HUH? Hoe bedoel je, niet belangrijk?? Uhh watte? Als ik aan t klokken ben wil ik een redelijk normaal voltage kunnen instellen, zoiets als: Stel. mn proc heeft voor 4800Mhz 1,48v nodig om onder load stabiel te blijven, Dan zou ik m in dit geval in bios 1,53v moeten instellen, waar dan in idle windows 1,52v van overhoud en dan onder load terug zak naar 1,48v, (=0,04v drop) wat ik voor 24/7 veel teveel vind, en dat vind jij niet belangrijk??. Bij de asus stel ik m dan niet op 1,53, maar gewoon op 1,49 en klaar is klara, en zo hoort het ook! Af en toe ben je maar een rare hoor.. (ja, ik ook, we zijn nerds)jbkappirossi schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 03:13:
ik snap wel wat je bedoelt!
jij bedoelt, zeg maar; het verschil in voltage drop tussen idle en load, maar ik vind dat niet echt belangrijk!
Ongeacht wat het woord vdroop inhoud!!!
Het gaat er namelijk om dat de vdroop onder 100% load zo min mogelijk is!!!!!!!!
Idle heeft een cpu niks te leiden en zal deze ook niet maarzo crashen.
Loop nou niet zo hard van stapel met je uitspraken, log even met HW monitor vanaf start en doe de test. Ik ben benieuwd..Maar ik zal morgen avond nog een filmpje posten. met LLC en vcore fixed!!!!
En ik durf je nu al 99% zeker te zeggen dat er ook dan 0.0% droop in zit.
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'