[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.713 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat is denk ik ook het beste :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Ah zie het, gaaf!
Alleen speel op de xbox, dit is PC gerelateerd als ik de site bekijk.

Is er zoiets niet voor xbox gamers?

thnx voor je snelle reactie.
Neen, xbox heeft geen dedicated servers....
MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:28:
[...]
Nee de reden dat ze nu overwegen de servers te stoppen komt door de security leak. (Tenminste voor zover ik begrijp.)

http://www.gamesindustry....les-call-of-duty-cheating
Zo had ik het ook begrepen... Vind ik daarom nog niet eens een onlogische stap van Activison / 3arch. Echter, ik denk niet dat ze doorzetten, dit zal wel een manier zijn om een beetje druk uit te oefenen op Sony. Als Sony de CoD franchise kwijtraakt is dat een enorm probleem voor ze. Juist in een periode dat ze 1 van de vetste xbox/pc titels (ME2) naar de PS3 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Nee de reden dat ze nu overwegen de servers te stoppen komt door de security leak. (Tenminste voor zover ik begrijp.)

http://www.gamesindustry....les-call-of-duty-cheating
Maar in BO zijn er toch geen cheaters op de PS3 (of wel?), hoe kan het dat ze het daar dan wel voor elkaar hebben..? En het artikel gaat specifiek over BO servers (alleen de laatste alinea noemt MW2) dus dan snap ik niet waarom het over de cheaters in MW2 zou gaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Maar je moet ook begrijpen dat een spel als BO ongelooflijk ingewikkeld in elkaar zit. De dingen die jij noemt, stuttering, te hoog cpu gebruik, etc, dat zijn geen bugs die je even 1-2-3 oplost. Een bug als "de ninja perk werkt niet" is makkelijk, je weet wanneer het gebeurt, je weet dat het met een specifieke perk te maken heeft, dus de oorzaak zul je zo gevonden hebben, en de oplossing is daarna meestal een eitje.
Een lag/cpu/stutter probleem echter kan overal vandaan komen, het kan maanden duren voordat ze uberhaupt weten waar het aan ligt, laat staan voordat ze een oplossing hebben.

En als ze dan eenmaal een oplossing hebben moet je ook nog maar zien dat die oplossing niet 38 andere dingen verkloot. Games zitten zo ingewikkeld in elkaar dat een simpele perk fix het hele spel kapot kan maken als je iets fout doet.

Dus ze hebben gewoon tijd nodig om een patch te maken, en ik vind het niet redelijk om te zeggen dat ze in die tijd dan maar helemaal niets anders mogen doen. Op de eerste plaats benadeel je daar de spelers mee waar het spel wel goed werkt (en ik denk dat dat op dit moment wel de meerderheid is). Dat is misschien wat zuur voor degene waar het niet lekker loopt, maar het is niet anders.
En nog belangrijker: de mensen die de maps maken hebben helemaal niks te maken met de mensen die deze bugs fixen. De bug fixers zijn de echte programmeurs, die weten hoe de engine werkt, die weten hoe alles in elkaar steekt, etc. De map designers weten hier totaal niks vanaf, dus dan kunnen die 3 maanden uit hun neus gaan zitten eten? Natuurlijk niet... dan kunnen ze toch beter alvast aan wat maps werken?

We hebben het hier niet over een 5-mans bedrijfje waar de secretaresse ook wel even het werk van iemand anders over kan nemen. Er zijn dedicated teams van programmeurs, bug fixers, map designers, etc, en een map designer gaat niet helpen met bugs fixen en vice versa. Dus dat er nu al maps komen wil niet zeggen dat ze hiermee tijd weggooien dat ze aan bugs hadden kunnen besteden, want dat is gewoon niet waar.
dat de game niet werkt is niet mijn probleem om op te lossen? breng de game dan nog niet uit als het niet werkt. Test de game dan goed om te zorgen dat de game werkt naar behoren. Als je een auto koopt en hij werkt niet mag je toch ook verwachten dat de leverancier of producent bij veel voorkomende problemen het zsm oplost? Of moeten we bij software opeens anders gaan werken als consument? Ik niet iig.
Ik heb ook nooit gezegd dat het gemakkelijk was die patches te maken maar dat heeft vrij weinig te maken met het uitbrengen van een mappack en een game die niet lekker werkt? dat is hetgeen wat steekt. Dat ze die maps maken is logisch, zoals je zegt die lui hoeven niet stil te zitten maar het gaat om het feit dat ze geld vragen voor het kopen van een paar maps voor een game die niet goed werkt.
Logischerwijze zullen de meeste art designers weinig te maken hebben met de programmeurs of leveldesigners en niet zomaar de taken kunnen overnemen.

Nee het is de absolute deadline en eigenlijk te korte dev periode die Blackops de das heeft omgedaan, hadden ze 2 maanden later uitgebracht dan was het een game geweest die meteen goed werkte en niet 2 maanden lang gezeur oplevert, op een paar minor glitches, exploits en tweaks na.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Let wel dat het hier draait om een probleem dat enkel van Sony's kan gefixed kan worden door de gehackte hardware. Zo lang Sony de boel niet dichtsleutelt kan 3arch werkelijk niks doen aan de hackers op PS3.
Threearch?

Ben ik overigens de enige PS3 gebruiker die nog nooit een hackers is tegen gekomen? Ik heb gisteren een aantal uren gespeeld, en dat ging prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
treyarch is het idd. maar een trey is ook wel een 3... Kijk maar is poker op tv snachts. In het commentaar zullen ze regelmatig een 3 als trey betitelen :P

als je bots toevoegd aan een combat training game btw dan hebben ze als tag ook [3arc] :P

tot zover dit volledige off-topic en doelloze commentaar. Ik moet maar weer is gaan werken want mn F5 knop raakt sneller versleten dan de toetsen van mn keyboard....

[ Voor 49% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Threearch?

Ben ik overigens de enige PS3 gebruiker die nog nooit een hackers is tegen gekomen? Ik heb gisteren een aantal uren gespeeld, en dat ging prima..
Wat voor NAT heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
KingKoning schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:53:
treyarch is het idd. maar een trey is ook wel een 3... Kijk maar is poker op tv snachts. In het commentaar zullen ze regelmatig een 3 als trey betitelen :P

als je bots toevoegd aan een combat training game btw dan hebben ze als tag ook \[3arc] :P

tot zover dit volledige off-topic en doelloze commentaar. Ik moet maar weer is gaan werken want mn F5 knop raakt sneller versleten dan de toetsen van mn keyboard....
Ik denk dat hij doelt op het feit dat MW2 cheater problemen heeft, niet BO. Treyarch heeft niks te maken met de cheaters in MW2 op dit moment. Vandaar dat ik ook dacht (en nog steeds denk) dat het 'servers sluiten' verhaal om de freezes komt en niet door de cheaters..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:49:
[...]

dat de game niet werkt is niet mijn probleem om op te lossen? breng de game dan nog niet uit als het niet werkt. Test de game dan goed om te zorgen dat de game werkt naar behoren. Als je een auto koopt en hij werkt niet mag je toch ook verwachten dat de leverancier of producent bij veel voorkomende problemen het zsm oplost? Of moeten we bij software opeens anders gaan werken als consument? Ik niet iig.
Ik heb ook nooit gezegd dat het gemakkelijk was die patches te maken maar dat heeft vrij weinig te maken met het uitbrengen van een mappack en een game die niet lekker werkt? dat is hetgeen wat steekt. Dat ze die maps maken is logisch, zoals je zegt die lui hoeven niet stil te zitten maar het gaat om het feit dat ze geld vragen voor het kopen van een paar maps voor een game die niet goed werkt.
Logischerwijze zullen de meeste art designers weinig te maken hebben met de programmeurs of leveldesigners en niet zomaar de taken kunnen overnemen.

Nee het is de absolute deadline en eigenlijk te korte dev periode die Blackops de das heeft omgedaan, hadden ze 2 maanden later uitgebracht dan was het een game geweest die meteen goed werkte en niet 2 maanden lang gezeur oplevert, op een paar minor glitches, exploits en tweaks na.
Huh, ik zeg toch ook niet dat jij de bugs moet gaan oplossen? :P

En ja, als de maps weer 15 euro gaan kosten is dat inderdaad wat overdreven, maar daar weten we nog helemaal niets vanaf. Misschien kosten ze minder, misschien zijn ze wel gratis, we weten het nog niet dus om daar over te gaan speculeren is een beetje zinloos. Daarnaast bepaalt activision de prijs en niet treyarch.

En ik denk niet dat de game bugvrij was geweest als ze hem 2 maanden later hadden uitgebracht. Met testen vind je nooit alle bugs, de meeste bugs komen pas aan het licht zodra de massa's ermee gaan spelen. De dingen als cpu lag zullen niet in de test fase naar buiten zijn gekomen omdat ze hier op hun test pc's waarschijnlijk gewoon toevallig geen last van hadden. Er zijn genoeg mensen die nergens last van hebben gehad (ik bijv) dus het kan goed dat ze bij het testen ook niets hebben gemerkt. Pas als de game uit is en er miljoenen verschillende pc's mee gaan werken zal zoiets naar boven komen. En het is natuurlijk niet praktisch om de game op zoveel verschillende pc's te testen. De enige optie is dan een public beta, maar daar hebben ze nou eenmaal niet voor gekozen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:49:
[...]

Dan breng je het spel toch gewoon terug als het niet naar je tevredenheid is? Ik zie echt het hele probleem niet? Ik weet ook wel waarom mensen het spel niet terugbrengen, omdat ze het toch te leuk vinden om te spelen! Dus zo slecht zal het dan wel niet zijn. Ik weet dat dit simpele gedachtenredeneringen zijn, maar daar komt het wel op neer.

En als je verwacht dat ze het zouden patchen en je daarop wacht, dan breng je het spel terug. Wacht totdat de patch komt en koop je het opnieuw. Bevalt het nogsteeds niet, dan breng je het gewoon weer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 19-01-2011 14:09 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Ik denk dat hij doelt op het feit dat MW2 cheater problemen heeft, niet BO. Treyarch heeft niks te maken met de cheaters in MW2 op dit moment. Vandaar dat ik ook dacht (en nog steeds denk) dat het 'servers sluiten' verhaal om de freezes komt en niet door de cheaters..?
ja denk ik ook, ik reageerde op zijn "threearch"....
Ik speel niet op PS3 maar ik heb nog nooit iemand over cheaters in BO gehoord... Maar goed, ik denk niet dat ze zover gaan als het sluiten van servers, maar het is wel een goed dreigement voor Sony. Als treyarch en activision bekend maken dat ze de BO servers sluiten omdat Sony ze volgens hen niet goed onderhoud dan krijgt sony daar op zn minst een slechte naam van....
NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:05:
[...]

En ja, als de maps weer 15 euro gaan kosten is dat inderdaad wat overdreven, maar daar weten we nog helemaal niets vanaf. Misschien kosten ze minder, misschien zijn ze wel gratis, we weten het nog niet dus om daar over te gaan speculeren is een beetje zinloos. Daarnaast bepaalt activision de prijs en niet treyarch.
Officieel nog niet voor PSN en PC idd volgens, maar op XBL gaat hij 1200 MSpoints kosten, wat neer komt op rond de 15 euro (afhankelijk van waar je je points koopt) dus je kan er denk ik donder op zeggen dat ze evenveel gaan kosten op PC en PSN....

[ Voor 31% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mystikal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:08:
[...]

Dan breng je het spel toch gewoon terug als het niet naar je tevredenheid is? Ik zie echt het hele probleem niet? Ik weet ook wel waarom mensen het spel niet terugbrengen, omdat ze het toch te leuk vinden om te spelen! Dus zo slecht zal het dan wel niet zijn. Ik weet dat dit simpele gedachtenredeneringen zijn, maar daar komt het wel op neer.
Nja ik kan me best voorstellen dat je het spel niet gaat terugbrengen. Ten eerste krijg je niet eens geld terug (steam only...) dus waarom zou je? Ten tweede heb je gewoon recht op een werkend spel. Ik heb hetzelfde met FIFA11, dat spel werkt ook voor geen meter online, maar dan ga ik het nog niet terugbrengen (hoewel dat misschien ook te maken heeft met het feit dat het offline wel gewoon werkt maar goed)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bedoel je waar mijn NAT op staat? Open geloof ik. Waarom vraag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

KingKoning schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:09:
[...]

ja denk ik ook, ik reageerde op zijn "threearch"....
I
Zo schrijven ze het zelf ook duszsz

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:05:
[...]

En ik denk niet dat de game bugvrij was geweest als ze hem 2 maanden later hadden uitgebracht. Met testen vind je nooit alle bugs, de meeste bugs komen pas aan het licht zodra de massa's ermee gaan spelen. De dingen als cpu lag zullen niet in de test fase naar buiten zijn gekomen omdat ze hier op hun test pc's waarschijnlijk gewoon toevallig geen last van hadden. Er zijn genoeg mensen die nergens last van hebben gehad (ik bijv) dus het kan goed dat ze bij het testen ook niets hebben gemerkt. Pas als de game uit is en er miljoenen verschillende pc's mee gaan werken zal zoiets naar boven komen. En het is natuurlijk niet praktisch om de game op zoveel verschillende pc's te testen. De enige optie is dan een public beta, maar daar hebben ze nou eenmaal niet voor gekozen.
Nee ik hoef het niet zelf te fixen natuurlijk maar het gaat erom dat wij wel de sjaak zijn. De prijs zal gezien de al genoemde 1200 microsoft points dezelfde prijs hebben als de vorige mappacks.

Dat activision de prijs bepaald heeft er weinig mee te maken toch? ze zijn uitgever van de game dus in principe eindverantwoordelijk. treyarch maakt de game zou eigenlijk de hand in eigen boezem moeten steken en zeggen dat de game nog niet releasewaardig is. Helaas geeft activision alleen maar om keiharde knaken dus dat verhaal gaat niet op.
Bugs zullen er altijd zijn maar dat een game grotendeels onspeelbaar is mag gewoon niet. klaar. een public had dat waarschijnlijk aangetoond. Dat ze daar niet voor gekozen hebben is duidelijk een grove fout geweest.
NickThissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:10:
[...]

