Yes dat had ik al begrepen, er is ook een gewone ranked server besteld dus hebben we mooi de keusNickThissen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:42:
[...]
Wel een unranked kopen dan, want op een ranked server kun je dat allemaal niet instellen (behalve de maprotatie).
D4NG3R schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:49:
Hehe, ik werd een paar dagen geleden ook level 48. Had direct de China Lake even geprobeerd (Heb toch 23k codpoints "over").
Wat een kutding.
@ Mavamaarten;FrankLe; dank
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik gebruikte tube's in het begin maar mensen werden knotsgek omdat ik met elke nade een groep afmaakteNickThissen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:41:
[...]KNIIIIPPP!
tikfouten? tjah..m..
brool story, Co...fatihbatur schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:53:
[...]
Ik gebruikte tube's in het begin maar mensen werden knotsgek omdat ik met elke nade een groep afmaakte, dus ben geswitched naar sup en moet zeggen dat ik nu veeeeel meer kills maak
, ik denk dat ik ook een vette class maak met masker flackjaket etc
Verwijderd
Daar heb je combat training voor. In 4 uur ben je level 50 noobtown 1 vs 9 en killstreaks dogs choppergunner en b52 dan tot de 30000 punten. Je bent er zo heb alle wapens op dit moment met combat training.D4NG3R schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:49:
Hehe, ik werd een paar dagen geleden ook level 48. Had direct de China Lake even geprobeerd (Heb toch 23k codpoints "over").
Wat een kutding.
dit snap ik niet helemaal, hij vind het gewoon een pauperwapen. Daar helpt die combat training echt niet mee hoorArgantosNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:14:
[...]
Daar heb je combat training voor. In 4 uur ben je level 50 noobtown 1 vs 9 en killstreaks dogs choppergunner en b52 dan tot de 30000 punten. Je bent er zo heb alle wapens op dit moment met combat training.

In hardcore misschien, maar in softcore is zelfs je crosshair speciaal op de tube afgestemd. Koud kunstje om er eentje in een raam te lobben.D4NG3R schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:27:
[...]
Langeafstands schoten vereisen een behoorlijk goede berekening van de baan/boog die een schot maakt. En je ziet ook zelden kills op lange afstand.
Gelukkig zie je vrij weinig mensen met grenadelaunchers. Tegenwoordig is de flamethrower hip >.>
Bij hardcore hoef je wel veel minder goed te richten door de veel lagere health.bram1984 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:18:
[...]
In hardcore misschien, maar in softcore is zelfs je crosshair speciaal op de tube afgestemd. Koud kunstje om er eentje in een raam te lobben.
Nope, explosieven doen dezelfde damage vergeleken met je hp.SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:23:
[...]
Bij hardcore hoef je wel veel minder goed te richten door de veel lagere health.
De impact van de M203 zal niet veel verschillen, hard- of softcore. In softcore ben je 9/10 instant dood door de tube en in HC hetzelfde..SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:23:
[...]
Bij hardcore hoef je wel veel minder goed te richten door de veel lagere health.
Schade/HP niveau blijft hetzelfde, ook als je bijv flatjacket draagt.SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:23:
[...]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ook dat prone is gewoon belachelijk, kom laten we even duiken en op je ellebogen terecht komen op beton.
Yeah right en dan nog kunnen richten gelijk? Als je je ellebogen niet verbrijzeld dan breek je je rug wel.
Het enige wat daar misschien aan bijdraagt is dat je in HC na een keer geraakt te worden niet al je leven weer vol terugkrijgt. Dus als je door iemand geschoten wordt en bijna dood bent en 10 seconden later op een een explosie geraakt wordt terwijl je flak jack hebt, ga je toch dood.SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:40:
pfff ik dacht dat dat die ook dodelijker werden... voor mijn gevoel ga ik altijd wel sneller dood in hc aan explosieven.
Het blijft een stront ding maar ik wil alleen aangeven dat je met combat training zeer eenvoudig wapens kunt uitproberen.SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:18:
[...]
dit snap ik niet helemaal, hij vind het gewoon een pauperwapen. Daar helpt die combat training echt niet mee hoor
Vinden ze het lame dat je gaat campen? Wat raarBulls schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:46:
Oh waarom is kniven zo makkelijk? Vinden ze het ingame lame dat je gaat campen (in SnD nogwel) maar direct om de hoek geknived worden is dan niet lame?
Ook dat prone is gewoon belachelijk, kom laten we even duiken en op je ellebogen terecht komen op beton.
Yeah right en dan nog kunnen richten gelijk? Als je je ellebogen niet verbrijzeld dan breek je je rug wel.
Dolphin dive vind ik juist een leuke feature, maar goed dat heel het spel realistisch is zodat het opvalt als er een beweging komt waarmee je iets aan je body zou moeten beschadigen.

Ik vind klagen ook leuk maar dit is toch wel onzinnig klagen hoor. Kniven is op consoles al aangepast dat de range minder is en hopelijk verlagen ze het nog wat.
Ze zouden beter de accuracy aanpassen. Soms als ik er echt mooi op knife, dan krijg ik geen kill.
Zelf wordt ik dan droog afgemaakt door een knife die er echt vet naast was, maar toch als raak werd beschouwd.
Ik ben al blij dat de noobtube niet meer populair is

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik blame de latency verschillen hier voor. Ben het eens expliciet gaan testen, "raak" en mis is geen hitbox issue, maar wel op een belachelijke manier server latency gerelateerd.Mavamaarten schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:11:
Er is aangekondigd dat de knife lunge verkleind gaat worden op de PC. Dit vind ik goed én slecht.
Ze zouden beter de accuracy aanpassen. Soms als ik er echt mooi op knife, dan krijg ik geen kill.
Zelf wordt ik dan droog afgemaakt door een knife die er echt vet naast was, maar toch als raak werd beschouwd.
Ik ben al blij dat de noobtube niet meer populair is
Gaat trouwens weer mooi: Net binnen een kwartier tijd 2x gedropt en 2x gecrashed. Laat maar, ik ga wel koken.
