[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ik vind het wel een goeie zaak dat leg-shots niet een kill geven, dus stop met jammeren en leer hoger mikken.
Tevens moet je niet vergeten dat door latency je altijd een tikje verder zult moeten mikken, gelukkig is het in de Quake engine niet zo extreem als de Battlefield engine :)

[ Voor 44% gewijzigd door unfor op 27-01-2011 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:19
FF een vraag:

Hoe kun je beginnen met 280kogels? Wapen was een Galil + silencer.
Gisteravond domnation op de ps3. CrazyIndian ofzo was de naam van die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
baronruud schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:43:
FF een vraag:

Hoe kun je beginnen met 280kogels? Wapen was een Galil + silencer.
Gisteravond domnation op de ps3. CrazyIndian ofzo was de naam van die gast.
Scavenger pro perk geeft je extra ammo bij de start van een ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Iemand enig idee wanneer de DLC voor de PC beschikbaar wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 307805 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:24:
Iemand enig idee wanneer de DLC voor de PC beschikbaar wordt???
Na komende week volgens mij, iig een week na de xdoos versie. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Bron? Meestal komen de mappacks een maand later voor de PS3 en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:45

beany

Meeheheheheh

Bij MW2 was het bij alle 2 de DLC's zo dat ze voor de PS3 en de PC pas een maand na de xbox release beschikbaar waren.

Zal nu ook wel weer zo zijn.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
superwashandje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:56:
waarom heb je de combinatie warlord en dual mags?
Dual mags voor +ammo en +reload speed en de red dot omdat ik de iron sight van AK47 niet zo relax vind.
Van de perks in slot 2 springt er voor mij toch geeneen bovenuit voor de assault class.
Scout/Hardened zijn onnodig voor assault.
Steady Aim zou nog kunnen maar met een AK47 steady aim maak je toch weinig kans in hip fire.
Sleight of Hand is hier niet nodig aangezien Warlord mij Dual Mags geeft + Red Dot. Met een assault class hoef je toch niet zo extreem snel te reloaden dus voldoet Dual Mags en dat geeft ook nog eens lekker wat extra ammo.

Hoe zou jij het dan combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Kaap schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:14:
[...]

Scavenger pro perk geeft je extra ammo bij de start van een ronde.
Hij had geen scavenger aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
baronruud schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:17:
[...]

Hij had geen scavenger aanstaan.
Keek je via spectator (bv. na doodgaan in HQ)?
Als dat zo is, dan is dat deels bugged. De eerste persoon die je spec'ed laat BO je de perks zien, skip je naar persoon 2,3,enz. dan blijven die perks hetzelfde. (bug?)

[ Voor 3% gewijzigd door Moonborne op 27-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Heraclius schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Als dat zo is, dan is dat deels bugged. De eerste persoon die je spec'ed laat BO je de perks zien, skip je naar persoon 2,3,enz. dan blijven die perks hetzelfde. (bug?)
Nee, in Theater gekeken. En het was domnation..

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 27-01-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Heraclius schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:17:
[...]

Dual mags voor +ammo en +reload speed en de red dot omdat ik de iron sight van AK47 niet zo relax vind.
Van de perks in slot 2 springt er voor mij toch geeneen bovenuit voor de assault class.
Steady Aim zou nog kunnen maar met een AK47 steady aim maak je toch weinig kans in hip fire.
Sleight of Hand is hier niet nodig aangezien Warlord mij Dual Mags geeft + Red Dot. Met een assault class hoef je toch niet zo extreem snel te reloaden dus voldoet Dual Mags en dat geeft ook nog eens lekker wat extra ammo.

Ik heb altijd Sleight of Hand (pro) aanstaan. Sneller richten over je crosshair, daar gaat het mij om. Ik vind dit de belangrijkste perk die er is...

(volgende keer post ik dit in 1 post bij mijn vorige, excuus)

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 27-01-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heraclius schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Hij zegt dat het tijdens een potje Domination was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gister ook maar mn eerste prestige in gegaan. Maar wat is die Enfield een klote wapen zeg. Gelukkig nu alweer op level 17 en mn Famas weer gekocht. Ging meteen weer een stuk beter. Nog 3x levelen dan heb ik mn galil ook weer....

Zag eerst niet zo het nut ervan in om te prestigen, maar gisteravond was in eens de uitdaging helemaal weg.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 20:07
baronruud schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Ik heb altijd Sleight of Hand (pro) aanstaan. Sneller richten over je crosshair, daar gaat het mij om. Ik vind dit de belangrijkste perk die er is...

(volgende keer post ik dit in 1 post bij mijn vorige, excuus)
same here. Soms iets anders omdat ik dan ff zin heb om iets pro te halen, maar SoH Pro is mijn number 1 perk. Je bent vaak net die fractie sneller dan je tegenstander. Veel belangrijker dan die snellere reload imo, maar dat ligt denk ik aan je speelstijl.
MRELynx schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:57:
Gister ook maar mn eerste prestige in gegaan. Maar wat is die Enfield een klote wapen zeg. Gelukkig nu alweer op level 17 en mn Famas weer gekocht. Ging meteen weer een stuk beter. Nog 3x levelen dan heb ik mn galil ook weer....

Zag eerst niet zo het nut ervan in om te prestigen, maar gisteravond was in eens de uitdaging helemaal weg.
Zodra je idd de famas heb ben je alweer een heel end verder. De uitdaging verdwijnt idd een beetje als je op 50 blijft hangen... Je moet alleen even 16 levels uitzitten tot je weer een normaal wapen heb :P
Ik haat het altijd om met Enfield en/of Mp5 te moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Heraclius schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:17:
[...]