Nja ik kan me best voorstellen dat je het spel niet gaat terugbrengen. Ten eerste krijg je niet eens geld terug (steam only...) dus waarom zou je? Ten tweede heb je gewoon recht op een werkend spel. Ik heb hetzelfde met FIFA11, dat spel werkt ook voor geen meter online, maar dan ga ik het nog niet terugbrengen (hoewel dat misschien ook te maken heeft met het feit dat het offline wel gewoon werkt maar goed)
Eensch met je Nick.

@ Mystikal:
Ik ga een beetje twee keer het spel kopen zeker :') je krijgt bij software nooit het geld terug na een dergelijke tijd meestal zeven dagen max of in geval van steam helemaal niets. Ja het spel vind ik ook leuk anders was ik hier niet te zien geweest in deze thread maar dat betekent nog niet dat ik dan me er dan maar bij moet neerleggen dat het spel niet goed werkt. Je mag gewoon verwachten dat je krijgt voor die prijs dat het werkt. Ze zijn gewoon veel te kort bezig geweest met testen dat er nu zoveel meuk naar boven is komen drijven qua bugs. Als ze when its done its done manier gebruikt hadden was het zoveel beter geweest ook al had je dan langer moeten wachten.

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-01-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Ik ben ook nog NOOIT een cheater tegen gekomen op de ps3 NOG NOOIT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Threearch?

nog geen hacker tegen gekomen (behalve perk dan;)) na meer dan 100 uur...[
Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:19:

Ben eigenlijk benieuwd of er een keer iets te regelen valt met een 'clan' om een paar potjes tegen ons ( NL ) te spelen?
haha origineel man;) wij spelen onder de clantag (BOOB)

quote]Rockvee2 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:55:
[...]

Wat voor NAT heb je?
[/quote]

Heeft dat dan serieus nog effect? Heeft toch puur met je router/poorten te maken.. dus als je open zou staan dan heb je meer kans op hackers? no way...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:24:
[...]

Ik ben ook nog NOOIT een cheater tegen gekomen op de ps3 NOG NOOIT!!!
whaha jij bent ook echt een nachtdier of niet? Zie jou altijd alleen s'middags reageren;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:26:
[...]

whaha jij bent ook echt een nachtdier of niet? Zie jou altijd alleen s'middags reageren;)
Hahahhaa, op mijn werk, maar begin 's ochtends hoor ;)
Maar speel altijd lang door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
delaitinho schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Edit voortaan je laatste post, het staat ook nog is duidelijk aangegeven als je wilt reageren ergens op. En houd het zoveel mogelijk ontopic.

Ik speel eigenlijk alleen nog HC DOM Nuketown en wager matches. Nog nooit een cheater tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
MicScott schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:19:
[...]

Zo schrijven ze het zelf ook duszsz
je verleid me tot nog meer offtopic uitleg :P

Iemand zei 3arch. Iemand anders reageerde met threearch??? Dus legde ik uit dat een 3 trey kan zijn en niet per definitie three. Dus idd zo schrijven ze het zelf ook (oa bij clantags van hun bots :P)

www.treyarch.com/
Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:30:
[...]

Edit voortaan je laatste post, het staat ook nog is duidelijk aangegeven als je wilt reageren ergens op. En houd het zoveel mogelijk ontopic.

Ik speel eigenlijk alleen nog HC DOM Nuketown en wager matches. Nog nooit een cheater tegen gekomen.
Domination op Nuketown? Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken... Ik speel alleen Nuketown met gun-game, ffa en soms een TDM potje. En dat is dan meestal als ik graag snel wil levellen. Verder liefst zo min mogelijk :P

[ Voor 40% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik snap dat je het spel niet 2 keer koopt. De onderliggende gedachte van mijn verhaal was dat je altijd een keuze hebt! Maar vergis je niet, ik ben het helemaal met je eens.

Nog wat luitjes zin om vanavond bij RFFN-server (demolition non-hc) een kijkje te komen nemen? Ik verwacht vanaf 20:00 wel weer aardig wat RFFN-ers.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Ik had ergens gelezen dat mensen met een Strict Nat minder snel in gehackte lobbies komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Rockvee2 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:32:
[...]

Ik had ergens gelezen dat mensen met een Strict Nat minder snel in gehackte lobbies komen :)
onzin..
Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:30:
[...]

Dus je speelt alleen maar Nuketown? Ik bedoel, eerlijk, krijg altijd een dikke plasser als die map "votebaar" is, maar om nou alleen maar noobtown te spelen zou ik echt gek worden..

Ik ga trouwens die DLC wel degelijk halen, die freezes zijn wel dik irritant maar als je een spel zoveel speelt dan heb ik er die 15e ook nog wel voor over..

[ Voor 24% gewijzigd door delaitinho op 19-01-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mystikal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:32:
Ik snap dat je het spel niet 2 keer koopt. De onderliggende gedachte van mijn verhaal was dat je altijd een keuze hebt! Maar vergis je niet, ik ben het helemaal met je eens.

Nog wat luitjes zin om vanavond bij RFFN-server (demolition non-hc) een kijkje te komen nemen? Ik verwacht vanaf 20:00 wel weer aardig wat RFFN-ers.
Natuurlijk heb je de keuze, dat snap ik. Alleen de keuze zou mij niets opleveren dan extra kosten :) Wellicht dat ik even de server aandoe vanavond, ligt eraan hoe wakker ik ben -.-' de combinatie geen ochtendmens zijn en vroeg op moeten is niet ideaal maar ja ik moet wel wat knaken verdienen om mijn appartementje te betalen O-)
Ben ook niet een grote fan van softcore maar zo af en toe kan het wel leuk zijn. :>

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
delaitinho schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:34:
[...]
Dus je speelt alleen maar Nuketown? Ik bedoel, eerlijk, krijg altijd een dikke plasser als die map "votebaar" is, maar om nou alleen maar noobtown te spelen zou ik echt gek worden..
Ieder zijn eigen voorkeur?

Had nooit moeten zeggen dat ik nog nooit een cheater ben tegen gekomen. Net de eerste: [NL]Glimmerman

Witchhunt plox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Ieder zijn eigen voorkeur?

Had nooit moeten zeggen dat ik nog nooit een cheater ben tegen gekomen. Net de eerste: [NL]Glimmerman

Witchhunt plox
*O* Gefeliciteerd! Je bent net cheater ontmaagd! :D *O* oh uh wacht -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Wou dat ik vanavond ook is ff langs kon komen. Maar ben deze week niet thuis en heb dus geen toegang mijn pc. En mijn laptopje met een of ander Intel onboard gpu'tje gaat Black Ops niet trekken :(
Moet dus nog tot volgende week wachten voor ik eindelijk weer ff lekker kan knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
CrackSlet schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:10:
Wou dat ik vanavond ook is ff langs kon komen. Maar ben deze week niet thuis en heb dus geen toegang mijn pc. En mijn laptopje met een of ander Intel onboard gpu'tje gaat Black Ops niet trekken :(
Moet dus nog tot volgende week wachten voor ik eindelijk weer ff lekker kan knallen...
Ik zit al sinds vrijdag droog -O- de koeler van mij ATi HD 4870 wordt vervangen door men neef omdatie nu meer geluid maakt dan een F-16 hoop dat ik vrijdag weer verder kan :'(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Lol, mijn pc staat als sinds zaterdag bij cdromland. Ik heb het geluk dat mijn maatje SqUeD de luxe heeft dat hij 2 volwaardige game-pc's heeft staan (quad core, HD6850). Ik hoef alleen mijn Megalodon maar mee te nemen, inpluggen en gaan!