Het jammere is wel dat je over het algemeen alleen maar bij retards inkomt als je pech hebt. Wachten ze liever tot dat ze dood gaan dan dat ze een deur openen.....dat doe ik dan ook maar. Vervolgens gaan ze als een gek al hun punten opmaken aan de magic box, in plaats van dat ze nou Juggernaut kopen in samenwerking met een gewone MP40....daarmee kun je het ook HEEL lang uithouden, vooral met zn 4en. Een paar rondjes spelen met een MP40, elk rondje even ammo kopen, dan stromen de punten echt binnen.
Ergste was nog dat iemand een trap voor mn neus aan had gezet terwij ik heel blij met een Zeuscannon en Ray gun rond liep....
Het spel is gewoon unrealtournament met een modernwarfare jasje, ik wil tactischer spelen, vooral S&D Er moet gewoon een stance delay zijn zoals in Ravenshield was (alhoewel ze dat weer wisten te exploiten met keybinds) Een beetje delay in pronen dat je naar beneden beweegt en even niet kan schieten.Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:54:
[...]
Vinden ze het lame dat je gaat campen? Wat raarAls je om het hoekje geknived wordt moet je misschien eens om een ander hoekje lopen of met een grotere boog. Wat je ook kunt doen is sneller reageren en hun kniven.
Dolphin dive vind ik juist een leuke feature, maar goed dat heel het spel realistisch is zodat het opvalt als er een beweging komt waarmee je iets aan je body zou moeten beschadigen.Met lightweight pro perk van 40 meter naar beneden springen en doorgamen is wel realistisch, of dat je geraakt wordt dan even onderduikt en je vanzelf weer beter wordt? En zo kunnen we nog 100 voorbeelden verzinnen maar het is speelbaar gemaakt niet realistisch.
Ik vind klagen ook leuk maar dit is toch wel onzinnig klagen hoor. Kniven is op consoles al aangepast dat de range minder is en hopelijk verlagen ze het nog wat.
Neehoor als ze niet om het hoekje springen en gelijk pronen dan gaan ze wel stilstaand pronen dat je als een baksteen op de grond ligt. (net achter je 1st person model)
Zon spel als dit moet geen prone hebben is veel te krap, nee ze gaan in BC2 geen prone hebben waar het juist wel moet omdat het langzamer speelt en groter opgezet is.
Ik geef je gelijk over de perks met betrekking tot realisme, daar heb ik ook een hekel aan, al die knive runners, of geen voetstappen met ninja. (maar zelfs in barebone is het gewoon te snel en te chaotisch)
Over dat campen gesproken, in S&D moet je wel campen, de bomb site of de bomb protecten als ie geplaatst is. Nee je plaatst zeker de bom en gaat vrolijk verder knive runnen om dan bomb defused te lezen.
Ik mag klagen wat ik wil trouwens, je hoeft het niet te lezen of op te reageren, en ook niet gaan klagen over klagers.
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 13-01-2011 19:28 ]
Sorry hoor, maar wat had je dan verwacht? Een spel wat een nummer 7 is in een reeks, met 6 voorgangers die kwa realisme exact hetzelfde waren. Denk je dan dat nummer 7 opeens ultra realistisch is en dat dingen als prone die er al sinds nummer 1 inzetten opeens eruit gehaald worden?
Met andere woorden: al deze dingen had je al kunnen weten, en ZUL je ook weten als je een van de eerdere spellen ook maar 1 minuut gespeeld hebt.
Als je daar niet van houdt en ultra realisme wil dan moet je niet call of duty gaan spelen.
Maar heb je Medal of Honor al geprobeerd? Dat is toch een stuk realistischer dan Black Ops?
Nou als het UT is raad ik je aan die game nog eens te starten. Dat is gewoon rennen, rennen en nog eens rennen (wat ook erg leuk kan zijn op zen tijd hoor!) en heeft veel minder tactiek. Wil je iets realistischer is Black Ops een goede keuze maar wil je het heel realistisch zijn er veel betere spellen.Bulls schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:26:
[...]
Het spel is gewoon unrealtournament met een modernwarfare jasje
Neehoor als ze niet om het hoekje springen en gelijk pronen dan gaan ze wel stilstaand pronen dat je als een baksteen op de grond ligt. (net achter je 1st person model)
Over dat campen gesproken, in S&D moet je wel campen, de bomb site of de bomb protecten als ie geplaatst is. Nee je plaatst zeker de bom en gaat vrolijk verder knive runnen om dan bomb defused te lezen.
Ik mag klagen wat ik wil trouwens, je hoeft het niet te lezen of op te reageren, en ook niet gaan klagen over klagers.
Als mensen prone gaan liggen voor je is het toch juist veel makkelijker om headshots te maken dus ik zie het probleem niet echt? Als je zelf dan een beetje beweegt is het voor jou ook veel eenvoudiger aimen dan voor degene die prone gaat.
Er zit een verschil tussen tactisch gamen en campen natuurlijk. Ik speel niet zovaak S&D omdat ik dat tegenwoordig te traag vind (ben al vaker geswitcht tussen voorkeur van tactisch / minder tactisch). Maar wil je realistischer dan doe je toch barebones of hardcore? Of desnoods een ander spel?
Ik klaag niet over jou hoor maar ik vind het onterecht klagen van je, dat is een mening geen klaagzang. Als je begrijpt wat ik bedoel
Verder de FAL geprobeerd vandaag, schiet best lekker
En verder zoals de rest: instant pronen en melee zitten al sinds CoD1 erin en zullen niet veranderen. CoD zal nooit een Rainbow Six 1-3 worden (of 1 en 2 volgens sommige verstokte Rainbow Six fans, voor hun is Raven Shield al te simpel gemaakt

UT en Quake hebben natuurlijk andere tactieken nodig zoals het goed timen van items.Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:56:
Nou als het UT is raad ik je aan die game nog eens te starten. Dat is gewoon rennen, rennen en nog eens rennen (wat ook erg leuk kan zijn op zen tijd hoor!) en heeft veel minder tactiek. Wil je iets realistischer is Black Ops een goede keuze maar wil je het heel realistisch zijn er veel betere spellen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Pistol only ging wel lekker though...
Deze wilde ik jullie niet onthouden, uurtje geleden gebeurd, hij is lekker vooral omdat het een camper is die de hoofdrol speelt!
