[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.715 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ricloo86 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:47:
haha ik zal hier niet populair worden whaha

Ik speel standaard met grenade launcher en second change, heerlijk :)
OMG, das dus gewoon compenstatie voor het gebrek aan skills. ;( Niet hoeven te richten, vuren en binnen een straal van 5 meter van je tegenstander heb je alsnog een kill. Met een beetje geluk staan er nog 2 tegenstanders in de buurt en heb je een tripple kill.

Enne gT Vortex, heb je toegevoegd. Je hebt wel in de gaten dat je ergens op positie 2442 staat van alle BO spelers op de xbox ? _/-\o_

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Vraaag schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:43:
[...]

Spel even opnieuw opstarten.
Het is hier geen ICT helpdesk he! :D Ik heb zelf altijd alles al geprobeerd voordat ik hier iets post(en daar valt opnieuw opstarten natuurlijk ook onder :F )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

bram1984 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:11:
[...]

Ik word er ook bijna nooit door gepakt, maar het is toch raar dat iemand anders de kill krijgt, als hij het afmaakt.

Daarnaast wordt het gezien als "noob" omdat SC'ers het eigenlijk al gewoon afgelegd hebben in de confrontatie, maar door deze perk een halve seconde onsterfelijk zijn (tijdens de animatie kan men je niet raken).

Ik heb er verder weinig problemen mee, behalve dat ik het onbegrijpelijk vind dat mensen een complete perk slot verspillen aan zoiets onnozels.

Ik gebruik overal Hacker Pro op. Heb je naar mijn mening veel meer aan.
niet alleen zijn ze onsterfelijk gedurende de animatie, maar je moet maar eens kijken hoevaak je iemand neer schiet met SC die jouw ook met z'n mainweapon raakt!! je krijgt gewoon een seconde of 2 extra schiet tijd met je maingun als je in de SCmode valt.. ik heb nog nooit gehad dat 2 mensen elkaar overhoop schieten, behalve als 1tje SC had (main weapons dan he, niet met pistols)
MRELynx schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:13:
[...]

OMG, das dus gewoon compenstatie voor het gebrek aan skills. ;( Niet hoeven te richten, vuren en binnen een straal van 5 meter van je tegenstander heb je alsnog een kill. Met een beetje geluk staan er nog 2 tegenstanders in de buurt en heb je een tripple kill.

Enne gT Vortex, heb je toegevoegd. Je hebt wel in de gaten dat je ergens op positie 2442 staat van alle BO spelers op de xbox ? _/-\o_
heb jij de GL wel eens geschoten? ik was in DOM met MW2 altijd fan van de GL omdat j daar zo makkelijk capoints mee leeg kon vegen, maar ik krijg echt beroerd weinig kills met de GL in BO. Zo weinig zelfs dat het veel beter is een silencer of een scope erop te plakken, want dan heb je er nog wat aan.

Daarom moet ik zelf altijd heel hard lachen om No-tube servers, die zijn duidelijk in mw2 blijven hangen. Check trouwens maar eens hoevaak jij gekilled bent door tubes, dat zal echt heel weinig zijn en vaak van achter waardoor je toch al dood was, of het nu een tube was of z'n maingun.

[ Voor 34% gewijzigd door Bezulba op 23-01-2011 15:35 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nu ben ik fucking boos :(
Ik ben zonet gebanned op mijn favo server... Waarom ? ik zag een dude, ik knal er mijn hele lader op leeg. Hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker ....
Ik zeg "wth jij gaat helemaal nie dood"... die dude zegt "Skills bro". Ik zeg "Niks skill, fucking lag man"...
Bam kicked. Als ik rejoin zegt t dat ik banned ben. *snip* ADMINS :( :( :(

Misschien een admin die niet tegen zijn verlies kon ? Ik stond eerst van allemaal, en hij, ja, laatst :(

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 23-01-2011 22:00 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mavamaarten schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:43:
Ik ben zonet gebanned op mijn favo server... Waarom ? ik zag een dude, ik knal er mijn hele lader op leeg. Hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker hitmarker ....
Ik zeg "wth jij gaat helemaal nie dood"... die dude zegt "Skills bro". Ik zeg "Niks skill, fucking lag man"...
Bam kicked. *snip* ADMINS :( :( :(
Niet schelden met ziektewoorden aub :)

Kan je geen emailtje sturen naar de serveradmin?

[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 23-01-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om nog op die *snip* server te komen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 23-01-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Chill kerel.. Het is een spelletje he ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Mavamaarten schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:47:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om nog op die *snip* server te komen :(
Ik ken dat. Zat laatst op een Nederlandse server FFA te doen, zag op het gegeven moment 2 mensen met dezelfde tag als de servernaam joinen. Ik stond eerste met een bescheiden score, de 2 keer dat ik 1 van die gastjes kilde werd ik gekicked. Toen ik weer joinde kreeg ik de melding dat ik was gebanned. Zo kinderachtig, zeg op zijn minst wat voordat je iemand banned. Gewoon zonder reden een ban omdat je iemand neerschiet.

[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 23-01-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:43:
Bam kicked. Als ik rejoin zegt t dat ik banned ben. *snip* ADMINS :( :( :(

Misschien een admin die niet tegen zijn verlies kon ? Ik stond eerst van allemaal, en hij, ja, laatst :(
Hmm er staat geen geboortedatum ingevuld op je profiel.

Maar aan je taalgebruik gok ik een 15 jarige jongetje die niet tegen z'n verlies kan en dan met ziektewoorden gaat schelden...... beetje jammer.

Maarja jullie wilde dedicated servers.............

[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 23-01-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Jammer dat je in black ops geen blacklist van servers hebt naast een favourites list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Wie komt er eunen dan in de speciale tweaker beunhazen server :')

tweakers beunhazen
173.199.64.66:3134
Ranked, 18 man TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ugl wat is er gebeurd met de connecties van iedereen sinds de laatste patch, of zitten toevallig alle Spanjaarden, Tsjechen en Russen te spelen nu :(

Normaal heb ik zo rond de 20-30 ping, nu rond de 40. Kan ik mee leven, maar als de rest op 70-120 zit nu en nauwelijks te raken is.....

(en dan natuurlijk stug doorspelen met de FAL :+ )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:52:
[...]

Hmm er staat geen geboortedatum ingevuld op je profiel.