Ik zou zowiezo Sleight of hand nemen, dual mags zorgt alleen voor een snellere 1e reload, de rest niet, en niet voor extra ammo!
Met sleight of hand reload je altijd sneller en kan je nog sneller aimen ook.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-05 22:01
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:11:
[...]

Ik zou zowiezo Sleight of hand nemen, dual mags zorgt alleen voor een snellere 1e reload, de rest niet, en niet voor extra ammo!
DM geeft wel meer ammo en elke oneven reload is sneller, 1e 3e 5e etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-04 09:50

JDeraGear

Mighty Pirate!

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:11:
[...]

Excuseer de bemoeienis, maar dual mags geeft je wel degelijk dubbel ammo. En inderdaad zorgt het alleen voor een snellere reload 1 op de 2 reloads, maar als je eventjes een momentje rust hebt kan je 1 bullet schieten en dan de lange reload doen, zo heb je voor in een vuurgevecht een snelle reload paraat.

-edit-
Even snel gekeken; het is niet dubbel ammo met dual mags, maar je krijgt 2 extra clips. Bijvoorbeeld met de FAMAS heb je zonder dual mags 30/90 ammo, en mét dual mags 30/150, dus 2 clips van 30 extra. Ik vind het persoonlijk de beste attachement die er is, omdat je wat meer ammo hebt voor de langere killstreaks, en je hoeft niet met scavenger rond te lopen, én je hebt een (1 op de 2) snellere reload.

[ Voor 24% gewijzigd door JDeraGear op 27-01-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MRELynx schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:57:

Geen last van. De uitdaging voor mij is zoveel mogelijk virtuele tegenstanders kapot schieten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
JDeraGear schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:18:
[...]
-edit-
Even snel gekeken; het is niet dubbel ammo met dual mags, maar je krijgt 2 extra clips. Bijvoorbeeld met de FAMAS heb je zonder dual mags 30/90 ammo, en mét dual mags 30/150, dus 2 clips van 30 extra. Ik vind het persoonlijk de beste attachement die er is, omdat je wat meer ammo hebt voor de langere killstreaks, en je hoeft niet met scavenger rond te lopen, én je hebt een (1 op de 2) snellere reload.
En met extended mags dan? blijft je totaal aantal ammo hetzelfde en dan verdeeld over grotere mags?
Of krijg je ook extra ammo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
[...]

Excuseer de bemoeienis, maar dual mags geeft je wel degelijk dubbel ammo. En inderdaad zorgt het alleen voor een snellere reload 1 op de 2 reloads, maar als je eventjes een momentje rust hebt kan je 1 bullet schieten en dan de lange reload doen, zo heb je voor in een vuurgevecht een snelle reload paraat.

-edit-
Jep, ik heb op vrijwel elk wapen dual mags, puur om de extra ammo.
De reload snelheid is nice, maar ik heb sowiezo al SoH.
@ruud, alleen met dualmags krijg je extra ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

baronruud schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:35:
[...]

En met extended mags dan? blijft je totaal aantal ammo hetzelfde en dan verdeeld over grotere mags?
Of krijg je ook extra ammo?
Geen extra ammo met ex mags. Dat is alleen bij dual mags het geval.

RE: MP5/Enfield. Beiden worden nogal top met een suppressor erop. Vooral de MP5 is een redelijk beest. Heb mij daar aan het begin van deze prestige over verbaasd maar er valt goed mee te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 16:34
Het is te doen met de eerste wapens, al heb ik wel het gevoel dat de betere wapens echt pas later komen. Dat gevoel van progressie qua wapensterkte is ook sterker aanwezig dan bij de vorige CODs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
[...]

-edit-
Dit dus. :)
Dual Mags is voor mij gewoon een iets beperktere SoH + Bandolier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

KingKoning schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:11:

Zodra je idd de famas heb ben je alweer een heel end verder. De uitdaging verdwijnt idd een beetje als je op 50 blijft hangen... Je moet alleen even 16 levels uitzitten tot je weer een normaal wapen heb :P
Ik haat het altijd om met Enfield en/of Mp5 te moeten...
Mjah ik heb geprobeerd om met de M16 te spelen toen ik bij level 1 begon, maar ik kan er op een of andere manier niet wennen aan die verplichte burst van 3 patronen. Met de famas schiet ik ook in bursts, maar dat is met een full automatisch wapen toch net effe wat anders. In MW2 kon ik overigens prima overweg met de M16 die daar ook in bursts schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wilde net zeggen ik speel meestal na prestigen met de M16 en de MP5K
Zeker als je een paar lifetime challenges haalt zit je zo weer aan de Famas :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Excuus ovor mijn foute bewering over Dual mags, de extra ammo maakt het dan een stuk interessanter :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
dual mags op de galil is erg fijn... kun je op perk slot 2 ook wat anders doen (hardened of steady aim pro)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

steffex schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:17:
dual mags op de galil is erg fijn... kun je op perk slot 2 ook wat anders doen (hardened of steady aim pro)...
Ik prefereer op de Galil eigenlijk altijd een silencer, op één of andere manier voelt het voor mij aan alsof dat de enige assault rifle is die zijn damage behoudt ondanks de silencer (zal wel placebo effect zijn, maartoch :P ). Dual mags vind ik zelf vooral prettig op de FAMAS, AUG en AK47, respectievelijk vanwege de hoge firerate (en dus nood om te reloaden en tempo waarmee je door de ammo gaat), en het verlengen van killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Iemand al opgevallen dat er een bug lijkt te zitten in de attachments challenges? Gisteren aan een nieuwe prestige begonnen en no way dat ik in 1 avond zowel de extended- als dual-mag challenge (1000 kills met attachment) zou hebben gehaald. Desondank staan beide toch op completed?

