleen voor de kills.. 8)7
In havana is er geen verschil. ;)
Frentik schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:33:
[...]
Ze hebben volgens mij niet eens door waar die staat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Net 'Kino' level 35 gehaald met twee andere vrienden, helaas moesten we gaan eten/koken. Waren al dik drie uur bezig, jammer dat je niet kunt saven of iets wat er op lijkt. Ben nu eigenlijk wel klaar ermee, geen zin om weer zo lang te gaan zitten. Ga de andere map 'Five' nog wel een keer proberen, zodra ik dit onder de knie heb weer terug naar standaard multiplayer harcore free for all of team death match.

• Moonborne
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10-10 20:48
Gebruikte eerst altijd AUG maar de AK47 is echt heilig.

Mid-grote map / Assault:

Kleine map / Rush:

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

waarom heb je de combinatie warlord en dual mags?

• Vraaag
  • Niet online
Paar rondjes gespeeld net @ RFFN, ging wel lekker in eerste instantie (met L96) en toen kwam WMD en toen begon het hitmarker feest. :D Kleine greep uit wat het zoal was:
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Small clip containing a lot of BS!

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Vraaag schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:59:
Paar rondjes gespeeld net @ RFFN, ging wel lekker in eerste instantie (met L96) en toen kwam WMD en toen begon het hitmarker feest. :D Kleine greep uit wat het zoal was:
Is waarschijnlijk omdat je lekker objective gericht bezig bent..... :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-10 20:52
Vraaag schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:59:
Lol, dat is wel erg :+ Heb het ook wel eens maar niet een stuk of 8 achter elkaar :D

[Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 26-01-2011 23:29]

Mijn iRacing profiel

• Vraaag
  • Niet online
Frentik schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:25:
[...]
Is waarschijnlijk omdat je lekker objective gericht bezig bent..... :P
Krijgen we dat weer, lol. Eerste paar schoten heeft mijn team a+b geplant en ik sta zeg maar boven de spawn van de enemies en probeer ze neer te schieten zodat ze niet defusen, hoezo niet met het objective bezig. :*) Tweede gedeelte had ik zeker naar B moeten rennen om te defusen? :D Maar daar stond me team al. :D
NickThissen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:29:
[...]

Lol, dat is wel erg :+ Heb het ook wel eens maar niet een stuk of 8 achter elkaar :D
Ja, ik had er niet heel veel last van voordat WMD kwam (lees, 8man killfeed in array, one shot one kill allemaal), maar dit was toch wel een beetje te. :p

[Voor 26% gewijzigd door Vraaag op 27-01-2011 00:37]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee