Ik gebruik om diezelfde reden semtex op m'n sneakybastard class, en de lol is dan natuurlijk om een hoekje te wachten op de aankomende voetstapjes, en op het juiste moment tevoorschijn stappen, semtexje op z'n neus plakken, en weer om de hoek verdwijnen. Let wel: niet schieten: hij gaat toch al dood, dus gewoon een stapje terug en eer hij door heeft wat er gebeurt en waar hij heen moet schieten is het toch al over.
Het is niet goed voor je killstreak, maar wanneer het lukt, en je slachtoffer een halve clip om je heen sproeit alvorens te klappen, is dat gewoon gaaf. Vooral als je slachtoffer met je in de voicechat zit en je eerst "A" hoort en dan gevloek omdat hij je niet snel genoeg dood kreeg om preventief wraak te nemen.
De kruisboog is wel absoluut de meesterzet om van campers af te komen. Aangezien ik zelf meestal de camper in kwestie ben en een aantal van mijn vrienden me dat probeert af te leren gebeurt het in een modaal rondje toch al snel drie of vier keer dat er nog net
"%Naam%, flikker op met je kutkruisBOEM" door de voicechat klinkt. Gevolgd door wat, in mijn ogen volstrekt overbodig en ongepast, gegniffel. Maar ik speel dan ook met rotzakken.