Welterusten allemaal!
:-)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad, veel doen het ook nog. (nouja misschien niet de bomb plaatsen, maar protecten hó maar) Jaa ik heb 15-3 in S&D, maar je verliest wel met 1-4...Over dat campen gesproken, in S&D moet je wel campen, de bomb site of de bomb protecten als ie geplaatst is. Nee je plaatst zeker de bom en gaat vrolijk verder knive runnen om dan bomb defused te lezen.
Daarom ook maar mixed/TDM gaan spelen ;<
Verwijderd
Ja ik speel zombies vind het wel grappig alleen idd vaak teamgenoten die niet meewerken.Dersan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:42:
Spelen mensen hier ook wel eens nazi zombies online? Gisteren echt een toffe pot gehad, tot level 28 in Kino. Normaal speel ik hier thuis met vrienden maar aangezien die er niet waren maar eens een avond online gespeeld. Record tot dan toe was dan ook 22.
Het jammere is wel dat je over het algemeen alleen maar bij retards inkomt als je pech hebt. Wachten ze liever tot dat ze dood gaan dan dat ze een deur openen.....dat doe ik dan ook maar. Vervolgens gaan ze als een gek al hun punten opmaken aan de magic box, in plaats van dat ze nou Juggernaut kopen in samenwerking met een gewone MP40....daarmee kun je het ook HEEL lang uithouden, vooral met zn 4en. Een paar rondjes spelen met een MP40, elk rondje even ammo kopen, dan stromen de punten echt binnen.
Ergste was nog dat iemand een trap voor mn neus aan had gezet terwij ik heel blij met een Zeuscannon en Ray gun rond liep....
Hoogste wat ik gehaald heb is level 32.
Iemand in voor potje zombie op ps3???
Ik heb vaak genoeg de bomb protected of geplaatst, en dan gewoon wel rondrennen maar dan wel in de buurt blijven zodat je de vijand kan verrassen. En planten en dan logische aanlooproutes guarden is idd niet echt campen. S&d draait om de bomb te laten afgaan of voorkomen van. daar komt het gewoon op neer dus als je niet tegen 'campers' kan moet je ook gewoon geen s&d spelen.Hoowgii schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:07:
[...]
Inderdaad, veel doen het ook nog. (nouja misschien niet de bomb plaatsen, maar protecten hó maar) Jaa ik heb 15-3 in S&D, maar je verliest wel met 1-4...
Daarom ook maar mixed/TDM gaan spelen ;<
Gister nog even sniper only gedaan, in twee rondes s&d 9-0 score
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 08:37 ]
De server van de clan waar ik bij zit, heeft ook fratsen. Als die vol is, gaat de server opeens restarten.reemprive schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:38:
Ik ga weer een ticket openen voor Tigers 1. Slaat nergens op die restarts.
Tering man dat is toch echt slecht gewoon, hoe krijgen die paupers het ook weer voor elkaar....Niellie41 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:24:
[...]
De server van de clan waar ik bij zit, heeft ook fratsen. Als die vol is, gaat de server opeens restarten.

Volgens mij was ik er ook (Pakito) speelde wel goed in mijn ogen voor 1ste keer met pistol onlySouLLeSSportal schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:22:
Net even op de hc tiger server maar dat ding draait voor geen meterpauperserverpark van die pauperleverancier.
Pistol only ging wel lekker though...
Alleen was er in het begin iemand die begon me AK47 iedereen neer te knallen
tikfouten? tjah..m..
Ik heb je volgens mij wel even zien voorbij komenfatihbatur schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:30:
[...]
Volgens mij was ik er ook (Pakito) speelde wel goed in mijn ogen voor 1ste keer met pistol only![]()
Alleen was er in het begin iemand die begon me AK47 iedereen neer te knallenanyway vaker doen!
Had je trouwens toevallig ook die sentry gun in summit gehaald toen ik hem ook had?
[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 09:43 ]
We hebben dan ook geen pistol only server. Als jullie met pistol only willen spelen is dat jullie keus dat wil niet zeggen dat de rest dat ook moet doen. Soullessportal had daar gewoon zin in denk ik..?fatihbatur schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:30:
[...]
Volgens mij was ik er ook (Pakito) speelde wel goed in mijn ogen voor 1ste keer met pistol only![]()
Alleen was er in het begin iemand die begon me AK47 iedereen neer te knallenanyway vaker doen!
En die servers zijn inderdaad belachelijk... Dat krijg je ervan als je alles door een bedrijf laat regelen, heeft dat bedrijf iets niet op orde dan heeft meteen iedereen er last van... Ik zou bijna geld terug gaan vragen als ik niet wist dat het toch nutteloos is, de laatste tijd is het gewoon niet mogelijk om je server vol te krijgen, dan is het gewoon crash en iedereen weg... Dan heb je toch niks aan je server

(Gaat me natuurlijk niet om het geld, die 25 euro wat ik betaald heb ofzo boeien me niets, het gaat gewoon om het principe... Je betaalt voor een server die je niet fatsoenlijk kan gebruiken. Hoe lang is het spel nu al uit? Zo'n problemen moeten gewoon snel verholpen zijn en niet dat er weken na release nog steeds niets aan gedaan is...)
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 14-01-2011 09:41 ]
tikfouten? tjah..m..
Ja ik snap uiteraard dat het geen pistol only server is, is gewoon leuk pistol te gebruikenNickThissen schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:40:
[...]
We hebben dan ook geen pistol only server. Als jullie met pistol only willen spelen is dat jullie keus dat wil niet zeggen dat de rest dat ook moet doen. Soullessportal had daar gewoon zin in denk ik..?
En die servers zijn inderdaad belachelijk... Dat krijg je ervan als je alles door een bedrijf laat regelen, heeft dat bedrijf iets niet op orde dan heeft meteen iedereen er last van... Ik zou bijna geld terug gaan vragen als ik niet wist dat het toch nutteloos is, de laatste tijd is het gewoon niet mogelijk om je server vol te krijgen, dan is het gewoon crash en iedereen weg... Dan heb je toch niks aan je server
(Gaat me natuurlijk niet om het geld, die 25 euro wat ik betaald heb ofzo boeien me niets, het gaat gewoon om het principe... Je betaalt voor een server die je niet fatsoenlijk kan gebruiken. Hoe lang is het spel nu al uit? Zo'n problemen moeten gewoon snel verholpen zijn en niet dat er weken na release nog steeds niets aan gedaan is...)
