Pfoeee, ik heb al echt een 2,5 - 3 jaar niets gepost hier.. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hier eigenlijk ben begonnen. Ik had net een 550D gekocht met een standaard kitlensje (75-300), en kreeg ik zelfs nog bijles van @ToyotaMR2.. Wat een tijd!
Ondertussen is m'n hobby verder uit de hand gelopen, waarna ik met het idee kwam om hier weer eens wat plaatjes te showen van 2016!
#1 Het is een beetje doorgeslagen met airshows.. Hier topper van RIAT'16! De Rafale met leuke 'evil wings'!
Evil wings... by
Dennis Janssen, on Flickr
#2 Toen kwam deze rammer.. Tja, het was even wachten, maar dan moet je wel de momenten pakken!
Colour.. colour, , colourr!! by
#3 Blijft een knaller van een vliegtuig.. Ik noem het gewoon een kruising tussen een Herc en een C-17..
A400M.... <3 by
#4 Een grijs weertje... Tja, het heeft zo zijn voor- en nadelen!
Vapour!! by
#5 Hier een plaatje van de BAF days '16.
Approaching the sun! by
#6 Nu even terug naar de civiele meuk..

De categorie waar ik begonnen ben
Shiny bizzer at the apron.. by
#7 Onze nieuwe generatie! Ik mis onze elfjes wel, maar deze mogen er ook wel zijn
V1.... by
#8 777 in mooi licht, is altijd goed!
Rotate! by
#9 Deze is vrij recent.. Dit is 1 van de laatste rotates die ik ooit gezien heb! Wat ging deze laat zeg! Echt zo'n momentje, dat je de downwind nog kunt voelen!

Hulde aan de piloten!
Late take-off! by
#10 Ik ben laatst ook nog naar Sint Maarten geweest, waar ik ook nog ff een tripje naar St. Barth heb gemaakt! Echt het geld waard om met een Twin Otter die kant op te vliegen! Dit was alweer op de terugweg, met de approach naar SXM!
Approaching SXM! by
#11 Voordat ik commentaar krijg dat ik teveel heb gepost... Een foto waar ik meer dan trots op ben.. De allerlaatste landing van de KLM 747 bij het mooie strand van Sint Maarten!

Ongeveer 4800 man op het strand om onze Queen te zien landen, wat een geniale sfeer heerst er hier!
Last KLM 747 landing at SXM by
Velen zullen me wel niet kennen, maar als je stiekem kijkt op mn Flickr, kun je foto's vanaf mijn beginperiode zien.. Ik moet er een beetje om lachen

Hoe heb ik ooit zulke foto's kunnen maken en mogen uploaden, haha!
Enjoy!