Maar aan je taalgebruik gok ik een 15 jarige jongetje die niet tegen z'n verlies kan en dan met ziektewoorden gaat schelden...... beetje jammer.

Maarja jullie wilde dedicated servers.............
Uhu, voor mij hebben dedicated servers meer voordelen dan nadelen. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zo gisteren eens met de olympia gestoeid, ging best lekker :P

Oude filmjes: ballistic knife & random kills.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
Dit is nog niet 100% dedicated. dikke rotzooi eigenlijk.
Doe maar gewoon servers-a-la-cod2 stijl. O+
In mijn ogen nog steeds het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Hm, speelde net GunGame in Jungle, ik ging lekker, ik sta 1e en dan kom ik bij de China Lake aan, waar ik normaal nooit problemen mee heb maar dit keer... just wtf. :D
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - How to Lose a GunGame match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vraaag schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:00:
Hm, speelde net GunGame in Jungle, ik ging lekker, ik sta 1e en dan kom ik bij de China Lake aan, waar ik normaal nooit problemen mee heb maar dit keer... just wtf. :D
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - How to Lose a GunGame match
Dat heeft alles te maken met hoe je speelde, naar boven schieten met een grenade launcher = fail in BO of welke cod dan ook. Daarnaast miste je gewoon spelers met meters dus tja dan krijg je alleen maar hitmarkers...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:05:
[...]

Dat heeft alles te maken met hoe je speelde, naar boven schieten met een grenade launcher = fail in BO of welke cod dan ook. Daarnaast miste je gewoon spelers met meters dus tja dan krijg je alleen maar hitmarkers...
Mwah een paar waren zeker echte hitmarkers maar sowieso die ene van bij de brug (@1:34) dat ik hem tegen de rots aanschoot en die dude daar werkelijk naast de explosie zat gaat helemaal nergens over. :p Oh en ik weet wel hoe ik moet tuben in COD hoor. :p Maar in Black Ops is de enige tube die ik gebruik in Gun Game, maar deze twee minuten waren voor mij twee minuten waarin ik echt raar naar me monitor aan het kijken was :+

edit:
Dat water in Jungle dat nurved je tube ook btw. :p

[ Voor 12% gewijzigd door Vraaag op 24-01-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukje van mezelf, lekker nooben op nuketown :D (kwaliteit is niet over om naar huis te schrijven maar het filmpje is dan ook niet al te lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vraaag schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:29:
[...]

Mwah een paar waren zeker echte hitmarkers maar sowieso die ene van bij de brug (@1:34) dat ik hem tegen de rots aanschoot en die dude daar werkelijk naast de explosie zat gaat helemaal nergens over. :p Oh en ik weet wel hoe ik moet tuben in COD hoor. :p Maar in Black Ops is de enige tube die ik gebruik in Gun Game, maar deze twee minuten waren voor mij twee minuten waarin ik echt raar naar me monitor aan het kijken was :+

edit:
Dat water in Jungle dat nurved je tube ook btw. :p
Het waren er wel heel veel voor een wapen als de china lake :P Meestal is het voor mij 5 sec ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:00:
Ik ben nu prestige 3 level 16 maar ik kan de famas niet kopen :( als ik dan me class gemaakt heb en ik click op back dan staat er gewoon fetching stats net als altijd,maar als ik dan kijk is me geld nog steeds net zo veel en me wapen is er niet.
probleem is dat de stats niet goed gereset worden bij het in prestige gaan en dan onthoudt ie dus dat je b.v. de red dot "hebt" en al het andere wat je maar op een gun kan zetten.
fijne weet ik ook niet maar kun je er niets aan doen volgens mij haha

Oja wat je kan doen is genoeg Cod money hebben.
Ik moest voor mijn Galil 20.000 cod money hebben voordat ik hem uberhaupt kon kopen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers
Wat is nou het grootste verschil tussen BO en Mw2
Want ik ga hen mischien kopen maar ja
Ik moet wel eff het grootste verschil in voordelen weten
Mvg mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:51:
Hallo tweakers
Wat is nou het grootste verschil tussen BO en Mw2
Want ik ga hen mischien kopen maar ja
Ik moet wel eff het grootste verschil in voordelen weten
Mvg mike
Graag eerst even googlen volgens mij is er al genoeg over gezegd.
En als je dan nog de vraag steld is het handig als je het platform aangeeft waar je BO op wil spelen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

hahaha, ja zeker gebrek aan skills....wat jij wilt jongen.

Wil gerust een paar potjes met je spelen hoor.

Denk als ik gemiddeld minimaal 26 kills per potjes maak zal het allicht geen gebrek aan skills zijn, want met 2 grenades kom je er niet :+

maar wel zielig als je iemand beoordeelt op zijn class, zegt genoeg over jou. _/-\o_

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ricloo86 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:03:
[...]
Denk als ik gemiddeld minimaal 26 kills per potjes maak zal het allicht geen gebrek aan skills zijn, want met 2 grenades kom je er niet :+

maar wel zielig als je iemand beoordeelt op zijn class, zegt genoeg over jou. _/-\o_
Haha alsof jij met 26-0 je potjes wint, Zo ja, dan heb ik niks gezegd over je gebrek aan skills, want dan kom je er idd niet met 2 nades. Maar hoe vaak wordt je zelf gekilled ? Elke keer als je opnieuw spawned heb je weer beschikking over 2 nieuwe. Laten we er voor het gemak uitgaan dat je een gemiddeld aantal keer dood gaat van pak hem beet 10x. Dus je zou theoretisch per match 20 nades uit je tube kunnen schieten er vanuit gaande dat je ze per leven ook allebei gebruikt en dan nog rekening houden met je hit ratio. Je zal wel niet een 100% score hebben met je nades, maar laat dat eens 80% zijn. Dan heb je nog een boel easy kills gemaakt.