Maar je mag gewoon verwachten dat een server werkt, ik snap ook niet waarom de ene server wel gewoon draait en die van jullie en sommige anderen gewoon restarten als die vol zit??

Wellicht ligt het aan die specifieke server, als je een nieuwe server huurt en de huidige dumpt misschien dat het dat over is?
En misschien gaat het jullie niet om de hoogte van de kosten, maar je betaald voor iets, dan moet het wettelijk gezien gewoon werken anders pleegt de leverancier in feite contractbreuk, ik neem aan dat er wel iets van algemene voorwaarden en overeenkomst is verstuurd?
[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 09:49 ]
Ik had het dan ook tegen fatihbatur omdat hij het blijkbaar vreemd vond dat iemand een AK aan het gebruiken was...SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:47:
[...]
Ja ik snap uiteraard dat het geen pistol only server is, is gewoon leuk pistol te gebruikenin HC werkt dat ook prima gezien de behoorlijke power en snelheid van de pistols.
Maar je mag gewoon verwachten dat een server werkt, ik snap ook niet waarom de ene server wel gewoon draait en die van jullie en sommige anderen gewoon restarten als die vol zit??![]()
Wellicht ligt het aan die specifieke server, als je een nieuwe server huurt en de huidige dumpt misschien dat het dat over is?
En misschien gaat het jullie niet om de hoogte van de kosten, maar je betaald voor iets, dan moet het wettelijk gezien gewoon werken anders pleegt de leverancier in feite contractbreuk, ik neem aan dat er wel iets van algemene voorwaarden en overeenkomst is verstuurd?
Nja de servers zijn voor een half jaar betaald dus we gaan ze natuurlijk niet dumpen en een nieuwe bestellen. Tenzij we het resterende geld zouden terugkrijgen, en daarvan de nieuwe servers betalen. Maar dan is dat dus hetzelfde als Gameservers ons gewoon even nieuwe servers gaf, en hoewel ik in het verleden goeie service van Gameservers gehad heb* lijkt me niet dat ze dat nu gaan doen omdat er zo veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben...
*Server gekocht voor 6 maanden, maand later gingen de prijzen omlaag. Zou je zeggen "pech gehad", maar ik dacht ik stuur ze een mailtje of we voor de resterende maanden wel deze lagere prijs zouden krijgen, en we kregen meteen netjes het verschil terugbetaald
tikfouten? tjah..m..
De kans is wel klein gok ik... Toch blijft de provider in feite in deels in gebreke doordat de boel niet correct werkt. Je mag binnen een redelijke tijd dan verwachten dat het verbeterd maar is het dan niet beter is het toch echt de afnemer die in zijn recht staat.
Tja het is niet andersfatihbatur schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:16:
Ik bedoelde er niets ergs meealleen was stom dat wanneer ik met soul even aan het schieten was en we elkaar probeerde neer te halen
roste die gozer erin met zen ak47 best grappig maar lame
Vanavond rematch!
[ Voor 78% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 11:21 ]
Ik kan me herinneren dat je in MW2 niet instant prone had, maar een kleine delay (de stancedown animatie) In ieder geval geen dolphindive. Het word nu gewoon ge-exploited, pop rechtop, pop prone, en geen tussen animatie of wat. De knive had gewoon een weapon moeten zijn die je moet sellecteren, dan word die ook veel minder gespammed.Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:56:
[...]
Nou als het UT is raad ik je aan die game nog eens te starten. Dat is gewoon rennen, rennen en nog eens rennen (wat ook erg leuk kan zijn op zen tijd hoor!) en heeft veel minder tactiek. Wil je iets realistischer is Black Ops een goede keuze maar wil je het heel realistisch zijn er veel betere spellen.
Als mensen prone gaan liggen voor je is het toch juist veel makkelijker om headshots te maken dus ik zie het probleem niet echt? Als je zelf dan een beetje beweegt is het voor jou ook veel eenvoudiger aimen dan voor degene die prone gaat.
Er zit een verschil tussen tactisch gamen en campen natuurlijk. Ik speel niet zovaak S&D omdat ik dat tegenwoordig te traag vind (ben al vaker geswitcht tussen voorkeur van tactisch / minder tactisch). Maar wil je realistischer dan doe je toch barebones of hardcore? Of desnoods een ander spel?
Ik klaag niet over jou hoor maar ik vind het onterecht klagen van je, dat is een mening geen klaagzang. Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik weet dat ik bij COD geen realisme moet verwachten maar zo snel als het nu gaat is ook te gek voor woorden. Ik ben echt van mening dat de gamespeed nog hoger ligt dan MW2.
Ik vind het spel er heel mooi uit zien en de levels goed inelkaar gezet met veel detail, ben het ook niet met velen eens dat de engine outdated is, het ziet er allemaal nog prima uit. Maar het spel zelf is zo chaotisch, vooral dus die CS hoekje springers.
Verder kan ik ook niet echt een wapen vinden die mij goed ligt.
Bij MW2 had ik de SCAR-H omdat die een redelijk mooie overzichtelijke ironsight heeft, en een redelijke lage fire rate waardoor je makkelijk kan singleshotten. Maar in BO kan ik geen vinden die ik echt lekker vind schieten, ze zijn het allemaal net niet.
De Famas is dan nog het beste door zn firerate en accuracy. Liefst gebruik ik de M4 (commando) maar die heeft zon vervelende kick opzij.
Kan ook zijn dat ik te oud en traag word hoor voor deze games
Verder voor de wapens, heb je de galil al eens echt uitgeprobeerd? heerlijk wapen, redelijk accuraat niet te hoge firerate en vrij goed voor single shot fire. Ook wel aardige iron sights.
map design is wel een van de minste punten van de meeste maps in BO vind ik trouwens
[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 11:57 ]
Nouja 1 ding hebben ze wel bereikt, zodra er een mappack komt koop ik deze meteen terwijl ik voor MW2 geen enkel mappack gekocht heb en voor WaW 1tje gewonnen had. Gelukkig kun je op de PS3 met 5 man samen 1 mappack kopen dus de kosten zijn erg laag.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:
map design is wel een van de minste punten van de meeste maps in BO vind ik trouwensis maar wat je leuk vind blijkbaar... mss dat de mappack nu wel echt topmaps gaat opleveren maar ik heb enige twijfels.
