Net even in Utrecht wezen neuzen 60d kost 755 opzich niet onaardigPowerUp schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:46:
[...]
Deorgere in "[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/..."
Maar het verschilt per filiaal, de beller is sneller!
Verwijderd
Non, Rijswijk is 'all out'. Ik had de op een na laatste 7D (de laatste was voor een collega gereserveerd, die was te laat).Ron-62 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:23:
[...]
Hadden ze ze in Rijswijk en Zoetermeer ook niet meer?
Zoetermeer is wel een mooie MM, kun je ook 3 uur gratis parkeren in een grote parkeergarage direct onder de MM.
In Rijswijk bleek de MM er trouwens maar 2 op voorraad te hebben..
Zoetermeer doet de 7d niet weg met deze actie, volgens hun heeft de saturn/mm president dit zelfs ook bevestigd, erg vreemd dus dat ik in Alphen dus toch de laatste meekreeg met de btw actie
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ook MediaMarkt Zwolle heeft de 7D niet op voorraad liggen. Ik heb hem wel kunnen bestellen, levertijd is verwacht op ongeveer twee / drie weken. De winkelprijs stond op 1199 euro, met 16% korting alsnog een hele mooie prijs!
Beiden dus van een 450D gepromoveerd! *vraagt zich af onze onze foto's ook in kwaliteit gaan toenemen*Donnie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:23:
Nu in Alphen hadden ze nog 1 7D, Donnie is dus blij990 euro kreeg ik hem voor mee. Meteen 2 cf kaarten erbij gekocht, kom nu nog geen eens op de goedkoopste prijs die in pricewatch staat inclusief verzekering en geheugenkaartjes
Goeie actie dus wat mij betreft!!!
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Vreemd, want ik heb net de 60D bij de MediaMarkt in Zoetermeer gehaald en ze wilde me toch echt de 7D aansmeren. "De 7D is beter meneer en daar gaat de BTW ook nog vanaf".Donnie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:37:
Zoetermeer doet de 7d niet weg met deze actie, volgens hun heeft de saturn/mm president dit zelfs ook bevestigd, erg vreemd dus dat ik in Alphen dus toch de laatste meekreeg met de btw actie
Toen ik er was hadden ze nog 1x een 7D body en 1x een 7D kit. De 60D's hebben ze niet meer want ik had de laatste
Even een vraag aan iedereen die in de afgelopen dagen een camera bij de MM heeft besteld (omdat 'ie dus niet op voorraad was): ik ben heel benieuwd of jullie een aanbetaling hebben gedaan, en zo ja hoeveel procent die aanbetaling van het totale aankoopbedrag was. Iemand die mij daar wat over kan vertellen?
Ik heb vandaag in de Mediamarkt in Arnhem gestaan namelijk om naar een 5D II te kijken en het speeltje stond voor 1759 euro in hun systeem, met de 16% korting er vanaf zou dat dus neerkomen op 1478 euro. Erg aantrekkelijke prijs vond ik zelf, maar de beste man stelde wel voor dat ik even een aanbetaling van 100% deed. En da's geen typo: honderd procent ja.
Heb hem nog niet besteld en ben uiteraard ook niet van plan om zo'n achterlijke 'aanbetaling' te gaan doen, maar ben dus wel heel benieuwd hoe dit bij de anderen hier gegaan is.
Ik heb vandaag in de Mediamarkt in Arnhem gestaan namelijk om naar een 5D II te kijken en het speeltje stond voor 1759 euro in hun systeem, met de 16% korting er vanaf zou dat dus neerkomen op 1478 euro. Erg aantrekkelijke prijs vond ik zelf, maar de beste man stelde wel voor dat ik even een aanbetaling van 100% deed. En da's geen typo: honderd procent ja.
Heb hem nog niet besteld en ben uiteraard ook niet van plan om zo'n achterlijke 'aanbetaling' te gaan doen, maar ben dus wel heel benieuwd hoe dit bij de anderen hier gegaan is.
Volgens de medewerker in Alphen a/d Rijn moest je idd ook 100% aanbetalen vanwege de BTW actie. Defenitieve koop word gesloten zodra alles betaald is en wil je de BTW actie gebruiken, moet je dus tijdens de BTW actie alles betalen. Zo begreep ik het tenminste.BartB. schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:12:
Even een vraag aan iedereen die in de afgelopen dagen een camera bij de MM heeft besteld (omdat 'ie dus niet op voorraad was): ik ben heel benieuwd of jullie een aanbetaling hebben gedaan, en zo ja hoeveel procent die aanbetaling van het totale aankoopbedrag was. Iemand die mij daar wat over kan vertellen?
Zoetermeer dus...moet werken tot 7:00, even eten en dan kan ik zeker om 9:00 in Zoetermeer zijn. Hoop ik wel dat ie body er nog steeds is dan en dat niet iemand hem stiekum nog heeft meegenomen na jou.GerardHenninger schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:47:
[...]
Vreemd, want ik heb net de 60D bij de MediaMarkt in Zoetermeer gehaald en ze wilde me toch echt de 7D aansmeren. "De 7D is beter meneer en daar gaat de BTW ook nog vanaf".
Toen ik er was hadden ze nog 1x een 7D body en 1x een 7D kit. De 60D's hebben ze niet meer want ik had de laatste
Je kan even bellen of ze hem vast houden, ligt er aan wie er dan bij de fotografie afdeling staat of ze dat doen, bij mij deden ze het van de week niet maar ik hoor van anderen weer van wel.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Net terug uit Zoetermeer en heb de 7D meegekregen. Niet met de actie, maar kreeg hem toch voor een luttele 1048,12 euro mee naar huis. Ook zeker niet verkeerd.
Ze hebben nu alleen dus nog de 7D kit liggen (al heb ik geen flauw idee met welke lens, niet naar gekeken)
Me so happy
Ze hebben nu alleen dus nog de 7D kit liggen (al heb ik geen flauw idee met welke lens, niet naar gekeken)
Me so happy
tot maandag sony korting op de A33 en A55 en dat met de 16% bij de MM zorgt voor erg goedkope camera's
de korting is nog tot 15 februari aan te vragen!
