Het grote Renault topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Gisteren stond mijn kangoo voor z'n beurt en een nieuwe ruit bij de dealer. Kreeg, door een fuck-up van de dealer, een nieuwe clio mee. Tja...

De 1.5 diesel is een leuke motor voor zo'n auto maar verder... wat een vreselijk oncomfortabel hok is dat! Zicht naar achteren is iets beter dan bij een prius maar alsnog heel beroerd. Ding heeft een kolossale dode hoek. Vering is behoorlijk stug. Koppeling is heel stug maar dat zal nieuwigheid zijn (stond 64km op de teller). Schakelaar om cruise control aan te zetten zit bij de handrem 8)7 Stoeltjes zijn heel klein en bieden gewoon geen steun. Auto lijkt op dwergen ontworpen te zijn.

Was blij dat m'n Kangoo weer klaar was.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:37
Hooglander1 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:19:
[...]

Dan was je vorige auto wel héél erg onzuinig ;) :+
Valt wel mee toch? :P 1 op 12 a 13 in een 206 1.6 8v ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 23:38

Klippy

Still Game

Dan is je huidige gewoon zuinig :P

Ik heb net een paar minuten geleden voor de zesde keer getankt en ik zit nu op een gemiddelde van 1 op 15,2.
Wat eigenlijk niet superzuinig is voor zo'n autootje. Maar wel waar ongeveer ik op gerekend had.

Nu heb ik de afgelopen tijd wel best veel stadsverkeer gehad, geen stukken > 30 km gereden en rij ik toch elke dag wel 20-30 minuten file. Door werkzaamheden heb ik eergisteren 40 minuten over een stukje van 1 km gedaan en gisteren 45 min :/ Dus dat tikt ook wel aan.
In de zomermaanden, als de vakantie straks begint, zoef ik in 20 minuten naar het werk in plaats van 40 minuten zoals de de afgelopen maanden. Dus dan zal het verbruik ook wel wat gunstiger gaan worden.

En ik heb nu iets van 3200km op de teller en ik moet zeggen hij is niet traag, dat vind ik ook belangrijker dan verbruik :) In de stad ben je toch best snel weg bij een stoplicht door het lage gewicht. sneller als met de C70 in elk geval.

Dus al met al ben ik nog steeds tevreden :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Hou je het ook precies bij? Ik hou een Excel sheetje bij voor mezelf bij en kom gemiddeld op 1:18. Wordt hier ook vaak voor binnendoor gebruikt, toevallig nu met de vakantie veel snelweg ;) Maar de jouwe zou toch ook zuiniger moeten kunnen! Wij zitten op 2750 km.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 23:38

Klippy

Still Game

Heb ook een Excel sheet.
En het kan denk ik wel zuiniger, maar dan moet ik denk ik heel veel moeite doen...
Beter dan 1 op 16,3 heb ik niet gehaald in elk geval. En dat was de tank die bij aflevering gevuld was, dus ik weet niet op die extra vol was oid.

Als ik kijk in het verbruikstopic op de Twingo club kom ik ook wel dit soort waardes tegen.
Soms heb je wat uitschieters naar boven, maar dan heb je ook soms dit soort verhalen er bij staan:
Verbruik was de eerste tank 1:16, maar dan moet de motor nog inlopen.
Daarna 1:18 en nu de laatste 2a3 tanken boven de 1:19.
Ik rij wel volgens het nieuwe rijden, doorschakelen bij 2500 touren in 1 en 2 en daarna 1500 of 2000 touren.
Bij benadering stoplicht niet terug harken vanaf zn 5, maar uit laten lopen.
Op de snelweg niet harder dan 95.
Waarvan ik denk... :z :w

Ik ga niet rijden om zo zuinig mogelijk te rijden voor die paar Euro, maar ben toch wel benieuwd of het veel zuiniger kan, dus ik ga deze tank nog eens proberen om er meer op te letten.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:40

RvL

Wijnands schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:57:
[...]

Schakelaar om cruise control aan te zetten zit bij de handrem 8)7
[...]
Dat is bij de Mégane inderdaad ook zo. Maar aan de andere kant, hoe vaak zet jij de cruise control weer uit? Ik heb tijdens de eerste kilometer dat knopje op Cruise Control gezet en daar is hij de afgelopen 25000km niet meer van af geweest. Idem met m'n vorige auto's.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Daar zit ie bij de Laguna III ook als ik het me goed herinner. Is verder geen probleem, inderdaad gewoon 1x aanzetten en klaar ben je. De snelheidsbegrenzingsfunctie heb ik in de Laguna II toch nooit gebruikt :P

Edit: In de Laguna II zat 't trouwens achter het stuur. Op zich wel een makkelijke locatie.