En nog iets, er was eens een bericht over het feit dat BO in 3D zou zijn te spelen maar daar hoor ik werkelijk niemand over. Speelt er hier iemand in 3D en zo ja hoe bevalt dat eigenlijk?

edit: linkje naar nieuwsbericht: nieuws: Call of Duty: Black Ops speelbaar in 3d

[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 27-01-2011 14:22 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Frentik schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:21:
Iemand al opgevallen dat er een bug lijkt te zitten in de attachments challenges? Gisteren aan een nieuwe prestige begonnen en no way dat ik in 1 avond zowel de extended- als dual-mag challenge (1000 kills met attachment) zou hebben gehaald. Desondank staan beide toch op completed?

En nog iets, er was eens een bericht over het feit dat BO in 3D zou zijn te spelen maar daar hoor ik werkelijk niemand over. Speelt er hier iemand in 3D en zo ja hoe bevalt dat eigenlijk?
Volgens mij is 3D in de MP niet echt van toegevoegde waarde. Het schijnt soms erg lastig te zijn om bepaalde dingen in te schatten, waardoor je met 2D versie in het voordeel bent.

Buiten dat ben ik ook wel redelijk benieuwd naar hoe dit speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:12:
Wilde net zeggen ik speel meestal na prestigen met de M16 en de MP5K
Zeker als je een paar lifetime challenges haalt zit je zo weer aan de Famas :D
zojuist de 150 uur grens voorbij... was net geprestiged naar 8, dus hoppa 20000xp, zit alweer op level 15 en heb dus me FAMAS weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bram1984 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:22:
[...]

Volgens mij is 3D in de MP niet echt van toegevoegde waarde. Het schijnt soms erg lastig te zijn om bepaalde dingen in te schatten, waardoor je met 2D versie in het voordeel bent.

Buiten dat ben ik ook wel redelijk benieuwd naar hoe dit speelt.
Naast dat het best een bak met geld kost om dat uberhaupt te kunnen moet je er ook nog tegen kunnen + dat het volgens mij voor de meeste ook aardig stukje intensiever is dan gewoon 2d gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:48
delaitinho schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:24:
[...]

zojuist de 150 uur grens voorbij... was net geprestiged naar 8, dus hoppa 20000xp, zit alweer op level 15 en heb dus me FAMAS weer...
_/-\o_ Verslaafd ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

delaitinho schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:24:
[...]

Dus voor 150 uur spelen geeft de life-time challenges aan 20000xp ???? dan level je idd lekker snel

Ik speel op de PS3 maar daar krijg ik voor 150 uur spelen maar 10000xp.

Vandaar dat jullie het gevoel hebben beter te zijn dan de console-gamers. >:) :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Anoniem: 319316 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:38:
[...]

Dus voor 150 uur spelen geeft de life-time challenges aan 20000xp ???? dan level je idd lekker snel

Ik speel op de PS3 maar daar krijg ik voor 150 uur spelen maar 10000xp.

Vandaar dat jullie het gevoel hebben beter te zijn dan de console-gamers. >:) :o :+
delaitinho speelt ook op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:37:
[...]

Naast dat het best een bak met geld kost om dat uberhaupt te kunnen moet je er ook nog tegen kunnen + dat het volgens mij voor de meeste ook aardig stukje intensiever is dan gewoon 2d gamen.
Denk ook dat als je een sessie van drie uurtjes 3d gaat knallen je aardig naar de kl*te bent. Als ik ook hoor hoeveel mensen last hadden van hoofdpijn, vermoeidheid etc. na het zien van Avatar(had zelf weinig problemen) zal dit met een snelle fps als COD nog wel wat erger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
3D lijkt me ook alleen interessant in SP avonturen zoals Uncharted, of de SP van KZ3. Maar in MP zie ik het nog niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

edit: linkje naar nieuwsbericht: nieuws: Call of Duty: Black Ops speelbaar in 3d
In welke prestige zit nu al weer dan ? 8)7 Ik ben nog bezig om P2 te voltooien om na 3 te stoppen denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 27-01-2011 15:02 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Dankzij de update van vandaag heb ik meer speelbare maps in hardcore free-for-all , degene die ik al gespeeld heb sinds de update die er eerst niet waren waren WMD en ARRAY.Ik hoop dat VILLA en CRACKED er nu ook bij zitten.

Perfect dit.

Plus maandag de vier nieuwe multiplayer maps.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 27-01-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Snap er niets van.......ik ben de 150 uur ook alang voorbij maar druk hem net de 5e prestige in.
Snap niet dat sommige mensen zo enorm snel kunnen ranken.

Misschien omdat ik enkel en alleen Hardcore TD speel :S

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 16:06
Ricloo86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:
Snap er niets van.......ik ben de 150 uur ook alang voorbij maar druk hem net de 5e prestige in.

maat van mij staat/stond deze week (op pc) 20e van de wereld in demolution. dat gaat hard daar. echt hard.
punten vliegen om de oren.
hij is ook al 5e prestige in tientallen uren minder dan jij.
(precieze details weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Steven6249 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:30:
[...]

maat van mij staat/stond deze week (op pc) 20e van de wereld in demolution. dat gaat hard daar. echt hard.
punten vliegen om de oren.
hij is ook al 5e prestige in tientallen uren minder dan jij.
(precieze details weet ik niet)
dus om te ranken moet ik demolition spelen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 12:33
Me broertje gaat ook als n idioot door die prestiges heen, hij speelt heel veel domination en haalt scores van 70-10 ofzo..

Ik heb zelf net me eerste prestige gehaald, nu de Famas weer dus dan kan t tempo weer wat omhoog B)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

Ricloo86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:33:
[...]

