Ik heb afgelopen vrijdag met de m60 rondgelopen leuk ding eigenlijk, het is even wennen maar het scheeld wel veel assists voor mijn gevoel. Daarvoor gebruikte ik de galilSouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:10:
[...]
chokepoint campers zijn imho de meest irritante, die gaan zo liggen dat ze met hun verlepte m60 of famas dual mags een smal stukje kunnen overzien, liefst met de friendly spawn in de rug en een line of sight op een spawn van de tegenstander...
En dan maar spammen en sprayen.
Vaak laat ik in domination het eerste punt voor me teammates en ga ik gelijk voor B, aangezien ik weet hoe de tegenstander gaat komen/lopen, haal ik ook snel me killstreaks. Dus als ik 'saai' zou spelen zou ik 'm wel op 3 of 4 krijgen..SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:26:
[...]
niet direct, ik kan me k/d prima veel hoger dan de 1,02 ofzo waar die nu op zit krijgen, maar dan ga ik spelen op een manier waar ik echt een schijthekel aan heb en dat levert mij nou juist een minder goed gevoel. Ik wil graag leuk spelen, een beetje uitdaging en objectives halen. Dat me kd dan naar de tyfus gaat so be it. (alhoewel dat meestal wel meevalt hoor)
tuurlijk is een mooie score altijd mooi meegenomen.
speel als een gek objective in Demo en Domi (wel in mijn server;)) en dan krijg je de kills vanzelf leert mij de ervaringSouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:26:
[...]
niet direct, ik kan me k/d prima veel hoger dan de 1,02 ofzo waar die nu op zit krijgen, maar dan ga ik spelen op een manier waar ik echt een schijthekel aan heb en dat levert mij nou juist een minder goed gevoel. Ik wil graag leuk spelen, een beetje uitdaging en objectives halen. Dat me kd dan naar de tyfus gaat so be it. (alhoewel dat meestal wel meevalt hoor)
tuurlijk is een mooie score altijd mooi meegenomen.
Werd laatste door zo'n gast echt geownd op array, die speelde dus met de m60. Zelf daarna ook geprobeerd maar vind het echt een te lomp ding, lijkt net alsof ik 3 lijken op me rug moet mee sjouwen.ArgantosNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:28:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdag met de m60 rondgelopen leuk ding eigenlijk, het is even wennen maar het scheeld wel veel assists voor mijn gevoel. Daarvoor gebruikte ik de galil
sjouw and spraydelaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:30:
[...]
Werd laatste door zo'n gast echt geownd op array, die speelde dus met de m60. Zelf daarna ook geprobeerd maar vind het echt een te lomp ding, lijkt net alsof ik 3 lijken op me rug moet mee sjouwen.
Ja waar ik echt een hekel aan heb is dat wanneer je demolition speelt en je weet dat je ze aan het afmaken bent, er altijd van die dwaasjes zijn die zo'n potje binnen de minuut laten aflopen..Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:30:
[...]
speel als een gek objective in Demo en Domi (wel in mijn server;)) en dan krijg je de kills vanzelf leert mij de ervaring
dat is teamtatisch <--- spelling?!?delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:31:
[...]
Ja waar ik echt een hekel aan heb is dat wanneer je demolition speelt en je weet dat je ze aan het afmaken bent, er altijd van die dwaasjes zijn die zo'n potje binnen de minuut laten aflopen..
Daarom is spelen in een clan met TS 3 ook zoooooo het einde

Frentik schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:21:
[...]
Nee, volgens mij is dat gebruik maken van je killstreaks. Campen is naar mijn mening, direct nadat je spawnt in een hoekje opzoeken en daar blijven zitten om zo aan je kills te komen en je niet bezig te houden met objecctives. Bij TDM/FFA kan het soms handig zijn om even ergens rust te nemen omdat de spawns zo fucked up zijn en voordat je het weet er weer een enemy achter je staatMaar als je dan iedere keer naar hetzelfde rustplekje teruggaat kan het ook hier als campen gezien worden.
Ik heb soms in S&D dat ik gewoon ergens rond de bom ga zitten en dan ben je gelijk al een camper, maargoed online kan iedereen wel overdrijven altijd.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:30:
[...]
Nou nee, als ik een paar seconden wacht tot dat iemand die achter mij aan zit of naar mijn plek op dat moment zie gaan, wacht ik even ja maar dat is geen campen. Campen in mijn bescheiden mening is een plek pakken, daar zitten/liggen en wachten totdat er op een gegeven moment iemand in je scope/vizier loopt... en dat dan de hele tijd doen. Meestal ren ik de meeste tijd rond.
Ja achja heb nou eenmaal veel matties met een ps3, dus doen we daar maar clan mee he. Alleen als die er niet zijn ben je dus altijd afhankelijk van noobs..Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:33:
[...]
dat is teamtatisch <--- spelling?!?
Daarom is spelen in een clan met TS 3 ook zoooooo het einde
Oke, tijd om niet de hele tijd de F5 button te hitten, en ff aan me scriptie te werken!
online is iedereen ook altijd zoooo stoerBulls schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:34:
[...]
[...]
Ik heb soms in S&D dat ik gewoon ergens rond de bom ga zitten en dan ben je gelijk al een camper, maargoed online kan iedereen wel overdrijven altijd.
idddelaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:34:
[...]
Ja achja heb nou eenmaal veel matties met een ps3, dus doen we daar maar clan mee he. Alleen als die er niet zijn ben je dus altijd afhankelijk van noobs..
Oke, tijd om niet de hele tijd de F5 button te hitten, en ff aan me scriptie te werken!
f5en als een gek en zo lekker naar huis
Daar ben ik dan wel weer tegen, potjes van 2 min leveren me minder speeltijd op aangezien ik na 3x mapchange een vastloper heb zo ongeveerdelaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:31:
[...]
Ja waar ik echt een hekel aan heb is dat wanneer je demolition speelt en je weet dat je ze aan het afmaken bent, er altijd van die dwaasjes zijn die zo'n potje binnen de minuut laten aflopen..
M60 is mij ook veel te log, net als alle andere lmg's, ik gebruik eigenlijk alleen sniper, smg of assault. mss dat ik nog een stoner63 ga proberen maar gok er nog niet op... Wil je echter pointguarden, wat op hetzelfde neerkomt als chokepoint campen alleen dan met een objective idee erachter, dan is een lmg wel erg goed voor, lekker sterk veel kogels of enorm veel kogels met ext mags + redelijke RPM en lange range. Je bent alleen niet mobiel genoeg voor mijn doen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
toch stiekem nog 1x F5en...gvd, echt geen kut gedaan! hahaRendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:35:
[...]
idd![]()
f5en als een gek en zo lekker naar huis
vanavond weer de hele avond blowen en gamen.. boooooyaaaaaaaaaaaaaah
Mooiste vind ik nog wel van die pubertjes die gaan lopen huilen als je ze een paar keer knifed of anderzijds owned en dan met alle scheldwoorden die ze kennen gaan smijten om vervolgens autokick te krijgen wegens use of profanity door de server
Beetje uitlokken is ook zo af en toe leuk. Taalkundig vernederen is veel vermakelijker dan schelden.

Beetje uitlokken is ook zo af en toe leuk. Taalkundig vernederen is veel vermakelijker dan schelden.
Verwijderd
als je het blowen nou laat zitten?delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:38:
[...]
toch stiekem nog 1x F5en...gvd, echt geen kut gedaan! haha
gaat je K/D wat van omhoog
Verwijderd
Nog gelukt om je NAT TYPE open te zetten ??delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:27:
[...]
Ja als je iets zoveel speelt.. toch wel dagelijks, dan wil je toch ook het beste eruit halen? Dat heb ik nou eenmaal bij alles wat ik doe. Behalve bij tentamens dan, daar heb ik meer een 6jes mentaliteit
Bedoel, laten we dan ook even erbij vermelden dat ik ook potjes heb waarbij we echt zwaar ervoor moeten gaan om de objective te halen en dan moet ik maar opofferen. Toch, met die agressieve speelstijl zo'n stats, respect voor mezelf haha
Gezonddelaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:38:
[...]
toch stiekem nog 1x F5en...gvd, echt geen kut gedaan! haha

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nou deze xbox-'noob' gaat die first strike DLC meteen op 1 februari kopen... Zonder teveel te happen wil ik graag zeggen dat ik bewust kies voor gamen op de console, omdat ik dan niet het gezeik heb van hackers en het continue moeten (lees: willen) upgraden van mijn pc voor hogere fps. Geloof me ik heb mijn portie shooters op de pc gespeeld, maar ik vind het wel lekker nu. Je start gewoon je potje en muv je tv heeft iedereen dezelfde specs...delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:
Vreemd dat ik niemand hoor over de "first strike" DLC. Wat uiteraard weer voor xbox-noobs eerder uitkomt (no-offense). Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben, de map stadium geeft me weer dat ouderwetse 'bailout' gevoel... jammer dat BO geen riot shield meer heeft wat heb ik me daar toch enorm mee vermaakt (C4, AT4 + scavenger).
verder nog lui die actief zijn op ps3? aangezien ik een hele nieuwe garde aan tweakers zie...
Ik vind het wel belachelijk dat M$ betaalt voor het eerder uitbrengen van de DLC op hun console. Ik heb er dan nu geen last van, ik heb immers een xbox, maar ik vind het geen goede zaak. Activision zou er ook eigenlijk niet aan mee moeten werken...
that being said: Ik kijk echt onwijs uit naar de DLC. Die maps zien er leuk uit, en de huidige maps beginnen langzaamaan te vervelen
Das wel nasty als het jezelf gebeurd, heb wel eens een pot gehad, dikke bende kills, veel hatchets ook, stond dik bovenaan en letterlijk in de laatste seconden gebankrupt wordenVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:40:
gister weer ff gespeeld (tegenwoordig normaal alleen in weekenden), ff wager match sas,
alles liep perfect, stond hele tijd zo'n beetje 2e en 8 de nummer 1 gekilld met hatchet >.< heerlijk. hoor de noobjes nog steeds whinen lol STOP THAT YOU FUCKING F**, uiteindelijk wel 2e geworden maar nog nooit zo'n lol potje gehad
Het hoort erbij maar dat moment is wel ff klote...
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 15:46 ]
Absoluut niet. Die K/D score zorgt er voor dat objective games verneukt worden door gasten die blijkbaar een te kleine digitale piemel hebben.Rendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:24:
[...]
lijkt me logisch, hij beweert zelf dat hij een statsfreak is net zoals ik...
je leeft voor de punten hoe hoger de K/D hoe blijer je bent niet waar?
Je ziet ze ook hier om de haverklap:
Waarna blijkt dat het een Capture the Flag game was en die persoon op de punten 0-0 scoort. Beetje op irrelevante plaatsen in de map campen. Wat mij betreft slopen de K/D ratio uit objective games, omdat juist de gasten die wat vaker dood gaan, daadwerkelijk het spel spelen.Kijk, 45 kills en maar 2 deaths
So true...PWM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:54:
[...]
Waarna blijkt dat het een Capture the Flag game was en die persoon op de punten 0-0 scoort. Beetje op irrelevante plaatsen in de map campen. Wat mij betreft slopen de K/D ratio uit objective games, omdat juist de gasten die wat vaker dood gaan, daadwerkelijk het spel spelen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mij boeit de KDR ook niets, is wel overall 0.90 maar ik ga altijd op de objective.
haha, ja soms helpt het ook... zit je niet zo te stressen:DRendiertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:41:
[...]
als je het blowen nou laat zitten?
gaat je K/D wat van omhoog
Hele avond met red bull ernaast is ook niet gezellig!
ja bij maat van me die had strict, daar heeft het wel geholpen dus we kunnen weer partyen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:41:
[...]
Nog gelukt om je NAT TYPE open te zetten ??
thanks
af en toe eentje kan geen kwaad.. Daarbij doen we genoeg aan sport om het te compenseren!
en laten we eerlijk zijn, BO=ongezond.. alhoewel je oog-hand coordinatie, je analytisch vermogen en je buik er van groeit!
Maar blijkbaar zijn er ook mensen met een gigantische knoeperd in de broek die dus EN een hoge ratio hebben EN voor objective gaan.. Ik durf me klauwen ervoor in het vuur te steken door te stellen dat ik ook ALTIJD de meeste vlaggen/punten/bommen whatsoever heb...PWM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:54:
[...]
Absoluut niet. Die K/D score zorgt er voor dat objective games verneukt worden door gasten die blijkbaar een te kleine digitale piemel hebben.
Je ziet ze ook hier om de haverklap:
[...]
Waarna blijkt dat het een Capture the Flag game was en die persoon op de punten 0-0 scoort. Beetje op irrelevante plaatsen in de map campen. Wat mij betreft slopen de K/D ratio uit objective games, omdat juist de gasten die wat vaker dood gaan, daadwerkelijk het spel spelen.
Mee eens dat er ook genoeg statswhores zijn die vanwege de grote comparability dus ook bang zijn om hun stats te verliezen.. zo werkt het dus niet.
Tuurlijk leuk om een potje boven de 100 kills te zitten, maar ik vind het gaver om een potje domination 200-198 te winnen met een negatieve k/d.
Dus als iemand een k/d heeft van 2,18 is het niet geloofwaardig dat ie ook altijd voor objective gaat?Bulls schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:00:
Mij boeit de KDR ook niets, is wel overall 0.90 maar ik ga altijd op de objective.
Goed, ben weer genoeg op me digitale piemel getrapt.., spam hier het hele forum vol..
als iemand nog paar potjes wilt spelen op ps3 vanavond (wat later, eerst scriptie) dan voeg me maar toe:
delaitinho
Het feit dat je al stelt dat je ALTIJD de meeste dit en dat hebt, maakt al dat het ongeloofwaardig is.delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:10:
[...]
Maar blijkbaar zijn er ook mensen met een gigantische knoeperd in de broek die dus EN een hoge ratio hebben EN voor objective gaan.. Ik durf me klauwen ervoor in het vuur te steken door te stellen dat ik ook ALTIJD de meeste vlaggen/punten/bommen whatsoever heb...
Mee eens dat er ook genoeg statswhores zijn die vanwege de grote comparability dus ook bang zijn om hun stats te verliezen.. zo werkt het dus niet.
Tuurlijk leuk om een potje boven de 100 kills te zitten, maar ik vind het gaver om een potje domination 200-198 te winnen met een negatieve k/d.
Ging jij trouwens niet naar huis?
Verwijderd
het is jammer dat je altijd objective speelt ouwe, ik speel enkel TDM.delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:07:
[...]
af en toe eentje kan geen kwaad.. Daarbij doen we genoeg aan sport om het te compenseren!
en laten we eerlijk zijn, BO=ongezond.. alhoewel je oog-hand coordinatie, je analytisch vermogen en je buik er van groeit!
Anders konden we vaker mensen slopen
In het begin van de match loopt iedereen naar hetzelfde punt (A of C) om toch maar een capture te krijgen.
Ik loop naar ergens waar ik uitzicht heb op B, zodat ik het andere team even kan afschieten, en probeer dan met mijn team B te cappen.
En dan voor de rest van de match loop ik wat rond te huppelen en vooral veel te defenden. Daar irriteer ik me heel erg aan, mensen die zien dat een punt gecapt word maar dit dan niet gaan defenden.
Gisteren was er iets heel erg raar aan de hand, ik kon gewoon geen kills maken.
Op het einde van de avond is het dan toch de goede richting uitgegaan.
Wat vinden jullie van Summit?
Ik en mijn maatje spelen veel samen, maar op Summit kan je het vijandelijke team zo hard terugdrijven dat ze amper kunnen spawnen.
Zie je mensen met KD ratios van 1:39, er is iets mis met die map maar ik zou niet weten wat.
Ik loop naar ergens waar ik uitzicht heb op B, zodat ik het andere team even kan afschieten, en probeer dan met mijn team B te cappen.
En dan voor de rest van de match loop ik wat rond te huppelen en vooral veel te defenden. Daar irriteer ik me heel erg aan, mensen die zien dat een punt gecapt word maar dit dan niet gaan defenden.
Gisteren was er iets heel erg raar aan de hand, ik kon gewoon geen kills maken.
Op het einde van de avond is het dan toch de goede richting uitgegaan.
Wat vinden jullie van Summit?
Ik en mijn maatje spelen veel samen, maar op Summit kan je het vijandelijke team zo hard terugdrijven dat ze amper kunnen spawnen.
Zie je mensen met KD ratios van 1:39, er is iets mis met die map maar ik zou niet weten wat.
Dan denkt 'ie dat hij meer kills maakt...
Verwijderd
Mensen die wachten op de respawn timer zijn geen vlaggen aan het pakken.PWM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:54:
Daarnaast zijn returns/captures en defend/capture niet het hele verhaal. Als je een hele gang vrij kan houden voor je team door iedereen die erdoor rent dood te schieten is jouw team in het voordeel. Ook is je team in het voordeel als er voortdurend blackbirds, spy planes en dogs door de map/lucht zwerven...
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de Sandy Ravages van deze wereld totaal niet bewonderingswaardig. Beetje nukes halen met zijn harriers en dwars voorbij capture punten lopen terwijl zijn team achter staat. Het is niet alsof hij elke pot een gegarandeerde nuke heeft. (Jammer dat je bij MW2 geen loss records kon zien. Denk dat veel van die zogenaamde profi youtube commentators nat gingen.) Maar er is een type killwhore die erg prettig is voor zijn team.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 16:29 ]
De score zegt inderdaad niet alles, maar als ik iemand met een huge KD zie met 0 punten voor de objective dan verdenk ik hem er toch van dat hij niet voor de objective ging. Kijk, je kan best een tijd even voor de kills gaan, of dat nou om een killstreak te halen is of om even een gebied te verdedigen als het druk is, maar er is no way dat iemand goed met de objective meedoet en toch geen ENKEL punt weet te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:27:
[...]
Daarnaast zijn returns/captures en defend/capture niet het hele verhaal. Als je een hele gang vrij kan houden voor je team door iedereen die erdoor rent dood te schieten is jouw team in het voordeel. Ook is je team in het voordeel als er voortdurend blackbirds, spy planes en dogs door de map/lucht zwerven...
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de Sandy Ravages van deze wereld totaal niet bewonderingswaardig. Beetje nukes halen met zijn harriers en dwars voorbij capture punten lopen terwijl zijn team achter staat. Het is niet alsof hij elke pot een gegarandeerde nuke heeft. (Jammer dat je bij MW2 geen loss records kon zien. Denk dat veel van die zogenaamde profi youtube commentators nat gingen.) Maar er is een type killwhore die erg prettig is voor zijn team.
Ik speel de laatste tijd bijna alleen nog maar TDM want in de objective games zit ik me alleen maar te ergeren op m'n teammates. Hoe vaak ik niet mensen 10 meter van een domination punt zie liggen, terwijl een enemy dat punt zit af te pakken. En gewoon niet omdraaien!! Nee lekker blijven liggen tot er iemand in de verte aankomt om hem neer te schieten.
Gisteren nog, kwam gelukkig pas net in het einde van het potje binnen, maar een gast met 23-3 ofzo was helemaal blij, hele chat vol aan het spammen hoe goed hij was, maar z'n team had wel verloren en hij had weer eens 0 punten voor de objective... Ga toch fietsen man
Dat is precies het probleem, mensen boeien niet of ze het potje winnen of verliezen met de objective, in hun gedachten is het potje gewonnen als ze bovenaan de lijst staan en het boeit hun niet of dat in het winnende of verliezende team is. Domination spelen ze alleen omdat het langer duurt dan TDM en er af en toe wel mensen "dom genoeg zijn" om een punt te capturen en dus kwetsbaar zijn. Demolition wordt alleen gespeeld omdat de spawns voorspelbaar zijn. Etc.
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 18-01-2011 16:36 ]
Je hebt toch ook een win-ratio? Bedoel ik ken iemand die een k/d heeft van rond de 3 maar een win/loss ratio van 0,7.. dan klopt er iets niet. Daarbij eindig je niet perse 1ste als je veel kills maakt..Persoonlijk vind ik het even leuk om met me strela+ghost pro de lucht weer lekker blauw te krijgen...NickThissen schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:34:
[...]
Dat is precies het probleem, mensen boeien niet of ze het potje winnen of verliezen met de objective, in hun gedachten is het potje gewonnen als ze bovenaan de lijst staan en het boeit hun niet of dat in het winnende of verliezende team is.
Nou het zal niet veel schelen...Blue-Tiger schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Dan denkt 'ie dat hij meer kills maakt...
Heb zowaar nog wat aanpassingen gedaan aan me scriptie..SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:13:
[...]
Het feit dat je al stelt dat je ALTIJD de meeste dit en dat hebt, maakt al dat het ongeloofwaardig is.
Ging jij trouwens niet naar huis?
En als je altijd met mijn clan speelt is het niet zo moeilijk hoor;) Het is meer een virtuele kroeg waar we mekaar als een stel wijven de oren van de kop lullen
[ Voor 32% gewijzigd door delaitinho op 18-01-2011 17:02 ]
Die win ratio zegt echt helemaal niks. Ik stop vaak genoeg midden in een potje (waarom zou ik potje afmaken als ik geen zin meer heb of ergens heen moet ofzo) en dat is dan weer een loss toch? En daarbij ben je met win/loss ratio voor 75% van je team afhankelijk zoiets, en tenzij je altijd met party speelt en in hetzelfde team als je maten speelt zijn de teams gewoon meestal om te huilen dus dat winnen gaat toch niet lukken... Het is niet alsof ik in m'n eentje even een potje domination win als 8 teammates bij ons enige punt liggen te campen.delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:58:
[...]
Je hebt toch ook een win-ratio? Bedoel ik ken iemand die een k/d heeft van rond de 3 maar een win/loss ratio van 0,7.. dan klopt er iets niet. Daarbij eindig je niet perse 1ste als je veel kills maakt..Persoonlijk vind ik het even leuk om met me strela+ghost pro de lucht weer lekker blauw te krijgen...
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 18-01-2011 17:29 ]
Mijn ervaring is dat mijn SAM turret veel meer lucht vrijhoud dan wanneer ik met een strella rond zou lopen. Tegenwoordig loop ik daarom altijd met een crossbow rond (aardig wat kills mee!) en heb ik maar 1 AA class.delaitinho schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:58:
[...]
Je hebt toch ook een win-ratio? Bedoel ik ken iemand die een k/d heeft van rond de 3 maar een win/loss ratio van 0,7.. dan klopt er iets niet. Daarbij eindig je niet perse 1ste als je veel kills maakt..Persoonlijk vind ik het even leuk om met me strela+ghost pro de lucht weer lekker blauw te krijgen...
Ja ik moet alleen even gaan zoeken haha
Zal al wel 1000x gezegd zijn, maar ik speel COD BO op de PS3 en vandaag weer 5 disconnections en 2 freezes. Schandalig dat het na 3 maanden nog niet is opgelost.
Verwijderd
iemand die mij kan uitleggen hoe ik een server per ip join? ik wil wel eens een xtje server van de tigers joinen of iets dergelijks maar kan nergens de consoleknop vinden, of hij doet het niet:P
De tilde knop (~) en dan /connect 173.199.110.243:3074 doen of een ander ip-adres. Wel je console aanzetten in je settings.
[ Voor 20% gewijzigd door AquaSheep op 18-01-2011 18:54 ]
Freezes zijn inderdaad irritant, disconnections moet je denk ik toch echt bij jezelf zoeken. Of je moeten "connection interupted" bedoelen dat ligt aan de host niet aan black ops.Ant86 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:57:
Zal al wel 1000x gezegd zijn, maar ik speel COD BO op de PS3 en vandaag weer 5 disconnections en 2 freezes. Schandalig dat het na 3 maanden nog niet is opgelost.
Verwijderd
ik zie allemaal film op youtube staat over amezing killcams, maar mijn vraag is hoe je zon killcam kan terug kijken, ik heb ik theater mode gezocht maar ik weet niet hoe?
zou wel leuk zijn:P ik had vanmiddag een nice kill met mijn ballastick nife overde hele map, en ik wil die killcam wel zien, maar weet niet hoe.
zou wel leuk zijn:P ik had vanmiddag een nice kill met mijn ballastick nife overde hele map, en ik wil die killcam wel zien, maar weet niet hoe.
Iemand een idee wanneer we de nieuwe mappack voor pc kunnen verwachten?
In het start menu van de game:Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:45:
ik zie allemaal film op youtube staat over amezing killcams, maar mijn vraag is hoe je zon killcam kan terug kijken, ik heb ik theater mode gezocht maar ik weet niet hoe?
Operations > Playercard > My Recent Games > selecteer één van je recente games die je wil nakijken of opslaan. Je kan bij elke speler mee kijken of gewoon free view etc.
Ja, ik krijg connection interupted te staan met een rj45 stekkertje. Dan disconnect de host van de game toch? Maar waarom wordt er dan geen andere client als host ingesteld? Aangezien veel mensen disconnecten als ze slecht gaan, kan je nogal eens opnieuw beginnen. En wanneer een ander slecht ga, ga ik dus goed. Heb al veel choppers niet kunnen gebruiken door dit.Kluutmaran schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:00:
[...]
Freezes zijn inderdaad irritant, disconnections moet je denk ik toch echt bij jezelf zoeken. Of je moeten "connection interupted" bedoelen dat ligt aan de host niet aan black ops.
Ik vind "wat moet het gaan kosten" een belangrijkere vraag eigenlijk. 1 feb voor xdoos en 8 voor de pc / ps3 toch?Brainless-NL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:18:
Iemand een idee wanneer we de nieuwe mappack voor pc kunnen verwachten?
Ik heb op steam de MW2 packs wel langs zien komen, die waren altijd in de orde van de 14 euro... Dat heb ik totaal niet over voor 3 nieuwe maps en wat nieuw zombie gedoe.
Prijzen rond de 2 euro per map zou misschien nog oké zijn.
Persoonlijk vind ik dit soort "updates" iets wat gratis hoort te zijn. Of breng wat meer uit (b.v. 10 maps en één nieuwe gun per klasse) en noem het een expansion en vraag er ~25 a 30 euro voor.
Verwijderd
ja dat weet ik, maar ik wil de killcam bekijken.Rutger Mulder schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:07:
[...]
In het start menu van de game:
Operations > Playercard > My Recent Games > selecteer één van je recente games die je wil nakijken of opslaan. Je kan bij elke speler mee kijken of gewoon free view etc.
zoals in dit filmpje: YouTube: Call of Duty: Black Ops: Top 10 Lucky Kills: Episode 6 by Anoj (BO Gameplay/Countdown)
dat moet ik toch ook gewoon kunnen.
( ik heb PS3)
er komen 4 nieuwe maps (stadium kowloon discovery en berlin wall) en 1 zombie map (ascension). Er is op youtube al een presentatie over de nieuwe maps te zien.djunicron schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:29:
[...]
Ik vind "wat moet het gaan kosten" een belangrijkere vraag eigenlijk. 1 feb voor xdoos en 8 voor de pc / ps3 toch?
Ik heb op steam de MW2 packs wel langs zien komen, die waren altijd in de orde van de 14 euro... Dat heb ik totaal niet over voor 3 nieuwe maps en wat nieuw zombie gedoe.
Persoonlijk vind ik dit soort "updates" iets wat gratis hoort te zijn. Of breng wat meer uit (b.v. 10 maps en één nieuwe gun per klasse) en noem het een expansion en vraag er ~25 a 30 euro voor.
Wat denk je van contracts rondspelen? Schijtirritant...Ant86 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:21:
[...]
Ja, ik krijg connection interupted te staan met een rj45 stekkertje. Dan disconnect de host van de game toch? Maar waarom wordt er dan geen andere client als host ingesteld? Aangezien veel mensen disconnecten als ze slecht gaan, kan je nogal eens opnieuw beginnen. En wanneer een ander slecht ga, ga ik dus goed. Heb al veel choppers niet kunnen gebruiken door dit.
Volgens mij is het zo dat de connection interupted er alleen komt als de host zijn verbinding er ineens mee ophoudt, zoals bij het verliezen van de connectie of het direct uitzetten van de console. Indien de host netjes via de exit in het programma afsluit zal deze wel op zoek gaan naar een nieuwe host. Dit ligt dus aan het feit dat de meeste spelers niet eerst afsluiten voor ze de ps3 uitzetten. Kan Treyarch volgens mij weinig aan doen aangezien het geen aangekondigde actie is (het afsluiten van de game/connectie) en er dus niet meer geanticipeerd kan worden.Ant86 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:21:
[...]
Ja, ik krijg connection interupted te staan met een rj45 stekkertje. Dan disconnect de host van de game toch? Maar waarom wordt er dan geen andere client als host ingesteld? Aangezien veel mensen disconnecten als ze slecht gaan, kan je nogal eens opnieuw beginnen. En wanneer een ander slecht ga, ga ik dus goed. Heb al veel choppers niet kunnen gebruiken door dit.
Zombie Map Ascension features Space Monkeys?
No, no, don't clean off your glasses and there is nothing wrong with your contact lenses; you read the title correctly. According to IGN, Ascension, the new Zombie map to be featured in Black Ops' First Strike map pack, will feature a host of new features, including perk-stealing Space Monkeys, new weapons and a couple new perks. The full excerpt from IGN can be found below. Set in an "abandoned Soviet cosmodrome," Ascension features the regular cast of Zombies players (Takeo, Nikoli, Dempsey, and Rictoffen). But it does include new enemies, including Space Monkeys who steal perks. Uh.... what? New weapons include the Gersch Device or "Black Hole Bomb" and Matryoshka Dolls.
No, no, don't clean off your glasses and there is nothing wrong with your contact lenses; you read the title correctly. According to IGN, Ascension, the new Zombie map to be featured in Black Ops' First Strike map pack, will feature a host of new features, including perk-stealing Space Monkeys, new weapons and a couple new perks. The full excerpt from IGN can be found below. Set in an "abandoned Soviet cosmodrome," Ascension features the regular cast of Zombies players (Takeo, Nikoli, Dempsey, and Rictoffen). But it does include new enemies, including Space Monkeys who steal perks. Uh.... what? New weapons include the Gersch Device or "Black Hole Bomb" and Matryoshka Dolls.
3 nieuwe maps? Weleens single player gespeeld?djunicron schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:29:

Zie Bad Company 2. Normale updates inclusief nieuwe maps gratis en een aardig grote uitbreiding voor een redelijk bedrag (€ 13).Prijzen rond de 2 euro per map zou misschien nog oké zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 19-01-2011 09:19 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Wat heeft single player te maken et de prijs van multiplayer maps?The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:13:
[...]
3 nieuwe maps? Weleens single player gespeeld?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dat wil dus zeggen dat veel ps3 spelers ragequiters zijn die niet tegen hun verlies kunnen. No offence naar de ps3 spelers hier natuurlijkKluutmaran schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:25:
[...]
Volgens mij is het zo dat de connection interupted er alleen komt als de host zijn verbinding er ineens mee ophoudt, zoals bij het verliezen van de connectie of het direct uitzetten van de console. Indien de host netjes via de exit in het programma afsluit zal deze wel op zoek gaan naar een nieuwe host. Dit ligt dus aan het feit dat de meeste spelers niet eerst afsluiten voor ze de ps3 uitzetten. Kan Treyarch volgens mij weinig aan doen aangezien het geen aangekondigde actie is (het afsluiten van de game/connectie) en er dus niet meer geanticipeerd kan worden.
Lees mijn post nog eens (begrijpend lezen). Ik heb het nergens over de prijs van de multiplayer maps. Misschien heb ik het wel ergens anders over. Let op het belangrijke woord 'nieuwe'.Frentik schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:34:
[...]
Wat heeft single player te maken et de prijs van multiplayer maps?
[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 19-01-2011 09:40 ]
je kan natuurlijk ook gewoon uitleggen dat je bedoelt dat de maps gebaseerd zijn op de singleplayer (iig kowloon)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Oeh gaan we bitchen? Misschien moet je je eerste zin wat langer/duidelijker maken dan... Aangezien dit het BO topic is, ging ik er vanuit dat dit over het komende mappack gaat waar volgens mij geen remakes inzitten van oude MP mappen. Maar je hebt gelijk hoor, bij MW2 was dit wel zo maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze voor niemand nieuw waren, aangezien niet iedereen de ubershooter MW1 gespeeld heeft.....The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:39:
[...]
Lees mijn post nog eens (begrijpend lezen). Ik heb het nergens over de prijs van de multiplayer maps. Misschien heb ik het wel ergens anders over. Let op het belangrijke woord 'nieuwe'.
djunicron schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:29:
[...]
The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:13:
3 nieuwe maps? Weleens single player gespeeld?
Ik begreep hier ook helemaal niets van. Pas na het volgende:The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:39:
[...]
Lees mijn post nog eens (begrijpend lezen). Ik heb het nergens over de prijs van de multiplayer maps. Misschien heb ik het wel ergens anders over. Let op het belangrijke woord 'nieuwe'.
Dacht ik ohja idd. Dus als niemand jouw begrijpt kan je miss beter jezelf beter uitleggen ipv boos op de rest te worden?superwashandje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:46:
je kan natuurlijk ook gewoon uitleggen dat je bedoelt dat de maps gebaseerd zijn op de singleplayer (iig kowloon)
en daarbij: het zijn echt wel nieuwe maps, gebasseerd op bepaalde SP stukken, maar je maakt mij niet wijs dat die 1 op 1 worden geimporteerd dat zou nl niet werken in MP...
[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 10:10 ]
Ik ben niet boos op mijn medetweakers. Hooguit teleurgesteld. Echter, ik ga niet alles voorkauwen.KingKoning schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:08:
Dacht ik ohja idd. Dus als niemand jouw begrijpt kan je miss beter jezelf beter uitleggen ipv boos op de rest te worden?
Doet er niets aan af dat veel materiaal (textures, etc.) hergebruikt wordt en dat je daarvoor ook nog eens moet betalen, terwijl dit soort maps bij sommige andere spellen gratis wordt nageleverd.en daarbij: het zijn echt wel nieuwe maps, gebasseerd op bepaalde SP stukken, maar je maakt mij niet wijs dat die 1 op 1 worden geimporteerd dat zou nl niet werken in MP...
De maps zijn compleet nieuw, alhoewel de link natuurlijk goed te zien is, wat ook logisch is bij een MP die gebaseerd word op een SP van het spel. De discovery base heeft veel weg van de ww2 levels en kowloon van die over de daken ren levels in kowloon. De twee compleet andere maps berlin wall en stadium zijn wel gewoon nieuw maar of die vier maps + de zombie map geld moeten kosten ben ik 100% tegen. Dit soort dingen kunnen imho gewoon in een update worden verstrekt, helemaal met een faal game qua bugs als BO is. na bijna 3 maanden doet het het gewoon nog niet goed bij mij. 
Het is natuurlijk wel logisch dat ze zoveel mogelijk dezelfde textures gebruiken, elke nieuwe kost ruimte.
Het is natuurlijk wel logisch dat ze zoveel mogelijk dezelfde textures gebruiken, elke nieuwe kost ruimte.
Helaas ben ik ook weer bij Black Ops uitgekomen. CoD4 en MW2 zijn namelijk bijna niet meer te spelen op de PS3. CoD4 constant servers met speedhacks/no reload en infinite ammo..Soms wel een Promod server wat leuk is..MW2 aimbots, CL's enz. Ik quickscope meestal maar dit is erg lastig in BO, geeft wel een goed gevoel als je een 4 killstreak haalt maarja
In elke map zitten wel wat textures en models die niet nieuw zijn, dat neemt niet weg dat het gewoon nieuwe maps zijn. Nu jij weer met je gezwets over begrijpend lezen terwijl je comments gewoon niet kloppen.The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:20:
[...]
Ik ben niet boos op mijn medetweakers. Hooguit teleurgesteld. Echter, ik ga niet alles voorkauwen.
[...]
Doet er niets aan af dat veel materiaal (textures, etc.) hergebruikt wordt en dat je daarvoor ook nog eens moet betalen, terwijl dit soort maps bij sommige andere spellen gratis wordt nageleverd.

En als je het met BFBC2 gaat vergelijken... Volgens mij is er bijna geen enkele map met veel unieke textures in die game.
Tja je kan het denk ik van 2 kanten zien
- Je kan denken: waarom zitten deze maps niet origineel al in de game. En waarom doen ze hap snap een remake van wat SP gedeeltes voor MP en laten ze me ervoor betalen?
- Of je kan denken: De game is al compleet als geheel, maar ik kan nog meer krijgen als ik 10 euro betaal.
Ik kies voor optie 2 in het geval van BO. Bij bijvoorbeeld Mafia 2 lag dat wat anders. De SP kreeg je in een uurtje of 8 uitgespeeld en er werd later DLC verkocht die er gewoon uitgeknipt was (niet officieel bevestigd of course) maar daar rook het wel naar.
Ik heb al ruim 40 uur in de MP zitten en heb de SP ook uitgespeeld. Ik weet niet precies hoe lang ik daar over heb gedaan maar stel dat het een uur of 15 is dan heb ik dus 55 uur plezier gehad van 55 euro.
Ik vind het dan geen ramp om een tientje te betalen voor wat extra maps. Die me ongetwijfeld naar de 100 uur gaan duwen. En of die nou nieuw zijn of gedeeltelijk uit de SP komen vind ik niet zo boeiend.
Edit: Moet ik wel bij aantekenen dat ik op de xbox speel en amper tot geen problemen heb gehad qua verbinding en dergelijke. Als je de game heb gekocht en continue problemen heb zoals sommigen op PS3/PC kan het miss idd wel een beetje als bestolen voelen dat ze een map pack uitbrengen voor alle problemen gefixt zijn...
- Je kan denken: waarom zitten deze maps niet origineel al in de game. En waarom doen ze hap snap een remake van wat SP gedeeltes voor MP en laten ze me ervoor betalen?
- Of je kan denken: De game is al compleet als geheel, maar ik kan nog meer krijgen als ik 10 euro betaal.
Ik kies voor optie 2 in het geval van BO. Bij bijvoorbeeld Mafia 2 lag dat wat anders. De SP kreeg je in een uurtje of 8 uitgespeeld en er werd later DLC verkocht die er gewoon uitgeknipt was (niet officieel bevestigd of course) maar daar rook het wel naar.
Ik heb al ruim 40 uur in de MP zitten en heb de SP ook uitgespeeld. Ik weet niet precies hoe lang ik daar over heb gedaan maar stel dat het een uur of 15 is dan heb ik dus 55 uur plezier gehad van 55 euro.
Ik vind het dan geen ramp om een tientje te betalen voor wat extra maps. Die me ongetwijfeld naar de 100 uur gaan duwen. En of die nou nieuw zijn of gedeeltelijk uit de SP komen vind ik niet zo boeiend.
Edit: Moet ik wel bij aantekenen dat ik op de xbox speel en amper tot geen problemen heb gehad qua verbinding en dergelijke. Als je de game heb gekocht en continue problemen heb zoals sommigen op PS3/PC kan het miss idd wel een beetje als bestolen voelen dat ze een map pack uitbrengen voor alle problemen gefixt zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 11:00 ]
Ik ben nieuw op het forum.
Speel op de Xbox onder gamertag Ricloo86.
Vindt dat ze erg kort op de release van het spel al een uitbreiding verkopen.
Dit betekend dat deze alang klaar was.
Ben het met mijn voorganger eens als ik mijn gespeelde uren (meer dan 150) afweeg tegen de aankoopprijs.
Maar dat neemt niet weg dat €55,- voor een spel erg veel is.
Dus zeg €70,- om het na een paar maanden compleet te gaan maken.
Ben eigenlijk benieuwd of er een keer iets te regelen valt met een 'clan' om een paar potjes tegen ons ( NL ) te spelen?
Speel op de Xbox onder gamertag Ricloo86.
Ben het met mijn voorganger eens als ik mijn gespeelde uren (meer dan 150) afweeg tegen de aankoopprijs.
Maar dat neemt niet weg dat €55,- voor een spel erg veel is.
Dus zeg €70,- om het na een paar maanden compleet te gaan maken.
Ben eigenlijk benieuwd of er een keer iets te regelen valt met een 'clan' om een paar potjes tegen ons ( NL ) te spelen?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Klopt, (tenminste gedeeltelijk) maar aan de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat games al bijna 10 jaar rond de 50 Euro kosten terwijl de kosten van het maken van games verveelvoudigd zijn. Nu wordt dat ook weer redelijk goedgemaakt door een groeiende markt, maar zo gek is het niet dat men extra inkomstenbronnen zoekt.Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:19:
En als je dan ook nog eens bedenkt dat dit soort content vroeger gewoon uit de games gesloopt werd omdat de game anders vertraging op zou lopen en je dat dus nooit te spelen krijgt, wordt het best redelijk.
Het is dezelfde engine. Gek hè, hergebruikte textures?The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:20:
[...]
Ik ben niet boos op mijn medetweakers. Hooguit teleurgesteld. Echter, ik ga niet alles voorkauwen.
[...]
Doet er niets aan af dat veel materiaal (textures, etc.) hergebruikt wordt en dat je daarvoor ook nog eens moet betalen, terwijl dit soort maps bij sommige andere spellen gratis wordt nageleverd.

Verwijderd
Als ik me niet vergis.Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:19:
Was een ander bedrijf (fanboys, help me even met de naam vh bedrijf) al tijdens de ontwikkeling van het spel.
Bezig met het maken van expansion pack maps.
Het enige dat ik jammer vind van de expansion, is dat ze er niet nog wat extra wapens tegenaan gooien.
Er zijn genoeg wapens die ze er nog wel tussen mogen steken... vooral op LMG gebied
Mwoah lmg vind ik zelf wel ok zo, sniper gebied iig wel zeker een of twee erbij, evt. ook een pistol a la deagle ipv die lamme revolver.
Verwijderd
Waarom zouden ze maps gratis aan je geven als ze er ook geld voor kunnen krijgen? We hebben het over Activision niet een lief omatje.
Als je het belachelijk vindt dat ze niet gratis zijn, koop je ze niet. Als niemand het koopt, kappen ze met geld vragen. Maar ze kappen dan ook met mappacks uitbrengen.
Als je het belachelijk vindt dat ze niet gratis zijn, koop je ze niet. Als niemand het koopt, kappen ze met geld vragen. Maar ze kappen dan ook met mappacks uitbrengen.
Raven Software? (volgens geruchten)Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:36:
[...]
Als ik me niet vergis.
Was een ander bedrijf (fanboys, help me even met de naam vh bedrijf) al tijdens de ontwikkeling van het spel.
Bezig met het maken van expansion pack maps.
Het enige dat ik jammer vind van de expansion, is dat ze er niet nog wat extra wapens tegenaan gooien.
Er zijn genoeg wapens die ze er nog wel tussen mogen steken... vooral op LMG gebied
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Als je begrijpend lezen gezwets vindt, is deze discussie afgelopen. Wat ik ook zal opschrijven, het zal je niet bereiken in een context die niet door je gevoelens wordt beïnvloed.MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:50:
[...]
In elke map zitten wel wat textures en models die niet nieuw zijn, dat neemt niet weg dat het gewoon nieuwe maps zijn. Nu jij weer met je gezwets over begrijpend lezen terwijl je comments gewoon niet kloppen.
Schreef ik iets anders dan? Oh, ja... niet-begrijpend lezen.En als je het met BFBC2 gaat vergelijken... Volgens mij is er bijna geen enkele map met veel unieke textures in die game.

Dat maps herkauwd worden in Bad Company 2 zal ik nooit ontkennen. Wel erken ik dat de prijs voor de (deels) herkauwde maps in Bad Company 2 vele malen beter is dan de (deels) herkauwde maps in Black Ops.
Op zo'n contextloos bericht ga ik niet reageren.bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:29:
[...]
Het is dezelfde engine. Gek hè, hergebruikte textures?
Ik zal de Black Ops-spelers in dit topic niet meer lastigvallen met een poging tot een goede discussie.
haha vindt je reactie nogal kort door de bocht als je goed kijkt naar wat ik geschreven heb.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:42:
Waarom zouden ze maps gratis aan je geven als ze er ook geld voor kunnen krijgen? We hebben het over Activision niet een lief omatje.
Iedere simpele ziel snapt dat ze er geld aan willen verdienen, dat neemt niet weg dat ik mijn reactie aan kan geven dat ik het te kort na de release vindt.
U kent de betekenis van het woord "context" wel?The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
[...]
Als je begrijpend lezen gezwets vindt, is deze discussie afgelopen. Wat ik ook zal opschrijven, het zal je niet bereiken in een context die niet door je gevoelens wordt beïnvloed.
[...]
Schreef ik iets anders dan? Oh, ja... niet-begrijpend lezen.