[ Voor 41% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 12:27 ]
Ik heb er toch voor betaald? ik ontvang toch ook updates? nou die mappacks zijn gewoon updates en daarnaast is dit een goedmakertje voor de constante lag en freezes
tikfouten? tjah..m..

Ik vind vooral Launch en Radiation mooie maps de setting en design is echt mooi gedaan, net een echt industrie terrein.
Summit en vooral Nuketown zijn niet zo goed, ik snap ook niet dat nuketown bijna bij 70% van alle servers "only" is, dan wel DOM nuke only of S&D nuke only met of zonder snipe only, echt te erg voor woorden, wat ziet men in die map? Lekker simpel airstrike kills halen ofzo? Als die map opkomt dan ben ik gelijk weg.
Overgrown, pipeline en bloc, lekker met de sniper of g3, crash en crossfire altijd leuk, vooral s&dD4NG3R schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:39:
Ik zweer zelf nogsteeds bij de CoD2 en CoD4 maps. Met name Pipeline in CoD4, welke een remake was van een van de CoD1 maps. Was perfect balanced.
backlot, vacant en downpour waren ook altijd leuk, alhoewel die lamme mounted mg's van mij echt uit het spel mochten.
Killhouse, alleen pistol only echt lachen.
cod4 maps die weg mochten: showdown, tyfus slechte balans qua kant, bog, gewoon beetje betere team komt altijd uit op spawnkilling.
matige maps: creek, te makkelijk met een paar goede snipers de boel vast te leggen. Chinatown, Countdown, broadcast, op de een of andere manier nooit echt heel leuk. Wet work, snipen beneden mocht wel iets beter en wat minder mogelijkheden voor nadespam.
district is ook zo'n map waar ik zonder teamplay echt geen lol aan beleef.
snipe/pistol only is die erg leuk en voordeel is dat je niet 10km hoeft te lopen om lui tegen te komen, campen is praktisch niet mogelijk.Bulls schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:35:
Nouja ik vind de map design beter dan MW2 omdat je nu niet in elke map na 1 stap zetten al gelijk getubed kan worden. Bij MW2 was ELKE map gewoon zo dat je kon spawncampen in roundbased matches zoals S&D Of je werd wel gesniped of je werd getubed. Dat was echt![]()
Ik vind vooral Launch en Radiation mooie maps de setting en design is echt mooi gedaan, net een echt industrie terrein.
Summit en vooral Nuketown zijn niet zo goed, ik snap ook niet dat nuketown bijna bij 70% van alle servers "only" is, dan wel DOM nuke only of S&D nuke only met of zonder snipe only, echt te erg voor woorden, wat ziet men in die map? Lekker simpel airstrike kills halen ofzo? Als die map opkomt dan ben ik gelijk weg.
Voor normal play ben ik ook vaak weg, het blijft een powerleveling map waar de meesten puur voor de punten komen en hun killstreak hard on krijgen. Nul tactiek en 100x% spammage. Af en toe nog eens knife only gedaan omdat dat wel lekker gaat in de huisjes.
[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 13:00 ]
Leuk om te lezen hoe ze bezig zijn de game te veranderen en waarom ze dingen wel / niet doen.Since last week, we've made a few more gameplay changes. If they clear QA will appear in the next update.
Second Chance gets a scoring overhaul.
If you shoot the guy and he falls into Second Chance you will get the +100 (in TDM) and kill credit. You don't get this if the guy is revived. You get it if: (1) you finish him off (2) he takes Coward's Way Out (3) he "times out" and dies anyhow or (4) a teammate finishes him off.
If a player is already in Second Chance and you finish him off, you get an Assist and the appropriate credit.
Many community members expressed that they felt "cheated" out of a kill if they dropped someone into Second Chance and a teammate got the kill. In my opinion (which does not necessarily represent the views of Treyarch or every Treyarch developer), if you feel this way you might be taking the game just a little too seriously.
This might have unintended consequences. Perhaps more people will leave guys hanging around in Second Chance. Maybe this will be a problem. Maybe it will benefit Second Chance users. We will see. In the end, we were willing to do this because it doesn't impact how Second Chance works in any significant way.
Additionally, Second Chance users are going to get blown to bits if they die by a shotgun blast. You will not fall into Second Chance. It works the same way it does if you die by a headshot. This might be going too far, but it's something we talked over at length and are willing to try.
The RC-XD has had its top speed and maximum damage reduced. Not much, mind you. Flak Jacket users will survive an RC-XD attack way better than someone without Flak Jacket. However, it won't make you completely immune.
The AK74u also gets some minor tweaks.
Some members of the community expressed that it is the combination of attachments such as grip + rapid fire that present the real problem.
To take Warlord you have to give up Steady Aim or Sleight of Hand (among others). That's two very popular and powerful Perks, if you are an AK74u user. Trade-offs are part of the game design.
The game stats allow us to evaluate the reality of how weapons are used and cut through the perception or emotions. We've started to use those stats to help us analyze the reality. It's early days. We have to think carefully about how it informs our decisions.
As frustrating as the AK74u conversation was for many people, I learned some important things from it. It was a really good reminder how I take for granted how the game works and what is technically feasible. Let me give you an example:
Some gamers said to me, "Why don't you dial back the fire rate on the Rapid Fire version?"
This seems like a completely reasonable suggestion, unless you know how the engine (and Rapid Fire) technically works.
The community provided many suggestions that seem completely reasonable, unless you know how the engine works. Responding to dozens, if not hundreds, of suggestions with an explanation of why they are not practical isn't something I could realistically do.
I don't want this to dissuade us from having a dialog, but I need to think carefully about what topics can realistically be asked about.
Gameplay tuning is a fickle beast. One man's perfect is another man's nightmare. I don't think it's perfect, but it is far from a nightmare. It's the most popular online shooter. If it was horribly unbalanced, unfair, or completely unfun - it wouldn't be.