Of Capture the flag. Gaat ook lekker hard met de xp minimaal altijd rond de 8000xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je maakt minder kills per minuut in HC. In Core level je een stuk sneller. Zeker bij objective gametypes. Bij demo inderdaad als je goed weet te spawntrappen. Doe ik zelf nooit, uit onkunde en omdat ik het een beetje triest vind. :p HQ is een hele aardige om flink wat XP te pakken. Bemoei je met de HQ en maak veel kills = gemiddeld 20k XP per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 02-05 16:06
Anoniem: 319316 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Of Capture the flag. Gaat ook lekker hard met de xp minimaal altijd rond de 8000xp.
8000 valt dan nog mee zelfs. (tenminste meen ik)

laatst zei die gast dat die 210 tegen 30 stond.
kwee nie hoe je zoveel kills in een match maakt, maar een rank van 20 vd week is dan wel terecht.

en dat zonder hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:01:
In welke prestige zit nu al weer dan ? 8)7 Ik ben nog bezig om P2 te voltooien om na 3 te stoppen denk ik.
13 :P 210 uur ingame volgens de BO ingame challenge. Steam daarin tegen heeft 320 uur op de teller maar dat is dus speeltijd plus de tijd dat ik bezig ben geweest met classes maken, theater kijken, playercard maken e.d....

Volgens mij kan je het beste levelen in een obj. based game, als ik mijn eigen games bekijk lijkt het alsof HQ mij het meeste per potje oplevert (gem 5000) gevolgd door DOM en DEM (gem ~3000) daar komen dan nog de XP bij voor challenges e.d. bij. Ik probeer ook zoveel mogelijk challenges te halen, bv 300 kills met 1 wapen en dan door naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Ahja, ik heb nu 76 uur gespeeld.
En ben nu prestige 3 level 47. Speel enkel TDM op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Steven6249 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:40:
[...]

kwee nie hoe je zoveel kills in een match maakt, maar een rank van 20 vd week is dan wel terecht.

en dat zonder hacks.
210-30?? Dat vind ik wel een heel sterk verhaal... :X
Hou zóu natuurlijk kunnen theoretisch, als je echt COTINU choppergunner/gunship in de lucht hebt, kan spawnrapen én niet ééntje uit het enemy team probeert de chopper neer te schieten, én niemand ragequit, maar dat lijkt me een heel onwaarschijnlijk scenario. DEM duurt normaal gesproken niet eens lang genoeg om meer dan 100 kills te maken, laat staan 210.

[ Voor 6% gewijzigd door JDeraGear op 27-01-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:45
Ik ben prestige 3 en vind het ook wel goed zo, ik wil 1.000.000 cod points op mijn account hebben staan. Dat is mijn doel, als ik van een doel mag spreken dan.

Ja, en met FFA in de top 100 lijkt me ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:36:
[...]

Je maakt minder kills per minuut in HC. In Core level je een stuk sneller. Zeker bij objective gametypes. Bij demo inderdaad als je goed weet te spawntrappen. Doe ik zelf nooit, uit onkunde en omdat ik het een beetje triest vind. :p HQ is een hele aardige om flink wat XP te pakken. Bemoei je met de HQ en maak veel kills = gemiddeld 20k XP per potje.
Ja probleem is alleen dat ik Core gewoon zwaar ruk vindt, ga geen magazijn leegrammen voor 2 kills.
of kan ik hetzelfde behalen met Hardcore? weet zelfs niet eens of er objective games zijn voor hardcore, klik altijd zonder te kijken door naar HTD :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Frentik schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:41:
[...]
13 :P 210 uur ingame volgens de BO ingame challenge. Steam daarin tegen heeft 320 uur op de teller maar dat is dus speeltijd plus de tijd dat ik bezig ben geweest met classes maken, theater kijken, playercard maken e.d....

[...]
Volgens mij kan je het beste levelen in een obj. based game, als ik mijn eigen games bekijk lijkt het alsof HQ mij het meeste per potje oplevert (gem 5000) gevolgd door DOM en DEM (gem ~3000) daar komen dan nog de XP bij voor challenges e.d. bij. Ik probeer ook zoveel mogelijk challenges te halen, bv 300 kills met 1 wapen en dan door naar de volgende.
Hmm nee dat red ik nog niet. Ik zit nu net over de 100 uur dacht ik. Ik speel ook meestal pas vanaf een uur of 22:00 tot 01:00.En dan ook nog niet eens elke dag.

Valt me trouwens wel op dat er nog best veel spelers zijn die nog geen enkele keer geprestiged zijn.
Ik ben nu P2L43 nog iets meer en dan kan ik met de commando raggen :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 20:07
Ricloo86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:33:
[...]

Ik denk uberhaupt veel verschillende gamemodes. Bij elke gamemode heb je challenges in de trant van "haal x aantal punten" capture x aantal flags, plant x aantal bombs. Zelfde geldt voor challenges met wapens en attachements. Hoe meer je varieert hoe meer van die challenges je haalt/xp haalt. XP-contracts helpen ook :+
Steven6249 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:40:
[...]

en dat zonder hacks.
JDeraGear schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:54:
[...]

210-30?? Dat vind ik wel een heel sterk verhaal... :X
Hoe zeggen we dat ook alweer? "This topic is worthless without pics" ??? O-) 8)

[ Voor 38% gewijzigd door KingKoning op 27-01-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Pics or it ain't happened :)

PS3 gaat goed trouwens, heb vandaag 0 vastlopers gehad en geen connectie problemen.. zou het dan toch

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricloo86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:03:
[...]