Dat maps herkauwd worden in Bad Company 2 zal ik nooit ontkennen. Wel erken ik dat de prijs voor de (deels) herkauwde maps in Bad Company 2 vele malen beter is dan de (deels) herkauwde maps in Black Ops.
[...]
Op zo'n contextloos bericht ga ik niet reageren.
Ik zal de Black Ops-spelers in dit topic niet meer lastigvallen met een poging tot een goede discussie.
Daarnaast zitten er in nagenoeg alle CoD games MP maps die gebaseerd zijn op de SP. Wat had je dan verwacht, maps in een ruimteschip met een compleet andere engine?
[ Voor 63% gewijzigd door bram1984 op 19-01-2011 11:57 ]
Dus jij hebt liever exact dezelfde map met verbeterde/meer/andere textures dan dat jij een compleet nieuwe map layout krijgt waarin bepaalde textures/gebouwen/objecten uit andere mappen opnieuw gebruikt zijn?The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
Dan snap ik niet waarom je afgeeft op de MW2 mappacks want dat waren toch juist herkauwde maps met betere textures e.d.
[ Voor 22% gewijzigd door Frentik op 19-01-2011 12:22 ]
Ik vraag me af of je nou aan het trollen bent maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven..The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
[...]
Als je begrijpend lezen gezwets vindt, is deze discussie afgelopen. Wat ik ook zal opschrijven, het zal je niet bereiken in een context die niet door je gevoelens wordt beïnvloed.
Ik zeg niet dat begrijpend lezen gezwets is, ik zeg dat jij iets zegt wat te betwisten valt, namelijk dat maps niet nieuw zijn als ze op omgevingen uit de SP zijn gebaseerd, en dat je vervolgens als mensen zeggen dat dat onzin is begint over "begrijpend lezen"terwijl ze het gewoon niet met je eens zijn.
Nou dat vind ik meevallen..Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:55:
[...]
haha vindt je reactie nogal kort door de bocht als je goed kijkt naar wat ik geschreven heb.
Iedere simpele ziel snapt dat ze er geld aan willen verdienen, dat neemt niet weg dat ik mijn reactie aan kan geven dat ik het te kort na de release vindt.
9-11-2010 Kwam Black ops uit. De 1e DLC op 1-2-2011. Dat is dus pakweg 3 maanden. Als je in ogenschouw neemt dat ze in november weer een nieuwe COD uit willen brengen, betekent dit dat de levensduur van BO dus 1 jaar is (iig in hun ogen, de spelers kunnen dit eventueel anders zien
Als je dus 2 a 3x DLC uit wilt brengen moet je dat wel ongeveer eens in de 3 maanden doen... De 3e is dan na 9 maanden (augustus 2011) en dan hebben ze nog 3 maanden voor de nieuwe COD weer uit komt...
Jammer ik hou wel van wat discussieThe Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
[...]
[...]
Schreef ik iets anders dan? Oh, ja... niet-begrijpend lezen.
[...]
BFBC2 is misschien idd wat coulanter richting haar spelers. Het is een kwestie van marketing denk ik. COD is nou eenmaal de lead franchise in de shootersmarkt. En marktleiders zijn nou eenmaal praktisch altijd ook prijsleiders. Aangezien de verkoopprijzen voor praktisch elke nieuwe game rond de 60 euro liggen is dit hoe ze het aanpakken. Ze hebben ongetwijfeld een prijsstrategie uitgedacht en berekend dat ze voor 10 euro genoeg verkopen om hier winst uit te halen.
BFBC2 kan nu in haar marketingcommunicatie duidelijk maken dat ze gratis maps verstrekken ed. Het is gewoon een andere strategie. Maar ook bij BFBC2 zal het uiteindelijk gericht zijn op de verkopen. Ze kunnen roepen wat ze willen maar uiteindelijk moeten ze allemaal verkopen en winst maken. Ze kiezen alleen beide voor een andere wijze.
Als niemand die DLC zou kopen zou het ook niet meer gemaakt worden. Kennenlijk zit er echter markt in dus vanuit bedrijfseconomisch oogpunt neem ik ze absoluut niets kwalijk.
Zoals eerder gezegd vind ik dit anders liggen bij bijvoorbeeld mafia 2....
Een zelfde engine betekent echt niet dat er geen nieuwe textures kunnen worden aangemaaktbram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:57:
[...]
U kent de betekenis van het woord "context" wel?
Daarnaast zitten er in nagenoeg alle CoD games MP maps die gebaseerd zijn op de SP. Wat had je dan verwacht, maps in een ruimteschip met een compleet andere engine?

je kan ook gewoon textures in een hogere resolutie toevoegen, in een spel als UT(99) kon je zelfs je eigen textures toevoegen in de editor
en over context, ruimteschip en een nieuwe mappack, hmm das een beetje uit zijn context gerukt lijkt me?
Er is nooit over een andere engine gesproken icm met mappack, dat heeft er dus ook niets mee te maken.
Wat ik wel matig vind is, wat nu toch wel bijna in den treure is herhaald, bij een game als BO die niet goed werkt bij veel mensen, gewoon geld durven te vragen voor een duidelijk van te voren geplande mappack en maanden doen om de problemen op te lossen. Dit zou dan voor de cod reeks veel beter zijn en voor de naam van treyarch en activision om de mappack goedkoper/gratis aan te bieden.
De mappack komt idd niet echt te vroeg maar op een verkeerde manier. Ze doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, marketing natuurlijk, maar de gamers weten wel beter.KingKoning schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
[...]
Nou dat vind ik meevallen..
9-11-2010 Kwam Black ops uit. De 1e DLC op 1-2-2011. Dat is dus pakweg 3 maanden. Als je in ogenschouw neemt dat ze in november weer een nieuwe COD uit willen brengen, betekent dit dat de levensduur van BO dus 1 jaar is (iig in hun ogen, de spelers kunnen dit eventueel anders zien)
Als je dus 2 a 3x DLC uit wilt brengen moet je dat wel ongeveer eens in de 3 maanden doen... De 3e is dan na 9 maanden (augustus 2011) en dan hebben ze nog 3 maanden voor de nieuwe COD weer uit komt...
[...]
Jammer ik hou wel van wat discussie![]()
BFBC2 is misschien idd wat coulanter richting haar spelers. Het is een kwestie van marketing denk ik. COD is nou eenmaal de lead franchise in de shootersmarkt. En marktleiders zijn nou eenmaal praktisch altijd ook prijsleiders. Aangezien de verkoopprijzen voor praktisch elke nieuwe game rond de 60 euro liggen is dit hoe ze het aanpakken. Ze hebben ongetwijfeld een prijsstrategie uitgedacht en berekend dat ze voor 10 euro genoeg verkopen om hier winst uit te halen.
BFBC2 kan nu in haar marketingcommunicatie duidelijk maken dat ze gratis maps verstrekken ed. Het is gewoon een andere strategie. Maar ook bij BFBC2 zal het uiteindelijk gericht zijn op de verkopen. Ze kunnen roepen wat ze willen maar uiteindelijk moeten ze allemaal verkopen en winst maken. Ze kiezen alleen beide voor een andere wijze.
Als niemand die DLC zou kopen zou het ook niet meer gemaakt worden. Kennenlijk zit er echter markt in dus vanuit bedrijfseconomisch oogpunt neem ik ze absoluut niets kwalijk.
Zoals eerder gezegd vind ik dit anders liggen bij bijvoorbeeld mafia 2....
Cod games hebben echter een (soort van) economische levensduur van 1 jaar, dwz ze willen de doelstellingen halen binnen dat jaar aangezien er daarna een nieuwe game uitkomt en geld moet opbrengen.
De opbrengsten van de game na dat jaar is extra.
De levensduur van de game is echter een stuk langer, cod4 word nog steeds gespeeld en dat is al een paar jaartjes oud...
Uiteraard is er een markt voor DLC die activision wil uitmelken, dat is al een jaar of wat dat DLC big money is:
relatief weinig kosten, alleen de dlc in mekaar bouwen, al dan niet na de main game klaar is of tijdens de development, een relatief enorm hoog bedrag voor vrij weinig content vragen en hop je bent weer x miljoen omzet rijker
Economisch gezien stukken winstgevender dan een volledige game maar aan de andere kant heb je de volledige game wel nodig voor DLC.De kosten van een volledige game zitten de kosten van het gehele devver team, bak marketing kosten, testen van de game, overheadkosten en evt licentiekosten. DLC hebben dat niet, dat is gewoon extra inkomsten omdat je er niets nieuws voor hoeft te kopen, de teams het er tijdens of nog even achteraan doen, de hele engine al klaar is, de game alleen de extra content erin hoeft te zetten en klaar ben je.
Qua winstgevendheid lijkt het me te vergelijken met printer en printercartridges.
[ Voor 62% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-01-2011 12:23 ]
Verwijderd
Het was dan ook niet een directe reactie op jou maar op wat sentimenten dat maps gratis moeten zijn van anderen. Analogie (wat dat vind ik mooi) Ik vind dat bellen naar bedrijven om problemen die zij hebben veroorzaakt gratis moet zijn. Dat vindt iedereen. Behalve het bedrijf dat snapt dat mensen toch gaan bellen.Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:55:
[...]
haha vindt je reactie nogal kort door de bocht als je goed kijkt naar wat ik geschreven heb.
