[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mavamaarten schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:58:
Sleight of hand only here :9
Bij men kiparis nam ik eerst warlord om extended mags en grip te hebben, maar ik begon me te ergeren aan de vreselijk trage manier waarop die man zijn mags verwisselt... Dus neem ik SoH zoals in elke class die ik heb :)

Sjoow, net eff potje op PS3 gespeeld bij vriende ipv de PC-only here. Jezus, hitmarker registratie is er nog veel erger :P Echt vreselijk is het. Knal je een dude 10 raak (echte hitmarkers, op HC !) en krijg je pas een kill. En dan nog wel met de commando.

Ofwel komt dit omdat ik suck op van die joydingetjes, maar geef mij toch maar PC _/-\o_
Nergens last van, dus het ligt niet aan de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:27
Zojuist lekker potje gehad in de GoT server 24/7 nuketown

Zal vast minimaal een stuk of 9 reports erbij hebben ghehe. Blijf ik toch wel jammer vinden. Als je maar een beetje goede score hebt ben je al een cheater. (waarschijnlijk kijken ze de killcam niet eens)

Was toch wel het voordeel van mw2. Ben in bo al regelematig gekicked omdat ik bovenaan stond.

maarja..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jvanwier/pics/ownedbothumb.jpg

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ploon schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:09:
Zojuist lekker potje gehad in de GoT server 24/7 nuketown

Zal vast minimaal een stuk of 9 reports erbij hebben ghehe. Blijf ik toch wel jammer vinden. Als je maar een beetje goede score hebt ben je al een cheater. (waarschijnlijk kijken ze de killcam niet eens)

Was toch wel het voordeel van mw2. Ben in bo al regelematig gekicked omdat ik bovenaan stond.

maarja..

[afbeelding]
Weer lekker met de objectives bezig geweest zie ik al |:(
Ga team death matchen als je alleen om je K/D ratio geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:21
Om voor objectives te spelen op een nuketown 24/7 server bestaat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

AquaSheep schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:18:
Om voor objectives te spelen op een nuketown 24/7 server bestaat niet :P
Tuurlijk wel... Ik doe het regelmatig met succes!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://img411.imageshack.us/img411/6805/raoul.png

Hm iemand in me friends stuurde met dit net, hij heeft de Duitse versie, maar goed ben blijkbaar 18e op de S&D Prestige Leaderboards.. Zelf net weer geprestiged dus ik heb geen 50k codpoints over, om de prestige leaderboards te kopen. Maar iemand die weet hoe die leaderboards precies werken, want dat Absch = Kills, en daar staat dan 5? 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 15-01-2011 15:36 . Reden: linkje gemaakt van bijna 1 MB grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

Suchen & Zerstören... :o Briljant! :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

steveman schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:57:
Suchen & Zerstören... :o Briljant! :D
Demolition: Sprengkommando
Domination: Herrschaft

:'(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Vraaag schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:22:
http://img411.imageshack.us/img411/6805/raoul.png

Hm iemand in me friends stuurde met dit net, hij heeft de Duitse versie, maar goed ben blijkbaar 18e op de S&D Prestige Leaderboards.. Zelf net weer geprestiged dus ik heb geen 50k codpoints over, om de prestige leaderboards te kopen. Maar iemand die weet hoe die leaderboards precies werken, want dat Absch = Kills, en daar staat dan 5? 8)7
Volgens mij klopt er geen zak van, ik heb even ingelogd en gekeken en er staat: 0 plants, 0 defuses, 0 defends en 5 kills.

Speel je trouwens op sniper only servers? Je hebt heel veel kills met de L96 en bent zelf ook het meest gedood door de L96. Wel cool om zoveel kills te maken met die sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
reemprive schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:49:
[...]

Volgens mij klopt er geen zak van, ik heb even ingelogd en gekeken en er staat: 0 plants, 0 defuses, 0 defends en 5 kills.

Speel je trouwens op sniper only servers? Je hebt heel veel kills met de L96 en bent zelf ook het meest gedood door de L96. Wel cool om zoveel kills te maken met die sniper :)
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.110:3094/b_560_95_1.png

Dat is mijn server. :) Speel er af en toe, aan het begin alleen maar, maar nu wil ik wat variatie (lees gewone domination/demolition/search matches). :p 0 plants klopt wel, aangezien planten niet mag. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Vraaag op 15-01-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met offline multiplayer met 2 controllers met bots te spelen op de Playstation 3 zonder op het PSN in te loggen? Want bij iemand anders op de X360 kon het wel met XBox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als die 5 kills in 30 seconden zijn gemaakt en hij daarna geen SD heeft gespeeld lijkt het me aardig kloppen. Echter op de xbox moet je voor de meeste leaderboards minimaal 5 potten hebben gespeeld... Maar goed misschien als je snel 5 kills aan t einde van een match maakt en daarna 4 potten hebt gespectate omdat je in de server zat maar andere dingen aan t doen was zou het kunnen?

Heb zelf een keer op plaats 18 TDM weekly gestaan na 5 potten (denk categorie 40 van de 75 mogelijke kills) op 2 x Nuketown, 2 x Summit en een keer Firing Range. Dat was na nog eens 5 potjes wel weer afgezakt overigens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Ik heb toch zeker 1000 potjes S&D gespeeld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:21:
Ik heb toch zeker 1000 potjes S&D gespeeld. :p
Dan maak je niet veel kills! :P

Vreemd. Is het misschien alleen van de huidige prestige of zo iets?

Anderzijds gezien de problemen met de TDM HC leaderboards kan ik me voorstellen dat ook de SD boards ook niet tip top zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit trouwens in BO ook weer die granade drop er in. Als jedood gaat een granaat laat vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee, marty hebben ze er (gelukkig) uitgesloopt.
Verder heb ik ook gemerkt dat je je granaat niet dropt als je er een aan het koken bent en gekilld wordt. Of wel ?

Ik ben net level 50 en ben aan het twijfelen om te prestigen. Doen of niet ? :?

[ Voor 29% gewijzigd door Mavamaarten op 16-01-2011 12:10 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mavamaarten schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:08:
Nee, marty hebben ze er (gelukkig) uitgesloopt.
Verder heb ik ook gemerkt dat je je granaat niet dropt als je er een aan het koken bent en gekilld wordt. Of wel ?

Ik ben net level 50 en ben aan het twijfelen om te prestigen. Doen of niet ? :?
Als je een grenade of semtex wilde gooien en je gaat dood, dropt ie hem alsnog bij je corpse.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als je nog van plan bent om veel te gaan spelen, dan kun je wel gaan prestigen. Je krijgt extra class slots, en de uitdaging is een beetje weg op level 50 vind ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dan ga ik BO niet meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Waarom ga je Black Ops niet meer kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg opvallend vind is dat de teams niet worden opgedeeld qua prestige, ik zat net op nuketown server in een team met mensen die nog moesten prestige en het hoogste in het team was een prestige 3. Het andere team had echter een groot aantal spelers tussen prestige 2 tm 9. Niet echt eerlijk lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je nu 15x die prestige mode in bent gegaan of maar 3x, er valt wat dat betreft geen pijl op te trekken hoeveel gameplay uren iemand er al op heeft zitten. Omdat je ook best 24/7 kunt spelen zonder te prestigen, kun je dus in principe 5x zoveel gameplay/experience hebben als iemand die 15 prestige is.

Dus wat betreft experience valt er niet veel te balancen op dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ze zouden gewoon op de totale score moeten indelen, dat lijkt me het eerlijkst

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:39:
Waarom ga je Black Ops niet meer kopen?
Omdat er weer dingen uit zijn gehaald. Heb het ook maar ff bij een vriend gespeeld maarik vind BO toch maar nix aan na dat ik bfbc 2 heb gepeeld. Hetis in mijn ogen rennen en schieten meer niet.
Wat een groot verschil trouwens in GFX op de PS3 vergeleken met de PC met alles ophigh.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Let niet op de muziek, fraps neemt om e.o.a. reden geen geluid op en ik wilde er wel iets onder zetten. Aangezien we net een potje zombies hadden gedaan heb ik maar voor dat nummer gekozen :P )

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Frentik schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:16:
[video]

Let niet op de muziek, fraps neemt om e.o.a. reden geen geluid op en ik wilde er wel iets onder zetten. Aangezien we net een potje zombies hadden gedaan heb ik maar voor dat nummer gekozen :P )
Haha, dit moet ik proberen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant!

Ook een leuke is om ze net voor RC DC mannetjes te zetten als ze lekker stil in een hoekje zitten te sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:42:
Briljant!

Ook een leuke is om ze net voor RC DC mannetjes te zetten als ze lekker stil in een hoekje zitten te sturen. :)
Hehe, op nuketown deed ik dat een keer met mn team. Zat een RC-XD kereltje helemaal achter in een hoekje. En wij snel met 4 man er op af, 4 claymores bij de hekjes neerzetten :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
D4NG3R schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:43:
[...]

Hehe, op nuketown deed ik dat een keer met mn team. Zat een RC-XD kereltje helemaal achter in een hoekje. En wij snel met 4 man er op af, 4 claymores bij de hekjes neerzetten :9 .
Leuker om er dan met 4 man omheen te blijven staan, kijken hoe hij reageert als hij ineens 4 tegenstanders voor zich krijgt :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Claymores. _/-\o_ Ik zet ze ook wel eens voor enemy tactical insertions. Als die een beetje afgelegen liggen ga ik er ook nog eens tegenover zitten om het spektakel te aanschouwen. Verveelt nooit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hah, doe ik ook nog wel vaak. Soms wil ik ook gewoon een claymore planten, staat er plots een enemy voor me. Left click is men eerste reflex, en soms wilt het nog lukken dat die claymore hem killt... Sja :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Omdat er weer dingen uit zijn gehaald.
Wel eens gehoord van "less is more".

Martyrdom was de meest gehate perk in CoD, voornamelijk gebruikt door rushers die op die manier nog een kill konden krijgen.

Het is anders dan bijvoorbeeld de "noobtube" er zijn mensen die ze haten, maar dat is niet een overweldigende meerderheid. Daarbij is er nog een beperkende factor ingebouwd (langzaam reloaden bijvoorbeeld).

Bij Martyrdom was 80%+ het gebruik helemaal zat. Zeer terecht dus dat ze die eruit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:16:
[video]

>.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn600m
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 10:22
vandaag een heele goeie game gehad 3 keer de choppergunner in summit werdt wel 2 keer heel snel neergehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

martijn600m schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:26:
vandaag een heele goeie game gehad 3 keer de choppergunner in summit werdt wel 2 keer heel snel neergehaald
Huiswerk Nederlands vergeten zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog even snel een paar highlights van vanavond in elkaar gegooid. Kon geen muziek vinden, random gekozen en de eerste die paste erin gezet :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iswY968tkAU]
kreeg wel meteen mailtje dat ik copyright content gebruik dus misschien staat er straks geen muziek meer onder lol... Ach ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:05:
Nog even snel een paar highlights van vanavond in elkaar gegooid. Kon geen muziek vinden, random gekozen en de eerste die paste erin gezet :p

[video]
kreeg wel meteen mailtje dat ik copyright content gebruik dus misschien staat er straks geen muziek meer onder lol... Ach ja.
Nee enkel dat ik het filmpje straks niet meer kan zien omdat ik in (Godwin edit) een raar land leef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kun je die filmpjes in je file share ook uploaden naar youtube of waar staan die?