Ja probleem is alleen dat ik Core gewoon zwaar ruk vindt, ga geen magazijn leegrammen voor 2 kills.
of kan ik hetzelfde behalen met Hardcore? weet zelfs niet eens of er objective games zijn voor hardcore, klik altijd zonder te kijken door naar HTD :*)
Ook in HC HQ zul je minder snel levelen dan in Core HQ lijkt me. Toch iets meer stil zitten terwijl in core iedereen als een gek rusht. Denk wel dat als je HQ speelt je meer puntjes binnen zal trekken. Volgens mij bestaat HC HQ wel op de xbox. Weet eigenlijk niet kilk altijd meteen op core. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nog steeds level 50. :P
Ik zit erover te denken om voor het eerste te gaan prestigen omdat ik er de eerste keer in no time doorheen ging. (weekje spelen a 18 uur in totaal)

Maar dan bedenk ik me weer hoeveel moeite Ghost Pro (ik gebruik die alleen om vervelende Huey's, Corba's en HIND's neer te knallen) was en dan ga ik gewoon verder met noobs slachten. :+

Heeft iemand op de XBOX eigenlijk een verschil gezien of gemerkt met de AK74U?
Het lijkt mij namelijk dat de zogenaamde nerf een flop is. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]
Das gewoon een gebrek aan skihiiiiills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MRELynx schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:00:
[...]

idd, soms maai ik er 5 met een 30 kogel magazijn neer. (dat gebeurd alleen als je naast elkaar staan of stekeblind zijn) ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MRELynx schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:00:
[...]

whaha ongetwijfeld.....maar ben meer van een toch iets meer realistische gameplay :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

[...]
Same here.
Plus het aantal Ritalin Runnertjes en knifers is een stuk lager in hardcore...

Maar verder is er qua punten en bonussen helemaal geen verschil tussen Hard en Soft.
Dus dat is gewoon bepaald door je speelstijl neem ik aan.
Iemand die daar meer info over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 22:01

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik heb het idee dat je op Normal eerder al die awards haalt dan in HC. In HC krijg je b.v. niet steeds zo'n "one-shot-one-kill" award bij sniper gebruik. En er waren er nog een paar die me opvielen. Ohjah, Assists, maar nog wel meer.

Als die dingen tellen niet zo aan, maar je mist zo honderd keer een assist (heb er veelal wel 20+) en op normal spelen met de sniper wordt dus aangemoedigd terwijl het juist op HC een stuk moeilijker te gebruiken is. Daarnaast zijn sommige wapens gewoon duidelijk op HC / Normal gericht.

Maar goed, ik blijf erbij, tot level ~30 op Normal en daarna enkel nog HC spelen. Dat bevalt toch het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Komt het niet doordat je geen berichten krijgt met assist/one kill points en het daardoor lijkt dat je geen punten krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door AquaSheep op 27-01-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AquaSheep schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:58:
Komt het niet doordat je geen berichten krijgt met assist/one kill points en het daardoor lijkt dat je geen punten krijgt?
Mensen gaan dood door 1 a 2 kogels in HC. Wat minder ruimte om een assist te halen. Dat je geen one shot, one kills krijgt vind ik gek. Al moet je misschien raken dat ie ook in core dood was gegaan in one shot om die punten te krijgen in HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:34:
[...]

Mensen gaan dood door 1 a 2 kogels in HC. Wat minder ruimte om een assist te halen. Dat je geen one shot, one kills krijgt vind ik gek. Al moet je misschien raken dat ie ook in core dood was gegaan in one shot om die punten te krijgen in HC?
Vind ik helemaal niet raar. De helft van de wapens doet (op close range) al 30 damage of meer zelfs in de benen dus dan heb je bijna altijd 1 shot 1 kill... Beetje overdreven om bij elke kill extra punten te geven.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Vind ik helemaal niet raar. De helft van de wapens doet (op close range) al 30 damage of meer zelfs in de benen dus dan heb je bijna altijd 1 shot 1 kill... Beetje overdreven om bij elke kill extra punten te geven.
Ik begrijp je reactie niet. We hebben het toch over de medaille die je krijgt voor het doen van 100 of meer damage in 1 sniper rifle schot?

Geloof niet dat ik heb voorgesteld om medailles uit te delen voor close range skorpion sprays. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Het gaat over de medaille 1 shot 1 kill, en dat is dus bij HC bijna (met een sniper altijd) voor elk schot van toepassing dus niet echt bijzonder meer.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:08:
[...]

Ik begrijp je reactie niet. We hebben het toch over de medaille die je krijgt voor het doen van 100 of meer damage in 1 sniper rifle schot?

Geloof niet dat ik heb voorgesteld om medailles uit te delen voor close range skorpion sprays. :)
Hm nja het klopt ook niet helemaal wat ik zei want in non-HC krijg je natuurlijk ook geen medal als je een 1-hit-kill maakt met een AR ofzo (als je tegenstander al gewond is). Maar dan nog, in HC krijg je met elke sniper, waar je ook raakt, een one hit kill, dus om daar nou een medaille voor te geven zou juist raar zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb nu ook sinds vandaag een server gehuurd...
opzich nog wel gedoe om alles goed te krijgen zoals je zelf wilt.

die maprotation enzo werkte niet echt mee...

maarja opzich wel grappig..

Hier onder zie je de info en join is een keer als je zin hebt! :D
hij staat momenteel op HC Team Tactical....
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.111.18:3074/b_560_95_1.png

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 27-01-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
reemprive schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:00:
Ik ben prestige 3 en vind het ook wel goed zo, ik wil 1.000.000 cod points op mijn account hebben staan. Dat is mijn doel, als ik van een doel mag spreken dan.