Even een ander punt. De MPL is een gaaf dingetje voor cqc. Alhier een kort kwaliteitsloos filmpje om te laten zien wat een beest het is op korte afstand.
Verwijderd
Je mist 1 behoorlijk groot punt hierin.SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
[...]
Wat ik wel matig vind is, wat nu toch wel bijna in den treure is herhaald, bij een game als BO die niet goed werkt bij veel mensen, gewoon geld durven te vragen voor een duidelijk van te voren geplande mappack en maanden doen om de problemen op te lossen. Dit zou dan voor de cod reeks veel beter zijn en voor de naam van treyarch en activision om de mappack goedkoper/gratis aan te bieden.
De mappack komt idd niet echt te vroeg maar op een verkeerde manier. Ze doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, marketing natuurlijk, maar de gamers weten wel beter.
De MAP pack staat compleet LOS van de de BUGS in de game.
Dit is zoiets als zeggen dat renault geen nieuwe auto mag gaan ontwerpen totdat het huidige model kinderziekte vrij is... dat doet geen enkel bedrijf...
en het "doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is" ze zijn heel open in hun patching, geven tijdig aan wat er getackeld word in de komende patch etc etc.
dus opdit gebied ben ik best wel tevreden, mischien ook omdat ik nergens last van heb...
Jij kan dan maar beter een cursus "hoe leer ik begrijpend schrijven" doen want je was gewoon niet duidelijkThe Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
Verwijderd
En toch heb je gereageerd op het contextloos bericht. Je spreekt jezelf tegen.The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:50:
[...]
Dit had je kunnen verwachten. Ik als BO speler ga toch ook niet naar een BFBC2 topic om daar te zeggen dat BO superieur is? Dan kan je reacties als dit verwachten.
Gisteravond een paar potjes gespeeld op die EVGA server waar je prijzen kan winnen. Ben benieuwd
Ook eens wat meer met de ballistic knife gespeeld. Normaal speel ik er niet mee omdat ik waarschijnlijk de grootste knife runner hater ben, maar gister heb ik alleen het schieten gebruikt en er dus niet mee geknived. Dat beviel me best goed, paar leuke kills erbij
Had ook nog een leuke kill in nuketown, gooi een granaat in een raampje net terwjil iemand daar een rc-xd aanzet, kreeg ik 3 kills waarvan 2 met de rc-xd die niet eens van mij was
Filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_yjgihZrVak]
Ook eens wat meer met de ballistic knife gespeeld. Normaal speel ik er niet mee omdat ik waarschijnlijk de grootste knife runner hater ben, maar gister heb ik alleen het schieten gebruikt en er dus niet mee geknived. Dat beviel me best goed, paar leuke kills erbij
Had ook nog een leuke kill in nuketown, gooi een granaat in een raampje net terwjil iemand daar een rc-xd aanzet, kreeg ik 3 kills waarvan 2 met de rc-xd die niet eens van mij was
Filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_yjgihZrVak]
Verwijderd
Sinds wanneer is dit het "mammie hij doet mij pesten, zeg dat hij stopt" [flame] topic geworden...
heb ik some die notitie gemist?
heb ik some die notitie gemist?
prijzen winnen? waar kan ik dat vinden?NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:53:
Gisteravond een paar potjes gespeeld op die EVGA server waar je prijzen kan winnen. Ben benieuwd
of zijn dat die wagner matches ofzo....?
Nice filmpje trouwens!
Stond een tijdje geleden in dit topic al:Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:04:
[...]
prijzen winnen? waar kan ik dat vinden?
of zijn dat die wagner matches ofzo....?
Nice filmpje trouwens!
http://www.evga.com/articles/00605/
Moet je registreren op die site en dan op een van hun servers spelen om kans te maken. Denk niet dat het uitmaakt hoeveel je speelt ofzo, ik neem aan dat ze gewoon de namen van alle spelers opslaan en uiteindelijk een paar namen er random uitkiezen.
Activision says closing Black Ops PSN servers may be “viable”
In response to ongoing connection issues and vocal customer criticism, a spokesperson for Activision has reportedly told an angry PlayStation 3 owner that the publisher may shut down Call of Duty: Black Ops’ PlayStation Network servers.
Senior support representative Dov Carson apparently replied to blogger Jason Koblovsky’s complaints by advising that Activision may be prepared to close the game’s PSN servers.
“The publishers have the right to shut down the servers for their game at any time as well which based on the number of reported posts from users may be a viable solution over the free PSN,” he wrote.
Carson suggested to Koblovsky that the latter return his Black Ops disc to Activision, offering a “one time courtesy” exchange for another title, another platform’s version of Black Ops, or an unopened disc to return to a retailer.
Sister studio Infinity Ward also seems to be giving up on Sony’s network, laying the blame for Modern Warfare 2’s security issues at the platform holder’s door.
Activision’s told us it’s “looking into” the matter for us this morning.
Thanks, Game Politics
Bron : http://www.vg247.com/2011...etwork-black-ops-servers/
Hopelijk gebeurt dit niet voor de PS3 spelers. Dit zou wel heel erg zuur zijn.
In response to ongoing connection issues and vocal customer criticism, a spokesperson for Activision has reportedly told an angry PlayStation 3 owner that the publisher may shut down Call of Duty: Black Ops’ PlayStation Network servers.
Senior support representative Dov Carson apparently replied to blogger Jason Koblovsky’s complaints by advising that Activision may be prepared to close the game’s PSN servers.
“The publishers have the right to shut down the servers for their game at any time as well which based on the number of reported posts from users may be a viable solution over the free PSN,” he wrote.
Carson suggested to Koblovsky that the latter return his Black Ops disc to Activision, offering a “one time courtesy” exchange for another title, another platform’s version of Black Ops, or an unopened disc to return to a retailer.
Sister studio Infinity Ward also seems to be giving up on Sony’s network, laying the blame for Modern Warfare 2’s security issues at the platform holder’s door.
Activision’s told us it’s “looking into” the matter for us this morning.
Thanks, Game Politics
Bron : http://www.vg247.com/2011...etwork-black-ops-servers/
Hopelijk gebeurt dit niet voor de PS3 spelers. Dit zou wel heel erg zuur zijn.
Ik mis helemaal geen punt hierin, hoe kan een map pack los staan van de game waar die voor is?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:35:
[...]
Je mist 1 behoorlijk groot punt hierin.
Dit is zoiets als zeggen dat renault geen nieuwe auto mag gaan ontwerpen totdat het huidige model kinderziekte vrij is... dat doet geen enkel bedrijf...
en het "doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is" ze zijn heel open in hun patching, geven tijdig aan wat er getackeld word in de komende patch etc etc.
dus op dit gebied ben ik best wel tevreden, mischien ook omdat ik nergens last van heb...

Ze maken toch helemaal geen nieuwe auto, een nieuwe auto is niet te vergelijken met wat extra content. Nee wat een DLC is is in dit geval, je krijgt een auto, waarvan een autoradio het niet goed werkt. Je zou die autoradio gewoon werkend en inbegrepen bij de auto moeten krijgen maar opeens moet je nu de autoradio erbij kopen.
De patching is in mijn ogen iets wat treyarch voor de release hadden moeten regelen, niet 2 maanden nadat de game uitgegeven is. En ja ze doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is in de media, dat is logisch, je gaat niet vertellen dat je game niet goed werkt. Toch is dat eigenlijk niet eerlijk tegenover de consument.
Ja ze zetten op een forum neer wat er verbeterd gaat worden, maar de problemen die daar staan zijn grotendeels minor meuk dat op het vlak glitches en minieme aanpassingen valt, niet het oplossen van vastlopers, cpu gebruik dat veel te hoog is en dan nu eindelijk wel het geluidstutter probleem waar dikke kans van is dat dat veel problemen veroorzaakt icm geluidskaarten.
Als je ziet hoeveel problemen er zijn en dan vrolijk een mappack a 12 e uitbrengt levert dat veel scheve gezichten op vanuit de community.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze echt de servers offline halen. Dat is gewoon het einde van activision dan. Dat kun je toch niet maken? Hoeveel mensen hebben het spel op de PS3 gekocht? En dan geen enkele support geven en gewoon het spel droppen zodra het blijkt dat er problemen zijn?
Verwijderd
Een vrij nutteloze vergelijking. Het gaat in jouw voorbeeld om een nieuwe product terwijl het bij deze mappack om een uitbreiding gaat. Kijk hoeveel ellende er is geweest na de release en hoe lang het heeft geduurd voordat het grotendeels verholpen was. En nu zijn er altijd lui (die uiteraard zelf geen problemen hadden) die dan aankomen met "Ja maar een game heeft nu eenmaal problemen, geen enkel stuk software is perfect" of iets in die richting. De staat waar met name de PC versie op de markt is gezet is ronduit onacceptabel. Vervolgens zijn er drie patches nodig geweest voordat het bij de meesten goed liep. Ze kunnen dit eerste mappack best wel gratis aanbieden als goedmakertje. Ik bedoel, voor hun inkomsten hoeven ze het niet te laten. Ze hebben al een miljard opgehaald met deze game. Als ze een beetje begaan waren met de community bieden ze dit gratis aan. Maar het gaat Activision enkel en alleen om $$$$$$.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:35:
[...]