Had net een killcam met daarin 4 knives achter elkaar :9

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:32:
Kun je die filmpjes in je file share ook uploaden naar youtube of waar staan die?

Had net een killcam met daarin 4 knives achter elkaar :9
Het kan automatisch, als ze niet langer dan 30 seconden zijn geloof ik. Ik mag graag iets langere stukjes posten dus ik rip ze van de rendermode af :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[...]
All time leaderboard klopt niet aangezien het altijd veel minder kills/deaths/plants etc zijn dan in het weekly leaderboard.
reemprive schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:13:
Ik heb een mail ontvangen van Gameservers nav mijn ticket. Ze zeggen dat ze hebben geconstateerd dat veelvuldig gebruik van de rcon tool crashes veroorzaakt. Treyarch is bezig met een fix.
Dat is raar want gisteren is het op Tigers 3 ook 2x voorgekomen toen er 8 man op de server zaten en Grey was toen niet ingelogd in rcon of remote console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:32:
[...]

Wel eens gehoord van "less is more".

Martyrdom was de meest gehate perk in CoD, voornamelijk gebruikt door rushers die op die manier nog een kill konden krijgen.

Het is anders dan bijvoorbeeld de "noobtube" er zijn mensen die ze haten, maar dat is niet een overweldigende meerderheid. Daarbij is er nog een beperkende factor ingebouwd (langzaam reloaden bijvoorbeeld).

Bij Martyrdom was 80%+ het gebruik helemaal zat. Zeer terecht dus dat ze die eruit hebben gehaald.
Onzin een beetje gamer zelfs een noob loopt bij de marty bomb weg. Je hoorde hem namelijk heel goed vallen.
Werd er zelf maar zelden door gekilled. Ik vind het iig jammer dat deze perk er uit is. Pistooltje trekken als je dood licht te gaan is vele malen effectiever, Maar goed ik koop geen cod BO meer. Te eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:31:
[...]

Onzin een beetje gamer zelfs een noob loopt bij de marty bomb weg. Je hoorde hem namelijk heel goed vallen.
Werd er zelf maar zelden door gekilled. Ik vind het iig jammer dat deze perk er uit is. Pistooltje trekken als je dood licht te gaan is vele malen effectiever, Maar goed ik koop geen cod BO meer. Te eentonig.
"pistooltje trekken" kan wel nog steeds in BO. Ach, meningen verschillen, maar als je het mij vraagt is BO vele malen gebalanceerder dan MW2. in MW2 waren de killstreaks teveel en de noobtubes teveel aanwezig. Daarnaast irriteerde ik me dood aan mensen die naar je toe warpte met commando.

Zonder Martyrdom, commando, met zwakkere noobtubes (mogen er van mij overigens helemaal uit) en wat 'logischere' killstreaks is het beter toeven als je het mij vraagt...
Overigens was martyrdom een deathstreak en geen perk. Je moest dus wel 4x dood zijn gegaan voor je dat ding had.

Maar ieder zn eigen ding...

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 17-01-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Onzin. Een beetje gamer, zelfs een noob, loopt bij de marty bomb weg. Je hoorde hem namelijk heel goed vallen. Ik werd er zelf maar zelden door gekilled en ik vind het iig jammer dat deze perk er uit is. Pistooltje trekken als je dood licht te gaan is vele malen effectiever, Maar goed ik koop geen cod BO meer. Te eentonig.
Hoezo ik koop geen BO meer? Of je hebt het al gekocht en speelt het niet meer of je gaat het niet kopen

Hmm, Pro in zijn nickname en zeiken op noobs en BO, je zou zo maar onze gebande vriend qd_hannes geheten kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:23:
[...]
All time leaderboard klopt niet aangezien het altijd veel minder kills/deaths/plants etc zijn dan in het weekly leaderboard.

[...]
Dat is raar want gisteren is het op Tigers 3 ook 2x voorgekomen toen er 8 man op de server zaten en Grey was toen niet ingelogd in rcon of remote console.
Ik ben het amateur hour van gameservers echt zat. Eindelijk na een half uur in die warm-up modus te zitten kutten zijn er 8 mensen online, crasht de %^&# server! En dat twee keer op een rij, geen enkel persoon met rcon tool aan. En ook nog slechte copy paste bullcrap reacties van gameservers altijd, ze lezen hun tickets niet eens goed.

Ik heb die server opgezegd, met 2 Tigers server en een RFFN server hebben we toch 5000 x de capaciteit die we werkelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die timed messages op hun eigen server wel eens werkend gekregen? dan bedoel ik degene die je in het gameservers.com panel kunt instellen zodat deze altijd werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Werd er zelf maar zelden door gekilled.
Dus zelfs noobs werden er niet door gekilled.... Waarom zou je die perk dan willen :?