Tja en mijn beoordeling komt puur uit ervaring. Degenen tegen wie ik gespeeld heb met zo'n class, daarvan had ongeveer 80% geen skills. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel en je zult waarschijnlijk wel bij de overige 20% horen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Speelde ook altijd veel met GrenadeLauncher. Doe het alleen niet meer omdat je mischien een goede score haalt (zoiets als 80/34) maar gunship zal je niet halen. Ik ga nu dus eigenlijk altijd voor de hoogste killstreak dus geen gl meer voor mij. (5-Napalm 9-Chopper Gunner 6-Gunship) en dan speel ik met ak74+grip,Ballistic Knife, Marathon, Sleight of Hand en Lightweight.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur weer van een aantal lieden over skills dit, skills dat. Noob zus, noob zo. Kunnen jullie niet gewoon spelen? Iedereen mag dit spel toch gewoon spelen? Ook de mensen die wat minder bedreven zijn. Dat gezeur over tubes, second chance, campen. Tuurlijk, ook ik vind het soms wat irritant maar het is niet anders. Het zal altijd zo blijven.
Zielig zijn pas de admins die je van de server kicken als je een claymore of second chance gebruikt. Of gebruik maakt van je UAV door een paar seconde een rusher op te wachten = campen. :r :( Dit soort admins, daar maak ik mij wel erg druk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MRELynx schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:31:
[...]

Haha alsof jij met 26-0 je potjes wint, Zo ja, dan heb ik niks gezegd over je gebrek aan skills, want dan kom je er idd niet met 2 nades. Maar hoe vaak wordt je zelf gekilled ? Elke keer als je opnieuw spawned heb je weer beschikking over 2 nieuwe. Laten we er voor het gemak uitgaan dat je een gemiddeld aantal keer dood gaat van pak hem beet 10x. Dus je zou theoretisch per match 20 nades uit je tube kunnen schieten er vanuit gaande dat je ze per leven ook allebei gebruikt en dan nog rekening houden met je hit ratio. Je zal wel niet een 100% score hebben met je nades, maar laat dat eens 80% zijn. Dan heb je nog een boel easy kills gemaakt.

Tja en mijn beoordeling komt puur uit ervaring. Degenen tegen wie ik gespeeld heb met zo'n class, daarvan had ongeveer 80% geen skills. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel en je zult waarschijnlijk wel bij de overige 20% horen :O
Uiteindelijk heeft iedereen met zijn eigen killstreak zo zijn voordeel, ik ga dood door claymores een ander niet.
De 1 haalt een kill met een gehackte CP de ander met zijn grenade launcher.

maar je mag me toevoegen, lijkt me leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:52:
Wat een gezeur weer van een aantal lieden over skills dit, skills dat. Noob zus, noob zo. Kunnen jullie niet gewoon spelen? Iedereen mag dit spel toch gewoon spelen? Ook de mensen die wat minder bedreven zijn. Dat gezeur over tubes, second chance, campen. Tuurlijk, ook ik vind het soms wat irritant maar het is niet anders. Het zal altijd zo blijven.
Zielig zijn pas de admins die je van de server kicken als je een claymore of second chance gebruikt. Of gebruik maakt van je UAV door een paar seconde een rusher op te wachten = campen. :r :( Dit soort admins, daar maak ik mij wel erg druk over.
Ohja, campen mag ik ook graag doen, en wederom schaam ik mij ook daar niet voor.
iedereen zijn eigen speelstijl.....en als iemand aan het campen is weet je toch waar hij zit....lijkt me voor de niet campers heerlijk...je weet precies waar diegene zit en wat is die grenade launcher dan lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
je heb campen en campen natuurlijk. Ik blijf ook wel is ergens hangen. Bijvoorbeeld om overview op een chockepoint te houden of om een objective te defenden.

Maar je heb ook van die gasten die continue ergens in een donker hoekje gaan staan of ergens waar ze slecht worden gezien op de grond gaan liggen, en dat is wel heel irritant af en toe. Maar goed, die gasten staan meestal ook niet bovenaan, omdat ze te weinig kills halen.

Nade launcher hoeft van mij ook niet. Ik gebruik m iig niet, nog nooit gebruikt ook in BO, maar kom hem ook veel minder tegen in BO dan voorheen in MW2, dus heb er niet zoveel last van.

Bij second chance vind ik het vooral irritant dat me kills regelmatig worden gejat. Doodgaan door iemand met SC gebeurt me niet zo vaak. Gewoon van boven naar beneden knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

KingKoning schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:32:
je heb campen en campen natuurlijk. Ik blijf ook wel is ergens hangen. Bijvoorbeeld om overview op een chockepoint te houden of om een objective te defenden.

Maar je heb ook van die gasten die continue ergens in een donker hoekje gaan staan of ergens waar ze slecht worden gezien op de grond gaan liggen, en dat is wel heel irritant af en toe. Maar goed, die gasten staan meestal ook niet bovenaan, omdat ze te weinig kills halen.
Tjah.. Aan de ene kant, is bijv 10:1 weinig, maar aan de andere kant. Is het een stuk beter als 28:18 wat lui bovenaan vaak halen. En wat ik het liefst zeg: Its just another gamestyle. Omdat 9/10 lui Run-n-gunnen, betekent het nog niet meteen dat campen noob of wat dan ook is.
Nade launcher hoeft van mij ook niet. Ik gebruik m iig niet, nog nooit gebruikt ook in BO, maar kom hem ook veel minder tegen in BO dan voorheen in MW2, dus heb er niet zoveel last van.
Eensch.
Bij second chance vind ik het vooral irritant dat me kills regelmatig worden gejat. Doodgaan door iemand met SC gebeurt me niet zo vaak. Gewoon van boven naar beneden knallen.
Eensch, maar hier komt een patch voor. Binnenkort krijgt de persoon die hem DOWN gebracht heeft de kill, en de ander slechts een Assist.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 24-01-2011 11:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ricloo86 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Uiteindelijk heeft iedereen met zijn eigen killstreak zo zijn voordeel, ik ga dood door claymores een ander niet.
De 1 haalt een kill met een gehackte CP de ander met zijn grenade launcher.

maar je mag me toevoegen, lijkt me leuk ;)
Hey Ricloo86, ik heb je toegevoegd, evenals MRE Lynx.

Lijkt me leuk ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze nog niet voorbij zien komen: YouTube: sam5000 map attack black ops

Serie filmpjes met goede openings looproutes en handige weetjes over de levels. Altijd al willen weten hoe je op een bepaald dakje kan komen, maar te lui om zelf te testen? (zoals ik bijvoorbeeld) Kijken! :P

Erg handige filmpjes, heb een aantal top punten voor verdedigen en aanvallen ontdekt hierdoor. Alle filmpjes beginnen met zo een standaard kijk de speler awesome zijn met een chopper gunner. Even de eerste minuut van saaiheid doorspoelen en je hebt aardige guides voor alle maps.