Finally, I am fully aware that these are not the only game play issues on the minds of the Black Ops community at large. Many are being considered; some will not. When and if it becomes appropriate to discuss them with you, we will.
We remain committed to making small game play tweaks to the game. We've tweaked Snipers as a whole. We've tweaked Knifes. We will tweak Second Chance, the RC-XD, and even some guns.
After all that is done, and we feel comfortable that we haven't made things worse in anyway, we will figure out where to go next.
Fans should remain optimistic, but realistic. Over a million people play the game every day. 99% of them we will never get the opportunity to hear from directly the way we do from forum, Twitter, or Facebook users.
David 'Vahn' Vonderhaar
mwoah, ik lees nog steeds weinig concreets... + second chance moet er gewoon uit en stopping power erin. punt. Ik vind de ak74u iets aanpassen qua kick genoeg, ook met grip en rapid fire maakt hem echt niet supergeweldig insta killer. Je moet nog steeds redelijk richten. Er zal toch altijd een wapen de beste zijn en het meest gebruikt worden.Kluutmaran schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:58:
[...]
Leuk om te lezen hoe ze bezig zijn de game te veranderen en waarom ze dingen wel / niet doen.
Als laatste leuk dat ze dit aanpakken maar zorg nou eerst dat de game goed draait voordat je die gameplay tweaks doorvoert. na 3 maps vastlopers vind ik wel iets irritanter dan de ak74u.
Bloc, dat was echt zo'n ondergewaardeerde map IMHO, hij was perfect voor snipers. Maar ook perfect voor mensen met een AR, omdat je niet per-se door het midden moest om naar de andere kant te komen. Je kon ook rustig sluipen door de gebouwen links en rechts.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:52:
[...]
Overgrown, pipeline en bloc, lekker met de sniper of g3, crash en crossfire altijd leuk, vooral s&d
zeker, helemaal mooi met een ak47 met silencer en dead silence, uav jammer en dan maar snipers afschietenD4NG3R schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Bloc, dat was echt zo'n ondergewaardeerde map IMHO, hij was perfect voor snipers. Maar ook perfect voor mensen met een AR, omdat je niet per-se door het midden moest om naar de andere kant te komen. Je kon ook rustig sluipen door de gebouwen links en rechts.
Volgens mij staat daar dat zij ook niet echt vinden dat de AK-74u 'overpowered' is, maar dat het meer emotionele reactie's zijn, & daar ben ik het best wel mee eens. Het maakt nl geen reet uit met welk wapen ik speel, ze gaan allemaal net zo makkelijk neer.. De wapens reageren alleen allemaal net even anders. Het enige wat ze misschien hadden moeten doen was de AKu met de Kiparis switchen, maar dan nog blijft de AKu een machinegeweer in een rijtje machinepistolen..DanielWW2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:20:
En daar gaat hopelijk de AK74U.![]()
http://www.callofduty.com...0&t=395159&st=0&sk=t&sd=a
Kepi_nl
(Teminste, ik neem aan dat de meeste mensen het er hier mee eens zijn, dat CoD2 en CoD4 zeer goed waren).
Last stand is nu PRECIES zoals het hoort!DanielWW2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:20:
En daar gaat hopelijk de AK74U.![]()
http://www.callofduty.com...0&t=395159&st=0&sk=t&sd=a
[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 14-01-2011 13:20 ]
Verwijderd
Ik heb een Montage gemaakt met wat mooie Sniping clips. Er zitten ook nog wat Soundwhore momenten in
Het is gecapt vanaf de youtube-functie van de website en daarna ge-edit. Hierdoor is de kwaliteit niet wat ik hoopte dat het zou zijn.
Toch zou ik graag nog tips krijgen over wat ik volgende keer beter kan doen
De clips komen uiteraard uit Public matches.
De link: http://www.youtube.com/watch?v=mAPIA5S0yt4
Veel kijk plezier.
vrgr,
N2B
Dat is nog altijd jouw mening hè. Ik vote standaard tegen Launch en Radiation. Ik vind ze kut in elkaar zitten, en de spawnplekken zijn bij beide kut. Ineens zit het hele team achter je. Vooral bij Launch is dat heel erg.Bulls schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:35:
Nouja ik vind de map design beter dan MW2 omdat je nu niet in elke map na 1 stap zetten al gelijk getubed kan worden. Bij MW2 was ELKE map gewoon zo dat je kon spawncampen in roundbased matches zoals S&D Of je werd wel gesniped of je werd getubed. Dat was echt![]()
Summit is juist weer een van mijn favorieten. Daar pak ik standaard Marathon en Lightweight en de AK74u, en rennen maar. Heerlijke map.
Wat een k*tkwaliteit. Erg veel bijzonders toont de video ook niet, het zijn een paar leuke kills achter elkaar geplakt. De muziek past er absoluut niet bij, maar is IIG wel een stuk beter als wat je meestal hoort (Van dat schreeuw metal....)
Owja: En dat blokje rechtsonder, laat dat verdwijnen na 5-10 secs...
Welke video-editor gebruik je?
Het is misschien rottig om te zien, maar rechtsonderin staat de PS3 keypad. FRAPS is geen optie op de PS3 neem ik aanSouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:39:
[...]
Eerste major tip: download fraps even gebruik dat om vanaf de renderfunctie van BO te cappen en zo beter beeld te krijgen. *volgens mij* is virtualdub het programma wat eerder werd aangeraden, compressie voor mpeg-4 kiezen en als avi opslaan. 1080p en top beeld met niet al te gigantische bestanden, die van fraps zijn enorm.
[ Voor 72% gewijzigd door D4NG3R op 14-01-2011 13:41 ]
Eerste major tip: download fraps even gebruik dat om vanaf de renderfunctie van BO te cappen en zo beter beeld te krijgen. *volgens mij* is virtualdub het programma wat eerder werd aangeraden, compressie voor mpeg-4 kiezen en als avi opslaan. 1080p en top beeld met niet al te gigantische bestanden, die van fraps zijn enorm.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:31:
Goedendag COD gamers,
Ik heb een Montage gemaakt met wat mooie Sniping clips. Er zitten ook nog wat Soundwhore momenten in
Het is gecapt vanaf de youtube-functie van de website en daarna ge-edit. Hierdoor is de kwaliteit niet wat ik hoopte dat het zou zijn.