Je kan het allemaal onzin vinden, en jij had er misschien geen last van, maar het was duidelijk dat de meeste kritiek over die ene perk ging. Als je dan als developer niet luistert, heb je een groter probleem dan het wel doen waarna een zeer (zeeeeeer) klein deel afhaakt, maar 10 miljoen mensen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:12:
[...]
Hoezo ik koop geen BO meer? Of je hebt het al gekocht en speelt het niet meer of je gaat het niet kopen

Hmm, Pro in zijn nickname en zeiken op noobs en BO, je zou zo maar onze gebande vriend qd_hannes geheten kunnen zijn :P
Nee koop hem niet meer want heb hem gespeeld bij een vriend op de ps3. Ik ben verder ook niet iemand die gebannned is, beetje lullig om datte zeggen oid.
Ik ken dit forum nog maar net. Ik zeik verder ook niet op noobs. Ik zeik juist op de pro's die altijd zo zitten te zijken om perk die er nu niet meer in zitten zoals bij mw2 marty bomb ofzo. Of zat die perk er al niet meer in vanaf mw1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:55:
Nee koop hem niet meer want heb hem gespeeld bij een vriend op de ps3. Ik ben verder ook niet iemand die gebannned is, heetje lulligom datte zeggen oid.
Hey, let op de :P smiley op het einde! Niet te serieus nemen, die hannes was een pro-mod speler die zichzelf de bomb vond :) Had het ook expres in small gezet.
Ik ken dit forum nog maar net. Ik zeik verder ook niet op noobs. Ik zeik juist op de pro's die altijd zo zitten te zijken om perk die er nu niet meer in zitten zoals bij mw2 marty bomb ofzo.
Welkom bij de club dan!
Of zat die perk er al niet meer in vanaf mw1 ?
Martyr is geintroduceerd in MW1 en het was daar noob om die te gebruiken, hij was nog wel aanwezig in MW2 dacht ik maar daar irriteerde men zich meer aan OMA-tubers en Knife-runners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
idd, bij MW was het gewoon een perk, dus viel hij bij elke death. Bij MW2 kreeg je hem pas na vier keer dood te gaan, maar de tijd voordat de granaat ontploft is zodanig lang, dat je 9/10 de tijd had om hem te ontwijken.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Chef_v_leeuwen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:19:
idd, bij MW was het gewoon een perk, dus viel hij bij elke death. Bij MW2 kreeg je hem pas na vier keer dood te gaan, maar de tijd voordat de granaat ontploft is zodanig lang, dat je 9/10 de tijd had om hem te ontwijken.
Het was ook erg irritant in HC omdat je dan vaak wat bij elkaar staat en een granaat vaak TK oplevert wat niet echt leuk is. Daarnaast is het gewoon niet echt een leuke manier van kills krijgen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Volgens mij had ik vorige week een berichtje geplaatst dat ik voorlopig geen Black Ops meer zou spelen.

Helaas is de aantrekkingskracht toch iets groter dan gehoopt.
Ik ben van de week ook voor het eerst geprestiged. Domme fout gemaakt om mijn 81k aan COD points niet even op te maken.

Snel naar lvl 21 opgewerkt om weer met mijn Stoner aan de slag te kunnen.

"Leuk" feitje:

Voor prestige was mijn KD: 1.02, tussen lvl 1 en 21 zakte het naar 0.98.
Ik kan echt niet met de andere wapens overweg.

Nu ga ik niet meer prestigen, ik ga op mijn gemak alles volschieten/perks halen.

Helaas is het in een game komen nog steeds een hoop moeite wanneer je met 6 man in een party zit.
Het komt regelmatig voor dat een deel niet in een game komt. Van de 4 uur die ik meestal speel, zijn we vaak ruim een uur/anderhalf uur bezig om met z'n allen in 1 lobby te komen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Wat heb je eraan dan om die cod points op te maken? Alles wat je koopt begint toch ook weer op 0? Of je ze nou koopt of niet, je bent sowieso toch alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
KingKoning schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:40:
Wat heb je eraan dan om die cod points op te maken? Alles wat je koopt begint toch ook weer op 0? Of je ze nou koopt of niet, je bent sowieso toch alles kwijt?
niet alles, layers bv wel, maar alles dat je gekocht hebt om je plaatje te maken dan weer niet (als ik het me goed herinner)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:30
KingKoning schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:40:
Alle emblems, layers en backgrounds blijven behouden.

Zie ook de tweet van David Vonderhaar (director).
http://twitter.com/DavidVonderhaar/status/25174877324

-Edit-
Hier ff de komplete lijst met feiten.

What you keep when you gain Prestige:
Clan Tag
Custom clan tags on guns - dit wordt nog weg gepatched
Custom emblems on guns - dit wordt nog weg gepatched
Playercard Emblems
Playercard Layers
Playercard Titles
Playlists
Reticles - dit wordt nog weg gepatched
Reticle Colors - dit wordt nog weg gepatched

What you lose when you Prestige:
Attachments
Camo
Challenges (except for career/lifetime, etc.)
COD Points
Equipment
Face Paint
Grenades (both lethal & tactical)
Guns
Lens Colors
Perks
Prestige Leaderboards

Ik heb alle emblems, layers en backgrounds al, dus ik zal eens wat gun tags/emblems (moet voor elke gun apart) en reticles kopen voor m'n volgende prestige. Eens zien of dat nog werkt.

[ Voor 63% gewijzigd door Rutger Mulder op 17-01-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Svennie schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:49:
[...]
niet alles, layers bv wel, maar alles dat je gekocht hebt om je plaatje te maken dan weer niet (als ik het me goed herinner)
Volgens mij alles om je playercard te verfraaien blijft gewoon beschikbaar, dus ook je layers. Alles daarbuiten raak je idd wel kwijt. Dus als je gaat prestigen gewoon al je points opmaken aan layers en bijbehorende plaatjes. Of je het gaat gebruiken is een 2e, maar je moet toch wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hen gezien dat al je bij je wapen je embleem koopt deze ook bewaard blijft na prestigen. Je hoeft hem dan alleen maar aan te zetten als je het wapen weer koopt.