__

Er is niets noob aan een GL. Er is iets noobs aan hoe noobs met een GL spelen. Een GL is ideeal om objectives schoon te vegen en campers weg te halen. In TDM zul je mij er niet mee zien lopen, omdat andere attachments handiger zijn maar in HQ of Dom is het wel erg fijn om een objective schoon te kunnen vegen met 'een droge plof. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Electra schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:39:
[...]

Hey Ricloo86, ik heb je toegevoegd, evenals MRE Lynx.

Lijkt me leuk ;)
Helemaal goed, speel echter enkel Hardcore.
Ga niet een magazijn leeg sproeien in Core ;)

Vanavond nog wel een paar potjes schieten....wil graag die volgende prestige in.

Weet iemand hoe het verdergaat met je Lifetime challenges, zag gisteren (lette er nooit op eerlijk gezegd) dat ik nu 20k krijg voor een behaalde challenges. wordt het steeds hoger ofzo?
en nog tips om wat sneller te ranken wellicht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:43:
Er is niets noob aan een GL. Er is iets noobs aan hoe noobs met een GL spelen. Een GL is ideeal om objectives schoon te vegen en campers weg te halen. In TDM zul je mij er niet mee zien lopen, omdat andere attachments handiger zijn maar in HQ of Dom is het wel erg fijn om een objective schoon te kunnen vegen met 'een droge plof. :)
Deze man snapt het, mits tactisch gebruikt. Valt er niks over te klagen! Zoals je zelf aan aangeeft, de "noobs" gebruiken ALLEEN MAAR hun GL. En niks anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Ik noem het ook vaak "professional tubing" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:46:
[...]Weet iemand hoe het verdergaat met je Lifetime challenges, zag gisteren (lette er nooit op eerlijk gezegd) dat ik nu 20k krijg voor een behaalde challenges. wordt het steeds hoger ofzo?
en nog tips om wat sneller te ranken wellicht |:(
De lifetime challenges houden op een gegeven moment op. Heb er een stuk of 6 nu af. Jammer dat ze niet doorlopen. Contracts bijvoorbeeld kapt er na 500 behaalde contracten mee.

Tips om sneller te levelen:

-Speel met elke gun met een ander attachment en maak er 150 kills mee. Als je alle fatsoenlijke guns zo uitgespeeld hebt tot de bonus bij 150 kills pak je ze opnieuw op tot de 300 kills etc. (Merk dat ik mijn lievelingsguns niet eens allemaal kan gebruiken met deze strategie.

-Speel verschillende gamemodes. De challenges voor crushing en annilation victories zijn hoog maar houden op een gegeven moment op. Tijd dus om andere speelmodes te gaan domineren.

-Haal alles uit de lucht wat je kan. Heel veel extra XP. Een spy plane bijvoorbeeld is 3 kills waard als je Dom speelt (1,5 voor TDM).

-Maak aan het begin van je prestige veel prone/crouched kills. Voor beide zijn er challenges. Hoe sneller je levelt hoe sneller je je favoriete gun weer hebt.

-Doe de XP contracten. Logischerwijs verdien je daar een hoop mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:54:
[...]

De lifetime challenges houden op een gegeven moment op. Heb er een stuk of 6 nu af. Jammer dat ze niet doorlopen. Contracts bijvoorbeeld kapt er na 500 behaalde contracten mee.

Tips om sneller te levelen:

-Speel met elke gun met een ander attachment en maak er 150 kills mee. Als je alle fatsoenlijke guns zo uitgespeeld hebt tot de bonus bij 150 kills pak je ze opnieuw op tot de 300 kills etc. (Merk dat ik mijn lievelingsguns niet eens allemaal kan gebruiken met deze strategie.

-Speel verschillende gamemodes. De challenges voor crushing en annilation victories zijn hoog maar houden op een gegeven moment op. Tijd dus om andere speelmodes te gaan domineren.

-Haal alles uit de lucht wat je kan. Heel veel extra XP. Een spy plane bijvoorbeeld is 3 kills waard als je Dom speelt (1,5 voor TDM).

-Maak aan het begin van je prestige veel prone/crouched kills. Voor beide zijn er challenges. Hoe sneller je levelt hoe sneller je je favoriete gun weer hebt.

-Doe de XP contracten. Logischerwijs verdien je daar een hoop mee. :)
Thnx, ja ik speel eigenlijk standaard altijd met dezelfde guns idd.
ga maar eens met meerdere spelen.
en die contracten heb ik ook pas 10x gedaan (7 dagen gespeeld) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:43:
Ik heb ook standaard een GL of China Lake bij me hoor :) (speel alleen objective games op hardcore). Ideaal wapen om bij je te hebben, zeker als je precies weet waar iemand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu eigenlijk het nut wanneer je al een prestige lever hebt uitgespeeld? Ik ben nu prestige 1 level 50 maar om nu weer opnieuw te beginnen voor een paar extra embleempjes en een custom class... Of krijg je er itt MW2 meer voor terug in BO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Persoonlijk vindt ik die embleempjes erg leuk hoor :D Ook vindt ik de extra classes handig en wil ik stoer doen met mijn goude camouflage (prestige 14). En natuurlijk de prestige 15 leaderboards en gamemodes (Prestige 15 obviously :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Cornelisjuh schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:41:
Persoonlijk vindt ik die embleempjes erg leuk hoor :D Ook vindt ik de extra classes handig en wil ik stoer doen met mijn goude camouflage (prestige 14). En natuurlijk de prestige 15 leaderboards en gamemodes (Prestige 15 obviously :+)
Welke embleempjes?
gouden camo klinkt idd wel gaaf.
heb begrepen dat je ook een gouden gun krijgt???? is dat zo?

en leaderbords heb je nog toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ben je blind :P?
heb begrepen dat je ook een gouden gun krijgt???? is dat zo?
nee, je krijgt een gouden camo. Welke je op elke (main) wapen kan zetten.
en leaderbords heb je nog toch ook al?
Prestige Leaderboards kom je pas in als je prestige in gaat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:55:
[...]

Ben je blind :P?

[...]

nee, je krijgt een gouden camo. Welke je op elke (main) wapen kan zetten.

[...]