[ Voor 18% gewijzigd door PauseBreak op 23-06-2011 23:08 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 17:24

timovd

Voorsprong door techniek

Idd bij de Laguna ook. Vind ik gemakkelijker dan bij de knop voor dashboardverlichting.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:40
Wijnands schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:57:
Gisteren stond mijn kangoo voor z'n beurt en een nieuwe ruit bij de dealer. Kreeg, door een fuck-up van de dealer, een nieuwe clio mee. Tja...

De 1.5 diesel is een leuke motor voor zo'n auto maar verder... wat een vreselijk oncomfortabel hok is dat! Zicht naar achteren is iets beter dan bij een prius maar alsnog heel beroerd. Ding heeft een kolossale dode hoek. Vering is behoorlijk stug. Koppeling is heel stug maar dat zal nieuwigheid zijn (stond 64km op de teller). Schakelaar om cruise control aan te zetten zit bij de handrem 8)7 Stoeltjes zijn heel klein en bieden gewoon geen steun. Auto lijkt op dwergen ontworpen te zijn.

Was blij dat m'n Kangoo weer klaar was.
Dat is grappig, ik had vorige week zo'n zelfde "hok" mee met dezelfde motor omdat mijn Megane Estate bij de dealer stond. Ik vond het voor zijn klasse eigenlijk een bijzonder prettige auto, zeker vergeleken met de Opel Corsa van mijn vrouw. Geen last gehad van een dode hoek, lekker stille auto, erg lichte koppeling vergeleken met mijn Megane. Stond wel al 3500 km op de teller, misschien maakt dat het verschil :?

Ik gebruik zowel de cruise control als de snelheidsbegrenzer en vind de locatie van de schakelaar juist wel fijn: gewoon zonder te hoeven kijken of te gaan verzitten kan ik switchen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Dat merkte ik aan mijn Mégane ook heel erg. In eerste instantie was de koppeling vrij zwaar en de versnellingsbak vrij hakering, maar eenmaal ingereden is de koppeling gewoon prettig, niet te zwaar maar ook niet te licht en de versnellingsbak haarscherp.

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
De bak is inderdaad netjes en, nu je 't zegt, lekker stil was de auto ook. Die schakelaar... ik zocht me eerst rot en dan nog is het een plek waar je 'm met een beetje onhandigheid verzet en je dan afvraagt waarom je cruise control het niet doet.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 14:12
De clio 3 met dci vind ik ook een fijne auto, staat toch wel aardig boven de meeste auto's in zijn klasse kwa comfort & afwerking. Motortje is niet de snelste maar wel soepel en stil . Stoelen vond ik ook absoluut niet slecht maar ik heb alleen de wat luxere uitvoeringen gereden. Kan me voorstellen dat in de wat goedkopere uitvoeringen ook de bijbehorende stoelen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
RvL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:02:
Dat merkte ik aan mijn Mégane ook heel erg. In eerste instantie was de koppeling vrij zwaar en de versnellingsbak vrij hakering, maar eenmaal ingereden is de koppeling gewoon prettig, niet te zwaar maar ook niet te licht en de versnellingsbak haarscherp.
Ik vind de zwaardere koppeling juist bijzonder prettig :o Daardoor voel je goed wat je doet, het geeft je een gevoel van extra controle vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Onder mijn 19 heb ik zelfs een iets zwaardere koppeling gehad als origineel, heerlijk. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Een koppeling moet inderdaad wel wat gevoel hebben, maar het moet ook weer niet zo zijn dat je in de file last van een koppelbeen krijgt ;)

De koppeling in mijn vorige (voorloop) auto, een Citroën C5, was wat dat betreft net te zwaar (en door de vorige berijders zwaar mishandeld overigens).

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:42:
[...]

Ik vind de zwaardere koppeling juist bijzonder prettig :o Daardoor voel je goed wat je doet, het geeft je een gevoel van extra controle vind ik.
Inderdaad. En dat is het nadeel van de nieuwere Renaults. Mijn dci uit 2004 heeft prima gevoel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Ik voelde anders weinig verschil tussen de koppeling van de 2.2dCi (Lag 2) en de nieuwe 2.0dCi (Lag 3). Als je trouwens voor de grap de carconfigurator bekijkt op de Renault site, dan wordt wel erg duidelijk dat de Lag 3 uitlopend is ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Dat klopt ook wel, worden beide hydraulisch bediend, dus daar kan nooit echt veel verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Geldt dat niet voor alle koppelingen die Renault/Nissan tegenwoordig gebruiken?

Oh ja, wat ik was vergeten te posten :P

Nieuwe Laguna (IV): Verwacht 2014.
Opvolging Vel Satis: Verwacht 2014 (op z'n vroegst)
Nieuwe Espace (V): Verwacht 2014 (op z'n vroegst)

Dat worden 2 hele lange jaren voor Renault in het D-segment, want de huidige Laguna is niet bepaald een verkooptopper. Ik blijf er bij dat ze toch eens moeten gaan nadenken over een naamswijziging voor dat model, want de Laguna II ph 1 heeft de naam echt compleet kapot gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door PauseBreak op 28-06-2011 14:21 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
2014? op de franse autosites wordt eind 2012, begin 2013 aangehouden voor de nieuwe laguna.
Afbeeldingslocatie: http://clubrenaultsportives.ath.cx/images/2011/lag4a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://clubrenaultsportives.ath.cx/images/2011/lag4b.jpg

Naamswijziging zou kunnen, aan de andere kant, de laguna 3 bouwt die naam wel een erg goede naam op voor de betrouwbaarheid. Mensen zien dat nu en zullen de volgende generatie laguna weer durven kopen, helemaal als die er zo uit komt te zien als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

melcon schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:24:
2014? op de franse autosites wordt eind 2012, begin 2013 aangehouden voor de nieuwe laguna.
[afbeelding]
[afbeelding]

Naamswijziging zou kunnen, aan de andere kant, de laguna 3 bouwt die naam wel een erg goede naam op voor de betrouwbaarheid. Mensen zien dat nu en zullen de volgende generatie laguna weer durven kopen, helemaal als die er zo uit komt te zien als hierboven.
WTF? Dat is gewoon een geshopte Tesla Model S!
Afbeeldingslocatie: http://users.elis.ugent.be/~pbutenee/tesla-model-s.jpg

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Jup, niet bepaald de neus en lijnenspel ook die Renaults gaan krijgen (lijkt er wel wat op trouwens).Ik zou eerder inzetten op een wat conservatiever uiterlijk voor de Lag IV. En met 2014, bedoel ik Q1 '14, in ons kikkerlandje. Maar goed, het is maar een verwachting he ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
lol! je hebt helemaal gelijk,.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik ben verliefd op een megane uit 08-2003 1.9 DCI, maar nu lees ik allerlij
verontrustende verhalen over falende electronica en torenhoge onderhoudskosten.
Moet ik mijn verstand voorrang geven?

Okidoki: Alles komt goed,ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:26
Wtf, ik rijd op de A9 --> kapt mijn achterruit wisser er mee. Ik stop bij een tankstation --> Zekering stuk.
Ik rijd op de A2 --> voorste ruitenwissers kappen er mee. Ik stop bij een tankstation --> Zekering stuk

8)7

Hebben die krengen ook nog een typenummer? Zit te kijken bij conrad, maar die zekeringen gaan zeker niet passen in de Clio.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Dick-007 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:19:
Ik heb geen ervaring uit eerste hand, maar lees overal dat je Megane's en Laguna's rondom dat bouwjaar lekker moet laten staan.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
@Killaz, dat zijn gewone normale standaard autozekeringen, zelfs bij een willekeurig pompstation verkrijgbaar voor een kwartje 95. Waarom kijk je daarvoor bij conrad? :P

@Dick007, dat is wel uit de probleem jaren. Maar goed, de laguna had er ten eerste al veel meer last van als de megane 2. Ten tweede, een auto uit het probleemjaar is nu wel van dusdanige leeftijd dat alle probleem onderdelen allang vervangen zijn door de herziene onderdelen die de problemen niet geven.

Gewoon gaan kijken, proefritje doen, kijken hoe de technische staat is (of laten kijken). Neem sowieso iemand mee die je kan af remmen, als je eenmaal verlief bent op een auto ;)

Belangrijkste zwakke punten om even naar te kijken zijn:
- de ramen, doe ze allemaal volledig open en dicht. Als dat soepel gaat en zonder rare geluiden is dat in elk geval goed. Ze willen namelijk nog wel eens uit zichzelf naar beneden donderen (tekort aan smering). Maken ze wel raar geluid / gaan ze niet soepel, dan is er nog niets aan de hand maar moeten ze wel even gesmeerd worden.
- achterremmen, veel mensen remmen altijd als een halve bejaarde waardoor de achterremmen nauwelijks belast worden. Hierdoor kunnen ze vast gaan zitten, de megane 2 is hier gevoelig voor. Oplossing is 9/10 keer relatief simpel -> 500 meter met de handrem er op rijden. Maar wel iets om op te letten, soms moet de klauw vervangen worden.Is een apk punt overigens, dus als je de auto met nieuwe apk koopt, moet het goed zijn.

En ja verder, bekijk de historie ook even, dan kun je ook gelijk zien wat er aan vervangen is.
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Dick-007 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:19:
Jup, gewoon óf doorsparen voor een model uit 2006 of later, óf kijken naar een ander model. Clio's uit die periode zijn wel relatief goed. Ok, er wil wel eens iets kapot gaan, maar het is niet zo'n dramabak als de Méganes en Laguna's uit 2003 zijn. Daar moet je gewoon niet aan beginnen.