Ja, en met FFA in de top 100 lijkt me ook leuk :)
Haha, dat 1ste doel heb ik ook O+

Ik zit al op 330000 cod points ongeveer _/-\o_
Maar ik kom er wel O-)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 13:49
DanielWW2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:55:
Maar dan bedenk ik me weer hoeveel moeite Ghost Pro (ik gebruik die alleen om vervelende Huey's, Corba's en HIND's neer te knallen) was en dan ga ik gewoon verder met noobs slachten. :+
Geen wonder dat het zoveel moeite voor je kost, je hoeft alleen maar spy planes uit de lucht te schieten. De rest telt niet :) Ik heb Ghost Pro vanaf ongeveer level 20 door gewoon consequent met die LAW rond te lopen en spy planes af te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Leuk filmpje tegen gekomen:
YouTube: Black Ops - Chuck Norris In A Box!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:21
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:35:
PS3 gaat goed trouwens, heb vandaag 0 vastlopers gehad en geen connectie problemen.. zou het dan toch
heb gisteren en eergisteren zombies gespeeld (trophies proberen te halen) op de PS3 met een party van 2,3 en 4 man, zonder ook maar 1 probleem _/-\o_ Het blijft natuurlijk ruk dat het zo lang geduurd heeft maar zou het dan inderdaad toch.....

Een speler waar ik vaak mee speel die prestiget ongeveer elke 24 uur (speeltijd).

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 28-01-2011 09:06 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:33
Volgens mij zijn deze ook blijvend net als de lifetime of het goed is of niet het is erg fijn om ze even op het "randje" te zetten en dan in 1 klap bij een nieuwe ronde richting level 14 te gaan (heb je zo'n 40k voor nodig).

Wel eens gedaan maar je crosshair zit als het ware voor het scherm dus het mikt heel anders en aangezien je na een tijdje practisch automatisch het midden van je scherm weet te vinden is dit ineens "anders" en speel je bijna weer voor de 1e keer dus echt fijn is het aan het begin niet.
Ziet er echter wel goed uit. Je kan de diepte goed aanpassen voor het effect. Frames wordt dan echter wel ingesteld op max 60 door de software.

Speel zelf dus liever zonder 3d mede door de bril wat gewoon niet fijn speelt/ kijkt (lichtelijk blinderend effect).

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

-nvm - nog niet wakker ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Frentik op 28-01-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik kon op zich op 20 uurtjes volgens mij al prestige gaan maar nog niet gedaan, om nu weer 18-20 uur te gaan spelen om de max weer te halen alleen voor die paar dingetjes is mij eigenlijk niet waard. Enige wat ik wel wil is die extra class... Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Volgens mij lijkt het erop of de problemen op de ps3 voor het grootste deel opgelost zijn nu..
Gister redelijk lang gespeeld, maar geen een keer dat irritante connection interrupted, zo af en toe wel is wisselen van host maar dat komt gewoon omdat er mensen leaven denk ik.
Speelt een stuk aangenamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Klinkt wel beter ja, maar het mocht ook wel eens na 2,5 maand :P Hopelijk kan ik mijn (pc) probleem oplossen met een reinstall en evt nieuwe hardware.( niet puur voor BO aan te schaffen maar geplande upgrade :))

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DanielWW2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:05:
[...]

idd, soms maai ik er 5 met een 30 kogel magazijn neer. (dat gebeurd alleen als je naast elkaar staan of stekeblind zijn) ;)
Nou heb wel gemerkt dat het heel wisselend is waar je iemand raakt en of hij wel of niet dood gaat. Soms richt ik echt op het hoofd en moet ik 3 bursts geven. Soms loop ik ergens en komt er iemand om het hoekje zetten en schiet ik in zn voet/been en hij ligt meteen dood op de grond.

Gister op de xbox ook een update gehad. Kreeg geen kill meer voor iemand die in SC lag maar een assist. Zoals het ook hoort. Verder nog effe wat challenges gehaald voor mn perks. Bij eentje moet je 15 melee kills maken. Potje domination op Summit was voldoende. Heerlijk als 3 man van de tegenpartij een vlag proberen te capturen en ze alle drie dezelfde kant op kijken en jij van achter aan komt zetten. Gewoon alle 3 geknived. Maar goed, hoe stom kan je zijn. Drie man bij een vlag, en dan niet alle kanten afdekken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik heb de laatste tijd weer problemen met mensen uitnodigen (PS3)
Wat is nou de TIP om dit weer te laten werken?
- statisch ip geven?
- poorten openen (welke? want op internet staan 100 verschillende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

MRELynx schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:30:
Nou heb wel gemerkt dat het heel wisselend is waar je iemand raakt en of hij wel of niet dood gaat. Soms richt ik echt op het hoofd en moet ik 3 bursts geven. Soms loop ik ergens en komt er iemand om het hoekje zetten en schiet ik in zn voet/been en hij ligt meteen dood op de grond.
Dat maakt het inderdaad raar.
Zelf maak ik het geregeld mee dat ik iemand met een headshot neermaai terwijl ik echt niet op het hoofd richtte. Andersom kan ook, schiet je iemand in het hoofd (zuiver gesniped) en dan is het geen headshot.

Iemand bij Hardcore in de handen schieten is ook zeer dodelijk. Toch is het wel aardig in balans ondanks de rare fratsen met de hitboxes.

Er is wel iets wat ik maar raar blijf vinden. Een grenade gooi je naar de andere kant van een map en semtex haalt dat bij lange na niet. Waarom de grenade zo ver komt snap ik niet, dit zou wat minder ver mogen want hoe wil je in het echte leven een handgranaat 300 meter ver gooien? Dat klopt toch niet? :P

Het is alleen nog even twijfelen over de mappack en of ik deze zal kopen. Ik neig naar niet maar dan komt het, dan hebben al je vrienden deze wel en jij niet en dan koop je het uiteindelijk wel. Wat het zal kosten weet ik nog niet, zal tzt wel bekend worden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
chimera2 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:34:
Ik heb de laatste tijd weer problemen met mensen uitnodigen (PS3)
Wat is nou de TIP om dit weer te laten werken?
- statisch ip geven?
- poorten openen (welke? want op internet staan 100 verschillende)
ik heb mijn PS3 een statisch IP gegeven en dat IP in de DMZ gezet op mijn router, nooit meer problemen gehad, altijd open NAT. Poorten verschillen per spel, daarom is DMZ wel zo makkelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 28-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Svennie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:09:
[...]

ik heb mijn PS3 een statisch IP gegeven en dat IP in de DMZ gezet op mijn router, nooit meer problemen gehad, altijd open NAT. Poorten verschillen per spel, daarom is DMZ wel zo makkelijk.
Enig nadeel ik heb geen DMZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bazs2000 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:00:
[...]