Prestige Leaderboards kom je pas in als je prestige in gaat ;) .
haha selectief blind wellicht, maar bedoel jij die layers?

ja maar omdat jij het over prestige 15 heb snapte ik het even niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:10:
Wat is nu eigenlijk het nut wanneer je al een prestige lever hebt uitgespeeld? Ik ben nu prestige 1 level 50 maar om nu weer opnieuw te beginnen voor een paar extra embleempjes en een custom class... Of krijg je er itt MW2 meer voor terug in BO?
Nee, dat is het wel zo'n beetje. En ik denk nog wat challenges, als je daar überhaupt aan doet.

Ik doe ook nooit prestige (nog nooit gedaan ook). Speel alleen maar TDM, en 5 classes zijn genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Je unlocked extra plaatjes in je Layers. En behalve dat, is je rank symbol ook het logo van je huidige Prestige level. (Het kleine logo wat naast je level staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ga denk ik na Prestige 2 nog denk ik aan 3 beginnen en dan vind ik het denk ik wel genoeg.
Bij mw2 ook nooit verder gegaan dan p3 (mede ook door een hack wardoor ik alle embleempjes en iconen had)

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 24-01-2011 13:17 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik vind het uberhaupt ook wel meerwaarde hebben om 'ergens' voor te spelen. Ik ben een tijdje op level 50 blijven hangen en toen uiteindelijk toch prestige gegaan omdat ik gewoon een uitdaging wou hebben, een doel om naartoe te werken.

Uiteindelijk gaat het natuurlijk om het fraggen zelf, maar het verveelt minder snel als je toch nog een soort secundair doel heb. Dan kan je toch na een kutpotje weer zeggen: "ach ik ben iig gelevelled, of ach ik heb iig die challenge gehaalt"

Als je maar blijft hangen op 50 dan is er geen vooruitgang meer :P maar, that being said: ik denk niet dat ik veel verder dan prestige 3 zal gaan. 7 classes is wel genoeg denk ik en het heeft ook wel wat om alles een x pro te halen :P

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 24-01-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:10:
Mah, het houd voor mij de fun erin. Op level 44+ speel ik eigenlijk alleen nog HC met Commando, G11, UZI, soms wat spectre en AK47. En dan zit ik zo weer op 50->1.
Gisteren weer even gedaan, ben nu weer level 15 Prestige 2. Dus weer naar normal mode met de begin wapens.

Met de hoge level wapens op normal mode spelen vind ik frustrerend: ammo is weg voordat je je 6e kill maakt zoveel als ze nodig hebben. Maar andersom: met de simpele start wapens vind ik HC niet te doen.

Ik ben eigenlijk met smart aan het wachten tot er custom server filters komen die toegestaan zijn in ranked matches. Ik zou het fijn vinden als Admins daar zich mee uit konden leven ipv iedereen maar "random" kick en bannen.

Ik zie liever b.v. dat in "sniper only" (desnoods niet ranked) je gewoon geen classes met andere wapens mag selecteren. En dat als men het zo erg vind, hetzelfde doet met Last Stand en andere perks of combinaties die men vervelend vind.

Persoonlijk vind ik een groot aantal dingen eigenlijk niet zo'n punt meer. Tube is, zoals hier al eerder besproken, lang niet zo vervelend. Ik heb eigenlijk meer een hekel aan de nade spam die je eigenlijk overal terug vind. Mensen die permanent de objective spammen of soms zelfs de spawn. Tegen iemand met scavenger + warlord kan vele malen vervelender spelen dan iemand die gewoon een tube onderbind.

Het ergste vind ik nog steeds hoe killstreaks "game stoppers" kunnen zijn. Zo speelde we gisteren op een server 3 close games demo. Er moest echt geknokt worden voor de objectives. Zaken als spyplanes en SR71's zijn hierbij duidelijke voordelen, cobra kan ook wel helpen. Maar toen na die drie rondes kwam er iemand bij die met z'n clan maatje kwam campen, met tot gevolg dat er telkens chopper gunner -> hind langs kwam.

Twee rondes later was iedereen weg. Zelfs toen ik maar strella ghost pro ging, (zat eerst bij hen in het team, teveel gingen er weg, dus switch) haalde ik de choppers welliswaar zo neer, maar niet voordat ze mij toch alsnog na de chopper down was, een keer hadden omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

KingKoning schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:19:
Ik vind het uberhaupt ook wel meerwaarde hebben om 'ergens' voor te spelen. Ik ben een tijdje op level 50 blijven hangen en toen uiteindelijk toch prestige gegaan omdat ik gewoon een uitdaging wou hebben, een doel om naartoe te werken.

Uiteindelijk gaat het natuurlijk om het fraggen zelf, maar het verveelt minder snel als je toch nog een soort secundair doel heb. Dan kan je toch na een kutpotje weer zeggen: "ach ik ben iig gelevelled, of ach ik heb iig die challenge gehaalt"

Als je maar blijft hangen op 50 dan is er geen vooruitgang meer :P maar, that being said: ik denk niet dat ik veel verder dan prestige 3 zal gaan. 7 classes is wel genoeg denk ik en het heeft ook wel wat om alles een x pro te halen :P
Blijven zitten op level 50 is zelfs "schadelijk" voor je eigen puntjes. Tenzij je nooit meer prestige wilt gaan natuurlijk...

Maar je spaart namelijk XP, die "vergeten" wordt. Sommige challenges worden namelijk niet gereset. Gisteren 2e prestige, kreeg ik op level 8 de "5000 carreer kills" -> hop toen was ik level 12. Als je Carreer challenges haalt tijdens dat je vol level 50 bent (prestige ready), gooi je effectief deze XP weg.

Ik snap de keuze van Trey hiervoor wel: als dat niet zo was, ging men gewoon op vol-level 50 alle carreer challenges halen en dan naar prestige -> instant level 30+ door uitstaande XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik kan een beetje te weinig spelen om daar echt wat mee te kunnen, ik ben eigenlijk wel tevreden met de boel zo, maar ik kan nog wel een extra class gebruiken alleen al dat werk wat daarin zit om weer op dit niveau te komen is me eigenlijk te veel werk. Mss straks meer tijd als het project hier is afgelopen, nu nog overwerken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Nieuwe Black Ops Mythbusters:
YouTube: Black Ops Mythbusters: Episode 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ik vind het nog steeds jammer dat ik op de PS3 bij Multiplayer niet kan kiezen in welke map ik speel. Dat is de reden waarom ik dan vaak overschakel naar Combat Training, beetje zonde alleen dat die punten dan weer niet meetellen. Iemand een idee waarom dit zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Er vanuitgaande dat je vraag op je eerste punt slaat:

Omdat je daar dedicated servers voor voor nodig hebt? Ik vind het niet erg. Ik vind de vote functie prima in elkaar zitten, en gelukkig worden de kutmaps (in mijn ogen) vaak overgeslagen.