Dus ik hoop dat hij vanavond ook speelt, dan schuif ik bij hem aan...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

fatihbatur schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Ik zit al sinds vrijdag droog -O- de koeler van mij ATi HD 4870 wordt vervangen door men neef omdatie nu meer geluid maakt dan een F-16 hoop dat ik vrijdag weer verder kan :'(
offtopic:
wat komt er nu op dan?

Ik heb gelukkig nog maar twee dagen geen shotje gehad :) vanavond maar weer even,heb trillende handjes, ik krijg wat last van jeuk op niet nader te noemen plaatsen en wat een licht gevoel in mijn hoofd.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[/quote]

Speel op de Xbox, ben er ook nog nooit één tegen gekomen, ik wil ook ontmaagd worden >:)
zou niet eens weten hoe ik dat kan zien, meestal denken ze dat ik aan het cheaten ben...maar dat zal wel jaloezie zijn ofzo

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:10
fatihbatur schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:25:
[...]

nou dan kan je dus lekker hawkx spelen zo zonder speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:33:
[/quote]

Speel op de Xbox, ben er ook nog nooit één tegen gekomen, ik wil ook ontmaagd worden >:)
zou niet eens weten hoe ik dat kan zien, meestal denken ze dat ik aan het cheaten ben...maar dat zal wel jaloezie zijn ofzo
vaak zie je het in de recent games, ga je gewoon hem volgen waarvan je denkt dat die hackt soms zie het zelfs ingame of de killcam al. Zoek maar eens op youtube ;)
En als je ontmaagd wil worden, men neme 75 euro ga naar het rode licht straatje... uh ok laat maar :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:56:
[...]

vaak zie je het in de recent games, ga je gewoon hem volgen waarvan je denkt dat die hackt soms zie het zelfs ingame of de killcam al. Zoek maar eens op youtube ;)
En als je ontmaagd wil worden, men neme 75 euro ga naar het rode licht straatje... uh ok laat maar :X O-)
Speel hardcore, dus die killcam zie ik al nooit.
Gelukkig heb ik nooit last van die gasten.
Wellicht zij wel van mij ;)

Ah thnx voor de tip, maar heb er geen tijd voor want na het werk moet er gegamed worden ;)

Nog niemand met een clan die het leuk lijkt om een keer een afspraak te maken om een avondje tegen onze "clan" (zeg vrienden die samen spelen) te spelen?? (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Het komt op de xbox ook amper voor. Ik heb het iig nog nooit gezien. Ik zie dan ook niet hoe je een aimbot oid kan installeren op je xbox. Dat zou dan mogelijk zijn met JTAG (want dan kan je externe software installeren) maar met JTAG kan je weer niet op Live.
Er zullen vast gasten zijn die een soort workaround hebben (pure speculatie) maar ik denk dat dat aantal zeer beperkt is. Misschien zijn er wel gasten die en muis/keyboard hebben aangesloten op hun box (daar zijn iig mogelijkheden voor, onofficieel) die hebben ook wel een voordeeltje tov controllers. Maar echt cheaten zou ik dat niet noemen, eerder tweaken :P

[ Voor 30% gewijzigd door KingKoning op 19-01-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Ik heb op de pc ook nog nooit een hacker ontmoet.
Misschien geluk gehad of ik let niet zo goed op maar ik heb er nog geen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MasterMaarten schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:12:
Ik heb op de pc ook nog nooit een hacker ontmoet.
Misschien geluk gehad of ik let niet zo goed op maar ik heb er nog geen gezien.
Ik ook niet (dacht ik) Ik speel ook alleen op ranked servers.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:33:
[...]

offtopic:
wat komt er nu op dan?

Ik heb gelukkig nog maar twee dagen geen shotje gehad :) vanavond maar weer even,heb trillende handjes, ik krijg wat last van jeuk op niet nader te noemen plaatsen en wat een licht gevoel in mijn hoofd.... :+
offtopic:
deze cooler komt erop :D Arctic-Cooling Accelero Xtreme Plus
supersnathan94 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:41:
[...]

nou dan kan je dus lekker hawkx spelen zo zonder speakers
offtopic:
jammer genoeg houd ik daar niet van :P )

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Op de xbox heb je inderdaad geen last van hackers, daat heb je weer ander problemen als de host zwaar voordeel heeft. Af en toe is het kiezen van een host echt brak. De hele game langs iedereen in het geel op 1 na. Soms ook vreemd dat iemand met lag iedereen zwaar aan het ownen is omdat hij niet dood gaat. Dat soort fguren mogen van mij part mee een kick krijgen vanwege de ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

offtopic:
Ah ik heb het kleinere broertje de twin turbo plus, heerlijk stil en koel uiteraard :D
Ricloo86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Speel hardcore, dus die killcam zie ik al nooit.
Gelukkig heb ik nooit last van die gasten.
Wellicht zij wel van mij ;)
Ik ben op de pc ook nog maar 2x eentje tegengekomen. speel ook HC, blijft het toch iets lastiger dat te merken aangezien je sneller doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ArgantosNL schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:29:
Op de xbox heb je inderdaad geen last van hackers, daat heb je weer ander problemen als de host zwaar voordeel heeft. Af en toe is het kiezen van een host echt brak. De hele game langs iedereen in het geel op 1 na. Soms ook vreemd dat iemand met lag iedereen zwaar aan het ownen is omdat hij niet dood gaat. Dat soort fguren mogen van mij part mee een kick krijgen vanwege de ping.
Dat zie je idd wel is. Maar echt vaak heb ik er geen last van. Denk ongeveer 1x per avond dat de game stopt en dat er 'migrating hosts' is. Maar dat duurt dan een half minuutje en dan gaat de game weer verder. Dat de game echt stopt of dat er super veel lag is gebeurt mij niet vaak, daarnaast is lag iets wat je op elk platform wel is tegenkomt. Ik zoek overigens wel mn games local en niet any.

Ik heb wel 1x meegemaakt dat de game stopte voor 'migrating hosts' terwijl iemand vol op me aan het knallen was vanuit mijn rug. Het hele scherm was al rood en ik was for sure kapot gegaan. Echter toen de game weer door ging schoot hij niet meteen door maar bleef ff staan spacen, precies genoeg tijd voor mij om om te draaien en hem in ze kop te schieten... Buzz Kill en mn care package... Lekkerder kan niet denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:35:
[...]

offtopic:
Ah ik heb het kleinere broertje de twin turbo plus, heerlijk stil en koel uiteraard :D

[...]
offtopic:
dan heb je ook een kleinere videokaart :P ?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sc0rPi0N schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:14:
[...]