Heb zelf net de A55 voor 630(dus 530)
de korting is nog tot 15 februari aan te vragen!
Heb zelf net de A55 voor 630(dus 530)
diskeltische lurker
dat is vreemd????????pickboy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:39:
Net terug uit Zoetermeer en heb de 7D meegekregen. Niet met de actie, maar kreeg hem toch voor een luttele 1048,12 euro mee naar huis. Ook zeker niet verkeerd.
Me so happy
heb een 7D voor een hogere prijs, namelijk 1110,-
sta nu bij MM en krrijg geen poot aan de grond
Dus geen verschil betaling, want ik heb de laagste prijs!
ra,ra, politiepet ???
MM Amsterdam Noord heeft ook geen 7D body meer dankzij mij
Wilde eigenlijk een 60D body, echt heel veel fotografeer ik niet maar deze hadden ze al niet meer.
Toch maar voor de 7D gegaan, al eerder getwijfeld maar met deze actie erg interessant.
60D = 755,-
7D = 1049,-
Kits hebben ze nog nog wel van zowel de 60D als 7D.
Wilde eigenlijk een 60D body, echt heel veel fotografeer ik niet maar deze hadden ze al niet meer.
Toch maar voor de 7D gegaan, al eerder getwijfeld maar met deze actie erg interessant.
60D = 755,-
7D = 1049,-
Kits hebben ze nog nog wel van zowel de 60D als 7D.
Bij de MediaMarkt Zwolle moest ik ook een aanbetaling doen op de 7D. Echter was dit bij mij maar 10% van het aankoopbedrag. Ofwel 100 Euro. Ik ben wel blij met de uiteindelijke prijs, 1199 standaardprijs, met korting eraf 1007 Euro.BartB. schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:12:
Nu nog ff wachten... En dan eindelijk testen
Zojuist de 550D body gekocht bij de MediaMarkt Utrecht voor €510,-
60D, 7D en 5D waren allemaal al weg, ik heb niet gevraagd of ze nabesteld konden worden.
60D, 7D en 5D waren allemaal al weg, ik heb niet gevraagd of ze nabesteld konden worden.
Verwijderd
Ik blijf het typerend vinden dat die prijzen zo lekker varieren tussen de filialen (lang leve franchise natuurlijk).
In Rijswijk heb ik de 7D voor EUR 996 gehaald, er schijnt een 'negatieve marge' van 45% op gezeten te hebben... (ruimschoots gecompenseerd door m'n suffe impulsaankoop van een CF kaartje trouwens...)
Blijf 't wonderlijk vinden dat dit soort acties blijft komen. (Nee, ik klaag niet
)
In Rijswijk heb ik de 7D voor EUR 996 gehaald, er schijnt een 'negatieve marge' van 45% op gezeten te hebben... (ruimschoots gecompenseerd door m'n suffe impulsaankoop van een CF kaartje trouwens...)
Blijf 't wonderlijk vinden dat dit soort acties blijft komen. (Nee, ik klaag niet
De D700 heb ik op donderdag 8:00 uur voor 1469,- besteld, nu vol spanning afwachten wanneer die klaar ligt
Ze kunnen je niet dwingen om 100% aan te betalen, dat mag maar maximaal 50% zijn.BartB. schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:12:
"De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht". Aldus artikel 7:26 BW.
En dan nog is het gebruikelijker dat je slechts 10% aanbetaling doet. Heb ik zelf bij de BTW actie van 2009 gedaan bij MM Rotterdam. Dus mooi niet mee akkoord gaan en ze wijzen op de wet zoals we in NL die hebben.
Thanks, dit bevestigt mijn vermoeden.Stormer schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Bij de MediaMarkt Zwolle moest ik ook een aanbetaling doen op de 7D. Echter was dit bij mij maar 10% van het aankoopbedrag. Ofwel 100 Euro. Ik ben wel blij met de uiteindelijke prijs, 1199 standaardprijs, met korting eraf 1007 Euro.
Nu nog ff wachten... En dan eindelijk testen
Ik zie nu ook in de algemene voorwaarden van de Mediamarkt zelf staan: "Bij reservering dient een aanbetaling van minimaal 10% van de aankoopprijs van het/de product(en) te worden gedaan."
Mooie bullshit dus die 100% aanbetaling (of laat ik het maar gewoon vooruitbetaling noemen). Waarschijnlijk proberen ze gewoon eerst even uit of mensen bereid zijn al meteen de volle mep vooruit te betalen.
Yep, dat had ik ook begrepen inderdaad na wat googlewerk. Volgens mij mag er wel een aanbetaling van meer dan 50% worden gevraagd, maar alleen als dat in overeenstemming gebeurt met de verkoper -> niet dus.Joosie200 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:58:
[...]
Ze kunnen je niet dwingen om 100% aan te betalen, dat mag maar maximaal 50% zijn.
"De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht". Aldus artikel 7:26 BW.
En dan nog is het gebruikelijker dat je slechts 10% aanbetaling doet. Heb ik zelf bij de BTW actie van 2009 gedaan bij MM Rotterdam. Dus mooi niet mee akkoord gaan en ze wijzen op de wet zoals we in NL die hebben.
Dat maximum van 50% geldt voor zover ik weet voor het percentage dat in de algemene voorwaarden van een winkel vermeld kan worden. Maar goed, ik ga het dus gewoon op 10% gooien. Dat vind ik ook een redelijk bedrag.
[ Voor 38% gewijzigd door BartB. op 29-01-2011 14:01 ]
Het is heel simpel, een aanbetaling staat los van het produkt en dus van de voorraad. Een gehele betaling laat de voorraad dalen en negatief worden. Dit betekend vaak automatisch aangeleverd krijgen. Daarnaast is het gelijk een sale en hoeft na prijsverhoging wanneer het produkt eindelijk binnen is geen korting gegeven te worden. Deze korting komt niet op conto van het het filiaal of de verkoper, maar een korting na de btw actie door een bestelling wel.
Zolang je het produkt krijgt en je je geld terug kunt krijgen wanneer het je te lang duurt is er niets aan de hand.
Zolang je het produkt krijgt en je je geld terug kunt krijgen wanneer het je te lang duurt is er niets aan de hand.