Je mist 1 behoorlijk groot punt hierin.
Heel veel mensen hebben het spel op de PS3 gekocht . Het zal niet het einde voor activision zijn want ze hebben nog de PC en Xbox360 maar het zal wel een hele flinke klap opleveren voor Activision en TreyarchNickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:14:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze echt de servers offline halen. Dat is gewoon het einde van activision dan. Dat kun je toch niet maken? Hoeveel mensen hebben het spel op de PS3 gekocht? En dan geen enkele support geven en gewoon het spel droppen zodra het blijkt dat er problemen zijn?
Hier nog iemand die contact met Activision heeft opgezocht over de problemen met Black-ops
http://jasonkoblovsky.blo...hreatens-to-pull-psn.html
[ Voor 12% gewijzigd door Rockvee2 op 19-01-2011 13:20 ]
oh denk dat maar niet, ja ze zullen een flinke deuk oplopen op cod community gebied maar ja zijn ze de laatste tijd uberhaupt echt bezig met de community? Nee, ze zien ons puur als markt, de community is leuk en aardig maar daar hebben ze schijt aan als ze te veel kosten aan een bepaald onderdeel hebben.NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:14:
PSN is blijkbaar niet fijn icm BO en als de minst lastige oplossing is dat ze de game niet meer laten draaien op de ps3 kunnen ze daar met wellicht wat marketing kunst en vliegwerk wel mee wegkomen. Ze zijn te groot om alleen hierom kapot te gaan.
Ik denk echter niet dat het zo'n vaart zal lopen, ze zijn er nog volop mee bezig om te patchen. Als het echter over een maand of wat nog niet lekker loopt... ik zou er geen geld op zetten iig.
Maar je moet ook begrijpen dat een spel als BO ongelooflijk ingewikkeld in elkaar zit. De dingen die jij noemt, stuttering, te hoog cpu gebruik, etc, dat zijn geen bugs die je even 1-2-3 oplost. Een bug als "de ninja perk werkt niet" is makkelijk, je weet wanneer het gebeurt, je weet dat het met een specifieke perk te maken heeft, dus de oorzaak zul je zo gevonden hebben, en de oplossing is daarna meestal een eitje.SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:12:
[...]
Ik mis helemaal geen punt hierin, hoe kan een map pack los staan van de game waar die voor is?![]()
Ze maken toch helemaal geen nieuwe auto, een nieuwe auto is niet te vergelijken met wat extra content. Nee wat een DLC is is in dit geval, je krijgt een auto, waarvan een autoradio het niet goed werkt. Je zou die autoradio gewoon werkend en inbegrepen bij de auto moeten krijgen maar opeens moet je nu de autoradio erbij kopen.
De patching is in mijn ogen iets wat treyarch voor de release hadden moeten regelen, niet 2 maanden nadat de game uitgegeven is. En ja ze doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is in de media, dat is logisch, je gaat niet vertellen dat je game niet goed werkt. Toch is dat eigenlijk niet eerlijk tegenover de consument.
Ja ze zetten op een forum neer wat er verbeterd gaat worden, maar de problemen die daar staan zijn grotendeels minor meuk dat op het vlak glitches en minieme aanpassingen valt, niet het oplossen van vastlopers, cpu gebruik dat veel te hoog is en dan nu eindelijk wel het geluidstutter probleem waar dikke kans van is dat dat veel problemen veroorzaakt icm geluidskaarten.
Als je ziet hoeveel problemen er zijn en dan vrolijk een mappack a 12 e uitbrengt levert dat veel scheve gezichten op vanuit de community.
Een lag/cpu/stutter probleem echter kan overal vandaan komen, het kan maanden duren voordat ze uberhaupt weten waar het aan ligt, laat staan voordat ze een oplossing hebben.
En als ze dan eenmaal een oplossing hebben moet je ook nog maar zien dat die oplossing niet 38 andere dingen verkloot. Games zitten zo ingewikkeld in elkaar dat een simpele perk fix het hele spel kapot kan maken als je iets fout doet.
Dus ze hebben gewoon tijd nodig om een patch te maken, en ik vind het niet redelijk om te zeggen dat ze in die tijd dan maar helemaal niets anders mogen doen. Op de eerste plaats benadeel je daar de spelers mee waar het spel wel goed werkt (en ik denk dat dat op dit moment wel de meerderheid is). Dat is misschien wat zuur voor degene waar het niet lekker loopt, maar het is niet anders.
En nog belangrijker: de mensen die de maps maken hebben helemaal niks te maken met de mensen die deze bugs fixen. De bug fixers zijn de echte programmeurs, die weten hoe de engine werkt, die weten hoe alles in elkaar steekt, etc. De map designers weten hier totaal niks vanaf, dus dan kunnen die 3 maanden uit hun neus gaan zitten eten? Natuurlijk niet... dan kunnen ze toch beter alvast aan wat maps werken?
We hebben het hier niet over een 5-mans bedrijfje waar de secretaresse ook wel even het werk van iemand anders over kan nemen. Er zijn dedicated teams van programmeurs, bug fixers, map designers, etc, en een map designer gaat niet helpen met bugs fixen en vice versa. Dus dat er nu al maps komen wil niet zeggen dat ze hiermee tijd weggooien dat ze aan bugs hadden kunnen besteden, want dat is gewoon niet waar.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 19-01-2011 13:24 ]
Let wel dat het hier draait om een probleem dat enkel van Sony's kan gefixed kan worden door de gehackte hardware. Zo lang Sony de boel niet dichtsleutelt kan 3arch werkelijk niks doen aan de hackers op PS3.NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:14:
weet iemand of je verder kan als je prestige 15 lvl 50 bent? ik zag laatst namelijk iemand die was prestige 0 lvl 40 ofzo en die had al het prestige 15 embleem en gouden guns?
kun je dan gewoon weer op 0 beginnen?
kun je dan gewoon weer op 0 beginnen?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Het gaat toch om de disconnects en freezes? Op dat gebied lijkt het me dat het wel de schuld van treyarch is... Het PSN is er gewoon, en de game developers moeten maar zorgen dat hun spellen daar op draaien. Het is niet redelijk om te zeggen dat het aan PSN ligt als je game er niet op draait.MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:22:
[...]
Let wel dat het hier draait om een probleem dat enkel van Sony's kan gefixed kan worden door de gehackte hardware. Zo lang Sony de boel niet dichtsleutelt kan 3arch werkelijk niks doen aan de hackers op PS3.
Het gaat om dat de PS3 nu volledig is gehackt en de rootkey is zeg maar vrijgegeven. Die disconnects en freezes hebben er ook mee te maken maar ook de recente hack van de ps3 .NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
[...]
Het gaat toch om de disconnects en freezes? Op dat gebied lijkt het me dat het wel de schuld van treyarch is... Het PSN is er gewoon, en de game developers moeten maar zorgen dat hun spellen daar op draaien. Het is niet redelijk om te zeggen dat het aan PSN ligt als je game er niet op draait.
Maar Activision kan het wel doen, staat op het achterkant van het doosje
Nee de reden dat ze nu overwegen de servers te stoppen komt door de security leak. (Tenminste voor zover ik begrijp.)NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
[...]
Het gaat toch om de disconnects en freezes? Op dat gebied lijkt het me dat het wel de schuld van treyarch is... Het PSN is er gewoon, en de game developers moeten maar zorgen dat hun spellen daar op draaien. Het is niet redelijk om te zeggen dat het aan PSN ligt als je game er niet op draait.
http://www.gamesindustry....les-call-of-duty-cheating
Ah zie het, gaaf!NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:08:
[...]
Stond een tijdje geleden in dit topic al:
http://www.evga.com/articles/00605/
Moet je registreren op die site en dan op een van hun servers spelen om kans te maken. Denk niet dat het uitmaakt hoeveel je speelt ofzo, ik neem aan dat ze gewoon de namen van alle spelers opslaan en uiteindelijk een paar namen er random uitkiezen.
Alleen speel op de xbox, dit is PC gerelateerd als ik de site bekijk.
Is er zoiets niet voor xbox gamers?
thnx voor je snelle reactie.
Zouden we niet beter een Black Ops klaagtopic maken en dit forum houden voor leuke meuk ?
Iedereen zaagt en klaagt over cheaters, server problemen, knife runners, ghost campers, ...
Zo kan ik er nog veel opnoemen. Ik erger er mij ook vreselijk aan, maar we zitten al aan deel 13 en er werd tot hiertoe bijna alleen maar geklaagd.
[/AntiKlaagKlaag]
Iedereen zaagt en klaagt over cheaters, server problemen, knife runners, ghost campers, ...
Zo kan ik er nog veel opnoemen. Ik erger er mij ook vreselijk aan, maar we zitten al aan deel 13 en er werd tot hiertoe bijna alleen maar geklaagd.
[/AntiKlaagKlaag]
[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 19-01-2011 13:36 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client