Toch zou ik graag nog tips krijgen over wat ik volgende keer beter kan doen
De clips komen uiteraard uit Public matches.
De link: http://www.youtube.com/watch?v=mAPIA5S0yt4
Veel kijk plezier.
vrgr,
N2B
nvm, ik heb het niet gekeken, lukt niet hier op werk
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 13:44 ]
(CoD4 welistwaar, maar deze word hoog gewaardeerd)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-6V_nD071S8&feature=related]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AEQVKWsURLU&feature=relmfu]
Het domme is, dat bijna niemand een fatsoenlijk argument kan geven waarom. En dan een argument zonder mening(en).Bulls schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Juist de lamer kit dus, knive runner of AKu lekker noob.
Maarja iedereen vind iets wel weer noob, was net in een server waar ze flashbang weer noob vinden....
[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 14-01-2011 13:51 ]
Juist de lamer kit dus, knive runner of AKu lekker noob.bram1984 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Dat is nog altijd jouw mening hè. Ik vote standaard tegen Launch en Radiation. Ik vind ze kut in elkaar zitten, en de spawnplekken zijn bij beide kut. Ineens zit het hele team achter je. Vooral bij Launch is dat heel erg.
Summit is juist weer een van mijn favorieten. Daar pak ik standaard Marathon en Lightweight en de AK74u, en rennen maar. Heerlijke map.
Maarja iedereen vind iets wel weer noob, was net in een server waar ze flashbang weer noob vinden....
Wat kraam jij nu weer voor een onzin uit? Als jij een betere class weet voor op Summit, dan hoor ik het wel. Het is zelfs de enige map waarop ik met een AK74u rond loop.Bulls schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Juist de lamer kit dus, knive runner of AKu lekker noob.
Ga jij anders lekker moeilijk doen en met een sniper rifle op Summit rondlopen. Want dan ben je pas een pro, JWT.
Verwijderd
Thanks voor de tips nog! Maar helaas speel ik op de PS3 en edit ik op Mac.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:39:
[...]
Eerste major tip: download fraps even gebruik dat om vanaf de renderfunctie van BO te cappen en zo beter beeld te krijgen. *volgens mij* is virtualdub het programma wat eerder werd aangeraden, compressie voor mpeg-4 kiezen en als avi opslaan. 1080p en top beeld met niet al te gigantische bestanden, die van fraps zijn enorm.
nvm, ik heb het niet gekeken, lukt niet hier op werk
Ik heb nog een Composit naar Usb met Cap software maar alle conversies (van MPEG2 naar werkbaar format) laten ook weinig van de kwaliteit heel.
Ik zal hem trouwens nog even embedden:
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 14-01-2011 14:16 ]
Alsjeblieft geen stopping power, zeg! Dan wordt dat weer een "must-have" perk en kan je dus niks leuks meer doen met je tweede perk slot.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:04:
[...]
mwoah, ik lees nog steeds weinig concreets... + second chance moet er gewoon uit en stopping power erin. punt.
Bovendien moeten ze dan weer van beginnen met het balancen van wapens
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 18:20 ]
Het word op T.net niet gewaardeerd om anderen aan exploits en glitches te helpen. Verwijder je post eventjes.
pff alsof ze dat gaan doen, dat is gewoon jezelf een epic fail stempel op de kop stampen, nee zoals ze het nu doen, beetje aanpassen is toch de enige stap die ze kunnen zetten. Ik WOU alleen dat ze SC eruitgegooit hadden en stopping power erin. Het enige wat je dan idd hebt is dat het wel een heel erg overpowerde perk word, dan zou je jugger er ook weer in moeten doen, enz enz. bla bla mw2 all over again. Als ze die halve sec. godmode eruit kunnen halen, kleine ads pauze bij de dive/prone ben je al een heel eind.MicScott schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:31:
[...]
Alsjeblieft geen stopping power, zeg! Dan wordt dat weer een "must-have" perk en kan je dus niks leuks meer doen met je tweede perk slot.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 14:56 ]
Verwijderd
Eens, ik gebruikte in MW2 ook altijd SP omdat ik eigenlijk niet meer zonder kon. Bijna iedereen gebruikte het. Second chance moet er gewoon in blijven. Blijft mooi al die gefrustreerde reacties van mensen die het afleggen tegen een halfdood mannetje met een pistooltje, alleen maar omdat ze zelf niet opletten. Ik kom ze ook vaak zat tegen en ben in BO, itt MW2, nog nooit gekilled door een second chance. En begin nu niet over die seconde onkwetsbaar. Je ziet overduidelijk wanneer iemand in SC gaat en dan blijf je gewoon doorschieten tot ie dood is.MicScott schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:31:
[...]
Alsjeblieft geen stopping power, zeg! Dan wordt dat weer een "must-have" perk en kan je dus niks leuks meer doen met je tweede perk slot.
Ik vind er toch wel aantal mooie kills tussen zitten.D4NG3R schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:46:
Btw, hier een leuk rijtje fragmovies:
(CoD4 welistwaar, maar deze word hoog gewaardeerd)
[video]
[video]
[video]
[video]
[...]
Het domme is, dat bijna niemand een fatsoenlijk argument kan geven waarom. En dan een argument zonder mening(en).
Vooral de sniper kills zijn gruwelijk
PSN: Von_Smallhausn
Kun jij je hier eens wat meer inhouden?SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:26:
[...]
Tering man dat is toch echt slecht gewoon, hoe krijgen die paupers het ook weer voor elkaar....
Zeker leuk om te lezen. Ik ben met name heel enthousiast over het feit dat last chance aangepakt gaat worden. Dat het erin blijft vind ik sowieso al minder, maar de verbetering mag nog wel als positief opgevat worden.Kluutmaran schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:58:
[...]
Leuk om te lezen hoe ze bezig zijn de game te veranderen en waarom ze dingen wel / niet doen.