Verder heb ik alle layers maar gekocht op het einde van P1.

Tegenwoordig zie ik steeds vaker servers waarbij je eigenlijk niets mag doen (geen claymore/ tube /enz) dat ik zoiets heb van "kom op" .

Een claymore bij Demolition kan tactisch gewoon handig zijn.
Gisteren kwam ik op een NL server en daar was het Sniper Only. Ik maakte een kill met de spas en werd gelijk gekicked. :P

SPAS + Silencer vond ik eerst niets omdat ik telkens naar ADS ging. Nu gewoon alleen Hipfire en dan is het echt een beest. Je ziet er steeds vaker mensen mee lopen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:00:
Tegenwoordig zie ik steeds vaker servers waarbij je eigenlijk niets mag doen (geen claymore/ tube /enz) dat ik zoiets heb van "kop op" .
Het is echt verschrikkelijk irritant, al die aparte regeltjes per server. Zelfs met ruimte voor 10.000 classes valt dat niet te managen. Altijd wel een server waar iets niet mag wat je wel in je classes hebt.

Ik dacht ook dat Treyarch tegen dit soort regeltjes zou zijn? Er wordt blijkbaar niet echt ingegrepen aangezien ELKE server wel van die debiele regeltjes heeft. En dat gaat soms ver, veel verder dan 'no tube'. Geen claymore's, geen granaten, geen shotguns, geen flash(maar wel stun), geen nova gas, etc etc etc etc etc etc :r

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:05:
[...]

Het is echt verschrikkelijk irritant, al die aparte regeltjes per server. Zelfs met ruimte voor 10.000 classes valt dat niet te managen. Altijd wel een server waar iets niet mag wat je wel in je classes hebt.

Ik dacht ook dat Treyarch tegen dit soort regeltjes zou zijn? Er wordt blijkbaar niet echt ingegrepen aangezien ELKE server wel van die debiele regeltjes heeft. En dat gaat soms ver, veel verder dan 'no tube'. Geen claymore's, geen granaten, geen shotguns, geen flash(maar wel stun), geen nova gas, etc etc etc etc etc etc :r
Ach ik vind het juist wel mee vallen, vaak als je dan wat gebruikt wat niet mag, zegt een speler wel wat. Ik heb nog weinig kicks gehad mss 2 keer ofzo voor claymore geloof ik. De meeste servers zijn op de pc iig prima te doen en doen niet zo moeilijk. Sommige hebben wat regels maar veel meer dan no tube of second chance heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

SouLLeSSportal schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Ach ik vind het juist wel mee vallen, vaak als je dan wat gebruikt wat niet mag, zegt een speler wel wat. Ik heb nog weinig kicks gehad mss 2 keer ofzo voor claymore geloof ik. De meeste servers zijn op de pc iig prima te doen en doen niet zo moeilijk. Sommige hebben wat regels maar veel meer dan no tube of second chance heb ik nog niet gezien.
Nou, ik zie het om de haveklap! En het klopt gewoon niet. Hoe moet je je tube challenge dan doen :? Want op geen enkele server mag het. Al doe ik het wel, met als gevolgd dat mijn profiel op redelijk wat servers inmiddels gebanned is......

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:25:
[...]

Nou, ik zie het om de haveklap! En het klopt gewoon niet. Hoe moet je je tube challenge dan doen :? Want op geen enkele server mag het. Al doe ik het wel, met als gevolgd dat mijn profiel op redelijk wat servers inmiddels gebanned is......
de normale treyarch servers mag alles altijd, dus dat is altijd een optie. Verder zijn er genoeg servers waar alles mag, waaronder de GoT server noobtown only :)
En ik ga uit principe gewoon niet die challenge halen omdat ik een schurfthekel aan die dingen heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-01-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Het 'grote' 'probleem' is van al die regeltjes en vooral mods (hoewel dat met ranked servers in Black Ops gelukkig niet kan) zit hem in de lange termijn. Wil je over 2-5-10 jaar nog eens een game opstarten en 'gewoon' spelen kom je meestal van een koude kermis thuis. Bijna alle nog over gebleven servers draaien eigen mods en/of regeltjes zoals bijvoorbeeld sniper only. Prima toen er nog voldoende servers waren zonder deze onzin, maar 'nu' erg vervelend voor lieden zoals ik die graag de game willen spelen zoals de ontwikkelaar het bedoelde of ieder geval met al z'n mogelijkheden. De eerste twee CoD's zijn hier een mooi voorbeeld van.

Daarom juich ik eigenlijk de manier van Black Ops (hoewel die meer serverboeren moeten vastleggen dan alleen gameservers) en Bad Company 2 toe: geen vrije dedicated servers en wat stricter met z'n regels voor ranked servers. Maar ik ben sowieso geen groot voorstander van mods zoals je misschien wel begrijpt, meer van total conversions :)
Hoewel je dan hier weer het gevaar hebt dat de officiële ondersteuning makkelijker kan verdwijnen en je dan weer in de oude situatie terecht komt. :-(

[ Voor 27% gewijzigd door Gundogan op 17-01-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
waren er op de xbox maar no-tube servers... Dat zou mijn leven een stuk minder frustrerend maken af en toe...

Lijkt me inderdaad wel warrig als er continue andere regels ed zijn. Zeker no claymore en no flashbang lijkt me een beetje gaar.

Maar wat zou ik graag zonder tubes spelen dagelijks. Hoewel veel minder erg dan ten tijde van MW2 is het nog steeds een doorn in mn oog.

