Het grote Renault topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Weet iemand hoe het zit met Renault top occasion garantie bij een andere garage dan waar je de auto hebt gekocht? De wagen die ik overweeg staat in Ede maar dat is 200km verderop; als er issues mee zijn ga ik liever naar de Renault dealer om de hoek.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 14:17
Dat is mogelijk maar de verkopende dealer dient daar bij bedragen boven de 100 euro toestemming voor te geven. (in het geval van reparatie onder garantie).

Zie de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
melcon schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:19:
Andere intercooler, turbo + injectors van een 105 pk en als je dat doet, op maat chippen.
Gevolg hiervan is wel dat je de koppeling moet vervangen, die gaat tot - uit het hoofd - 290 nm.
Met bovenstaande aanpassingen ga je daar over heen.

Andere optie is onderstaand:
[afbeelding]
_O_
Kentsfield schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:46:
Als ik ooit minder hoef te rijden voor mijn werk koop ik wel een RS :)
Mja, ik rijd ook 45.000km per jaar op dit moment, en ik rijd ook benzine, al is het alleen voor de fun. :P
Maar voor mij is het ook zo, ik tank in DE dus mijn omslagpunt ligt ook pas bij 40.000km. En als ik reken tussen mijn Suzuki en een gemiddelde Golf TDI zit ik over de 50.000. :+

Maar een RS is ook nog steeds een grote wens van mij. :)

Trouwens het nieuwe topic staat klaar: Het grote Renault topic - Deel 4 :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:15
melcon schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Dat een motor niet op het gas reageert is geen eigenschap :P
Je kan het wel even testen als je het weer tegenkomt, je hebt cruise control er op?
Zo ja, als het gaspedaal niet reageert, zet de cruis control aan en probeer te versnellen dmv cruise control.
(stel hem vooraf in op b.v. 120 op een 80 weg, reageert het gas niet, druk op R). Versnelt de auto dan wel is het 100% zeker gaspedaal sensor.
Het heeft iets langer geduurt, maar het is getest. Als ik met de CC aan rij dan is het
probleem er niet. Dus geen stotteren en geen inhouden. zelfs niet bij het achterelkaar
aan / uit schakelen van de CC. Ook nog even getest om met de AC uit te rijden (zonder CC), zo warm is het hier nu toch niet :+ en ook dit helpt niet, dan houd de auto ook in.

Morgen de Leasemaatschapij maar eens bellen , en het euvel voor leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:26

Steffie

Opaque

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.