Ik ook niet (dacht ik) Ik speel ook alleen op ranked servers.
Ben op de pc tweemaal een duidelijke hacker tegengekomen op ranked servers. Gister nog één meteen in het eerste potje wat ik sinds lange tijd wilde spelen 8)7 Dat was dan het type hacker dat puur en alleen headshots maakt, ook door muren heen, en compleet geen moeite doet om het te verbergen. Of ik ook intelligente cheaters ontmoet heb durf ik verder niet te zeggen. Voor de rest valt het mij dus wel mee met de aantallen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben ook pas 1 duidelijke hacker tegengekomen op de PC dus cheaten valt heel erg mee. Wellicht dat ik al veel meer cheaters ben tegengekomen maar het niet gewoon doorhad (enkel wallhack zonder aimbot, of iets 'slimmere' aimbot die niet enkel headshots maakt, etc), maar aan de andere kant heb je van die hackers ook veel minder last. Het lijkt dan gewoon alsof hij wat beter is dan gemiddeld. Het boeit me niet zo veel of ik nou tegen een goeie speler speel of tegen iemand die een 'goeie' aimbot gebruikt, ik merk het verschil toch niet. Iemand die een 'headshot only' aimbot heeft daarentegen is gewoon niet tegen te spelen en verpest meteen het hele potje.

Ik ga zo'n bovengemiddelde spelers dan ook nooit reporten; ik heb zelf ook wel eens acties dat ik denk "wow, nu word ik gebanned", als ik bijvoorbeeld op de gok ergens schiet en dat er dan net 3 man het hoekje omkomen die ik dan raak... Of, kijk maar naar m'n laatste filmpje hierboven, de aller eerste kill! Ik mik op iemand in de verte in een raam (niet zo goed te zien in filmpje) en er loopt toevallig iemand voor langs (die ik niet kon zien, achter huisje) en geef em een headshot. Ja... Voor het zelfde geld denkt hij dat ik hack maar het was gewoon puur geluk (of pech voor hem eerder).

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 19-01-2011 16:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Offtopic: Voor de duidelijkheid http://en.wikipedia.org/wiki/Trey

Ontopic: Hebben nog meer mensen problemen met knifen?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijntjuhh schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:57:
Ontopic: Hebben nog meer mensen problemen met knifen?
jup, maar da's geloof ik meer skilltechnisch dan gametechnisch. Weet op de een of andere manier altijd net te vroeg te knifen of net mis te knifen (en in beiden gevallen uiteraard dan zelf geknifed worden)

cheaters ben ik overigens wel al tegen gekomen. 2 stuks waarvan ze snel een kick van de admin kregen en een stuk of 3 waarvan ik en anderen over de chat een zeer sterk vermoeden hadden dat het een wallhacker was. Het 'ik begin met schieten voordat ik de hoek om ben' figuren, of altijd precies weten waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:05:
[...]

jup, maar da's geloof ik meer skilltechnisch dan gametechnisch. Weet op de een of andere manier altijd net te vroeg te knifen of net mis te knifen (en in beiden gevallen uiteraard dan zelf geknifed worden)

cheaters ben ik overigens wel al tegen gekomen. 2 stuks waarvan ze snel een kick van de admin kregen en een stuk of 3 waarvan ik en anderen over de chat een zeer sterk vermoeden hadden dat het een wallhacker was. Het 'ik begin met schieten voordat ik de hoek om ben' figuren, of altijd precies weten waar je zit.
Heerlijk is dat, een tegenstander die voor een "silent takedown" gaat en jou in je rug wilt knifen, en mist. Daarna draai jij je om terwijl hij nog in z'n beweging zit waardoor hij niet kan schieten. Toedeloe MF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
KingKoning schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:39:
[...]

Dat zie je idd wel is. Maar echt vaak heb ik er geen last van. Denk ongeveer 1x per avond dat de game stopt en dat er 'migrating hosts' is. Maar dat duurt dan een half minuutje en dan gaat de game weer verder. Dat de game echt stopt of dat er super veel lag is gebeurt mij niet vaak, daarnaast is lag iets wat je op elk platform wel is tegenkomt. Ik zoek overigens wel mn games local en niet any.

Ik heb wel 1x meegemaakt dat de game stopte voor 'migrating hosts' terwijl iemand vol op me aan het knallen was vanuit mijn rug. Het hele scherm was al rood en ik was for sure kapot gegaan. Echter toen de game weer door ging schoot hij niet meteen door maar bleef ff staan spacen, precies genoeg tijd voor mij om om te draaien en hem in ze kop te schieten... Buzz Kill en mn care package... Lekkerder kan niet denk ik :P
Wat wel iri is is dat de killstreaks gewoon door lopen kwa tijd. Roep je een spyplane op host migration spyplane pleite. nog lulliger als je net een chopper hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArgantosNL schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:18:
[...]

Wat wel iri is is dat de killstreaks gewoon door lopen kwa tijd. Roep je een spyplane op host migration spyplane pleite. nog lulliger als je net een chopper hebt.
Ik heb in MW2 een keer tijdens het besturen van een predator een host migration gehad, net voordat ik de tegenstander raakte. Die was dus ook echt gewoon verdwenen, net als mijn kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:55

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb ook de PC zeer weinig hackers gezien. In al die games misschien 3 of 4. Het is echt opvallend vergeleken met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:46:
[...]

Geweldig, nu kan ik eindelijk opscheppen bij m'n vrienden!

Ik speelde trouwens ook HC, maar het gaat toch wel opvallen als die gene iedereen met een headshot killt, de halve server cheater zit te roepen, en hij met 130-2 bovenaan staat. En door de huizen heen op Nuketown een headshot, oke. Maar dat 5x achter elkaar? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik denk ook dat sommige mensen 'verdacht' spelen al cheaten noemen. Terwijl ik denk dat degene die op pubs cheaten het ook zeer, zeer overduidelijk doen en het juist niet verbergen. Cheaten op pubs doen mensen om anderen te irriteren. Cheats verbergen doet men meer in matches waar het ook echt ergens om gaat :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aha, mijn eerdere bevindingen blijken dus waar: latency en host location zijn zeer invloedrijk in de hitregistratie:

http://www.pcgamer.com/20...black-ops-host-advantage/

Als gefeatured op steam.

Je zou toch denken, toen men bij Valve in CS:S uitvond hoe dit soort a-synchroniteiten voorkomen konden worden, als dev inspanning ging leveren dit te evenaren. Het is nogal gewichtig in de gameplay, dus het plezier van de klant. Een een blije klant is veelal meer geld in het laadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

djunicron schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:21:
Aha, mijn eerdere bevindingen blijken dus waar: latency en host location zijn zeer invloedrijk in de hitregistratie:

Als gefeatured op steam.