Dat maakt het inderdaad raar.
Zelf maak ik het geregeld mee dat ik iemand met een headshot neermaai terwijl ik echt niet op het hoofd richtte. Andersom kan ook, schiet je iemand in het hoofd (zuiver gesniped) en dan is het geen headshot.

Iemand bij Hardcore in de handen schieten is ook zeer dodelijk. Toch is het wel aardig in balans ondanks de rare fratsen met de hitboxes.

Er is wel iets wat ik maar raar blijf vinden. Een grenade gooi je naar de andere kant van een map en semtex haalt dat bij lange na niet. Waarom de grenade zo ver komt snap ik niet, dit zou wat minder ver mogen want hoe wil je in het echte leven een handgranaat 300 meter ver gooien? Dat klopt toch niet? :P

Het is alleen nog even twijfelen over de mappack en of ik deze zal kopen. Ik neig naar niet maar dan komt het, dan hebben al je vrienden deze wel en jij niet en dan koop je het uiteindelijk wel. Wat het zal kosten weet ik nog niet, zal tzt wel bekend worden.
Een granaat is als je kijkt naar het materiaal, even groot maar zwaarder (metaal vs semtex) daarbij blijft een semtex plakken aan waar je het tegenaan gooit en een granaat stuitert/rolt nog door. (vreemd dat je wel een semtex gewoon kan gooien en niet aan je handen plakt.... :+ [/detailmodus])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:46:
[...]

Een granaat is als je kijkt naar het materiaal, even groot maar zwaarder (metaal vs semtex) daarbij blijft een semtex plakken aan waar je het tegenaan gooit en een granaat stuitert/rolt nog door. (vreemd dat je wel een semtex gewoon kan gooien en niet aan je handen plakt.... :+ [/detailmodus])
De kracht waarmee je tegen iets aan gooit maakt het plakken? :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
chimera2 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:18:
[...]

dan zal je de poorten per stuk open moeten zetten, of uPnP aanzetten, dat werkt geloof ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
chimera2 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:18:
[...]
Geen DMZ? vreemd, welke router heb je? het lijkt mij trouwens heel stug dat je niks kan vinden op google, want bij de eerste link kom ik de poorten al tegen.

je kan ook via http://portforward.com kijken, krijg je speciaal voor je router een hele uitleg, (je moet alleen wel slim via de site navigeren.

EDIT, ik zal het je makkelijk maken:

Je gaat naar http://portforward.com, klikt op Port List, Je Zoekt Call Of Duty Black Ops, Je klikt op de router die je hebt en vervolgens rechtsboven op skip ad, en dan krijg je keurig de uitleg..

[ Voor 20% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 28-01-2011 12:12 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gundogan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:03:
[...]

De kracht waarmee je tegen iets aan gooit maakt het plakken? :p
Ik daag je uit iets met de zelfde kleefkracht zover te gooien als een semtex grenade en dan aan iemand met kleding aan te laten plakken ;) alvast succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:09:
[...]

Geen DMZ? vreemd, welke router heb je? het lijkt mij trouwens heel stug dat je niks kan vinden op google, want bij de eerste link kom ik de poorten al tegen.

je kan ook via http://portforward.com kijken, krijg je speciaal voor je router een hele uitleg, (je moet alleen wel slim via de site navigeren.

Je gaat naar http://portforward.com, klikt op Port List, Je Zoekt Call Of Duty Black Ops, Je klikt op de router die je hebt en vervolgens rechtsboven op skip ad, en dan krijg je keurig de uitleg..
ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden. En zoals ik al zei als je zoekt dan kom je 100 verschillende poorten tegen :s
Maar in ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 10-04 18:12
Zoals je ziet, 100+ kills is redelijk te doen. Zeker met chopper gunner en gunship op nuketown.
En reacties zoals niet voor de objectives gaan is flauwekul, ik verdedig de planter/defuser en objective!!!
Tenzij ik in de chopper zit O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img440/7221/57topper.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door HugoFR op 28-01-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:12:
[...]

Ik daag je uit iets met de zelfde kleefkracht zover te gooien als een semtex grenade en dan aan iemand met kleding aan te laten plakken ;) alvast succes.
Laat ik even vanmiddag een semtextje in elkaar flansen om te testen :D

Maar uit betrouwbare bron (google ftw) heb ik al vernomen dat een semtex grenade in 'echie' inderdaad niet kan. Lijkt me eerder dat dat soort dingen tegen iets aan gedrukt worden in plaats van gegooid :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:38
Vind het altijd echt heerlijk om een semtexje of crosbow pijltje op een camper te plakken en dan hard weg rennen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gundogan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:14:
[...]

Laat ik even vanmiddag een semtextje in elkaar flansen om te testen :D

Maar uit betrouwbare bron (google ftw) heb ik al vernomen dat een semtex grenade in 'echie' inderdaad niet kan. Lijkt me eerder dat dat soort dingen tegen iets aan gedrukt worden in plaats van gegooid :)
correctemundo, zoiets als in saving private ryan, met die explosieven in een sok + smeervet lijkt me ook wel te werken :) (zelfde geld voor die explosive arrow, blijft niet steken maar je ramt dat ding gewoon in het lichaam :D, wel onnozel sterk in verhouding)
Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:24:
Vind het altijd echt heerlijk om een semtexje of crosbow pijltje op een camper te plakken en dan hard weg rennen :D.
Daar hoor je mij ook zeker niet over :9

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

HugoFR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:55:
En reacties zoals niet voor de objectives gaan is flauwekul, ik verdedig de planter/defuser en objective!!!
Is dus niet gelukt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:09:
[...]