Overigens, de power van de RC-XD vond ik nog wel gebalanceerd. Spelers met Flack Jacket kon je niet killen en als je bij de rest gewoon voldoende afstand had kreeg je hen ook niet dood. Jammer dat ze die minder sterk gaan maken. Het zou wel vet zijn als ze hem zó konden ontwerpen dat je hem omhoog zou kunnen laten springen. Zie je als speler ineens een RC-XD recht voor je hoofd springen. Dan sta je ook heel snel van *kuch* ... epic!
Hoe hij verder alles vertelt is lekker gestructureerd. Kortom, goed om te lezen allemaal
Gister was het inderdaad vrij belachelijk. We zaten maar met 8 man in de server ofzo. Kon zijn dat het mijn schuld was geweest, ik had RC open staan... Enfin, komt allemaal wel goedreemprive schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:38:
Ik ga weer een ticket openen voor Tigers 1. Slaat nergens op die restarts.
[ Voor 71% gewijzigd door Fid3lity op 14-01-2011 15:22 ]
Ik heb het over de server aanbieder, gamerservers, niet over de tigersBlue-Tiger schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:12:
[...]
Kun jij je hier eens wat meer inhouden?
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 15:19 ]
Beetje overdreven vind je niet?D4NG3R schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:53:
[...]
Het word op T.net niet gewaardeerd om anderen aan exploits en glitches te helpen. Verwijder je post eventjes.
Dat "truukje" heeft nauwelijks effect op andere spelers, zou geen reden kunnen verzinnen waarom dit voor jou als erg wordt ervaren..
Het is en blijft een exploit, welke je best wel een zwaar voordeel geeft op andere spelers. Aangezien je minstens level 15 - 20 bent, eer je 30K hebt opgespaard.Remzz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:38:
[...]
Beetje overdreven vind je niet?
Dat "truukje" heeft nauwelijks effect op andere spelers, zou geen reden kunnen verzinnen waarom dit voor jou als erg wordt ervaren..
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 15:49 ]
Verwijderd
Ik bedoel, je verdient massas van dat spul en het enige waar je het aan uit hoeft te geven zijn een handje vol guns met attachments.
en je 3 perks...
ik ga altijd de prestige in met een COD puntje of 60000.
overigens weet ik niet of het een BUG is.
Maar als ik de prestige in ga, raak ik ook die prestige leaderboard kwijt... iemand anders die dat ook heeft?
Same here, ik wil meteen aan het begin al 10 custom classes maken, dus die CP gaan er tot level 35 ofzo sneller doorheen dan dat ik ze verdien.vinom schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:12:
Op het begin zit ik altijd met te weinig CP. Rond level 30 heb ik pas genoeg..
Ik wel want zonder die 5 custom classes word ik gek. En de 11e wil ik dan ook nog wel halen eigenlijk, voor de face paints.En de 14e voor het Embleem.. En dan waarschijnlijk toch nog de 15e voor de gold camo.. >.>SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:28:
Ga dan ook niet prestige, overbodig voor mij. Heb geen virtuele viagra nodig
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ah dan blijf ik denk ik in de 14e... In MW2 bleef ik ook in de 9e prestige omdat dat icoontje het icoon van de 10e prestige alle hoeken van de visuele arena laat zienRynji schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:35:
14e is al gold camo.
Dan denk ik ook... moeite gedaan om in de 14e te komen ga dan ook door tot de 15e
PSN: Von_Smallhausn
Mazzeltje Grey, dat scheelt je weer een prestigeRynji schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:35:
14e is al gold camo.
SPUIT 11!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 14-01-2011 16:51 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Nog 13 prestiges te gaan hier dusRynji schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:35:
14e is al gold camo.
Ik vind prestiges doen eigenlijk wel leuk, maar het staat me tegen dat ik nooit meer dan een handjevol perks op "pro" krijg. (Zeker niet als je bijna alleen S&D speeltMystikal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:50:
[...]
Mazzeltje Grey, dat scheelt je weer een prestige
SPUIT 11!!!
Alleen eenmaal bij level 27 aangekomen gebruik ik niks anders meer dan me sniper
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik ga btw tot Prestige 11, mooiste icoontje imo
[ Voor 25% gewijzigd door vinom op 14-01-2011 19:31 ]
Alleen jammer natuurlijk dat ik dan maar 5 custom classes heb, maarja dan ook geen verleiding om ingame snel te wisselen naar een easymode class als je vijf dingen tegelijk wilt proberen
@hieronder: perk 2 bepaalt een beetje je wapen keuze:
Hardened: voor assault rifles (kan ook wel met LMG's, maar zit je wel met de super trage reload omdat je geen SoH hebt
Sleight of Hand: kan eigenlijk met alles, maar vooral handig voor LMG's of als je geen dualmag hebt en je speelt aanvallend.
Steady Aim: voor run and gun speelstijl dus SMG's en shotties.
Warlord: voor extra nades en als je echt 2 attachments nodig hebt op je wapens.
Scout: voor snipers.
Perk 1 en 3 bepalen meer je speelstijl en gametype.
Zo heeft 3arch het bedoeld denk ik.
[ Voor 52% gewijzigd door Gundogan op 14-01-2011 20:53 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Vroeger was ik veel minder orgineel, op elke class stopping power. Op 1 ghost class na
SoH en warlord zijn ook mijn enige 2 keuzes bij Perk 2.
Perk 3 zit eigenlijk niets interessants tussen. Ik speel vaak met tv geluid dus heb niet zoveel aan Ninja, marathon een beetje want ik sprint wel regelmatig, SC ben ik geen fan van, tactical mask zou wel helpen tegen al die keren dat ik mezelf weer eens flash
Bij men kiparis nam ik eerst warlord om extended mags en grip te hebben, maar ik begon me te ergeren aan de vreselijk trage manier waarop die man zijn mags verwisselt... Dus neem ik SoH zoals in elke class die ik heb
Sjoow, net eff potje op PS3 gespeeld bij vriende ipv de PC-only here. Jezus, hitmarker registratie is er nog veel erger
Ofwel komt dit omdat ik suck op van die joydingetjes, maar geef mij toch maar PC
[ Voor 44% gewijzigd door Mavamaarten op 14-01-2011 22:01 ]
Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client