Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:10:
Wat is nu eigenlijk het nut wanneer je al een prestige lever hebt uitgespeeld? Ik ben nu prestige 1 level 50 maar om nu weer opnieuw te beginnen voor een paar extra embleempjes en een custom class... Of krijg je er itt MW2 meer voor terug in BO?
Mah, het houd voor mij de fun erin. Op level 44+ speel ik eigenlijk alleen nog HC met Commando, G11, UZI, soms wat spectre en AK47. En dan zit ik zo weer op 50->1.
Gisteren weer even gedaan, ben nu weer level 15 Prestige 2. Dus weer naar normal mode met de begin wapens.
Met de hoge level wapens op normal mode spelen vind ik frustrerend: ammo is weg voordat je je 6e kill maakt zoveel als ze nodig hebben. Maar andersom: met de simpele start wapens vind ik HC niet te doen.
Ik ben eigenlijk met smart aan het wachten tot er custom server filters komen die toegestaan zijn in ranked matches. Ik zou het fijn vinden als Admins daar zich mee uit konden leven ipv iedereen maar "random" kick en bannen.
Ik zie liever b.v. dat in "sniper only" (desnoods niet ranked) je gewoon geen classes met andere wapens mag selecteren. En dat als men het zo erg vind, hetzelfde doet met Last Stand en andere perks of combinaties die men vervelend vind.
Persoonlijk vind ik een groot aantal dingen eigenlijk niet zo'n punt meer. Tube is, zoals hier al eerder besproken, lang niet zo vervelend. Ik heb eigenlijk meer een hekel aan de nade spam die je eigenlijk overal terug vind. Mensen die permanent de objective spammen of soms zelfs de spawn. Tegen iemand met scavenger + warlord kan vele malen vervelender spelen dan iemand die gewoon een tube onderbind.
Het ergste vind ik nog steeds hoe killstreaks "game stoppers" kunnen zijn. Zo speelde we gisteren op een server 3 close games demo. Er moest echt geknokt worden voor de objectives. Zaken als spyplanes en SR71's zijn hierbij duidelijke voordelen, cobra kan ook wel helpen. Maar toen na die drie rondes kwam er iemand bij die met z'n clan maatje kwam campen, met tot gevolg dat er telkens chopper gunner -> hind langs kwam.
Twee rondes later was iedereen weg. Zelfs toen ik maar strella ghost pro ging, (zat eerst bij hen in het team, teveel gingen er weg, dus switch) haalde ik de choppers welliswaar zo neer, maar niet voordat ze mij toch alsnog na de chopper down was, een keer hadden omgelegd.