Edit:
Wat melcon zegt is natuurlijk wel een valide punt, maar mocht je nu gaan proefrijden, controleer dan echt ALLE electronische snufjes zo uitgebreid mogelijk. Het probleem is een beetje dat alles wel vervangen kan zijn, maar het blijft gewoon zo dat het niet heel geweldig in elkaar is gezet (zoals gezegd; beter van 2006 voor de Mégane). Onze Laguna II had dat ook en daar is toch nog het nodige aan kapot gegaan, ondanks dat vrijwel alle probleem-onderdelen al een of meerdere malen waren vervangen.
Het beste is het eigenlijk om iemand mee te nemen die echt weet waar die naar moet kijken. Een monteur als vriend/familie hebben is wat dat betreft heel handig ;)

[ Voor 36% gewijzigd door PauseBreak op 29-06-2011 13:56 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
melcon schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:49:
@Killaz, dat zijn gewone normale standaard autozekeringen, zelfs bij een willekeurig pompstation verkrijgbaar voor een kwartje 95. Waarom kijk je daarvoor bij conrad? :P
Je maakt een grapje? Ik van het weekend zo'n zekering pakket in mijn handen gehad bij de gamma, maar die zekeringen zagen er naar mijn weten heel anders uit :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Je hebt die kleintjes toch? Zijn ook normale en als het goed is net zo goed verkrijgbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ja....toch maar eens beter zoeken 8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Ja die dingen kun je inderdaad ook gewoon langs de snelweg kopen bij de grotere tankstations.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Deze heb je als ik het goed heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-shop.nl/contents/media/mini%20autozekering.jpg

En deze heb je vast in handen gehad
Afbeeldingslocatie: http://www.kleinspul.nl/products_pictures/auto_zekering_20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Dank voor al het advies. Vanmiddag even langs geweest om een proefritje te maken, helaas weinig diesel in de tank waardoor het echt een ritje was, klein blokje om. Auto ziet er prima uit op een kapotte linker buitenspiegel na en de deur leek niet helemaal lekker in het slot te vallen, maar dat lijkt me een kwestie van even stellen.

De ramen werkten prima, bleven mooi op hun plek en maakten geen rare bijgeluiden bij het openen en sluiten. Er waren wel een aantal piepjes en kraakjes te horen maar dat leek vanuit het interieur te komen, en ook niet raar voor een auto van 8 jaar oud.

Het enige wat me nu echt zorgen baarde was een niet werkende handrem.

Dit weekend maar eens langs met een kenner, kijken wat hij ervan vindt, zal sowieso niet zó enthousiast zijn omdat hij meer van de Duitse degelijkheid is i.p.v. de Franse slag.

Vooreerst tot zover,
Ik hou jullie op de hoogte en meer tips zijn altijd welkom.

Okidoki: Alles komt goed,ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Die deur zou ik niet vertrouwen. Heeft die auto geen schade gehad waardoor hij ontwricht is? Imo weglopen en bij andere gaan kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Dat is ook weer overdreven, het kan net zo goed zijn dat de deur even afgesteld moet worden. De beugel waardie invalt kan versteld worden. Zolang de deur netjes aansluit (dus de naden vooraan zijn aan beide kanten vergelijkbaar en worden niet groter) en niet scheef in het scharnier hangt is er van schade echt geen sprake.

Een niet werkende handrem wordt vast opgelost voor aflevering, wel goed dat je een kritisch iemand mee neemt, zolang die maar wel een beetje open minded is ;)

Ik heb laatst een schroefset onder een golf 4 gezet, nou, van duitse degelijkheid was geen sprake hoor :P
Het was eigenlijk net een gewone auto zoals alle andere :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Aangezien die deur wat problemen geeft, zou ik wel even wat beter opletten of er geen indicatoren zijn van schade. Denk aan, wat melcon al zei, de naden bij de deuren, maar zeker ook bij de motorkap en achterklep. Die horen gelijk te zijn aan beide zijdes.

Een niet werkende handrem is trouwens niet zoveel werk om te fixen, dus dat zullen ze voor aflevering echt wel opgelost hebben.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Even een plaatje van 'een' aanstaande EV-concept. Hieruit kun je vrij aardig de nieuwe neus zien die Renault zal gaan gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://media.autoweek.nl/m/m1eyq28brpyo_800.jpg

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

doet me denken aan die grill die KIA op alle laatste modellen zit

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395522

Sabelhout schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Ik heb geen ervaring uit eerste hand, maar lees overal dat je Megane's en Laguna's rondom dat bouwjaar lekker moet laten staan.
Niet waar. Zeker de Megane's gaan prima IMO.
Rijd zelf een Megane Coupé Privilege uit 2002 en ben er verzot op. Weinig zaken die niet werken, behalve dat nu de airco het heeft begeven en ik de zijramen moet laten nakijken. Aangeschaft (uit de lease) in 2007 met toen130.000 op de teller, nu staat er 202000 op en rijdt nog steeds als een zonnetje.