Als ik zie hoe makkelijk mensen worden gekicked op de PC, vind ik het nog minder erg om via matchmaking te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
bram1984 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:50:
Er vanuitgaande dat je vraag op je eerste punt slaat:

Omdat je daar dedicated servers voor voor nodig hebt? Ik vind het niet erg. Ik vind de vote functie prima in elkaar zitten, en gelukkig worden de kutmaps (in mijn ogen) vaak overgeslagen.

Als ik zie hoe makkelijk mensen worden gekicked op de PC, vind ik het nog minder erg om via matchmaking te spelen.
Die vote functie werkt ook prima, maar af en toe wil je gewoon een specifieke map spelen. Het is jammer dat je dat in com.training dan moet doen en die punten niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat laatste stukje over het diven _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Als die punten zouden meetellen zou het einde zoek zijn. Dan kan je namelijk bepaalde challenges (final killcam met care package!!) heel makkelijk kunnen halen en ook extreem snel xp en geld verdienen. Je zet gewoon de bots op het laagste niveau en knallen maar.

Maar ik beaam idd wel dat je soms een specifieke wilt map spelen. Maar ik erger me er niet echt aan, er zijn maar 1 of 2 maps die ik echt heel k*t vindt (WMD....) en de rest zit ik wel uit, en anders ben ik snel weg na de voteronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk wel prettig dat de maps "gekozen" worden door middel van zo'n votefunctie. Houdt de variatie erin en daarbij voorkomt het tot op zekere hoogte ook dat mensen al te bekend worden met alle ideale spots van een map. Toegegeven dat dit bij BO toch al niet zo werkt aangezien snipen erg lastig is en de gameplay daar ook te snel voor is. Maar bij BFBC2 ergerde ik me er soms wel aan dat bepaalde maps alleen maar uitgevochten werken op de meeste ideale (camp) spots...

Uiteraard zie je dat nu ook steeds meer bij BO omdat er gewoon bepaalde tactische hotspots zijn, maar goed, de gameplay gaat dusdanig snel dat die ook vrij rap weer leeg zijn of dat het andere team er opeens zit. Erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
KingKoning schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:22:
Als die punten zouden meetellen zou het einde zoek zijn. Dan kan je namelijk bepaalde challenges (final killcam met care package!!) heel makkelijk kunnen halen en ook extreem snel xp en geld verdienen. Je zet gewoon de bots op het laagste niveau en knallen maar.

Maar ik beaam idd wel dat je soms een specifieke wilt map spelen. Maar ik erger me er niet echt aan, er zijn maar 1 of 2 maps die ik echt heel k*t vindt (WMD....) en de rest zit ik wel uit, en anders ben ik snel weg na de voteronde :P
Ik speel alles, lekker belangrijk welke map.
Als je ze allemaal vaker doet wordt je er vanzelf beter in.

Bij bepaalde maps is het soms wel eens frustrerend dat je dan idd na de voteronde met nog maar 4 mensen over bent........maargoed je speelt voor de lol en als je de map echt niets aan vindt moet je idd gewoon lekker gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
joepie je kan met je choppergunner spyplanes neer schieten, das goed gebruik van je chopper :P
dat in de lucht hangen met de valkryie echt grappig, en die laatste is echt zwaar droog, vooral omdat ze zo lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, zag ik dat nou goed in een van de eerdere episodes van BO Mythbusters...Kun je met hardline pro ook de inhoud van bijvoorbeeld een sam package veranderen? 8)7

Ik zou zweren dat ik dat laatst eens geprobeerd heb, maar toen leek dat toch niet te werken. Is dat inmiddels aangepast ofzo? Want in dat geval is dat wel ideaal, ik heb regelmatig 2 of meer Sam packages waar ik niks mee doe, omdat er al meerdere staan, dus die gooi ik meest tegen het einde van de match at random ergens neer voor nog wat extra xp...

Edit:
Nvm, net in een van de comments gelezen dat dit gepatched is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:24:
Ik zou zweren dat ik dat laatst eens geprobeerd heb, maar toen leek dat toch niet te werken. Is dat inmiddels aangepast ofzo? Want in dat geval is dat wel ideaal, ik heb regelmatig 2 of meer Sam packages waar ik niks mee doe, omdat er al meerdere staan, dus die gooi ik meest tegen het einde van de match at random ergens neer voor nog wat extra xp...

Edit:
Nvm, net in een van de comments gelezen dat dit gepatched is.
ja, je kan nog steeds SAM en Sentry packages veranderen met hardline pro, tenminste in de normal mode. Ik dacht dat het in hardcore mode niet meer kon.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 24-01-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
xbox gaat het al niet meer.
pc weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

sam turret en sentry gun packages kunnen nog steeds veranderd worden maar gaat gepatched worden.(al tijden maar goed :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
weet niet of iemand deze al had gepost: http://blackops.digitalwa...m/black-ops/class-creator

leuk om je classes te delen met anderen... of als reminder voor jezelf welke classes je had voordat je deed prestigen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
FicoF schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:07:
[...]