Ik zie het probleem ook niet zo van volledig aanbetalen, ik zie Mediamarkt nou niet één deze dagen plotseling failliet gaan
En die paar cent rente lig ik ook niet wakker van...
De paar cent rente niet, maar je zou maar net 1500 euro hebben aanbetaald bij de It's... Die mensen hadden ook niet verwacht dat de tent ineens failliet zou gaan. Maar los van een eventueel faillissement, zit je nog met het geintje van de onbekende levertijd en dat speelt voor mij nu een belangrijkere rol. Wat als het twee maanden duurt en ik de boel wil annuleren? Dan zou het bijzonder prettig zijn als die aanbetaling gewoon zonder gezeik terugkomt. Persoonlijk vind ik het dan een iets prettiger idee om slechts 10% terug te hoeven krijgen, dan de volle mep.jvdgeest schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:42:
Ik zie het probleem ook niet zo van volledig aanbetalen, ik zie Mediamarkt nou niet één deze dagen plotseling failliet gaanEn die paar cent rente lig ik ook niet wakker van...
Tuk217 bedankt voor de uitleg: makes sense.
Misschien omdat ze alleen nog maar de Kit combi hadden en dan moet je dus ook de lens nog betalen die erbij zit. Lijkt me dat dat het verschil maakt omdat ik (naar mijn weten) de allerlaatste losse body had.Servertje schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:28:
[...]
dat is vreemd????????
heb een 7D voor een hogere prijs, namelijk 1110,-
sta nu bij MM en krrijg geen poot aan de grond
Dus geen verschil betaling, want ik heb de laagste prijs!
ra,ra, politiepet ???
Heb net je DM gelezen, maar lag dus nog lekker te slapen toen jij daar stond
Canon 17-85 craplens USM blaat.pickboy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:39:
Me so happy
Toch vreemd dat ze mij wilde overhalen om een 7D te kopen met daarbij de opmerking : "Deze valt ook onder de BTW-actie". Maar zo'n 7D is niets voor mij aangezien die geen manual audio heeft en geen kantelbaar schermpje
Gefeliciteerd met je aankoop trouwens!
Zojuist de 17-55 2.8 Nikon gehaald bij de MM... niet de 15% korting, wel bijna dankzij wat geklets haha...
Thanks, voorlopig heb ik niet zoveel op met video. Het kan, misschien dat ik het dan ooit nog wel eens gebruik, voor mij had het niet gehoeven. De rest van de camera vind ik een stuk intersanterGerardHenninger schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:38:
[...]
Canon 17-85 craplens USM blaat.
Toch vreemd dat ze mij wilde overhalen om een 7D te kopen met daarbij de opmerking : "Deze valt ook onder de BTW-actie". Maar zo'n 7D is niets voor mij aangezien die geen manual audio heeft en geen kantelbaar schermpje
Gefeliciteerd met je aankoop trouwens!
Net al wel even zitten spelen met de camera, maar moet nog wel een beetje wennen aan de andere lay-out en menu dingetjes (kom van een 400D), maar van de week nog even een daagje erop uit om eens lekker foto's te gaan schieten.
Om het nog een beetje ontopic te houden...Servertje heeft uiteindelijk de 7D ook voor dezelfde prijs gekregen. Iedereen happy dus
Mijn vader:
Inderdaad heb ik nu de 7D voor dezelfde prijs als Pickboy. Kostte wel een hoop moeite om mijn geld terug te krijgen.
Tot en met de verkoopleider. Blijf wel verbaasd dat de diverse filialen zoveel verschillende uitleg geven over de actie.
Ben wel tevreden mt de oplossing die MM Zoetermeer mij heeft geboden.
Heb nu een 7D + Grip voor 1160,-
Hiep Hoi!
Inderdaad heb ik nu de 7D voor dezelfde prijs als Pickboy. Kostte wel een hoop moeite om mijn geld terug te krijgen.
Tot en met de verkoopleider. Blijf wel verbaasd dat de diverse filialen zoveel verschillende uitleg geven over de actie.
Ben wel tevreden mt de oplossing die MM Zoetermeer mij heeft geboden.
Heb nu een 7D + Grip voor 1160,-
Hiep Hoi!
Het mag NOOIT ten nadele van de consument worden afgeweken, ook niet als je het afspreekt. Tenzij je koopt met KVK/BTW nummer aangezien je dan geen consument bent.BartB. schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:59:
[...]
Yep, dat had ik ook begrepen inderdaad na wat googlewerk. Volgens mij mag er wel een aanbetaling van meer dan 50% worden gevraagd, maar alleen als dat in overeenstemming gebeurt met de verkoper -> niet dus.
Dat maximum van 50% geldt voor zover ik weet voor het percentage dat in de algemene voorwaarden van een winkel vermeld kan worden. Maar goed, ik ga het dus gewoon op 10% gooien. Dat vind ik ook een redelijk bedrag.
Toch schijnt het te kunnen en wordt het gedaan...andyy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:22:
[...]
Het mag NOOIT ten nadele van de consument worden afgeweken, ook niet als je het afspreekt. Tenzij je koopt met KVK/BTW nummer aangezien je dan geen consument bent.
Anyway, vandaag bleek bij mij dat het treffen van de juiste verkoper een groot verschil maakt. Gisteren (vrijdag) had ik toch echt 100% aan moeten betalen, de verkoper van vandaag vond 10% echter een vanzelfsprekendheid. Hij vertelde me wel dat er bij eerdere BTW-acties van de Mediamarkt wel altijd 100% aanbetaald moest worden, "maar dat ze daar nu blijkbaar wat op hebben bedacht".
Ben er verder niet meer op doorgegaan, ik vond het allang prima en heb de camera inmiddels dus besteld. Toch leuk meegenomen, zo'n 5D2 voor 1478...
Sterker nog, bij ons mogen we niet eens 100% aanbetalen, want dat is lastiger te achterhalen of alles al is betaald of niet. Ik vraag deze dagen meestal ook gewoon rond de 10% aanbetaling (maar ik werk op de TV-afdeling
).
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 30-01-2011 10:47 ]
The devil is in the details.