Ik heb nog nooit ook maar 1 tubeje afgeschoten en dat ga ik zo houden ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:43:
Het 'grote' 'probleem' is van al die regeltjes en vooral mods (hoewel dat met ranked servers in Black Ops gelukkig niet kan) zit hem in de lange termijn. Wil je over 2-5-10 jaar nog eens een game opstarten en 'gewoon' spelen kom je meestal van een koude kermis thuis. Bijna alle nog over gebleven servers draaien eigen mods en/of regeltjes zoals bijvoorbeeld sniper only. Prima toen er nog voldoende servers waren zonder deze onzin, maar 'nu' erg vervelend voor lieden zoals ik die graag de game willen spelen zoals de ontwikkelaar het bedoelde of ieder geval met al z'n mogelijkheden. De eerste twee CoD's zijn hier een mooi voorbeeld van.

Daarom juich ik eigenlijk de manier van Black Ops (hoewel die meer serverboeren moeten vastleggen dan alleen gameservers) en Bad Company 2 toe: geen vrije dedicated servers en wat stricter met z'n regels voor ranked servers. Maar ik ben sowieso geen groot voorstander van mods zoals je misschien wel begrijpt, meer van total conversions :)
Ach, zo speel ik ook regelmatig in een Knife/Tomahawk/Ballistic only server waar de helft van de tijd de mensen gewoon niet leuk meespelen en gewoon maar met wapens gaan schieten. De helft van de tijd schijnt de mod afwezig te zijn en komt er alleen een message Autokick [ON] voorbij, waar vervolgens niets meer gebeurd. Ik kan me dan echt kapot lachen om het falen van de regeltjes daar, zeker omdat het andere deel van de tijd dat ik daar speel Autokick gewoon wél werkt. Wat ik me dan zelfs afvraag is of het niet mogelijk is om alle andere wapens te disablen en iedereen gewoon een setje Ballistic + Toma te geven. Ze kunnen wel killstreaks en perks uitzetten, dus waarom dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Blue-Tiger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:50:
Wat ik me dan zelfs afvraag is of het niet mogelijk is om alle andere wapens te disablen en iedereen gewoon een setje Ballistic + Toma te geven. Ze kunnen wel killstreaks en perks uitzetten, dus waarom dat niet?
Dat kan dus gelukkig niet op een ranked server. Dat uitzetten van perks, killstreaks en equipment is gewoon de barebones playlist aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gundogan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:43:

meeste mods zijn toch wel te downloaden? Ik weet niet of het mogelijk is het valve systeem te gebruiken waarbij de game checkt wat er nodig is om op de gekozen server te spelen en download *wanneer mogelijk* de boel automagisch. Duurt soms even ja dat wel maar over het algemeen met een beetje internet verbinding moet dat snel genoeg gaan.
Ik speel eigenlijk ook alleen maar zulke servers na zo'n lange tijd, UT99 alleen insta gib servers of sniper only, ut2k4 alleen arena master mod server. (man wat is dat toch geniaal :D)
cs ook vaak van die special servers.
Ik begrijp je verhaal echter wel, kan soms heel irritant zijn als je gewoon even wil spelen met je oudere game. Voordeel van cod is dat er elk jaar wel een nieuwe versie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

KingKoning schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:47:
waren er op de xbox maar no-tube servers... Dat zou mijn leven een stuk minder frustrerend maken af en toe...

Lijkt me inderdaad wel warrig als er continue andere regels ed zijn. Zeker no claymore en no flashbang lijkt me een beetje gaar.

Maar wat zou ik graag zonder tubes spelen dagelijks. Hoewel veel minder erg dan ten tijde van MW2 is het nog steeds een doorn in mn oog.

Ik speelde donderdag met ene LiverpoolDave op de xbox. Potje WMD alleen maar knallen met de tube. Stond hij ook bovenaan aan het eind. Volgende potje Havana, daar kon hij die tube dus nauwelijks gebruiken omdat iedereen zowat binnen zit. Stond hij onderaan. Volgende potje op Summit stond hij weer boven aan met ook een aantal gelukskils zag ik in de killcam. Echt zo'n n00b die alleen maar met de tube kan spelen en kills kan maken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lijkt me sterk dat dit alleen door de tubes komt. Die dingen worden ook niet aangevuld met scavenger, en OMA is er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Blue-Tiger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Ach, zo speel ik ook regelmatig in een Knife/Tomahawk/Ballistic only server waar de helft van de tijd de mensen gewoon niet leuk meespelen en gewoon maar met wapens gaan schieten. De helft van de tijd schijnt de mod afwezig te zijn en komt er alleen een message Autokick [ON] voorbij, waar vervolgens niets meer gebeurd. Ik kan me dan echt kapot lachen om het falen van de regeltjes daar, zeker omdat het andere deel van de tijd dat ik daar speel Autokick gewoon wél werkt. Wat ik me dan zelfs afvraag is of het niet mogelijk is om alle andere wapens te disablen en iedereen gewoon een setje Ballistic + Toma te geven. Ze kunnen wel killstreaks en perks uitzetten, dus waarom dat niet?
Voor zover ik weet is er geen autokick, dat zetten ze gewoon in de message rotation om mensen af te schrikken als er geen admin is :P Ik kwam een keer na 30 minuten ofzo pas achter dat ik geen crossbow mocht gebruiken en dat ik na 2 schoten automatisch gekicked zou worden. Nou ik heb er wel 10 kills mee gemaakt (en dat zijn heel wat meer dan 10 schoten :X meestal) maar ik was er nog steeds... Ook niemand die er wat van zei, ik zag het toevallig langskomen in de messages waar ik normaal niet op let.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Voor zover ik weet is er geen autokick, dat zetten ze gewoon in de message rotation om mensen af te schrikken als er geen admin is :P Ik kwam een keer na 30 minuten ofzo pas achter dat ik geen crossbow mocht gebruiken en dat ik na 2 schoten automatisch gekicked zou worden. Nou ik heb er wel 10 kills mee gemaakt (en dat zijn heel wat meer dan 10 schoten :X meestal) maar ik was er nog steeds... Ook niemand die er wat van zei, ik zag het toevallig langskomen in de messages waar ik normaal niet op let.
Ik heb bij een sniper only wel twee keer een kick gekregen voor gebruik van de psg-1 (geen idee waarom eigenlijk, het is geen autosniper maar goed 8)7 )
dus het bestaat wel, aangezien er ook een kereltje die weer irritant de smg gebruikte ipv de sniper maar pas na de autokick tijd van een minuut weg was en dus niet gelijk gekicked werd door een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