Die vote functie werkt ook prima, maar af en toe wil je gewoon een specifieke map spelen. Het is jammer dat je dat in com.training dan moet doen en die punten niet meetellen.
KingKoning schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:22:

Inderdaad. En dan lekker op de makkelijkste moeilijkheidsgraad al je challenges halen. 8)7

Wat vind jij zo kut aan WMD trouwens? Ik vind die map juist vet. Het heeft alles: outdoor, indoor, close- en long range, hoogte. Daarnaast is de map heel erg sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

steffex schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:37:
weet niet of iemand deze al had gepost: http://blackops.digitalwa...m/black-ops/class-creator

leuk om je classes te delen met anderen... of als reminder voor jezelf welke classes je had voordat je deed prestigen... :P
En ik moet 't meteen weer slopen natuurlijk :D

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/2718/stuque.jpg

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Ben net weer level 50 (Prestige 11), dus morgen maar weer prestigen denk. :p, maar dit is de class die ik 9/10x dat ik speel gebruik. :P
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/4672/04eb0a69831a0a08fb41439.png

[ Voor 6% gewijzigd door Vraaag op 24-01-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vraaag schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:08:
Ben net weer level 50 (Prestige 11), dus morgen maar weer prestigen denk. :p, maar dit is de class die ik 9/10x dat ik speel gebruik. :P
[afbeelding]
Lightweight en marathon in combinatie met een sniper? Beetje rare combi imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Laatst online: 15:50
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/8099/8d663be5359527d21926ef5.png[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Mijn fav:
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/2184/ac749f52fbdce5828149194.png

Gevolgd door:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/2050/40e6259713d462423fe26d2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5923/bd33f752f1afe8b68c08dcd.png
Class waarmee ik de meeste kills maak. I O+ AK47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:16
Mijn is:
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6129/c7a6a0281cb2978061873c6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Mijn favo class :

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/6231/d639d7f846aeceb4f816ab4.png

[ Voor 12% gewijzigd door Bloemstukje op 24-01-2011 20:14 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Yay, contribuutin' met men main class :
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/6750/b672fcf1825b33b0cac92d5.png
En men sniper class (ik hou niet zo van snipen, maar een potje qs'en op array is wel een keer leuk...)
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/4841/7b30167145aeae2587a8f05.png

EDIT: Men rush class vergeten... Is altijd handig op CTF als je de vlag hebt :)
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/3655/ec61ce4614200c3bd913059.png

[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 24-01-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mijn favo's:

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/6717/7c2d4f6f54725d07dd1c8c4.png

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/1697/8ee91e8f0f4d74393d2f49c.png

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, mijn 3 meest gespeelde set-ups, afhankelijk van bui en map:

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/5493/68f1ac9c5efb29c9e1852b8.png

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/3950/586d5940db2afcadcc28149.png

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/6320/6a5980b82a96b82bca7fecd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat ik het meest gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6536/5b89079e25150bc5b978dcb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Kluutmaran schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:26:
[...]

Lightweight en marathon in combinatie met een sniper? Beetje rare combi imo.
Leightweight Pro = No falldamage.
En alle anders perks vind ik nutelloos, wel alles uitgeprobeerd hoor. Als ik serieus S&D aan het spelen ben dan gebruik ik wel ander perks (lees Ghost Pro e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Zomaar even om te delen, een tomahawk door een auto heen om B te defenden op Nuketown (:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ypVFAlr26QE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
pauldegroot schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:01:
Zomaar even om te delen, een tomahawk door een auto heen om B te defenden op Nuketown (:

[video]
Nice.

offtopic:
protip: /cg_chatTime 0 ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dan plemp ik m'n favo's van het moment ook maar even neer:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/3338/b9299290aefb6c25879a861.png
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/1487/7e2a57bc6feb188ccd8b987.png
Ninja bevalt mij laatste tijd behoorlijk, op close range maps is het super als ze jou niet horen terwijl je door 't level rushed.
Silencers zijn over-rated, ik blijf toch nooit op 1 positie.

Valt me op: Waarom heeft niemand een strela als secondary? Met Sleight of hand kun je sneller reloaden dan switchen naar een pistol.
Helemaal met dual mags, tevens raak je dan ook amper door je ammo heen.
Vind het jammer dat ik altijd de enige ben die een spyplane/heli uit de lucht haalt.
Alleen op shotgun en sniper rifle kits is een pistol handig handig imo.

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 25-01-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Even een epic fail.

Ik loop richting een enemy om hem te knifen, pakt ie net ze semtex.
Ik schiet hem dood en vervolgens blijft die semtex plakken.
tja plaatjes zeggen meer dan woorden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hYQwVncSVCk]

[ Voor 21% gewijzigd door ApC_IcE op 25-01-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Sinds vorige week een nieuwe muis (de Logitech g500 gaming) maar kan de slag niet meer te pakken krijgen, erg erg wennen!

Nu prestige 3 level 50, nog ff oefenen tot het weer een beetje gaat alvorens ik naar p4 ga.

Mijn setups ( ik wissel vaak tussen deze 2, en dan heb ik van beide een variant met ballistic en strela):

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6687/fc4b0b6c304774e852df1a3.png

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/8443/4eba74b5af17da6296f4916.png

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/4865/a1a8c2184e851aeed2863a7.png
Mijn kniferunner/ctf class, soms ext mags, soms claymore ipv tac insert.

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/691/2be9a874d17993b8709e767.png
sniperclass, verander vaak de perks naar gelang de gamemode ik speel. ext mags verander ik vaak ook heen en weer met variable scope op grotere maps. Smoke en infrared scope werken ook vaak erg goed :D

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/5738/81257de29b321f023774634.png
Mijn mainstream/killstreaker class, vooral met s&d en demo erg fijn. soms silencer eraf en dual mags of ext mags erop.

Killstreaks zijn praktisch altijd: spy plane, counterspy, blackbird, soms counter spy inwisselen voor wat anders, vooral als ik point defence wil doen gooi ik er een sentry of sam turret in.
unfor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:04:
Valt me op: Waarom heeft niemand een strela als secondary? Met Sleight of hand kun je sneller reloaden dan switchen naar een pistol.
Ik heb er wel een maar dat is een extra class puur voor de strela :)

[ Voor 57% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-01-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:38
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/3329/5171afa1efbea1c9f9abf8c.png

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 25-01-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Dit is de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/5237/677714434d2aa01c3d7449c.png

Ik vond de Fal in MW2 echt een klote wapen maar in BO gebruik ik niets anders meer!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Is die patch 1.05 die niet uit is, alleen voor pc?
Want voor de PS3 heb ik nog geen update gehad

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
jeka schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:35:
Dit is de mijne:
[afbeelding]

Ik vond de Fal in MW2 echt een klote wapen maar in BO gebruik ik niets anders meer!
Lolz. Ik had het precies andersom. Ik vond hem heerlijk in MW2 maar ik vind het nu niks meer...