Probeer meerdere modellen, er zijn er namelijk zat te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 12:39
Vandaag met de renault 6 naar mn werk, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Wat een gave bak blijft dat toch. Waar ben je te spotten in die bolide? 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 12:39
Gouda! En vanmiddag ga ik richting Scherpenzeel, dus op de A12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D Inderdaad een super gave bak! Je hebt een aantal leuke gevalletjes tot je beschikking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Deze voorkant door je wimpers bekijken en je hebt de aanstaande voorkant van de nieuwe generatie te pakken:
Afbeeldingslocatie: http://media.autoweek.nl/m/m1eyq91bcr44_800.jpg

http://www.autoweek.nl/au...zy-vierde-in-levenscyclus

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gatver.... Overigens doet de voorkant van de nieuwe Renault Megane me heel erg denken aan een Bugatti (niet lachen).
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Aan een Bugatti? :P Dit front is 't in grote lijnen wel hoor, alleen iets minder concept-achtig, want dit blijft natuurlijk een conceptcar ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 18:40
vandaag mijn eerste 60 km gemaakt in mijn nieuwe Renault Clio 2011 Night & Day :-)

minpunten:
- geen slot op tankdop?!
- schakelen icm cruisecontrol toch niet zo best icm mijn route (geen snelwegen, maar tussendoor via dijken, b-wegen)

pluspunten:
- wat een mooie auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Doe de auto eens op slot en probeer dan de tankdop te openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
mijn oude liefde (ik had daarvoor een Volvo 440 automaat uit 1991 als eerste auto; wat een topwagen was dat!):
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/205fh5i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2ch24ip.jpg

mijn nieuwe:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/axkpu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2v1m03p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
melcon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:07:
ow |:(
thnx :)
laten we zeggen dat ik, ondanks mijn mooie carport, de buurt niet voldoende vertrouw (suikerklontjes erbij...);
mijn nieuwe startcheck wordt vanaf nu: is de klep opengebroken?

(jaja, zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
(...) Ik stop bij een tankstation --> Zekering stuk.
(...) Ik stop bij een tankstation --> Zekering stuk
post hoc ergo propter hoc;
ik zou niet meer stoppen bij een tankstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Succes met de nieuwe liefde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Veel rijplezier met je nieuwe liefde inderdaad 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mijn eerste Renault :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310141704-870.jpg

Gisteren gekocht, vandaag ophalen.
Het is een 1.6 16v.
Nog niet echt een goede indruk gekregen van het rijden. Auto is best pittig en de kwaliteitsindruk ( zowel bij exterieur als interieur ) viel mij niet tegen !

Er rijden hier meer mensen met een 1.6 16v dus zal het topic eens goed doorspitten !

[ Voor 11% gewijzigd door Lasteraar op 09-07-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Leuk bakkie en goede uitvoering voor een benzine. Het is een phase 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:05

RayNbow

Kirika <3

Aan de koplampen te zien is het inderdaad een Clio II phase 2. :)
* RayNbow heeft zelf een Clio II phase 2, 1.4 16v... maar gaat 'm inruilen... :p

Edit: een foto van 2 jaar terug opgegraven:
Renault Clio 2001

[ Voor 42% gewijzigd door RayNbow op 09-07-2011 10:58 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
RayNbow schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:56:
Aan de koplampen te zien is het inderdaad een Clio II phase 2. :)
* RayNbow heeft zelf een Clio II phase 2, 1.4 16v... maar gaat 'm inruilen... :p

Edit: een foto van 2 jaar terug opgegraven:
[afbeelding]
Nee joh, dat is een Mazda 323 ;)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:05

RayNbow

Kirika <3

Sabelhout schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:13:
[...]

Nee joh, dat is een Mazda 323 ;)
Die auto (1987) heeft m'n zusje laten slopen voor een premie toen ze een Twingo kocht. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

MrN

Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een Renault Laguna 3.0 Break V6-24V AUT 2001 Groen LPG G3?

auto heeft 240 k km gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ph2 idd :)
Best een pittig autotje met z'n 110pk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29
MrN schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:37:
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een Renault Laguna 3.0 Break V6-24V AUT 2001 Groen LPG G3?

auto heeft 240 k km gelopen.
Of de distributieriem is vervangen (volgens mij moet hij bij die stand al 2x zijn vervangen), of de automaat soepel werkt. En je moet even kijken welke generatie Laguna het is, want een bepaalde generatie was echt een rampenbak qua elektronische storingen. En vast nog wel meer dingen die je kunt/moet checken, maar daar kan ik zo even niet op komen, dat weet melcon beter denk ik (die is Renault monteur ofzo geloof ik ?)