In geval van MM moet je waarschijnlijk even rekening houden met rente over je bestelling, betalingscondities van leveranciers (lees: minimaal 30 dagen, maar waarschijnlijk langer) en dat vermeningvuldigen met heel veel bestellingen. Ik heb wel eens een verhaal gehoord dat sommige winkels (niet perse MM) door die betalingscondities binnen een week de vaste maandlasten hebben terugverdiend (dus door de verkopen van week 1 in de maand zijn alle maandlasten voor die maand betaalt). Geen idee of dit waar is, maar het gaat over achterlijk grote bedragen!
100% aanbetaling vragen vind ik niet netjes, maar ik vind dat als men die 50% (wettelijk maximum) vereist je gewoon een keuze moet maken of het je dat waard is of niet. Als je GoT leest dan vind ik het iedere keer weer fascinerend om te lezen dat MM het alleen maar fout kan doen. Volgens mij kunnen ze beter geen korting leveren, dan zijn alle zeikerds tenminste blij
(<- moraal van het verhaal: je hebt nergens recht op en wees gewoon blij als je een leuke deal krijgt. En denk aan je bloeddruk als het product van jouw keuze niet de extreem optimistische prijs heeft die jij je in je hoofd er al aan had toegekend.)
100% aanbetaling vragen vind ik niet netjes, maar ik vind dat als men die 50% (wettelijk maximum) vereist je gewoon een keuze moet maken of het je dat waard is of niet. Als je GoT leest dan vind ik het iedere keer weer fascinerend om te lezen dat MM het alleen maar fout kan doen. Volgens mij kunnen ze beter geen korting leveren, dan zijn alle zeikerds tenminste blij
+1(<- moraal van het verhaal: je hebt nergens recht op en wees gewoon blij als je een leuke deal krijgt. En denk aan je bloeddruk als het product van jouw keuze niet de extreem optimistische prijs heeft die jij je in je hoofd er al aan had toegekend.)
MM BTW actie voorbij, nu bij MM Middelburg:
D3100+18-55 VR voor 444 euro, in de pw als laagste prijs voor 498 euro.
Geldig vanaf vandaag (31/1) t/m 6/2
D3100+18-55 VR voor 444 euro, in de pw als laagste prijs voor 498 euro.
Geldig vanaf vandaag (31/1) t/m 6/2
[ Voor 6% gewijzigd door Parle85 op 31-01-2011 17:56 ]
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
nog een klein anderhalf uur geldig
http://www.wehkamp.nl/Win...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0D%0A
Canon EOS 550D + EF-S 18-55 IS
Specificaties
€ 634.-
http://www.wehkamp.nl/Win...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0D%0A
Canon EOS 550D + EF-S 18-55 IS
Specificaties
€ 634.-
Ik was gister bij de Makro in Barendrecht. Daar hebben ze kennelijk een restpartijtje objectieven van Tamron die ze leuk af hebben kunnen prijzen.
Het zijn:
Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro 1:2 voor € 66,30 incl. BTW Deze zag ik voor Nikon (eentje) en meerdere voor Sony en Canon.
Tamron AF 55-200mm f/4.0-5.6 Di II LD Macro voor € 45,81 incl. BTW Meerdere voor Canon, Nikon en Sony.
Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro voor ongeveer € 90,- incl. BTW
Meerdere voor Nikon en Sony maar helaas..... geen voor Canon.
Zeker de 55-200 schijnt acceptabel te zijn, en is dus gewoon lekker als je nog geen zoom hebt :-) Die heb ik dus meegenomen.
Ik weet niet of er meer Makro vestigingen mee doen, ben benieuwd of b.v. Dordrecht, Breda, Delft of Vianen ook nog leuke objectieven hebben liggen, misschien nog andere types of de 18-200mm voor Canon. Mocht je
het weten, laat het even horen!
Het zijn:
Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro 1:2 voor € 66,30 incl. BTW Deze zag ik voor Nikon (eentje) en meerdere voor Sony en Canon.
Tamron AF 55-200mm f/4.0-5.6 Di II LD Macro voor € 45,81 incl. BTW Meerdere voor Canon, Nikon en Sony.
Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro voor ongeveer € 90,- incl. BTW
Meerdere voor Nikon en Sony maar helaas..... geen voor Canon.
Zeker de 55-200 schijnt acceptabel te zijn, en is dus gewoon lekker als je nog geen zoom hebt :-) Die heb ik dus meegenomen.
Ik weet niet of er meer Makro vestigingen mee doen, ben benieuwd of b.v. Dordrecht, Breda, Delft of Vianen ook nog leuke objectieven hebben liggen, misschien nog andere types of de 18-200mm voor Canon. Mocht je
het weten, laat het even horen!
[ Voor 0% gewijzigd door PeepPeepPeep op 10-02-2011 22:56 . Reden: typefout ]
Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
Deze week bij MM Middelburg:
550D+18-55 IS voor 599 euro, in de pw als laagste prijs voor 621 euro.
Geldig vanaf 14 t/m 20 februari 2011.
550D+18-55 IS voor 599 euro, in de pw als laagste prijs voor 621 euro.
Geldig vanaf 14 t/m 20 februari 2011.
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
The birds turned into The Flying Dutchmen!
EOS 60D Digital SLR Body
€579.95 (+ Free Shipping) (PW prijs: €849)
FirstCamera's (UK)
Geldigheid ?
EOS 7D Digital SLR Camera Body
€805.95 (+ Free Shipping) (PW prijs: €1220)
FirstCameras (UK)
Geldigheid ?
LET OP!
Ik heb de hint van canonrumours, en daar wordt beweerd dat het een Russische site is, en dat het wel eens een SCAM zou kunnen zijn...
Iemand enig idee? Het aanbod is namelijk wel lekker! Maar ik weet, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook gewoon niet waar...
Gevonden!
De website schijnt inderdaad SCAM te zijn, (ik) ga er dus niet op in!
€579.95 (+ Free Shipping) (PW prijs: €849)
FirstCamera's (UK)
Geldigheid ?
EOS 7D Digital SLR Camera Body
€805.95 (+ Free Shipping) (PW prijs: €1220)
FirstCameras (UK)
Geldigheid ?