Ik heb dit gebruikt toendertijd nog met Modern Warfare 2, maar met Black Ops werkt het ook gewoon nog..

http://www.gtaforum.nl/to...outer-voor-online-gaming/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

HugoFR schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:55:
Zoals je ziet, 100+ kills is redelijk te doen. Zeker met chopper gunner en gunship op nuketown.
Tenzij ik in de chopper zit O-)

[afbeelding]
En wat heb je gedaan toen je zelf bommen moest planten? Heb je een poging gewaagd of geprobeerd z.s.m. je chopper te halen? Headshot en Unknown Soldier 11 hebben het meeste hun best gedaan zo te zien. Zei begrepen wat de bedoeling was zo te zien. De rest is grotendeels met TDM bezig geweest, zoals de meesten doen helaas. :N
Niet echt iets om trots op te zijn mijns inziens. Je laat hier trots je aantal kills zien. Als dit TDM was geweest had ik gezegd d:)b maar deze score met 0 plants, 0 defuses maar wel 100+ kills is in deze gamemode is dit totaal niet van waarde. Dat krijg je echt niet alleen van een beetje defenden.

Jammer altijd, objective based games zouden zo tof kunnen zijn als iedereen er mee bezig is en ook als een team speelt. Maar van teamwork is zowieso weinig sprake in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:29:
[...]

En wat heb je gedaan toen je zelf bommen moest planten? Heb je een poging gewaagd of geprobeerd z.s.m. je chopper te halen? Headshot en Unknown Soldier 11 hebben het meeste hun best gedaan zo te zien. Zei begrepen wat de bedoeling was zo te zien. De rest is grotendeels met TDM bezig geweest, zoals de meesten doen helaas. :N
Niet echt iets om trots op te zijn mijns inziens. Je laat hier trots je aantal kills zien. Als dit TDM was geweest had ik gezegd d:)b maar deze score met 0 plants, 0 defuses maar wel 100+ kills is in deze gamemode is dit totaal niet van waarde. Dat krijg je echt niet alleen van een beetje defenden.

Jammer altijd, objective based games zouden zo tof kunnen zijn als iedereen er mee bezig is en ook als een team speelt. Maar van teamwork is zowieso weinig sprake in het algemeen.
Jongens kom op, niet op iedereen en overal waar iemand niet de meeste defs/plants heeft gelijk als een no objective speler aanwijzen!
Hij laat die score zien om de hoge kills. Dat hij dan wat minder geplant of gedefused heeft zou me echt aan mijn achterwerk kunnen corroderen... Het is wel noobtown, daar gebeuren dit soort dingen nou eenmaal.
als hij zou zeggen kijk mij eens een goed potje DOM gespeeld hebben, ja dat is wat anders...
Een beetje credit voor anderen gaarne. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Jongens kom op, niet op iedereen en overal waar iemand niet de meeste defs/plants heeft gelijk als een no objective speler aanwijzen!
Ik deed het meer omdat het nogal obvious als je kijkt na het aantal kills ten opzichte van het aantal plants/ defuses. Mij lukt dat laatste ook lang niet altijd maar ik heb ook niet zo belachelijk veel kills in deze gamemodes. Als je die speelt zoals je ze hoort te spelen dan kom je daar gewoon niet aan. En het feit dat het Nuketown is maakt ook niet zoveel uit.

HugoFR, ik zou wel eens een filmpje willen zien van dit potje of één met een soortgelijke score. Kijken of je bij het maken van 181 kills nog tijd hebt om een poging te doen een bom te planten/defusen. I guess not.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 28-01-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:24:
Ik gebruik om diezelfde reden semtex op m'n sneakybastard class, en de lol is dan natuurlijk om een hoekje te wachten op de aankomende voetstapjes, en op het juiste moment tevoorschijn stappen, semtexje op z'n neus plakken, en weer om de hoek verdwijnen. Let wel: niet schieten: hij gaat toch al dood, dus gewoon een stapje terug en eer hij door heeft wat er gebeurt en waar hij heen moet schieten is het toch al over.
Het is niet goed voor je killstreak, maar wanneer het lukt, en je slachtoffer een halve clip om je heen sproeit alvorens te klappen, is dat gewoon gaaf. Vooral als je slachtoffer met je in de voicechat zit en je eerst "A" hoort en dan gevloek omdat hij je niet snel genoeg dood kreeg om preventief wraak te nemen.

De kruisboog is wel absoluut de meesterzet om van campers af te komen. Aangezien ik zelf meestal de camper in kwestie ben en een aantal van mijn vrienden me dat probeert af te leren gebeurt het in een modaal rondje toch al snel drie of vier keer dat er nog net "%Naam%, flikker op met je kutkruisBOEM" door de voicechat klinkt. Gevolgd door wat, in mijn ogen volstrekt overbodig en ongepast, gegniffel. Maar ik speel dan ook met rotzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik heb gister op Summit een claymore naast een camper gezet. Hij zat niet op te letten, ik zet er een claymore naast en beweeg zo dat hij me wel gezien moet hebben in zn ooghoeken. Hij draait een beetje bij....KLIK.....BOEM !!!! Heerlijk zulke kills. Zal vanavond eens kijken of ik hem van mn xbox af kan halen.....

Is daar nog een speciale handeling voor nodig op de xbox om de beste kwaliteit te krijgen ? Of gewoon een stukje knippen en dan naar jijbuis uploaden ?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client