3.0 V6 is wel lekker, wij hebben een Espace III en daar ligt ook een 3.0 V6 in met automaatbak. Rijdt prima kan ik je zeggen. Zuipt alleen wel veel (volgens mij 1 op 9 ).

[ Voor 38% gewijzigd door ThinkPad op 09-07-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Kijk ook even in de historie hoeveel problemen er met de gastank zijn geweest. Eenmaal problemen = altijd problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

MrN

Ja op lpg 1 op 9 is wat mij betreft geen probleem.

:) of 1 op 8 vind ik ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
@MrN:
Kijk of even op Lagunaclub.nl, daar staat op het forum een hele lijst met model-specifieke punten voor de Laguna's I t/m III. Die van jou is aan de type-aanduiding te zien een Laguna I ph 2, en daar is over het algemeen niet heel veel mis mee.
Let vooral even op roest, hoe de automaat reageert met gas los/gas erop/schakelen en kickdown en goed de onderhoudshistorie doornemen. Als je iets verdachts ziet mbt de LPG-installatie, laten staan en verder gaan met je zoektocht.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=103&t=11100

Erg handig... Dit moet namelijk bij mijn Clio ook gebeuren.
Ga het een deze weken eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
@Mrn, wat thinkpad en pausebreak zeggen.

Als het een type I fase II is, dan hoef je niet echt ergens druk om te maken, gewoon proefritje doen, alle standaard zaken checken en je hebt er een goede auto aan.
Als het een type II fase I is dan zijn er wat meer zaken om op te letten, achterasrubbers, fuseekogels, alle electronica controleren of het goed werkt. Een type II fase I hoeft overigens geen slechte auto te zijn, de meesten van 2001-2003 zijn inmiddels zelfs ook wel betrouwbaar. Puur omdat 10 jaar laten alle brakke onderdelen nu wel vervangen zijn voor de herziene.

Let wel op dat je met een V6 op LPG elke 60.000 km de bougies moet vervangen en dat dat NGK platina bougies zijn (10 euro per stuk keer 6). Maar dat een V6 prijzig is in gebruik weet je vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:58
Lasteraar schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:59:
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=103&t=11100

Erg handig... Dit moet namelijk bij mijn Clio ook gebeuren.
Ga het een deze weken eens proberen....
Mijn lampen waren in eerste instantie er al wat erger aan toe en heb alleen die kit gebruikt maar het effect was helaas niet echt langdurig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Klopt, zijn kunststof koplampen met een coating vanuit de fabriek. Die coating bied bescherming en zorgt voor de glans. Als die coating weggesleten is (door weerinvloeden) wordt de koplamp dof. Ga je dat schuren / polijsten wordt het uiteraard weer mooi glad maar de coating is niet aanwezig. De lamp zal dus veel sneller verweren en beschadigen als voorheen. Afhankelijk of de auto binnen staat en hoeveel je rijdt blijft het hooguit een half jaar tot een jaar goed. Beste methode is vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Jup, en dat vervangen is niet heel goedkoop want die kappen zijn stiekem best prijzig :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
En 9 van de 10 imitaties hebben een ander binnenwerk.

Mijn rechterkoplamp is immitatie en een lampje daar verwisselen is echt een rampenklus.

Linkerkoplamp is origineel, lampje doe je in 5 minuten, als het niet minder is.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Geen imitatie halen inderdaad, ten eerste vanwege wat hierboven genoemd wordt maar ook omdat de coating daarvan maar de helft v/d tijd meegaat (goh, waar zou die helft v/d prijs toch vandaan komen?) en je dus een keer zoveel nieuwe koplampen mag aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
melcon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:07:
...en toch vind ik de tankdop-afsluiting d.m.v. het centrale-deurvergrendelings-klepje erg goedkoop aandoen;
er zit een gaatje om je vinger in te steken, maar het ziet er plastic-achtig uit; ik kan het niet proberen (want destructieve test), maar ik heb het vermoeden dat ik het klepje met enig geweld gewoon kan losrukken...

vanmiddag bij de dealer waar ik de auto heb gekocht gevraagd of ze ook tankdoppen met een slot erin verkopen;
hij zegt dat die niet passen in deze tankopening omdat daar geen rekening mee is gehouden en er dus geen "contraslot" (dus waar het sluitmechanisme in/achter draait) in zit;

dat verhaal van de dealer klinkt aannemelijk, maar ben ik nou de enige die de gekozen oplossing "wat goedkoop en weinig veilig" vind?
heeft niemand van jullie ooit een slot-loze tankdop vervangen door eentje met een slot?
zijn er geen gespecialiseerde bedrijven die dat alsnog kunnen aan/in-bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Ieder klepje kun je met enig geweld wel los halen. Het voordeel van het systeem zoals jij omschrijft is dat je de dop niet meer kunt vergeten op slot te draaien en er dus altijd geweld nodig is om het ding open te breken. en geloof me, daar is echt behoorlijk wat geweld voor nodig :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:55
Ik kom me ook maar melden per vandaag in dit topic :)

Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269772_184271451633531_100001520335522_479771_6034630_n.jpg

Een Renault Clio 1.5dCi uit 2002 :) 165k km op de teller :D

* Beerkeeper is happy

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online
Ziet er netjes uit. Veel plezier ermee :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
@Admiral_R2D2, dat dopje krijg je echt niet zomaar los, er gaat een dikke pin. Het ziet er plastic achtig uit omdat het ook plastic is natuurlijk :) Opel heeft wel eens metalen tankdoppen gebruikt, het grote nadeel daarvan is dat zo'n tankdop de lak kan beschadigen omdat er in het scharnier altijd wat speling zit. Daarom zie je van b.v. een bepaald bouwjaar astra's rond rijden met roest rond de tankdop. Dus beter plastic ;)
Het systeem is overigens niet renault specifiek en wordt eigenlijk bij de meeste merken wel toegepast sinds langere of kortere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
la_fusion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:01:
[...]

Mijn lampen waren in eerste instantie er al wat erger aan toe en heb alleen die kit gebruikt maar het effect was helaas niet echt langdurig...
Dus wel met een tol ? Of gewoon met de handkar ?? :)
Hoelang bleef het netjes? , was het ook echt netjes ?
Zoja dan neem ik aan dat je wat overhoud uit de tube? Ff tol erover en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Lasteraar schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:11:
[...]

Dus wel met een tol ? Of gewoon met de handkar ?? :)
Hoelang bleef het netjes? , was het ook echt netjes ?
Zoja dan neem ik aan dat je wat overhoud uit de tube? Ff tol erover en klaar!
Met de tol, was gewoon netjes(niets speciaals) en er zit nog wat in de tube. Even met de tol erover en klaar is niet zomaar even.. wil je het goed doen ben je er echt wel een goede middag mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ok.. een hele middag ?
Die tutorial die ik poste was met schuren en al..duurde ongeveer 3 uur per koplamp..
Dus alleen ff reinigen, poetsen met de tol, moet toch sneller gaan lijkt me ?

Toevallig geen fotomateriaal gemaakt van het resultaat ? ( before / after ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Lasteraar schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:25:
Ok.. een hele middag ?
Die tutorial die ik poste was met schuren en al..duurde ongeveer 3 uur per koplamp..
Dus alleen ff reinigen, poetsen met de tol, moet toch sneller gaan lijkt me ?

Toevallig geen fotomateriaal gemaakt van het resultaat ? ( before / after ? )
Goed in totaal een 3-4 uur mee bezig geweest. Foto's zijn wel gemaakt maar het resultaat was bij mij hetzelfde als wanneer de koplampen gepoetst werden en nog nat waren. Foto's zijn daarna dus ook verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Mag ik vragen wat je dan precies deed ?
Gewoon schoonmaken, middeltje erop en poetsen maar ? En dat dan over and over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Lasteraar schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:19:
Mag ik vragen wat je dan precies deed ?
Gewoon schoonmaken, middeltje erop en poetsen maar ? En dat dan over and over ?
Jups daar komt het wel op neer! Je merkte wel dat je gedurende het proces er steeds beter over ging, het werk dus ook echt gladder maar het uiteindelijke resultaat was voor mij niet super fantastisch eerlijk gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ok duidelijk :)
Wellicht dat ik toch dat wetsand eens ga proberen..
Heb zelf redelijk wat ervaring met het polijsten van kunststof en glas, dus zo'n koplampje moet ook wel lukken ( ^_^'......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Admiral_R2D2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:14:
mijn oude liefde (ik had daarvoor een Volvo 440 automaat uit 1991 als eerste auto; wat een topwagen was dat!):
[afbeelding]
[afbeelding]

mijn nieuwe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van harte! :D
Heeft u wat meer info over de uitvoering/bouwjaar en de motor die erin ligt? Dan voeg ik u toe aan de TS. :)
En natuurlijk snel mooie foto's. :P
Lasteraar schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 08:40:
Mijn eerste Renault :)

[afbeelding]

Gisteren gekocht, vandaag ophalen.
Het is een 1.6 16v.
Nog niet echt een goede indruk gekregen van het rijden. Auto is best pittig en de kwaliteitsindruk ( zowel bij exterieur als interieur ) viel mij niet tegen !

Er rijden hier meer mensen met een 1.6 16v dus zal het topic eens goed doorspitten !
Welkom welkom. :) Welk bouwjaar en welke uitvoering is deze? Dan voeg ik u ook toe aan de TS. :)
Beerkeeper schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:04:
Ik kom me ook maar melden per vandaag in dit topic :)

[afbeelding]

Een Renault Clio 1.5dCi uit 2002 :) 165k km op de teller :D

* Beerkeeper is happy
Kijk aan, stukken beter als de sjonnie mobiel. :P Welke uitvoering is deze eigenlijk?
Wel even een nette kentekenplaat regelen he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
@Joopy
1.6 16v Dynamique , bj 2001 volgens mij, 140dkm gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Super, dankjewel. :) Ik voeg je toe. Lekker weinig km's trouwens!