LET OP!
Ik heb de hint van canonrumours, en daar wordt beweerd dat het een Russische site is, en dat het wel eens een SCAM zou kunnen zijn...
Iemand enig idee? Het aanbod is namelijk wel lekker! Maar ik weet, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook gewoon niet waar...
Gevonden!
De website schijnt inderdaad SCAM te zijn, (ik) ga er dus niet op in!
[ Voor 10% gewijzigd door Peregrine op 18-02-2011 13:37 . Reden: SCAM confirmed ]
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Hèhè, er zijn echt een heleboel van dat soort sites, Peregrine!
Sowieso is het natuurlijk een absurde prijs (70% van de laagste PW prijs). Als je er achteraf logisch over nadenkt kan zoiets natuurlijk nooit. Reden dat mediamarkt af en toe bizarre acties heeft is omdat Mediamarkt een enorm bedrijf is en kopen in enorme partijen en kunnen daardoor af en toe spelen met een BTW actie (waar volgensmij voor de Mediamarkt al niet heel veel marge meer op zit). Ze maken met die acties wel weer dikke winst op "accessoires".
Toch bizar dat dat soort websites blijven bestaan, zouden er echt zoveel mensen in trappen?
Overigens wel droog dat de advertenties op canonrumors vaak van die scam sites zijn
.
Sowieso is het natuurlijk een absurde prijs (70% van de laagste PW prijs). Als je er achteraf logisch over nadenkt kan zoiets natuurlijk nooit. Reden dat mediamarkt af en toe bizarre acties heeft is omdat Mediamarkt een enorm bedrijf is en kopen in enorme partijen en kunnen daardoor af en toe spelen met een BTW actie (waar volgensmij voor de Mediamarkt al niet heel veel marge meer op zit). Ze maken met die acties wel weer dikke winst op "accessoires".
Toch bizar dat dat soort websites blijven bestaan, zouden er echt zoveel mensen in trappen?
Overigens wel droog dat de advertenties op canonrumors vaak van die scam sites zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Occisor op 19-02-2011 01:29 ]
Voor diegene die wellicht een Nikon MB-D10 batterygrip willen kopen, ik heb na een aardige speurtocht op Google de volgende winkels / aanbiedingen gevonden:
1. FotoQuelle
Deze verkoopt hem voor een bedrag van 99 euro. Haast te mooi om waar te zijn is, en dat is het ook. Na 4 week op mijn bestelling te hebben gewacht en mails waar nooit op wordt gereageerd en telefoontjes waarbij wordt beloofd om terug te bellen (wat niet gedaan wordt), heb ik de order maar geannuleerd.
2. TopDeals / Camera4All / DigitalStreet
Allemaal rond een bedrag van 145 - 150 euro, is alsnog 20 euro lager dan de meeste vermeldingen in de Pricewatch en Kieskeurig. Ze hebben geen van hun allen de grip op voorraad en het is maar de vraag hoe lang het zou duren voordat je hem binnenkrijgt.
3. Foto Hans Keuzenkamp
Deze zaak uit Zwolle heeft de grip, voor zover ik weet, het goedkoopst in Nederland én op voorraad (159 euro). Link op de website: http://www.fotohanskeuzek...889/169/nikon-mb-d10.html
1. FotoQuelle
Deze verkoopt hem voor een bedrag van 99 euro. Haast te mooi om waar te zijn is, en dat is het ook. Na 4 week op mijn bestelling te hebben gewacht en mails waar nooit op wordt gereageerd en telefoontjes waarbij wordt beloofd om terug te bellen (wat niet gedaan wordt), heb ik de order maar geannuleerd.
Allemaal rond een bedrag van 145 - 150 euro, is alsnog 20 euro lager dan de meeste vermeldingen in de Pricewatch en Kieskeurig. Ze hebben geen van hun allen de grip op voorraad en het is maar de vraag hoe lang het zou duren voordat je hem binnenkrijgt.
3. Foto Hans Keuzenkamp
Deze zaak uit Zwolle heeft de grip, voor zover ik weet, het goedkoopst in Nederland én op voorraad (159 euro). Link op de website: http://www.fotohanskeuzek...889/169/nikon-mb-d10.html
Saturn Hoofddorp, staffelkorting, 15 euro per 100 hele euros die je besteed, Als voorbeeld noemt men een 500D +18-55 voor 444. Meer op: http://www.saturn.nl/mcs/...5%2Bper%2B100&layer=flyer
Geldig deze week.
Geldig deze week.
[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 21-02-2011 14:17 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Hier staat nu dat deze op voorraad is, 2 dagen levertijdjvdgeest schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:21:
Voor diegene die wellicht een Nikon MB-D10 batterygrip willen kopen, ik heb na een aardige speurtocht op Google de volgende winkels / aanbiedingen gevonden:
1. FotoQuelle
Sony a33 en a55 100 euro retour! verlengd tot eind maart
http://www.sony.nl/articl...-of-55-tot-100-eur-retour
http://www.sony.nl/articl...-of-55-tot-100-eur-retour
diskeltische lurker
Foto Verschoore Vlissingen heeft ze op voorraad liggen, en zijn normaal een zaak die goed in de prijs meegaat.jvdgeest schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:21:
1. FotoQuelle
3. Foto Hans Keuzenkamp
Gruwelijk gejatte Icoon!
Voor ik dacht 199 als ik het goed herinner..RZor schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:53:
[...]
Foto Verschoore Vlissingen heeft ze op voorraad liggen, en zijn normaal een zaak die goed in de prijs meegaat.
Accu voor diverse Canon camera's (o.a. EOS 1000D / 450D / 550D / 5D)
€ 15,00
http://www.koopjessite.nl/?c=cms&ref=1079
1 dag geldig
€ 15,00
1 dag geldig
€15,- voor niet originele accu's is geen aanbieding, duur zelfs!JJFS schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:29:
Accu voor diverse Canon camera's (o.a. EOS 1000D / 450D / 550D / 5D)
€ 15,00
1 dag geldig

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
Ongelovelijk lage prijs voor de canon 70D bij een goede online retailer in Engeland. Gratis shipment.