De mooiste regel die ik tot nu toe tegen gekomen ben is: niet rennen.....

@beany: ik ken tenminste 2 servers waar alle wapens/perks/streaks etc zijn toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:51:

@beany: ik ken tenminste 2 servers waar alle wapens/perks/streaks etc zijn toegestaan ;)
ach dat soort servers ben ik gelijk weg, duck only, snipers only, no hopping/diving enz.
ken mij het zuigen hoe je de kill maakt, gaat erom dat je hem maakt.
tja vind ook irri om ge-smg-ed te worden op grote afstand maar das de game zelf.

waar ik mee moe van word met die servers is het hoog gehalte van admin abuse.
als een van de clanners iets niet bevalt dan kick/ban om niets.
irritante 14 jarige kleuters met rcon verpesten de game.
gisteren ook weer klassiek gevalletje, schiet achter elkaar clanners kapot. daarna zat ik lekker camped op zijn insert om hem te killen (insert is gewoon vragen om spwnkilled te worden) en hop een kick. dus re connect en vraag waarom en krijg hoop gescheld en genoep en dan een ban.
ik zeg krijg de baard in je keel en ga terug naar school.. ;w
don't hate the player, hate the game.
ok ok maar in dat soort gevallen maak ik graag een uitzondering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:03:
[...]
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
KingKoning schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:47:

Dat is inderdaad jammer, bij custom games iets kunnen aanpassen qua wapens zou mooi zijn.
Zelf heb ik 5000 kills (ben al tijden gestopt) waarvan 1 met de noobtube die ik toevallig had opgepakt om even te kijken of die nog sterk was, meteen een kill terwijl ik gewoon in een enemy zijn richting schoot :/

[ Voor 4% gewijzigd door MacorgaZ op 17-01-2011 15:11 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]
daarna zat ik lekker camped op zijn insert om hem te killen (insert is gewoon vragen om spwnkilled te worden) en hop een kick.
Het valt me op hoeveel mensen niet weten dat je je tactical insertion kunt cancelen door gewoon op spatie te drukken tijdens de killcam. Hoe vaak ik niet mensen kill vlak nadat ze hun insertion neerleggen en ze gewoon meteen weer zie respawnen... Mystikal, je mag dat ook wel eens aan je clanmates vertellen want daar zijn er ook een hoop die het niet weten (jullie gebruiken nou eenmaal vaak tactical insertions vandaar dat het me opviel), het is toch wel handig :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
[...]

ach dat soort servers ben ik gelijk weg, duck only, snipers only, no hopping/diving enz.
ken mij het zuigen hoe je de kill maakt, gaat erom dat je hem maakt.
tja vind ook irri om ge-smg-ed te worden op grote afstand maar das de game zelf.

waar ik mee moe van word met die servers is het hoog gehalte van admin abuse.
als een van de clanners iets niet bevalt dan kick/ban om niets.
irritante 14 jarige kleuters met rcon verpesten de game.
gisteren ook weer klassiek gevalletje, schiet achter elkaar clanners kapot. daarna zat ik lekker camped op zijn insert om hem te killen (insert is gewoon vragen om spwnkilled te worden) en hop een kick. dus re connect en vraag waarom en krijg hoop gescheld en genoep en dan een ban.
Je hebt het over 14 jarige, die terug naar school moeten etc. en vervolgens zeg je: "dont hate the player, hate the game.
Beetje gare uitspraak, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Je hebt het over 14 jarige, die terug naar school moeten etc. en vervolgens zeg je: "dont hate the player, hate the game.
Beetje gare uitspraak, nietwaar?
true maar kicken en admin abuse heeft niets meer te maken met het spel. kleuters met een god complex zijn er al teveel van.
als server admins hun spelers niet waarderen zal niemand er meer spelen. iig ik niet meer.
en maak graag uitzondering om dat soort mensen wel te haten. :)
vroeger was er nog wel soort van respect/gedrags code binnen clans maar dat is nogal ver te zoeken.

in dit soort gevallen was MW2 toch beter met de matchmaking maar ja niets is goed, weet wel dat dit mijn laatste call of duty game is sinds begin.. de volgende sla ik over.

heb nog steeds wel plezier aan de game maar join alleen nog maar 5 tal favo servers zonder zielig gedrag.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik speel vaak op DOG Pound en ART(?) clan server . Die laatste heeft alleen maar 24/7 Array opstaan.