Edit: en toegevoegd, net zoals Barkeeper. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Joopieboy op 14-07-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
Van harte! :D
Heeft u wat meer info over de uitvoering/bouwjaar en de motor die erin ligt? Dan voeg ik u toe aan de TS. :)
bouwjaar 2011; ergens eind april geloof ik
dCi FAP eco; Night & Day + City Pack; noir nacre
ik zal kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
@Melcon: Heeft de ruitenwissermotor een beveiliging tegen overbelasting?

Zojuist Utrecht - Akersloot 2 keer op de vluchtstrook gedaan omdat de ruitenwissers er mee kapten. Aangezien ze na 10 min. weer ingeschakeld konden worden denk ik aan een beveiliging.

Wtf man, storm met veel....heul veel regen en wind is niet fijn :(

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Admiral_R2D2 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:56:
[...]

bouwjaar 2011; ergens eind april geloof ik
dCi FAP eco; Night & Day + City Pack; noir nacre

[...]

ik zal kijken...
Top, ik wacht even de foto's af. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
@Killaz, nee die is er niet, klinkt eerder als een massaprobleem gezien je ze na 10 min weer kan gebruiken. Je bent wel redelijk handig toch, controleer eerst eens de stekkers / bedrading. Zet ze ook eens aan als je zelf buiten de auto staat en luister of ze soepel lopen (Wel even raam nat maken indien het droog is ;) ). Kan zijn dat het mechaniek te stroef loopt. Door opwarming zal het steeds zwaarder gaan lopen tot de motor niet voldoende kracht meer kan leveren. Als je dan wacht tot het afgekoeld is kun je weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
@Melcon; Duidelijk, ga ik morgen even aan de slag. Het zou dus kunnen dat de stekkers sluiting maken?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Geen sluiting maar gewoon door corrosie of vuil en/of vocht slecht geleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
die gaan er voorlopig (<6mnd) niet komen;
gelieve bestaande foto's te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Admiral_R2D2 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:39:
[...]

die gaan er voorlopig (<6mnd) niet komen;
gelieve bestaande foto's te gebruiken.
Prima, voeg ik hem zo dadelijk even toe. :)

Edit: en toegevoegd. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 16-07-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Whaha, massaprobleem zei je melcon? Wat een bende zeg, amateur die dit heeft gemonteerd...

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6005/5947560734_02d479bcf6_z.jpg
IMG_2707.jpg by Killa_Z, on Flickr

Dat is de massakabel die met een tie-wrap aan de (stabilisatie?) stang van de ruitenwissers is vastgemaakt.

Meteen even anders gemonteerd:
Massa zit nu met een lus aan het huis van de motor vast, eronder zie je de plek (verlicht) waar de massa er voor zat.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6026/5947562230_9bc230d499_z.jpg
IMG_2714.jpg by Killa_Z, on Flickr

1 laatste vraag, deze kabel zat loos in dezelfde ruimte, iemand een idee wat dit in godsnaam is ?

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6008/5947561752_dd2029f23d_z.jpg
IMG_2713.jpg by Killa_Z, on Flickr

[ Voor 40% gewijzigd door KillaZ op 17-07-2011 21:08 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
lol, dit is echt ernstig _/-\o_ maar goed opgelost :)
Wel onbegrijpelijk dat er iemand is geweest die dat op zo'n manier heeft gemonteerd!

Massa probleem was wel een understatement zie ik :P :+

Losliggende stekkers zijn over het algemeen van opties die er niet opzitten, dus dat zal deze ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Rofl idd, slecht, heel slecht. :P
Maar netjes opgelost. :) En dat zal idd een stekker zijn van een niet gebruikte optie, vraag me niet welke. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Haha mijn vader reageerde ook zo mooi _O-

"Wat een teringzooi zeg, stelletje beunhazen"
*Heel verhaal over vroegah....toen alles beter was*

Was wel blij dat hij mee was, kon ik lekker overkapt in de hal van een schadebedrijf staan.

Heerlijk om gewoon 6 karren om je heen te hebben waar alles in zit wat je nodig hebt _/-\o_

Oh en 4 handen ipv 2 is altijd fijn, dan kon de motorkap er tenminste af. :)

[ Voor 48% gewijzigd door KillaZ op 18-07-2011 09:12 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Daar heb je maar 2 handen voor nodig, trek de motorkap van de 19 er ook altijd in mijn eentje af voor het winterse onderhoud na het race seizoen ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.