Je zou toch denken, toen men bij Valve in CS:S uitvond hoe dit soort a-synchroniteiten voorkomen konden worden, als dev inspanning ging leveren dit te evenaren. Het is nogal gewichtig in de gameplay, dus het plezier van de klant. Een een blije klant is veelal meer geld in het laadje.
Dat is alleen voor consoles he. Is voorlopig nog wel met elke game die peer2peer hosting gebruikt. Met dedicated servers heb je dit ook, maar een heel stuk minder en geen hostavantage (nouja, de host speelt niet mee :p ).

Btw, <3 FAL met hardened pro. Wallbanging ftw!
En vanavond op de RFFN server flak jacket pro (had al tactical mask pro, dus nu super demo class setup!) + steady aim pro gehaald *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 19-01-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Als gefeatured op steam.

Is gewoon niks aan te doen omdat er geen dedicated servers zijn. Het enige wat je kan doen is lag simuleren bij de host, maar dat is ook weer zoiets...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gundogan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:39:
Ik denk ook dat sommige mensen 'verdacht' spelen al cheaten noemen. Terwijl ik denk dat degene die op pubs cheaten het ook zeer, zeer overduidelijk doen en het juist niet verbergen. Cheaten op pubs doen mensen om anderen te irriteren. Cheats verbergen doet men meer in matches waar het ook echt ergens om gaat :p
Nja waarom niet he... de anti-cheat (als die er al is) werkt voor geen ene meter, er staat wel een VAC icoontje voor de servernaam maar waarom dit er staat I don't know... VAC is toch niet voor Black Ops? Toch alleen voor Valve games of niet? CoD serie maakt toch alleen gebruik van PunkBuster?

En het reporten... tja hoeveel reports moesten er binnenkomen voordat ze ernaar gingen kijken? Minimaal 50?
Als jij in een server blijft zitten dan zal het lang duren voordat die 50 behaald worden... niet iedereen report.. de meeste weten niet eens hoe je moet reporten of dat je uberhaupt kunt reporten........

Cheaters hebben vrij spel in principe, gelukkig zijn het er nog niet superveel.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

wsLy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Nja waarom niet he... de anti-cheat (als die er al is) werkt voor geen ene meter, er staat wel een VAC icoontje voor de servernaam maar waarom dit er staat I don't know... VAC is toch niet voor Black Ops? Toch alleen voor Valve games of niet? CoD serie maakt toch alleen gebruik van PunkBuster?

En het reporten... tja hoeveel reports moesten er binnenkomen voordat ze ernaar gingen kijken? Minimaal 50?
Als jij in een server blijft zitten dan zal het lang duren voordat die 50 behaald worden... niet iedereen report.. de meeste weten niet eens hoe je moet reporten of dat je uberhaupt kunt reporten........

Steam only game, dus VAC. CoD 1, 2, 4 en 5 maakten gebruik van punkbuster. Deze dingen houden echter de meest basic dingen tegen lijkt me en niet de 'professionele' hacks.

En waarom niet? Tja, hoewel steeds meer mensen lijken te geven om pubstar status, zal men nog niet zo ver gaan om echt moeite te doen om te cheaten en dat te verbergen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

wsLy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Hier staat al redelijk wat over in dit topic.

Er is geen minimum aantal reports dat nodig is. Steam powered forums reports worden redelijk serieus genomen, Treyarch heeft in het verleden games laten nakijken naar deze claims.
Reports worden afgehandeld op een zelfde manier, geen idee hoe. VAC Mods die "per toeval" online zijn, kunnen in servers met veel reports mee komen spelen. Daar kunnen ze vervolgens middels een debugger "opmerkelijkheden" opsporen en direct aan Valve steam ID's rapporteren, inclusief de match dump.

Er zijn redelijk veel cheaters gebanned in het verleden, maar deze krijgen wel een "second chance" (pun intended). Indien de gebruikte exploit onschadelijk is gemaakt, kunnen ze na een patch, zoals de laatste, weer na een totale stats-reset, mee komen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

edit: video verwijderd, nieuwe versie staat een post of 20 verder ;)

Zomaar wat kills op een rijtje :)

edit: Geen idee waarom maar het originele filmpje duurde 6m13 ipv de 5m12 die youtube ervan gemaakt heeft, nu loop het geluid niet meer synchroon en past de muziek niet binnen het filmpje :(

[ Voor 124% gewijzigd door Frentik op 21-01-2011 02:11 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 01:01:
[video]

edit: Geen idee waarom maar het originele filmpje duurde 6m13 ipv de 5m12 die youtube ervan gemaakt heeft, nu loop het geluid niet meer synchroon en past de muziek niet binnen het filmpje :(
Jammer van het nummer, verders een zekers leuk filmpje :) Voel me ergens nu wel verplicht binnenkort ook wat op te laden... Komt nog wel. Movie request?

Weet niet, doe maar niks, daarlijk praat ik er weer doorheen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 07:06:
[...]

Jammer van het nummer, verders een zekers leuk filmpje :) Voel me ergens nu wel verplicht binnenkort ook wat op te laden... Komt nog wel. Movie request?

Weet niet, doe maar niks, daarlijk praat ik er weer doorheen! :9
Doe maar dadelijk ;)

Doe maar wat ballistic knifes across the map kills, als we toch requests mogen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

fatihbatur schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:39:
[...]

offtopic:
dan heb je ook een kleinere videokaart :P ?
offtopic:
klik op de game pc in de signature ;) 6850, dus ja (draait wel hoger dan een 6870 :D)

longshot headshots, mooie multikills, mooie tomahawks en leuke ballistic knife shots om even wat hints te geven :)

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-01-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Van de week wel een mooi moment.
Ging er 1 dood in Radiation en bleef hangen tussen die twee deuren in het midden die open en dicht klappen :)

Zal er een foto van maken, maar weet nog niet hoe ik dat doe filmpjes en videos via de xbox op slaan en dan hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ricloo86 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:29:
Van de week wel een mooi moment.
Ging er 1 dood in Radiation en bleef hangen tussen die twee deuren in het midden die open en dicht klappen :)

Zal er een foto van maken, maar weet nog niet hoe ik dat doe filmpjes en videos via de xbox op slaan en dan hier posten
hoeft niet hoor, zoek maar even op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als gefeatured op steam.

Nou eindelijk bewijs. Hier heb ik dus veel last van op de xbox. Ene potje gaat goed, andere potje gaat dan ineens compleet ruk als er een host migration is geweest. En ja, in BO heb ik ingesteld om alleen maar local te zoeken naar games.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:44:
[...]

hoeft niet hoor, zoek maar even op youtube ;)
haha ok, dacht dat het wel een uniek momentje was, maar niet dus! whaha
gemiste kans! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 07:06:
[...]
Een leuke Killcam compilatie die laat zien hoe vaak je zelf omver word gemaaid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:59:
[...]