Leuk om te zien overigens bij alle classes dat ondanks al het 74u geweld overal smaken toch nog verschillen :P

Kan mijn favo nu ff niet maken, op werk word die creator geblocked (practisch alles games relelateerd, behalve tweakers :P) maar laatste paar dagen heb ik heel veel met de galil geschoten met SOH, Hardline en Hacker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

Ik loop echt met van alles rond maar ik zie nu dat ik sleight of hand wel handig vind in het 2e slot :):

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/7923/b92fe4fc1158c9d41e6563c.png

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/3369/bdf03f979723832e055a5a5.png

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/4018/ac6e47093b17b3fb500fc8e.png

[ Voor 67% gewijzigd door superwashandje op 25-01-2011 09:33 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:04:
Omdat de meesten enkel voor zichzelf spelen. Of het team wint of niet maakt ze niet uit, als ze zelf maar bovenaan staan met het aantal kills, dan hebben ze gewonnen 8)7
Zelf ondersteun ik het team wél zoveel mogelijk en ik gebruik juist een Strela in al mijn classes. Ik haal zoveel mogelijk spyplanes, helikopters e.d. uit de lucht. Tenzij ik geen raketten meer heb, dan in de volgende spawn. Daarnaast gebruik ik (counter) spyplanes omdat iedereen daar wat aan heeft. En je bereikt daar veel meer mee dan met een bomautootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

superwashandje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:23:
Ik loop echt met van alles rond maar ik zie nu dat ik sleight of hand wel handig vind in het 2e slot :):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je bent ook niet vies van de spray and pray wapens zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:41:
[...]

Omdat de meesten enkel voor zichzelf spelen. Of het team wint of niet maakt ze niet uit, als ze zelf maar bovenaan staan met het aantal kills, dan hebben ze gewonnen 8)7
Zelf ondersteun ik het team wél zoveel mogelijk en ik gebruik juist een Strela in al mijn classes. Ik haal zoveel mogelijk spyplanes, helikopters e.d. uit de lucht. Tenzij ik geen raketten meer heb, dan in de volgende spawn. Daarnaast gebruik ik (counter) spyplanes omdat iedereen daar wat aan heeft. En je bereikt daar veel meer mee dan met een bomautootje.
Juist, met mensen zoals jij wil ik spelen, dan hoef ik me daar niet druk om te maken en heb ik geen last van die troep en kan ik lekker door killen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

de wapens niet, maar sprayen doe ik niet veel (tenzij ik op close range als verrassing een wapen in men gezicht krijg :P) heb een tijdje nog met de galil gelopen maar het reloaden is te traag en ik kan niet goed met de "Tactical Grenade Launcher" mikken wat wel handig is als ik weer eens een camper in een kamertje weet te zitten :)

edit: oja killstreaks:
5 Care package: (om toch af en toe iets leuks voor mezelf te krijgen :P)
6 sentry gun: (er lopen zelfs in vergelijking met MW2 erg weinig met ghost (pro) rond) werkt goed om objectives en dan vooral bomb sites te verdedigen als de bomb geplant is
9 SR-71: Obvious

[ Voor 30% gewijzigd door superwashandje op 25-01-2011 10:01 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Gister weer een heerlijk avondje geschoten met wat RFFN'ers merk wel dat de AUG toch wel lekker schiet,
hier mijn meest gebruikte classes:

Generic Biatch
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/1145/3d755cde3a1dd914c8d4c98.png

Ya Wont see or hear me coming })
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1732/19d2ec4065a4c03bbb7f0de.png

Going f*cking loco!!
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/431/6cb3d725b2e25860f01f7a9.png

Goodbye Spyplane
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/9517/d6b9cafe47c8978b87b098b.png

[ Voor 0% gewijzigd door Spongerobie op 25-01-2011 12:44 . Reden: Kanslose typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Ok, eerlijk is eerlijk, een rectificatie en excuus naar Ricloo86. Mijn bovenstaande bewering klopte niet richting hem. Gisteravond samen met hem gespeeld op de xbox, samen met een collega van me. Geen gebrek aan skills at all. Werd in een potje Hardcore op WMD diverse keren door hem naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. :Y

Toch ligt hardcore tdm me niet echt. Net iets te veel "gecamp" en gister zelfs gekicked omdat ik 3 team kills op mn naam wist te schrijven. 1x echt mijn eigen fout, 2x omdat team members door mijn vuurlijn liepen terwijl ik net een het schieten was. Mjah dat gebeurd me ook tig keer bij softcore tdm. Rete irritant vind ik het als je bv een vijand ziet lopen, je jezelf tactisch opstelt en een team genoot even voor je gaat staan of keihard in je vuurlijn gaatlopen om dezelfde vijand te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Je moet bij HC toch echt meer opletten op wie en hoe je schiet. In het echt zijn de acties natuurlijk ook een stuk stricter en zal je niet zomaar voor iemand anders langs lopen. 1x tk vind ik ok maar als ik 2x of meer getk'ed word in korte tijd (beetje afhangend hoe en waardoor, is het mijn eigen schuld dan telt die niet mee natuurlijk) vraag ik die persoon vriendelijk doch dringend op te letten of ik ga hem een paar geven.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-01-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:44
Met deze class haal ik de meeste kills.

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7735/fa07ad1e6970f9893a26848.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Spongerobie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:07:
Gister weer een heerlijk avondje geschoten met wat RFFN'ers merk wel dat de AUG toch wel lekker schiet,
Het was inderdaad weer erg gezellig! Erg leuk en altijd objective based game play. Helaas soms wat onevenwichtige teams (5vs5 en 5vs6) maar dat mocht de pret niet drukken.

Het ging eigenlijk de hele avond wel weer lekker! Clockwize was ook op TS gekomen, maar zei niet veel :P Of zijn mic stond gemute.. hahaha. Ik hoop niet dat tie schrok van het gevloek zo af en toe... :P

Nog 1,5 week en dan gaan we 18uur 'non-stop' BO-en. Geen animo kunnen vinden voor de tigers dit keer. Wellicht een volgende keer. We zijn nu met 6 man en die passen prima in mijn game-room.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Spongerobie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:07:
Waren idd weer leuke potjes, gisteren toevallig ook eens met de AUG gespeeld en het ging verbazing wekkend lekker moet ik zeggen :)

setup van gisteren:
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/1580/f7409d526b7ce9967cfb40e.png

Wat mij opvalt in al die class plaatjes is dat de AK74u er nauwelijks in voorkomt terwijl die toch vrij veel gebruikt wordt. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Frentik op 25-01-2011 11:30 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client