[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

SouLLeSSportal schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Ik heb bij een sniper only wel twee keer een kick gekregen voor gebruik van de psg-1 (geen idee waarom eigenlijk, het is geen autosniper maar goed 8)7 )
dus het bestaat wel, aangezien er ook een kereltje die weer irritant de smg gebruikte ipv de sniper maar pas na de autokick tijd van een minuut weg was en dus niet gelijk gekicked werd door een admin.
"insertblaatdinghier" only servers zijn sowieso kansloos.. dat dat gewoon ook ranked mag heten is mij een raadsel.

En dan je kicken als je een sniper gebruikt in een sniper only server 8)7

maar ja, ik heb ook een hekel aan admins die het leven niet begrijpen. Gaan ze in domination huilen dat ik een punt aan het defenden ben.. wtf? ga tdm doen dan als je niet wilt dat mensen naast de vlag blijven staan om te winnen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Stomme admins :(
Net 2x gekickt uit server waar ik nogal goed bezig was (23 - 3) met de droge boodschap "I just don't like you"...
Geef toch gewoon toe dat je niet kan winnen. Hoe komt zo'n lul aan een server anyways }:|

Best grappig. We zouden beter dit topic renamen naar "[Multi] Call of Duty: Black Ops : Het huiltopic" :9

[ Voor 32% gewijzigd door Mavamaarten op 17-01-2011 19:07 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ja, ik ben als console gamer ook erg jaloers op de dedicated servers :+ Echt, alleen maar positieve verhalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Ik heb bij een sniper only wel twee keer een kick gekregen voor gebruik van de psg-1 (geen idee waarom eigenlijk, het is geen autosniper maar goed 8)7 )
dus het bestaat wel, aangezien er ook een kereltje die weer irritant de smg gebruikte ipv de sniper maar pas na de autokick tijd van een minuut weg was en dus niet gelijk gekicked werd door een admin.
Op mijn Sniper Only server is het ben je level 27 of hoger dan gebruik enkel je L96, daaronder gebruik je drag of wa2k, PSG1 = autokick. :) Dit doe ik omdat ik een hekel heb aan mensen die met hun sniper gaan lopen sprayen, wat met de L96 niet kan (bolt-action), en zodra een persoon onder level 27 gaat lopen sprayen kan hij ook een kick verwachten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vraaag op 17-01-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VX9XYFJMobI&]

Denk niet dat ik een grote fan van deze mappack ga worden. Die nieuwe dingen zoals ziplines en autoturrets zijn me iets te gimmick en de maps zien er ook erg chokepoint achtig uit.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
@ Vraaag

Dus dan denk je leuk met je sniper te gaan spelen, word je vervolgens weer gekicked omdat je de verkeerde hebt.. pff het word steeds gekker, ben wat dat betreft blij dat ik niet meer op de PC shooters speel

[ Voor 3% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 17-01-2011 20:01 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb nu al zin in Discovery en Berlin Wall. *O* Gimme, gimme, gimme! En ook al wordt hij eerst op de XBox 360 uitgegeven, maak het filmpje de volgende keer aub met PC graphics. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Vind die maps er nog best goed uit zien moet ik zeggen. Je ziet wel duidelijk dat ze er veel beter uit zien dan de 'loading screens' die er al van online stonden (of al in de game zaten zelfs geloof ik), dus het is niet alsof ze de maps al klaar hadden en ze nu gewoon later releasen, daar ben ik wel blij om dus.

Die zipline heeft inderdaad een hoog gimmick gehalte, maar het ziet er realistisch genoeg uit, en als je er echt tactisch voordeel aan hebt (wat je moet afwegen tegen het feit dat er meestal 8 campers liggen te wachten tot iemand zo dom is dat ding te gebruiken) dan kan het best goed werken denk ik.

Die autoturrets vind ik echter niks... Maar even zien hoe dat uitpakt in de map zelf.

Dat de maps veel chokepoints hebben kun je nu echt nog niet zeggen denk ik. De enige duidelijke is die brug in Discovery maar ik denk toch dat dat niet de enige weg is anders zal die map niet lang gespeeld worden ben ik bang, een enkele doorgang in de hele map is gewoon een doodsteek voor een map, en ik weet zeker dat de makers niet zo stom zijn.

Ik ben meer benieuwd naar de zombie map echter :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sagaris schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:08:
Heb nu al zin in Discovery en Berlin Wall. *O* Gimme, gimme, gimme! En ook al wordt hij eerst op de XBox 360 uitgegeven, maak het filmpje de volgende keer aub met PC graphics. |:(
Ja, want die zijn met YouTube 720P + compressie echt veeeeeel mooier :+ Ik speel op de 360 ook echt met al die korrels en tearing enzo, echt waar.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 17-01-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
PWM schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:15:
Ja, ik ben als console gamer ook erg jaloers op de dedicated servers :+ Echt, alleen maar positieve verhalen 8)7
Lees eens een paar bladzijdes terug, 90% van de PS3 spelers kunnen nog steeds niet fatsoenlijk spelen. Ja dan heb je een xbox, heb je gewoon geluk gehad, een PS3 is ook een console. Dus dat het op PC zoveel slechter zou zijn is onzin...
PWM schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:30:
[...]
Ja, want die zijn met YouTube 720P + compressie echt veeeeeel mooier :+ Ik speel op de 360 ook echt met al die korrels en tearing enzo, echt waar.
Het is gewoon een keihard feit dat de graphics op de PC op max settings veel beter zijn, dus ook dit is onzin. Je zal me echt niet horen klagen over graphics op de xbox, heb er zelf ook een en die zijn meer dan prima im de meeste games, maar de PC is gewoon mooier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

NickThissen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:36:

[...]

Het is gewoon een keihard feit dat de graphics op de PC op max settings veel beter zijn, dus ook dit is onzin. Je zal me echt niet horen klagen over graphics op de xbox, heb er zelf ook een en die zijn meer dan prima im de meeste games, maar de PC is gewoon mooier.
Ik vind het ook een feit dat de graphics in deze game erg laag zijn ingesteld, zodat snel een gelijke versie voor alle platformen aangeboden kon worden.

Sure, de textures op de xbox zijn een stap omlaag van die van de PC (en PS3). Maar ze zijn op de PC ook nog wel erg 2009.

De PC game is wel mooier, maar nog steeds bijzonder matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Chef_v_leeuwen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:01:
@ Vraaag

Dus dan denk je leuk met je sniper te gaan spelen, word je vervolgens weer gekicked omdat je de verkeerde hebt.. pff het word steeds gekker, ben wat dat betreft blij dat ik niet meer op de PC shooters speel
Er zijn gelukkig nog 10000 andere servers waar ze sprayers wel toelaten. :) Een L96 is gewoon de bomb in Black Ops, dus snap überhaupt niet waarom je de PSG zou willen gebruiken. :)

Anyways, de AK47 in deze game vind ik zeker weer relaxed. :)
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - AK47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:04
Wegens de vele hacks in Modern Warfare 2 momenteel ben ik ook maar weer ff n middagje aan de Black Ops gegaan. In het begin ging het allemaal prima, kon gewoon lekker spelen en liep allemaal wel lekker. Later werd de verbinding slechter en kreeg ik heel erg vaak de melding connection interrupted enzo.. Zal wel komen omdat dr een hele hoop mensen dan gaan spelen omdat school uit is en klaar met werk denk..
Vet irritant want opzich is de rest van de gameplay niet slecht.

Verder irriteer ik me nog wel aan het feit dat je helemaal niks meer kunt als je beschoten wordt.. In MW2 kon je je nog omdraaien en terugschieten, maar nu lijk je helemaal te freezen en ben je machteloos.
En de geluiden van de guns vind ik nog wat miezerig, beetje klapper pistooltjes..

Wat zijn jullie favoriete guns? Ik ben nu lvl 42 en ik gebruik regelmatig de Galil of de AUG H Bar.. Of die classified sniper. Verder vind ik het allemaal niet zo spectaculair.. Commando schijnt wel super chill te zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door HansAnders07 op 17-01-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

HansAnders07 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:51:Commando schijnt wel super chill te zijn?
Probeer eens de AK-74u of de AK-47 ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben benieuwd of er met de nieuwe maps ook iets gebeurd met het spawnsysteem, wat nog steeds by far het slechtste is in de markt. Hopelijk krijgen ze eindelijk een beetje intelligentie in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:04
Mon0lith schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:02:
[...]

Probeer eens de AK-74u of de AK-47 ;)
Heb de AK74U al is geprobeerd, vind deze niet zo denderend. de AK 47 zal ik straks is even testen!
Thanks!
PWM schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:03:
Ben benieuwd of er met de nieuwe maps ook iets gebeurd met het spawnsysteem, wat nog steeds by far het slechtste is in de markt. Hopelijk krijgen ze eindelijk een beetje intelligentie in het systeem.
Dit viel me ook heel erg op inderdaad, in MW2 spawnde je gewoon op een leeg stukje van het level, maar bij Black Ops spawnen ze gewoon naast je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Sagaris schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:08:
PC gamers nog steeds de meest oogklepperige gamers die er zijn :X

Ze laten de Xbox pack zien omdat die als enige al een releasedate heeft en dan nog klagen dat ze pc graphics zouden moeten gebruiken want poeheeh het doet zeer aan mijn ogen zo lelijk...

Wel fijn dat ze maps maken die vanuit de community gevraagd zijn maar dit kan natuurlijk ook van te voren gepland zijn. Ze wisten ook wel dat er weinig sniper mogelijkheden zijn in de maps die nu uit zijn en er dus vanuit de community om gevraagd zou worden.

Discovery map lijkt een beetje op Facing worlds van UT, wat een erg vette CTF map was / is! Ook erg vet om de bruggen op te kunnen blazen.

Berlin wall ziet er ook erg vet uit al moet ik zeggen dat de auto turrets niet echt mijn ding zijn.

Stadium ziet er op de 1 of andere manier erg bekend uit. Lekker gangetjes en hoekje om te rushen waarbij hopelijk de map groot genoeg is en geen 2de nuketown word.

Kowloon lijkt me niet de beste map

Al met al kijk ik er naar uit om de mappack te kopen voor meer afwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Kluutmaran schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:14:
[...]

Ze laten de Xbox pack zien omdat die als enige al een releasedate heeft en dan nog klagen dat ze pc graphics zouden moeten gebruiken want poeheeh het doet zeer aan mijn ogen zo lelijk...
Take a chill pill. Ik zeg dat, omdat het vanuit een marketing oogpunt natuurlijk niet heel slim is om niet je beste graphics te laten zien. Naar mijn mening. De map pack is een product voor alle platformen, waarom laat je dan niet de graphics zien van het platform waar de meeste mogelijkheden mee zijn. Dus niks 'oogklepperige PC-gamer', thank you very much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb het filmpje twee keer bekeken, en ik zie echt geen merkbare verschillen in graphics met de PC versie (speel zelf ook PC versie). Maps lijken me allemaal wel tof :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NickThissen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:36:

Het is gewoon een keihard feit dat de graphics op de PC op max settings veel beter zijn,
Tuurlijk is de PC mooier (indien je de PC ervoor hebt). Maar dat verklaart nog niet de |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:29:
Ik ben meer benieuwd naar de zombie map echter :)
Ik ook, blij dat er een nieuwe komt. :) Kino begint te vervelen en Five is gewoon echt niet te doen (of wij zijn veel te slecht... spawnsysteem voor de zombies daar is gewoon bagger als je de lift gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
PWM schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:47:
[...]

Tuurlijk is de PC mooier (indien je de PC ervoor hebt). Maar dat verklaart nog niet de |:(
Ik ging er enkel op in omdat het erg negatief overkwam, alsof de xbox zoveel beter is... Maar goed, ik snap ook niet helemaal waarom ze trailers niet op hoogst mogelijke kwaliteit doen, ook al is dat niet te zien op youtube (ik heb al genoeg reclames van BO op tv gezien, zou me niks verbazen als deze ook nog langs komt). De reden daarvoor is echter geloof ik omdat ze een contract met MS hebben dat ze in promotie beelden enkel de xbox laten zien (zelfde contract waardoor ze op de xbox alles een maand eerder uitbrengen). Weet niet zeker of dat waar is maar het lijkt er tot nu toe wel op. Het lijkt erop dat MS ook weet dat hun console de minste graphics produceert, dus om het niet tegen te laten vallen kopen ze activision maar om zodat iedereen de kwaliteit van de xbox als default waardeerd ofzo :P

Maja, de graphics boeien me heel weinig, ik heb MW2 op de xbox veel gespeeld en daar waren de graphics ook beduidend minder dan op de PC (waar ik hem later ook voor heb gekocht), maar of dat uitmaakt voor het speelplezier..? Nee, totaal niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Overigens heb ik net m'n SPAS nog eens uit de kast getrokken, kwam toeval een rondje Nuketown langs in TDM. Ik doe niet aan nuketown only servers, vind er normaal ook geen zak aan, maar met de SPAS is het heerlijk zeg 8)

Geeindigd met 44-5 geloof ik met paar leuke acties erin. Filmpje is aan het renderen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 11:17
Gisteren 1e prestige weer ingegaan, weer lekker geld sparen en wapens unlocken... Speel je nog eens met de M16 en zo :)

Irriteer me de laatste tijd een beetje aan de napalm trouwens. Staat er bij het laadscherm zo'n tip dat je binnen kunt schuilen voor airstrikes, napalm, enz., maar dat is dus onzin. Maak regelmatig mee dat ik midden in een gebouw wordt gekilled door napalm. Die vlammen slaan nergens op, loop je er in een straal van 10 meter omheen, vlieg je alsnog in de fik. Lekker is dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Tower410 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:21:
Gisteren 1e prestige weer ingegaan, weer lekker geld sparen en wapens unlocken... Speel je nog eens met de M16 en zo :)

Irriteer me de laatste tijd een beetje aan de napalm trouwens. Staat er bij het laadscherm zo'n tip dat je binnen kunt schuilen voor airstrikes, napalm, enz., maar dat is dus onzin. Maak regelmatig mee dat ik midden in een gebouw wordt gekilled door napalm. Die vlammen slaan nergens op, loop je er in een straal van 10 meter omheen, vlieg je alsnog in de fik. Lekker is dat :X
Tijd om flak jacket pro te halen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gundogan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:37:
[...]

Tijd om flak jacket pro te halen dan ;)
Daar ben ik mee bezig om dezelfde reden. Best irritant als je in de killcam de vlammen dwars door de muren ziet gaan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vraaag schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:49:
[...]

Er zijn gelukkig nog 10000 andere servers waar ze sprayers wel toelaten. :) Een L96 is gewoon de bomb in Black Ops, dus snap überhaupt niet waarom je de PSG zou willen gebruiken. :)

Anyways, de AK47 in deze game vind ik zeker weer relaxed. :)
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - AK47
Dus omdat jij vind dat de L96A1 de beste is mag ik dus niet zelf kiezen voor een psg-1? lekker logisch, het is gewoon bijna het zelfde behalve dat die semi auto is maar qua gameplay is die praktisch hetzelfde. Ik vind de psg-1 in sniper only gewoon fijner omdat ik er beter mee speel *zonder* spray.

De enige map die mij echt wat lijkt is berlin wall maar helaas hebben ze daar weer van die lamme turrets ingezet |:( discovery is mss nog wel maar de rest is niet echt wat lijkt me...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En bij deze nog even snel m'n filmpje geupload
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CVRl6bT-TLc]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, mooi sprongetje op 3:50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:34:
[video]
lekker potje alhoewel ik zelf niet van de shotties ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

[video]
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sagaris schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:24:
[...]

Take a chill pill. Ik zeg dat, omdat het vanuit een marketing oogpunt natuurlijk niet heel slim is om niet je beste graphics te laten zien. Naar mijn mening. De map pack is een product voor alle platformen, waarom laat je dan niet de graphics zien van het platform waar de meeste mogelijkheden mee zijn. Dus niks 'oogklepperige PC-gamer', thank you very much.
Of je daar tegenwoordig zo blij mee moet zijn, laten we maar even in het midden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:21:

haha zo herkenbaar, ben vaak genoeg in villa kapot gegaan in die villa door napalm of rolling thunder.
typische bullshit deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
[video]
Lekker white! Geniaal! :o

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Grappige reactie. PC gamers oogkleppen? Nee PC gamers weten dat hun platform superieur is aan andere platforms als het op graphics aankomt. Niet dat graphics altijd het belangrijkst zijn maar in de reactie van Sagaris ging het even over graphics. Mits de juiste hardware wordt gebruikt zal de PC altijd boven de console versie van een game staan. Bovendien is de PC naar mijn mening qua gameplay ook superieur als het om shooters gaat. Muis/keyboard vs. controller.
Zoals NickThissen al zei heeft MS een deal met Activision. Alle promo videos, demo's op gamebeurzen, release van DLC, gebeurt allemaal op de XBox. De rest komt later. Patches? Eerst XBox, de rest komt later. Kleine fixjes en verbeteringen omdat de XBox spelers daarom vragen, terwijl de game op PC en PS3 grote problemen heeft? Geen probleem. De meeste problemen zijn nu grotendeels verholpen maar dat heeft wel bijna twee maanden geduurd. Zo gaat het nu met BO maar zo ging het ook met MW2. XBox first, the rest later. En dan heb jij het over PC gamers met oogkleppen op.
[...]
Ze laten de Xbox pack zien omdat die als enige al een releasedate heeft
Goh, hoe zou dat toch komen dat deze als eerste een releasedatum heeft??? En wat toevallig dat dit bij de vorige mappacks (MW2) ook al zo was. 8)7 Doe je eigen oogkleppen eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

[video]
Lekker potje, ga binnenkort toch ook maar is ff de SPAS proberen. Heb m nog nooit gebruikt, dus kan m mooi gebruiken om wat extra XP van de challanges halen voor mn laatste leveltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:46:
[...]

Goh, hoe zou dat toch komen dat deze als eerste een releasedatum heeft??? En wat toevallig dat dit bij de vorige mappacks (MW2) ook al zo was. 8)7 Doe je eigen oogkleppen eens af.
Omdat MS ze daar geld voor biedt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi filmpje Nick. Mag ik je de silencer aanraden? Hij heeft geen effect op de damage drop off of damage uberhaupt. Het is een kostenloos voordeel!

(Nadeel kan zijn dat je het geluid van de unsilenced Spas veel vetter dan de poef poef van de silenced variant.:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:31:
[...]
Omdat MS ze daar geld voor biedt.
Uh, ik was sarcastisch, uiteraard snap ik dat MS daar centjes voor heeft betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
zeer mooi filmpje!

zoals hierboven genoemd is met silencer inderdaad beter.

maar waarom een UAV als men ook een heli kan nemen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:48:
maar waarom een UAV als men ook een heli kan nemen?;)
Omdat niet iedereen een egocentrische lambal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[video]
Leuk filmpje, maar ik vraag me af of jij nou zo goed bent, of de spelers in het andere team nou zo slecht. Echt sommige kills waren gewoon te makkelijk. Doet natuurlijk niks af aan je gameplay, maar als ik sommige gewoon stil zie staan tussen de vrachtwagen en het huis in, tja dan vraag je er gewoon om om afgemaakt te worden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
MicScott schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Omdat niet iedereen een egocentrische lambal is?
dus ik ben een egocentrische lambal..?!?

nou bedankt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:03:
[...]

dus ik ben een egocentrische lambal..?!?

nou bedankt :-(
Neen dat zei ik niet, UAV is natuurlijk veel handiger voor het grotere doel dan een chopper gunner. (Bovendien zijn chopper gunners saai om naar te kijken in youtube.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

hah, alsof je anders gaat spelen omdat het er leuker of minder leuk uitziet op youtube :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MicScott schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:30:
[...]

Neen dat zei ik niet, UAV is natuurlijk veel handiger voor het grotere doel dan een chopper gunner. (Bovendien zijn chopper gunners saai om naar te kijken in youtube.)
je kan natuurlijk fastforwarden/knippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

superwashandje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:36:
hah, alsof je anders gaat spelen omdat het er leuker of minder leuk uitziet op youtube :P
Nee maar die discussie ontstond n.a.v. een youtube filmpje, ergo: ik ben blij dat White geen chopper gunner had want dat is saai!

Sjongejonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:42:
[...]

je kan natuurlijk fastforwarden/knippen ;)
Ja maar dan mis je zo 1,5 minuut van je 5 minuten durende filmpje.

(Ik heb niks te doen vandaag dus ga zwaar in dit topic spammen.)

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 18-01-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik gebruik UAV omdat ik dan constant op de radar kan kijken. Kijk nog eens goed, ik denk dat 33% van mijn kills alleen gelukt zijn omdat ik wist dat er vijanden waren achter het huis, in de garage, achter de bus, in het raam, etc, en dat kon ik op de radar zien. Vooral als je met SPAS speelt is dat handig omdat je binnen korte afstand moet komen om een kans te maken, dus moet je echt weten waar ze zitten.

En ik speel bewust niet silenced SPAS. Ik probeer een beetje uit welke nou beter werkt. Volgens de stats zijn ze exact gelijk ja, maar een silenced SPAS heeft nog een voordeel of nadeel, ligt er maar net aan hoe je het gebruikt: men ziet je niet op de radar. Meestal een voordeel, maar met de SPAS wil ik juist dat men me ziet! De meeste mensen zien stipje op de radar en sprinten er dan in een rechte lijn naar toe (klaar om te knifen meestal). Nou kom maar op hoor! Dat gaat je niet lukken tegen een SPAS.
Ik denk dat je door op de radar te verschijnen ook wat vijanden naar je toe trekt, en eenmaal dichtbij hebben ze gewoon geen kans. Als iedereen op lange afstand blijft (wat meer het geval zal zijn als je niet op de radar komt) dan maak jij geen kans.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Moeten jullie tijgertjes niet studeren en/of werken? Man man, de hele dag maar lullen over BO :P

En inderdaad UAV spyplane is gewoon handig om posities te zien en te "voorspellen" welke kant ze opgaan of waar ze vandaan kunnen komen (en dan ben je gelijk een wallhacker als je ze gelijk om het hoekje afknalt).

De meest irritante killstrak tot nu toe vind ik napalm strike omdat 1) deze vrij makkelijk is te halen 2) je binnen ook niet altijd veilig bent en 3) je 10 seconden lang een groot gedeelte van de map kan afschermen.

[ Voor 27% gewijzigd door Frentik op 18-01-2011 12:04 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MicScott schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:45:
[...]

Ja maar dan mis je zo 1,5 minuut van je 5 minuten durende filmpje.

(Ik heb niks te doen vandaag dus ga zwaar in dit topic spammen.)
Ik moet wel wat te doen hebben maar onderwijl spam ik vaak genoeg in dit topic ;)
maar wat is er mis met 1,5 saaiheid eruit knippen? :>
Frentik schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:00:
Moeten jullie tijgertjes niet studeren en/of werken? Man man, de hele dag maar lullen over BO :P

En inderdaad UAV spyplane is gewoon handig om posities te zien en te "voorspellen" welke kant ze opgaan of waar ze vandaan kunnen komen (en dan ben je gelijk een wallhacker als je ze gelijk om het hoekje afknalt).
Juist en daarom heb ik ook eigenlijk alleen spy plane, counter spy plane en blackbird als killstreaks als ik niet een specifieke voor de challenge/contract wil halen :) altijd wat te zien op de radar, helemaal met blackbird, dan is het ff wachten PIZZA headshot! :9

[ Voor 47% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:00:
[...]
Ik heb het wel beetje gehad met chopper. Als het enemy team een beetje oplet heb je er niks aan, en als het team niet oplet is het gewoon saai. Paar keer leuk om zo 40 spawnkills te krijgen en de server leeg te gooien, maar daarna pak ik toch liever andere killstreaks waar je wel vrijwel gegarandeerd (in nuketown sowieso dan) 5+ kills mee hebt. De rest van de kills maak ik zelf wel, veel leuker :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

De meest irritante killstrak tot nu toe vind ik napalm strike omdat 1) deze vrij makkelijk is te halen 2) je binnen ook niet altijd veilig bent en 3) je 10 seconden lang een groot gedeelte van de map kan afschermen.
Ik zit op werk maar heb niks te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MicScott schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:05:
Ik zit op werk maar heb niks te doen :D
Jij ook al niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh. Goed punt.

Ben zelf iets te verliefd op ninja + silenced spas om daar over na te denken. It does make sense. :) Ga dat straks even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:00:
[...]

Ik moet wel wat te doen hebben maar onderwijl spam ik vaak genoeg in dit topic ;)

[...]

Juist en daarom heb ik ook eigenlijk alleen spy plane, counter spy plane en blackbird als killstreaks als ik niet een specifieke voor de challenge/contract wil halen :) altijd wat te zien op de radar, helemaal met blackbird, dan is het ff wachten PIZZA headshot! :9
En dan valt dat niet onder campen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:04:
[...]

Ik heb het wel beetje gehad met chopper. Als het enemy team een beetje oplet heb je er niks aan, en als het team niet oplet is het gewoon saai. Paar keer leuk om zo 40 spawnkills te krijgen en de server leeg te gooien, maar daarna pak ik toch liever andere killstreaks waar je wel vrijwel gegarandeerd (in nuketown sowieso dan) 5+ kills mee hebt. De rest van de kills maak ik zelf wel, veel leuker :+
Ik gebruik bijvoorbeeld veel liever de napalm. Een HQ afschermen door middel van een goed geplaatste napalm kan veel winst opleveren!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Bulls schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:13:
Nee, volgens mij is dat gebruik maken van je killstreaks. Campen is naar mijn mening, direct nadat je spawnt in een hoekje opzoeken en daar blijven zitten om zo aan je kills te komen en je niet bezig te houden met objecctives. Bij TDM/FFA kan het soms handig zijn om even ergens rust te nemen omdat de spawns zo fucked up zijn en voordat je het weet er weer een enemy achter je staat ;) Maar als je dan iedere keer naar hetzelfde rustplekje teruggaat kan het ook hier als campen gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:04:
[...]

Ja ok, dat chopper niet tof is klopt in mijn ogen ook maar dat zei ik ook niet ;) kortom we zijn het gewoon eens. :D

Op werk zitten en niks doen is altijd goed! ;)
Bulls schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:13:
[...]

Nou nee, als ik een paar seconden wacht tot dat iemand die achter mij aan zit of naar mijn plek op dat moment zie gaan, wacht ik even ja maar dat is geen campen. Campen in mijn bescheiden mening is een plek pakken, daar zitten/liggen en wachten totdat er op een gegeven moment iemand in je scope/vizier loopt... en dat dan de hele tijd doen. Meestal ren ik de meeste tijd rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Je hebt campers, en je hebt domme campers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat ben je ook een ontzettende kneus als je zo speelt zeg. :+

Wel geniaal verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wanneer word de volgende patch verwacht? Ik word gek van die hackers die alle perks hebben en een gouden geweer. Ik speel het niet meer omdat ik in elke match wel een hacker/aimbotter tegenkom Bij Modern Warfare 2 is het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha leuk filmpje ... Ik heb zo'n hekel aan campers en het lukt me ook niet . Ik was zo gefrustreerd dat ik in mijzelf aan het lullen was en zei "ok willen jullie campen dan ga ik ook campen " . Vervolgens lig ik ergens ( frustrated !!) en zie ik mijn teammates op de plek spawnen waar ik lig te campen :*) ..Maakte me nog kwaaier .. :*)

Meestal rush ik altijd hard en dan heb ik het probleem ..Denk ik achter de vijandelijke linie te zijn ( partytime) spawnen mijn teammates naast me . Heb ik voor niks gerushed kan ik weer terug lopen..herkenbaar ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rockvee2 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:42:
Wanneer word de volgende patch verwacht? Ik word gek van die hackers die alle perks hebben en een gouden geweer. Ik speel het niet meer omdat ik in elke match wel een hacker/aimbotter tegenkom Bij Modern Warfare 2 is het nog erger.
Speel je unranked dan want in ranked valt het mee. Ik kan het aantal hackers nog steeds op 1 hand tellen en ik heb er toch al redelijk wat uurtjes opzitten. En gouden geweren heb ik ook nog niet zoveel gezien, niet dat dat boeit want van een camo ga je nu niet echt beter spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 18-01-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Op de console zijn er kennelijk glitches om alles te krigen. Op de pc ook gelukkig nog niet zo veel hackers en dergelijke gezien.

Overigens was gisteren een zwarte dag: voor de eerste keer gekilled door 2nd chance :'(
Wilde voor de triple kill gaan, maar ook de voorste nog naarmaaien omdat ik zag dat ie in 2nd chance ging vallen. Mikte net iets te hoog alleen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Gundogan op 18-01-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Volgens mij bestaat de basis van dit hele forum uit mensen die 's avonds BO spelen en omdat ze overdag moeten werken, hun BO-shot halen door hier er over te lullen :P (waaronder mijzelf :) )
Frentik schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:58:
[...]
en ik heb er toch al redelijk wat uurtjes opzitten.
"redelijk wat uurtjes"!? Volgens mij heb je meer uur gespeeld dan dat BO uit is! ;) (no-offense)

[ Voor 25% gewijzigd door CrackSlet op 18-01-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup. Ik ook:p

Wat vinden jullie eigenlijk van de equipment in BO? Camera Spike is niet echt populair.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 13:06 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Frentik schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:58:
[...]
Speel je unranked dan want in ranked valt het mee. Ik kan het aantal hackers nog steeds op 1 hand tellen en ik heb er toch al redelijk wat uurtjes opzitten. En gouden geweren heb ik ook nog niet zoveel gezien, niet dat dat boeit want van een camo ga je nu niet echt beter spelen.
Ik speel 9 van de 10 keer ranked . Ik kijk vaak via my recent games de spellen terug . Maar het is niet alleen een camo, je hebt ook nog alle perks en dat is dus erg vervelend/niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
Dit type camper is zo iritant ik heb echt een hekel aan dit soort figuren, gelukkig kom ik ze niet al te vaak tegen. Zitten campen op een deuropening, en dan ook nog niet weten hoe je een camera goed moet neerzetten maakt het helemaal af. Je hebt er ook bij die met ghost plat op de grond liggen met een silenced spas.

Ik zie de lol er ook niet om 3 kills te kunnen maken door alleen maar stil te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:05:
Jup. Ik ook:p

Wat vinden jullie eigenlijk van de equipment in BO? Camera Spike is niet echt populair.
weinig tot geen gebruik van eigenlijk, clays wel, c4 soms als ik in een gekke bui ben maar als ik dan eentje moet kiezen is het wel de jammer.
Die zorgt tenminste voor een nuttige cover, als je silenced wapen hebt is het helemaal mooi. Werkt best wel lekker in cracked, grid en vooral in nuketown. Toch is het gebruik wel matig aangezien dat ding een bende geluid maakt en ongeveer zo groot als een hifi setje is.
Camera is vrij nutteloos omdat je je radar verliest. Die motion sensor is ook niet echt top met die groene verstraler lamp erop 8)7 het probleem is dat je hetzelfde ziet als bij een spy plane alleen dan om die sensor heen, bij vrijwel elke game zit je toch meeste tijd met een spy plane in de lucht te spelen. Als het nou in realtime was zoals bij blackbird was het wel nuttig.
Oh ja tactical insertion kan bij sommige gamemodes wel aardig zijn maar wederom veel te zichtbaar door die (volledig) onnodige groene strobe + geluid. :X
Iets tactical noemen en er dan een discobal opzetten + bijpassend geluid |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:49:
[...]
haha leuk filmpje ... Ik heb zo'n hekel aan campers en het lukt me ook niet . Ik was zo gefrustreerd dat ik in mijzelf aan het lullen was en zei "ok willen jullie campen dan ga ik ook campen " . Vervolgens lig ik ergens ( frustrated !!) en zie ik mijn teammates op de plek spawnen waar ik lig te campen :*) ..Maakte me nog kwaaier .. :*)

Meestal rush ik altijd hard en dan heb ik het probleem ..Denk ik achter de vijandelijke linie te zijn ( partytime) spawnen mijn teammates naast me . Heb ik voor niks gerushed kan ik weer terug lopen..herkenbaar ?? ;)
Erg herkenbaar en ook uiterst irritant omdat je hierdoor gewoon niet echt kan rushen in iets als tdm. Ik loop regelmatig letterlijk achter de feiten aan omdat er teammembers voor me gespawned worden als ik rush en hierdoor zij de kills krijgen en ik er fijntjes achteraan hobbel met mijn marathon.... :'(

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
IIemand was ervan overtuigd dat ik wallhack en pre aim gebruikte :d dat ik hem door de muur kill is gewoon een kwestie van spyplane gebruiken en knallen maar. En aangezien ik een beetje aan het campen was zou het toch wel makkelijk moeten om me te ontlopen of van achter te pakken.

Weet niet of ik de record nog heb ervan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
wsLy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:17:
IIemand was ervan overtuigd dat ik wallhack en pre aim gebruikte :d dat ik hem door de muur kill is gewoon een kwestie van spyplane gebruiken en knallen maar. En aangezien ik een beetje aan het campen was zou het toch wel makkelijk moeten om me te ontlopen of van achter te pakken.

Weet niet of ik de record nog heb ervan.
My recent games gaat tot een week terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat is een "pre aim"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat je al aimed op een plekje waar iemand gaat verschijnen. Dus als je bv. op de radar ziet dat iemand zich richting een hoek beweegt, je je aim vast klaarzet waar die vent om de hoek gaat komen, zodat je hem z.s.m. kan killen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rynji schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:26:
Dat je al aimed op een plekje waar iemand gaat verschijnen. Dus als je bv. op de radar ziet dat iemand zich richting een hoek beweegt, je je aim vast klaarzet waar die vent om de hoek gaat komen, zodat je hem z.s.m. kan killen.
Als je dan ook nog goed kunt timen en de tegenstanders voorspelbaar zijn dan kun je al schieten voordat je hem ziet. 99% van de tijd ben je dan een hacker ("OMG HACKER PRE FIRE") maar men is gewoon te voorspelbaar...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:16:
[...]
Oh ja tactical insertion kan bij sommige gamemodes wel aardig zijn maar wederom veel te zichtbaar door die (volledig) onnodige groene strobe + geluid. :X
Iets tactical noemen en er dan een discobal opzetten + bijpassend geluid |:(
Dat zit er ook meer op om het te counteren denk ik. Anders vind je zo'n klein klote apparaatje nooit. En bij CTF kan het een heel erg groot voordeel hebben als je heel dicht bij de vlag kan spawnen. Het is niet echt realistisch, maar ik denk dat het erop zit om het wat nerfen. Net zoals de rode lasertjes van de claymore. In het echt zie je die ook nauwelijks, maar als die er niet op zitten heb je helemaal geen kans om ze te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ArgantosNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:14:
[...]

Dit type camper is zo iritant ik heb echt een hekel aan dit soort figuren, gelukkig kom ik ze niet al te vaak tegen. Zitten campen op een deuropening, en dan ook nog niet weten hoe je een camera goed moet neerzetten maakt het helemaal af. Je hebt er ook bij die met ghost plat op de grond liggen met een silenced spas.