Het is dat ik het geld niet heb anders had ik hem meteen gekocht.
http://www.firstcams.net/...M7Znf-6o6cCFQGDDgodLhaNAA
Waaruit blijkt dat het een goede online retailer is???? klink heel erg als een scam net als 11 berichten boven je......SlagerBlom schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:59:
Ongelovelijk lage prijs voor de canon 70D bij een goede online retailer in Engeland. Gratis shipment.
Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
een 70D en dan zo'n post, dan geloof je er toch gelijk niks meer van...
Gruwelijk gejatte Icoon!
Een typo kan niet?RZor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:18:
een 70D en dan zo'n post, dan geloof je er toch gelijk niks meer van...
Maar ik geloof het ook niet helemaal
edit:
Ze hebben ook 5DII voor €1299 
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 25-02-2011 15:21 ]
The devil is in the details.
Dat is een scam website die ik bij Google heb aangegeven, maar ze willen er niks aan doenSlagerBlom schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:59:

NIET kopen in ieder geval !! Russische scam meuk...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, to good to be true. Jammer zou leuk zijn natuurlijk voor zulke prijzen.
Ik moest de url al even 2 keer lezen, ik dacht eerst dat het firstscams was.. dan is het wel duidelijk natuurlijk
Saturn in Tilburg:
- D7000 18-105 kit (pricewatch: Nikon D7000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm G ED VR)
- Normaale prijs: 1149 (al scherp geprijst)
- Na korting: 984
- Geldig tot en met: VANDAAG
Voor elke 100 euro die je besteedt krijg je 15 euro terug (en dat geldt voor praktisch alles, behalve TV's, die zijn bijna allemaal uitgesloten van de actie).
Een los D7000 body kost normaal 1029,- na korting 879,-
pricewatch: Nikon D7000
Hebben nog geen UHC-1 class SD-kaartjes en geen extra accu's.
- D7000 18-105 kit (pricewatch: Nikon D7000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm G ED VR)
- Normaale prijs: 1149 (al scherp geprijst)
- Na korting: 984
- Geldig tot en met: VANDAAG
Voor elke 100 euro die je besteedt krijg je 15 euro terug (en dat geldt voor praktisch alles, behalve TV's, die zijn bijna allemaal uitgesloten van de actie).
Een los D7000 body kost normaal 1029,- na korting 879,-
pricewatch: Nikon D7000
Hebben nog geen UHC-1 class SD-kaartjes en geen extra accu's.
[ Voor 15% gewijzigd door Epsilon op 28-02-2011 12:48 ]
Voor deze actie van Saturn deze week naar Saturn-Venlo gebeld. Zelfde D7000 kit kost daar 1399 en daar gaat dan 15 per 100 euro vanaf. Vond ik toch nogal duur... Blijkbaar is Saturn niet gelijk aan Saturn....
Dat mag ondertussen toch wel bekend zijn..net als Media Markt (zelfde organisatie).fransb3 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:35:
Voor deze actie van Saturn deze week naar Saturn-Venlo gebeld. Zelfde D7000 kit kost daar 1399 en daar gaat dan 15 per 100 euro vanaf. Vond ik toch nogal duur... Blijkbaar is Saturn niet gelijk aan Saturn....
Maar ze doen wel aan laagste prijs garantie oid, dus als een winkel "in de buurt" goedkoper is gaan ze zonder problemen mee met die prijs.
Oei. Sorry voor die link mbt de 70D. Zal een volgende 3 x nadenken voor ik weer zoiets post. Excuus!
Heb je dan een adresje waar ik d7000 en 7D accu's kan krijgen voor minder dan 15e?renbull schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:32:
[...]
€15,- voor niet originele accu's is geen aanbieding, duur zelfs!
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
De d7000 accu moet eerst nog reverse engineered worden in china.philipperosier schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:32:
[...]
Heb je dan een adresje waar ik d7000 en 7D accu's kan krijgen voor minder dan 15e?
7D accu: u vraagt wij draaien!
Namaak accu's zou ik bij een in Nederland bekende shop kopen, daar heb je ze ook alleen met een chip, zodat je ze in je normale lader kunt laden èn in de camera kunt uitlezen!
http://www.aq4u.nl/catalog/index.php?cPath=21_26
http://www.aq4u.nl/catalog/index.php?cPath=21_26
Jaaa, idd... Geen ebay of iets zonder iDeal. Wel ff in NL bitterenbull schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:00:
[...]
De d7000 accu moet eerst nog reverse engineered worden in china.![]()
7D accu: u vraagt wij draaien!
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Goed, let a.u.b. wel op de topicwaarschuwing: vanaf nu geen slowchat meer!
Vandaag heeft iBOOD een Panasonic DMC-FS11 in de aanbieding voor € 79,95 (+€ 5,95 verzendkosten) pricewatch: Panasonic DMC-FS11 Rood
Voor meer informatie http://www.ibood.com/nl/n...tische_zoom_en_HD_filmen/
Voor meer informatie http://www.ibood.com/nl/n...tische_zoom_en_HD_filmen/
cameranu.nl heeft 1 t/m 16 maart 10% korting op alle falcon eyes producten.
They who buy the dip, deserves the rip.
Nog even terugkomend hierop. Na 5 weken o.i.d. kreeg ik een telefoontje van FotoQuelle dat de batterygrip binnen was van bestelling en ze vroegen of ik alsnog interesse had. Dat had ik wel (nog niet elders gekocht), en zojuist bij een drogisterij (afhaalpunt) opgehaald. Het is een érg goede prijs (2e-hands kun je hem zelfs nauwelijks vinden voor zo'n bedrag), je moet er alleen wel erg veel geduld voor hebben.jvdgeest schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:21:
1. FotoQuelle
Het is verder Nederlands/Europees model en gewoon nieuw. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze er winst op maken als ik de prijzen van andere winkels zie, maargoed, dat is niet mijn zorg
Verwijderd
De Canon 550D is voor 599 euro te koop op Schiphol (See Buy Fly). actie loopt tot en met 30 april
http://www.schiphol.nl/Re...ctname=Canon%20Eos%20550D
Met name interessant voor mensen die reizen, want de aankoop is alleen maar te doen NA paspoortcontrole.