Hee Blue wie is die dame in je avater ? :P :9

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:55:
Kijk je geen Big Bang Theory? :9~

Klik

[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 17-01-2011 16:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11-09 08:50
Iemand enig idee waar ik de pc patches kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:33:
Iemand enig idee waar ik de pc patches kan downloaden?
Dat doet Steam voor je.
je hoeft daar niets speciaals voor te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:55:
Ik speel vaak op DOG Pound en ART(?) clan server . Die laatste heeft alleen maar 24/7 Array opstaan.

Wou net zeggen, kijk jij geen Big Bang Theory? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:51:

Haha we hadden toch een keer een dude op Tigers Team Tactical die zei: "No running!" Wij allemaal: :/ :/

Hoezo dan?
" Normally Team Tactical means no running."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

MicScott schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:38:
[...]

Haha we hadden toch een keer een dude op Tigers Team Tactical die zei: "No running!" Wij allemaal: :/ :/

Hoezo dan?
" Normally Team Tactical means no running."

Trollin' on a server... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Waarom werkt zombies met vreemde nooit, kom amper verder dan level 10 meestal. Dit omdat ze dan niet luisteren of lekker eigenwijs gaan doen. Ben zelf wel in level 26 gekomen, maar als mensen de basis niet snappen gaat het nooit werken.

Ik kijk van te voren in de lobby hoever ze ooit zijn gekomen, soms vier spelers level 20+ en dan leg je nog het loodje in level 10. Irritatie !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11-09 08:50
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:34:
[...]

Dat doet Steam voor je.
je hoeft daar niets speciaals voor te doen
Maar ik heb niet de steam versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:36:
[...]

[...]

Wou net zeggen, kijk jij geen Big Bang Theory? :>
Nee sorry ik heb een leven :D
Wordt dat op NL uitgezonden ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:44:
[...]

Maar ik heb niet de steam versie
Welke versie heb je dan wel?

PC = steam
XBOX = xboxlive
PS3 = PSN

Dus wat voor versie heb jij dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:46:
[...]

Veronica jong! Om 8 uur, na House op 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeepMeep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-08 18:40
hehehe er is auto kick gebruik alter Rcon voer je game servers link in met de log files die leest alter rcon elke 10 sec is er in die 10 sec tube gebruikt word die automatisch geband voor de ban time die jij in je server hebt staan ( standaard 300 sec ) die remote console werkt van geen meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dan ga je vraag maar op TPB stellen, misschien kan je het antwoord daar ook wel downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sc0rPi0N schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:46:
[...]

Ik ook, maar dit kijk ik toch meestal wel even. Gruwelijk lekker wijf is het. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:58:
[...]
Dan ga je vraag maar op TPB stellen, misschien kan je het antwoord daar ook wel downloaden...
mwa niet iemand meteen helemaal afschieten.
God weet heeft ie het process niet helemaal goed begrepen.

heeft ie inderdaad een downloadje.
Dan zou ik hem weer willen doorverwijzen naar zijn melk, chips en teletubbies en vervolgens dit forum niet te raadplegen.

maar tot die tijd ben ik wel benieuwd naar zijn antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Iemand een idee hoe je je NAT type (ps3) op open krijgt? Aangezien ik na mijn verhuizing moderate heb. Heb je dan een maat die ook moderate heeft, kun je je party wel vaarwel zeggen.
En ja, google is my friend, maar dan kom je bij reacties van: reset je router, of join in pre-lobby. Maar ik heb zelfde setting (pc, 2 netwerkkaarten), dus dan zou ik hierop moeten kunnen aanpassen.

anyway, prestige 8 alweer, bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Heeft iemand tips om steeds aim pro te halen? Je moet dan 2x iemand knifen in 5 seconden! Ik weet niet hoevaak jullie die kans hebben maar ik niet zo vaak:p

Is hip fire trouwens gewoon schieten zonder in te zoomen (ADS) of moet je dan eerst hurken?

[ Voor 23% gewijzigd door FireFoz op 17-01-2011 17:56 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
delaitinho schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:40:
Iemand een idee hoe je je NAT type (ps3) op open krijgt? Aangezien ik na mijn verhuizing moderate heb. Heb je dan een maat die ook moderate heeft, kun je je party wel vaarwel zeggen.
En ja, google is my friend, maar dan kom je bij reacties van: reset je router, of join in pre-lobby. Maar ik heb zelfde setting (pc, 2 netwerkkaarten), dus dan zou ik hierop moeten kunnen aanpassen.

Internet staat er vol mee, je moet de juiste poorten open zetten in je router, zoek hier maar eens naar dan moet je het zo tegenkomen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Chef_v_leeuwen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:54:
[...]

Internet staat er vol mee, je moet de juiste poorten open zetten in je router, zoek hier maar eens naar dan moet je het zo tegenkomen.
aight! thanks..
FireFoz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:43:
Heeft iemand tips om steeds aim pro te halen? Je moet dan 2x iemand knifen in 5 seconden! Ik weet niet hoevaak jullie die kans hebben maar ik niet zo vaak:p

Is hip fire trouwens gewoon schieten zonder in te zoomen (ADS) of moet je dan eerst hurken?
Serieus? }:O

je moet altijd eerst een 360 draaien, dolphvin-diving, het volkslied zingen en dan activeer je hip-fire.;)
neehoor, gewoon zonder zoom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:40:

http://xboxlivenat.wordpress.com/

Is voor de XBOX maar ik denk niet dat er veel verschil in zit voor de PS3 .. ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Steam ook een nieuwe update uitgebracht? Krijg sinds gisteren telkens random "Connection Interrupts". Mijn netwerk heeft dan zogezegd "Limited Access". Disconnecten en reconnecten lost het probleem meestal op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

de tigers doen niet aan HC he? jammer jammer, anders had ik ze graag even overhoop geschoten :P

blup

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client