Ik zie de lol er ook niet om 3 kills te kunnen maken door alleen maar stil te liggen.
Dit zijn toch juist de beste campers :? I.p.v. dat hij een camera achter zich plaatst, laat hij zijn rug volledig open. Als elke camper zo was, werd het wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

CrackSlet schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:35:
[...]

Dat zit er ook meer op om het te counteren denk ik. Anders vind je zo'n klein klote apparaatje nooit. En bij CTF kan het een heel erg groot voordeel hebben als je heel dicht bij de vlag kan spawnen. Het is niet echt realistisch, maar ik denk dat het erop zit om het wat nerfen. Net zoals de rode lasertjes van de claymore. In het echt zie je die ook nauwelijks, maar als die er niet op zitten heb je helemaal geen kans om ze te ontwijken.
Dat snap ik ook wel maar zo'n dikke bouwlamp én geluid is wat te veel vind zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
PWM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:44:
[...]

Dit zijn toch juist de beste campers :? I.p.v. dat hij een camera achter zich plaatst, laat hij zijn rug volledig open. Als elke camper zo was, werd het wel heel makkelijk.
Dit is inderdaad een zeer slechte camper zo mogen alle camper zijn. Helaas zijn er ook die wel ongeveer weten wat ze aan het doen zijn, die kunnen vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ArgantosNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:03:
[...]

Dit is inderdaad een zeer slechte camper zo mogen alle camper zijn. Helaas zijn er ook die wel ongeveer weten wat ze aan het doen zijn, die kunnen vervelend worden.
chokepoint campers zijn imho de meest irritante, die gaan zo liggen dat ze met hun verlepte m60 of famas dual mags een smal stukje kunnen overzien, liefst met de friendly spawn in de rug en een line of sight op een spawn van de tegenstander... :F
En dan maar spammen en sprayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-08 22:25
Hallo allemaal,
Na lang gezocht te hebben en getwijfeld te hebben toch maar besloten om mn probleem hier neer te leggen in de hoop dat ik dit punt 1 op de goeie plek doe en punt 2 dat jullie mij kunnen helpen.
Cod 'Freezed' bij mij op willekeurige momenten "cod.exe reageert niet", de pc loopt verder niet vast, alleen cod dus. Dit gebeurt willekeurig. De ene keer kan ik een avond spelen zonder problemen en de andere keer loopt het om de 20 min vast. Nadat het spel vastgelopen is start ik het opnieuw op en krijg ik een melding of ik wil dat het spel 'juiste instellingen herstelt' of iets dergelijks. Het maakt hierin niet uit waar ik voor kies, of ik op ja of nee klik heeft geen invloed op het daarna vastlopen van het spel, probleem blijft. (best frustrerend 8)7 )
Nu heb ik op internet verschillende fora geraadpleegd maar dit biedt vooralsnog geen oplossing. 1 mogelijke oplossing heb ik nog niet uitgeprobeerd omdat je daarvoor in het register dingen aan moet passen (daar ben ik altijd voorzichtig mee).

Hieronder mijn specs:
- HD6850 TOXIC (AMD Radeon HD6850)
- Core™ i7-870
- P7P55 LX (Intel® P55) GUEA12
- 4 GB DDR3-1333 Kit
- SSD Vertex 2 60 gig
- 600 watt coolermaster voeding
Dit alles draait op een schone install van Windows 7 ultimate met alle nieuwe drivers (cod en steam zijn de enige programma's die geïnstalleerd zijn op de pc). Cod heb ik vanaf de cdrom geïnstalleerd.

Ik hoop dat iemand mij de oplossing voor dit frustrerende probleem kan bieden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
chuckygetslucky schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:13:
Ik hoop dat iemand mij de oplossing voor dit frustrerende probleem kan bieden! _/-\o_
Een console kopen :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst me groen en geel aan het ergeren aan second chance. Probeer de 50 one shot, 1 kill challenge te halen. Erg lastig als werkelijk iedereen in de lobby second chance gebruikt. In 40 minuten 80 sniper kills. Waarvan maar 30 one shot, one kills. Gah. Volgende keer alleen maar headshots dan maar. >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dubbelposten wordt niet zo gewaardeerd.... dit hoort hier iig niet dus deze kan je wel even verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:21:
Voor het eerst me groen en geel aan het ergeren aan second chance. Probeer de 50 one shot, 1 kill challenge te halen. Erg lastig als werkelijk iedereen in de lobby second chance gebruikt. In 40 minuten 80 sniper kills. Waarvan maar 30 one shot, one kills. Gah. Volgende keer alleen maar headshots dan maar. >.>
Als ik het goed heb begrepen wordt de werking van SC aangepakt in de komende update. Als jij iemand killt en die dropt in SC krijg jij meteen de kill. Killt een teammate hem vervolgens dan krijgt hij de assisst. Zelfs bij een revive van iemand met SC pro krijg jij de kill

Als je iemand een headie geeft die SC heeft dan dropt hij niet eens meer in SC maar is hij gelijk kapot. Zelfde geld voor shotguns. Shotgun is instakill, geen drop in SC.

Die challenge is dus straks wat makkelijker als t goed is omdat je meteen de kill krijgt zelfs al valt hij in SC...

Edit: @ hieronder Ik irriteer me mateloos aan SC, ik ga er niet eens zovaak aan dood, want ik heb mezelf aangeleerd door te vuren, maar mijn kills worden vaak gestolen. Echt vaker dan dat ik zelf steel. Maar ik snap wel waarom mensen het gebruiken. Zoveel goeie perks zitten er niet bij perk 3.... Zelf kies ik meestal voor hacker of marathon. Maar SC kan je soms toch een aantal extra kills opleveren. Als ze het echter aanpakken zoals hierboven dan zou het mijn leven een stuk prettiger maken want mijn kills worden te vaak gestolen...