Een leuke Killcam compilatie die laat zien hoe vaak je zelf omver word gemaaid :9
hilarische deaths zijn idd ook erg leuk om te zien, mss wat minder voor jezelf maar goed, take one for the team })
zoals een epic knife actie waarbij ik naar beneden spring in cracked ofzo om iemand te airknifen, stapt die net naar rechts *BAF* pr0faker died... :F

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-01-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-08 22:25
Hoe filmen jullie ingame? Het kan met xfire, maar dan loopt t spel niet meer soepel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

chuckygetslucky schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:27:
Hoe filmen jullie ingame? Het kan met xfire, maar dan loopt t spel niet meer soepel...
Ik zet de webcam op mijn hoofd, gericht op het scherm ;), nee meeste doen volgens mij, de render capturen met fraps of andere mogelijkheid van je opgeslagen games, dan comprimeren met iets als virtualdub ofzo zodat je geen 30 gig moet uploaden en klaar ben je! mocht je nog willen editten dan pak je een sony vegas ofzo, muziekje eronder, overgangen toevoegen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:31:
[...]
! mocht je nog willen editten dan pak je een sony vegas ofzo, muziekje eronder, overgangen toevoegen enz.
Of met Windows movie maker, dat geen honderden Euro's kost en bovendien prima werkt! ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MicScott schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:36:
[...]

Of met Windows movie maker, dat geen honderden Euro's kost en bovendien prima werkt! ;)
en hoe zit dit met de Xbox?
ben nogal leek op het gebied.
Iemand die mij hiermee (mail) een heldere uitleg wil/kan geven zou zeer welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MicScott schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:36:
[...]

offtopic:
[downloadmode] die van mij kostte niks O-) [/downloadmode]
maar het was een voorbeeld, SMM kan ook prima.

Het is echter op de xdoos dus das wat lastiger. in principe kan je alleen 30 seconden max uploaden naar youtube vanaf BO direct. Een omweg is die stukjes te uploaden, te rippen van youtube en dan op de pc editten, complete filmpje weer uploaden en hop! :)
Ricloo86 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:44:
[...]

en hoe zit dit met de Xbox?
ben nogal leek op het gebied.
Iemand die mij hiermee (mail) een heldere uitleg wil/kan geven zou zeer welkom zijn.
Je kan op internet wel vinden hoe je een youtube account aan je BO account kan koppelen, dan kan je zoals gezegd automatisch max 30 sec clips uploaden naar youtube. Dus eerst even zelf actie ondernemen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-01-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op de 360 kan het volgens mij met de Theater Mode? Daarover is in ieder geval genoeg te vinden.

En anders een PVR gebruiken (ook voldoende over te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[video]

Is dat niet de AK74u? In dat geval een kleine fail in de intro van het filmpje. :+

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 20-01-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:52:
[...]

offtopic:
[...]
Inderdaad, zelf gebruik ik ook Sony Vegas ( niet een goeie highquality template vergeten te gebruiken! ), soundforge, en als ik ooit tijd weer extra tijd heb, dan ook Mocha. Daarna virtualdub.

Het recorden kan ik gelukkig ingame doen met 60fps ofzo(fraps).
Maar mijn voorkeur gaat uit naar recorden vanaf theatermode met fraps voor mooie edits e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:52:
[...]

offtopic:

Het is echter op de xdoos dus das wat lastiger. in principe kan je alleen 30 seconden max uploaden naar youtube vanaf BO direct. Een omweg is die stukjes te uploaden, te rippen van youtube en dan op de pc editten, complete filmpje weer uploaden en hop! :)

[...]
bram1984 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:53:
Op de 360 kan het volgens mij met de Theater Mode? Daarover is in ieder geval genoeg te vinden.

En anders een PVR gebruiken (ook voldoende over te vinden).
Klik klik

ben ervan bewust met mn dubbelepost hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

chuckygetslucky schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:27:
Gewoon achteraf in theater mode je games terugkijken en dan opnemen met xfire of fraps, bewerken in moviemaker en je krijgt een filmpje zoals een paar post hierboven ;)
bram1984 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:55:
Is dat niet de AK74u? In dat geval een kleine fail in de intro van het filmpje. :+
Oeps, :) Zal hem wel opnieuw renderen, ga de muziek er zoiezo onder weghalen om te kijken of ie dan wel de normale lengte afspeelt ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Frentik op 20-01-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
beunhaasbaas schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:03:
[...]

[...]

[...]

Klik klik

ben ervan bewust met mn dubbelepost hoor
nou ik ga hier maar eens naar kijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor iedereen die toch alleen maar Black Ops Multiplayer speelt:

A. Boot from Disc ( Console Settings op de xbox )
B. Black Ops > Options > Start with Multiplayer ( In het spel dus bij opties )

Scheelt je toch al snel heel wat seconde's, je komt niet meer op je Dashboard en je slaat het menu over van Black Ops waar je kunt kiezen uit SP, MP, Zombies en Opties !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

bram1984 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:06:
[...]
Doe maar dadelijk ;)

Doe maar wat ballistic knifes across the map kills, als we toch requests mogen doen. :)
Eerst even de toetsweek afronden, afwachten tot m'n nieuwe videokaartje weer binnen is en dan zien we wel verder. Suggesties zijn zeker mogelijk, wil wel iets doen met ballistic knifes en tomahawks ofzo.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:44:
[...]
offtopic:
klik op de game pc in de signature ;) 6850, dus ja (draait wel hoger dan een 6870 :D)

longshot headshots, mooie multikills, mooie tomahawks en leuke ballistic knife shots om even wat hints te geven :)
Ok thanks, ga ik zeker wat mee doen. :Y
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:59:
[...]
Dat vind ik ook wel een leuke :9 Fraaie suggestie, kan er ook wel om lachen namelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

We wachten met smart af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL

Als gefeatured op steam.

Dat kan bijna iedere Xbox speler je wel vertellen. dat is mij al bekent sinds halo 2 je merkt het duidelijk als je met shotguns speeld. Je merkt ook dat als je een smg met rapid fire gebruikt je veel langer doet met je ammo als je host hebt. dan heb je teminste geen halve clip nodig voordat hij neervalt.

hoewel het wel feest is als je host hebt en de rest last heeft van de lag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
[video]

Er is iets niet helemaal goed gegaan. :P
Welke resolutie neem je op? Ik gebruik na het opnemen met Fraps altijd gelijk virtualdub, voorkomt bij mij dat er zwarte balken komen (ik neem op @ 1080P (1920x1080)).

Kwam deze net nog tegen in me recordings map:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YcQMx5UXhxw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Vraaag schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:21:
Er is iets niet helemaal goed gegaan. :P
Welke resolutie neem je op? Ik gebruik na het opnemen met Fraps altijd gelijk virtualdub, voorkomt bij mij dat er zwarte balken komen (ik neem op @ 1080P (1920x1080)).
Die balken zijn het probleem toch niet? Ik neem op @1280x1024 met fraps, plak in moviemaker de stukjes aan elkaar, overgangetjes ertussen enzo en sla dan de film op als DV-AVI. Zes minuten film leverde toen eem 1.4Gb file op welke ik met easy.h264 gecomprimeerd heb tot een 195 Mb groot filmpje wat 6 minuten en 13 seconde duurde en waarbij het geluid nog klopte. Na het uploaden zag ik dat YT het filmpje ongeveer 15% versnelt heeft waardoor de totale tijd 5m12 is geworden en het geluid dus asynchroon loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
NeoMe schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:20:

Scheelt je toch al snel heel wat seconde's, je komt niet meer op je Dashboard en je slaat het menu over van Black Ops waar je kunt kiezen uit SP, MP, Zombies en Opties !
Om de een of andere reden werkt bij bij de Boot from Disc optie niet meer sinds het nieuwe dashboard. En daarna wil BO nog in ongeveer 30% van de gevallen in het main menu opstarten, ook zo willekeurig...