Met name interessant voor mensen die reizen, want de aankoop is alleen maar te doen NA paspoortcontrole.
Niet echt een schokkende aanbiedingVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:51:
De Canon 550D is voor 599 euro te koop op Schiphol (See Buy Fly). actie loopt tot en met 30 april
pricewatch: Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS
En erg weinig info verder maar we gaan er dan maar even vanuit dat het met de standaard 18-55 IS kitlens is
bij de praxis een studio setje.
Geen idee welk merk en of dit goedkoop is maar wellicht handig voor iemand:
https://shop.praxis.nl/pr...otostudiocompleteset.html
Ik zou dan voor die 30 euro extra eerder gaan voor een FE set van Cameranu.sapphire schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:18:
bij de praxis een studio setje.
deze heeft ook een achtergrondsysteem en een tas e.d. erbij. Opzich mooi compleet, maar het zal geen bowens kwaliteit zijn nee.
edit: of bedoel je deze: http://www.cameranu.nl/ar...SFK-3150B_Studio_Kit.html
Die is niet duur nee, mist zo te zien alleen een tas (die al snel 70 euro kost).
Die is niet duur nee, mist zo te zien alleen een tas (die al snel 70 euro kost).
[ Voor 43% gewijzigd door Nomad op 08-03-2011 19:15 ]
Maar wel of geen tas hoeft voor de meeste mensen geen dealbreaker te zijn denk ik.Nomad schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:14:
deze heeft ook een achtergrondsysteem en een tas e.d. erbij. Opzich mooi compleet, maar het zal geen bowens kwaliteit zijn nee.
(Zit er bij FE inderdaad niet bij).
Staat wel bij 'in de doos: 1x draagtas'?
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Hmm, bij de groothandel lees ik dit:Sjekster schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:45:
Staat wel bij 'in de doos: 1x draagtas'?
Het geheel is verpakt in een full color doos, het achtergrond systeem zit in een handige draagtas zodat deze ook mee te nemen is op locatie.
Weet iemand toevallig uit betrouwbare bronnen dat Mediamarkt in Juni weer de vakantiegeldverdubbelaar actie gaat verzorgen? Wil namelijk binnen nu en drie maanden twee nieuwe lenzen kopen. Maar als deze actie komt, wacht ik liever even
scheelt een hoop geld.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
De BTW actie is altijd aardig voorspelbaar (althans, de afgelopen jaren), van die actie weet ik het niet. Maar het management van Mediamarkt gaat daar echt niet zijn medewerkers nu al over informeren, omdat zoiets zo uitlekt naar de concurrentie. Dus ik denk niet dat je op die vraag een antwoord krijgt.
- Wat is de vakantiegeldverdubbelaar?
- @jvdgeest: hoe is de BTW actie voorspelbaar?
Ik sta ook te kijken of ik binnen nu en 2/3 maanden voor 2k moet kopen...
- @jvdgeest: hoe is de BTW actie voorspelbaar?
Ik sta ook te kijken of ik binnen nu en 2/3 maanden voor 2k moet kopen...
Verwijderd
De btw-actie is de laatste jaren altijd in de laatste week van januari geweest, vandaar. De vakantiegeldverdubbelaar heb ik nog niet eerder van gehoord.
Nooit meerdere keren per jaar?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:37:
De btw-actie is de laatste jaren altijd in de laatste week van januari geweest, vandaar. De vakantiegeldverdubbelaar heb ik nog niet eerder van gehoord.
Als ik ergens t/m juni nog een korting kan krijgen op een 7D pakketje van bijna 1800euro, wil ik graag wachten...
Zoals al gezegd is gaat de MM niet vertellen wanneer ze weer een grote actie gaan houden, dus daar over speculeren heeft weinig zin. Graag weer actuele aanbiedingen dus, en denk ook aan de topicwaarschuwing
Verwijderd
Via Twitter: Alleen deze week bij #MediaMarkt! Digitale spiegelreflex camera #Canon EOS 500D + 18-55mm objectief slechts € 444,-!
pricewatch: Canon EOS 500D + EF-S 18-55mm IS
Volgens mij gaat het alleen hier niet om de IS versie, maar om de versie zonder IS die, behalve het ontbreken van IS, ook van mindere kwaliteit is.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:10:
Via Twitter: Alleen deze week bij #MediaMarkt! Digitale spiegelreflex camera #Canon EOS 500D + 18-55mm objectief slechts € 444,-!
Verwijderd
Ik kreeg net de nieuwsbrief van de Mediamarkt en daar stond een Nikon D5000 + Tamron 18-200mm lens in voor €499. Als je die 2 los bij de goedkoopste winkel in de pricewatch koopt bespaar je bij MM nog bijna €100 
http://www.mediamarkt.nl/...S,10259,56575,168201.html
Geldig t/m 27 maart, en ik weet niet in welke vestigingen nog meer behalve Groningen.
http://www.mediamarkt.nl/...S,10259,56575,168201.html
Geldig t/m 27 maart, en ik weet niet in welke vestigingen nog meer behalve Groningen.
Verwijderd
Stond bij ons, regio Amsterdam, ook in de folder.. Zal dus wel landelijk zijn gok ik?Geldig t/m 27 maart, en ik weet niet in welke vestigingen nog meer behalve Groningen.
Verwijderd
MediaMarkt Groningen: Canon Eos 1000D + EF-S 18-55mm voor €299,- (Goedkoopste in Pricewatch is €369)
Geldig tot 4 April
EDIT:
Linkje naar folder: http://flyer.redblue.de/N...DN1/NL_MM_GRO_2903DN1.pdf
Linkje naar PW: http://tweakers.net/price...1000d-+-ef-s-18-55mm.html
Geldig tot 4 April
EDIT:
Linkje naar folder: http://flyer.redblue.de/N...DN1/NL_MM_GRO_2903DN1.pdf
Linkje naar PW: http://tweakers.net/price...1000d-+-ef-s-18-55mm.html
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 19:21 ]
Heeft iemand ervaring met http://www.besttoshopping.com? Ik zag hier de canon 5d MKII voor €750 te koop staan. Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn.