[ Voor 22% gewijzigd door KingKoning op 18-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Eigenlijk vind ik die SC best wel grappig, niet om zelf te gebruiken. Gisteren ook weer diverse potjes gespeeld waarin het gros SC had. Begint gewoon leuk te worden om iemand neer te knallen en daarna een fractie van een seconde te stoppen met vuren zodat de tegenstander die in SC valt denkt dat hij nog een kans heeft dan er om heen te rennen zodat je hem ziet kruipen en probeert je te vinden en hem dan helemaal af te knallen.... >:)

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 18-01-2011 14:37 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het enige wat goed is aan SC is dat je punten krijgt voor het reviven van zo'n SC stumpertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:54:
Het enige wat goed is aan SC is dat je punten krijgt voor het reviven van zo'n SC stumpertje :P
dat doe ik NOOIT in de hoop dat ze eindelijk ophouden met SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Vreemd dat ik niemand hoor over de "first strike" DLC. Wat uiteraard weer voor xbox-noobs eerder uitkomt (no-offense) :D. Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben, de map stadium geeft me weer dat ouderwetse 'bailout' gevoel... jammer dat BO geen riot shield meer heeft wat heb ik me daar toch enorm mee vermaakt (C4, AT4 + scavenger).

verder nog lui die actief zijn op ps3? aangezien ik een hele nieuwe garde aan tweakers zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

chuckygetslucky schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:13:
Hallo allemaal,
Na lang gezocht te hebben en getwijfeld te hebben toch maar besloten om mn probleem hier neer te leggen in de hoop dat ik dit punt 1 op de goeie plek doe en punt 2 dat jullie mij kunnen helpen.
..................... _/-\o_
Wachten op een fatsoenlijke patch, want 1/6 heeft er last van.
Voor de rest speel gewoon vrolijk verder.

Ik ben momenteel alleen maar bezig op sniper only servers. De normale servers kan mij voor geen ene meter meer boeien. Puur omdat er zoveel zijn die met een ak74u en famas aan het spelen zijn en ik dat soort wapens veel te simpel vind om een kill mee te maken. Wat voor mij me plezier al veel minder maakt.

Bij Sniper only komt nog enige geluk bij kijken om een kill te maken en om iemand neer te schieten moet je toch wel goed aimen. Inplaats van het soms doelloos rond schieten in de hoop eens iemand te raken. _/-\o_

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:
Vreemd dat ik niemand hoor over de "first strike" DLC. Wat uiteraard weer voor xbox-noobs eerder uitkomt (no-offense) :D. Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben, de map stadium geeft me weer dat ouderwetse 'bailout' gevoel... jammer dat BO geen riot shield meer heeft wat heb ik me daar toch enorm mee vermaakt (C4, AT4 + scavenger).

verder nog lui die actief zijn op ps3? aangezien ik een hele nieuwe garde aan tweakers zie...
uhh pc gamer? ;) heb nog weinig aan een xbox mappack -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:

Dan heb je dat gemist denk ik. Paar pagina's terug heeft men het erover en daar staat ook een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:56:
[...]

dat doe ik NOOIT in de hoop dat ze eindelijk ophouden met SC
A. gebeurd toch niet, B waarom niet, het helpt jezelf en het team en ja ook de SC pauper maar goed je moet wat. Ik heb op een lamme HC server ook wel eens alleen maar lopen jagen op SC luitjes om ze dan fijn een paar rondjes op hun heen te lopen en dan te tk'en, waren echt alle spelers met SC dus ik wou ze ff lekker irriteren. >:) O-)
1x maar hoor, normaliter doe ik dat niet maar ik werd er gek van.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:10:
[...]

Dan heb je dat gemist denk ik. Paar pagina's terug heeft men het erover en daar staat ook een filmpje.
oh ja, ik ben meestal te lui om pagina's terug te gaan. Had hem gister gezien en dacht dat het niet voorbij gekomen was, maar hoe kan het ook anders... dagelijkse fapvoer voor COD-verslaafden..;)
Ik baal enorm dat ik me accuracy in het begin zoveel verneukt heb.. speel veel met galil en heb 'm op 19,70% staan. Me k/d daarin tegen blijft maar stijgen; 2,18 inmiddels.. en ja, ik ben een statswhore..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:07:
[...]

uhh pc gamer? ;) heb nog weinig aan een xbox mappack -.-
pc en ps3 komt dus een maand later:D

EDIT: of een week, I dunno, iemand?

[ Voor 8% gewijzigd door delaitinho op 18-01-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Je voelt je werkelijk waar minder goed omdat een paar cijfertjes in een lijstje niet zo hoog zijn als je zou willen? K/d ratio kan ik nog enigszins inkomen alhoewel ik er eigenlijk vrij weinig om geef, maar serieus? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:20:
Je voelt je werkelijk waar minder goed omdat een paar cijfertjes in een lijstje niet zo hoog zijn als je zou willen? K/d ratio kan ik nog enigszins inkomen alhoewel ik er eigenlijk vrij weinig om geef, maar serieus? :N
lijkt me logisch, hij beweert zelf dat hij een statsfreak is net zoals ik...

je leeft voor de punten hoe hoger de K/D hoe blijer je bent niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:24:
[...]

lijkt me logisch, hij beweert zelf dat hij een statsfreak is net zoals ik...

je leeft voor de punten hoe hoger de K/D hoe blijer je bent niet waar?
niet direct, ik kan me k/d prima veel hoger dan de 1,02 ofzo waar die nu op zit krijgen, maar dan ga ik spelen op een manier waar ik echt een schijthekel aan heb en dat levert mij nou juist een minder goed gevoel. Ik wil graag leuk spelen, een beetje uitdaging en objectives halen. Dat me kd dan naar de tyfus gaat so be it. (alhoewel dat meestal wel meevalt hoor)
tuurlijk is een mooie score altijd mooi meegenomen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:20:
Ja als je iets zoveel speelt.. toch wel dagelijks, dan wil je toch ook het beste eruit halen? Dat heb ik nou eenmaal bij alles wat ik doe. Behalve bij tentamens dan, daar heb ik meer een 6jes mentaliteit :D
Bedoel, laten we dan ook even erbij vermelden dat ik ook potjes heb waarbij we echt zwaar ervoor moeten gaan om de objective te halen en dan moet ik maar opofferen. Toch, met die agressieve speelstijl zo'n stats, respect voor mezelf haha
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client