Ik heb nu alle perks op pro in prestige 3, ik blijf hier maar op. Alleen de extra 3 class slots zijn wel handig maar dat kost ook weer zoveel tijd.

Perks die trouwens echt veel beter als pro zijn, vind ik marathon (zo'n voordeel tov de rest om altijd te sprinten) en sleight of hand (ivm snel inzoomen, geeft je ook gewoon een voordeel ivm nauwkeurigheid).

Ook ben ik aal het rommelen met shotguns, en ik kan aan de stakeout best veel plezier beleven. Jammer alleen dat multikills moeilijker zijn. De overpowerd spas uit MW2 mis ik wel zeg (grotere range, meer damage, grotere clipsize)!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:56:
[...]
Perks die trouwens echt veel beter als pro zijn, vind ik marathon (zo'n voordeel tov de rest om altijd te sprinten) en sleight of hand (ivm snel inzoomen, geeft je ook gewoon een voordeel ivm nauwkeurigheid).
Tac mask pro is erg relaxed. Heb hem een keer pro gemaakt maar ben inmiddels weer een paar prestiges verder. Enorm gedoe om het voor elkaar te krijgen maar onmisbaar als aanvallende speler op objective games. (veel minder last van flash en concussion.)

Speel zelf eigenlijk altijd maar met een paar perks. Ghost Pro, Hardline, SoH Pro, Steady Aim, Hacker (meestal pas pro op lvl 48 :P) en Ninja (nooit pro omdat ik SnD en Demo niet zo leuk vind). Dat zijn imo de enige echt nuttige perks. Second Chance kan nuttig zijn maar ik weiger hem te gebruiken omdat ik op mijn rug liggen wachten op hulp iets voor schildpadden vind.

Zal ze als ik prestige 15 ben alles nog wel pro gaan maken. Hoop stiekem (tegen verwachting) dat ze nog 5 prestiges inbouwen. Gewoon voor het doel. Als ik zo door ga namelijk ben ik klaar voor de nieuwe mappack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik ga denk ik maar eens een keertje prestige doen, ik mis toch net een extra slot voor een setup. heel irritant elke keer eentje te moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Kwam dit net tegen, wtf. :p

YouTube: Black Ops Music Video Remake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardline pro is toch zeker ook wel de moeite waard hoor. Zelfde geldt eigenlijk voor hacker. Hardline is ideaal als er een spyplane of iets dergelijks in de package zit. Gisteren bijvoorbeeld een game waarbij een spyplane drop switchte voor een Chopper gunner en later een rc-xd voor een B-52.

Met hacker pro heb ik al regelmatig meegemaakt dat ik een sentry gun/SAM hack en daar kills mee haal en ook al een aantal keren claymores kunnen hacken en uiteraard de care package van de tegenpartij preparen met een boobytrap >:)

Ik had gisteren trouwens ook last een speler die nogal goed bezig was met zijn SC perk...Ik geloof dat hij me wel een keer of 7 gedood heeft vanuit SC. Ik speel voornamelijk met de SPAS, dus het was hooguit twee keer schieten voordat ie neerging, maar ik was wel altijd dichtbij, dus elke keer als ie neerging had ie al 3 voltreffers voordat ik er voorbij was (meestal wijk ik direct uit als ik zie dat ze SC hebben) of hem kon raken (vanwege de invulnerability) om nog maar niet te spreken over het knifen in SC. Het was echt de eerste keer dat ik zoveel last had van een speler met SC, maar damn dan is dat frustrerend zeg...Ik was overigens niet de enige, want ik ben hem regelmatig ook tegengekomen terwijl die kruipend weg probeerde te komen met 1 of 2 dooie naast hem, van mijn team dan |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:08:
[...]

Second Chance kan nuttig zijn maar ik weiger hem te gebruiken omdat ik op mijn rug liggen wachten op hulp iets voor schildpadden vind.
epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat epic zou zijn? Als jij een xtje TDM zou spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:55

codex

Geen OpenAI agent :)

Live Movie Maker is toch gewoon gratis? Ik heb het in elk geval gratis gedownload van de site van MS.

Een failvideo is inderdaad wel leuk, zoveel mogelijk stommiteiten op een rij. Ik doe nogal eens de meest achterlijke dingen, dus ik ga er mee aan de slag dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:47:
Met hacker pro heb ik al regelmatig meegemaakt dat ik een sentry gun/SAM hack en daar kills mee haal en ook al een aantal keren claymores kunnen hacken en uiteraard de care package van de tegenpartij preparen met een boobytrap >:)
Ik heb sinds kort ook hacker pro. Ik vind hacker zelf al chill, maar het voelt echt heerlijk als je een enemy killed door een care-package van een enemy te booby-trappen. Dan zit je echt te gniffelen in je vuistje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Domme vraag trouwens, de taak dat je een final killcam moet krijgen met een carepackage. Telt dat alleen als het op iemands hoofd valt, of ook een trapped carepackage?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:31:
Domme vraag trouwens, de taak dat je een final killcam moet krijgen met een carepackage. Telt dat alleen als het op iemands hoofd valt, of ook een trapped carepackage?
Wat is dat, een challenge ofzo? het lijkt me dat het trapped mee wordt bedoeld, final kill met een carepackage drop krijgen op iemand is wel heel lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
offtopic:
[lol-mode] Gisteren avond gebeurt er wat geinigs op Summit :P, ik had een rc-xd en ging zoals altijd naar een vijandelijk gozer toe :P die kerel had een sniper en zag dat ik op hem af ging :P, kerel werd zo bang dat hij van de afgrond naar beneden sprong, net nadat hij sprong liet ik mijn rc-xd op zen gezicht knallen en hoorde je wtsdjfakldfja door de mic :D [/lolmode]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

fatihbatur schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:54:
offtopic:
[lol-mode] Gisteren avond gebeurt er wat geinigs op Summit :P, ik had een rc-xd en ging zoals altijd naar een vijandelijk gozer toe :P die kerel had een sniper en zag dat ik op hem af ging :P, kerel werd zo bang dat hij van de afgrond naar beneden sprong, net nadat hij sprong liet ik mijn rc-xd op zen gezicht knallen en hoorde je wtsdjfakldfja door de mic :D [/lolmode]
hoezo offtopic? het is toch BO topic dus best wel ontopic lijkt me? ;)
wel lache ja, mooiste zou zijn dat je die RCXD achter hem aan de afgrond in rijd en midflight nog een kill krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
NeoMe schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:20:

Goeie tip!
Je bent weer wat gestegen in mijn achting ;-) (was flink gezakt door je 'ik trek de stekker uit mijn xbox als ik niet kan winnen en iemand anders bijna zijn nuke haalt' opmerking ;-)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client