vandaag met Pollewob richting Polderbaan getogen, om weer es wat Schiphol kisten te fotograferen, na al dat buitenlandse geweld. Dit werd de eerste echt test voor de BushHawk, waarbij ik bewust ISO 200 heb aangehouden, waar ik normaal 400 zou doen, om de sluitertijden bewust (te) krap te houden, om te kijken of de BushHawk zijn meerwaarde bewijzen zou 
Aangezien mijn hitratio ongeveer gelijk was aan normaal, maar dan met beroerdere sluitertijden, mag ik denk ik wel concluderen dat dat op zich dus wel goed gaat
Nu de pics bekeken, bewerkt en hier geupload zijn, maar even bijkomen van de stijve spieren... want zo'n BushHawk vergt een andere lichaamshouding, en met een zware lens als de Bigma is dat best een aanslag op je rechteronder- en bovenarm, en je nek.
in een poging om van dezelfde middag foto's maken als Pollewob, een andere serie pics te produceren, hierbij:
1 - PH-BGL, nageltjenieuw dacht ik.... verkeerd gedacht

2 - B-LIB

3 - EP-IBD

4 - 9M-MPS

5 - PH-KCH

De ArkeFly heb ik vakkundig verprutst
6 - 5Y-KYZ, sorry deze heb ik simpelweg gewoon ongeveer hetzelfde... maarja... dit is ook de beste pose van de T7

7 - EC-LKH, ook ongeveer hetzelfde, bij de rest was de horizon zo scheef dat ik geen kist meer overhield toen ik het rechtgezet had
tja... toch BushHawk beginsel aandachtspuntjes...

8 - PH-BQA,

de RAM heb ik ook verneukt
9 - A7-BFB, gewoon exact dezelfde omdat hij gewoon zo exact hetzelfde is
das ook best knap 

en voor de 2 kisten die ik verprutst heb, maar even 2 anderen die ik wel aardig vond
10 - 9M-MPS nogmaals
onherkenbaar 

11 - PH-BFD
Aangezien mijn hitratio ongeveer gelijk was aan normaal, maar dan met beroerdere sluitertijden, mag ik denk ik wel concluderen dat dat op zich dus wel goed gaat

Nu de pics bekeken, bewerkt en hier geupload zijn, maar even bijkomen van de stijve spieren... want zo'n BushHawk vergt een andere lichaamshouding, en met een zware lens als de Bigma is dat best een aanslag op je rechteronder- en bovenarm, en je nek.
in een poging om van dezelfde middag foto's maken als Pollewob, een andere serie pics te produceren, hierbij:
1 - PH-BGL, nageltjenieuw dacht ik.... verkeerd gedacht

2 - B-LIB

3 - EP-IBD

4 - 9M-MPS

5 - PH-KCH

De ArkeFly heb ik vakkundig verprutst
6 - 5Y-KYZ, sorry deze heb ik simpelweg gewoon ongeveer hetzelfde... maarja... dit is ook de beste pose van de T7

7 - EC-LKH, ook ongeveer hetzelfde, bij de rest was de horizon zo scheef dat ik geen kist meer overhield toen ik het rechtgezet had

8 - PH-BQA,

de RAM heb ik ook verneukt
9 - A7-BFB, gewoon exact dezelfde omdat hij gewoon zo exact hetzelfde is

en voor de 2 kisten die ik verprutst heb, maar even 2 anderen die ik wel aardig vond
10 - 9M-MPS nogmaals

11 - PH-BFD

iets met foto's...