Ga er maar vanuit dat het scam is ... en anders effe Googlen hé
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nou ja, je zou het er niet verwachten, maar hier is een mini studiootje te koop met softbox, alleen vandaag:
Prijs: - 65 Euro + 4.95 verzendkosten
Klik
Droom jij van je eigen fotostudio waar je zelf de mooiste (fashion) foto's kunt nemen? Vandaag hebben we dan een mooie deal voor je: een semi-professionele fotostudio voor zowel digitale als analoge fotografie, echt iets voor de (beginnende) hobbyist!
Levensechte kleurweergave
Met deze semi professionele studioverlichting creëer je thuis de perfecte omgeving om goede foto's te maken. Met deze verlichting heb je levensechte kleurweergave in het optimale bereik van het daglicht kleurtemperatuur van 5500 Kelvin. Voor het maken van portretten is het ideaal!
Makkelijk mee te nemen
Het DS statief heeft een 1 / 4 inch standaard schroefdraad voor alle analoge en digitale camera's. Deze semi-professionele studioverlichting is dus voor iedereen geschikt! Het statief is uitschuifbaar van 78 cm tot wel 230 cm. Het statief is gemaakt van zeer licht en gemakkelijk vervoerbaar aluminium. Deze set is dus gemakkelijk te transporteren.
Prijs: - 65 Euro + 4.95 verzendkosten
Klik
No drama
Verwijderd
Ik kom net uit de Mediamarkt in Den Haag en heb daar wel een interessante aanbieding gezien:
Canon 500D + Canon 18-55 + Canon 70-300 voor 629 euro. Geen idee tot wanneer de aanbieding geldig is.
Canon 500D + Canon 18-55 + Canon 70-300 voor 629 euro. Geen idee tot wanneer de aanbieding geldig is.
Wie het niet gelooft moet er maar even langs gaan, dan kunnen we hier weer verder met aanbiedingen.
Ik heb weer een zootje posts verwijderd. Zie ook de waarschuwing en de topicstart.
Edit: Stereo!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een supermods zijn wij zeg!
Edit: Stereo!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een supermods zijn wij zeg!
[ Voor 28% gewijzigd door Moby op 14-04-2011 21:16 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Kata 123-go-20 in de aanbieding bij KE:
http://kamera-express.nl/...ling_backpack.htm#reviews
Weet iemand wat het verschil is t.o.v. de 3N1-20? Echte verschillen zie ik namelijk niet (zelfde interne en externe afmetingen volgens de Kata site). Ik wou eerst voor laatstgenoemde gaan, maar voor 59 euro vind ik dit toch wel erg aantrekkelijk.
http://kamera-express.nl/...ling_backpack.htm#reviews
Weet iemand wat het verschil is t.o.v. de 3N1-20? Echte verschillen zie ik namelijk niet (zelfde interne en externe afmetingen volgens de Kata site). Ik wou eerst voor laatstgenoemde gaan, maar voor 59 euro vind ik dit toch wel erg aantrekkelijk.
Flitsende fotoweek bij een aantal Media Markten in het oosten en noorden (o.a. Deventer, Ede, Hengelo, Enschede, Zwolle, Groningen, Leeuwarden en Arnhem) van 25 april t/m 1 mei.
Canon 550D + 18-55IS + Tamron 70-300
699,-
Op de foto staat een Tamron 70-300 VC USD, maar gezien de prijs zal het een goedkopere Tamron 70-300 zijn.
Canon 550D + 18-55IS
599,-
Canon 5DII + 24-105L IS
2499,-
pricewatch: Canon EOS 5D Mark II + EF 24-105mm IS USM
Canon 5DII + 24-70L
2799,-
pricewatch: Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70mm USM
In de beschrijving staat een 24-70IS
Olympus VR 320
129,-
pricewatch: Olympus VR-320 Zwart
Panasonic GF2 + 14 f/2.5 en 14-42 f/3.5-5.6
699,-
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-GF2W + LUMIX G 14mm/f2.5 ASPH. + LUMIX G VARIO 14-42mm/f3.5-5.6 ASPH./MEGA O.I.S.
En nog een hoop andere aanbiedingen waarvan de prijs ongeveer gelijk met de laagste in de Pricewatch zit.
Canon 550D + 18-55IS + Tamron 70-300
699,-
Op de foto staat een Tamron 70-300 VC USD, maar gezien de prijs zal het een goedkopere Tamron 70-300 zijn.
Canon 550D + 18-55IS
599,-
Canon 5DII + 24-105L IS
2499,-
pricewatch: Canon EOS 5D Mark II + EF 24-105mm IS USM
Canon 5DII + 24-70L
2799,-
pricewatch: Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70mm USM
In de beschrijving staat een 24-70IS
Olympus VR 320
129,-
pricewatch: Olympus VR-320 Zwart
Panasonic GF2 + 14 f/2.5 en 14-42 f/3.5-5.6
699,-
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-GF2W + LUMIX G 14mm/f2.5 ASPH. + LUMIX G VARIO 14-42mm/f3.5-5.6 ASPH./MEGA O.I.S.
En nog een hoop andere aanbiedingen waarvan de prijs ongeveer gelijk met de laagste in de Pricewatch zit.
[ Voor 3% gewijzigd door PowerUp op 25-04-2011 11:30 ]
Aantal aanbiedingen @ dixons onder het mom van, moederdag
Nikon D3100 + 18-55 VR met gratis Gorilla pod en camera tas 480.-
http://dixons.nl/artikel/...tale_spiegelreflex_camera
Nikon D3100 + 18-55 VR met gratis Gorilla pod en camera tas 480.-
http://dixons.nl/artikel/...tale_spiegelreflex_camera
Gisteren bij de MM Den Haag de 550D (alleen body) voor €559 meegekregen. Stond voor €609 te koop, maar na de melding dat deze op de MM website te koop staat voor €559, kreeg ik de camera mee voor dezelfde prijs.
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding
De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie
Alle andere posts worden verwijderd
Zie ook deze handleiding veilig online winkelen voor meer info.
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding
De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie
Alle andere posts worden verwijderd
Zie ook deze handleiding veilig online winkelen voor meer info.